1. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 21 του Ν. 2190/94, όπως προσετέθη με το άρθρο 20, παρ. 12γ του Ν.2738/99 (ΦΕΚ 180/Α) αντικαθίσταται ως εξής:
«Κατ’ εξαίρεση, επίσης η διάρκεια της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου για περιοδική απασχόληση προσωπικού σχολείων εκπαιδευτηρίων και βρεφονηπιακών σταθμών του Δημοσίου και των λοιπών φορέων του άρθρου 14, παρ. 1 , πέραν του εκπαιδευτικού ή διδακτικού προσωπικού μπορεί να είναι ίση με την αντίστοιχη σχολική περίοδο, σύμφωνα με το πρόγραμμα του οικείου σχολείου ή εκπαιδευτηρίου ή βρεφονηπιακού σταθμού, αποκλειομένης σε κάθε περίπτωση της αναγνώρισης τους ως συμβάσεων αορίστου χρόνου».
2. Η διάταξη του πρώτου εδαφίου της περίπτωσης 1 (Χρόνος ανεργίας) της παρ.11 του άρθρου 21 του Ν. 2190/94, αντικαθίσταται ως ακολούθως :
«Διακόσιες (200) μονάδες για τέσσερις μήνες ανεργίας και εβδομήντα πέντε (75) μονάδες ανά μήνα ανεργίας άνω των τεσσάρων μηνών, με ανώτατο όριο τους δώδεκα (12) μήνες».
3. Η διάταξη της περίπτωσης 4 (Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, μόνο για τις κατηγορίες ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ), της παρ. 11 του άρθρου 21 του Ν.2190/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Οι μονάδες του βασικού τίτλου σπουδών με δύο δεκαδικά ψηφία των κατηγοριών ΠΕ και ΤΕ πολλαπλασιάζονται με τον αριθμό σαράντα (40) και εκείνες του βαθμού του τίτλου της κατηγορίας ΔΕ με τον αριθμό είκοσι (20). Ως τίτλος σπουδών νοείται ο εκάστοτε απαιτούμενος από την ανακοίνωση».
4. Η διάταξη της περίπτωσης 5 (Ηλικία) της παρ. 11 του άρθρου 21 του Ν.2190/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καταργείται.
5. Η διάταξη του πρώτου εδαφίου της περίπτωσης 6 (Εμπειρία) της παρ. 11 του άρθρου 21 του Ν.2190/94, όπως ισχύει αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Για τους πρώτους δώδεκα μήνες : πέντε (5) μονάδες ανά μήνα.
Για τους επόμενους δώδεκα μήνες: επτά (7) μονάδες ανά μήνα
Για τους επόμενους δώδεκα μήνες: εννέα (9) μονάδες ανά μήνα
Για τους επόμενους δώδεκα μήνες: οκτώ (8) μονάδες ανά μήνα
Για τους επόμενους δώδεκα μήνες: πέντε (5) μονάδες ανά μήνα.»
6. Η διάταξη του δεύτερου εδαφίου της περίπτωσης 6 (Εμπειρία) της παρ. 11 του άρθρου 21 του Ν. 2190/94 καταργείται.
7. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του οικείου κατά περίπτωση Υπουργού, η οποία εκδίδεται εντός προθεσμίας έξι μηνών, από τη δημοσίευση του νόμου αυτού και κατόπιν σύμφωνης γνώμης του ΑΣΕΠ, εξειδικεύονται, ανά υπηρεσία ή φορέα, . οι εποχικές ανάγκες και προσδιορίζεται ο αριθμός του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απαιτείται για την κάλυψή τους.
Τα τελευταία χρόνια με
το Π.Δ 164/2004 (24ΜΗΝΟ)
την προώθηση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ στον ΟΠΕΚΕΠΕ
τη διεκπεραίωση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ από Α.Ε.
τη δρομολόγηση προσλήψεων που παρακάμπτουν το Α.Σ.Ε.Π.
τα επαγγελματικά μας δικαιώματα όχι μόνο εκφυλίστηκαν
αλλά τέθηκε υπό αμφισβήτηση ακόμα και το δικαίωμα στην εργασία.
Η υπάρχουσα κατάσταση μας οδηγεί στο να απαιτήσουμε πλέον
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ των παρακάτω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ζητημάτων
1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24 ΜΗΝΟΥ (Π.Δ. 164/2004)
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ (»ΜΠΛΟΚΑΚΙ»)
3. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ Α.Σ.Ε.Π.
και δέσμευση για επίλυση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ για
4. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ μέσω Α.Σ.Ε.Π.
σε όλες τις υπηρεσίες που απασχολούν γεωπόνους.
Με βάση τα παραπάνω καλούμε τους συναδέλφους να δώσουν το στίγμα τους
Τα τελευταία χρόνια με το Π.Δ 164/2004 (24ΜΗΝΟ) ,την προώθηση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ στον ΟΠΕΚΕΠΕ ,τη διεκπεραίωση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ από Α.Ε. ,τη δρομολόγηση προσλήψεων που παρακάμπτουν το Α.Σ.Ε.Π.
τα επαγγελματικά μας δικαιώματα όχι μόνο εκφυλίστηκαν
αλλά τέθηκε υπό αμφισβήτηση ακόμα και το δικαίωμα στην εργασία.Η υπάρχουσα κατάσταση μας οδηγεί στο να απαιτήσουμε πλέον ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ των παρακάτω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ζητημάτων
1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24 ΜΗΝΟΥ (Π.Δ. 164/2004)
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ (»ΜΠΛΟΚΑΚΙ»)
3. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ Α.Σ.Ε.Π. και δέσμευση για επίλυση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ για
4. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ μέσω Α.Σ.Ε.Π. σε όλες τις υπηρεσίες που απασχολούν γεωπόνους.
Ως ερευνητής ενός Ερευνητικού ΝΠΙΔ που ανήκει/επιχορηγείται από το κράτος, μια στις τόσες έχω ανάγκη βοηθού στην προετοιμασία λ.χ., στατιστικών στοιχειών. Δεν έχω μόνιμο βοηθό, όμως γνωρίζω ένα/μια απόφοιτο του Οικoνομικού Πανεπ. Αθηνών – ΑΣΟΕΕ (μη συγγενής, μου επροτάθη από κάποιον που διδάσκει εκεί) που δύναται να με συνδράμει εδώ και τώρα επί τούτου. Προφανώς διαθέτει πτυχίο ή μεταπτυχιακό τίτλο σε συναφές γνωστικό αντικείμενο και τα του/της επιστημονικά ενδιαφέροντά άπτονται του υπό εξέτασην αντικειμένου. Συνομιλήσαμε και πείστηκα ότι θα συνεργαστούμε καλά μαζί. Προβλέπω ότι η περιστασιακή συνεργασία που σας περιγράφω θα διαρκέσει 3-4 μήνες. Δεν αντιλαμβάνομαι αν η προοπτική της ορισμένου χρόνου συνεργασίας μας επηρεάζεται από την καθολική υπαγωγή όλων των προσλήψεων στο ΑΣΕΠ, όμως φαντάζομαι θα είναι δυσλειτουργικό να πρέπει να αιτηθώ το εν λόγω άτομο μέσω ΑΣΕΠ, διότι αν είναι να περιμένω 2-3 μήνες… σε 5 μήνες από σήμερα ίσως να έχει παρέλθει η προθεσμία υποβολής ή η σκοπιμότητα της ερεύνης. Επιπροσθέτως, αναφέρω ότι αν κάποιος με ερωτούσε προ ενός έτους για τη σημερινή μου ανάγκη σε βοηθούς, δεν ήμουν σε θέση να κάνω καλή πρόβλεψη. Δεν πρόκειται για εποχική ανάγκη ώστε να δύναμαι να την προβλέψω και εξειδικεύσω από κοινού με το ΑΣΕΠ (βλ. τελευταία παράγραφο). Ευχαριστώ για την προσοχή σας και αναμένω την διευκρίνησή σας.
Τα τελευταία χρόνια με
το Π.Δ 164/2004 (24ΜΗΝΟ)
την προώθηση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ στον ΟΠΕΚΕΠΕ
τη διεκπεραίωση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ από Α.Ε.
τη δρομολόγηση προσλήψεων που παρακάμπτουν το Α.Σ.Ε.Π.
τα επαγγελματικά μας δικαιώματα όχι μόνο εκφυλίστηκαν
αλλά τέθηκε υπό αμφισβήτηση ακόμα και το δικαίωμα στην εργασία.Η υπάρχουσα κατάσταση μας οδηγεί στο να απαιτήσουμε πλέον
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ των παρακάτω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ζητημάτων
1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24 ΜΗΝΟΥ (Π.Δ. 164/2004)
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ (»ΜΠΛΟΚΑΚΙ»)
3. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ Α.Σ.Ε.Π.
και δέσμευση για επίλυση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ για
4. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ μέσω Α.Σ.Ε.Π.
σε όλες τις υπηρεσίες που απασχολούν γεωπόνους.
Τα τελευταία χρόνια με
το Π.Δ 164/2004 (24ΜΗΝΟ)
την προώθηση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ στον ΟΠΕΚΕΠΕ
τη διεκπεραίωση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ από Α.Ε.
τη δρομολόγηση προσλήψεων που παρακάμπτουν το Α.Σ.Ε.Π.
τα επαγγελματικά μας δικαιώματα όχι μόνο εκφυλίστηκαν
αλλά τέθηκε υπό αμφισβήτηση ακόμα και το δικαίωμα στην εργασία.Η υπάρχουσα κατάσταση μας οδηγεί στο να απαιτήσουμε πλέον
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ των παρακάτω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ζητημάτων
1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24 ΜΗΝΟΥ (Π.Δ. 164/2004)
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ (»ΜΠΛΟΚΑΚΙ»)
3. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ Α.Σ.Ε.Π.
και δέσμευση για επίλυση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ για
4. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ μέσω Α.Σ.Ε.Π.
σε όλες τις υπηρεσίες που απασχολούν γεωπόνους
Τα τελευταία χρόνια με
το Π.Δ 164/2004 (24ΜΗΝΟ)
την προώθηση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ στον ΟΠΕΚΕΠΕ
τη διεκπεραίωση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ από Α.Ε.
τη δρομολόγηση προσλήψεων που παρακάμπτουν το Α.Σ.Ε.Π.
τα επαγγελματικά μας δικαιώματα όχι μόνο εκφυλίστηκαν
αλλά τέθηκε υπό αμφισβήτηση ακόμα και το δικαίωμα στην εργασία.Η υπάρχουσα κατάσταση μας οδηγεί στο να απαιτήσουμε πλέον
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ των παρακάτω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ζητημάτων
1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24 ΜΗΝΟΥ (Π.Δ. 164/2004)
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ (»ΜΠΛΟΚΑΚΙ»)
3. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ Α.Σ.Ε.Π.
και δέσμευση για επίλυση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ για
4. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ μέσω Α.Σ.Ε.Π.
σε όλες τις υπηρεσίες που απασχολούν γεωπόνους.
Να καταργηθεί το κώλυμα 24μήνου Π.Δ 164/2004 (άρθρα 5&6 το 7 αφήστε το γιατί καταργήθηκε μόνο του) διότι σε λίγα χρόνια θα γεμίσει η Ελλάδα με κωλυόμενους του Κ. Παυλόπουλου και θα καταργηθεί από μόνο του.
Τα ίδια δηλαδή θα έχουμε σε λίγα χρόνια ?
Προς ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΓΕΩΠΟΝΟΥΣ
Τα τελευταία χρόνια με
το Π.Δ 164/2004 (24ΜΗΝΟ)
την προώθηση ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ στον ΟΠΕΚΕΠΕ
τη διεκπεραίωση ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ από Α.Ε.
τη δρομολόγηση προσλήψεων που παρακάμπτουν το Α.Σ.Ε.Π.
τα επαγγελματικά μας δικαιώματα όχι μόνο εκφυλίστηκαν
αλλά τέθηκε υπό αμφισβήτηση ακόμα και το δικαίωμα στην εργασία.
Η υπάρχουσα κατάσταση μας οδηγεί στο να απαιτήσουμε πλέον
ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗ των παρακάτω ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ζητημάτων
1. ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24 ΜΗΝΟΥ (Π.Δ. 164/2004)
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ («ΜΠΛΟΚΑΚΙ»)
3. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΩ Α.Σ.Ε.Π.
και δέσμευση για επίλυση του ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ για
4. ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ μέσω Α.Σ.Ε.Π.
σε όλες τις υπηρεσίες που απασχολούν γεωπόνους.
Με βάση τα παραπάνω καλούμε τους συναδέλφους να δώσουν το στίγμα τους
Θα πρέπει κατα την γνώμη μου να υπολογίζεται ως επαγγελματική εμπειρία σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ η εργασία των εκπαιδευτών των ΙΕΚ .
Κατα τη γνώμη μου δεν μπορεί να μοριοδοτείται η εμπειρία των εκπαιδευόμενων με stage και να μην μοριοδοτείται η εμπειρία των εκπαιδευτων των ΙΕΚ .
Δεν συμφωνώ.
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο στις προσλήψεις συμβασιούχων να ισχύουν άλλα κριτήρια.Αξιοκρατία και κοινωνικά κριτήρια είναι έννοιες αντίθετες.
Ξεχωρίστε την κοινωνική πολιτική και την πολιτική των Δημάρχων από την αξιοκρατία.
Σχόλια για μεταβολές που απαιτούνται.
Ειδικές κατηγορίες υποψηφίων πολύτεκνοι,τρίτεκνοι,Ελληνοπόντιοι!,παλινοστούντες από πρώην δημοκρατίες Σοβιετικής Ένωσης,!!!(μουσουλμάνοι!!!!!δεν είναι Έλληνες);;;;
Πάλι κοινωνικά κριτήρια
Η σούπα χαλάει πολύ.Άντε να καταπιούμε την κατηγορία των πολυτέκνων με τα χαμηλά μόρια επιτυχίας,άντε και των τριτέκνων, αξιοκρατικό είπαμε δεν είναι.Είναι όμως δίκαιο,οι πολύτεκνοι να καταλαμβάνουν το 20% των θέσεων;Δηλαδή αντιπροσωπεύουν το 20% του πληθυσμού ή τόσο συμφώνησε ο Πρόεδρος των πολυτέκνων με τους «δίκαιους» νομοθέτες;Αυτό μήπως είναι και αδιαφανές;
Παρατηρήσατε στις προκυρήξεις του ΑΣΕΠ οτι το άθροισμα των ποσοστών των ειδικών κατηγοριών σε κάποιους Νομούς είναι πολύ μεγαλύτερο από το προβλεπόμενο;Κάνετε μεταφορά ποσοστών;Τί μεταφέρετε ρε παιδιά……Και από τους υποψηφίους αυτών των Νομών εισπράτετε μόνο το παράβολο;
Θέλω να πιστεύω οτι θα προσέξετε τις παρατηρήσεις.Απογοητεύθηκα όμως βλέποντας τον Υπουργό (κ.Λοβέρδο) που μιλούσε στη Βουλή και ένοιωσα οτι η αξιοκρατία, δικαιοσύνη και τα συναφή διήρκεσαν 3-4 εβδομάδες.
Ευχαριστώ.
Κε Υπουργέ,
Είμαστε 3 συμβασιούχοι στο ΚΔΑΠ του Δήμου Αθαμανίας σε ένα ορεινό και απομακρυσμένο χωριό στο Βουργαρέλι Άρτας.
Η σύμβασή μας(ορισμένου χρόνου)λήγει στις 31\12\2009 και σύμφωνα με το νομοσχέδιό σας δεν μπορεί να ανανεωθεί αυτόματα αλλά πρέπει να γίνει προκήρυξη από το ΑΣΕΠ.Αλήθεια τι θα γίνουν τα 30 παιδιά που απασχολούμε και για τα οποία το ΚΔΑΠ αποτελεί τη μοναδική διέξοδο δημιουργίας και ψυχαγωγίας τον ελεύθερο χρόνο τους?Τι θα τα κάνουν οι γονείς τους που εργάζονται το απόγευμα?Αφού ξέρετε καλά ότι από τη στιγμή που θα προκηρυχθουν οι θέσεις μέχρι να γίνει η πρόσληψη χρειάζεται ένα εξάμηνο με ένα χρόνο(το ίδιο διάστημα κάναμε και εμείς μέχρι να προσληφθούμε.)
Στην ουσία πρόκειται για κλείσιμο των προνοιακών δομών.
Δε φτάνει που είμαστε απλήρωτοι 7 μήνες με ευθύνη του κράτους(εργατική εστία)λόγω γραφειοκρατίας τώρα έρχεται και αυτό το νομοσχέδιο να μας αποτελειώσει εντελώς.Αυτή είναι η πολιτική σας για τις προνοιακές δομές?Σκέφτεστε να κάνετε κάτι πάνω σε αυτό?Τουλάχιστον μη μας πετάτε στο δρόμο και πεινάσουν οι οικογένειές μας.
Κε πρωθυπουργέ θυμηθείτε τις υποσχέσεις σας κατά την επίσκεψή σας στο ΚΔΑΠ ΔΑΦΝΗΣ΄ άλλα είχατε πει τότε.
ΠΡΟΤΙΕΝΩ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΝΤΟΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΣ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ.
Είμαι πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ .Εδώ και 6 χρονια εργάζομαι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ( έχω προσληφθεί με ΑΣΕΠ 2003) στις Κοινωνικές δομές των δήμων (ΚΔΑΠ)
Θα ήθελα να ρωτήσω τι θα γίνει με μας.
Σαν δεν ντρεπόσαστε!Βάλατε 5 χρόνια προϋπηρεσία στους εποχικούς υπαλλήλους τη στιγμή που άλλοι είναι άνεργοι και περιμένουν 1/5 έως 2 χρόνια άνεργοι για μια συμβασούλα 8μηνών.
Δηλαδή θα δουλεύουν όσοι έχουν 5 χρόνια εμπειρία και άλλοι θα κάθονται άνεργοι να περιμένουν πότε θα πεθάνουν;Γιατί στον ιδιωτικό τομέα δεν υπάρχουν ευκαιρίες.
Σίγουρα είναι άδικο και αναξιοκρατικό το μέτρο της μοριοδότησης των ανέργων με τόσα πολλά μόρια. Είναι υπερβολή να δίνονται χαριστικά τόσα πολλά μόρια. Θα πρέπει ο νομοθέτης να αναθεωρήσει διαφορετικά θα υπάρξουν πολλές στρεβλώσεις που θα προκαλέσουν αδικίες στο σύστημα προσλήψεων.
Αυτό το χρονικό διάστημα εργάζονται άτομα στα Νοσοκομεία της χώρας, με δεύτερη συνεχόμενη ανανέωση 12 σύμβασης (χωρίς νόμιμες διαδικασίες), με κενό ενός μήνα από σύμβαση σε σύμβαση (ενώ δινόταν η δυνατότητα να επισυνάψουν τις συγκεκριμένες θέσεις σε προκήρυξη σύμβασης που είχε βγει 1 μήνα πριν) Τι θα γίνει με αυτούς; Θα μονιμοποιηθούν τόσο εύκολα; Γιατί αυτοί φυσικά θα πάνε νομικά και θα το διεκδικήσουν με το πέρας της 2ης σύμβασης τους.
ΚΙ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕ.ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ-ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΣΕ ΠΡΟΝΟΙΑΚΗ ΔΟΜΗ(ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ)ΜΕ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΒΓΕΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΑ ΑΞΗΣ:
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΝΟΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΟΠΩΣ, ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ, ΚΔΑΠ, ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Κ.Τ.Λ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ Ε.Ε ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ;ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ;ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ;ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝ ΒΓΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΠ’ΕΞΩ. ΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ!!! ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ!!!ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ (ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΑΦΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΘΕΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!! ΥΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ , ΜΗ ΜΑΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΟΛΟΥΣ.
ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΤΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ……ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΔΟΥΛΕΥΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΣΠΙΤΙΑ Κ.Τ.Λ)ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΝ ΕΓΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ…..ΟΧΙ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ!!!!!!!ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΩΠΕΔΩΝΕΤΕ ΟΛΑ!!!!!!!!!
Στο μεγαλύτερο ποσοστό θέσεων, αν όχι 100% θα πρέπει να μετράει η εμπειρία. Είναι λάθος το 50-50 και κατάφορα άδικο για όλους όσους υπηρέτησαν σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Για ποιό λόγο ανάμεσα σε δυο υποψήφιους με παρόμοια προσόντα να παίρνει τη θέση κάποιος με μηδέν εμπειρία και να μένει έξω κάποιος που την έχει; Τί είδους λογική είναι αυτή; Τί εξυπηρετεί; Μήπως αυτός που έχει εμπειρία, είχε στο παρελθόν πιθανότητα να προσληφθεί αν δεν την είχε; Όχι βέβαια, έπρεπε να περάσει και απ’την ανεργία και απ’ότι αναγκάστηκε να περάσει (ιδιάιτερα στον ιδιωτικό) μέχρι να βρεί δουλειά και να αποκτήσει την εμπειρία αυτή. Τώρα δηλαδή τι λέμε, ότι η εμπειρία είναι άχρηστη; Τότε ο ιδιωτικός τομέας γιατί δεν απολύει τους μισούς υπαλλήλους με εμπειρία για να πάρει καινούργιους χωρίς εμπειρία που θα είναι και πιό φθηνοί; Γιατί στον ιδιωτικό τομέα δεν μπορείς να βρείς δουλειά της προκοπής αν δεν έχεις εμπειρία; Ή μήπως το Δημόσιο λειτουργεί και ξέρει καλύτερα;….
Επίσης, η εμπειρία θα πρέπει να μετράει και άνω των 5 ετών, έστω και με μικρότερο συντελεστή, είναι άδικο να πετάμε στο δρόμο χρόνια εμπειρίας που ενδεχομένως αύριο να αφορούν εμάς! Έτσι θα μετράει και θα προστατεύεται και το θέμα ηλικίας των υποψηφίων.
Όλοι μπορεί κάποια χρονική στιγμή να χάσουμε τη δουλειά μας, δεν θα θέλαμε τότε να μας αναγνωριστεί η εμπειρία μας; Μην το βλέπουμε μόνο ως νέα γενιά τώρα χωρίς να μας νοιάζει και κανένα ενδιαφέρον και προστασία στους παλαιότερους, αύριο – μεθάυριο ΕΜΕΙΣ θα είμαστε οι παλαιότεροι και τότε θα είναι άδικο για εμάς.
Η εμπειρία θα πρέπει να μετράει και άνω των 5 ετών, έστω και με μικρότερο συντελεστή, είναι άδικο να πετάμε στο δρόμο χρόνια εμπειρίας που ενδεχομένως αύριο να αφορούν εμάς! Έτσι θα μετράει και θα προστατεύεται και το θέμα ηλικίας των υποψηφίων.
Όλοι μπορεί κάποια χρονική στιγμή να χάσουμε τη δουλειά μας, δεν θα θέλαμε τότε να μας αναγνωριστεί η εμπειρία μας; Μην το βλέπουμε μόνο ώς νέα γενιά τώρα χωρίς να μας νοιάζει και κανένα ενδιαφέρον και προστασία στους παλαιότερους, αύριο – μεθάυριο ΕΜΕΙΣ θα είμαστε οι παλαιότεροι και τότε θα είναι άδικο για μας.
Αξιοτιμε κυριε Υπουργέ , συμφωνώ απόλυτα με όλα τα αρθρα του νομοσχεδίου. Στα πλαισια της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης μεταξύ των υποψηφίων υπαλλήλων θα ηθελα να ξερω τι θα κάνετε με τις προσληψεις που γίνονται στο ΥΠΠΟ από το 2004 εως σήμερα και κρύβονται πίσω από χρηματοδοτήσεις έργων(ΚΠΣ,ΕΣΠΑ,ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ κ.α.λ) που δίνονται σε καθε υπηρεσία (Περιφερειακή ή Κεντρική )και αφορούν προσλήψεις ωρομισθιων ή ετήσιων υπαλλήλων που φυσικά δεν περνούν μεσω ΑΣΕΠ. Αντί αυτού, καθοριζει ο κάθε Προιστάμενος ποιον δικό του θα βάλει!! καλεί τους άλλους υποψηφίους, απλούς πολίτες που θελουν να βρουν δουλεια, και έχουν όλα τα προσόντα ουσιαστικά και τυπικά , (αιτούντες στην ανακοίνωση ), να αποσύρουν την αίτηση διότι δεν του κάνουν ,με σκοπό να μην υπάρξουν εμπόδιο στην πρόσληψη του δικού του υποψηφίου, μέσω του καταλόγου προσλήψεων που υποβάλλεται στο υππο και την έγκριση δίνουν οι Γενικοί Δ/ντες και όχι ο ΑΣΕΠ!!!! .ΕΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ (ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ).ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Στο πλαίσιο άσκησης κοινωνικής πολιτικής ευνοούνται ειδικές κατηγορίες πληθυσμού όπως τρίτεκνοι και πολύτεκνοι. Θεμιτό, αλλά θα πρέπει να δούμε και μια άλλη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί σε βάρος των υπόλοιπων πολιτών αυτής της χώρας.
Στην περίπτωση προκήρυξης θέσεων με ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είναι αδύνατο ακόμα και αν κάποιος έχει το μέγιστο αριθμό μορίων να ξεπεράσει τα μόρια που μπορεί να συγκεντρώσει ένας πολύτεκνος ο οποίος λαμβάνει για κάθε παιδί 50 μόρια επιπλέον άρα συνολικά τουλάχιστον 200 μόρια παραπάνω από κάποιον υποψήφιο που δεν είναι πολύτεκνος με αποτέλεσμά οι θέσεις να καταλαμβάνονται πάντοτε από αυτές τις ειδικές κατηγορίες.
Στην περίπτωση πρόσληψης εκπαιδευτικών έχουμε το διορισμό των πολυτέκνων χωρίς άλλο κριτήριο πέραν της πολυτεκνικής τους ιδιότητας τι στιγμή που άλλοι υποψήφιοι θα πρέπει να περάσουν από γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ή να έχουν το πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ ή μεγάλη προϋπηρεσία κ.τ.λ
Στην περίπτωση των διαγωνισμών με σειρά προτεραιότητας λαμβάνουν πολύτεκνοι και τρίτεκνοι αλλά και τα παιδιά τους συνολικά το 30% των θέσεων. Και συμφωνώ για τους ίδιους τους πολύτεκνους αλλά τα παιδιά τους γιατί θα πρέπει να απολαμβάνουν αυτό το προνόμιο; και μάλιστα χωρίς να υπάρχει ο περιορισμός για πρόσληψη ενός μόνο μέλους της ίδιας οικογένειας; Αρκεί κανείς να δεί ένα τυχαίο πίνακα κατάταξης πολυτέκνων από διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για να καταλάβει πως υπάρχει ενά σημαντικό ποσοστό που έχει και μεταπτυχιακό και πτυχία ξένων γλωσσών δηλ. προσόντα που έχει και οποιοσδήποτε άλλος υποψήφιος που δεν ανήκει σε ειδική κατηγορία. Τα οικονομικά προβλήματα δεν είναι «προνόμιο» μόνο αυτών των ειδικών κατηγοριών…
Το γεγονός ότι δεν περιορίζεται η προνομιακή μεταχείριση σε ένα μέλος της οικονογένειας στην περίπτωση των πολύτεκνων μπορεί να οδηγήσει σε διορισμό ακόμα και όλων των μελών της οικογένειας. Γιατί δεν υπάρχει ο περιορισμός σε ένα μόνο μέλος της οικογένειας όπως συμβαίνει με τους τρίτεκνους;
Ίσες ευκαιρίες θα πρέπει πραγματικά να σημαίνει ίσες ευκαιρίες.Κοινωνική πολιτική δεν θα πρέπει να σημαίνει μόνο διορισμός στο δημόσιο.
Η εμπειρία μεταξύ Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα θα πρέπει να μετράει εξίσου. Για να μην πω ότι στον ιδιωτικό (με συνάφεια αντικειμένου) θα πρέπει να μετράει περισσότερο.
Η εμπειρία θα πρέπει να μετράει και άνω των 5 ετών, έστω και με μικρότερο συντελεστή, είναι άδικο να πετάμε στο δρόμο χρόνια εμπειρίας που ενδεχομένως αύριο να αφορούν εμάς! Έτσι θα μετράει και θα προστατεύεται και το θέμα ηλικίας των υποψηφίων.
Όλοι μπορεί κάποια χρονική στιγμή να χάσουμε τη δουλειά μας, δεν θα θέλαμε τότε να μας αναγνωριστεί η εμπειρία μας; Μην το βλέπουμε μόνο ως νέα γενιά τώρα χωρίς να μας νοιάζει και κανένα ενδιαφέρον και προστασία στους παλαιότερους, αύριο – μεθάυριο ΕΜΕΙΣ θα είμαστε οι παλαιότεροι και τότε θα είναι άδικο για εμάς τους ίδιους!
Καλή η προσπάθεια, αλλά πιστεύω ότι και πάλι κάποιοι θα αδικηθούν και κάποιοι θα ωφεληθούν. Τι θα γίνει με την μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου; Και κάτι ακόμα. Τι θα γίνει με το 24μηνο; Δεν είναι καιρός να καταργηθεί;
Δεν με βρίσκει σύμφωνη να μοριοδοτείται τόσο πολύ ο χρόνος ανεργίας. Έτσι , δεν λαμβάνεται υπόψη ότι πολύ εργαζόμενοι σήμερα ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ. Σε ευέλικτες μορφές εργασίας , ημιαπασχόληση , ή άκόμα χειρότερα εργάζοντα μία -δύο μέρες την εβδομάδα, ή κάποιες ώρες. Δεν θεωρούνται όμως άνεργοι και έτσι αυτοί δεν μοριοδοτούνται και θεωρώ ότι είναι μεγάλη αδικία.
Η ανεργία θα πρέπει να μοριοδοτηθεί λιγότερο και πάντα με μια κλίμακα προς τον χρόνο ανεργίας και την ηλικία(για τους μεγαλύτερους να δίνονται περισσότερα μόρια).
Ευχαριστώ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ 5 ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ.ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ (ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ) ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ!ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ!
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Θα ήθελα εν συντομεία να εκθέσω την άποψή μου σχετικά με την εντοπιότητα στις προκηρύξεις Οργανισμών του δημοσίου (μέσω ΑΣΕΠ) για πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.
Προτείνω πως σε Οργανισμούς που οι αρμοδιότητές τους καλύπτουν πολλούς νομούς η εντοπιότητα να ορίζεται ισόβαθμα για όλους τους νομούς της περιοχής αρμοδιότητας.
Για παράδειγμα σας αναφέρω πως ο Ελληνικός Οργανισμός Γάλακτος και Κρέατος έχει ως έδρα το Νομό Ιωαννίνων για την Περιφέρεια της Ηπείρου αλλά το εποχικό προσωπικό που προσλαμβάνει καλύπτει τις ανάγκες όλων των νομών της Ηπείρου. Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να προτάσσεται ο συνάδελφος που είναι δημότης δήμων του Ν. Ιωαννίνων αφού θα κληθεί να δουλέψει όχι μόνο στο Ν. Ιωαννίνων. Εγώ για παράδειγμα που είμαι δημότης του δήμου Ηγουμενίτσας δεν θα μπορέσω ποτέ να προσληφθώ σε μία τέτοια προκήρυξη αφού υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι από το Ν. Ιωαννίνων που κάθε χρόνο συμμετάσχουν στην αντίστοιχη προκήρυξη εποχικού προσωπικού.
Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε.
ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ ΑΥΤΩΝ.ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΤΟ 20%ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ?ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ Η ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ?ΑΝ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ 20% ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ ΣΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΠΟΛΥΤΕΚΟΥΣ,ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ,ΑΜΕΑ ΚΛΠ)
Πιστεύω οτι η μοριοδότηση των ανέργων με 1000 μόρια τους 12 μήνες (στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου) ειναι αναξιοκρατική. Δηλαδή είναι καλύτερα να μήν δουλεύουμε για να παίρνουμε μόρια;….και αυτοί οι οποίοι κόπιασαν παραπάνω και έκαναν ένα μεταπτυχιακό ή και διδακτορικό ακόμη πάλι απ΄έξω;….και λέω πάλι απ΄έξω γιατί σιγά να μην προκυρηχθούν άμεσα μόνιμες θέσεις εργασίας έτσι ώστε να τις διεκδικήσουν με αξιώσεις.
Θεωρώ πιο σωστό, η διαδικασία μοριοδότησης που προτείνεται για την κάλυψη των θέσεων τακτικού προσωπικού, να εφαρμοστεί και για την κάλυψη θέσεων ορισμένου χρόνου.
Εαν εφαρμοστεί τελικά η μοριοδότηση της ανεργίας αυτή θα πρέπει να είναι δραστικά μειωμένη και πολύ μικρότερη απο αυτή των 1000 μορίων που προτείνεται έτσι ώστε να μήν θίγεται η προσπάθεια αυτών που έκαναν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές πόσο μάλλον όταν αυτές έιναι χρηματοδοτούμενες απο το ΙΚΥ (Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών). Υπενθυμίζω οτι κάθε χρόνο ξοδεύονται αρκετές χιλιάδες ή και εκαττομμύρια Ευρώ για τη χρηματοδότηση ανθρώπων για μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό μέσω ΙΚΥ και τελικά όταν αυτοί επιστρέφουν δεν μπορούν να εργαστούν σε προκυρησόμενες θέσεις (ορισμένου χρόνου) λόγο της μοριοδότησης συνυποψηφίων τους οι οποίοι και ήταν άνεργοι…
Καλό το κοινωνικό πρόσωπο του κράτους προς τους άνεργους και έτσι πρέπει να είναι, αλλά πιστέυω οτι θα πρέπει κάτι και να γίνει για αυτή την αδικία που υπάρχει ως προς Πτυχιούχους οι οποίοι είναι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών διπλωμάτων.
Ευχαριστώ.
καταργήστε το 24μηνο!δεν φτάνει η ανεργία μας βάζετε και κωλύματα!!!!!!!!!
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΜΕ ΤΟΣΑ ΜΟΡΙΑ (1000 ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4 ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ) ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΔΙΚΗ! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑ 40 ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ… ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΕΥΝΟΪΚΑ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΜΟΡΙΑ-ΔΕΛΕΑΡ! 1000 ΜΟΡΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ! Ε, ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ… ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ…
ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ(ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΙΑΚΟΣΙΑ)Π.Χ. 100 ΓΙΑ ΚΑΘΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 4 ΜΗΝΕΣ (ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΓΚΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΩΣ ΑΝΕΡΓΟΣ)ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΔΗΛ. 50 ΜΟΡΙΑ ΑΝΑ ΜΗΝΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΑΝΕΡΓΟΣ Ή ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ!
Θα ηθελα παραλακαλω να ρωτησω τι θα γινει με τους εργαζομενους στις προνοιακες δομες των δημων(ΚΔΑΠ-ΜΕΑ,ΚΔΑΠ,ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ κτλ)
οι οποιοι ειναι με καθεστως συμβασεων ιδιωτικου δικαιου, ορισμενου χρονου εχουν προσληφθει με ΑΣΕΠ και οι περισσοτεροι ειναι απο 6 χρονια και πανω στη συγκεκριμενη δουλεια.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Eίμαι πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ (1989) με ειδικότητα Μαζικού Αθλητισμού.Εδώ και 20!!!!χρονια εργάζομαι με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στα προγράμματα άσκησης ενηλίκων ενος δήμου. Η πρόσληψη μου γίνονταν πάντα αξιοκρατικά, καθώς η Γ.Γ.Αθλητισμού επιδοτεί τις θέσεις μας και ελέγχει τα μόριά μας.
Παρά τις διακυρήξεις της Μ.Μερκούρη ότι θα στελεχώσουμε ως μόνιμο επιστημονικό προσωπικό τους αθλητικούς οργανισμούς των δήμων, (η ίδια προσωπικά μας παρότρυνε να ακολουθήσουμε αυτήν την ειδικότητα) τόσα χρόνια δεν έγινε απολύτως τίποτα. Όλοι οι γυμναστές που εργαζόμαστε στα προγράμματα αυτά προσφέρουμε κοινωνικό έργο, καθώς δίνουμε την ευκαιρία σε ασθενέστερους οικονομικά συμπολίτες μας να ωφεληθουν απο τα αγαθά της άσκησης. Η προυπηρεσία μας σε αυτά τα προγρ. δεν μετρά για διορισμό σε σχολείο, παρόλο που είναι ακριβώς συμφωνη με την ειδικότητά μας και σε δημόσιο φορέα. Αν τώρα δεν μας επιτραπεί να συνεχίσουμε (λογω 24 μηνου) θα μείνω άνεργη, χωρίς πιθανότητα διορισμού σε σχολείο. Τόσα χρόνια εμπειρίας,σεμιναρίων πληρωμένων από τα πενιχρά 5 ευρώ !!την ώρα με τα οποία αξιολογεί το κράτος τα προσόντα μου, η προσπάθεια στήριξης του μαζικού αθλητισμού έξω από τα συμφέροντα πολυεθνικών γυμναστηρίων και φυσικά οι μικρές μου απολαβές και η πιθανότητα σύνταξης χάνονται.
Στα πλαίσια των δηλώσεων του νέου υπουργού Πολιτισμού για την στήριξη του Μαζικού Αθλητισμού και της δια βίου άθλησης, σας παρακαλώ να εξετάσετε με προσοχή τη θέση μας και να φροντίσετε να μην αδικηθούμε μετά από τόσα χρόνια προσφοράς και εργασίας. Ευχαριστώ.
Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΑΛΛΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΕΤΟΣ ,ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ.ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΥΜΕ ΠΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΕΙΣΕΤΕ ΟΤΙ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΑΝ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΑΓΑΠΗ.ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ?ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΑΚΕΛΩΝ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ? ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΡΓΙΑ ΜΗΤΗΡ ΠΑΣΗΣ ΚΑΚΙΑΣ …….
Μα ποιός τελικά ψηφίζει τα σχόλιά μας αρνητικά και στρέφεται κατά της μονιμοποίησής των συμβασιούχων;
Υπάρχει τυφλός που δεν θέλει το φως του;
Μήπως οι εργοδότες και τα κυκλώματά τους;
Περίεργα πράγματα!…
Ψηφίστε όλοι εδώ υπέρ της μονιμοποίησής μας.
Θα ήταν καλύτερο να συνταχθεί ένα νομοσχέδιο από την αρχή περιεκτικό χωρίς παραπομπές σε προηγούμενα να το καταλαβαίνει όλος ο κόσμος
ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ… ΣΤΟΥΣ ΜΙΖΕΡΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!!!
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΚΡΙΣΙΜΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΚΛΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ.
ΕΙΝΑI ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ.
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ όμως ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ.
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΦΙΕΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΕΣΤΩ ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ,
ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ! (ΝΥΝ Ο.Τ.Ε.Κ,- ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ) ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΓΙΑ Σ Α Ρ Α Ν Τ Α ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΩΣ;;;;
ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!!!!!!
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΞΕΝΑΓΩΝ, ΤΩΝ Ε.Π.Α.Σ, ΤΩΝ Ι.Ε.Κ., ΤΟΥ Ο.Τ.Ε.Κ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΠΗΓΗ ΕΣΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;;; ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;;
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Ή ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ!!!!!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE
ΜΕ ΕΚΤIΜΗΣΗ
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ..ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ!ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΘΕΜΙΤΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΡΥΘΜΙΣΗ-ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΝΟ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ!ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ, ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ STAGERS ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ..ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΝΑ «ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ» ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΜΟΡΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΑ!ΜΕΙΝΑΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ(ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ) ΚΙ ΕΛΠΙΖΑΜΕ ΣΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ POST ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ..ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ+ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΤΕ-ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΘΑΨΕΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ Η ΙΔΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ!!! ΦΥΓΕ ΕΣΥ ΕΛΑ ΕΣΥ!!! ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΟΛΑ
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ!!! ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ???
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ: <>. ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 40 ΕΤΏΝ, ΜΗΤΕΡΑ
ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ 17 ΚΑΙ 8 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΩ Ή
ΝΑ ΛΥΠΗΘΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ.
ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ΩΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ
ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ!!!!!!!!!!!!
Στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε ΟΤΑ Α και Β βαθμού – Δημόσιο ή Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου, να καταργηθεί το κριτήριο της εντοπιότητας.
ΑΓΑΠΗΤΟΙ,
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΑΝ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ, ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ, ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ (Ν. 3105/2003 – Ν. 1958/1991 – Ν. 2247/1994).
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ,
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
ΖΑΧΑΡΗ ΛΟΥΚΙΑ
Κύριε Υπουργέ,τα μέτρα στήριξης των πολυτέκνων που έχει θεσπίσει η Πολιτεία, δεν αποτελούν χαριστικές πράξεις φιλανθρωπίας ή ελεημοσύνης, αλλά απόδοση δικαιοσύνης, και ασφαλώς κάποιος που προσφέρει έχει περισσότερα δικαιώματα από αυτόν που δεν προσφέρει. Για να δώσει η Πολιτεία αυτά τα μέτρα στήριξης στους πολύτεκνους, στηρίχθηκε στη Συνταγματική επιταγή του άρθρου 21: «… οι πολύτεκνοι έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος» και σε αποφάσεις του ΣτΕ που έχει κρίνει, ότι: «… η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικότερου δημοσίου συμφέροντος προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στους νόμους υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος».
Η χώρα μας έχει ανάγκη δημογραφικών κινήτρων…, πρόβλημα είναι οι εκατοντάδες που μπαίνουν από τα παράθυρα και οι ημέτεροι και όχι οι πολύτεκνοι.
ευχαριστώ
Χρυσόγελος Μ
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
Πατέρας 7 παιδιών,
(3 πτυχιούχοι ΑΕΙ και άνεργοι + 4 που σπουδάζουν)
Δεν βλέπω την εξίσωση ανέργων-εχόντων εμπειρία για τις προσλήψεις ορισμένου χρόνου! Αντίθετα η μέγιστη μοριοδότη της ανεργίας φτάνει τα 800 μόρια ενώ της εμπειρίας 400!Αυτή είναι η ίδια γραμμή εκκίνησης
Το κώλυμα 24μηνου του Π.Δ 164/2004 του Παυλόπουλου πρέπει να καταργηθεί. Το άρθρο αυτό πλήγει αυτούς που προσμένουν αξιοκρατικά για την διεκδίκηση μιας σύμβασης ορισμένου χρόνου μεσω ΑΣΕΠ. Ουσιαστικά αχρηστεύει τα πτυχία μας αφού μετα από 24 μήνες εργασίας (3 οχτάμηνες συμβάσεις) όυτε καν μπαίνουμε σε λιστα αξιολογησης, πρέπει να αλλάξουμε δουλειά και Οργανισμό και οι ευκαιρίες είναι ελάχιστες.
Πώς απαγορεύουν σε νέους πτυχιούχους Ελληνες Πολίτες το δικαίωμα στην έργασία;
Γιατί να απαξιώνεται 5ετής Πανεποιστημιακή φοίτηση μετά απο 24 μήνες εργασία;
Πώς θα επιδοτηθεί η εμπειρία στις συμβάσεις ορισμένου χρόνου αν δεν καταργηθεί το κώλυμα 24μήνου; Σαν δικλείδα ασφαλείας μπορεί να χρησιμοποιηθεί η Υποχρεωτική 4μηνη παύση ανάμεσα σε δύο διαδοχικές συμβάσεις, η κατάργηση του άρθρου 20 του ν.2190, και η ενδιάμεση εργασία σε άλλον Οργανισμό.
Το δικαίωμα στην Εργασία πηγάζει από το σύνταγμα και δεν πρέπει να αφαιρείται. Αξιοκρατία μέσω ΑΣΕΠ για όλους.
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ INTERNET ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΡΗΣΟΝΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΙΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΣΡΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΠΕΡΑ ΤΟΥ 24ΜΗΝΟΥ. ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΝΩ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ. ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΟΝΗΜΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΩ! ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΘΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΜΕΤΡΑ!
Κύριε Υπουργέ,
Ονομάζομαι Καλούση Σύνθια, είμαι 48 ετών και εργάζομαι τους τελευταίους 86 μήνες (7 έτη και 2 μήνες) ανελλιπώς και χωρίς να παρεμβάλλεται ούτε μία εργάσιμη ημέρα μεταξύ των ετήσιων συμβάσεων μου (ορισμένου χρόνου) στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Ροδίων (από τον Σεπτέμβριο του 2002) ως Εκπαιδεύτρια Τεχνικός (Διδασκαλία Καλλιτεχνικών) (Πτυχιούχος Καλών Τεχνών Η.Π.Α.).
Είναι χρήσιμο να σημειωθεί ότι η πρόσληψή μας έγινε με σύννομες διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π. το 2002.
Κύριε Υπουργέ,
γνωρίζετε πολύ καλύτερα από εμάς το ιδιαίτερο καθεστώς εργασιακής ομηρίας που υφιστάμεθα αυτά τα τελευταία 7 χρόνια, αφενός εμείς οι εργαζόμενοι στις Προνοιακές Υπηρεσίες των Δήμων (Υπηρεσίες Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Βοήθεια στο Σπίτι, Παιδικοί Σταθμοί κλπ.), και αφετέρου τα παιδιά και οι οικογένειες που εξυπηρετούνται.
Θα πρέπει να εξευρεθούν λύσεις, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΩΡΑ, που θα επέτρεπαν την τακτοποίηση του εργασιακού καθεστώτος που υπαγόμαστε αλλά και τη συνέχιση της κοινωνικής προσφοράς μας, προς τα παιδιά και τις οικογένειες τους, με τις οποίες δεν συνδεόμαστε απλά και μόνον ως εργαζόμενοι αλλά πρωτίστως ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ !
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΧΗΡΑ ΜΕ ΔΥΟ ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΚΑΙ ΑΜΕΑ (ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΜΑΣΤΟΥ) ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 8ΜΗΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΟΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ .
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΟΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ- ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ -ΠΑΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ-ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΛΠ.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΧΗΡΕΨΩ ΣΤΑ 32 ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΘΩ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΑ 37.
Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΩ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ 24ΜΗΝΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΦΟΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΝΕΑ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΥΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ (ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ).
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΚΙ.
ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΛΗΓΕΙ Η ΣΥΒΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΕΛΟΣ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 1 ΜΟΡΙΟ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΑΝ ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Η ΜΕ ΑΜΕΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΔΙΚΟ?
είμαστε και οι 2 γονείς ενίς 9 χρονου παιδιού ΑΝΕΡΓΟΙ.
με μια σύμβαση με τον δήμο για την οργάνωση εκδηλώσεων, περιμέναμε να ζήσουμε! πως θα ζήσουμε τώρα?
εσοδα 000000! τρέχουμε όλη μέρα να δείχνουμε πτυχία και διπλώματα και το βράδυ κλαίω κρυφά από το παιδί. Ενα όνειρο ήταν η σύμβαση για μας! περιμέναμε να στηρίξετε με κάθε τρόπο την απασχόληση και όχι να μας δώσετε την χαριστική βολή. ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΑΤΕ!
Απο το 2000 εργαζόμενος σε ΚΔΑΠ στο τομέα των εικαστικών.Ολες οι συμβάσεις ειναι 8μηνών.Το ίδιο πρόβλημα έχουν και στο Πνευματικό Κέντρο.Μέ 8 ώρες τη βδομάδα τι σύμβαση να κάνουν;
Στον κ Τοπαλή θα ήθελα να υπενθυμίσω τα ακόλουθα:
Συνάδελφε, ως γνωστό τα μέτρα στήριξης των πολυτέκνων που έχει θεσπίσει η Πολιτεία, δεν αποτελούν χαριστικές πράξεις φιλανθρωπίας ή ελεημοσύνης, αλλά απόδοση δικαιοσύνης, και ασφαλώς κάποιος που προσφέρει έχει περισσότερα δικαιώματα από αυτόν που δεν προσφέρει. Για να δώσει η Πολιτεία αυτά τα μέτρα στήριξης στους πολύτεκνους, στηρίχθηκε στη Συνταγματική επιταγή του άρθρου 21: «… οι πολύτεκνοι έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος» και σε αποφάσεις του ΣτΕ που έχει κρίνει, ότι: «… η εξυπηρέτηση του ατομικού συμφέροντος των πολυτέκνων αποτελεί εξυπηρέτηση του γενικότερου δημοσίου συμφέροντος προ του οποίου και αυτή η αρχή της ισότητας των Ελλήνων απέναντι στους νόμους υποχωρεί, λόγω του δημογραφικού προβλήματος».
ευχαριστώ
Χρυσόγελος Μ
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΕΜΠ
Πατέρας 7 παιδιών,
(3 πτυχιούχοι ΑΕΙ και άνεργοι + 4 που σπουδάζουν)
Είμαι αρχαιολόγος, συμβασιούχος με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, στο Υπουργείο Πολιτισμού εδώ και 6 χρόνια, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Δεν μπορώ να κατανοήσω πως τα όσα καινούργια θα ορίζει το νέο νομοσχέδιο θα μπορούσαν να με βοηθήσουν ώστε να δουλέψω εκ νέου στο αντικείμενο-(επιστήμη), το οποίο έχω σπουδάσει,λαμβάνοντας βέβαια υπόψιν τα απαραίτητα προσόντα-κριτήρια αλλά και την προϋπηρεσία η οποία οπως σίγουρα αντιλαμβάνεστε είναι μετρήσιμη (6 έτη !!!!!)
Το 24μηνο που ορίζει το ΠΔ164/2004 (Παυλόπουλου) μας εμποδίζει να εργαστούμε υπό το ίδιο καθεστώς, στο ΥΠ.ΠΟ.Αλήθεια ένας αρχαιολόγος που αλλού μπορεί να εργσατεί????
Γνωρίζω καλά ότι υπάρχουν σχετικές ευρωπαϊκές οδηγίες που δεν επιτρέπουν την άρση του 24μηνου, η φύση του αντικειμένου μας όμως παραμένει συγκεκριμένη και οσα προανέφερα,μεγάλο πρόβλημα.
Επίσης, είμαι σίγουρα υπέρ της αξιοκρατίας και των προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ, όπως θεωρώ, ότι το θέμα των συμβασιούχω πρέπει οπωσδήποτε να λυθεί κ να σταματήσει….όμως είμαστε χιλιάδες άτομα-επιστήμονες που έχουμε δουλέψει σκληρά έπάνω σε αυτό που αγαπάμε για πολλά χρόνια (ναι με αφορμή μια προκήρυξη που βγήκε πριν από χρόνια κα καταφέραμε να τρυπώσουμε με αυτή όχι στο δημόσιο,αλλά στο αντικείμενο για το οποίο σπουδάσαμε κ ξέρουμε καλά) και πρέπει να «αμειφθούμε» για αυτό…όχι οικονομικα βέβαια.Εξάλλου, τώρα που θα λήξουν οι συμβάσεις μας (στο ΥΠΠΟ) (λήγουν καθημερινά συμβάσεις βέβαια) από Ιανουάριο δηλαδή, το ΥΠΠΟ θα αντιμετωπίσει μεγάλο πρόβλημα, καθώς το 50 % (σύμφωνα με στοιχεία της Δ/νσης Διοικητικού του ανθρώπινου δυναμικού είναι συμβασιούχοι. Πρέπει μα κάποιο τρόπο να καλυφθούν αυτές οι θέσεις, οι περισσότερες τουλάχιστον, και αξιοκρατικά αλλά και λαμβάνοντας υπόψην την προυπηρεσία όσων τόσα χρόνια δουλεύουμε εδώ