΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.

Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
στ. Ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας, ο Πρόεδρος και ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, ο Πρόεδρος και ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ο Γενικός Επίτροπος της Επικρατείας των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων και ο Πρόεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ζ. Οι Πρόεδροι των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών.
η. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
θ.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 02:54 | Κώστας Λ.

    Για την ορθολογική κατάρτιση της λίστας, πρώτα να καθορισθεί το σκεπτικό της επιλογής των προσώπων: Έτσι, αυτοκίνητα πρέπει να διατίθενται μόνο όπου εξυπηρετούνται *ανάγκες μετακίνησης* για τους *σκοπούς του κράτους*. Οπότε συμφωνώ με: α., β., γ., ε. & θ., όπου απαιτούνται συχνά και λογικά υπηρεσιακές μετακινήσεις.

    Αντίθετα:
    δ. Κομματικές ανάγκες, ας τους καλύψουν τα κόμματα.
    στ. και ζ. Εργάζονται αποκλειστικά σε συγκεκριμένα γραφεία ή κατ’ οίκον. Γιατί να διατίθεται αυτοκίνητο;
    η. Δεν εργάζονται και δεν μετακινούνται πλέον για το κράτος!

    Είναι ατόπημα αυτοκίνητα να αποτελούν “παροχή” στους πλέον καλά αμειβόμενους υπαλλήλους και συνταξιούχους που δεν τα χρησιμοποιούν για την εργασία τους (δ., στ., ζ. & η.). Ούτε πρέπει να είναι μέσω απόδειξης κοινωνικής θέσης και εκπλήρωσης της υστεροφημίας κάποιων. Πρέπει να είναι *μόνο* μέσο κάλυψης υπηρεσιακών αναγκών.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 01:48 | Γεώργιος Βλάχος

    Πέραν του Προέδρου της Δημοκρατίας, του Πρωθυπουργού και των μελών του υπουργικού συμβουλίου, γιατί θα πρέπει και ένας ολόκληρος στρατός «επισήμων» και ¨ημιεπισήμων» αξιωματούχων να πηγαινοέρχεται, μέρα-νύχτα καμαρώνοντας σαν το παγώνι, με κρατικό όχημα και οδηγό, από το σπίτι του στη δουλειά αλλά και όπου αλλού ποθεί η ψυχούλα του;
    Δεν τους φτάνει το αξίωμα με το οποίο τους τίμησε η πολιτεία τους;Ή αξίωμα χωρίς αυτοκίνητο με οδηγό δε ¨λέει». Πόσες ΧΙΛΙΑΔΕΣ είναι οι οδηγοί; Πόσες ΧΙΛΙΑΔΕΣ νοσηλευτές και γιατρούς χρειάζεταιτο σύστημα υγείας; Πόσες ΧΙΛΙΑΔΕΣ εκπαιδευτικοί λείπουν απ’ τις αίθουσες διδασκαλίας;
    Αξιότιμε κ. Υπουργέ πάρε το φραγγέλιο! Δώσε αξιοπρέπεια στους Πολίτες. Να είσαι σίγουρος ότι θα το ανταποδώσουν και σε εσένα, αλλά και στην κυβέρνησή σου, στο πολλαπλάσιο.
    Με κάθε τιμή ευχαριστώ.

  • 21 Οκτωβρίου 2009, 01:32 | ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΟΥΓΙΟΣ

    Αποκλειστική χρήση οχήματος μόνο για τις περιπτώσεις α, β, γ, δ, ε και θ.

  • Όλα καλά και άγια, αλλά τον Αρχιεπίσκοπο και τις χήρες γιατί να τις εξυπηρετούμε? Η ορθόδοξη εκκλησία έχει ήδη το προνόμιο της κάλυψης των μισθών των κληρικών από το κράτος, συνεπώς δεν χρειάζεται και αυτό…σκανδαλίζει. Άλλωστε υπάρχουν και άλλα δόγματα, αν λοιπόν ισχύσει να ισχύσει για όλους τους επικεφαλής των θρησκευμάτων και δογμάτων. Τώρα όσων αφορά τις χήρες…η συνταξη που τους αντιστοιχεί φθάνει..

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 23:43 | ΑντώνηςΛ

    Τα προτεινόμενα μέτρα είναι σε θετική κατεύθυνση. Έχω κάποια επιφύλαξη στο σημείο (η) όπου γίνεται αναφορά σε τέως και συζύγους αποβιωσάντων.
    Το μέτρο κατά τη γνώμη μου αφορά όλους τους εν ενεργεία παράγοντες της πολιτείας που υπηρετούν το δημόσιο και όχι όλους εκείνους που δεν έχουν πια αυτή την ιδιότητα.

    Παρομοιάζω το μέτρο με το ανάλογο που ισχύει στις εταιρείες που χορηγούν αυτοκίνητα σε στελέχη τους. Όταν εκείνα πάψουν να έχουν την ιδιότητα η οποία δικαιολογεί το αυτοκίνητο, τότε το αυτοκίνητο είτε επιστρέφεται είτε δίδεται στον επόμενο στέλεχος που καταλαμβάνει τη θέση.

    Θα μου πείτε ότι είμαι αυστηρός στη θέση μου. Ίσως. Αλλά απ’ όσο γνωρίζω τα δημόσια πρόσωπα αποζημιώνονται κατά την αποχώρηση ή και την συνταξιοδότησή τους, οπότε δεν απαιτείται η συνέχιση ενός «προνομίου» που συνδέεται με την υπηρεσιακή του διευκόλυνση όταν ήταν εν ενεργεία.

    Πάντως η εποχή προσφέρεται για αλλαγές. Μην το βάλετε κάτω αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ μην καβαλήσετε το καλάμι όπως οι προηγούμενοι ή όπως παλαιότερα κάποιοι από το κόμμα σας.

    Η αντίδραση του κόσμου θα είναι απρόβλεπτη.

    Ευχαριστώ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 22:12 | Χρηστος

    Επιτελους γινομαστε Ευρωπη και κατι αρχιζει να προχωραει σε αυτον τον τοπο.
    Να τονισω οτι θα επρεπε να υπαρχει στενος ελεγχος του που μπορει να παει ο καθενας και ποτε με το κρατικο οχημα.Να πληρωνει απο την τσεπη του εξοδα κινησης οταν δεν χρισιμοποιητε προκειμενου να εξυπηρετησει υπηρεσιακες αναγκες.Τερμα οι βολτες με εξοδα δικα μας κυριοι,για να κανετε τα ψωνια σας και τις βολτες σας.
    Συγχαρητηρια για το μετρο,συνεχιστε δυναμικα το νοικοκυρεμα και την παταξη της ασυδοσιας στο δημοσιο,για να εχουνε καποιο αντικρυσμα οι φοροι που πληρωνουμε.
    Με τετοια μετρα θα αισθανομαι τουλαχιστον οτι τα λεφτα απο την φορολογια ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΤΖΑΜΠΑ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:15 | Π.Κοτσικος

    Κυριε Προεδρε,
    Πιστευω οτι κρατικα αυτοκινητα πρεπει να εχουν οι των κατηγοριων
    α,γ,δ,ε και θ
    Οι υπολοιποι μπορουν να χρησιμοποιουν το δικο τους αυτοκινητο.

    Ομοιως σας παρακαλω με απασχολη η εικονα μερικων «επωνυμων» που
    συνοδευονται απο μοτοσυκλετιστες (χωρις νουμερα) και οπλοφορους.
    Ευχαριστω

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:24 | Alex

    Υπάρχουν και για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, φτάνει πια να τα πληρώνουμε όλα εμείς για να κάνουν οι κυρίες τα ψώνια τους….
    Μπράβο για τη δημόσια διαβούλευση.

  • Κανένας πρώην αξιωματούχος.
    Καμία χήρα. Παίρνουν τη σύνταξη του πρώην, τους φτάνει και τους περισσεύει.
    Η Εκκλησία να το πληρώνει η ίδια.
    Οι δικαστικοί επίσης. Έχουν υπερβολικά υψηλές αμοιβές. Αντέχουν ένα καλό αυτοκίνητο.
    Η εξοικονόμηση αυτών των ποσών να πάει στις σχολικές υποδομές. Υπάρχουν σχολεία, που στεγάζονται σε άθλια κτίρια. Δεν μπορεί να μην υπάρχουν χρήματα για σωστή υποδομή, επειδή πληρώνουμε τα έξοδα των αυτοκινήτων σε πρώην και χήρες, υψηλόμισθους δικαστικούς και ιερείς. Δεν νομίζω πως εξυπηρετεί σε κάτι αυτή η ρύθμιση. Πιστεύω πως η πλειοψηφία του κόσμου επιθυμεί την κατάργηση της.

  • Εκτός των παραγράφων β και η.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 21:32 | KATRIADAKI ANASTASIA

    Καταρχήν συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία, ελπίζουμε να υπάρχει πραγματικό αποτέλεσμα και να επεκταθεί και σε άλλους τομείς.

    Πιστεύω ότι πρέπει να εξυπηρετούνται με κρατικά αυτοκίνητα μόνο τα πρόσωπα που αναγράφονται στις κατηγορίες α’ έως ε’. Όλοι οι υπόλοιποι δεν πρέπει να εξυπηρετούνται επιβαρύνοντας τους Έλληνες φορολογούμενους ειδικά τώρα που η οικονομική κατάσταση είναι τόσο κακή.

    Ευχαριστώ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:38 | Γκουτέλου Κατερίνα

    Οι περιπτώσεις που δεν συμφωνώ είναι οι: στ’ και η’, επίσης στην περίπτωση β’ την δαπάνη να την χρεώνετε η Εκλησία της Ελλάδος.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:56 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ Κ.

    Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης θα πρέπει να εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

    α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
    γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
    δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
    ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί
    z.Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης

    Αποκλειστικά και μόνο αυτοί. Όλοι οι υπόλοιποι έχουν αρκετά παχυλές αποδοχές για να τους πληρώνω εγώ τα αυτοκίνητα – και όπου λέω εγώ αντιλαμβάνεστε προφανώς τι εννοώ.

    Σας ευχαριστώ για την δυνατότητα να εκφράσω την γνώμη μου έστω και μέσω internet

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:43 | ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Πιστεύω ότι τα μέτρα είναι σωστά αλλά νομίζω ότι ο Πρωθυπουργός θα πρέπει να έχει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για ευνόητους λόγους καθώς και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Πρέπει όμως να μην δαιμονοποιηθούν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού των πολιτών οι οποίοι τα αγόρασαν για την μεγαλύτερη ασφάλεια των οικογενειών τους, με τις πλάτες του κράτους.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:23 | ΚΑΛΠΟΥΡΖΙΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

    ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΟΝΟ :
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
    ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΛΛΑΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΦΟΡΟΥΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥΣ ΝΕ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ, Κ.Α, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΧΗΜΑ Η ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ.
    ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:40 | Παπαδόπουλος Χ.

    Γνώμη μου είναι πως τέτοιες προσπάθειες αξίζουν να τις επαινέσουμε,
    όμως δεν είναι απαραίτητο νομίζω να χρησιμοποιούν κρατικά αυτοκίνητα κάποιοι με τιμιτικές διακρίσεις αλλά μόνον αυτοί που βρίσκονται εν ενεργεία στην πολιτική σκηνή.

    Να πάρουν αυτοκίνητα μόνον οι υπουργοί, ο πρωθυπουργός και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, μόνο ένα όμως…όχι να ταξιδεύει ο κος Παπούλιας με το προεδρικό αεροπλάνο μέχρι τη Χρυσούπολη και να ξεκινούν οι 2 οδηγοί του και 3 μπράβοι με το NISSAN PATROL μέχρι τη Θράκη, ωσαν να μην υπάρχουν άλλοι έμπιστοι άνθρωποι ή αξιόπιστο μηχανικά κρατικό αυτοκίνητο σ’ αυτό το κράτος, πιστέυω πως είναι το άκρον άωτον της κοροϊδίας έτσι.

    Αναφέρω τον κύριο πρόεδρο γιατί από αυτόν παίρνουμε παράδειγμα, οι άλλοι κάνουν ακόμη χειρότερα! Ουκ ολίγα παραδείγματα κρατικής σπατάλης!…

    Πιεστικός έλεγχος χρειάζεται και κανένα πρόστιμο στους παραπτωματίες δε βλάπτει!…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:38 | ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ

    Πολύ σωστό το μέτρο καταρχήν, και μπράβο σας. Μόνο που κατα την προσωπική μου άποψη χρήση των κρατικών αυτοκινήτων πρέπει να κάνουν οι μέχρι την στ παράγραφο. Ολοι οι άλλοι και ιδιαίτερα οι πρώην δεν θα πρέπει να κάνουν χρήση. Ευχαριστώ. Μουζάς Ευστράτιος

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:21 | AMKO

    Φωτογραφικό το κλείσιμο του άρθρου. Γιατί η Λιάνη να έχει κρατικό αυτοκίνητο και να της το πληρώνω εγώ; Είναι ντροπή πια να έχουμε τέτοιες «ευκολίες» τη στιγμή που στα σχολεία δεν έχουμε καν υπολογιστές ή αυτοί που έχουμε είναι δωρεά από τράπεζες και πανεπιστήμια, που αντί να τα πετάξουν τα δωρίζουν, με ότι αυτό σημαίνει για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:40 | ΠΛΟΥΣΙΑ-ΜΑΡΙΑ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ

    Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
    Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν

    Οι παραπανω πρωην αξιωματουχοι και η εν ζωη συγγενεις τους (κληρονομικο δικαιωμα !)δεν πρεπει να κανουν χρηση των προνομιων που ειχαν οταν ηταν εν ενεργεια.
    Η καταργηση της διατηρησης των παραπανω προνομιων εξοικονομει σημαντικους πορους τοσο σε ανθρωπινο δυναμικο οσο και σε υλικο σε βαθος χρονου .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:16 | Αλέξης Πραντίκος

    Νομίζω ότι από τον κατάλογο αυτό ΜΟΝΟΝ ο πρωθυπουργός έπρεπε να δικαιούται αυτοκινήτου. Όλοι οι υπόλοιποι με τα δικά τους!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:14 | ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ .ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ Ή ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΧΕΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:27 | Κοτζαπαναγιώτης Στάθης

    Μετακίνηση των παραπάνω ΄΄αξιωματούχων΄΄ με κρατικό όχημα, σημαίνει μετακίνηση των παρακρατηθέντων φόρων μου σε ΄΄ανώτερες΄΄ ομάδες ανθρώπων παρά τη θέλησή μου και χωρίς αναδιανεμητικό χαρακτήρα. Η κατάργηση των παραπάνω ρυθμίσεων (για τη χρήση των κρατικών αυτοκινήτων από ΄΄ανώτερους λειτουργούς΄΄) και όχι μόνο, θα ενεργοποιήσει τα αντανακλαστικά των ανθρώπων που σήμερα φοροδιαφεύγουν, δεν καταβάλουν ασφάλιστρα και γενικώς όλους που δεν νιώθουν τίποτα για ένα κράτος που δεν νιώθει ΄΄τίποτα΄΄ για αυτούς. Τα μέτρα που ενισχύουν την δημοκρατία, ενισχύουν στο φινάλε τα κρατικά ταμεία.
    Ο κόσμος δεν έχει πρόβλημα με τον εκάστοτε πρόεδρο ΔΕΚΟ ή βουλευτή, έχει πρόβλημα με τα χρήματά του που δεν επιστρέφουν σε αυτόν και αναγκάζεται
    να πληρώνει επιπλέων πράγματα που ήδη έχει πληρώσει.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:26 | κωνσταντινος σωτηριαδης

    συμφωνω για όλους εκτος τις συζηγους των απεβιωσάντων πρωθυπουργών.μια χαρα περνούν και χωρις οδηγό

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:23 | manah-manah

    Να μην χρησιμοποιεί ΚΑΝΕΙΣ από τους παραπάνω αυτοκίνητο το κράτους για προσωπική τους χρήση. Να μην παίρνουν το αυτοκίνητο στο σπίτι τους. Να πηγαινοέρχονται στις Υπηρεσίες τους με ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ έξοδα και χωρίς να δεσμεύουν οδηγό για τις μετακινήσεις τους από και προς το σπίτι τους. Όπως κάνουμε όλοι εμείς οι απλοί πολίτες. Για να καταλάβουν, εκτός των άλλων, τι τραβάμε κάθε πρωί για να πάμε στις δουλειές μας.
    Αυστηρά και μόνο για Υπηρεσιακές ανάγκες να χρησιμοποιούν αυτοκίνητο οι (α), (γ), (ε) και (θ).
    Όσο για το (η) ,γιατί να πληρώνουμε εμείς οι απλοί φορολογούμενοι τις επισκέψεις στο κομμωτήριο της κας Λιάνη; Ή για πολιτικούς που ετέλεσαν τα καθήκοντά τους πριν 20 χρόνια;
    Και για όλους τους υπόλοιπους: Τρώνε με χρυσά κουτάλια! Γιατί να στερούμαι κι άλλο για την απληστεία τους;
    Έχουν τόσο παχυλούς μισθούς, ας τα βγάλουν πέρα μόνοι τους!
    Πόσο πια να σφίξουμε το ζωνάρι για να καλοπερνάνε κι άλλο οι έχοντες;
    Έλεος !!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:56 | πασσα ευαγγελια

    ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ,

    ΤΟΛΜΗΣΤΕ!
    ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΟΛΑ!

    ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΝ, ΕΤΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΠΡΙΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΟ «ΠΟΙΟΙ» ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΤΟ «ΓΙΑΤΙ» ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ…

    ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΕΤΑΙ – ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΡΗΜΑ -«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟ», ΑΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο Σ Τ Ο Λ Ο Σ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ…ΚΑΙ ΠΟΣΟ…

    ΑΠΛΑ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ!
    ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ, ΠΡΟΣΩΠΑ/ΘΕΣΜΟΥΣ ΟΠΩΣ
    – ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    – ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
    – ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
    – ΜΕΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

    ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ.

    ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ, Κ.Α, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΧΗΜΑ Η ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ.
    ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:45 | Κων/νος Ιωάννου

    Κατ΄αρχήν συγχαρητήρια μόνο και μόνο για την προσπάθεια της ανοιχτής δημόσιας διαβούλευσης που ελπίζω να συνεχιστεί από όλα τα Υπουργεία.
    Κατά τη γνώμη μου το παρόν άρθρο θα πρέπει να αντικατασταθεί από το παρακάτω:

    Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

    α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
    γ. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
    δ. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων.
    ε. Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί.
    στ. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
    ζ. Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

    [Κατά τη γνώμη μου, τα πρόσωπα που εξαιρώ, έχουν αρκετά υψηλές αποδοχές για να επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο τον Έλληνα φορολογούμενο και φυσικά μπορούν να αγοράσουν ένα δικό τους αυτοκίνητο].

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:57 | Νικολαος Αμπατζης

    Πρέπει να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε οτι η υπερεσία στο κράτος είναι privilege και οχι δικαίωμα. Κανένα όχημα, εκτός απο τον Πρόεδρο, Πρωθυποθργό και υπουργούς. Αμα είναι αφιερωμένοι στην δουλεία τους θα πρέπει να ξοδεύουν πάνω απο 14 ώρες την ημέρα. Εχοντας ένα αυτοκίνητο με οδηγό διευκολύνει στο να εργάζονται ακόμα και κατα τις μετακοινήσεις τους.

  • Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ:ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ,ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ, ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΤΛ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΕΡΙ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:11 | Σταύρος

    Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης θα πρέπει να εξυπηρετούνται τα παρακάτω πρόσωπα:

    α. Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
    β. Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης.
    γ. Οι Υπουργοί
    δ. Οι τέως πρόεδροι κοινοβουλευτικών κυβερνήσεων που έλαβαν ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή των Ελλήνων , καθώς και οι τέως πρόεδροι δημοκρατικών κυβερνήσεων και Προέδρων Δημοκρατίας που χρημάτισαν Πρόεδροι μετά το 1974 (μεταπολίτευση).
    ε. Οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ελληνικής Κυβέρνησης.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:39 | Ιωάννης Φιλιππόπουλος

    Καταρχήν πολλά συγχαρητήρια και μόνο για την προσπάθεια.
    Ελπίζω να συνεχιστεί και να γίνει μέσο άμεσης επικοινωνίας κράτους – πολιτών.
    Το σχόλιό μου είναι : Να αφαιρεθούν απο την λίστα των προσώπων ΟΛΟΙ οι τέως, πρώην κ.λπ.
    Νομίζω ότι είναι άδικο να πληρώνουμε εμείς για κάτι για το οποίο δεν λαμβάνουμε κάποιο αντιστάθμισμα. Το αυτοκίνητο το είχαν κάποιοι όταν προσέφεραν υπηρεσίες στο κράτος και σωστά το είχαν. Τώρα πλέον δεν υπάρχει κάποιος λόγος αφού οι συντάξεις τους μπορούν να αντισταθμίσουν την όποια απώλεια.
    Πλεόν είναι απλοί πολίτες σας όλους εμάς και όπως εμείς δεν κρατάμε τυχόν προνόμια που είχαμε σε μια δουλειά (για την οποία πληρώνουμε και φόρους) στην επόμενή μας ούτε τα κληρονομούμε στους απογόνους μας.
    Πρέπει πλέον το κράτος μας να γίνει ορθολογικό ως προς τα έξοδα που πληρώνουν οι φορολογούμενοι.

  • Θα ήθελα να προσθέσω στην προηγούμενη παρατήρηση μου ότι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών δεν είναι πολιτικό πρόσωπο. Θα πρέπει λοιπόν, λογικά να κινείται με αυτοκίνητο του οποίου τις δαπάνες θα αντιμετωπίζει η Αρχιεπισκοπή. Το θέμα που προκύπτει βέβαια, είναι ότι η ελλαδική Εκκλησία παραμένει κρατικοδίαιτη. Αν λοιπόν επέλθει ο διαχωρισμός Εκκλησίας και Κράτους, το Κράτος πλην των άλλων ωφελειών θα εξοικονομίσει και χρήματα.

    Όσο για τους κάθε είδους δικαστικούς ας κινούνται με αυτοκίνητα του δημοσίου μόνο για υπηρεσιακούς λόγους. Στις προσωπικές τους μετακίνησεις θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:34 | panagiotis

    Διαφωνώ ριζικά και καθέτως με τους κάτωθι δικαιούχους
    Β Δ Ε Η ΣΤ
    Όλοι αυτοί κυρίες και κύριοι είναι άνθρωποι με παχουλούς παχουλούς μισθούς και μπορούν να καλύψουν κάλλιστα τα έξοδα μετακινησής τους και της ασφάλειάς τους (επιτέλους να δούμε αστυνομικούς στις γειτονιές ξανά)

    Τέλος ελπίζω αυτή η διαβούλευση να συνεχιστεί και σε άλλα θέματα κύριοι….

  • Το εδάφιο «η» θα πρέπει να διαγραφεί καθώς οι πολιτικοί που ολοκλήρωσαν τον ρόλο τους δεν χρειάζεται να επωφελούνται κρατικών οχημάτων. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τις/τους σύζυγους τους.
    Στις περισσότερες χώρες της ανεπτυγμένης Ευρώπης οι τέως πολιτικοί μετά τη λήξη της θητείας τους επιστρέφουν στην κατάστση του απλού πολίτη.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:24 | ΓΙΑΝΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Πρέπει να διαγραφεί το εδάφιο «η» καθώς οι τέως/πρώην πολιτικοί ολοκλήρωσαν τον ρόλο τους και δεν χρειάζεται να επωφελούνται κρατικών οχημάτων (δυστυχώς ο Χ.Τρικούπης παραμένει φωτεινό παράδειγμα προς αποφυγήν από πλευράς σύγχρονων πολιτικών – πέθανε πάμπτωχος…) πόσω μάλλον οι σύζυγοι αυτών.

    Αντιστοίχως, πρέπει να διαγραφεί το εδάφιο 8 της παραγράφου 1 του άρθρου 5.

    Επίσης, στο άρθρο 15 δεν έχει περιληφθεί εξαίρεση ως προς κυβισμό-τεχνολογία των μελλοντικά υπό προμήθεια οχημάτων για ειδικά οχήματα (π.χ. Δασικής Υπηρεσίας, ΕΕΤΤ, Νομαρχιών-χωματουργικά, πυροσβεστικά, νοσοκομειακά κ.α.)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:52 | ΤΣΑΚΑΛΙΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΤΕΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΖΥΓΟΙ ΤΩΝ ΤΕΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΙΜΗΤΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ[ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ,ΜΕΡΙΜΝΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΙΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ],ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΑ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ.Η ΧΡΗΣΗ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ,ΑΦΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:42 | Κασαπάκης Κώστας

    Θα ήθελα, για να σχηματίσω πλήρη άποψη να γνωρίζω το μέσο κόστος ανά αυτοκίνητο. (Απόσβεση,συντήρηση,λειτουργικά και προπαντός μισθοδοσία οδηγών).
    Ακόμη πληρέστερη θα ήταν η εικόνα αν γνωρίζαμε τη συνολική επιβάρυνση για κάθε θέση αξιωματούχου εν ενεργεία και πρώην.(Συνολικές αποδοχές,ατέλειες,φύλαξη,αποσπασμένοι υπάλληλοι,αυτοκίνητα κ.λ.π.)
    Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν υπερβολές.
    Τολμήστε το. Τα δημόσια πρόσωπα δεν πρέπει να έχουν προσωπικά δεδομένα σε ότι αφορά τη σχέση τους με το Δημόσιο Ταμείο.
    Αλλοιώς δικαιούμαι να θεωρώ λαικισμό τη δημοσιοποίηση αποσπασματικά των όντως υψηλών απολαβών κάποιων golden boys (χωρίς μάλιστα την σημαντική διευκρίνιση αν πρόκειται για καθαρά ή προ κρατήσεων και φόρων).

    ΥΓ Παρότι αντιλαμβάνομαι τη δυσκολία, θέλω να ελπίζω ότι είναι αυτονόητη μια στοιχειώδης απάντηση ή ενημέρωση μου για κοινοποίηση του σχολίου σε κάποιον αρμόδιο να απαντήσει.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:38 | ΜΑΝΣΟΛΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ

    ΕΡΩΤΗΣΗ – ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΥΘΗΤΗ ? ΦΟΡΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΠΑΠΑΔΩΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΟΨΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:08 | Δημήτρης Λογοθέτης

    -Εννοείται πως η περίπτωση (η) αποτελεί υπερβολή και είναι εντελώς αντίθετη στο πνεύμα της ρύθμισης, που υποτίθεται ότι είναι η περιστολή των κρατικών οχημάτων.
    -Οι Αντιπρόεδροι της Κυβέρνησης, εφόσον δεν είναι και Υπουργοί δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν κρατικά οχήματα, κατά τη γνώμη μου
    -Ο Αρχιεπίσκοπος και θα μπορούσε και θα έπρεπε να χρησιμοποιεί όχημα της Εκκλησίας της Ελλάδος. Υποψιάζομαι πως η χρήση κρατικού οχήματος γίνεται για σημασιολογικούς σκοπούς, ώστε να τονίζονται οι συνεχιζόμενα άρρηκτοι δεσμοί κράτους – εκκλησίας. Επιτέλους, η ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη να σπάσει αυτούς τους δεσμούς, ας ξεκινήσει τουλάχιστον με το κρατικό αυτοκίνητο!
    -Έστω ότι οι Πρόεδροι των ανώτατων δικαστηρίων εξυπηρετούνται από κρατικό όχημα στο πλαίσιο της ισότητας των εξουσιών. Οι πρόεδροι των ανεξάρτητων αρχών γιατί να δικαιούνται κρατικό όχημα, ιδίως όταν οι ΑΔΑ εχουν πλλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια. Και γιατί οι πρόεδροι των ΑΔΑ και όχι των νπδδ; Θα πρέπει να απαλειφθεί και η περίπτωση (ζ)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:51 | Τάκης Σπετσιώτης

    Πολύ σύντομα να καταθέσω και τη δική μου άποψη – προτάσεις.

    – ΚΑΝΕΙΣ που δεν έχει εκλεγεί από την πλειοψηφία του Ελ. λαού δεν πρέπει να δικαιούται όχημα, εκτός αν θεσμικά ή πρακτικά είναι απαραίτητο.
    Τι εννοώ

    – Γυναίκες πρώην προθυπουργών? Είμαστε σοβαροί? Δεν έχουν κανένα απολύτως δικαίωμα να σπαταλούν πόρους του Ελ. κράτους. Ούτε κάν οι νυν σύζυγοι νυν πρωθυπουργών. Ο Ελ. λαός ψηφίζει τον υπουργό/προθυπουργό/βουλευτή. Όχι τον/την συζυγό του. Και γνωρίζω πολύ καλά ότι υπηρεσιακά αυτοκίνητα πηγαίνουν ακόμα και τα παιδιά τους σχολείο, ή πηγαινοφέρνουν τις Φιλιππινέζες τους για ψώνια. Στην Ελλάδα ζούμε. Κάθε μέρα γίνονται αυτά και όποιος δεν τα έχει δεί, μάλλον κάνει τα στραβά μάτια.

    – Ο Αρχιεπίσκοπος, αν και μου είναι πολύ συμπαθής, δεν θα έπρεπε να δικαιούται (όπως και κανένας που δεν εκλέγεται από το σύνολο του Ελ. λαού) όχημα. Ο ΧΡΗΣΤΟΣ, μη ξεχνάτε μπήκε στα Ιεροσόλυμα με ΔΑΝΕΙΚΟ γαιδουράκι, και έδωσε το καλό παράδειγμα! Ακούγεται αστείο ε? Για μένα καθόλου. Δεν είναι δινατόν να μιλάνε για συμπόνια, όταν φοράνε στις εκδηλώσεις άμφια των 150.000 ευρώ! Ο τωρινός ΑΑκπΕ είναι χαμηλών τόνων και γέρος άνθρωπος, δεν μπορεί να πηγαίνει με τα πόδια, αλλά η Εκκλησία έχει ένα σωρό λεφτά, μπορεί να έχει δικά της οχήματα και για την κεφαλή, και για τους Μητροπολίτες.

    – ΚΑΝΕΝΑΣ Δ/ντής, προιστάμενος υπηρεσίας, η οποία δεν χρειάζεται επιτόπου επισκέψεις σε σημεία ανά την Ελλάδα, δεν θα έπρεπε να δικαιούται υπηρεσιακό όχημα. Δηλαδή Δ/ντές που δεν είναι πχ σαν τον ΟΤΕ, ΔΕΗ, Νομαρχίες, Υπουργεία, κλπ, όπου οι προιστάμενοι πρέπει να πάνε σε κάποιο σημείο να ελέγξουν την πρόοδο έργων κλπ. Και αυτό θα μπορύσε να γίνεται με τη μέθοδο του TIME_SHARING ή του LEASING. όπως οι εφοπλιστές/πρόεδροι πολυεθνικών αγοράζουν ή νοικιάζουν αεροπλάνα, σκάφη, ελικόπτερα, κλπ, και ενώ έχουν χρήματα, δεν τα σπαταλούν σε μόνιμο στόλο ή αν είναι μόνιμος, τον υπονοικιάζουν ή τον αναδιανέμουν εσωτερικά. Θα μπορούσε επίσης να υπάρχει και carbon-bonus-transfer, όπου με διάφορες ποιοτικές παραμέτρους να υπολογίζονται (έχω κατασκευάσει μια τέτοια λύση ανοιχτού λογισμικού για μεγάλη εταιρεία) το πλησιέστερο όχημα προς χρήση, ή να μεταφέρονται στο σύστημα τα χλμ ανά ημέρα και τα οχήματα να αφαιρούνται και να δεσμέυονται στην ουρά προτεραιότηταςς της Β υπηρεσίας, εάν η Α υπηρεσία κάνει κατάχρηση. Δείτε το σαν τα καρτοκινητά, αν τελειώσουν οι «μονάδες» χρήσης υπηρεσιακού οχήματος, θα πρέπει το υπουργείο/υπηρεσία/δήμος/κλπ να φροντίσει την «επαναφόρτισή» τους, και ο τρόπος που θα γίνεται θα παρακολουθείται από κεντρικό σύστημα για όλα τα οχήματα της χώρας, με ΡFID, (όπως στα αυτόματα διόδια), και έτσι οι υπηρεσίες (και ειδικά ο Στρατός) δεν θα σπαταλάνε καύσιμα, δρομολόγια, και μεροκάματα οδηγών ή οδιπορικά έξοδα, για ψύλλου πήδημα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ. Λείπει η θέληση και η απόφαση να εφαρμοστούν.

    – Όσον αφορά τα υψηλά υστάμενα στελέχη, εδώ τίθεται ένα θέμα. Πολλές κυβερνήσεις ανά τον κόσμο (σχεδόν όλες) από φόβο παρακολούθησης ή δολιοφθοράς, δεν επιλέγουν τέτοια μοντέλα, και επιλέγουν αντίθετα να έχουν τον πλήρη έλεγχο τις ιδιοκτησίας, επισκευής, παρακολούθησης ενός οχήματος. Και σε αυτό υπάρχουν λύσεις, όπως συμβαίνει και στην Ελλλάδα, θα μπορύσε να υπάρχει μια Οριζόντια υπηρεσία με κρατικό συνεργείο για ΟΛΑ τα οχήματα, σε ένα τεράστιο χώρο -αμαξοστάσιο, χωρισμένο σε κατηγορίες οχημάτων, και με σωστή πληροφορική, μηχανοργάνωση να διανέμει οχήματα σε Αθήνα-υπόλοιπη Ελλάδα για πάσα χρήση, με προτεραιότητα και στην διάθεση και στην επισκευή. Αυτό χρειάζεται e-procurement και είναι πολύ εύκολο να στηθεί μιας και υιοθετεί δοκιμασμένες λύσεις που χρησιμοποιούνται χρόνια από τις εταιρείες Logistics.

    – Τώρα το αν είναι σπατάλη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να έχει αλεξίσφερη λιμουζίνα, εδώ είναι καθαρά θέμα prestige. Εσείς θα θέλατε ο 1ος πολίτης της χώρας να πηγαίνει με ΚΙΑ ή HYUNDAI ? Άλλωστε μη ξεχνάμε ότι κάνει ελάχιστες μετακινήσεις από/προς αεροδρόμιο/διάφορα σημεία εντός/εκτός Αθηνών, οπότε η λύση των time-sharing (κοινόχρηστων λιμουζινών) κατά την απόψή μου είναι η χρυσή τομή.

    – Θα έπρεπε επίσης να δούμε σοβαρά το θέμα του υδρογόνου. Είναι γνωστό αν και αποκρύπτεται παγκοσμίως, ότι με απλή ηλεκτρόλυση θαλασσινού νερού, ένα ισχυρό πυκνωτή σαν αυτόυς στα στερεωφωνικά, 2 μπαταρίες 24V και μερικές μικρομετατροπές (φίλτρο, μπεκ, σωλήνες) μπορούμε να μετατρλέψουμε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ όχημα που καίει βενζίνη στο να καίει ή λιγότερη βενζίνη + υδρογόνο, ή να καίει αμιγώς υδρογόνο, ποθ το παίρνει απο θαλασσινό νερό στο 2ο τεπόζιτο (με υλεκτρόλυση). Γράψτε water car στο YouTube θα δείτε χιλίαδες ιδιώτες σε όλο τον κόσμο να κάνουν την εν λόγω μετατροπή με επιτυχία. Πετυχαίνουν τεράστια οικονομία, και σχεδόν μηδενικούς ρύπους. Ουσιαστικά σιασπούν το θαλασσινό νερό (άριστο για ηλεκτρόλυση λόγω αλατιού) σε υδρογόνο-οξυγόνο και το εισάγουν στη μηχανή όπου ή καίγεται όλο ΜΑΖΙ με λίγη βενζίνη, ή καίγεται μόνο αυτό, με κατάλοιπα μόνο υδρατμούς.
    Τώρα θα μου πείτε ΠΟΙΕΣ κυβεερνήσεις που βάζουν 60% φόρο καυσίμου, θα καίνε οι ίδιες τσάμπα καύσιμο από «πρασινες πηγές» είναι άλλο θέμα.

    – Οποιος θέλει μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί μου στο προσωπικό μου mail, έχουμε πολυετή εμπερία σε έργα υψηλήες τεχνολογίας και πληροφορικές, και έχουμε συνεργαστεί με μερικές από τις μεγαλύτερες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες σε διάφορους τομείς σχετικούς με πάταξη γραφειοκρατίας, μηχανοργάνωσης, ανοιχτού λογισμικού, κλπ
    Θα χαρώ να συμβουλέψω τον όποι ιδιώτη ή υπουργείο δωρεάν, ή πατρίδα χρειάζεται συμμετοχή από όλους, ακόμα και εμάς τους Έλληνες του εξωτερικού. Αυτή τη στιγμή σχεδιάζουμε πλατφόρμα εποικοινωνίας με τον πολίτη και το κράτος (ανοιχτού κώδικα) που ήδη χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην Αυστραλία. (δεν κάνουμε διαφήμιση, στην Ελλάδα μας θα το δώσουμε δωρεάν εννοείται, αν συμφωνηθεί να δώσει δουλειά το κράτος σε όλα τα παιδιά που σπουδάσαν μηχανολόγοι-προγραμματιστές κ τώρα εργάζονται για ψίχουλα).

    Η χώρα έχει δυναμικό. Δεν έχει απλά τα απαραίτητα εργαλεία κ τον κόσμο με τη σωστή γνώση και εμπειρία στις θέσεις-κλειδιά. Δεν γίνεται άσχετα στελέχη να παίρνουν αποφάσεις χωρίς να έχουν ούτε μια μέρα διοικήσει χιλιάες άτομα, ή δώσει λύσεις σε θέματα που απαιτούν ειδικές γνώσεις.

    Ελπίζω ο Προθυπουργός που είναι και οπαδός της τεχνολογίας,
    να μας επιτρέψει ακρόαση, όπως κ όλων των φίλων που κατέθεσαν τις απόψεις τους μέσω internet. Μέχρι τότε, τις γνώσεις μας τις εκμεταλεύονται ξένες πολυεθνικές. Κλείνοντας να πώ ότι οι λύσεις που έχουμε εφέυρει, είναι ικανές να «κόψουν μαχαίρι» περί τα 30 δις το χρόνο από κρατικές σπατάλες, τα οποία θα μπορούσαν να διοχετευθούν αλλού (συντάξεις, ΑΜΕΑ, παιδεία, δεντροφύτευση, κλπ)

    Το κράτος όχι μόνο μπορεί να μην είναι σπάταλο, μέσω της υψηλής τεχνολογίας, αλλά μπορεί να είναι και κερδοφόρο (όπως θα έπρεπε, γιατί γραφειοκρατικά δεν διαφέρει από μια εταιρεία)

    Τάκης Σπετσιώτης
    Software Architect – Σύμβουλος υψηλής τεχνολογίας

  • Συγχαρητήρια, επιτέλους αισθανόμαστε ότι ζούμε όντως στο 2009.

    Τώρα,, επειδή υπάρχουν πολλές ιδέες για το τι πρέπει και το τι δεν πρέπει να κάνουμε, υπάρχει πάντα η δυνατότητα να εφαρμόσουμε την τακτική που λέει η παροιμία:

    «Αν δεν ξέρεις τι να κάνεις, κοίτα τι κάνει ο κόσμος.»

    Μπορούμε δηλαδή να διαλέξουμε κάποιο ή κάποια κράτη της ΕΕ και να εφαρμόσουμε ακριβώς αυτά που εφαρμόζουν και αυτοί.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:59 | ΒΖ

    ΤΟ ΣΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΕΜΑ, ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΛΟΓΙΚΟΥ ΦΤΩΧΟΥ, ΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΥ.

    ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΑΙΚΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.
    ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΟΝΗΡΕΣ ΥΠΕΡΠΗΔΗΣΕΙς ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΟ, ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑς ΕΠΙΣΗΣ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΦΡΟΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩς ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΚΑΝΔΥΝΑΥΙΚΕΣ, Η ΑΥΣΤΡΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ.

    ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΕΞΑΓΓΕΛΙΑ, ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΗΡΕς, ΠΟΥ ΑΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΔΙΑΡΚΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.

    ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΕ ΑΞΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΦΑΣΜΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΓΙΞΕΤΕ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΣΑς ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ME ΠΑΡΟΧΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ.

    ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΘΗΓΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ. ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΝΥΚΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ Ή ΕΝΤΟΝΕΣ ΕΞΑΡΣΕΙς ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΩΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:48 | Πέτρος Νάζος

    Θέλω να σας πω ότι όλα τα πρώτα μέτρα σας είναι καλά και σύγχρονα. Σας εύχομαι να συνεχίσετε έτσι.
    Αυτοκίνητα…. Εφ’οσον το κράτος μας ζει με δανεικά πρέπει να έχουν << ΜΟΝΟ όσοι κινδυνεύουν από Τρομοκρατικές οργανώσεις και εάν τους σκοτώσουν δημιουργείται πρόβλημα στην Χώρα δηλ Πρωθυπουργός , Πρόεδρος Δημοκρατίας και ορισμένοι ακόμη. Όλοι οι άλλοι δεν μπορούμε να τους πληρώνουμε αυτοκίνητο. Όταν κινδυνεύει το κράτος να μην μπορεί σε λίγο να πληρώσει μισθούς και συντάξεις τι μιλάμε??
    Κόψτε τα ΟΛΑ.. …..

  • Καλημέρα σας,

    Εγώ δεν θα αναφέρω σε ποια σημεία διαφωνώ με αυτή την ανακοίνωση. Απλά θα ήθελα να πω ότι σήμερα είναι επιτακτική η διαφάνεια για το πως ξοδεύονται τα χρήματα που πληρώνουμε σε φόρους.

    Έτσι θα έπρεπε να δημόσια να δημοσιεύονται, μισθοί κρατικών υπαλλήλων, έξοδα κοινοτικών έργων και πως και από ποιον αναλήφθηκαν και γιατί, και όλες γενικά οι συναλλαγές του δημοσίου, όπως ΙΚΑ.

    Το πιο σημαντικό είναι η δημοσιοποίηση των συναλλαγών σχετικά με τους αμυντικούς εξοπλισμούς στους οποίους ξοδεύονται τεράστια ποσά.

    Φιλικά.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 12:12 | Yiannis Kanavas

    Καλημέρα και συγχαρητήρια για την έμπρακτη εφαρμογή της συμμετοχικής δημοκρατίας, του ανοικτού διαλόγου και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
    Αρχικά θα επιθυμούσα να σχολιάσω το γεγονός ότι de facto πάμε να αξιολογήσουμε ποιοι θα έχουν κυβερνητικά οχήματα. Δεν αναφέρεται όμως «γιατί» πρέπει να έχουν κυβερνητικά αυτοκίνητα. Γιατί δηλαδή ένας εργαζόμενος στον Ιδιωτικό τομέα να πηγαινοέρχεται στη δουλειά του με το δικό του όχημα και να επιβαρύνεται με τις δαπάνες κίνησης (καύσιμα, διόδια, φθορές κτλ) ενώ ο πρόεδρος της τάδε ή δείνα αρχής να πηγαινοέρχεται με τα χρήματα των φορολογουμένων. Αρα πρέπει να προσδιοριστεί «γιατί» θα πρέπει να έχουν κυβερνητικά αυτοκίνητα και μετά να πάμε στο «ποιοι» θα τα έχουν.
    Εκτιμώ ότι ένα αντικειμενικό κριτήριο είναι κυβερνητικά οχήματα να έχουν τα πρόσωπα που εκπροσωπούν θεσμούς κρίσιμους για τη χώρα. Πρόεδρος Δημοκρατίας, Πρωθυπουργός, Πρόεδρος Βουλής για αρχή. Και μάλιστα να έχουν καλά και γρήγορα οχήματα, υψηλού κυβισμού και ποιότητας για λόγους ασφάλειας. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί ο αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης ή άλλοι πρόεδροι κομμάτων εντός Βουλής να έχουν κυβερνητικά οχήματα ? Προφανώς είμαι αντίθετος στο να έχουν κυβερνητικά οχήματα ο Αρχιεπίσκοπος (απαράδεκτο παρ’ όλο που ο συγκεκριμένος είναι συμπαθής και σεμνός), οι πρόεδροι των δικαστηρίων (ειδικά με τη στάση και τη συμπεριφορά που έχουν επιδείξει απέναντι στη κοινωνία και λόγω των υψηλότατων διακριτικών αμοιβών τους) ή οι πρόεδροι των ανεξάρτητων αρχών το έργο των οποίων κρίνεται και απροσδιόριστο ή ομιχλώδες με εξαίρεση το «Συνήγορο του Πολίτη».
    Ευχαριστώ για το βήμα και συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία, συνεχίστε έτσι.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 12:44 | Ανυφαντης Σωτηρης

    Συγχαρητήρια για την κίνησή σας , συμφωνώ όμως με την παρακάτω τοποθέτηση.

    Οταν στην χἠρα χαμηλοσυνταξιοὐχου περικὀπτεται η ἠδη χαμηλἠ σὐνταξη μετἀ τον θἀνατο τοὐ συζὐγου, ειναι τουλαχιστον προκληση η χἠρα αποβιὠσαντος πολιτικοὐ να χρησιμοποιεἰ κρατικὀ αυτοκἰνητο και σωφἐρ.

    Προσθέτω επίσης πως όσο η εκκλησία απέχει απο φορολογικές υποχρεώσεις αδυνατώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να δίνονται επιπλέον παροχές στον Αρχιεπίσκοπο.

    Ευχαριστώ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 12:59 | Σάκης

    Η χρήση αυτοκινήτου από τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών είναι απαράδετη και ρατσιστική απέναντι στις υπόλοιπες θρησκείες.
    Προτείνω την κατάργηση της. Είμαστε μια χώρα μέλος της Ε.Ε..
    Αυτά πρέπει να τέλειώνουν τώρα!

    Επίσης είναι απαράδεκτη αυτή η παράγραφος:
    «Οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών που κατά τη δημοσίευση της παρούσης εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν»

    Πάντως συγχαρητήρια για τη δημόσια διαβούλευση αυτή.
    Μακάρι να συνεχιστεί.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 12:56 | Alex

    «β. Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.»

    Διαφωνώ κάθετα με αυτό.
    Εφόσον η εκκλησία θέλει να είναι ξεχωριστή, αδιαίρετη και μη-φορολογίσημη, θα πρέπει να έχει τους δικούς της πόρους.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:31 | Δήμος

    Να διατηρούν κρατικό αυτοκίνητο οι των περιπτώσεων από «α-στ». Φρονώ ωστόσο, ότι οι αρχηγοί των κομμάτων της ήσσονος αντιπολίτευσης μπορούν να εξυπηρετούνται είτε από τα αυτοκίνητα που η Βουλή, με ενοικίαση, έχει εξασφαλίσει για τους βουλευτές, είτε με τα κομματικά τους αυτοκίνητα, τα οποία θα μπορούσαν να προμηθευτούν με απαλλαγή από τα τέλη και για ένα μόνον αυτοκίνητο.
    Δεν συζητείται ότι πρέπει να κοπούν όλα τα άλλα αυτοκίνητα, π.χ πρώην Προέδρους Δημοκρατίας, πρωθυπουργούς και τις χήρες τους, κ.λπ.
    Μια πλέον οικονομική και ρηξικέλευθη απόφαση, θα άφηνε αυτοκίνητα μόνον στα μέλη της κυβέρνησης και τους υφυπουργούς, τον αρχηγό της αξ.αντιπ/σης και τέλος.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:30 | Γιώργος Κουσέρας

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία – πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα της αδιαφάνειας και της διαφθοράς.

    Διαφωνώ με το (β).
    Ο αρχιεπίσκοπος μπορεί να χρηματοδοτήσει όχημα από την τεράστια περιουσία της εκκλησίας η οποία, θυμίζω, δε φορολογείται. Επιπλέον δεν είναι κρατικός λειτουργός, δεν ορίζεται από το κράτος ούτε έχει το κράτος κανένα λόγο στην εκλογή του ούτε κανένα άλλο έλεγχο στις δραστηριότητές του.

    Διαφωνώ με το (η).
    Είναι θέμα αρχής: εφόσον είναι «τέως» δεν πρέπει να δικαιούνται τέτοιων προνομίων. Το προνόμιο πρέπει να υπάρχει όσο έχουν την ιδιότητα του ανώτατου κρατικού λειτουργού.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:25 | Λάμπρος Γκατζής

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας, μακάρι να εφαρμοστεί.
    Σχετικά με τους πρώην αξιωματούχους, Προέδρους Δημοκρατίας, Πρωθυπουργούς κλπ. θα ήθελα να αναφερθώ ότι επισκεπτόμενος προ ετών μια έκθεση τεχνολογίας στο Βερολίνο, περιεργαζόμενος ένα τεχνολογικό έκθεμα, άνοιξα μια συζήτηση με έναν κύριο δίπλα μου, ο οποίος όπως στη συνέχεια διαπίστωσα και ο ίδιος μου το επιβεβαίωσε ήταν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, ενθουσιασμένος εξάυτου του γεγονότος ακολούθησα τη συνοδεία του Προέδρου μέχρι την έξοδο από τους εκθεσιακούς χώρους και διαπίστωσα με τα ίδια μου τα μάτια, ότι μεταβιβάστηκε μετά την προσωπικής του συνοδεία των δύο ατόμων παρακαλώ σε Λεωφορείο της Γραμμής για την επόμενη διαδρομή του. Παρόμοια παραδείγματα υπάρχουν παντού όπως και του Υπουργού Ενέργειας της Δανίας ο οποίος κυκλοφορεί με το ποδήλατο του από το σπίτι στο Υπουργείο και το ανάποδο. Φανταστείτε όταν τα δύο προαναφερθέντα πρόσωπα γίνουν πρώην τι μεταφορικό μέσον θα προτιμούν.
    Βεβαίως και στις χώρες που ανάφερα υπάρχουν και αρνητικά φαινόμενα της αλαζονικής συμπεριφοράς όπως πρόσφατα αυτό της Υπουργού Εργασίας της Γερμανίας η οποία περνούσε τις διακοπές της με την υπηρεσιακή θωρακισμένη της MERCENTES την οποία της την έκλεψαν, και αναγκάστηκε τελικά σε παραίτηση.
    Εκείνο που τελικά θα έχει αξία είναι η αλλαγή συμπεριφοράς των αξιωματούχων σε ευγενικούς και απλούς ανθρώπους, γιατί αυτό που θέλει και θα εκτιμά ο πολίτης είναι η πραγματική του αξία στην προσφορά και του έργου που θα επιτελεί.