Αντικείμενο του παρόντος νόμου είναι η εισαγωγή της υποχρέωσης ανάρτησης των νόμων, των προεδρικών διαταγμάτων και των πράξεων που εκδίδουν τα αναφερόμενα στο άρθρο 2 πρόσωπα και όργανα στο Διαδίκτυο και η δημιουργία των προϋποθέσεων και διαδικασιών για τη διασφάλιση ευρύτατης δημοσιότητας αυτών.
Άρθρο 1 Ανάρτηση νόμων και πράξεων στο Διαδίκτυο
- 127 ΣχόλιαΆρθρο 1 Ανάρτηση νόμων και πράξεων στο Διαδίκτυο
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 3 Υποχρεώσεις ανάρτησης στο Διαδίκτυο
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 4 Ισχύς των πράξεων
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασία ανάρτησης στο Διαδίκτυο
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 7 Διάθεση τευχών Εφημερίδας της Κυβερνήσεως
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 8 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
127 Σχόλια 479 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση όπως έχει ξεκινήσει είναι μια σύγχρονη ευκαιρία για ένα διερκές εν λειτουργία think-tank και στην Ελλάδα.
Εάν δε επικρατήσει επί παντός του επιστητού , ουσιαστικά θά λειτουργεί κι ως ένα άτυπο δημοψήφισμα επι παντός του επιστητού μεταξύ εκείνων των πολιτών που δεν περιορίζονται σε αυτάρεσκα αρνητικά σχόλια μα αναλαμβάνουν και τό ρίσκο να καταθέσουν επωνύμως την σκέψη τους.
Προτείνω λοιπόν,καθε νόμος και Νομοσχέδιο να τίθεται σε δημόσια διαβούλεση επί μακρόν χρονικό διάστημα και μάλιστα οι ημερομηνίες να γίνονται γνωστές και μέσω των Δελτίων Ειδήσεων.
Το άρθρο 1 δεν έχει κανονιστικό περιεχόμενο. Αποτελεί στην ουσία περίληψη των επόμενων άρθρων του προσχεδίου νόμου (εφεξής ΠροσχΝ), στα οποία και παραπέμπει άμεσα ή άμεσα. Προς αποφυγή πλατειασμών θα μπορούσε, λοιπόν, να παραλειφθεί και το ΠροσχΝ να ξεκινά αμέσως με το άρθρο 2 αναριθμημένο σε 1. εξάλλου ποια εισαγωγή θα ήταν καλύτερη από την ευθεία αναφορά του βασικοιύ αντικειμένου του νόμου, του οποίου οι λεπτομέρειες θα εξειδικεύονταν στα επόμενα άρθρα. Υποχρέωση μνείας του αντικειμένου του νομοθετήματος, εξάλλου, υπάρχει μόνο σε εκείνα που μεταφέρουν στο εσωτερικό δίκαιο Οδηγίες οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εκεί η μνεία της εναρμόνισης μς ορισμένη αναφερόμενη πράξη εξυπηρετεί την ασφάλεια δικαίου, εδώ η εισαγωγή δεν προφέρει κάτι πέραν της διόγκωσης του κειμένου.
ΣΙΜΟΣ Ι. ΣΑΜΑΡΑΣ – Δικηγόρος
Υπ. Διδάκτορας Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών
http://www.nomologio.wordpress.com
Παρα πολύ θετικό.
Και οι αποφάσεις των οργανισμων-ΔΕΚΟ-ΝΠΔΔ- να κοινοποιούνται στο διαδικτυο
Μην ξεχνατε καθε νομος καθε προκυρηξη κτλ. θα πρεπει να
1) Δένεται με αρκετες λεξεις κλειδια οντολογικου χαρακτηρα οι οποιες μπορει να μην υπαρχουν μεσα στο κειμενο του νομου. Μεσω των λεξεων αυτων θα μπορει κανεις να ομαδοποιησει, να κανει στοχευμενη αναζητηση σε παρεμφερη νομους κτλ. Οι λεξεις κλειδια θα ειναι ταξινομημενες αλφαβητικα (ή αλλιως) και θα μπορει να επιλεχτουν πολλες μαζι με απλο κλικ. Πχ. με πολεοδομια να φερνει ολους τους νόμους για τουριστικα, κατασκευαστικά και τακτοποιησης κτλ. Αλλιως αν υπαρχει μονο η αναζητηση τυπου Google (η οποια πρεπει να υπαρχει σαν συμπληρωματικη της στοχευμενης) με λεξεις που βαζει κανεις αυθαιρετα υπαρχουν οι εξης ΠΟΛΥ συνηθισμένες περιπτωσεις:
α) Nα ειναι καποια λεξη γραμμενη λαθος ελπιζω οχι απο την διαταξη αλλα απο τον χρηστη (με ή χωρις τονο με γκ αντι γγ με ο αντι ω ή ακομα με κεφαλαια ή ακομα σε greeklish λογο ελλειψης Ελληνικών απο χρηστες αλλων χωρων) με αποτελεσμα να μην βρισκει αυτο που θελει αν δεν ξερει καλη ορθογραφια και δεν εχει κανει αρκετες προσπαθειες με ολους τους δυνατους συνδιασμους, πραγμα χρονοβορο.
β) Να φερνει πολλους νομους και διαταξεις ακομα και παλαιοτερων ετων τροποποιησεις κτλ. ωστε να ειναι ουσιαστικα αδυνατο να βρεις αυτο που θες.
2) Να υπαρχει πινακας με συνδεσμους (λινκ) σε καθε νομο, τροπολογια, ωστε να μπορει να γινει ενα ειδος περιηγησης σε σχετικους νομους και αρθρα η αλλες δημοσιευσεις.
3) Οταν ενας νομος λεει «βαση των xxx yyy ή του ν. xxxx/yyyy ή ΦΕΚ xxx κτλ.» τα xxx και yyy να ειναι συνδεσμοι στους αναφερομενους νόμους για να μην ψαχνουμε ξανα αυτο στο οποιο αναφερεται και τα οποια ειναι αρκετα απο μονα τους για να μπρεδεψουν ακομη και νομικο.
4) Να υπαρχει time machine ωστε να μπορουμε να παμε πισω στον χρονο και να δουμε τι αλλαξε στο ιδιο σημειο, στον ιδιο νόμο ή ποιοι νομοι ηταν σε ισχύ εκεινη την περιοδο. Τιποτα δεν πρεπει να σβηνεται ή να αλλαζει πανω στο αρχικο κειμενο του νομου (βλ. εγγραφής βάσης δεδομένων) ή αλλης δημοσιευσης αλλα καθε αλλαγη συμπεριλαμβανομενου του χρηστη και του χρονου αλλαγης να καταχωρηται εκ νεου και εξ αρχης σε νεα εγγραφη (διπλογραφικο συστημα). Ο τροπος diff που προτεινει καποιος χρηστης δεν ειναι διπλογραφικο συστημα χρονου «time machine» αλλα συστημα ευρεσης αλλαγων. Απο αυτο το «ιστορικο χρονου» θα αποκτηθει καλυτερη εμπειρια.
5) Να φαινεται ο εκδοτης της δημοσιευσης και ο χειριστης καθως και ημερομηνια δημοσιευσης και να μπορουμε να πηγαινουμε πισω στο χρονο και να βλεπουμε ποιος αλλαξε και τι.
6) Να αποδίδονται ποινες για όποιον παρακάμπτει το διπλογραφικό σύστημα και να μην υπαρχει ευκολη δυνατοτητα παρακαμψης.
Το διπλογραφικο συστημα εχει απειροελαχιστες απαιτησεις παραπανω σε σχεση με το μη διπλογραφικο ωστε αυτο δεν ειναι λογος για να μην υλοποιηθει.
Η ανάρτηση στο διαδίκτυο όλων των νόμων και αποφάσεων είναι απαραίτητη για την ενημέρωση των πολιτών καθώς όλα αυτα τα κείμενα αφορούν τους ίδιους τους πολίτες ή ακόμα και οι πράξεις της δοίκησης που μπορεί να μην αφορούν άμεσα τους πολίτες επίσης πρέπει να ανκοινώνονται καθώς και οι πολίτες είναι αυτοί που κρίνουν.
Δεν είναι δυνατό να θέλει καποίος να ανημερωθεί για κάποιο νόμο και να πρέπει να πληρώσει στο εθνικό τυπογραφείο και κατόπιν μιας χρονοβόρας διαδικασίας να έχει ενημέρωση ή να έχουν μόνο οι νομικοί πρόσβαση στις νομικές βιβλιοθήκες. Αυτά πρέπει να κατ6αργηθούν και να υπάρχει ελεύθερη και άμεση πρόσβση σε ότι αφορά το κοινωνικό σύνολο.
Βρισκόμαστε στο 2010 και επιτέλους κάποιος σκέφτηκε τον σύγχρονο τρόπο διοίκησης και αυτοδιοίκησης.
Είμαι δημοτικός υπάλληλος και περιμένω κάτι να αλλάξει στον τρόπο λειτουργίας των οργάνων διοίκησης των δήμων (Δήμαρχος, Δημαρχιακή Επιτροπή, Δημοτικό Συμβούλιο).
Κύριε Ραγκούση μην συμβιβαστείτε.
ΣΑΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΝΕΚΡΕΣ. ΘΑ ΕΞΗΚΟΝΟΜΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΕΔΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΟΛΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΦΡΙΞΕΙ
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΛΙΓΟ
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Να ισχυσει η διαδικασια και για τους Δημους οπου πολλες φορες οι ανακοινωσεις δεν αναρτωνται καθολου ή θαβονται κατω απο αλλα χαρτια σε χαοτικους πινακες ανακοινωσεων.
Ειδικα για τα δημοτικα συμβουλια θα ηταν καλο να αναρτωνται τα θεματα πριν και οι αποφασεις μετα τη συνεδριαση.
Ακομη καλυτερα εαν υπηρχε η δυνατοτητα συνεχους παρακολουθησης & ενημερωσης μεσω newsletter, οπως γινεται σε αλλες χωρες.
Συγχαρητήρια. Μην κάνετε πίσω. ΌΛο εκπλήξεις είστε. Καλές. Άντε να δούμε.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΝΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ. ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ. 1)ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΗ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ; ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ; ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ;2)ΚΑΠΟΤΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ Κ. ΔΗΜΑΡΧΕ ΟΛΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ! ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ! ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ! ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΜΩΣ ΟΙ BLOGERS ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Η ΒΑΣΩ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Πιστεύω ότι για την πλήρη αξιοποίηση της ιδέας της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης είναι ανάγκη να ανοίξετε το http://www.opengov.gr και ίσως και τα sites όλων των υπουργείων ή και κάποιο ιδιαίτερο site σε όλες τις προτάσεις που μπορούν να υποβάλουν οι πολίτες, όχι μόνο για τα προς ψήφιση νομοσχέδια αλλά για κάθε θέμα.
Οι πολίτες με την εμπειρία τους μπορεί να έχουν εντοπίσει τρόπους περικοπής δαπανών του δημοσίου, αποτελεσματικότερης λειτουργίας του δημοσίου, αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού, καλύτερης παροχής υπηρεσιών υγείας, πρόληψης των πυρκαγιών, προστασίας του περιβάλλοντος, κλπ. κλπ…, θέματα για τα οποία δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο άρθρο σε κάποιο νομοσχέδιο που έχει τεθεί σε διαβούλευση.
Άλλωστε πολλές πρακτικές προτάσεις μπορεί να αφορούν τη λήψη μέτρων για τα οποία δεν απαιτείται κάποια νομοθετική ρύθμιση. (Π.χ. να ζητηθεί από τον καθηγητή και πρόεδρο της Εθμικής Τράπεζας Β. Ράπανο -και κάθε άλλο ειδικό- που έχει μελετήσει το θέμα της αναποτελεσματικότητας των εκροών του Ελληνικού Δημοσίου να επισημάνει όλους τους πιθανούς τρόπους εξοικονόμησης πόρων που έχει εντοπίσει. Βλ. σχετικό άρθρο του Παύλου Τσίμα στα ΝΕΑ της 28.11.2009 με τίτλο «Σαν παλιό σινεμά…»).
Επίσης προτείνω κάθε υπουργείο να απευθύνει στους υπαλλήλους του πρόσκληση υποβολής προτάσεων για θέματα αποτελεσματικής λειτουργίας του και περικοπής δαπανών.
Υπάρχει ένας μεγάλος πλούτος επινοητικότητας που παραμένει αναξιοποίητος και πολλές φορές καταλήγει σε γκρίνια.
Η ενθάρρυνση υποβολής προτάσεων για κάθε είδους θέμα μπορεί να επιταχύνει την εμφάνιση πρακτικών αποτελεσμάτων αλλά και εν πάση περιπτώσει είναι ένα μέσο διαπαιδαγώγησης και άσκησης όλων μας να μετουσιώνουμε την κριτική μας σε πρακτική λύση και πρακτική δράση.
Σας εύχομαι κάθε επιτυχία στο έργο σας
Λάμπρος Κουλελής
Προφανώς πολύ καλό μέτρο, μόνο όμως όταν οι νόμοι και οι πράξεις εμπλουτίζουν αυτόματα μια διαρκή βάση δεδομένων.
Τότε θα έχει αξία. Η πληροφορία έχει αξία όταν υπάρχει πρόσβαση σε αυτήν.
Το διαδίκτυο είναι το μέσον διακίνησης της πληροφορίας. Τίποτε άλλο. Αμα δεν οργανωθεί σωστά η διαθέσιμη πληροφορία, θα είναι άχρηστη. Το νομοσχέδιο θα πρέπει να μεριμνήσει και για αυτό το θέμα.
Συγχαρητηρια πολύ σωστή κίνηση.
Κατά την γνώμη μου η κατάσταση θα είναι χαωτική λόγω της πολυνομίας και της διασποράς των νόμων και τροπολογιών σε διάφορα άσχετα νομοσχέδια.
Πιστεύω οτι πρέπει να δημιουργηθούν κώδικες με την δική του θεματική ενότητα ο καθένας πχ περί παιδείας, περί οικονομικών, περί ναυτιλίας κλπ.
Κάθε νέος νόμος ή τροπολογία να εντάσεται στο συγκεκριμένο κώδικα και όχι σκόρπια σε άσχετα νομοσχέδια.
Τα πλεονεκτήματα είναι όλη η νομοθεσία για μία συγκεκριμένη ενότητα θα είναι μαζί, τροπολογίες κλπ επίσης.
Η κωδικοποιήση Θα βοηθήσει στο ξεκαθάρισμα της υπάρχουσας νομοθεσίας και παλιοί άχρηστοι και εκτός τόπου και χρόνου νόμοι θα αποσυρθούν.
Αναμφισβήτητα δεν είναι εύκολο αλλά εφικτό.
πολυ σωστο μετρο θα ηθελα απλα να προσθεσω οτι θα πρεπει να δημοσιευθουν και τα ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
συγχαρητηρια για τον τροπο σκεψης και λειτουργιας των δημοσιων οργανισμων,ευχομαι να εχετε αποτελεσμα προς οφελος των πολιτων
Η ανάρτηση στο διαδίκτυο όλων των Νόμων και πράξεων αποτελεί αναμφισβήτητα ένα πολύ θετικό βήμα διαφάνειας του κράτους και πιστεύω ότι θα συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην καλή διαχείριση των κονδυλίων τα οποία οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης διαχειρίζονται.
Μεγάλη σημασία στο πλαίσιο της ενημέρωσης του πολίτη θα έχει και η ανάρτηση στο διαδίκτυο μαζί με τις εκάστοτε αποφάσεις και των πρακτικών των επιτροπών και των Δημοτικών Συμβουλίων προκειμένου ο πολίτης να γνωρίζει τη στάση που ο κάθε εκπρόσωπός του τήρησε στα συγκεκριμένα ζητήματα.
Παναγιώτης Α. Χριστιάς
Δημοτικός Σύμβουλος Ζωγράφου
Αντιπρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
Προτεινω το συστημα να ειναι προσβασιμο μεσω ενος ευχρηστου περιβαλλοντος βασης δεδομενων και οχι οπως ειναι π.χ. η αναζητηση στο Εθνικο Τυπογραφειο (περιπλοκη – μπορει να χρησιμοποιηθει με ευκολια μονο απο γνωστες της δημοσιας διοικησης), ωστε να μπορει και ο σχετικα αδαης με υπολογιστες να αναζητησει με ευκολια -βασει κριτηριων- αυτο που θελει. Αλλα ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΙΣΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
Προτεινεται επισης να υπαρχει δυνατοτητα αμεσης ηλεκτρονικης καταγγελιας μιας αποφασης στο γραφειο του εισαγγελεα η σε στο ΣΕΕΔΔ η σε οποιον αναλαβει αυτον τον ρολο. Επισης αν το κανετε αυτο παρακαλω να λαβετε μεριμνα για την διαφυλαξη του απορρητου των στοιχειων του καταγγελοντος (ακομα και δυνατοτητα ανωνυμης καταγγελιας), καθως πιστευω οτι παρα πολλοι απο τους καταγγελοντες θα ειναι δημοσιοι υπαλληλοι που λαμβανουν γνωση παρανομων περιστατικων, ομως δισταζουν να τα αναφερουν.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΡΚΤΟΣ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ.
ποιος θα βρεί άκρη σε εκατοντάδες δημοσιεύσεις κάθε ημέρα??
Πόσο χρόνο θα διαρκεί η ανάρτηση??
Λίγες ώρες??
Θα υπάρχει ευρετήριο αναζήτησης προγενέστερων αναρτήσεων??
Δώρο άδωρο η όλη ιστορία.
Its a great start for the long journey ahead of the Greek Government.
However as computer literacy and ownership is low amongst the Greeks, you may appoint one of the local government departments to print out and paste on the walls as newsagencies they do with daily newspapers the articles for people to look at and read and make comment upon through the same department.
Sounds like such action will undermine the newspapers’profits.
But that is ok, move on with confidence.
tha eithela na sas plhrofwreiso oti edw sto monaxo eiparxoun polla atoma pou plhronwntai apo to ellhnhko dhmwseio-iti kai kalla einai kapou dhlwmenh sthn ellada alla epeidh den ginetai elenxws mexrh twra—-thelw na pisteyw oti tha elenxsete ollous osoi douleyoun sto dhmwseio—to onoma aytou pou anafero einai SOKRATHS DIONISIADHS GYRW STA 40 APO KASTORIA—–DEN XREIAZETAI DHMWSEIEYSH APLWS DWSTE TO PARAKATO
Ποιος πραγματικά μπορεί να έχει αντίρρηση σε μια τέτοια πρωτοβουλία?
Πολύ καλά και πολλά συγχαρητήρια!
Όμως,
κατά την άποψή μου, πρέπει ευθύς εξαρχής να προβλεφθεί ή άρτια οργάνωση και διαχείριση αυτής της πληροφορίας, που σε λίγο καιρό θα είναι ογκωδέστατη και ως εκ τούτου δύσχρηστη σε πρώτη φάση και άχρηστη σε δεύτερη.
Δηλαδή χρειάζεται διαβούλευση και για αυτό το νομοσχέδιο; ΕΛΕΟΣ!
Κοινή λογική είναι αυτό, προχωρήστε το να τελειώνουμε.
Καλές οι διαβουλεύσεις αλλά να προχωράμε και λίγο ε;
Αυτό το προσχέδιο και η νομοθετική πρωτοβουλία Ανάρτησης στο Διαδίκτυο Αποφάσεων και Πράξεων
ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ Κυβερνητικών και Αυτοδιοικητικών Οργάνων, Οργάνων Διοίκησης και Φορέων στο Διαδίκτυο, θεωρώ ότι είναι το σοβαρότερο ζήτημα διαβούλευσης και μελέτης από όσα προηγήθησαν, αφού έχει σκοπό την ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΑΠΟΤΡΟΠΗ με ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ σε όλα τα επίπεδα του Δημόσιου βίου, κτυπώντας το κακό στη ρίζα του.
Η βούληση του Πρωθυπουργού είναι εμφανής, σε αυτά τα πέντε εξ Νομοσχέδια με μια κιμωλία κύκλωσε το σύστημα της Πολιτικής, Οικονομικής και Κοινωνικής απάτης εις βάρος των πολλών αφού η «Ελίτ» ασχολείτο με την ευημερία της και την εμπορευματικότητά της, με τα παιδιά μας στους δρόμους αλλά με γονείς στα σπίτια τους.
Θέλει λοιπόν να καταστήσει τους πολίτες και κοινωνικούς φορείς συμμέτοχους στην προσπάθειά της Κυβέρνησης να παταχθεί η διαφθορά. Θα βρει πιστεύω ο Υπουργός ιδέες και προτάσεις και παρατηρήσεις αρκετών πολιτών που θέλουν να συμβάλουν στην βελτίωση των Νόμων και ενίσχυση προς όφελος των πολιτών, του πολιτικού συστήματος ιδιαίτερα και τελικά, των ίδιων των δημοκρατικών θεσμών στη Πατρίδα μας.
Χρειάζεται λοιπόν η συμμετοχή όλων μας γιατί “τύχη είναι αυτό που συμβαίνει, όταν η προετοιμασία συναντά την ευκαιρία” (Cseneca the Elder 55π.χ).
Έχουν όμως όλοι οι Έλληνες την δυνατότητα εύκολης πρόσβασης στο Διαδίκτυο, σχετικές γνώσεις και εν τέλει συμμετοχής ; Θέλω να πω μήπως το σύστημα έπρεπε να επεκταθεί με την δυνατότητα αποστολής sms ή και επιστολών ( max. text A4) μετά από σχετικές αναφορές στο τύπο; Δεν υπάρχει ποτέ λάθος στιγμή για να κάνουμε αλλαγές και το σωστό, το πιο μακρινό ταξίδι ξεκινά με ένα μικρό βήμα Πρέπει να υπάρξει μια κινητοποίηση…..η αριστερή διανόηση δεν μπόρεσε να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων πολλές φορές χωρίς κατάρτιση, χωρίς απαντήσεις σε κρίσιμα προβλήματα, ο μηδενισμός αξιών είναι προ των πυλών και ο Ευρωπαϊκός διαφωτισμός πλέον απολίθωμα.
Πρέπει λοιπόν να κάνουμε το κάθε τι σωστό για την μεγαλύτερη συμμετοχή πολιτών (μεγαλύτερη νομιμοποίηση) πριν τους φορείς γιατί οι πολίτες δεν εμπιστεύονται τους φορείς “που τα λένε έτσι για να τα λένε”, αλήθειες κύριε Γιάννη Ραγκούση θα μάθετε πιότερες από απλούς ταλαιπωρημένους πολίτες …..αυτό το λουλούδι ….νομοσχέδιο θα βρει μεγάλους αντιπάλους μέσα στο διεφθαρμένο σύστημα, πιστεύω όμως αν το δουλέψετε σωστά θα είναι κάτι σαν το λουλούδι “γιούκα “, το κόβεις, το πετάς κι όμως αυτό ξανανθίζει, γιατί έχει τις ευχές …μέσα του.
Μπράβο.
Χαίρεται,
γράφω εδώ τις απόψεις μου διότι δεν βρήκα παράγραφο ανοιχτής κοινωνικής διαβούλευσης για το ζήτημα που με ενδιαφέρει.
‘Ενα ζήτημα τεράστιο.
Το θέμα του «εποικισμού» της χώρας μας, με την «ετικέτα» της μετανάστευσης ή λαθρομετανάστευσης που είναι το πρώτο θέμα που θα έπρεπε να θέσετε σε διαβούλευση, ως το μεγαλύτερο και πλέον ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ πρόβλημα της χώρας μας.
Νομίζω ότι σε όλον τον κόσμο αλλά και στην Ευρώπη της οποίας είμαστε μέλος, θεωρούν αποδεκτό λογικά το ποσοστό του 3% μεταναστών ανάλογικά με τον ιθαγενή πληθησμό (δηλαδή αν οι Έλληνες είμαστε 9,000,000 οι μετανάστες πρέπει να είναι 270000) και όπως όλοι οι Έλληνες ενημερωνώμαστε απο το ίντερνετ, και τα έντυπα διεθνώς, βλέπουμε ότι τα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη σέβονται ως Ευαγγέλιο αυτό το ποσοστό και δεν το παραβαίνουν στο ελάχιστο!
Απορώ γιατί η δική μας χώρα έχει επιτρέψει τέτοια χαλαρότητα σε αυτό το θέμα;
Μην πιστέψετε ούτε για μια στιγμή ότι μπορείτε να μας ξεγελάσετε για αυτό που συμβαίνει γύρω μας και ότι μπορείτε να μας πείσετε ότι οι λαθρομετανάστες που συσσωρεύονται στην χώρα μας είναι μερικές χιλιάδες…
Βλέπουμε και ξέρουμε να μετράμε!
Πρόκειται για ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!!!
Και αυτό που εσείς ως Ελληνική κυβέρνηση προβάλλετε ως λύση για το πρόβλημα εκτός του ότι είναι αντίθετο απο τις πρακτικές αντιμετώπισης των υπόλοιπων Ευρωπαϊκών κρατών (δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς δηλώνετε στους Ευρωπαίους εταίρους μας, που διαρκώς μας κατακρίνουν για τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα διάφορα θέματα, ότι εμείς… δηλαδή εσείς ως κυβέρνηση είστε πιό ανθρωπιστές απο τους υπόλοιπους Ευρωπαίους -και όχι μόνο- αρχηγούς κρατών?
Όσο για εμάς τους Έλληνες πολίτες που σας ψηφίσαμε, θέλετε να μας πείσετε πως μπορεί η μικρή αυτή χώρα και οι πολίτες της να λύσουν το πρόβλημα όλων των δυστυχισμένων λαών του κόσμου, όταν ακόμα και στην πρόσφατη σύσκεψη για το «περιβάλλον» οι πραγματικά πλούσιες και ισχυρές χώρες που είναι στην ουσία και οι κύριοι υπεύθυνοι για την κατάσταση των φτωχών και κατατρεγμένων κρατών δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον να βοηθήσουν?
Νομίζετε λοιπόν εσείς πως μπορούμε να «ιοθετήσουμε» τα προβλήματα και τους κατοίκους όλων των εμπόλεμων περιοχών του πλανήτη?
Μήπως δεν ξέρουμε πως τα ασφαλιστικά μας ταμεία που χρηματοδοτούνται απο τους εργαζόμενους Έλληνες βρίσκονται υπό κατάρευση λόγω του ότι παρέχουν δωρεάν περίθαλψη σε εκατομμύρια ανθρώπους που δεν προσφέρουν τίποτα και που ότι χρήματα καταφέρνουν να αποκτήσουν είτε πληρώνουν τους λαθρέμπορους που τους έφεραν εδω και τους τα χρωστάνε, είτε τα στέλνουν στις πατρίδες τους, ενω εδώ σε αυτό τον τόπο δεν προσφέρουν τίποτα?
Όσο για το θέμα της πατρίδας, η καταγωγή μου είναι απο την Κεφαλονιά, έχω γεννηθεί στην Αθήνα απο γονείς γεννημένους στην Αθήνα και δεν έχω πάει παρά ελάχιστες φορές στην ιδιωτική μου πατρίδα, παρ’ όλα αυτά νοιώθω και περήφανα δηλώνω Κεφαλονίτισα!
Να το ξανασκεφτείτε το θέμα της νομιμοποίησης των αλοδαπών εποίκων, και να το θέσετε επιτέλους σε διαβούλευση και σε δημοψήφισμα, εάν είστε ειλικρινείς και ΄Ελληνες!
Διότι η ευαισθησία η ανθρωπιά και η φιλοξενία είναι χαρακτηριστικά του ελληνικού λαού μέσα στους αιώνες και μας προσβάλετε όταν κρατάτε για εσάς αυτές τις ιδιότητες, και ειδικά όταν δεν γειτονεύετε ή και συγκατοικείτε όπως οι περισσότεροι απο εμάς τους πολίτες με αυτούς τους «δυστυχείς» πραγματικά ανθρώπους!
Θα σεβόμασταν και θα εκτιμούσαμε ως πραγματικό ηγέτη εκείνο τον πολιτικό που θα όρθωνε το ανάστημά του να «δηλώσει» το πρόβλημα της χώρας μας αλλά και θα απαιτούσε απο τους αρχηγούς των κρατών, τις διάφορες ανθρωπιστικές οργανώσεις, τα φιλανθρωπικα ιδρύματα και τους διάφορους κροίσσους να σκύψουν οργανωμένα και αληθινά στο πρόβλημα αντί να το φορτώνετε στους ώμους ενός λαού, του δικού μας λαού!
Αυτό περιμένουμε απο τον αρχηγό του κινήματος ΠΑΣΟΚ που μπήκε στις καρδιές των Ελλήνων με σημαία «Εθνική Ανεξαρτησία-Λαϊκή Κυριαρχία» Γι αυτό σας υπερψηφίσαμε παρά το… πρόσφατο αμαρτωλό παρελθόν, των σκανδάλων…
και… να σταματήσει ΑΜΕΣΩΣ το καλαμπούρι, καραμέλα του ψευτορατσισμού με το οποίο προσπαθούν κάποιοι να μας φορτώνουν με τύψεις για να καλύπτονται τα ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που βρίσκονται πίσω απο το ΕΓΚΛΗΜΑ της λαθρομετανάστευσης.
Ζητώ να μου συγχωρήσετε πρώτον το… εκτός θέματος, αλλά όπως σας είπα δεν βρήκα ανοιχτό θέμα, μέρες τώρα ψάχνω…
και δεύτερον… τυχόν σκληρή γλώσσα. αλλά το θέμα αυτό είναι σκληρό και για τους δυστυχείς λαθρομετανάστες αλλά και για εμάς τους έλληνες πολίτες που έχουμε χτήσει αυτόν τον τόπο όχι μόνο με τον μόχθο μας αλλά και με το αίμα μας και το αίμα των προγόνων μας!
Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε να εκφράσω την αγωνία μου/
Πολύ σωστή απόφαση. Πρέπει οι πολίτες όχι μόνο να λαμβάνουν γνώση για νομοσχέδια αλλά και για όλους τους νόμους που τους αφορούν άμεσα και που δυσκολεύονται να τους βρούν με το ήδη υπάρχον σύστημα. Πρέπει το Εθνικό Τυπογραφείο και τα αρμόδια Υπουργεία να επιτρέπουν σε όλους να ανατρέχουν στις ιστοσελίδες τους και να λαμβάνουν όσες πληροφορίες χρειάζονται για νομοσχέδια, νόμους και εγκυκλίους που τους αφορούν χωρίς να υποχρεώνονται να γίνονται συνδρομητές. Μ’αυτό τον τρόπο οι πολίτες θα είναι περισότερο ενημερωμένοι για τις υποχρεώσεις τους ανα κλάδο και έτσι θα σταματήσει η μη ηθελημένη παρανομία λόγω άγνοιας νόμου ή εγκυκλίου. Επίσης θα βοηθηθεί και το Δημόσιο γιατί εφόσον ο πολίτης θα είναι ενημερωμένος θα σταματήσει και η άσκοπη προσέλευση σε υπηρεσίες για ενημέρωση και θα μειωθεί και ο αριθμός των απασχολουμένων γι’αυτό υπαλλήλων.
Αν δεν κολλήσουν τίποτα παράξενες εξαιρέσεις στην πορεία , και αλλοιωθεί το πνεύμα του νόμου, τότε πραγματικά θα μιλάμε για το κορυφαίο νομοθετικό κείμενο αυτής της διακυβέρνησης ,
Η πρόταση είναι να αναρτώνται υποχρεωτικά κάθε απόφαση , που θα ξοδεύει έστω και ένα ΕΥΡΩ από τα λεφτά ημών των Ελλήνων πολιτών και … υποζυγίων ..