Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Πρόεδροι των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών.
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
ι. Οι ΄Επαρχοι.
ια. Οι Δήμαρχοι Δήμων με πληθυσμό άνω των 10.000 κατοίκων.
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.)
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
167 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Πολλή καλή αρχή, αλλά επειδή η λερναία Ύδρα έχει πολλά κεφάλια, θα έπρεπε να γίνει με το εν λόγω νομοθέτημα και η κατάργηση των αυτοκίνητων leasing γιατι εκεί η φοροδιαφυγή από άτομα που έχουν μεγάλα εισοδήματα είναι τεράστια, με αποτέλεσμα εμείς οι μισθοσυντήρητοι, οι μεροκαματιάρηδες και οι συνταξιούχοι για την συντήρηση ενός μικρού κυβισμού αυτοκίνητου να ξοδεύουμε πολλά περισσότερα λεφτά από έναν με αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού
Τα αυτοκίνητα των εταιριών γιατί να είναι χιλιάδες κυβικά, τα μικρά δεν τους κάνουν?
Μήπως θα έπρεπε και αυτοί που λυμαίνονται την κοινωνία χρόνια τώρα να χάσουν τα προνομία που τους δινουν οι νόμοι του κράτους.
Και για να ήμαστε ακριβοδίκαιοι, μάλλον από αυτούς θα επρεπε να ξεκινήσετε …σύντροφοι μου
Αντίθετα με τον τίτλο του, το άρθρο ξεκινά ως εξής: «Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:»
Υποθέτω πως πρόκειται για λάθος.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΑΝΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΝΩ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 2000 ΕΥΡΩ?ΑΠΛΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΛΟΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ.
Όταν μιλάμε για την ασφάλεια του Πρωθυπουργού, χρειάζεται σωφροσύνη
Του ΝΟΤΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 24 Οκτωβρίου 2009 «Κύριε υπουργέ, δεν μπορείτε να περάσετε χωρίς την κάρτα σας». Ο κοντούλης Αφροαμερικανός του Σίκρετ Σέρβις ήταν απόλυτος και αποφασιστικός εμποδίζοντας το Νο 2 του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Στρόουμπ Τάλμποτ, να μπει στον Λευκό Οίκο.
– «Μα, με περιμένει ο Πρόεδρος Κλίντον» αντέτεινε έκπληκτος ο πρώην αρθρογράφος του «Τάιμ» και συμφοιτητής του Προέδρου.
– «Δεν μπορώ να παρακάμψω τη διαδικασία ακόμη κι αν μου το ζητήσει ο Πρόεδρος» επέμεινε ο αστυνομικός, αναγκάζοντας τον οδηγό του Στρόουμπ Τάλμποτ να γυρίσει στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ και να φέρει την κάρτα του υπουργού που του επέτρεπε την είσοδο στον Λευκό Οίκο.
Το περιστατικό είναι πραγματικό και δείχνει πως σε θέματα ασφαλείας δεν νοούνται εκπτώσεις.
Η προσπάθεια της κυβέρνησης να μειώσει την κρατική σπατάλη είναι ευπρόσδεκτη. Και το μήνυμα για το φρένο στις λιμουζίνες των υπουργών είναι σωστό. Ωστόσο, όταν μιλάμε για την ασφάλεια του Πρωθυπουργού, χρειάζεται σωφροσύνη. Δεν είναι δυνατόν- για επικοινωνιακούς λόγους- να κινείται ο κ. Παπανδρέου με 1600άρι υβριδικό όταν υπάρχουν τρομοκράτες που πυροβολούν αστυνομικούς και τινάζουν ολόκληρα κτίρια με ΑΝΦΟ.
Ούτε φυσικά και ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, που έχει εξαρθρώσει τη 17 Νοέμβρη, να κυκλοφορεί με συμβατικό Όπελ Κόρσα. Και να μένουν οι θωρακισμένες Μερσεντές κλειδωμένες σε κάποια κρατικά γκαράζ.
Γι΄ αυτό, δε λέω, γοητευτική και γεμάτη συμβολισμούς η εικόνα ενός πρωθυπουργού που ψωνίζει μόνος του στο σούπερ μάρκετ και πάει με τα πόδια στη δουλειά του, όπως έκανε ο Ούλαφ Πάλμε. Όμως, το 1986, ο Σουηδός Πρωθυπουργός καθώς επέστρεφε με τα πόδια από το σινεμά, που είχε πάει με τη γυναίκα του, δολοφονήθηκε από κάποιον που εκμεταλλεύτηκε την έλλειψη μέτρων ασφαλείας.
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Περιπτώσεις ε, στ, ζ,η ,θ ( δήλωσαν ότι έχουν τα δικά τους) δενομίζω ότι χρειάζεται να περιληφθούν.
Κρατικά αυτοκίνητα . Τι ισχύει στην Δανία.
Διατίθενται σε όλους τους Υπουργούς, ( δεν υπάρχουν Υφυπουργοί και Γ. Γραμματείς) και σε λίγους Γενικούς Διευθυντές Υπουργείων. Επίσης στούς Αρχηγούς Στρατού,Αστυνομίας, και Γ Διευθυντές των Κρατικών Σιδηροδρόμων και Ταχυδρομείων. Σύνολο περίπου 20.
Δεν έχουν το προνόμιο κατοχής Κρατικού αυτοκινήτου, Βουλευτές, τέως Πρωθυπουργοί η Σύζυγοι αυτών, Αρχηγός της Αντιπολίτευσης κλπ. Όπως στην χώρα μας.
¨Οσοι χρησιμοποιούν τα Κρατικά αυτοκίνητα υποβάλουν απολογισμό χρήσης, και για τα χιλιόμετρα ιδιωτικής χρήσης επιβαρρύνονται προσωπικά .
Αν μια απο τις πλουσιώτερες χώρες της ΕΕ. Διαθέτει περιπου 20 κρατικά αυτοκίνητα, πόσα πρέπει να διαθέτει //η υπο πτώχευση // χώρα μας ;
.
Καλή επιτυχία
Γιώργος Φωτόπουλος
Είμαι δημοτικός υπάλληλος σε καποδιστριακό δήμο. Σχετικά με τα δημαρχιακά και όλα τα δημοτικά αυτοκίνητα να διευκρινίσουμε τα εξής:
1. Όλα τα αυτοκίνητα των δήμων είναι δημοτικά και όχι κρατικά. Αγοράζονται δηλαδή με χρήματα του Δήμου και όχι του κράτους. Για την αγορά τους αποφασίζει το Δημοτικό Συμβούλιο (δηλαδή οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του συνόλου των δημοτών). Εάν ένας δήμαρχος κάνει κατάχρηση του δημαρχιακού αυτοκινήτου, λογοδοτεί κάθε τέσσερα χρόνια στους δημότες του που βλέπυν και κρίνουν την προκλητική συμπεριφορά του. Σε αντίθεση με τους διορισμένους Γενικούς Γραμματείς και Διοικητές Οργανισμών, ισόβιους Μητροπολίτες κτλ.
2. Ένας Δήμαρχος σε καποδιστριακό δήμο εκτελεί περίπου 350 χιλιόμετρα κάθε ημέρα για να μεταβαίνει από οικισμό σε οικισμό και στην πρωτεύουσα του Νομού και της Περιφέρειας για υποθέσεις του Δήμου και των δημοτών του. Αυτά που γράφονται από ορισμένους για χρήση των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς προέρχονται από ανθρώπους που δεν έχουν βγει από την Αθήνα. Στα χωριά της επαρχίας το λεωφορείο του ΚΤΕΛ στην καλύτερη περίπτωση περνά δύο φορές τη μέρα (πρωί και απόγευμα) και όχι κάθε 15΄ όπως στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
3. Στους καποδιστριακούς δήμους να απαγοερευτούν αυστηρά τα επιβατηγά δημαρχιακά οχήματα. Να επιβάλονται μικρά 4Χ4 γιατί μόνο αυτά μπορούν να κινηθούν στους επαρχιακούς δρόμους και κυρίως σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (πλημμύρες, πυρκαγιές, κατολισθήσεις, χιονοθύελες κτλ) που ο δήμαρχος είναι ο μόνος που συντονίζει τις υπηρεσίες. Για τον ίδιο λόγο είναι απαραίτητο να αρθεί ο περιορισμός των 10.000 κατοίκων. Ο Δήμος όπου εργάζομαι έχει 5.000 κατοίκους, έκταση 160.000 στέμματα (6 φορές ο Δήμος της Αθήνας, 120 χλμ ασφαλτοστρωμένο δίκτυο και 670 χλμ αγροτική οδοποιία.
Θερμή παράκληση:
Όταν νομοθετείτε να λαμβάνετε υπόψη ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η πλατεια Συντάγματος. Υπάρχουν και οι ορεινές και αγροτικές περιοχές.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της διαβούλευσης.
«η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).»
H παραπάνω παράγραφος του άρθρου 3 πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής:
«η. Οι Πρυτάνεις- Πρόεδροι ……..»
Επειδή ναι μεν τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ είναι πλέον ΑΕΙ με το νόμο 3549/2007, τα ΤΕΙ όμως δεν έχουν Πρυτάνεις αλλά Προέδρους.
«θ. Οι Μητροπολίτες.»
Ορθό de lege lata. Πρέπει να απαλειφθεί de lege ferenda. Πρόκειται περί σαφούς αναχρονισμού εν όψει των διακριτών ρόλων κράτους και εκκλησίας.
Κατάργηση άρθρου(ενσωμάτωση στο αρ. 1) – χρήση ιδιόκτητων αυτοκινήτων με δικαίωμα αποζημίωσης (καύσιμα -ασφάλεια – συντήρηση) ανώτατο πλαφόν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
Πέρα από τους κανονισμούς που θα διέπουν τη χρήση των κρατικών οχημάτων, μήπως πρέπει να προσδιοριστούν με πιο αυστηρά κριτήρια και τα οχήματα που δικαιολογούν τη χρήση οδηγών? Οι υπουργοί και υφυπουργοί μας θεωρώ ότι είναι αρκετά νέοι και ικανοί να οδηγούν οι ίδιοι τα οχήματά τους, εκτός κάποιων περιπτώσεων επισήμων εμφανίσεων. Οσον αφορά όλους τους υπολοίπους, ένα δίπλωμα οδήγησης το έχουν, ακόμα κι αν το απέκτησαν νύχτα…
Η προκλητική κίνηση της ΔΕΗ να αντικαταστήσει τα αυτοκίνητα της διοίκησης με άλλα μεγαλύτερου κυβισμού και αξίας θα πρέπει να προβληματίσει τον κ. υπουργό σχετικά με την ανάγκη να θεσπιστούν οι ίδιοι κανόνες χρήσης των οχημάτων σε εταιρείες που τελούν υπό την εποπτεία του Δημοσίου.
Σχολιάζοντας και εγώ το άρθρο θα ήθελα να επισημάνω τα παρακάτω:
1. Στις ΕΔ γίνεται καταχρηση των υπηρεσιακών οχημάτων, κάθε Πλοίαρχος και άνω δικαιούται όχημα και Ναύτη οδηγό, οι μεν Πλοίρχοι έχουν VITARA οι δε μεγαλύτεροι στο βαθμο 5/θέσια sedan από 2000 cc και άνω.
Στο ΣΞ όλοι οι Διοικητές -ακόμη και στα Πρατήρια- έχουν όχημα, στην ΠΑ ισχύουν ότι και στο ΣΞ και επιπλέον τα οδηγούν και μόνοι τους μέσα στις Μονάδες.
2. Κάθε εβδομάδα καταναλώνονται τόνοι καυσίμου διαφόρων τύπων από υπηρεσιακά στρατιωτικά οχήματα που λειτουργούν χωρίς να κινούνται περιμένοντας τον επιβάτη ή αφήνοντας το αυτοκίνητο αναμμένο για να «πεταχτεί» ο στρατιώτης οδηγός σε κάποιοα δουλειά κλπ.
3. Κινούμενο στρατιωτικό όχημα σημαίνει υποχρεωτικά και δύο άτομα (οδηγός, συνοδηγός) έχεται σκεφθεί την εξοικονόμηση σε προσωπικό;
4.Οι μόνοι που θα πρέπει να μετακινούνται με κρατικά οχήματα είναι :
Διοικητές Σχηματισμών για υπηρεσιακούς λόγους και μέχρι 1600κε, στίς άλλες περιπτώσεις με στρατιωτικό JEEP
Αρχηγός και Υπαρχηγοί με όχημα έως 1600 κε
Οι Δντές Οπλων-Σωμάτων ΣΞ, Πτερύγων ΠΑ και Ναυστάθμου ΠΝ
Για όλους τους άλλους υπάρχει πληθώρα στρατιωτικών λεωφορείων που μπορεί να τους εξυπηρετήσει.
Δεν χρειάζεται σχολιασμό είναι απολύτως βέβαιο ότι το χωρίς αποκλειστικότητα θα μετατραπεί σε κατ’ αποκλειστικότητα. ΄Οσον αφορά τους στρατιωτικούς ο ανώτατος κατά περίπτωσιν, θα γίνει όπως είναι τώρα από λοχαγό και απάνω.Το Υπουργείο δεν έχει δυνατότητες ελέγχου άρα ο νόμος θα μετατραπεί σε εθιμικό δίκαιο.Δεν έχετε παρά να κάνετε μια βόλτα σε επαρχιακές πόλεις για να δείτε πως χρησιμοποιούνται τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα για τον καθένα. Μπορεί να μην κάνουν τα ψώνια του δημάρχου θα κάνουν τα ψώνια του οδηγού. Ως δήμαρχος θα το ξέρετε κε Υπουργέ.Δεν ορίζεται διαδικασία ελέγχου και το δημόσιο δεν πρόκειται να αγγελοσπαρθεί.
Να τροποποιηθεί η παράγραφος ια. και να μην αποκλείονται οι Δήμαρχοι κάτω των 10.000 κατοίκων.
1. Ο τίτλος του άρθρου είναι «Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων», δηλαδή το υπηρεσιακό αυτοκίνητο έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιεί και κάποιος άλλος· στη συνέχεια αναφέρεται στο άρθρο: «Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα», άρα το αυτοκίνητο π.χ. του Δήμου, έχει δικαίωμα να το χρησιμοποιεί μόνο ο Δήμαρχος! (εκτός εάν το «κατ΄αποκλειστικότητα» έχει κάποιο άλλο νόημα, ότι δηλαδή δικαιούται την αποκλειστική χρήση ενός επιβατικού αυτοκινήτου, όπως εξάλλου φαίνεται και από τη διατύπωση του άρθρου 4, οπότε θα πρέπει να αλλαχθεί ο τίτλος του άρθρου)
2. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ο διαχωρισμός των Δήμων σε άνω και κάτω των 10.000 κατοίκων· κάποιος Δήμαρχος επαρχιακού Δήμου χρειάζεται αυτοκίνητο πολύ περισσότερο από το Δήμαρχο π.χ. Αθηναίων και που και πληθώρα μέσων μαζικής μεταφοράς διαθέτει στη διάθεσή του, όλες οι υπηρεσίες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από το Δήμο του, αλλά και η γεωγραφική έκταση πολλών μικρών πληθυσμιακά δήμων είναι πολύ μεγαλύτερη από πυκνοκατοικημένων δήμων. Βέβαια μικρή σημασία έχει το λέει το άρθρο, αφού στην πράξη οι Δήμαρχοι και πάλι θα χρησιμοποιούν αποκλειστικά ένα υπηρεσιακό αυτοκίνητο· σιγά μην το παραχωρούν στις υπηρεσίες (το πολύ πολύ να έχει και μια κίτρινη λωρίδα στο πλάι)
3. Δεν καταλαβαίνω γιατί η Αρχιεπισκοπή Αθηνών θα πρέπει να εξυπηρετείται με κρατικό αυτοκίνητο και όχι με δικό της, ενώ οι Μητροπολίτες με αυτοκίνητο της Μητρόπολης. Επίσης είναι μια ευκαιρία, μαζί με τους Μητροπολίτες να συμπεριληφθούν και οι μουφτήδες (στο κάτω-κάτω μιλάμε για τρία επί πλέον αυτοκίνητα πανελληνίως)
Αξιοποιώντας την παρούσα δυνατότητα σχολιασμού θα ήθελα να αναφερθώ στη χρήση οχημάτων από τους ανώτατους αξιωματικούς των ΕΔ, Είναι σαφές ότι προκειμένου να γίνει νοικοκύρεμα στα οικονομικά του Δημοσίου θα πρέπει όλοι να «ζοριστούμε», αποδεχόμενοι τα νέα δεδομένα. Ο παραδειγματισμός θα μπορέσει να λειτουργήσει θετικά παρουσιάζοντας αναγεννημένο ήθος και όραμα σε όλο το προσωπικό των ΕΔ. Άλλωστε και αυτή η διαφοροποίηση σε σχέση με το υπόλοιπο προσωπικό τείνει να χαρακτηρισθεί ρατσιστική και γιατί όχι και προκλητική στους ιδιαίτερα χαλεπούς καιρούς που ζούμε.
Δύναται να εξετασθούν παράμετροι και εναλλακτικές κοινωνικές ή άλλες παροχές για τους παραπάνω αξιωματικούς των ΕΔ, όπως, χρήση των υπηρεσιακών οχημάτων από δύο τουλάχιστον Ανώτατους Αξιωματικούς, χρήση από τους εν λόγω αξιωματικούς των υφιστάμενων υπηρεσιακών λεωφορείων ή mini bus, δωρεάν χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς (πχ το ΜΕΤΡΟ έχει σταθμό ακριβώς μπροστά από το ΥΠΕΘΑ), εξέταση παροχής ανάλογου επιδόματος εξόδων μετακίνησης (αν και δεν συμφωνώ) ή άλλες πολιτικές που εφαρμόζονται κατ΄ αντιστοιχία σε αναπτυγμένες χώρες κλπ.
Εν κατακλείδι, η άποψη μου είναι ότι δεν θα πρέπει να υπάρχουν οχήματα για την εξυπηρέτηση Ανώτατων Αξιωματικών και στο πλαίσιο αναθέρμανσης της οικονομίας και αναδιανομής του πλούτου τα αναλογούντα ποσά που θα εξοικονομηθούν από τον περιορισμό των ανωτέρω οχημάτων δύναται να χορηγηθούν / κατανεμηθούν στο προσωπικό ως κίνητρο απασχόλησης.
Συναφώς με τα ανωτέρω, για την αποφυγή καταστρατήγησης ή άλλων παρερμηνειών κατά το δοκούν δεν προτείνονται εξαιρέσεις του μέτρου αλλά θα πρέπει να τύχει γενικής εφαρμογής. Κατ΄ επέκταση, για λόγους ισονομίας, τα παραπάνω θα πρέπει να ισχύσουν τόσο για Γ. Γραμματείς –Διευθυντές Υπουργείων / ΝΠΔΔ του ευρύτερου Δημόσιου τομέα όσο και για θρησκευτικούς «άρχοντες» (οι οποίοι απαιτείται / επιβάλλεται να επιδεικνύουν ιδιαίτερη ταπεινότητα λόγω της φύσεως λειτουργήματος που επιτελούν).
ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙΣ ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ…..ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 15 ΚΑΙ 20 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΠΑΘΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ? ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ!!
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η΄ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ 6 ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΘΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΑΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ. Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ 10.000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΤΑΝΕΙ; ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΥΞΗΣΗ.
Αν πραγματικά θέλετε κάνετε κάτι ορίστε μια πρόταση.
Για γραμματείς κάνανε 22.000 αιτήσεις . Αυτοί που θα επιλεγούν να ΄παίρνουν μόνο τον μισθό τους από την προηγούμενη εργασία.
Να δούμε πόσοι θα αποδεκτούν τη θέση.
Μιας και μου δίνεται το δικαίωμα της άποψης, θα τολμίσω να προτείνω την εξής λύση: Να αφαιρεθούν ΟΛΑ τα υπηρεσιακά-κρατικά αυτοκίνητα από όλες τις Υπηρεσίες. Να δημιουργηθεί κατά τόπους ένα «Γραφείο Διαχείρησης Υπηρεσιακών Οχημάτων» το οποίο θα έχει συγκεντρωμένα και υπό την πλήρη διαχείρισή του τα κρατικά οχήματα, στο οποίο θα εργάζονται όλοι οι οδηγοί που τώρα είναι διασκορπισμένοι σε ολες τις Υπηρεσίες. Θα χορηγεί προς χρήση ένα όχημα στον εκάστοτε δημόσιο φορέα μαζί με τον οδηγό του (για κάποιες ώρες φυσικά) μετά από σχετική αίτησή του, αναφέροντας
α) τους επιβαίνοντες
β) για ποιά χρήση θα μετακινηθεί
γ) πόσα χιλιόμετρα εκτιμάται ότι θα διανυθούν
δ) πόσες ώρες θα χρησιμοποιηθεί
Μόνο με αυτόν τον τροπο (κατά τη γνώμη μου) θα περιοριστούν και ίσως εξαλειφθούν:
1. η σπατάλη σε καύσιμα
2. οι βόλτες για ψώνια και προσωπικές υποχρεώσεις εν ώρα υπηρεσίας
3. η εξυπηρέτηση της οικογένειας και των φίλων του κάθε Δ.Υ.
4. οι πλασματικές υπερωρίες
5. το επίδομα κίνησης
Έτσι, θα χρησιμοποιούνται τα κρατικά αυτοκίνητα ΜΟΝΟ όταν είναι απολύτως απαραίτητο και ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε Υπηρεσίας.
Θα υπάρχει καλύτερος έλεγχος και θα λογοδοτούν οι αρμόδιοι για τις φθορές-ζημιές. Δεν θα υπάρχουν υπεράριθμα αυτοκίνητα σε Υπηρεσίες που δεν τα έχουν αναγκη, ενώ θα εξυπηρετηθούν καλύτερα οι Υπηρεσίες που δεν μπορούν να λειτουργήσουν ομαλά λόγω της έλλειψης των απαραίτητων οχημάτων.
Με όλο το σεβασμό, αν και εφόσον διαβάσετε αυτή την πρόταση, κύριε Υπουργέ, λάβετέ την υπ’ όψιν. Ίσως ένας απλός πολίτης σαν εμένα μπορεί να δώσει μια πιθανή πρόταση-λύση.
Ευχαριστώ για το βήμα.
Autokinita prepei na diathetoun mono o proedros kai o prothupourgos tis xoras.
Giati prepei emeis oi ellines na plironoume gia upourgous, gramateis, mitropolites ktl.
Για λόγους ίσης μεταχείρισης των πολιτών θεωρώ ότι το συγκεκριμένο άρθρο θα πρέπει να διαγραφεί.
Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν υπηρεσιακές ανάγκες και σαφώς δεν είναι υποχρεωμένος ο κάθε υπάλληλος να χρησιμοποιεί το προσωπικό του αυτοκίνητο για να τις διεκπεραιώσει.
Για το λόγο αυτό, θεωρώ ότι θα πρέπει να καθοριστεί ο ανώτερος αριθμός υπηρεσιακών αυτοκινήτων που μπορεί να έχει υπό την κατοχή του το κάθε Υπουργείο, Φορέας, Δήμος, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, κλπ
Τα αυτοκίνητα αυτά θα πρέπει να φέρουν κάποια διακριτικά και φυσικά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο για υπηρεσιακές ανάγκες.
Και λέγοντας υπηρεσιακές ανάγκες δεν εννοούμε από το σπίτι στο γραφείο και το αντίστροφο (όπως συμβαίνει με τους Ανώτατους Αξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, κ.α.).
Εφόσον το άρθρο ακολουθήσει την παραπάνω φιλοσοφία, δεν χρειάζεται να καθοριστούν τα πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα.
Υπηρεσιακό Αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε υπάλληλος εφόσον υπάρχει υπηρεσιακή ανάγκη και εφόσον μέσω μισθοδοσίας ή άλλως δεν λαμβάνει επίδομα μετακινήσεων.
Καταρχήν σαν μέτρο το θεωρώ πάρα πολύ σωστό,όμως πιστέυω πως πρέπει να ληφθούν ακόμη πιο δραστικά μέτρα που να αφορούν την περαιτέρω μειώση.Λόγω των δραμάτικων οικονομικών συνθηκών καθίσταται επιβεβλημμένη η χρήση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων άπο τα απολύτως αναγκαία πρόσωπα,όπως Προεδρος της Δημοκρατίας,Πρωθηπουργός και Υπουργοί.
Οχι δεν συμφωνώ υπηρεσιακά μόνο για πρόεδρο δημοκρατίας, τα μέλη της κυβέρνησης πρωθυπουργό, υπουργούς, υφυπουργούς, αρχηγούς των επιτελείων, προέδρους Αρείου Πάγου Συμβουλίου Επικρατείας.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι υβριδικά TOYOTA PRIUS η οποία ευελπιστώ ότι θα κάνει και μερικές δωρεές για λόγους διαφημιστικούς.
Θα κινούνται με διαταγή πορείας όπως στον στρατό και θα έχουν GPS.
Ουδείς θα έχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί με αυτά εξωυπηρεσιακά.
Οι υπόλοιποι ΓΕΝ ΓΡΑΜΜ κλπ και διοικητές ΔΕΚΟ κρατικών τραπεζών κλπ θα εξυπηρετούνται από τα υπάρχοντα στις μονάδες τους τα οποία θα κινούνται με τον ίδιο τρόπο, αυστηρά υπηρεσιακά.
Για τους Γενικούς Γραμματείς Περιφέρειας, Νομάρχες Δημάρχους κλπ να κινούνται με τα υπάρχοντα υπηρεσιακά στις μονάδες του με τους ίδιους όρους και να πουληθούν οι λιμουζίνες.
Πρέπει ουσιαστικά να μειωθεί ο στόλος των κρατικών αυτοκινήτων και να κρατηθούν τα απολύτως αναγκαία.
Καλή η προσπάθεια
Ευχομαι να πετύχει
θα πρότεινα περιορισμό των σχολίων κλπ σε 60-70 λέξεις
Κρατικά αυτοκίνητα συμβατικά(μειωμένων ρύπων) ή υβριδικά να παρεχονται μονο στους:
1.Πρόεδρο δημοκρατίας
2.Πρωθυποργό
3.Υπουργους
Ολοι οι άλλοι, όποιοι και αν είναι, να χρησιμοποιούν τα δικά τους.Δεν μπορεί να παίρνουν 500.000 και από πάνω και κρατικό αυτοκίνητο.Δεν είναι μόνο θέμα οικονομικό αλλά και στοιχειώδους ισοτιμίας
Έχει προβλεφθεί ποια οχήματα θα εξυπηρετούν τους υψηλούς επισκέπτες της χώρας;
Ολοι να χρησιμοποιούν τα κρατικά αυτοκίνητα μόνο για τις μετακινήσεις τους για σκοπούς που έχουν σχέση με τα καθήκοντα τους – όχι για την ιδιωτική τους ζωή. Ιδιαίτερα σε μιρκούς Δήμους και Νομαρχίες της περιφέρειας η προσωπική χρήση των οχημάτων γίνεται αντιληπτή απο τον κόσμο και σε περιόδους οικονομικά δύσκολές προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Επίσης να εφαρμόζεται ο ΚΟΚ για όλους και να μην γίνονται τα στραβά μάτια στα αυτοκίνητα των αιρετών.
Οι περιπτώσεις α, β, γ, δ, ε και ιβ είναι αποδεκτά. Με τις υπόλοιπες περιπτώσεις δεν συμφωνώ.
Η κυκλοφορία των κρατικών αυτοκινήτων πρέπει να περιοριστεί , να γίνεται στις ώρες εργασίας του κάθε φορέα και όταν επιβάλλεται.
ΟΧΙ στην χρήση των αυτοκινήτων απο τους οδηγούς για τις μετακινήσεις τους και εξυπηρετήσεις ημετέρων(λαϊκή, super market ,εμπορικά κ.λ.π).
Υποχρεωτική η συμπλήρωση δελτίου κίνησης με ιδιαίτερη αναφορά στην αφετηρία και στον προορισμό Έλεγχος από την αρμόδια υπηρεσία εάν τηρούνται τα προαναφερόμενα.
Να μην κυκλοφορούν όταν δεν μεταφέρουν τα πρόσωπα για τα οπία έχουν διατεθεί. Αυτά επιβάλλονται όταν αναφερόμαστε σε επίπεδο γραμματέων ,προέδρων συμβουλίων-οργανισμών και συμβούλων.
Εάν δεν χρησημοποιήσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πως θα έχουν άποψη για την κατάσταση που βρίσκονται και τον τρόπο λειτουργίας τος.
Οι κρατικοί λειτουργοί πρέπει να λύνουν προβλήματα και ΟΧΙ να δημιουργούν.
Για τα εκκλησιαστικά ΠΡΈΠΕΙ πρώτα να φορολογηθεί η περιουσία τους και μετά θα τα κόψουν μόνοι τους.
Το ποιο εξωφρενικό συμβαίνει στις δημόσιες υπηρεσίες. Πρώτα πρώτα γίνεται κατάχρηση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων.Ο νόμος προβλέπει τη δυνατότητα χρήσης ιδιωτικών αυτοκινήτων από τους υπαλλήλους για τις δήθεν εξωτερικές εργασίες τους και αποζημίωση αυτών για τη βενζίνη. Έτσι ο δαιμόνιος υπάλληλος στο φύλλο εκτός έδρας γράφει ότι μετέβει π.χ στο τάδε χωριό απόστασης 50 χιλιομέτρων ενώ στην πραγματικότητα πηγαίνει σε χωριό απόστασης 5 χιλιομέτρων ή το χειρότερο πηγαίνει για ούζο ή ακόμα ακόμα και στο σπίτι του για ύπνο.
Αυτά δεν είναι σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Είναι η πραγματικότητα την οποία έχω ζήσει. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΑΛΛΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΤΑΞΗ ΘΑ ΜΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΠΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΝΕΙ ….
να γινει πραξη αμεσα
Απαράδεκτο να παίρνουν αυτοκίνητα οι μητροπολίτες. Προσπερνώντας την κραυγαλέα αντίθεση στην οποία έρχεται αυτή η κίνηση με το ίδιο το δόγμα της εκκλησίας περί σεμνότητας και ταπεινότητας, θα πρέπει γενικότερα να σταματήσουν οι κυβερνήσεις να κρύβονται πίσω απο το δάχτυλό τους. Δεν υπάρχει Έλληνας πολίτης που να μη γνωρίζει οτι η εκκλησία έχει τεράστια περιουσία και ιδιοκτησίες. Μόνη της η εκκλησία θα μπορούσε να βγάλει την Ελλάδα σήμερα κι όλας απο το χρέος. Δεν περιμένουμε φυσικά να λάβει η κυβέρνηση δραστικά μέτρα για το θέμα, αλλά ας μην προκαλούμε κι άλλο μοιράζοντας και αυτοκίνητα στους μητροπολίτες. Αν σας περισσεύουν, δώστε τα σε κόσμο που τα έχει ανάγκη, που δεν έχει μεγάλο εισόδημα για να αγοράσει και να συντηρήσει αυτοκίνητο, και ξεκινάει για τη δουλειά του ώρες νωρίτερα κάθε μέρα απο το σπίτι, για να μετακινείται με λεωφορεία, μετρό, ακόμα και με τον προαστιακό για να πηγαίνει στη δουλειά του.
Τα πρόσωπα των σημείων ε), θ) και ιβ) να μην έχουν αυτοκίνητο. Γιατι ο πρέσβης της εθιμοτυπίας του ΥΠΕΞ να πρέπει να χρησιμοποιεί τέτοιο αυτοκ.?, το ίδιο και οι μητροπολίτες¨? Να πάρουν ταξί ή το αυτοκίνητό τους ή τη συγκοινωνία.Να μη χαθεί η επαφή με την καθημερινότητα
Ποιος ο λόγος να κυκλοφορούν οι μητροπολίτες με αμάξια που τα πληρώνουμε εμείς?Τόσα φράγκα έχει η εκκλησία να τα πληρώσει αυτή
Το άρθρο 3 να αφαιρεθεί εντελώς.
Τι ρύθμιση εισάγει? Τα αναφερόμενα σ΄ αυτό είναι αυτονόητα.
Κανείς δεν πρέπει να χρησιμοποιεί τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα για προσωπικούς λόγους και όταν λέγω κανείς αναφέρομαι ακόμη και στον Πρωθυπουργό, τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα πάσης φύσεως πρέπει να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνα για καθαρά υπηρεσιακούς λόγους ή ένεκα αυτών, πρέπει κάποτε να καταλάβουμε όλοι μας ότι ο Λαός πληρώνει τους υπαλλήλους , στρατιωτικούς , αστυνομικούς κλπ για να τον εξυπηρετούν και όχι να εξυπηρετούνται αυτοί.
Το μέτρο που προσπαθεί να περάσει η κυβέρνηση είναι σωστό και έχει το σύνολο της κοινωνίας στο πλευρό της. Αρκεί να μην γίνει παιχνίδι με τις λέξεις και να μην υπάρχουν τα γνωστά «παραθυράκια».
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώνουμε για τις μετακινήσεις κανενός από το σπίτι του προς την δουλειά του και αντίστροφα. Να υπάρξει μία κεντρική υπηρεσία που θα διαχειρίζεται τα οχήματα και θα τα παραχωρεί μετά από αίτηση σε όποιον έχει το δικαίωμα να το χρησιμοποιήσει για υπηρεσιακούς λόγους. Να καταθέτει φύλλο πορείας (όπως και στον στρατό) που να αναγράφεται ο λόγος που θα το χρησιμοποιήσει, οι ώρες και τα χιλιόμετα που έγιναν. Ο ανεφοδιασμός με καύσιμα να γίνεται μόνο από την υπηρεσία. Επίσης, να δίνεται το δικαίωμα να κάνουν δωρεάν χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για υπηρεσιακές μετακινήσεις.
Επίσης, ως πολίτης δεν είμαι υποχρεωμένος να επιβαρύνομαι για τις μετακινήσεις των μητροπολιτών. Είναι καιρός να χωρίσουμε τους δρόμους μας. Η θρησκεία θα υπάρχει και χωρίς τους παπάδες, όμως εκείνοι δεν μπορούν να υπάρχουν χωρίς την θρησκεία. Η εκκλησιαστική περιουσία αυξάνεται, ενώ τα σκάνδαλα γύρω από την Εκκλησία έχουν νευριάσει τους πολίτες. Ας αφαιρέσουν μερικά χρυσά κολιέ από τον λαιμό και τα μπαστούνια τους. Ας έχουν λιγότερους αστυνομικούς για την φρουρά τους. Ας σκεφτούν τους φτωχούς και τους άρρωστους.
Καμία χρήση κρατικών οχημάτων για τους Πρυτάνεις. Ας δώσουν το παράδειγμα και ας μετακινηθούν με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Δεν είμαστε απλοί πολίτες. Έχουμε μεταλλαχθεί σε νευριασμένους πολίτες και αυτό είναι επικίνδυνο.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΧΡΗΣΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ.
Και μία ακόμα παρατήρηση: Ο ΚΟΚ πρέπει να εφαρμόζεται ΚΑΙ στα κρατικά οχήματα. Ας μην το ξεχνάνε οι αστυνομικοί.
ΤΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΕΤΡΟ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ,
ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΣΤΗΜ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ (ΤΟΥΟΤΑ), ΝΑ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ
ΜΕ ΤΟ (PRIUS 3) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΛΟΤΕΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ
ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ. Η ΤΟΥΟΤΑ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΩΡΙΣΕΙ 500 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΑΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10+ ΧΡΟΝΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΣΥΛΕΓΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΙΔΡΩΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.
Δεν πρέπει να συμπεριληφθούν η περίπτωση στ’ και στις περιπτώσεις η’να χρεώνονται την δαπάνη τα Α.Ε.Ι,διότι έχουν και αυτοτέλεια,επίσης της περίπτωσης θ’ την δαπάνη να την χρεώνεται η αντίστοιχη Μητρόπολης.
Τέλος να περιοριστεί ο αριθμός των επιβατικών αυτοκινήτων των Δήμων και να συμπεριληφθούν στην έννοια των ΟΤΑ και αυτά των Δημοτικών Επιχειρήσεων,που κυκλοφορούν με συμβατικούς αριθμούς.
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠ/ΛΩΝ-ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ…-ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗ,ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ-ΑΦΟΥ «ΚΑΠΟΙΟΙ’ ΕΧΟΥΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥΣ…,ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ «ΚΥΡΙΟΙ» ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΟΥ & ΠΑΛΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ «ΤΟΥΣ» & ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΤΟΥΣ»;;;;
ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΕΣ & ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ «ΚΥΡΙΟΙ» «ΚΥΡΙΟΙ» ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 1300€ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ…!!!-ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;;; ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ…!!!
Με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους θα πρέπει εξυπηρετούνται κατ’αποκλειστικότητα:
α. Οι Γενικοί Γραμματείς των Υπουργείων και της Γενικής Γραμματείας της Κυβέρνησης.
β. Οι Γενικοί Γραμματείς των Περιφερειών.
γ. Οι Πρόεδροι των Διευρυμένων Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
δ. Οι Νομάρχες Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων και Νομαρχιακών Διαμερισμάτων.
ε. Ο Πρέσβης, Διευθυντής Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών
και ίσως και αυτοί να είναι πολλοί διότι αναρωτηθείτε πόσοι σε αυτή τη χώρα δηλώνουν γενικοί γραμματείς ή πρόεδροι κάποιου οργανισμού. Από την άλλη τη δουλειά έχει ό κάθε στρατιωτικός να έχει 1 αυτοκίνητο και ένα φανταράκι οδηγό – παιδί για τα θελήματα…
Κύριοι πρέπει να κοπούν μαχαίρι αυτά και να είστε σίγουροι ότι θα έχετε το σύνολο της Έλληνικής κοινωνίας στο πλευρό σας.
Υπηρεσιακο αυτοκινητο πρεπει να χρησιμοποιειται μονο απο τον προεδρο της Δημοκρατιας. Ευχαριστω
θεσπιση ανωνατου οριου χιλιομετρικης χρησης σε μηνιαια βαση για καθαρα υπηρεσιακους σκοπου πχ. 200χιλιομετρα μηνιαιως ,το οποιο δεν θα μεταφερεται στον επομενο μηνα.
Επειτα απο καθε διαδρομη καταθεση δελτιου πορειας .
Οι παρακάτω ΔΕΝ χρειάζονται αυτοκίνητο:
στ. Οι Προϊστάμενοι των Γραφείων του Πολιτικού Γραφείου Πρωθυπουργού.
ζ. Ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών.
η. Οι Πρυτάνεις των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.).
θ. Οι Μητροπολίτες.
και οι ακόλουθοι με τζίπ του στρατού:
ιβ. Ανώτατοι Αξιωματικοί των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων, της Αστυνομίας, του Λιμενικού και του Πυροσβεστικού Σώματος, (ύστερα από συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.)
Από την στ’ περίπτωση και κάτω δεν χρειάζονται υπηρεσιακό αυτοκίνητο. Μπορούν άνετα να χρησιμοποιούν το προσωπικό αυτοκίνητο και να αποζημιώνωνται με 0,15 ευρώ το χλμ, όπως όλοι όσοι μετακινούνται στο δημόσιο
Οι διοικητές των στρατιωτικών μονάδων δεν θα πρέπει να πηγαινοέρχονται από «το γραφείο/μονάδα στο σπίτι» με υπηρεσιακό αυτοκίνητο, απασχολώντας υπηρεσιακό οδηγό πολίτη που υπηρετεί την θητεία του αλλά να χρησιμοποιούν το ιδιωτικό τους αυτοκίνητο. Δεν αναφέρομαι σε υπηρεσιακές. Στο κάτω κάτω, δεν είναι ανώτεροι λειτουργοί από ένα Λυκειάρχη ή Δ/ντη εκπαίδευσης.
Εκτός των περιπτώσεων ζ,η,θ,ι,ια,ιβ.
Να τροποποιηθεί το άρθρο 3 του σχεδίου απόφασης, στο σημείο των Δήμων και Κοινοτήτων κάτω από 10.000 κατοίκους.
Επιθυμούμαι πρωτίστως να ισχύει η χρήση κρατικού αυτοκινήτου και για τους «μικρούς» Δήμους (από 2.000 κατοίκους και πάνω) και κυριώς για τους δήμους οι οποίοι είναι πάνω από 100 χιλιόμετρα από την Πρωτεύουσα και πρέπει να συνεργάζονται καθημερινά με τις τεχνικές υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων (ΤΥΔΚ), μιας και δεν έχουν δικές τους τεχνικές υπηρεσίες, τη Νομαρχία Πειραιά, τη Πολεοδομία και άλλες κρατικές υπηρεσίες. Και οι οποίες υπηρεσίες συνδέονται κυρίως με οδικό δίκτυο. Ή δε ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες είναι σε άθλια κατάσταση!!
Και δευτερευόντος, υπάρχουν και οι περιπτώσεις, στις οποίες ο Δήμαρχος δεν έχει δίπλωμα οδήγησης και απαιτείται η μεταφορά με αυτοκινήτο του ΟΤΑ.
Παρακαλώ όπως λάβετε σοβάρα τις παραπάνω επισημάνσεις για τη διαμόρφωση του τελικού κειμένου της Υπουργικής σας Απόφασης.
Με Εκτίμηση,
Χρήστος Πάλλης
Δήμαρχοε Μεθάνων
Οι μητροπολίτες γιατί να έχουν δημόσιο όχημα ?
Τόσο μεγάλη περιουσία έχει η εκλησσία και τόσα οχήματα.
Κι αυτά εμείς πρέπει να τα πληρώνουμε ? Αρκετά πια.