Οι υπηρεσίες των οποίων ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζει τη χρήση, την κυκλοφορία και άλλα σχετικά θέματα των υπηρεσιακών τους αυτοκινήτων, είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει.
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
181 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας συνολικά.
Σαφώς και θα πρέπει να μειωθεί ο στόλος των κρατικών αυτοκινήτων, σαφώς και θα πρέπει να μπει όριο στην ιπποδύναμη και τα κυβικά τους, όπως επίσης και να προτιμηθούν υβριδικά-ηλεκτρικά.
Έχω όμως να παρατηρήσω ότι τόσα χρόνια μέχρι και οι δήμαρχοι διαθέτουν αυτοκίνητο κρατικό, ποτέ όμως δε δόθηκε υπηρεσιακό στα Κέντρα Υγείας ανά την επικράτεια, και οι γιατροί που μετακινούνται στα περιφερειακά ιατρεία για τις ανάγκες της υπηρεσίας τους μετακινούνται με ιδιωτικά οχήματα χωρίς να δικαιούνται ούτε τα έξοδα των καυσίμων. Επίσης, επειδή ακριβώς διαθέτουν ίδια μέσα για τη μετακίνηση, ποτέ κανείς προιστάμενος δεν απαίτησε όυτε θα απαιτήσει ποτέ να καλύψουν το χωριό σε περίπτωση κακοκαιρίας.
Ας δοθούν κάποια απ’ αυτά τα αυτοκίνητα που θα περισσέψουν για τέτοιου είδους ανάγκες, στην επαρχία που δεν είναι ιδιαίτερα επιβαρημένη περιβαλλοντικά, αντί να αποσυρθούν.
Οι διοικητικοί υπάλληλοι των υπουργείων μπορούν να έχουν επικοινωνία διαδικτυακά, οι γιατροί όχι. Πρέπει να είναι παρόντες.
Αξιότιμε κε Γιάννη Ραγκούση
Κατ΄ αρχήν συγχαρητήρια για τον τρόπο που επιλέξατε να βάλετε και τους πολίτες να συμμετέχουν, αν και έχω τις επιφυλάξεις μου για το ποιοί θα διαβάσουν τα συγκεκριμένα σχόλια και δεν θα γίνει ένα μεγάλο delete από κάποιον αρμόδιο στο τέλος – περιμένω και εύχομαι να με διαψεύσετε. Η άποψή μου είναι να περικόψετε όσα περισσότερα αυτοκίνητα μπορείτε (και όλα αν γινόταν τόσο το καλύτερο), γιατί καλό θα κάνει και στα «υψηλά κλιμάκια» να κυκλοφορήσουν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, να έρθουν κοντά στους πολίτες και να δουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με την καθημερινότητα, ή να μπουν στην κίνηση και στο κυκλοφοριακό χωρίς να τους ανοίγει δρόμο περιπολικό της αστυνομίας για να αντιμετωπίσουν τα ίδια προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς οι κοινοί θνητοί. Η οικονομία που θα γίνει δεν θα είναι μόνο από την αγορά και την κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και από τους οδηγούς που χρησιμοποιούνται -(εμείς στην δημόσια υπηρεσία που δουλεύω στη Θεσσαλονίκη ελέω προηγουμένου Υπουργού αποκτήσαμε και υπάλληλο συμπατριώτη του… με ειδικότητα οδηγού χωρίς να υπάρχει αυτοκίνητο υπηρεσιακό……). Τέλος θα ήθελα να προτείνω να ανοίξει τέτοιος δίαυλος επικοινωνίας με τους πολίτες σε όλα τα Υπουργεία γιατί έχουμε να πούμε πολλά.
Ευχαριστώ
Φίλιππος Τεμέλκου (ένας από τους συμφοιτητές σου στη Θεσσαλονίκη)
@κο Παπάζογλου:
Όχι κ. Παπάζογλου, δεν πρέπει να μετακινούνται οι υπάλληλοι των υπηρεσιών από την μία υπηρεσία στην άλλη για να μεταφέρουν έγγραφα ή για συναντήσεις. Πρέπει να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες, να μάθουν να ανοίγουν και να κλείνουν τα computers τους, και να μάθουν να στέλνουν emails, ώστε να μεταφέρονται αυτά τα έγγραφα στιγμιαία και χωρίς να επιβαρύνεται κανείς- ούτε το Δημόσιο με άσκοπες μεταφορές, ούτε το Περιβάλλον με την άσκοπη κατανάλωση ενέργειας.
Και σε περίπτωση που σας απασχολεί το θέμα υπογραφών κ.λ.π., υπάρχει μία νέα φοβερή τεχνολογία που ονομάζεται «scanning» με την οποία το έγγραφο μπορεί να περαστεί στον υπολογιστή, και έτσι να μεταφερθεί άμεσα. Και στην περίπτωση που ανησυχείτε για την αλλοίωση των αρχείων, μπορείτε πάντοτε να τα μετατρέψετε σε αρχεία με την μορφή pdf, ώστε να μην αλλοιώνονται.
Τέλος, οι συναντήσεις μπορούν πάρα μα πάρα πολύ άνετα να γίνουν τηλεδιασκέψεις. Με αυτόν τον τρόπο, οι υπάλληλοι γλυτώνουν τον χρόνο και το κόστος των μετακινήσεων, και αξιοποιούν τον ήδη υπάρχοντα εξοπλισμό (υπολογιστή και Internet).
Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν οι υπηρεσίες στην πρωτεύουσα. Ούτε να τρέχει υπάλληλος από το ένα Υπουργείο στο άλλο. Μπορούν άπαντες να εργάζονται στα γραφεία τους και από εκεί να κάνουν την όποια επικοινωνία.
Δεν καταλαβαίνω προς τι όλη αυτή η σπατάλη ενέργειας (χρήματος, χρόνου, καυσίμων), όταν η τεχνολογία που αξιοποιεί η ελεύθερη αγορά βρίσκεται ΚΑΙ στη διάθεση του Δημοσίου.
Και προς όποιον είναι η δουλειά του να μεταφέρει όλα αυτά που γράφουμε εδώ προς τον Υπουργό:
Όπως πληρώνω εγώ το αυτοκίνητό μου, τα καύσιμά μου ή το εισιτήριό μου με τα ΜΜΜ (φτιάχτε τα αυτά τα ρημαδιασμένα επιτέλους στην ΑΘήνα, μας τρώνε την ψυχή σε καθημερινή βάση), για να πάω από το σπίτι μου στη δουλειά μου και πίσω, έτσι απαιτώ να πράξει και οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος (είτε αυτό είναι ο Πρωθυπουργός της χώρας, είτε αρχηγός ΔΕΚΟ, είτε Μητροπολίτης- ΔΕΝ με νοιάζει). Για τις μετακινήσεις όλων αυτών των ανθρώπων για υπηρεσιακούς λόγους, μπορούν απλούστατα να χρησιμοποιούν pool cars, όπως κάνουν όλες οι σοβαρές εταιρίες του ιδιωτικού τομέα. Και το αυτοκίνητο αυτό, να παραμένει στο parking της υπηρεσίας το βράδυ και να ελέγχεται. Από πού και ως πού θα πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος το αυτοκίνητο του Βουλευτή; Ίδιο μισθό παίρνουμε; Και έστω ότι είμαι τυχερή και παίρνουμε ίδιο μισθό, γιατί να πληρώνω και τις μετακινήσεις του Βουλευτή, εκτός από τις δικές μου; Μαζί τα βγάζουμε τα λεφτά και είμαι υποχρεωμένη να του κάνω εξυπηρετήσεις;
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει όλοι πρέπει να έχουν δημόσιο αυτοκίνητο. Κατά τη γνώμη μου οι χήρες των πρώην πρωθυπουργών αλλά και οι ίδιοι αν είναι εν ζωή δεν πρέπει να χρησιμοποιούν δημόσιο αυτοκίνητο. Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για όλους τους πρώην βουλευτές και υπουργοί. Αφού δεν είναι μέλη του κοινοβουλίου, γιατί πρέπει να πληρώνει ο Έλληνας πολίτης τα αυτοκίνητά τους; Ανεπίτρεπτο είναι επίσης να διαθέτουν κρατικά οχήματα οι μητροπολίτες και οι κάθε είδους ιερείς και μέλη της Εκκλησίας της Ελλάδας. Η Εκκλησία διαθέτει υπερβολικά πολλά χρήματα δικά της και μπορεί να αναλάβει το κόστος της συντήρησης και της κίνησης των δικών της οχημάτων. Ούτε οι δήμαρχοι, ούτε οι νομάρχες. Μόνο οι απολύτως απαραίτητη δικαιούχοι να λάθουν αυτοκίνητα.
αξιότιμε κε Ραγκουση
τωρα που τα πραγματα εσφιξαν με τις σπαταλες των προηγουμένων, κυταξτε να κοψετε ότι μπορείτε. τωρα. αυριο θα είναι αργά. ειδικά στα αυτοκίνητα που ο καθενας παραγγελνε οτι γουσταρε και πληρωνε ο κακομοιρης ο φορολογούμενος. κρατειστε τα λιαν απαραιτητα. ο μισθωτός των 700€ να ειστε σιγουρος δεν θα το ξεχασει και θα το εκτιμησει.
επίσης για οσους το αυτοκινητο αφαιρεθεί να τους καταβαλλετε οδοιπορικά να βλεπουν και τους συνανθρωπους τους στα τρολλευ και στο μετρο. καλό θα κανει σε όλους.
να κυκλοφορείτε με τα ΜΜΜ για να αφουγκραζεστε και την κοινωνία και αυτή – επιτελους – να σας βλέπει κοντα της.
με εκτιμηση
ΝΙΚΟΣ ΣΑΝΣΗΣ
Ευχαριστώ που μου δίνεται η δυνατότητα να εκφράσω τη γνώμη μου για ένα θέμα που απασχολεί τους πολίτες του λεκανοπεδίου Κοζάνης-Πτολεμαϊδας. Πάρα πολλοί υπάλληλοι της ΔΕΗ πηγαίνουν στην εργασία τους και επιστρέφουν στο σπίτι τους κ.α. με αυτοκίνητα της ΔΕΗ ή εργολάβων, ενώ οι αμοιβές τους είναι τέτοιες που είναι άδικο και κοινωνικά προκλητικό το κόστος μετακίνησης, συντήρησης κ.λ.π. να φορτώνεται στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών.
Χαιρετίζω και ευχαριστώ τους εμπνευστές για τη δυνατότητα που δίνεται στους πολίτες να εκφράζουν τη γνώμη τους για διάφορα θέματα της πολιτικής πρακτικής. Με ιδιαίτερο μάλιστα ενδιαφέρον θα διάβαζα και τις απόψεις επώνυμων πολιτευτών της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης για τα θέματα αυτά, καθώς συμβάλλοντας στο διάλογο αποφεύγουν τις κοκορομαχίες στα ΜΜΕ και δίνουν σε μας τους πολίτες τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε τη συγκρότησή τους για θέματα ρεαλιστικής πολιτικής, για να τους εμπιστευόμαστε την ψήφο μας.
Για το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων:
Θα πρέπει εξαρχής να διαχωριστούν τα κρατικά αυτοκίνητα που βρίσκονται στην υπηρεσία των πολιτών (ασθενοφόρα, περιπολικά, πυροσβεστικά οχήματα, μεταφοράς ομάδων Δημόσιων προσώπων, οχημάτων ειδικών αποστολών κ.λ.π.) , που φέρουν έτσι κι αλλιώς διακριτικά και τα αυτοκίνητα εξυπηρέτησης συγκεκριμένων προσώπων του Δημόσιου βίου.
Βασική αρχή πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών και η ασφάλεια των μετακινούμενων προσώπων, λόγω της θέσης που κατέχουν και για το χρονικό διάστημα που την κατέχουν. Επομένως δεν δικαιολογείται κρατικό αυτοκίνητο σε κανέναν, που δεν εξυπηρετεί με τη χρήση του τον πολίτη και δεν υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας εξαιτίας της θέσης που κατέχει. Π.χ. τέως αξιωματούχοι οποιασδήποτε βαθμίδας, θρησκευτικοί ηγέτες, σύζυγοι αξιωματούχων, Νομάρχες , Δήμαρχοι, πρόεδροι ΔΕΚΟ και πολλοί άλλοι που δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Δημόσιοι Αξιωματούχοι, που δεν έχουν ανάγκη φύλαξης δεν δικαιούνται κρατικό αυτοκίνητο. Μπορούν να πηγαίνουν στη δουλειά τους, όπως ο κάθε εργαζόμενος πολίτης. Άλλωστε οι αμοιβές τους είναι τέτοιες που είναι άδικο και κοινωνικά προκλητικό το κόστος μετακίνησής τους να μετακυλίεται στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών.
ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ Κ.Υ.Α. ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Άρθρο 1
Να διευκρινιστεί αν στο πεδίο εφαρμογής της Κ.Υ.Α. υπάγονται και οι επιχειρήσεις των Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού.
Πρόταση: Όλες οι επιχειρήσεις των Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού, πλην των κοινών ανώνυμων, να εφαρμόζουν τις διατάξεις της προτεινόμενης Κ.Υ.Α.
Άρθρο 3
Με το υπάρχον, αλλά και με το προτεινόμενο καθεστώς δεν προβλέπεται η προμήθεια επιβατικού αυτοκινήτου για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών. Έτσι αναγκαζόμαστε να προμηθευόμαστε μικρά φορτηγάκια για να καλύπτουμε παρόμοιες ανάγκες μετακίνησης, επωμιζόμενοι μεγαλύτερο κόστος, διότι τα συγκεκριμένα οχήματα πρέπει κατά κόρον να μεταφέρουν υλικά και λιγότερο ανθρώπους.
Πρόταση: Να προβλεφθεί η δυνατότητα προμήθειας ή χρηματοδοτικής μίσθωσης επιβατικού αυτοκινήτου για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών. Καθημερινά υπάρχουν επιτακτικές ανάγκες μετακίνησης του προσωπικού για εκτέλεση υπηρεσιακών αναγκών (αλληλογραφία, μετακίνηση στους τόπους εργασίας από την έδρα της Υπηρεσίας, επαφές με άλλες υπηρεσίες, Υπουργεία, Περιφέρεια, Υπηρεσίες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, Οργανισμούς, παράσταση σε δικαστήρια για υπηρεσιακούς λόγους, κλπ).
Δεν πρέπει με άλλοθι τη μείωση της σπατάλης, που όλοι συμφωνούμε ότι επιβάλλεται να περιοριστεί στο ελάχιστα δυνατό, να επικρατήσουν ισοπεδωτικές λογικές, δυσχεραίνοντας την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών.
Άρθρο 5
Αναφέρεται στο άρθρο 5 της προτεινόμενης Κ.Υ.Α. ότι «Επιτρέπεται εφεξής η προμήθεια επιβατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, υβριδικών, ηλεκτρικών, ή άλλων φιλικών προς το περιβάλλον, από τον ΟΔΔΥ, από το ελεύθερο εμπόριο και με τη διαδικασία της χρηματοδοτικής μίσθωσης (Leasing) εφόσον ο κυβισμός τους δεν υπερβαίνει….». Δηλαδή, δεν μπορεί το δημόσιο και φορείς αυτού να προμηθεύονται τα ανωτέρω αυτοκίνητα, παρά μόνο να τα μισθώνουν με τη μέθοδο του leasing;
Πρόταση: Να προβλεφθεί ρητά ότι επιτρέπεται η αγορά και η χρηματοδοτική μίσθωση επιβατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, υβριδικών………………
Άρθρο 10
Να διευκρινιστεί ότι με την κατανάλωση καυσίμων ο νομοθέτης δεν επιβάλλει τον περιορισμό των διανυόμενων χιλιομέτρων των υπηρεσιακών αυτοκινήτων και οχημάτων, αλλά απαιτεί η ανά χιλιόμετρο κατανάλωση του κάθε οχήματος να εμπίπτει στα ανώτατα όρια καυσίμων που προβλέπονται στην αριθμ. 1450/550/10-2-1982 Απόφαση του Υπουργού Προεδρίας της Κυβερνήσεως και είναι συνάρτηση των φορολογήσιμων ίππων του οχήματος.
Πιστεύω ότι η κατά 30% μείωση των ανωτάτων επιτρεπόμενων ορίων κατανάλωσης καυσίμων αποτελεί τροχοπέδη κίνησης για πολλά υπηρεσιακά αυτοκίνητα και οχήματα, τα οποία μέχρι την αντικατάστασή τους, ουσιαστικά δεν θα μετακινούνται. Τι επιτυγχάνεται; Για τις επιβαλλόμενες και άκρως αναγκαίες υπηρεσιακές μετακινήσεις ή θα εφευρίσκουμε τρόπους μετακίνησης κινούμενοι στα όρια, ή και έξω από αυτά, της νομιμότητας ή θα αναθέτουμε την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης σε ιδιώτες. Αποτέλεσμα και στις δυο περιπτώσεις η μεγαλύτερη επιβάρυνση του Δημοσίου, αν και η στόχευση ήταν διαφορετική.
Πρόταση: Να παραμείνουν αμετάβλητα τα ανώτατα επιτρεπόμενα όρια κατανάλωσης καυσίμων και να περιοριστεί το μεταβατικό χρονικό διάστημα από 31-12-2012 στις 31-12-2011 και παράλληλα να δοθούν κίνητρα αντικατάστασης των αυτοκινήτων παλιάς τεχνολογίας.
Επίσης, να διευρυνθεί η κλίμακα των φορολογήσιμων ίππων των αυτοκινήτων και οχημάτων, διότι σήμερα σταματά στους εβδομήντα (70) ίππους.
Άρθρο 13
Να προβλεφθεί η δυνατότητα διάθεσης αυτοκινήτου από δήμο ή κοινότητα σε δημοτικό ή κοινοτικό νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου.
Θανάσης Παζαρλόγλου
Οικονομολόγος – Διευθυντής Ο.Τ.Α.
Ειλικρινά θα ήθελα να πιστέψω στην καλής σας διάθεση για δημόσια διαβούλευση. Αναφέρετε τα εξής για αρχή:
«Οι υπηρεσίες των οποίων ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζει τη χρήση, την κυκλοφορία και άλλα σχετικά θέματα των υπηρεσιακών τους αυτοκινήτων, είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει.»
α. Δεν παρατίθεται η παράγραφος 1 του άρθρου 51 του Ν.1892/1990 όπως ισχύει. Επομένως εκείνος που θέλει να κάνει μια σοβαρή κριτική θα πρέπει να ψάξει να τη βρει. Που αλλού στο διαδίκτυο φυσικά. Και για να κατανοήσει τη λογική του νόμου οφείλει να τον διαβάσει ολόκληρο μία φορά τουλάχιστον. Ως εκ τούτου αρχίζει την διαδρομή.
Β. Νόμος 1892/1990 «Για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 101/31.7.90)
[Οι διατάξεις των άρθρων 1-23 του παρόντος κωδικοποιήθηκαν με το Π.Δ. 456/1995]
Συνεχίζει λοιπόν ψάχνοντας, ΝΟΜΟΣ 2601/1998, ΦΕΚ Tεύχος Α, Φύλλο 81 μεταξύ άλλων
4. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται τα άρθρα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 και 23β του Ν. 1892/1990, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν μεταγενέστερα, πλην της παρ. 6 του άρθρου 12 αυτού, όπως συμπληρώθηκε μεταγενέστερα, για την εφαρμογή της οποίας διατηρούνται επίσης σε ισχύ τα άρθρα 13 και 14 του ίδιου νόμου. Επίσης διατηρούνται σε ισχύ τα άρθρα 18, 21 έως και 29Α του Ν. 1262/1982, τα οποία μετά την κατάργηση του Ν. 1262/1982 από το Ν. 1892/1990 είχαν παραμείνει σε ισχύ με την παρ. 13 του άρθρου 23 αυτού, καθώς και η παράγραφος 14 του άρθρου 1 του Ν. 2234/1994, η οποία ενσοιματώθηκε στην κωδικοποίηση των αναπτυξιακών κινήτρων ως παράγραφος 8 του άρθρου 23 του Π.Δ. 456/1995. Η προβλεπόμενη στην εν λόγω παράγραφο προθεσμία ολοκλήρωσης των επενδύσεων παρατείνεται αφότου έληξε μέχρι την 31.12.1997.
Επίσης από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται το Π.Δ. 456/1995 «Περί κωδικοποιήσεως σε ενιαίο κείμενο των κειμένων διατάξεων που αφορούν στην παροχή επενδυτικών κίνητρων» (ΦΕΚ 269 Α/29.12.1995). Οι διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, 4, 5 και 6 του Ν. 1775/1988. Εταιρείες παροχής επιχειρηματικού κεφαλαίου και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 101 Α΄/24.5.1988), όπως αυτές τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν μεταγενέστερα, που κωδικοποιήθηκαν με τα άρθρα 23ε έως και 23ί που περιλαμβάνονται στο άρθρο 1 του Π.Δ. 456/1995 συνεχίζουν να ισχύουν.
Αρχίζεις και ζαλίζεσαι και λές θα πρέπει πρώτα να φτιάξω τον νόμο για να τον διαβάσω.
Πρώτη λοιπόν παρατήρηση οφείλατε αφού επιθυμείτε όντως την δημόσια διαβούλευση όπως επιβλήθηκε στη Βουλή ,γιατί και οι βουλευτές δεν ήξεραν τι ακριβώς ψήφιζαν, να έχετε το κείμενο του νόμου όπως ισχύει στο σύνολό του. Δεν το έχετε.
Εν συνεχεία λες: ας ψάξω την παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄) όπως ισχύει. Δεν μπορείς να βρεις και πολλά γιατί τα γράμματα της εφημερίδας της κυβέρνησης είναι πολύ μικρά για ανάγνωση δεν είσαι και συνδρομητής να το αντιγράψεις. Τελικά καταφέρνεις να διαβάσεις: Ο δημόσιος τομέας είναι τα πάντα εκτός επιχειρήσεων των ΟΤΑ. Οπότε λες :οι δήμαρχοι εντάξει, τα αυτοκίνητα θα τα έχουν οι εταιρείες, για να δούμε πιο κεί. Μαθαίνεις ότι δημόσιο είναι και οι τράπεζες που ανήκουν στο δημόσιο τομέα. Μά έχει τράπεζες το δημόσιο; Θα κανονίσει ο Υπουργός το αυτοκίνητο του διοικητού της Τράπεζας της Ελλάδος σκέφτεσαι. Μεγάλη πρόοδος. Μετά σε πιάνει σύγκρυο μήπως έχει τροποποιηθεί. ΄Ασε λες θα ψάξω μετά. Στην παράγραφο όμως διαβάζεις. Το άρθρο αυτό δεν θίγει την έκταση εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 44 του Ν.1882/1990 οι οποίες κατισχύουν των γενικών ή ειδικών καταστατικών διατάξεων φορέων του κατά την παρ.6 του άρθρου 1 του ν.1256/82. Πάπαλα καθότι 1982 νόμο το εθνικό τυπογραφείο δεν δίνει.
Αγαπητοί μου κύριοι αν δεν θέλετε τη γνώμη μας δια το θεαθήναι δώστε τις διατάξεις ακριβώς, και μετά συζητάμε.Δώστε το σώμα του σχεδίου σας και τις τροποποιούμενες διατάξεις προτού πείτε σχολιάστε. Γιατί αλλιώς δεν θελέτε σχολιασμό κάτι άλλο θέλετε το οποίο δεν είναι ευγενικό να το πώ. Χώρια που δεν πιστεύω ότι ο Υπουργός μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητο του διοικητού της Τραπέζης Ελλάδος ούτε να τον αγγίξει δεν μπορεί.Εδώ κάθεται το ΠΑΣΟΚ και βλέπει έναν διοικητή να αλλάζει εντος εικοσαημέρου τα στοιχεία. Από 6% έλλειμα στο 12,5% και απλώς τον παρατηρεί.Εάν είχατε έναν τέτοιο λογιστή σε εταιρεία σίγουρα θα ήταν καμιάς οφσόρ.
Ο διάλογος αυτός παρέχει τη δυνατότητα για ουσιαστικές, εξειδικευμένες και εποικοδομητικές παρατηρήσεις, που ελπίζουμε να αξιοποιηθούν κατάλληλα.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία, αξίζει να συνεχιστεί!
Επανέρχομαι στην αρχική μου παρέμβαση για να διευκρινίσω κάποια πράγματα, επειδή τέθηκαν σε αμφισβήτηση από φίλο συμμετέχοντα τα όσα ανέφερα για τη χρήση εταιρικών/υπηρεσιακών μέσων μετακίνησης στον ιδιωτικό τομέα. Διευκρινίζω, λοιπόν,(παρ’ ότι ήδη το είχα αναφέρει στην αρχική μου παρέμβαση) ότι τα όσα ανέφερα είναι αυτά που ΟΦΕΙΛΟΥΝ να ισχύουν, βάσει του εργατικού δικαίου.
Όταν η Πολιτεία νομοθετεί, οφείλει να λαμβάνει υπόψη όχι το τι εσφαλμένα ή καταχρηστικά εφαρμόζεται, αλλά τι ΟΦΕΙΛΕΙ να εφαρμόζεται, βάσει των ισχυουσών αρχών και διατάξεων δικαίου: Ο εργαζόμενος που μετακινείται για τις ανάγκες της εργασίας/υπηρεσίας του, είτε θα πρέπει να χρησιμοποιεί αυτοκίνητο της εταιρείας είτε, αν δεν υπάρχει διαθέσιμο μεταφορικό μέσο της Εταιρείας, θα πρέπει αυτή να του καλύπτει πλήρως το κόστος μετακίνησης με κάθε πρόσφορο μέσο, ή να τον αποζημιώνει πλήρως για τη χρήση του δικού του μέσου για τις ανάγκες της εργασίας του.
Το ότι τα παραπάνω δεν τηρούνται πάντα στον ιδιωτικό τομέα, ή τηρούνται σπανίως, σε βάρος φυσικά του εργαζόμενου και με αδικαιολόγητο πλουτισμό της Εταιρείας στην οποία εργάζεται (έχουν υπάρξει χιλιάδες εργατικές διαφορές για το θέμα αυτό στα δικαστήρια), συνδέεται με τη γενικότερη παραβίαση διατάξεων του εργατικού δικαίου που επικρατεί σήμερα σε μεγάλο μέρος του ιδιωτικού τομέα (αρμοδιότητας ΣΕΠΕ), την οποία θα ήταν αδιανόητο να μιμηθεί το Δημόσιο, μόνο και μόνο για να βρεθούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, τους ΟΤΑ και ΝΠΔΔ στην ίδια (καταχρηστικώς) μειονεκτική θέση με τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα ως προς το θέμα αυτό.
Αξιότιμοι Κύροιοι/ες,
Σας συγχαίρω για την διαδικασία αυτή.Ο πολίτης πρέπει να είναι ενεργός και με αυτήν την διαδικασία κατορθώνεται να τον ενεργοποιείσετε.Θα ήθελα να προσθέσω πως η συγκεκριμένη διαδικασία υπάρχει εδω και χρόνια σε χώρες της Ευρωπαικής Ένωσης.
Η αποψή μου σχετικά με τα κρατικά αυτοκίνητα είναι:
Mονο ο Πρωθυπουργός και κάποιοι Υπουργοί πρέπει να έχουν κρατικά αυτοκίνητα.Όχι και οι 300 βουλευτές προς θεού……
Επίσης κρατικά πρέπει να είναι και τα αυτοκίνητα που εξυπηρετούν υπηρεσίες (τον πολίτη) όπως: περιπολικά, ασθενοφόρα και επίσης οχήματα υπηρεσιών που κάνουν ελέγχουν όπως ο ΕΦΕΤ κ.τ.λ.
Σας ευχαριστώ και συγχαρητήρια.
ΑΣ ΤΑ ΚΟΨΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ.ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΙ ΑΠΟ
ΟΛΟΥΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗ ΧΛΙΔΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ.
ΕΞΑΛΟΥ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ,ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
Μια προσθήκη ακόμη. Σε Προέδρους ή Δ.Σ. καρατικά εποπτευόμενων οργανισμών η χρήση υπηρεσιακού αυτοκινήτου να θεωρείται αναλόγως κυβισμού τεκμαρτό εισόδημα και να φορολογείται. Να λειτουργήσει λοιπόν σαν αντικίνητρο η χρήση υπηρεσιακού αυτοκινήτου. Να δείτε που όλοι θα χρησιμοποιούν ταξί και μετρό.
Στους στρατιωτικούς εν γένει έχει καταργηθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια η χορήγηση αυτοκινήτου (τζιπ) παρά μόνο στους διοικητές μονάδων βαθμού απο συνταγματάρχου και άνω. Δεν γίνεται εκεί όμως η μεγάλη σπατάλη κατά τη γνώμη μου, αλλά στα αυτοκίνητα του ευρύτερου δημ. τομέα. Σε Διευθύνοντες Συμβούλους ή Προεδρους ΔΕΚΟ, Τραπεζών, Κρατικών Οργανισμών κ.α. διατίθενται μέχρι και 5-10 αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού (MERCEDES 500, JEEP GRAND CHEROKEE κλπ.) Εκεί θα πρέπει να εστιασθεί η καταστολή της σπατάλης και της χλιδής.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΑΞΗ.
ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΡΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΕ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΥΨΟΣ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΔΑΠΑΝΗ.
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΚΤΙΜΩ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΙΣΩΣ Η ΜΙΣΘΩΣΗ ΤΑΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ-ΧΡΗΣΗ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΟΔΗΓΟ.ΙΣΩΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ- ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ.Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ. ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ, ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΑΞΗ.
ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΡΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΘΑΣΕΙ ΣΕ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΥΨΟΣ.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΔΑΠΑΝΗ.
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΚΤΙΜΩ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΙΣΩΣ Η ΜΙΣΘΩΣΗ ΤΑΧΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ-ΧΡΗΣΗ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΟΔΗΓΟ.ΙΣΩΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΝΤΙΤΙΜΟΥ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ- ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ.Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ. ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΕΤΗΣΙΩΝ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.
ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ ΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ, ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.
ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΙΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΠΑΡΟΤΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.
ΠΑΠΑΔΕΣ ΑΡΚΕΤΑ.
Το μέτρο είναι προς στην σωστή κατεύθυνση με την έννοια ότι στοχεύει και στην εξοικονόμιση δημόσιου χρήματος που σήμερα δαπανάται για την συντήρηση και την κυκλοφορία των κρατικών οχημάτων. θέλω να επισημάνω, όμως, το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ φαινόμενο, που έχουμε δει κατ’ επανάληψη στο κέντρο της Αθήνας, δηλαδή στρατιές από πολυτελή κρατικά αυτοκίνητα να παρκάρουν σε λεωφορειολωρίδες με διπλή σειρά, σε δρόμους επιβαρυμένους από το κυκλοφοριακό (όπως π.χ. έχει συμβεί κατ’ επανάληψη σε εκδηλώσεις στην Παλιά Βουλή, στη Μεγάλη Βρεττανία κ.α.), σωφέρ να περιμένουν να παραλάβουν τους επίσημους απέξω και ένα κομφούζιο στο κέντρο της Αθήνας για τους κοινούς θνητούς. Μήπως να γίνει υποχρεωτική και η στάθμευση σε πάρκινγκ όσο διαρκεί μια εκδήλωση; Κανένας κρατικός λειτουργός δεν θα γίνει φτωχότερος με 10 ευρώ που θα του στοιχίσει το παρκινγκ, από την άλλη εμείς οι υπόλοιποι δεν θα μποτιλιαριζόμαστε στην Πανεπιστημίου, τη Σταδίου και την Ακαδημίας. Επιπλέον οι περισσότεροι επίσημοι έχουν οδηγούς για να τους παραλάβουν και δεν είναι ανάγκη ούτε να περπατήσουν μέχρι το πάρκινγκ.
Δεν θα πρέπει μητροπολίτες να έχουν κρατικά αυτοκίνητα ας τους τα παρέχει η εκκλησία.
Να καταργηθούν τα κρατικά αυτοκινητα για στρατιωτικούς πλήν των αρχηγών των επιτελείων.
Να καταργηθούν τα κρατικά αυτοκίνητα για τους πρώην πρωθυπουργούς και προέδρους δημοκρατίας.
Να καταργηθούν τα κρατικά αυτοκίνητα για διοικητές ΔΕΚΟ και τραπεζών.
Βουλευτές να πουληθούν τα lexus και να τύχουν φορολογικών απαλλαγών μόνο για αγορά υβριδικών μέχρι 1400 κυβικά.
Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΟΥΗΔΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ. ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΣ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ, ΠΡΩΗΝ, ΧΗΡΕΣ, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ, ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗ. ΜΟΝΟ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Με τα στρατιωτικά οχήματα τι γίνεται?
Δεν μπορεί ο κάθε διοικητής μονάδας να έχει τζιπ για να πηγαίνει και έρχεται στο σπίτι του.
Αν υπάρχει ανάγκη υπηρεσιακής κίνησης καλώς.
Με τα πολιτικά αυτοκίνητα που έχει η κάθε έδρα μεραρχίας και ταξιαρχίας τι γίνεται?
Δεν αρκούν τα στρατιωτικά?
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ / ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ – ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΟΔΗΓΟ – ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΜΙΣΘΙΟ ΧΧΧΕ ΤΟ ΜΗΝΑ ΕΙΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΧΗ …
Πολύ σωστή η μείωση του κυβισμού. Είναι απαραίτητη ακόμη μεγαλύτερη μείωση του αριθμού των χρηστών υπηρεσιακών αυτοκινήτων, όπως ισχύει σε άλλες ευρωπαικές χώρες. Ιδιαίτερα στους στρατιωτικούς,δεν υπάρχει κανένας λόγος να διατείθενται τόσα αυτοκίνητα και προσωπικό.
Παρατηρώντας τα σχετικά σχόλια του κόσμου, παρατηρώ μία κατακραυγή για όσους εργάζονται στον Δημόσιο Τομέα. Αλήθεια, γιατί;
Αν υποθέσουμε ότι δούλευαν οι ίδιοι ως πωλητές σε εταιρία φαρμακευτική, θα δέχονταν να παίρνουν κάθε μέρα το δικό τους αυτοκίνητο, με δικά τους έξοδα, να κάνουν τις επισκέψεις στους πελάτες τους;
Επειδή, δεν θα δέχονταν να δουλέψουν με τον παραπάνω τρόπο, να υπενθυμίσω ότι, και οι δημόσιες υπηρεσίες, ΔΕΚΟ και οργανισμοί, αποτελούν παροχείς υπηρεσιών. ΔΕΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ…όπως νομίζει ο υδραυλικός της γειτονιάς μου, που τον παρακαλάω να αποκαταστήσει τη ζημιά από την πλημμύρα στο υπόγειο μου. Ας έχουν λοιπόν γνώθι σ’ αυτόν πρώτα και οι ιδιωτικοί(μη δημόσιοι) υπάλληλοι και ελεύθεροι επαγγελματίες.
Επίσης, τη σημασία έχει για μένα ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της Δημοκρατίας π.χ., να έχουν αυτοκίνητο 3000cc; Καμμία. Έχει όμως για τον Πρωθυπουργό της Αλβανίας, της Τουρκίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας. Αυτούς θα δει ο πρωθυπουργός όχι εμένα και εσένα. Όταν λοιπόν τους δει, πρέπει τουλάχιστον-πριν ακόμη καν μιλήσουν και κοιταχτούν-να θεωρούν τον εαυτό τους διαπραγματευτικά σε ίση θέση τουλάχιστον με τον εκάστοτε συνομόλογό τους (Ιταλίας, Γερμανίας, Αλβανίας), οι οποίοι θα εμφανιστούν με πολυτελές θωρακισμένο αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού. Οι κανόνες διαπραγμάτευσης, αποτελούν το Α και το Ω σε κάθε ζήτημα, και πρέπει να τηρούνται με πρωτόκολλο.
Το θέμα δεν είναι λοιπόν η χρήση γενικότερα του αυτοκινήτου, αλλά η διαχείριση της χρήσης, η οποία είναι αντικείμενο των προισταμένων αυτών που έχουν αυτοκίνητο, όπως και διαχείρισης των ανθρώπων που ανθρώπων που κάνουν χρήση το αυτοκίνητο. Όσον αφορά τη διαχείριση της χρήσης, υπάρχουν τα ισχύοντα, που δεν θα τα άλλαζα. Το θέμα έγκειται στη διαχείριση των ανθρώπων, που δεν είναι θέμα ενός ανθρώπου ή υπουργείου, αλλά όλων των σχετιζομένων συνολικά.
Όσον αφορά τη διαχείριση του κόστους, σίγουρα μια συνολική προμήθεια και τιμολόγηση για δημόσιου χαρακτήρα αυτοκίνητα, θα αποτελούσε μία σωστή κατεύθυνση εξοικονόμησης από τις δαπάνες.
Σας ευχαριστώ
ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΑ.ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΛΟΙΠΩΝ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΦΡΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
To voμοσχεδιο σε γενικες γραμμες βρισκεται στον σωστο δρομο ,θα πρεπει να υπαρξει δραστικη μειωση σε καθετι περιτο για το οποιο ο ελληνας πολιτης πληρωνει .Καλο θα ειναι σε δευτερη φαση να υπαρχει πληρης αναφορα σε καθε εξοδο ετσι ωστε να ξερουμε τι πληρωνουμε σαν φορολογουμενη πολιτες.
Ενα γενικοτερο σχολιο ,μακαρι αυτη η δημοσια διαβουλευση να γινει θεσμος σε καθε υπουργειο η οπου αυτο ειναι δυνατο.
Περιμενω να γινει το ιδιο και με θεματα πιο δυσκολα οπως π.χ λαθρομεταναστευση κτλ ετσι ωστε να μπορουμε να εκφρασουμε ελευθερα και χωρις κορωνες την αποψη μας
Ευχαριστω πολυ
Στις υπηρεσιες των οποιων οι Διοικητες (Διευθυνοντες Συμβουλοι) θα δικαιουνται αυτοκινητο, πρεπει να συμπεριλαμβανονται οι ΔΕΚΟ.
Δεν ειναι πανω απο 50 και το προγραμμα των Δ.Σ. ειναι τετοιο που αν δεν υπαρχει αυτη η διευκολυνση η εργασια τους καθισταται ιδιαιτερα δυσχερης.
Συμφωνώ απόλυτα με τη νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τη χρήση (και όχι κατάχρηση) των κρατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
Θα ήθελα να κάνω ορισμένες επισημάνσεις:
1. Τα υπηρεσιακά – βουλευτικά αυτοκίνητα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για κανένα άλλο λόγο πλην των όσων συνάδουν με τις υποχρεώσεις των Βουλευτών. Εάν ο κάθε Βουλευτής θέλει να μεταβεί στην εκλογική του περιφέρεια για ίδιον όφελος, θα πρέπει να χρησιμοποιεί το ιδιωτικό του αυτοκίνητο και εάν θέλει οδηγό για αυτές τις περιπτώσεις, τότε να προσλαμβάνει ιδιώτη και να μην κάνει χρήση του υπαλλήλου, ο οποίος πληρώνεται από το κράτος. Σε τελική ανάλυση, μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα ΜΜΜ.
2. Καλό θα ήταν να δούμε και παραδείγματα από ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό, π.χ. τη Γερμανία. Στις Ένοπλες Δυνάμεις της Γερμανίας, έχουν δημιουργήσει μία θυγατρική εταιρεία leasing αυτοκινήτων, η οποία και έχει αναλάβει τόσο την προμήθεια νέων αυτοκινήτων όσο και τη συντήρηση αυτών. Με το πέρας διετίας, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα επιστρέφονται στην εταιρεία, η οποία τα μεταπουλά ως μεταχειρισμένα σε ιδιώτες. Έτσι, και το κόστος συντήρησης είναι μειωμένο αλλά και κέρδος υπάρχει από την πώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Φαντάζομαι ότι κάτι παρόμοιο θα ήταν εφικτό να γίνει και στην Ελλάδα και να συμπεριλάβει όλο τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (Υπουργεία, Βουλή, ΕΔ, ΔΕΚΟ, κλπ).
3. Τέλος, θα πρέπει να θεσπιστεί και ένας μηχανισμός ελέγχου των μετακινήσεων των υπηρεσιακών αυτοκινήτων, πχ με χρήση GPS ή ταχυγράφων όπως στα φορτηγά και τα λεωφορεία, για να αποφεύγονται καταχρήσεις.
Ευχαριστώ πολύ
Τάσος Αραμπατζής
Για τον Ελληνικό Στρατό δεν θα πρέπει οι Διοικητές των Μονάδων και υψυλά υστάμενοι πλην των Αρχηγών όπλων και σωμάτων να κάνουν χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων πολιτικού τύπου και στρατιωτικού τύπου για την μετάβαση από το σπίτι τους στην υπηρεσία και αντιστρόφως. Είναι και αυτοί Στρατιώτες μισθωτοί όπως όλοι, και όπως όλος ο κόσμος πληρώνει για να πάει στην εργασία του έτσι κι αυτός θα πρέπει να πηγαίνει με το όχημά του. Χώρια ότι απασχολούνται και στρατιώτες ως οδηγοί και συνοδηγοί.
Το μετρο το θεωρω σωστο ,ομως πρεπει να ελεχθουν και τα εξοδα που κανουν οι οργανισμοι δημοι,υπηρεσιες, δεκο κ.τ.λ. σε καυσιμα .
Θα πρεπει να οριζεται ενα πλαφον στα εξοδα για το καθενα, αναλογα με την αναγκες κινησης που κανουν. Πρεπει να υπαρξη οριο και ελεγχος γιατι πολλες ιδιωτικες μετακινησεις γινονται δημοσιες με τα καυσιμα να τα πληρωνη το κρατος.
Χεωμενοι δημοι με μεταχηρισμενες mercentes 2500 c.a ( σε αριστη κατασταση για ιδιωτικη χρηση δημαρχων).
Καλή δύναμη για να συνεχίσετε με την ίδια όρεξη και πείσμα αυτό που αρχίσατε και μας κάνει να αισθανόμαστε ότι πολύ σύντομα θα ζούμε σε μία πιο πολιτισμένη και ανθρώπινη Ελλάδα.
Δύο ενότητες στο σημείωμά μου:
Α. Σύνοψη (κατά το δυνατόν) των όσων μέχρι τώρα έχουν επισημανθεί από όσους πήραν μέρος στη διαβούλευση.
Β. Επιπρόσθετες δικές μου σκέψεις-προτάσεις-επισημάνσεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ Α – ΣΥΝΟΨΗ ΠΡΟΤΆΣΕΩΝ:
1. Επανακαθορισμός του πίνακα δικαιουμένων χρήσης Κρατικού Οχήματος. Να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και να παραμείνουν δικαιούχοι μόνο αυτοί που η εκπλήρωση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων απαιτεί συνεχείς καθημερινές μετακινήσεις.
2. Πρόεδρος Δημοκρατίας, Πρωθυπουργός, Πρόεδρος Βουλής, Πρόεδρος Αρείου Πάγου, Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, επίσημοι προσκεκλημένοι του Κράτους (και όσοι άλλοι κρίνεται επιβεβλημένο από τις αρχές ασφαλείας και το πρωτόκολλο) ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ υψηλών προδιαγραφών ανεξαρτήτως κόστους, ρύπων, κυβικών, κατανάλωσης.
3. Για όλους τους υπόλοιπους δικαιούχους, αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων (όχι κατ’ ανάγκη υβριδικά, καθόσον υπάρχουν και βενζινοκίνητα ή/και diesel που εκπέμπουν σημαντικά λιγότερους από τα υβριδικά ρύπους), με πλαφόν τιμής αγοράς (ή leasing) η/και κυβικών (ενδεχομένως όχι μόνο 1400 και 1600, αλλά μέχρι και 1800). Σημαντικό σημείο αποτελεί ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου, ο οποίος πέραν των βασικών συστημάτων ασφάλειας (πχ ABS, Αερόσακοι κλπ) και του κλιματισμού (που κρίνεται βασικός για τις Ελληνικές συνθήκες) να απαγορεύεται να έχουν εξοπλισμό πολυτελείας (πχ δερμάτινο σαλόνι, ξύλινες επενδύσεις ταμπλώ, ζάντες και λάστιχα υπέρ-χαμηλού προφίλ κλπ).
4. Αυτοκίνητα υπηρεσιών ασφαλείας ΕΛΑΣ, ΕΥΠ κλπ. Να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης οποιουδήποτε αυτοκινήτου (ανεξαρτήτως κυβικών, χρώματος, είδους, πολυτέλειας κλπ) αλλά η προμήθεια και η χρήση τους να γίνεται μετά από ειδική έγκριση της φυσικής και πολιτικής ηγεσίας της αντίστοιχης Υπηρεσίας.
5. Αυτοκίνητα Πυροσβεστικής, ΕΚΑΒ, Στρατού κλπ. Δέν τίθεται θέμα για τα ειδικών χρήσεων (πχ ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, φορτηγά, μηχανήματα έργων κλπ). Για τα επιβατηγά όμως να ισχύει η ανωτέρω παράγραφος 4.
6. Ειδικός εξοπλισμός ελέγχου θέσης και δρομολογίου (GPS, Fleet Management). Αποτελεί το μόνο εχέγγυο καλής και μόνο υπηρεσιακής χρήσης των Κρατικών Οχημάτων. Θέσπιση διοικητικών κυρώσεων ή/και μισθολογικών ποινών για τους παραβάτες.
7. Χαρακτηριστική βαφή ή/και σήμανση όλων των Κρατικών Οχημάτων (πλήν αυτών των παραγράφων 2, 4 και 5), ώστε να γνωρίζει ο πολίτης ποιός Κρατικός λειτουργός πάει στη «λαική» με το υπηρεσιακό αυτοκίνητο ή στέλνει τη σύζυγο για ψώνια στην αγορά ή πάει για μπάνιο στην παραλία το καλοκαίρι ή για σκί στον Παρνασσό το χειμώνα. Η σήμανση θα πρέπει να περιλαμβάνει και την ευανάγνωστη έδρα και τίτλο της υπηρεσίας στην οποία ανήκει το όχημα.
8. Αυστηρότατο έλεγχο της τήρησης του Κ.Ο.Κ. απ όλους τους χρήστες των Κρατικών Οχημάτων. Για τους παραβάτες να υπάρχουν ποινές βαρύτερες απ αυτές που προβλέπει ο Κ.Ο.Κ. για τους κοινούς οδηγούς, διότι στην περίπτωση του Κρατικού Οχήματος η μη τήρηση του Κ.Ο.Κ. ενέχει και τον ενδεχόμενο δόλο της κατάχρησης εξουσίας.
ΕΝΟΤΗΤΑ Β – ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ :
1. Στην αξιέπαινη προσπάθεια της μείωσης του κόστους καυσίμων αλλά και των εκπεμπόμενων ρύπων των Κρατικών Οχημάτων, πολύτιμη μπορεί να αποδειχθεί προς το Υπουργείο η βοήθεια των Ειδικών Δημοσιογράφων και Περιοδικών του χώρου. Διαθέτουν τεράστια εμπειρία, οργανωμένες βάσεις δεδομένων για όλα τα μοντέλα της αγοράς και μπορούν να βοηθήσουν αποτελεσματικά στη σωστή κατεύθυνση.
Για λόγους μή προβολής δέν αναφέρω συγκεκριμένα ονόματα προσώπων ή περιοδικών, αλλά γνωρίζετε πολύ καλά που να απευθυνθείτε.
2. Το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο καθώς και άλλες Πολυτεχνικές Σχολές των Πανεπιστημίων διαφόρων πόλεων της Ελλάδας, μπορούν επίσης να συμβάλλουν αποτελεσματικά στην διαμόρφωση σωστής τεχνικής γνώμης και οριοθέτησης επιλογών. Μάλιστα θα σας διαβεβαιώσουν με επιστημονική τεκμηρίωση ότι η «υπό διωγμόν» τόσα χρόνια πετρελαιοκίνηση εκπέμπει σημαντικά λιγότερους ρύπους ακόμη και απο ορισμένα υβριδικά οχήματα. Δώστε τους την ευκαιρία να συμετάσχουν γόνιμα στην εξαίρετη αυτή πρωτοβουλία της δημόσιας διαβούλευσης.
3. Για τα αυτοκίνητα των βουλευτών καθώς και των μελών της Κυβέρνησης, θα πρέπει να γίνει σαφής νομοθετικός διαχωρισμός των προϋποθέσεων χρήσης τους. Καταλαβαίνω τη λογική του να μπορεί ο βουλευτής ή ο Υπουργός να μπορεί να μεταβεί οπουδήποτε επιβάλλει η βουλευτική ή Υπουργική του ιδιότητα, αλλά όχι να χρησιμοποιεί το Κρατικό Οχημα για να πάει σε κομματικές συγκεντρώσεις διαφορετικής περιφέρειας απο την εκλογική του, ή να μετακινείται μ αυτό για δημόσιες σχέσεις (πχ βγαίνουμε για διασκέδαση στην παραλιακή ή πάμε για κοινωνικό δείπνο με το Βουλευτικό Οχημα).
4. Με την ευκαιρία, μήπως θα ήταν σκόπιμο, μετά τη νομοθετική ρύθμιση για τα Κρατικά Αυτοκίνητα, να ρυθμιστεί νομοθετικά και το θέμα των αεροπορικών μετακινήσεων και ταξιδιών, που ο κάθε βουλευτής ή Υπουργός παίρνει όποια πτήση του γουστάρει (business class) ανεξαρτήτως εταιρείας και κόστους, χωρίς να υπάρχει ο επείγων λόγος που θα δικαιολογούσε την αεροπορική μετακίνηση; Επίσης να ρυθμιστεί νομοθετικά και το πόσοι μπορούν να μετακινούνται αεροπορικώς κάθε φορά μαζί του με έξοδα του Κράτους (δηλαδή των πολιτών)…
5. Για το θέμα ελέγχου δρομολογίων των Κρατικών Οχημάτων αλλά ταυτόχρονα και της απαρέγκλιτης τήρησης του Κ.Ο.Κ., θεωρώ οτι ΟΛΑ τα κρατικά αυτοκίνητα (και τα επιβατηγά) θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να εφοδιαστούν με ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟ. Το κόστος είναι μικρό σε σύγκριση με τα οφέλη που προκύπτουν (για παράδειγμα, πέρα από την δυνατότητα ελέγχου τήρησης των ορίων ταχύτητας, θα γίνεται και τεράστια οικονομία καυσίμων, διότι οι καταναλώσεις αυξάνουν εκρηκτικά όσο ανεβαίνουν οι ταχύτητες κίνησης).
6. Μεγάλη επιβράβευση όλων όσων συμμετάσχουν στην παρούσα (και τις μελλοντικές για άλλα θέματα) διαβούλευση, αλλά και αφορμή για να συνεχίσει να λειτουργεί εποικοδομητικά ο θεσμός της δημόσιας διαβούλευσης, θα είναι μετά τη λήξη της και όταν διαμορφωθεί το τελικό νομοθέτημα, να αναρτηθούν οι αλλαγές-προσθήκες που έγιναν στο αρχικό και οι οποίες αποτελούν συμβολή των όσων με τις προτάσεις τους συμμετείχαν.
Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα έκφρασης απόψεων καθώς και για το χρόνο σας να διαβάσετε τα παραπάνω.
Υπουργέ μου όπως αντιλαμβάνεστε ο κόσμος είναι ήδη απογοητευμένος. Φοροαπαλλαγή στα σκάφη;Υφυπουργοί πίσω από τους προϊσταμένους τους και τον Πρωθυπουργό κάνουν πέρα δώθε σαν τυχάρπαστοι οπαδοί πίσω από προπονητές ποδοσφαίρου μήπως και φανούν στην κάμερα;Στελέχη βγαίνουν στην τηλεόραση και δεν ξέρουν τι να πουν γιά όσα ακούγονται;Ο αντισυνταγματικός νόμος κατ’εσάς «περί κουκούλας» εξακολουθεί να τιμωρεί;Δακρυγόνα έξω από το Υπουργείο Εργασίας;Ασύστολο καμάκι αστυνομικών σε ανύποπτες κοπέλες στα Εξάρχεια;Ακούγονται φήμες για διορισμό του διαδόχου σαν στην Πάρο σε νευραλγική θέση του Υπ.Εσωτερικών.Λυπάμαι,λυπάμαι πολύ γιατί δύο βδομάδες μετά η ελπίδα του κόσμου πήγε περίπατο κι αντί όλων αυτών οσονούπω θα ξαναγίνει νόμος του Κράτους το αυτοκίνητο της κυρίας Λιάνη.
Αρκεί ο περιορισμός των αυτοκινήτων στα απαραίτητα και πολύ περισσότερο των μετακινήσεων στις απαραίτητες, άρα και των περιτών οδηγών με τα μεροκάματα και τις υπερωρίες τους για μετακινήσεις εκτός υπηρεσίας.
Η αντικατάσταση αυτοκινήτων με υβριδικά δεν νομίζω ότι είναι συμφέρουσα με δεδομένο ότι η σημερινή τεχνολογία προσφέρει πολύ λίγα (κατανάλωση γύρω στο 70% της συμβατικής) με δυσανάλογο κόστος που δεν αποσβαίνεται στην διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου ακόμα και εάν υπλογιστούν οι περιβαλοντικές επιβαρύνσεις, πολύ περισσότερο δε σήμερα με την έλειψη ρευστού
2 μόνο αυτοκίνητα!Ένα για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ένα για τον Πρωθυπουργό.
Γιατί στην Ελληνική πρεσβεία Στοκχόλμης, πέραν του ολοκαίνουργιου πολυτελούς Βόλβο που χρησιμοποιεί ο πρέσβης υπάρχει και ένα δεύτερο μικρότερο αρκετά παλαιότερο Βόλβο, μη αντιρυπαντικής τεχνολογίας που από όσο έχω καταλάβει όλο χαλάει και κοστίζει πάρα πολύ; Ας το πουλήσουνε, τι το θέλει το 2ο αυτοκίνητο η Ελλάδα εκεί; Συντήρηση, ασφάλειες κλπ κλπ. Ολοι οι υπάλληλοι έχουνε ο καθένας τουλάχιστον από ένα αμάξι, έως ΚΑΙ ο πρέσβης πέραν του Βόλβο της υπηρεσίας έχει τζιπ Mercedes ολοκαίνουργιο. Τζάμπα λεφτά πετιούνται. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ;
Αν για το δημόσιο ο εκάστοτε υπουργός αντέγραφε τον ιδιωτικό τομέα στην αντιμετώπιση ανάλογων προβλημάτων θα έβρισκε την ιδανική λύση επειδή τα λεφτά για κάθε προμήθεια στον ιδιωτικό τομέα βγαίνουν από την τσέπη
του επιχειρηματία και κάθε έξοδο αποφασίζεται σύμφωνα με την ανάγκη που καλύπτει .
Έτσι στις ιδιωτικές επιχειρήσεις το αυτοκίνητο είναι εργαλείο με συνεχή ολοήμερη χρήση που αποδίδει και όχι για την άνετη διακίνηση προσώπων ή στελεχών .
Σε ένα υπερχρεωμένο κράτος ,
Ο αριθμός των υπηρεσιακών οχημάτων θα πρέπει να εξαρτηθεί αυστηρά από τα διαθέσιμα χρήματα που μπορεί να διαθέσει για τον σκοπό αυτόν .
Έχουμε παίρνουμε , δεν έχουμε δεν παίρνουμε και ο πρωθυπουργός με το ποδήλατό του για να δώσει το παράδειγμα.
Τα υβριδικά δεν λύνουν το πρόβλημα της φτώχειας, προμήθεια θα γίνει και θέλει χρήμα.
Το σημαντικό είναι να υπάρχουν χρήματα για την αγορά αυτοκινήτων , η ανάγκη είναι ελαστική έννοια που μπορεί να καλυφθεί άνετα και με άλλους τρόπους .
Αυτό είναι νοικοκυρεμένη διαχείριση .
Για μένα πρέπει όλοι να δώσουν το καλό παράδειγμα στον κόσμο και έτσι να μην δικαιούνται αυτοκίνητα κανένας ούτε Υπουργός ούτε βουλευτής.Όποιος θέλει αυτοκίνητο ας βάλει το δικό του. Αυτό είναι πραγματικά το καλό παράδειγμα. Κι εγώ έχω να προτείνο και κάτι άλλο.
Γιατί δεν γίνετε πρόταση και νόμος να μειωθούν οι αποδοχές όλων των Βουλευτών στο 50 τοις εκατό έστι ώστε όλος ο λαός να ξαναπιστέψει ότι οι Βουλευτες υπηρετούν τον Λαό και όχι το ανάποδο που γίνετε δώ και πάρα πολλά χρόνια!!!!!!
Αυτα είναι τα μέτρα για μένα που έπρεπε και πρέπει να παρθούν!!!!!
Μόνο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. ο Πρωθυπουργός, οι Υπουργοί και οι Υφυπουργοί, οι νόμιμα εκλεγμένοι εκπρόσωποι του λαού!!!!
Κανένας άλλος!!!!!!
Δυσανασχετώ, όταν από τους φόρους που πληρώνω παρέχεται μισθός και δωρεάν χρήση αυτοκινήτου στο Πάγκαλο, που πρόδωσε τα 3/4α του Ελληνικού στρατού, που ήταν … Ο Οτσαλάν και οι Κούρδοι, στον Βενιζέλο, που μαζί με τα πεθερικά του έσπασαν το εμπάργκο κατά των Σκοπίων, στον γιό της αμερικανοποιημένης Βουλαγαροεβραίας Margaret George Papandreou, που είπε ότι για να μην κάνουμε πόλεμο με την Τουρκία, μπορούμε να δώσουμε μερικά στρέμματα, στον Αλαβάνο και στον Τσίπρα, που παρακινούσαν τους αναρχικούς και ποδοπατούν συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα της πλειοψηφίας ,στην Ντόρα Μπακογιάννη, που έβριζε τον εθνάρχη Τάσο Παπαδόπουλο {+}, στην Διαμαντοπούλου, που ήθελε να κάνει τα Αγγλικά 2η επίσημη γλώσσα, στον Λοβέρδο, που ήθελε να αφαιρέσει τον Σταυρό από την Ελληνική Σημαία, στον Παπούλια, που ήρε το εμπόλεμο με την Αλβανία και στον Σαμαρά που τους προσκάλεσε, στην Βάσω, που μετέφερε τον ΕΛΚΕΠΑ τον ΟΜΜΕ και το ΙΓΜΕ από την Μακεδονία {για να αλωνίζει ο Σόρος} στην υδροκεφαλική Αθήνα, στον Σιμήτη, που είπε, ότι οι Τούρκοι έχουν ζωτικά συμφέροντα στην Αιγαίο,στον Υπουργό του ΠΑΣΟΚ {Ν.Δ. εξωτερικού}, που μετέφερε τις αμυντικές μονάδες, κάτω από τον Όλυμπο, όπου ήταν η γραμμή άμυνας του ΝΑΤΟ κατά του Συμφώνου της Βαρσοβίας, στους Παπουτσή, Λοβέρδο, Κουβέλη, Ευθυμίου, που υποστήριξαν δικαστικά τους Σιεντολόγους {σιωνιστική, κατασκοπευτική, ανθελληνική οργάνωση,δήθεν θρησκεία}, στους Πράσινους που έχουν ηγέτη τον Εβραίο Daniel Cohn Bendit {Mai 68}, που ανέτρεψε τον αντινατϊκό Ντεγκόλ και κάνουν κοινές εκδοηλώσεις με τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης, που έχουν εκχωρήσει πέντε κτήρια με roof garden,αίθουσες πολυμέσων κ.α. στους αναρχικούς της Θεσσαλονίκης, επειδή πρόκειται να έρθουν Εβραίοι της Ανατολικής Ευρώπης στην Θεσσαλονίκη, την «μητέρα όλων των Εβραίων» και την «Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων»,στον Καρατζαφέρη, που θέλει Βασιλιά και δεν θέλει να πάρουμε πίσω τις ταυτότητες και τα διαβατήρια που δώσαμε στους εισβολείς λαθρομετανάστες και να έρχονται μόνο γιά έξη μήνες,στην Παπαρήγα ,που πουλάει το παραμύθι περί νεκρανάστασης του Κουμμουνισμού, αποσιωπώντας την ολοκληρωτική κατάργηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων με σύμπραξη της Επιθεώρησης Εργασίας, των Εργατικών Κέντρων και άλλων φερετζέδων. ΠΡΙΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΚΒΑΣΗ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΣΜΟΥ.
Δυσανασχετώ, όταν από τους φόρους που πληρώνω παρέχεται μισθός και δωρεάν χρήση αυτοκινήτου στο Πάγκαλο, που πρόδωσε τα 3/4α του Ελληνικού στρατού, που ήταν … Ο Οτσαλάν και οι Κούρδοι, στον Βενιζέλο, που μαζί με τα πεθερικά του έσπασαν το εμπάργκο κατά των Σκοπίων, σ τον γιό της αμερικανοποιημένης Βουλαγαροεβραίας Margaret George Papandreou, που είπε ότι για να μην κάνουμε πόλεμο με την Τουρκία, μπορούμε να δώσουμε μερικά στρέμματα, σ τον Αλαβάνο και στον Τσίπρα, που παρακινούσαν τους αναρχικούς και ποδοπατούν συστηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα της πλειοψηφίας , στην Ντόρα Μπακογιάννη, που έβριζε τον εθνάρχη Τάσο Παπαδόπουλο {+}, στην Διαμαντοπούλου, που ήθελε να κάνει τα Αγγλικά 2η επίσημη γλώσσα, στον Λοβέρδο, που ήθελε να αφαιρέσει τον Σταυρό από την Σημαία, στον Παπούλια, που ήρε το εμπόλεμο με την Αλβανία και στον Σαμαρά που τους προσκάλεσε τους, στην Βάσω, που μετέφερε τον ΕΛΚΕΠΑ τον ΟΜΜΕ και το ΙΓΜΕ από την Μακεδονία { για να αλωνίζει ο Σόρος} στην υδροκεφαλική Αθήνα, τον Σιμήτη, που είπε, ότι οι Τούρκοι έχουν ζωτικά συμφέροντα στην Αιγαίο,στον Υπουργό του ΠΑΣΟΚ {Ν.Δ. εξωτερικού}, που μετέφερε τις αμυντικές μονάδες, κάτω από τον Όλυμπο, όπου ήταν η γραμμή άμυνας του ΝΑΤΟ κατά του Συμφώνου της Βαρσοβίας, στους Παπουτσή, Λοβέρδο, Κουβέλη, Ευθυμίου, που υποστήριξαν δικαστικά τους Σιεντολόγους {σιωνιστική, κατασκοπευτική, ανθελληνική ,δήθεν θρησκεία}, στους Πράσινους που έχουν ηγέτη τον Εβραίο Daniel Cohn Bendit {Mai 68}, που ανέτρεψε τον αντινατϊκό Ντεγκόλ, στον Καρατζαφέρη, που θέλει Βασιλιά και δεν θέλει να πάρουμε πίσω τις ταυτότητες και τα διαβατήρια που δώσαμε στους εισβολείς λαθρομετανάστες, στην Παπαρήγα ,που πουλάει το παραμύθι περί νεκρανάστασης του Κουμμουνισμού, αποσιωπώντας την ολοκληρωτική κατάργηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων με σύμπραξη της Επιθεώρησης Εργασίας, των Εργατικών Κέντρων και άλλων φερετζέδων. ΠΡΙΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΣΥΝΤΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΚΒΑΣΗ ΟΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΣΜΟΥ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 1600 κυβικα. ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΑΡΧΗΓΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΗ, ΝΑ ΕΞΗΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία αυτή.
Πιστεύω όμως ότι το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η παντελής απουσία ελέγχου εφαρμογής των νόμων.
Είμαστε η χώρα με τους περισσότερους νόμους και όμως είμαστε παράδεισος παρανομίας.
Η ελπίδα μου είναι οι αρμόδιοι να αποφασίσουν να εφαρμόσουν τους νόμους εκτός από να τους ψηφίζουν.
Επιτέλους λίγο φως !!!!!!!!
Οχι άλλα παχιά λόγια!!!!!
Μπράβο!!!!
Αγαπητοί
Ειναι απαράδεκτο ο Ελληνικος λαος να πληρωνει απο το υστερημα του για την φυλαξη-φρουρηση κλπ ορισμενων δημοσιοργαφων επειδη εκεινοι θεωρουν οτι κινδυνευουν απο κακοποια στοιχεια-τρομοκρατες με βαση το σκεπτικο πως κατα την ασκηση του επαγγελματος τους εχουν εκφραστει αρνητικα για αυτους και εχουν μπει στο στοχαστο των τρομοκρατων αυτων.
Με το ιδιο σκεπτικο θα επρεπε και εγω ως πολιτικος μηχανικος – κατασκευαστης να προστατευομαι απο το κρατος, εναντι πιθανης επιθεσης από ατομα που ενδεχομεως θα ειχαν τη διαθεση να μου κανουν κακο, διοτι κατα την ασκηση του επαγγελματος μου «μαλωσα » μαζι τους.
Ειναι γνωστο πως υπαρχουν μεγαλοδημοσιογραφοι που επειδη κάποτε απειληθηκαν απο την 17 Νοεμβρη ως στοχοι, φυλασσονται με τα δικα μας χρηματα, την ιδια ωρα που ως υψηλομισθοι θα μπορουσαν να προστατευσουν τον εαυτον τους με δικα τους χρηματα, οπως καθε πολιτης που νομιζει οτι θα απειληθει.
Αλέξανδρος Καριωτης
Πολιτικος Μηχανικος-Οικονομολογος
Επανέρχομαι προκειμένου να σας πω πόσο ικανοποιημένος είμαι με τα μέχρι σήμερα εξαγγελθέντα μέτρα σε όλους τους τομείς του δημόσιου βίου, εκφράζοντας παράλληλα και μιά θερμή πράκληση ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ.
Δεν γνωρίζω αν οι παρακάτω κατηγορίες οχημάτων ανήκουν στην αρμοδιότητα του ΥΠΕΣ, ωστόσο κάποιος θα πρέπει να ασχοληθεί και με αυτά.
Ο σοφός λαός λέει ότι «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι» και νομίζω ότι η τομή πρέπει να γίνει αρχίζοντας από εκεί. Διερωτώμαι κατά ποία λογική οι 300 βουλευτές δικαιούνται αυτοκίνητο? Δεν φτάνουν οι παχυλοί μισθοί τους για τις μετακινήσεις τους με δικά τους αυτοκίνητα ή με όποιο άλλο δημόσιο μέσο επιθυμούν? Δεν είναι κομμάτι του λαού, ο οποίος τους στέλνει στη Βουλή να τον εκπρωσωπήσουν και όχι να απολαμβάνουν προνομίες γαλαζοαίματων?
Νομίζω ότι υπό τον έλεγχο της Βουλής θα έπρεπε να υπάρχει ένας μικρός αριθμός αυτοκινήτων για την κάλυψη τρεχουσών αναγκών. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τις άλλες κρατικές υπηρεσίες και όχι να ονομαστικοποιούνται τα οχήματα.
Θέλω επίσης να επισημάνω ότι στο ΥΕΘΑ υπάρχει ακόμη ένας αρκετά μεγάλος αριθμός λεωφορείων (ρυπογόνων κατά κανόνα, λόγω παλαιότητας) τα οποία λειτουργούν δίκην σχολικών, μεταφέροντας υπαλλήλους και στρατιωτικούς από και προς το Υπουργείο. Μα σε ποια εποχή ζούμε? Το κέρδος από την κατάργηση τους θα είναι πολλαπλό (σε οδηγούς που μπορούν να αποσπαστούν σε άλλες υπηρεσίες, σε μείωση ρύπων στην Αθήνα, σε καύσιμα, σε συντήρηση κλπ)
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλια της δημόσιας διαβούλευσης!
Θα ήθελα μόνο να αναφερθώ στα λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών και ιδίως του στρατού.
Ορδές υπηρεσιακών λεωφορείων του στρατού, αεροπορίας, ναυτικού κάνουν τα δρομολόγια πρωϊ και μεσημέρι δίκην σχολικού όταν πολλά από τα ΅στρατοπεδα΅ (βλ. πεντάγωνο,401 κλπ) βρίσκονται δίπλα σε στάση μετρό.
Άραγε το μετρο δεν τους εξυπηρετεί;
Μπορούν να πηγαίνουν και να επιστρεφουν όπως όλοι οι υπολοιποι στην δουλειά τους.
Άσε που είναι και συνήθως παλιάς τεχνολογίας και αφήνουν πίσω τους ένα ντουμάνι!
Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΙΣ..
ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΟΡΓΑΝΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ …
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Π.Χ. Ο Α ΑΙΡΕΤΟΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΑ .. (ΟΤΑ Α & Β ΒΑΘΜΟΥ -ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΝΠΔΔ ΝΠΙΔ Κ.Λ.Π) ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΦΕΙΔΩ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ..
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΟΛΑ..
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ , ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ …!!
ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΥ της ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ και ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ )
ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟ ΒΗΜΑ
ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ…
ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ …
ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΟΦΕΛΕΙΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΥΣ ….
Πλην των παραγράφων β’ και η’.
Λύση με χαμηλές εκπομπές C02 και μικρή κατανάλωση καυσίμου είναι τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Ας σκεφτούν τη λύση των diesel και φυσικά την επιλογή αγοράς μέσω leasing ώστε το κράτος να γνωρίζει εκ των προτέρων το κόστος ανά έτος χρήσης.
Νομίζω ότι οι Υπηρεσίες που οφείλουν να κάνουν αυτοψίες πρέπει να έχουν υπηρεσιακό αυτοκίνητο.
Για τους λοιπούς πρόεδρους κλπ μπορεί να μπει πλαφόν εισοδήματος ώστε ανάλογα με τις ετήσιες απολαβές τους να προβλέπεται ή μή η χρήση υπηρεσιακού αυτοκινήτου.