1. Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 3051/02 και την παρ. 4 του άρθρου 4 του Ν. 3320/05, αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο βαθμός της ειδικής γραπτής εξέτασης ισχύει για δέκα (10) έτη από την έκδοση των αποτελεσμάτων και λαμβάνεται υπόψη με ρητή αναφορά στις εκάστοτε προκηρύξεις. Για τους υποψηφίους που τυχόν θα συμμετάσχουν σε δύο ή και περισσότερες εξετάσεις ισχύει ο βαθμός της τελευταίας εξέτασης.
Η διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης διενεργείται μία τουλάχιστον φορά κάθε δύο έτη. Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν έχουν όσοι κατά την λήξη της προθεσμίας υποβολής αίτησης , κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η κλίμακα βαθμολογίας της εξέτασης αυτής είναι από τον μηδέν (0) έως το εκατό (100).»
2. Το τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/02, αντικαθίσταται ως εξής:
«Η βαθμολογία της ειδικής γραπτής δοκιμασίας πολλαπλασιάζεται με συντελεστή τέσσερα (4) και προσαυξάνει αντιστοίχως τη συνολική βαθμολογία του υποψηφίου.»
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΝΕΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΝΤΑΙ, ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΤΕΣΤ!
Απαράδεκτη η αύξηση του συντελεστή στο τεστ δεξιοτήτων. Το ΤΔ είναι απαραίτητο στις προσλήψεις και πολύ σωστά λαμβάνεται υπόψη αλλά θα έπρεπε να είναι μικρότερη η βαρύτητά του για τους εξής λόγους:
1) Η άκρως χρονοβόρα και γραφειοκρατική διαδικασία διεξαγωγής του ουσιαστικά αποκλείει άτομα από προκηρύξεις που για κάποιους λόγους δεν μπόρεσαν να πάνε να δώσουν τη δεδομένη χρονική στιγμή, πχ όσοι σπούδαζαν ακόμα στο εξωτερικό, όσοι αρρώστησαν εκείνη την ημέρα ή για κάποιον λόγο δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν στις εξετάσεις. Αν το τεστ δίνεται με συχνότητα μία φορά στα δύο χρόνια καταλαβαίνετε ότι με τόσο υψηλό συντελεστή όσοι δεν διαγωνίστηκαν σχεδόν αποκλείονται από προκηρύξεις για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
2) Στο πρώτο τεστ δεξιοτήτων που διεξήχθη σημειώθηκαν αρκετά υψηλές βαθμολογίες. Επομένως πολλοί διαγωνιζόμενοι πλησίασαν το άριστα (300 μόρια), δηλαδή όσα τα μόρια ενός διδακτορικού. Θεωρώ πως αυτό είναι απαξίωση των τίτλων σπουδών. Μια εξέταση τριών ωρών δεν μπορεί να βαθμολογείται όσο ένα διδακτορικό διάρκειας μίνιμουμ τριών χρόνων.
ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ.
Να καταργηθεί. Εντελώς απαράδεκτο να παίρνει μέχρι 400 μόρια όσα και ένα διδακτορικό. Ευχαριστώ.
Πέραν της μείωσης της αξιας των πτυχίων, υπάρχει η περίπτωση -δύσκολη, πολύ δύσκολη, σχεδόν αδύνατη, …- ωστόσο πιθανό, κάποιοι να είχαν, έχουν, αποκτήσουν, με τον Α, Β, Γ, … τρόπο τα θέματα πριν τις εξετάσεις. Αυτό καθιστά την διάταξη του τεστ δεξιοτήτων, ως μέτρο αξιολόγησης των υποψηφίων, αδύνατο να τεκμηριώνει πλήρη διαφάνεια, και συνεπώς δε χωράει σε ένα νομοσχέδιο που κατά τα άλλα είναι πολύ θετικό.
Το Τεστ Δεξιοτήτων κατά την γνώμη μου έχει κάποια αξία εφόσον το μέγιστο των μορίων που θα παίρνει κάποιος θα είναι μέχρι 50 μόρια, το μέγιστο. Δεν μπορεί το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό (εξειδίκευση της ειδικότητας) να παίρνει 150 και 300 μόρια αντίστοιχα και το τεστ δεξιοτήτων να παίρνει μέχρι 300 μόρια (όσο ένα διδακτορικό εξειδίκευσης που κρατάει τουλάχιστον 5 χρόνια).
Δεν μπορεί να προσπαθείτε για δωρεάν παιδεία και από την άλλη να δημιουργείτε με το τεστ δεξιοτήτων μία καινούργια βιομηχανία φροντιστηρίων και χιλιάδες εκδόσεις βιβλίων – βοηθημάτων (πανάκριβων, τα οποία εάν δεν κάνω λάθος με βάση την νομοθεσία είναι και παράνομα, εν τούτοις διαφημίζονται).
Μπορεί να μην ξέρει κάποιος διάσημους ζωγράφους της Αναγέννησης αλλά αυτό δεν μπορεί να παίζει ρόλο στο πόσο καλός γεωπόνος, μηχανολόγος κ.ο.κ είναι. Οι γενικές γνώσεις του καθενός και η παιδεία του αξιολογήθηκε και βαθμολογήθηκε στο δημοτικό, στο γυμνάσιο, στο λύκειο, στο πανεπιστήμιο, στις μεταπτυχιακές του σπουδές. Το μόνο που μένει να αξιολογήσετε είναι πόσο έχει κλονιστεί η ψυχική του υγεία μετά από όλη αυτή την διαδρομή, αυτό έχει μία βάση. Επίσης από απλή περιέργεια υποβάλλετε, πειραματικά, σε τεστ δεξιοτήτων καταξιωμένους χειρούργους, γιατρούς, μηχανικούς κ.ο.κ και δώστε τα γραπτά τους σε μία επιτροπή που δεν θα γνωρίζει ποιοί είναι να δούμε εάν αξίζουν τις θέσεις που κατέχουν με βάση το σκεπτικό του τεστ δεξιοτήτων!!!!
Τέλος πείτε στις τράπεζες να εκδίδουν δάνεια με ευνοϊκούς όρους για κάλυψη εξόδων φροντιστηρίων.
Ευχαριστώ πολύ.
Υ.Γ. έχω δύο μεταπτυχιακά νόμιζα ότι είχα τελειώσει με τις σπουδές, τις εξετάσεις και το διάβασμα (6 χρόνια στο δημοτικό …), από ότι φαίνεται έχω ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μου (είμαι μόνο 36, σε αντίθεση με το Τσάκωνα ευτυχώς έχω ακόμη τα μαλλιά μου), που ξέρετε κάποια στιγμή μπορεί να είμαι στα έδρανα μαζί με το παιδί μου.
Και για να αναδείξω περισσότρο το πρόβλημα, …έστω οτι το 6 το έχει πάρει κάποιος από το ΜΙΤ.
Το Τεστ Δεξιοτήτων μετρά και αποκαλύπτει(υποθετικά) αυτό που λέει ο τίτλος του: δεξιότητες. Όταν ένας φορέας προκηρύσσει θέσεις συγκεκριμένης επιστημονικής ειδικότητας σημαίνει ότι χρειάζεται τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις των ανθρώπων που θα προσλάβει(οι οποίες προκύπτουν από τις λιγότερο ή περισσότερο εξειδικευμένες σπουδές τους) και όχι γενικές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και δεξιότητες. Έτσι, κατά τη γνώμη μου, το Τεστ Δεξιοτήτων δεν έχει λόγο ύπαρξης στην επιλογή προσωπικού ΠΕ ή και ΤΕ ακόμη, με μόνη, ενδεχομένως, εξαίρεση την κατηγορία Διοικητικού. Είναι, εξάλλου, ανεπαρκές κριτήριο στο να προκρίνει έναν επιστήμονα έναντι κάποιου άλλου της ίδιας ειδικότητας. Είναι δυνατόν η σωστή απάντηση σε ερωτήσεις του τύπου «αν ένα αυτοκίνητο με χ ταχύτητα ξεκινήσει από την Αθήνα και ένα άλλο από τη Θεσ/νίκη, πού θα συναντηθούν…?» να αποτελέσει ασφαλές κριτήριο επιλογής π.χ. ψυχολόγων, αρχαιολόγων, βιβλιοθηκονόμων κ.α.?
Δεν ξέρω αν με τη μοριοδότηση του ΤΔ υποβαθμίζονται τα πτυχία των πανεπιστημιακών σχολών, όπως σχολίασαν κάποιοι πολίτες, σίγουρα πάντως υποβαθμίζεται η ίδια η διαδικασία επιλογής επιστημονικού προσωπικού και φτάνει να θυμίζει τηλεπαιχνίδι γνώσεων (άντε, σε επίπεδο τελικού που δυσκολεύουν οι ερωτήσεις).
Τέλος, υπάρχει ακόμη μια παράμετρος στο θέμα, μίζερη και χυδαία: η αγοραπωλησία γενικών γνώσεων (ναι,υπάρχουν Φροντιστήρια ΚΑΙ για το Τεστ Δεξιοτήτων και ναι, υπάρχουν και μαθητές σ’ αυτά!!!!).
Μα είναι δυνατόν αντί να ασχολούμαστε τι βαθμό πτυχίου θα βγάλουμε να ασχολούμαστε τι βαθμό θα γράψουμε σε ένα αστείο τεστ?
Έτσω οτι έχω πτυχίο 8 και δεν έδωσα το τεστ αυτό (ούτε ποτέ θα συμμετάσχω, διότι δεν θα μειώσω τον τίτλο μου, με ένα αστείο τεστ).
Δηλαδή ένας που έχει πτυχίο 6 και συμμετάσχει στο τεστ και γράψει 50 μόρια (δηλαδή είναι μαθησιακά απαράδεκτος ή ήταν αδιάθετος εκείνη την ημέρα) θα είναι και καλύτερος Δημόσιος Υπάλληλος?
Το θέμα δεν είναι εάν μέσω του τεστ θα εντοπιστούν οι καλύτεροι υπάλληλοι. Πως είναι δυνατόν με ένα αστείο τεστ να εντοπίσεις τους καλύτερους.
Όμως με το τεστ αυτό θα υποβαθμιστούν τα πτυχία μας και εμείς θα το έχουμε προκαλέσει. Και η έννοια πτυχία είναι πολύ μικρή όταν μιλάμε για θεσμούς και αξίες που κρύβονται πίσω από αυτά.
Το επόμενο βήμα είναι να ζητάνε στον ιδιωτικό τομέα τεστ δεξιοτήτων, αντί για πτυχία, για να ελέγξουν την ψυχοσύνθεσή μας, και εάν ήμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε τα πάντα για ένα μισθούλη. Ας σταθούμε στο ύψος τον περιστάσεων. Εάν τα Παν/μια θέλουν βελτίωση ας γίνει, και ας αυξηθεί και η αξία των πτυχίων μας. Αλλά μην υποβαθμίζουμε θεσμούς και αξίες για μικροσκοπιμότητες λίγων μορίων.
Να γίνει υποχρεωτικό σε όλους τους διαγωνισμούς και με μεγαλύτερο συντελεστή
Με το τεστ δεξιοτήτων ανταγωνίζονται όλοι με ίσους όρους
Είναι η πιο δίκαια απόδειξη των δεξιοτήτων του καθένα μας
Πολύ σωστά να υπάρχει και να ενισχυθεί το τεστ δεξιοτήτων αλλά να υπάρχει διαφορετικό τεστ για καθε μια απο τις κατηγοριες υποψηφιων.
Δεν ειναι δυνατον ένα άτομο που έχει πτυχίο πανεπιστημιου ειτε μαθηματικών ειτε φιλολογικών μαθηματων να διαγωνιστει με εναν αποφοιτο λυκείου και να μην γραψει καλυτερα απο αυτον. Ειναι άδικο οι αποφοιτοι λυκειου να προσπαθουν να συναγωνιστουν σε γνωσεις με καποιον που τελειωσε το πανεπιστημιο κ δινει το ιδιο τεστ. Γιατι υπαρχουν πολλοι ΠΕ κ ΤΕ οι οποιοι έχουν γραψει καλά στο τεστ δεξιοτητων κ στις προκηρυξεις διεκδικουν θέσεις ΔΕ.
ΠΟΣΑ ΤΕΣΤ ΕΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ; ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ, ΓΙΑ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ; ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥΣ;ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΙΩΡΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ; ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ;ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ Τ.Δ. ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ;ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΚΟΒΕΣΤΕ ΟΣΟΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΘΕΤΙΚΑ; ΓΙΑ ΤΣΑΜΠΑ ΜΟΡΙΑ; ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΠΑΛΟΥΚΙΑ ΤΕΣΤ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ; ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ; ΤΕΤΟΙΑ ΤΕΣΤ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ; ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΤΟΧΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ. ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΣΗ 50 ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 100; ΤΟΤΕ ΕΚΕΙΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ; ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΡΗΣΗ; ΝΑ ΕΡΘΟΥ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΤΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΛΕΤΕ ΟΣΟΙ ΚΟΒΕΣΤΕ ΓΙΑ Τ.Δ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ; ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΡΙΟΔΙΟΤΗΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΤΥΠΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ;ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΥΝΗ ΑΠΕΝΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ; Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ! ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!
Χαίρεται!
διβάζοντας τα σχόλια παρατήρησα πολά εξ αυτών να συγκρίνουν τις 3 ωρες του TEST με την χρονική διάρκεια ενός μεταπτυχιακού, μα κύριες και κύριοι, στις πανελλήνιες ο χρόνος εξέτασης του κάθε μαθήματος πόσος ήταν; γιατί αυτό το αποδεχθήκατε για την εισαγωγή στη σχολή σας; ίσως γιατί προετοιμαστήκατε με τα ιδιέταιρά σας! και με ποιές διαδικασίες πήρατε το μεταπτυχιακό σας; και γιατί «σνομπάρατε» το TEST; προφανώς είχατε άλλες άκρες!
συμετείχα στο TEST και στην αίθουσα ήμουν ο μόνος ΔΕ, εισέπραξα την περιφρόνηση κατά τις συζητήσεις διαφόρων θεμάτων μέχρι να έρθουν τα θέματα, απο τούς μεταπτυχιακούς, [δεν γνώριζαν τις σπουδές μου στις ξένες γλώσσες και τις ανώτατες σπουδές μου που διακόπηκαν για οικογενιακούς λόγους] αλλά στο τέλος δικαιώθηκα έγραψα καλλίτερα απ’ αυτούς, είμαι στο 8% που έγραψε πάνω από [80]ογδόντα!
Και επειδή είμαι μεγαλούλης στην ηλικία, να σας πληροφορήσω οτι εκείνη την εποχή, στα δημόσια εκπεδευτήρια, το 20 ήταν για το θεό, το 19 για τον καθηγητή, το 18 για τον αϊνστάιν μαθητή [που δεν είναι
κανένας σας] και το 17 για τον άριστο μαθητή! εγω εχω 17 [και πήρα υποτροφία ως ο πρώτος της σχολής] και με το ΤΕΣΤ ισοσταθμίζω την κατάσταση, γιατί σήμερα οι περισσότεροι είναι θεοί! και οι μέτριοι έχουν 17!
κατόπιν τούτων, αντιληφθήκατε οτι επικροτώ την αύξηση του συντελεστή
πολλαπλασιασμού της βαθμολογίας του TEST
ευχαριστώ!
Το τεστ δεν ειναι αδικο. το συστημα ειναι αδικο. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μόρια. Για πιο λόγο εγώ με έναν συμφοιτητή μου που έγλειφε καλύτερα στην αίθουσα δεν είμαστε τυπικά το ίδιο. Γιατί αυτός που πείρε όπως πήρε τον βαθμό είναι καλύτερος από εμένα ή μην μου πείτε ότι δεν είχατε κάτι χαζοχαρούμενες κοπελίτσες που με μίνι έπαιρναν καλύτερο βαθμό; Το καλύτερο σύστημα είναι της κύπρου. Με γενικές εξετάσεις ανά χρόνο και τα πτυχία μόνο σαν προσόντα για την θέση. Κάνουμε ένα τεστ μια φορά τον χρόνο και με τον βαθμό τον συγκεκριμένο καταθέτουμε αίτηση σε συγκεκριμένες θέσεις. Καιτ το τελευταίο για τους δημόσιους υπαλλήλους που έιχαν βρει σύστημα για να αλλάζουν θέση αυτό ήταν δυο φορές αδικία αφου και την καινούρια θέση έπαιρναν και η παλιά έμενε κενή μέχρι να ξαναπροκυριχθεί. Ξέρω περίπτωση που «υποψήφιος» με «μεταπτυχιακό» του ΑΠ και «προϋπηρεσία» δημοσίου έδωσε σε 6 διαγωνισμούς και στο τέλος άφησε 5 κενές θέσεις αφού επέλεγε τις θέσεις με σειρά πουέβγαιναν τα αποτελέσματα
Η ύπαρξη του τεστ δεξιοτήτων θα μπορούσε να είναι χρήσιμο εργαλείο για την επιλογή προσωπικού εαν ήταν τοποθετημένο σε άλλη βάση:
1) Η εξίσωση του αποτελέσματος από το τεστ (έστω το άριστα αυτού του τεστ) με τα μόρια από ένα διδακτορικό είναι το λιγότερο προσβλητικό για το επιστημονικό δυναμικό της χώρας αλλά και για το ίδιο το δημόσιο ως εργοδότη, ο οποίος εξισώνει τις σύνθετες ικανότητες ενός ανθρώπου που κατάφερε να εκπονήσει μια διδακτορική διατριβή με τις κατά κανόνα απλούστερες δεξιότητες που αναδύονται στην καλύτερη περίπτωση από ένα τέτοιο τεστ. Το τεστ θα έπρεπε να έχει μικρότερη μοριοδότηση
2) Το τεστ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό και να υπάρχει η δυνατότητα να το δίνει κανείς συχνά, ανά τακτά χρονικά διαστήματα (πχ. ανά 3 μήνες). Αλλιώς δημιουργείται αδικία για όσους δεν πρόλαβαν να το δώσουν και η σύγκριση των υποψηφίων γίνεται τοποθετώντας τους εξαρχής επάνω σε άνισο έδαφος.
3) Το τεστ θα έπρεπε να είναι διαβασθμισμένο για ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ υποψηφίους. Δεν μπορεί να αναμένεται η ίδια ανταποκριση ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο των υποψηφίων. Έτσι, θα υπάρχει περισσότερη αξιοκρατία και θα μπορεί να γίνει η σύγκριση επάνω σε πιο αντικειμενική βάση.
Δεν καταλαβαίνω τον ισχυρισμό ότι το τεστ δεξιοτήτων «εξισώνεται» με έναν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο. Από τη στιγμή που ένας κάτοχος μεταπτυχιακού ή διδακτορικού μπορεί να δώσει το τεστ, αυτό σημαίνει ότι θα συγκεντρώσει τόσο τα αντίστοιχα μόρια από τον τίτλο του, όσο και τα μόρια από το τεστ. Συνεπώς και πάλι θα υπερτερεί σε σχέση με έναν ο οποίος δεν θα κατέχει Master ή PhD.
Επίσης θέλω να συμφωνήσω με τον κ. Παππά Αθανάσιο στο γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι πανεπιστημίων, ακόμη και με μεταπτυχιακά, οι οποίοι στην αγορά εργασίας δεν μπορούν να εφαρμόσουν ούτε απλές μεθόδους της επιστήμης που διδάχθηκαν. Με το τεστ δεξιοτήτων πιστεύω ότι πριμοδοτούνται άνθρωποι οι οποίοι κατέβαλλαν μεγαλύτερη προσπάθεια κατά τη διάρκεια των σπουδών τους (είτε ΔΕ, είτε ΠΕ) και έχουν γενικά ευρύτερη αντίληψη.
ΟΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΕ ΦΕΚ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ «ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗ ΚΟΡΩΝΗ» ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΑ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΤΕΣΤ, ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ !
ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΞΙΟΤΙΜΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟΥ 2008.
ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ.
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ– ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 4.
Απόλυτη υποστήριξη του Τεστ Δεξιοτήτων.
Γνώμη μου να ισχύει η μεγαλύτερη των βαθμολογιών που θα έχει συγκεντρώσει κάποιος μέσα στην 10ετία.
TEST ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Η μοριοδότηση Χ 4 είναι άδικη και υπερβολική.
Ειδικά γι’αυτούς που δε συμμετείχαν στον περυσινό διαγωνισμό (όχι με δική τους θέληση, π.χ σπουδές στο εξωτερικό)
Εξισώνει σε επίπεδο μοριοδότησης τη διαδικασία απόκτησης διδακτορικού και αυτό φαντάζει εξωπραγματικό.
Ενισχύει επίσης την παραπαιδεία και φυσικά στο μέλλον θα αμφισβητηθεί έντονα το αδιάβλητο της διαδικασίας, ένεκα εμπλοκής των φροντιστηρίων και υπονοιών για διαρροές προς αυτά.
Ο συντελεστής βαρύτητας να περιορισθεί το πολύ σε 2 και όχι 4!!
Άλλωστε πρόκειται για ένα απλό test γενικών γνώσεων και αόριστων
δεξιοτήτων.
Ένα πολύ καλό και εφικτό test δεξιοτήτων με βαθμολογία 85 μοριοδοτείται με 340 μόρια (85Χ4).
Ισοδυναμεί δηλαδή με ένα Μεταπτυχιακό (200 μόρια) και δύο τίτλους
γλωσσομάθειας επιπέδου PROFICIENCY (2X70).
Αποθέωση της υπερβολής!!!
Εφόσον όμως το αρμόδιο Υπουργείο επιμείνει να δίνει τόση βαρύτητα στο εν λόγω test θα πρέπει να δρομολογήσει την πραγματοποίησή του
τουλάχιστον κάθε χρόνο.
Πρώτη δε προτεραιότητα εκ μέρους του ΑΣΕΠ θα πρέπει να είναι
η άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για το εν λόγω test.
Να καταργηθεί το τεστ δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ, τουλάχιστον για τις κατηγορίες ΠΕ και ΤΕ. Δεν προσφέρει τίποτα στην αξιολόγηση των ικανοτήτων και γνώσεων που ένας π.χ. γεωπόνος, μηχανικός, κλπ. μπορεί να προσφέρει σε μία Δημόσια Υπηρεσία.
Καταλαβαίνω ότι περισσότερο λειτουργεί σαν ψυχοτεχνικό τεστ. Όμως η νομοθεσία προβλέπει μέτρα αξιολόγησης ενός δόκιμου υπαλλήλου (2ετή περίοδο κρίσης) τα οποία, αν εφαρμόζονταν, θα έδιναν ένα σωστό μέτρο αξιολόγησης του υπαλλήλου.
Στην πραγματικότητα το τεστ δεξιοτήτων είναι μία καλοστημένη παγίδα για την στρατιά των ανέργων επιστημόνων, τεχνολόγων και άλλων ειδικοτήτων με σκοπό να τους δώσει φρούδες ελπίδες διορισμού.
Η λύση είναι να υπάρξουν θέσεις προς πλήρωση. Πόσες αλήθεια θα προκηρυχθούν τη διετία 2010-2011 (εκτός των νοσηλευτών);
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με την ενίσχυση της βαρύτητας του Τεστ Δεξιοτήτων.
Ο βαθμός δυσκολίας του ΤΕΣΤ δεξιοτήτων υπερτερεί σε σχέση με ένα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ τίτλο διετούς φοίτησης ή εξισώνεται με ένα ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ τίτλο;
Ο διδακτορικός τίτλος απαιτεί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων :
– τουλάχιστον ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ σπουδών στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,
– τουλάχιστον ΕΝΑ χρόνο μεταπτυχιακών σπουδών στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (συνήθως απαιτεί 2 χρόνια καθώς τα περισσότερα προγράμματα είναι διετούς φοίτησης και πολλές φορές ΕΝΑ επιπλέον έτος για την εργασία)
– τουλάχιστον ΤΡΙΑ χρόνια διδακτορικών σπουδών.
Μπορεί να εξισωθεί ο διδακτορικός τίτλος με βασικές γνώσεις και δεξιότητες;
Πρόκειται κατά τη γνώση μου για ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ των ακαδημαϊκών σπουδών.
Πρόκειται για ένα απίστευτο κατά τη γνώμη μου αντικίνητρο για την απόκτηση ακαδημαϊκών γνώσεων διδακτορικού ή και μεταπτυχιακού επιπέδου.
Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο μετατροπής του ΤΕΣΤ δεξιοτήτων ως προαπαιτούμενο για τη τελική επιλογή διορισθέντων.
Να απαιτείται οι συμμετέχοντες σε προκήρυξης πρόσληψης μόνιμου προσωπικού ή αορίστου χρόνου σε θέσεις που προϋποθέτουν βασικές ή ιδιαίτερες πνευματικές δυνατότητες να έχουν πχ. βαθμολογία πάνω από 50 – να δηλαδή έχουν απαντήσει ορθά τουλάχιστον στις πενήντα ερωτήσεις.
Πιστεύω και ελπίζω στην διόρθωση αυτού του λάθους που ξεκίνησε η προηγούμενη κυβέρνηση.
πολυ σωστά!!!!το τεστ δεξιοτήτων πρέπει να υπάρχει σε όλες τις προκηρύξεις!
Σωστό
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΕΣΤ.ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ (5).ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ, ΟΞΥΔΕΡΚΕΙΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ, ΕΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ (ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ). ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΩ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ (ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΣΤΕΡ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΝ «2 ΓΑΙΔΟΥΡΙΩΝ ΑΧΥΡΟ» ΚΑΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΣ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ Δ.Ε. ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΕΞΥΠΝΑΔΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ.
Καλησπέρα!!
Θα ήθελα να τονίσω ότι διαφωνώ κάθετα με την ύπαρξη και μόνο αυτού του τεστ. Με 400 μόρια είναι ισάξιο όσο και ένα διδακτορικό!!
Δηλαδή δουλευόμαστε ομαδικά?
Ο ένας σπούδασε και έβγαλε ενα πτυχίο, μετά ένα μεταπτυχιακό και έφτασε μετά από κόπους ετών να πάρει διδακτορικό και θα είναι ισόβαθμος με ένα τεστ του οποίου η δυσκολία δεν ξεπερνούσε το δημοτικό?
Μη τρελαθούμε κιόλας?!!
ΘΑ ΕΙΝΑΙ Α-Π-Α-Ρ-Α-Δ-Ε-Κ-Τ-Ο εάν ισχύσει η μοριοδότησή του!!
Με αυτό το σκεπτικό καταργούμε και την εκπαιδευτική ικανότητα και δυνατότητα των Πανεπιστημίων!!
Είναι ποτέ δυνατόν ένας πανεπιστημιακός τιτλος να είναι υποδιέστερος ή ακόμα και ισόβαθμος με ένα αστείο τεστ?
Δηλαδή ο υποψήφιος που έβλεπε καθημερινα τηλεόραση ή διάβαζε διάφορα είδη βιβλίων να ξέρει παραπάνω απο έναν με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών?
Αυτό μου φαίνεται περισσότερο αναξιοκρατικό και από την (πρώην) προσαύξηση 50% στο σύνολο των μορίων για τα stage!!
Υπάρχουν μεταπτυχιακά που είναι δωρεάν!! Δεν είναι όλα υπό πληρωμή!!
ΑΞΙΟΚΡΑΤΊΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΣΤ.
Όποιος είναι αξίος, αυτός θα περνάει…οι λοιποί ΟΠΩΣ ΕΣΤΡΩΣΑΝ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΝ!!
Ευχαριστώ!!
Το τεστ δεξιοτήτων πρέπει να περιλαμβάνεται σε κάθε προκήρυξη. Πρέπει να βγει ο κάθε έλληνας από τη λογική μαζεύω πτυχία και μεταπτυχιακά για να έχω μόρια χωρίς να μπορεί να επιβεβαιώσει κανείς άν κατέχει τις βασικές γνώσεις.
Η διάρκεια ισχύος θα έπρεπε να είναι στα 5 έτη, γιατί η δεκαετία είναι μεγάλη διάρκεια. Ο
Συμφωνώ με την πρόταση, καθώς τα πτυχία από πανεπιστημία δεύτερης κατηγορίας δεν μπορούν να εξισώνονται με τα αντιστοιχα καλών πανεπιστημίων. Αυτή η πρόταση θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ένα μέσο διάκρισης.
Προς κ. Σπυρίδωνα Μουρτά:
Το τεστ δεξιοτήτων ΔΕΝ υποβιβάζει τους τίτλους σπουδών.
Κάποιος που δεν διάβασε πολύ στο ΤΕΙ ή στο Πανεπιστήμιο (ή στο Λύκειο, διότι το τεστ δεξιοτήτων αφορά και τους ΔΕ) και έχει π.χ. 6 βαθμό πτυχίου ή 15 απολυτήριο, μπορεί να διαθέτει ευρύτατη γενική μόρφωση και άριστες λεκτικές, αριθμητικές και αναλυτικές ικανότητες και να αξίζει να προσληφθεί παρά ταύτα.
Επίσης οι βαθμολογικές κλίμακες (marking scales) παρουσιάζουν τεράστιες αποκλίσεις από σχολή σε σχολή και από λύκειο σε λύκειο. Όταν μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι οι υποψήφιοι που παίρνουν πάνω από 8 στο Μαθηματικό Αθήνας, ενώ σε άλλες σχολές (Πάτρα, Σάμο, κ.λπ.) είναι πολύ περισσότεροι, είναι προφανές ότι η βαθμολογία αυτή καθ’ εαυτή δεν είναι ακριβές μέτρο σύγκρισης. Οι Αμερικάνοι το λένε «comparing apples with oranges!». Ο μέσος φοιτητής της Νομικής Αθηνών με 7 μέσο όρο είναι ασύγκριτα ισχυρότερος υποψήφιος για θέσεις Διοικητικού-Οικονομικού από πολλούς υποψηφίους Παντείου ή πανεπιστημίων της περιφέρειας όπου το 8 ή το 9 κατακτάται με περισσή συγκριτική ευκολία.
Αλλά ακόμη πιο έντονο ίσως είναι το φαινόμενο στα Λύκεια. Όταν είναι γνωστή η σχετική ευκολία κατάκτησης του 19 και του 20 σε ιδιωτικά ή σε τεχνικά λύκεια σε σχέση με τα δημόσια γενικά, η ενδυνάμωση του συντελεστή του τεστ δεξιοτήτων καθίσταται σχεδόν προφανής (και αφού είναι πρακτικά αδύνατο να θεσπιστεί συντελεστής δυσκολίας για κάθε τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ και για κάθε λύκειο!)
Επίσης μην ξεχνάμε ότι τα μεταπτυχιακά μετράνε όλα το ίδιο (ήδη 200 μόρια), αλλά άλλο το μάστερ π.χ. στην Επιστήμη Υπολογιστών στο MIT και άλλο σε περιφερειακό πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασίλειου και της ημεδαπής (π.χ. Hertfordshire, Αιγαίου – ΔΕΝ είναι σαν το MIT ή το Stanford κ.τ.τ. σε καμία λίστα αξιολόγησης!). Το τεστ δεξιοτήτων δίνει την ευκαρία να εξομαλυνθούν κατά τι αυτές οι αδικίες.
Επίσης: η ζωή δεν τελειώνει με την αποφοίτηση από το πανεπιστήμιο ή το λύκειο. Η αξιολόγηση είναι συνεχής.
=========================================
. από Σπυρίδων Μουρτάς – — 12 Νοεμβρίου 2009 @ 17:20
Μα είναι δυνατόν ως πτυχιούχοι, αντί να υπερασπιζόμαστε τους τίτλους σπουδών μας, θα τους υποβιβάσουμε μόνοι μας με τεστ δεξιοτήτων και λοιπά? Το πλέον καταχυρωμένο πρέπει είναι οι γνώσεις μας που πιστοποιούνται με πτυχία και όχι με τεστ. Αυτά είναι προφάσεις για να πάρει επιπλέον μόρια κάποιος που δεν διάβασε πολύ στο ΤΕΙ ή το ΠΑν/μιο. Οι νομοθετούντες πρέπει να οδηγούν τους νέους στη γενική παιδεία και μόρφωση την οποία παρέχουν τα Ανώτατα Ιδρύματα και πιστοποιείται με τα πτυχία τους και όχι τα τεστ δεξιοτήτων.
Κύριε Υπουργέ,
Αγαπητοί συμπολίτες,
Αυτό που προκύπτει από την ενίσχυση της βαρύτητας του Τεστ Δεξιοτήτων (ΤΔ) – αλλά και από την ήδη υπάρχουσα κατάσταση – είναι ότι στη τελική κάποιος που σηκώθηκε και πήγε χωρίς τη παραμικρή προετοιμασία και χωρίς τον παραμικρό κόπο, ένα πρωί Σαββάτου να δώσει ένα τεστ γενικών γνώσεων (με ερωτήσεις του στυλ “Ποιος ηγέτης ήταν στη χώρα μας την τελευταία εβδομάδα;” ή “Ποιος τροχός καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση; κτλ.”) παίρνει τα ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΜΟΡΙΑ από έναν που αφιέρωσε χρόνια από τη ζωή του για να αποκτήσει ΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ή τα ίδια μόρια με κάποιον κάτοχο ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ από αυτό δεν έχει ούτε πρόκειται να υπάρξει.
Κύριε Υπουργέ,
Πριμοδοτείτε με (έως και) 400 ΜΟΡΙΑ το ΤΔ και παράλληλα ΚΑΤΑΡΓΗΤΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ενός 2ου ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ.
Εδώ μιλάμε όχι απλά για ανισοβαρή μεταχείριση, αλλά για ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ.
Είμαι πτυχιούχος με MSc και ΜΒΑ, και βλέπω πως τα δύο χρόνια που αφιέρωσα για ένα τόσο σημαντικό τίτλο (ΜΒΑ) εκμηδενίζονται και αντίθετα υπερκαλύπτονται από κάποιον συνυποψήφιό μου με την συμμετοχή του σε ένα ΤΔ, το οποίο μάλιστα δεν απαιτεί καμία μα καμία απολύτως προετοιμασία.
Μα αν κάποιος έχει (π.χ) 3 τίτλους σπουδών, γιατί να χρειάζεται ένα τέτοιο Τεστ;
Με αυτό τον τρόπο στο επόμενο ΤΔ, θα σπεύσουν όλοι μα όλοι να συμμετάσχουν.
Μα αν γίνει αυτό (προκειμένου το Δημόσιο να ανακαλύψει “πνευματικές αδυναμίες-δυνατότητες” του υποψηφίου), γιατί δε το μετατρέπετε ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ για τη τελική επιλογή διορισθέντων;
Εγώ και πολλοί άλλοι δεν συμμετείχαμε στο τελευταίο ΤΔ. Ωστόσο με αυτή την διάταξή σας κύριε Υπουργέ, ένας υποψήφιος με πολύ χαμηλό επίπεδο γενικών γνώσεων π.χ. 20% θα πάρει 80 μόρια πλέον, ενώ εγώ (και πολλοί άλλοι) με το 2ο Μεταπτυχιακό παίρνω ένα ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΔΙΚΙΑ;
Ποια λογική κρύβεται πίσω από αυτή την απόφαση;
Με αυτό τον τρόπο προωθούνται οι άριστοι;
Σκοπός μου δεν είναι να υποβαθμίσω τα πιθανά οφέλη του ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (γενικών γνώσεων) αλλά να επισημάνω ότι η βαρύτητά του δεν μπορεί και δεν θα πρέπει ούτε καν να πλησιάζει αυτήν ενός Μεταπτυχιακού τίτλου.
Με εκτίμηση
ΑΓ.
Δυστυχώς, στο τεστ δεξιοτήτων έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία. Δεν μπορεί ένα τεστ πολλαπλής επιλογής να «απειλεί» σε μόρια πτυχία και μεταπτυχιακά. Είναι αδιανόητο!
Δώστε περισσότερα μόρια στα πτυχία παντώς τύπου ή λιγότερα στο τεστ…
Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν αποδεικνύει κανενός είδους γνώση και δεν θα έπρεπε να υπάρχει.
Σε κάθε περίπτωση η διεξαγωγή του θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο. Δηλαδή όποιος δεν έδωσε το τεστ, να περιμένει 2 χρόνια για να πάρει έξτρα μόρια?
Το ζητούμενο στις προσλήψεις του δημοσίου είναι η αξιοκρατία. Να έχουν όλοι την ευκαιρία, με βάση τα προσόντα τους και επί ίσης όρης, να διεκδικήσουν την όποια θέση.
Με βάση το παραπάνω κάθε εξέταση που περιγράφει καλύτερα τον υποψήφιο και τα προσόντα του είναι στην σωστή κατεύθυνση. Θα πρέπει όμως:
-Να μοριοδοτηθεί πολύ λιγοτέρο από το ‘μέγιστο 400’ που ισοδυναμεί με διδακτόρικό ή περίπου 40% ενώς πτυχίου με άριστα 10!
-Η εξέταση να επαναλαμβάνεται ανά πολύ συχνά διαστήματα (π.χ. κάθε εξάμηνο),ώστε οι νέοι πτυχιούχοι,αλλά και όσοι δεν μπόρεσαν για δίαφορους λόγους να προσέλθουν στην εξέταση, να μην αναγκάζονται να περίμενουν έως και 2 χρόνια.
και ένα μικρό σχόλιο για εκείνο που μιλούσε για καλοκαιρία την ημέρα της εξέτασης και απούσια ενδιαφέροντος..
Καποίοι υπερετούσαν,αλλοί ητάν ασθενής και οι περισσότεροι δεν ήταν καθόλου ή λάθος ενημερωμένη για την πρώτη εξέταση. Μήπως κρύβεται πίσω από το τεστ λόγο απούσιας λοιπόν προσόντων;
Καταρχήν, σας ευχαριστώ θερμά για την ευκαιρία που μου δίνετε να εκφράσω την άποψή μου πάνω σε αυτό το θέμα, που με απασχολεί εδώ και καιρό και με αφορά άμεσα.
Θεωρώ απαράδεκτο το σκορ από ένα test δεξιοτήτων (π.χ. άριστη επίδοση: 100×4=400) να μοριοδοτείται εξίσου με ένα διδακτορικό τίτλο (400)! Θεωρώ ότι ο χρόνος που δαπανά κάποιος, ο κόπος που καταβάλλει και οι γνώσεις που αποκομίζει, κατά την εκπόνηση ενός διδακτορικού είναι πολύ πιο σημαντικά από την επίδοση σε ένα απλό test δεξιοτήτων. Δεν νομίζετε?
Θεωρώ ότι η ύπαρξη ενός τέτοιου test και η αντίστοιχη μοριοδότησή του έχει νόημα μόνο για θέσεις ΔΕ, όπου η αξιολόγηση των υποψηφίων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με άλλους τρόπους.
Σας ευχαριστώ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΣΟ ΣΤΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΕΡΓΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΜΕ ΗΛΙΚΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΕ ΚΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΔΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΝ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΑΕΔ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ STAGE…
ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΘΩΣ ΔΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ,ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΩ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΖΥΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΧΗΡΕΙΑΣ!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΦΥΟΛΟΓΗΜΑ…Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΟΡΥΒΟ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΠΩΣ ΟΙ STAGERS ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΑΠΟΓΝΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ-ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΜΑΣ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΟΥ. ΑΛΛΟ ΟΞΦΟΡΔΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΟΦΙΑ
ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Το τεστ δεξιοτήτων με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε δεν τιμά ούτε το ΑΣΕΠ ούτε την προηγούμενη πολιτική ηγεσία στο υπουργείο Εσωτερικών. Υποβιβάστηκε η αξία των πτυχίων με παταγώδη τρόπο και ουδείς από την εκπαιδευτική κοινότητα δεν διαμαρτυρήθηκε. Που ακούστηκε, να ονομαστεί τεστ δεξιοτήτων ένα σταυρόλεξο ερωτήσεων με συμμετέχοντες απαξάπαντες πτυχιούχους και μη πτυχιούχους. Το τεστ έχει πραγματικό νόημα αν οργανωθεί με άλλους όρους ανά κατηγορία εκπαίδευσης και ειδίκευση αντιστοιχούσα στην ειδικότητα. Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να δοθεί η ανάλογη προσοχή και η εκπαιδευτική κοινότητα να σκεφτεί το περιεχόμενο του τεστ σε συνεργασία με τους επιστημονικούς φορείς και την υπηρεσία την αναζητούσα το εξειδικευμένο προσωπικό.
Ο νόμος 2190/94 ο επονομαζόμενος Πεπονή αν δεν με απατά η μνήμη μου προέβλεπε το έργο της Επιμόρφωσης των υποψηφίων για το δημόσιο να το αναλάβει η Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και ταυτόχρονα να μπούν οι ανάλογες εκπαιδευτικές βάσεις προετοιμασίας των νέων σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα. Διαφορετικά θα φουντώσει πάλι η φροντιστηριακή παιδεία, πάλι κόστος για την εργαζόμενη οικογένεια.
Ας αναζητηθεί και ο τρόπος ώστε κανένας υποψήφιος να μην έχει πρόταξη σε σύγκριση με έναν άλλο με παρανομαστή τις μονάδες του τεστ. Διαφορετικά οδηγούμαστε στην ανισότητα της διεκδίκησης των θέσεων εργασίας. Εντός της διετίας δημιουργούνται υποψήφιοι δυο ταχυτήτων και με αυτό τον τρόπο βάλεται η αξιοκρατία.
Το τεστ δεξιοτήτων δεν πρέπει επ’ ουδενί λόγω να συνεχιστεί με τη σημερινή του μορφή και εφαρμογή, ας είναι το τελευταίο αυτό που πραγματοποιήθηκε κατ’παράβαση των αρχών των ίσων ευκαιριών.
Αντικειμενικά σωστή η αύξηση της βαρύτητας του Τεστ Δεξιοτήτων. Κι αυτό γιατί, είτε μας συμφέρει είτε όχι, το Τεστ αξιολογούσε μεταξύ άλλων παρατηρητικότητα, γνώση επικαιρότητας, καθώς και βασικές ικανότητες κρίσης και επίλυσης προβλημάτων που θα πρέπει να έχει ο αυριανός υπάλληλος. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί κατά τα άλλα «επιστήμονες» κάτοχοι μεταπτυχιακών πάτωσαν…
ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΕΣΤ:
1.ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΤΟΧΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ-ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΣΕΠ.
2.ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΥΨΗΛΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΙ ΗΤΑΝ ΕΝΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥ ΕΝΗΛΙΚΑ?
3.ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΝΥΣΟΥΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ(ΕΚΑΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ)
ΑΛΛΑ
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ- ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ(ΤΑΧΑ),
ΚΑΘΩΣ:
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ:
– ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ!!!!(ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!)
-ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΘΕΛΕΙ:
ΕΙΤΕ ΤΥΧΗ(ΕΑΠ),
ΕΙΤΕ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ(ΟΠΩΣ ΘΕΛΗΣΕΙ Η ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΗ),
ΕΙΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ,
ΕΙΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!!!!!!!
ΕΙΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ,
ΕΙΤΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η΄ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ.
(ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΚΑΤΟΧΗ ΥΨΗΛΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ-ΤΗΣ ΗΜΕΔΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΩΣ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ ΣΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΞΕΝΑ!!!!!!!)
-ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΜΠΑΜΠΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗ(ΔΕΝ ΕΡΚΕΙ ΜΟΝΟ Η ΘΕΛΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΡΑ, ΕΞΟΔΑ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΚΛΠ)
-ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ Η΄ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΣΤ
ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΡΟΤΕΤΑΓΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΣΟ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΑΥΤΟ!
ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…
ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΝ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ?
ΑΛΛΑ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ!
ΕΝΩ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑΣ!ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΟΥΣ…
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτη και γελοία η εξίσωση διδακτορικών τίτλων σπουδών, μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, αλλά και της πολύχρονης και πολυέξοδης εκμάθησης ξένων γλωσσών με ένα τρίωρο τεστ, του οποίου τα αποτελέσματα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τον παράγοντα τύχη και σίγουρα δεν αποδεικνύουν την ευστροφία του υποψηφίου!
Αν η πρόθεση του ΑΣΕΠ και του υπουργείου είναι να δοθούν ίδιες ευκαιρίες σε όλους, τότε θα πρέπει να διεξάγεται το τεστ δεξιοτήτων πολύ συχνότερα, ώστε να έχει ο κόσμος τη δυνατότητα να συμμετάσχει στην εξέταση. Ας μην ξεχνάμε ότι η διαδικασία για την πρώτη φορά της διεξαγωγής του τεστ, από την προκήρυξή του στις 31/12/2007, έως και τη δημοσίευση σε ΦΕΚ των αποτελεσμάτων (μετά τις 29/4/2009), κράτησε δύο χρόνια και δεν έχει ανακοινωθεί έστω η πρόθεση για τη διεξαγωγή του επόμενου!!!!
Πάντως, είναι σίγουρα προτιμότερη η διεξαγωγή γραπτών διαγωνισμών, στους οποίους οι υποψήφιοι θα αποδεικνύουν τουλάχιστον γνώση του αντικειμένου πάνω στο οποίο θα εργάζονται, παρά η τόσο μεγάλη μοριοδότηση με βάση αυτή την εξέταση.
Από την πρώτη στιγμη θεώρησα άδικο το βάρος του τεστ δεξιοτητων. Εξαιτίας προβλήματος υγείας, δεν έδωσα τον περασμένο Νοέμβριο και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι κάποιος που έγραψε έστω την βάση ( 50) παίρνει μόρια σχεδον όσο ένας κάτοχος μεταπτυχιακού.
Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού, που με κόπο και χρήμα απέκτησα, δουλεύοντας ταυτόχρονα κάνοντας συνολικά 5 χρόνια έως να αποκτήσω τον τίτλο απο το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Πώς μηδενίζετε έτσι μια προσπάθεια????
Εξετάστε αν είναι εφικτό όχι να ακυρωθεί το τεστ δεξιοτήτων, αλλά να γίνεται με μεγαλύτερη συχνότητα από κάθε 2 χρόνια, ώστε κάποιος που για οποιοδήποτε λόγο δεν έγραψε να μην αποκλείεται.
Είναι άδικο πραγματικά.
Ευχαριστώ
Μα είναι δυνατόν ως πτυχιούχοι, αντί να υπερασπιζόμαστε τους τίτλους σπουδών μας, θα τους υποβιβάσουμε μόνοι μας με τεστ δεξιοτήτων και λοιπά? Το πλέον καταχυρωμένο πρέπει είναι οι γνώσεις μας που πιστοποιούνται με πτυχία και όχι με τεστ. Αυτά είναι προφάσεις για να πάρει επιπλέον μόρια κάποιος που δεν διάβασε πολύ στο ΤΕΙ ή το ΠΑν/μιο. Οι νομοθετούντες πρέπει να οδηγούν τους νέους στη γενική παιδεία και μόρφωση την οποία παρέχουν τα Ανώτατα Ιδρύματα και πιστοποιείται με τα πτυχία τους και όχι τα τεστ δεξιοτήτων.
POLY KALO TO NOMOSXEDIO GIA TO TEST DEKSIOTHTWN AN KAI NOMIZW PWS O SYNTELESTHS EPREPE NA EINAI X5 KAI NA GINETAI AYTO TO TEST KATHE 3 XRONIA TO NWRITERO. EKEINH THN KYRIAKH POU DWSAME OLOI EIXE 20 BATHMOUS KAI HLIO KAI OSOI DEN HRTHANE PROSPATHOUN NA DIKIOLOGHTHOUN ME TO NA LENE NA KATARGHTHEI H NA KSANAGINEI TOSO SYNTOMA???GIATI NA GINEI SYNTOMA???AS ERXOSASTAN ALLA AYTO HTAN KATI POU DEN HTHELE XRHMA ALLA GNWSEIS KAI MYALO KATI POU DEN APOKTIETAI ME XRHMATA KAI GNWRIMIES…
Πολλά μπράβο όχι μόνο για την καθιέρωση αλλά και για την ενίσχυση της βαρύτητας του Τεστ στις προσληψεις μέσω ΑΣΕΠ. Αποτελεί ίσως το πιο αδιάβλητο και αντικειμενικό σύστημα μοριοδότησης και κατά τη γνώμη μου ο συντελεστής 4 ισως ειναι και μικρός.
Οι γενικές γνώσεις και το πρακτικό μυαλο αποτελούν το αποσταγμα εμπειριών μιας ζωής για τον καθένα απο εμας και οχι ενα τριώρο εξετασης όπως γράφουν καποιοι. Και αλοιμονο αν χρειαζεται φροντιστηριο για να μαθει καποιος ορθογραφία ή τη μεθοδο των τριών.
Δηλαδή ενα παιδί που δεν μπορεσε να σπουδασει ή καποιος που δεν είχε τα χρήματα να συνεχισει τις σπουδες του για μεταπτυχιακό ή επρεπε να μπει στην αγορα εργασίας άμεσα, πρέπει να αποκλειστει απο το Δημόσιο? Δεν πρεπει να του δώσουμε ενα εφόδιο, μια ευκαιρία έστω να προσπαθήσει και αυτός.
POLY SWSTH H AYKSHSH TWN MORIWN STO TEST DEKSIOTHTWN KAI H AYKSHSH TOU XRONOU EGYROTHTAS SE 10 ETH!
Κύριε Υπουργέ,
Με απόλυτη τιμή στο πρόσωπο και τις αποφάσεις που ελήφθησαν αναφορικά με τις προσλήψεις θα ήθελα απλά να επισημάνω ότι όσον αφορά το Τέστ Δεξιοτήτων θα έπρεπε να δίνεται ετησίως έτσι ώστε και αυτοί που δεν έχουν προυπηρεσία και οι μη έχοντες μεταπτυχιακό να λαμβάνουν κάποια εξτρα μόρια χωρίς να χρειαστεί να περιμένουν 2 χρόνια για να θεωρηθεί ότι μπορούν σοβαρά να διεκδικήσουν μια μόνιμη θέση.
Εφόσον λοιπόν μιλάμε για διαφάνεια, δημοκρατία και αξιοκρατεία θα ήταν πρέπον να διαγωνίζονται όλοι επι ίσους όρους δεδομένο ότι την πρώτη φορά που δόθηκε το τέστ δεξιοτήτων ήταν δοκιμαστική και με μεγάλη αποχή.
Σας ευχαριστώ και ελπίζω η γνώμη μου να φανεί χρήσιμη.
ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ Η ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΕΣΤ.ΕΞΑΛΟΥ 100 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΟΣΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝ ΔΕ ΜΕΤΡΗΣΑ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ.ΑΣΤΕΙΟ ΤΕΣΤ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΕΝΤΕΛΛΩΣ
Εππλέον μπορούμε να έχουμε μία απάντηση εάν θα ισχύσει το προηγούμενο τεστ δεξιοτήτων? {εάν τελικά εφαρμοστεί η σχετική
-αδιαφανής κατεμέ- διάταξη, δίχως ωστόσο να σημαίνει οτι θα εφαρμοστεί αδιαφανώς}.
Νίκο το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι οτι υπάρχει η περίπτωση -δύσκολη, πολύ δύσκολη, σχεδόν αδύνατη, αδιανόητο, …- ωστόσο πιθανό, κάποιοι να είχαν, έχουν, αποκτήσουν, με τον Α, Β, Γ, … τρόπο τα θέματα πριν τις εξετάσεις. Αυτό καθιστά την διάταξη του τεστ δεξιοτήτων ως μέτρο αδύνατο να τεκμηριώνει πλήρη διαφάνεια, και συνεπώς δε χωράει σε ένα νομοσχέδιο που κατά τα άλλα είναι πολύ θετικό.
Όσο αφορά στο τεστ δεξιοτήτων νομίζω ότι θα έπρεπε να μην πιάνει καθόλου μόρια αλλά να αποτελεί τυπικό προσόν (όπως π.χ. η γνώση Η/Υ) για την πιστοποίηση οξυδέρκειας και γενικών γνώσεων. Να είναι δηλαδη μια δοκιμασία που θα πρέπει να έχει περάσει επιτυχώς κάθε διαγωνιζόμενος που διεκδικεί πρόσληψη στο δημόσιο (π.χ. με βάση 60/100)χωρίς να λαμβάνει μόρια.
Σε κάθε περίπτωση τα 400 μόρια (όσο ένα διδακτορικό!) είναι υπερβολικά.
Συμφωνώ με την πρόταση για την ισχύ 10ετίας. διαφωνώ με όλους τους «διδακτορικούς» και «μεταπτυχιακούς» που δηλώνουν θιγμένοι. Όποιος επιδιώκει μια θέση στο δημόσιο, οφείλει να παίρνει μέρος με καλή διάθεση σε τέτοιες διαδικασίες πριμοδότησης.
Η κοινή λογική ορίζει ότι όποιος κάνει μεταπτυχιακό…προφανώς ενδιαφέρεται για μια καλή και μόνιμη θέση…και προφανώς θα έπρεπε να λάβει μέρος στο τεστ.
Συμφωνώ με το τεστ δεξιοτήτων και τη μοριοδότησή του. Επίσης συμφωνώ με τη γενικότερη φιλοσοφία του σχεδίου Νόμου (που σαφώς και βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση),με το ρόλο του ΑΣΕΠ καθώς και με το να ισχύσει το τεστ δεξιοτήτων για 10 χρόνια. Αυτό να ισχύει και για αυτό που έχει ήδη γίνει. Δείχνετε σωστό «δείγμα γραφής», προχωρήστε!
Καταρχήν συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία να λέμε και εμείς τις απόψεις μας. Όσον αφορά το τεστ δεξιοτήτων πιστεύω σωστά ο συντελεστής γίνεται 4 και θα μπορούσε και λίγο παραπάνω. Το τεστ δεξιοτήτων κρίνει την ευστροφία και τις γενικές γνώσεις κάποιου.
Νομίζω ότι για την κατηγορία ΔΕ ο βαθμός απολυτηρίου θα έπρεπε να έχει λιγότερη βαρύτητα γιατί όλοι ξέρουμε ότι οι βαθμοί στα ΤΕΛ ή ΕΠΛ είναι υψηλότεροι σε σχέση με τα γενικά λύκεια που είχαμε παλιότερα