Άρθρο 28 Μητρώο Παραβατών

Στο Μητρώο παραβατών της παρ. 24 του άρθρου 2 καταγράφονται όσοι έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για παράβαση των διατάξεων για τις οποίες επιβάλλονται ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με τις παρ. 2, 3 και 5 του άρθρου 21. Οι εγγεγραμμένοι στο εν λόγω Μητρώο δεν γίνονται αποδεκτοί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς ως ιδιοκτήτες ή ανάδοχοι ζώων συντροφιάς ή υπεύθυνοι νομικού προσώπου, ούτε επιτρέπεται να έχουν εθελοντική ή μη θέση από την οποία μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα, για περίοδο τουλάχιστον δέκα (10) ετών από την τελεσίδικη ποινική καταδίκη, εκτός αν η επιβληθείσα ποινή έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Σε περίπτωση αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης, η εγγραφή διαγράφεται.

  • Ζητούμε στο Μητρώο παραβατών που θα τηρείται στην Εισαγγελία Αθηνών να καταγράφονται όσοι έχουν τελεσίδικη ποινική καταδίκη για κακοποίηση, βασανισμό ή θανάτωση, «κάθε ζώου» και όχι μόνο των ζώων συντροφιάς, όπως εσφαλμένα έχει επιλέξει ο συγγραφέας του σ/ν. Πέρα από τη θανάτωση παραγωγικού ζώου (που, και αυτή, υπόκειται σε κανόνες ώστε να μην είναι βασανισμός), η κακοποίηση είναι κακοποίηση για όλα τα έμβια όντα: όταν τα χτυπούν πονούν το ίδιο, όταν πεινούν, όταν διψούν, όταν τα εγκαταλείπουν, όταν τα βασανίζουν, αισθάνονται ακριβώς το ίδιο.

  • 20 Μαΐου 2021, 21:58 | Μουστάκα Αλεξάνδρα

    Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
    Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 21:24 | Τσακπίνογλου Κωνσταντίνος

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές
    δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι
    πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν
    να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για
    παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα
    το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με
    το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 21:49 | Γεωργία Τζιογκίδου

    Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας».

    Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 20:43 | Βυσσίνου Βίβιαν

    Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

  • 20 Μαΐου 2021, 20:01 | Γεωργια Ιμυρζιαδου

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

  • 20 Μαΐου 2021, 20:06 | γιωργος μανη

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 19:48 | ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΝΛΗΣ

    Στο Μητρώο παραβατών να καταχωρούνται και όσοι έχουν καταδικαστική απόφαση για παράνομη διακίνηση και εμπορία ζώων συντροφιάς.
    Η Επιτροπή Περιβάλλοντος και Δημόσιας Υγείας του Ευρωκοινοβουλίου, ευρωβουλευτές ζητούν την καλύτερη προστασία των ζώων και την τιμωρία των παραβατών με στόχο να περιοριστεί το παράνομο εμπόριο των ζώων.
    Δυστυχώς πολλά ζώα συντροφιάς διακινούνται παράνομα σε ολόκληρη την ΕΕ.

    Εκ μέρους της Παράταξης “ΕΝΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ”
    Ο επικεφαλής της Δημοτικής Ομάδας

    Χρήστος Κανλής

    και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι

    Ηρακλής Γκότσης – Χατζηκωνσταντίνου Σάββας – Αθυμαρίτου Φιλίππα – ΚΑλογερόπουλος Βασίλειος – Βανδώρος Σπυρίδων – Κατημερτζή Όλγα – Ακιανίδου Όλγα

  • 20 Μαΐου 2021, 19:24 | Εμμ. Βεργεράκης

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού

  • 20 Μαΐου 2021, 19:51 | Σεραφειμ Ιμυρζιαδης

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές
    δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι
    πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν
    να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για
    παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα
    το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με
    το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 19:31 | Κώστας

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 18:59 | Κωνσταντίνος Σφήκας – Πρόεδρος Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 18:43 | Νικόλαος Σφήκας

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 18:25 | Βηθλεέμ

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων
    Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

  • 20 Μαΐου 2021, 18:29 | ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

    «Στο Μητρώο παραβατών της παρ. 24 του άρθρου 2 καταγράφονται όσοι έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για παράβαση των διατάξεων για τις οποίες επιβάλλονται ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με τις παρ. 2, 3 και 5 του άρθρου 21. Οι εγγεγραμμένοι στο εν λόγω Μητρώο δεν γίνονται αποδεκτοί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς ως ιδιοκτήτες ή ανάδοχοι ζώων συντροφιάς ή υπεύθυνοι νομικού προσώπου, ούτε επιτρέπεται να έχουν εθελοντική ή μη θέση από την οποία μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα, για περίοδο τουλάχιστον δέκα (10) ετών από την τελεσίδικη ποινική καταδίκη, εκτός αν η επιβληθείσα ποινή έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Σε περίπτωση αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης, η εγγραφή διαγράφεται.»

    ΕΝΣΤΑΣΗ
    Το παράδοξο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα τσίρκο με ζώα στην Ελλάδα απαγορεύονται από το 2012 συνεπώς ποιός ο λόγος της αναφοράς σε αυτά. Επίσης, η απαγόρευση της εθελοντικής εργασίας σε χώρο με ζώα στερεί από τα δικαστήρια το δικαίωμα να ορίσουν ποινή στην οποία ο καταδικασθείς θα παρέχει υποχρεωτικά εθελοντική εργασία, π.χ. σε κυνοκομείο ως κοινωφελή εργασία.

    ΠΡΟΤΑΣΗ
    ❖ Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 18:09 | ΑΧΑΙΚΟ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ «ΠΕΡΙΤΑΣ»

    ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
    Η Θέση μας ήταν πάντα σαφής και ξεκάθαρη υπέρ της ευζωίας και προστασίας των αδέσποτων ζώων και υπέρ ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισής τους. Αυτό ήταν ανέκαθεν αρμοδιότητα της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και έτσι έπρεπε να παραμείνει, τόσο για την πολύχρονη εμπειρία διαχείρισης του θέματος των ζώων συντροφιάς όσο και για την τεχνογνωσία. Έχουμε ήδη εκφράσει την πλήρη αντίθεσή μας και έχουμε συνταχθεί με τους επιστημονικούς φορείς (Πανελλήνια Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο, κτηνιατρικές σχολές, Γεωτεχνικό Επιμελητήριο) ως προς τη μεταφορά μέρους ή όλης της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας σε ένα αναρμόδιο υπουργείο , το υπουργείο Εσωτερικών. Εκτιμώ ότι η χώρα μας δεν έχει κανένα λόγο να αντιτάσσεται ή να διαφοροποιείται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τον Παγκόσμιο Οργανισμό για την Υγεία των Ζώων και την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
    Όσον αφορά στο σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση, δεν θα αναφερθώ στις θετικές διατάξεις για την προστασία των ζώων και ειδικά των αδέσποτων , με τις οποίες αλίμονο συμφωνούμε όλοι . Ωστόσο, είμαι κάθετα αντίθετη σε οποιαδήποτε μετατροπή του άρθρου 9 του Ν4039/12 , το οποίο διασφάλιζε την ευζωία των ζώων μέσω των δημόσιων φορέων, υπεύθυνα και συστηματικά, με την εποπτεία των υπηρεσιών τους. Η ανάθεση της διαχείρισης αδέσποτων ζώων σε ΜΚΟ και σωματεία και η παραμονή τους σε παράνομα ιδιωτικά καταφύγια, μόνο διαυγής και υπεύθυνη δεν είναι και παράλληλα ανοίγει παράθυρο στην παράνομη εκτροφή, διακίνηση και εμπορία των ζώων. Είναι απορίας άξια και αδιανόητη η διευκόλυνση της κερδοσκοπίας, μέσω της πρόφασης των – τιμολογημένων διαδικτυακών – υιοθεσιών των ζώων και εν συνεχεία της εξαφάνισης τους σε άλλες χώρες, οι οποίες ήδη έχουν προβλήματα με αδέσποτα ζώα και προβαίνουν σε ευθανασίες. Είναι αντιφατικό και οξύμωρο, τη στιγμή που η Ελλάδα θα έπρεπε να εναρμονίζει τη νομοθεσία της με την ευρωπαϊκή, να εκδίδει εφαρμοστικά μέτρα των νέων Ευρωπαϊκών Κανονισμών για την Υγεία των Ζώων (Καν. ΕΕ αριθ. 2016/429, 2019/2035) ώστε να ξεκαθαρίζονται όλα τα ζητήματα σχετικά με τις εμπορικού και μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς (εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά κλπ), η αρμοδιότητα μετακινείται ξεκάρφωτη σε διοικητικό υπουργείο όπου όλοι γνωρίζουμε ότι μέχρι να οργανωθεί και να λειτουργήσει (εάν λειτουργήσει) θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε βάρος της προστασίας των ζώων και υπέρ του μαύρου εμπορίου εν γένει των ζώων συντροφιάς και της εκμετάλλευσης των αδεσπότων σκύλων και γατών.
    ΠΡΟΕΔΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

  • 20 Μαΐου 2021, 17:57 | Νατασα Μπομπολακη,προεδρος της ΠΦΠΟ

    Ως πρόεδρος της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας συμφωνώ με τις προτάσεις και ενστάσεις της άρθρου

    ΕΠΙΣΗΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ.
    ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΠΑΡ 3 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ .ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ

    ΟΧΙ ΤΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ .3 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΕΡΡΙΨΕ Η ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΖΩΩΝ .ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΙΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ .

    ΝΑΙ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΥΖΩΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ .ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ

    ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ

    ΟΧΙ ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗ .ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΕΣ ΚΛΠ

    ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ . ΕΛΕΟΣ

    ΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΟΡΙΣΤΙΑ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΖΩΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 10.000 ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ

    ΟΧΙ ΟΙ 5ΜΕΛΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ . ΑΠΕΤΥΧΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ .ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ .

    ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ . ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ

    ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ .

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
    ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΣΟ ΑΚΡΑΙΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ .

  • 20 Μαΐου 2021, 17:19 | Φωτεινή Θέου

    Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    «Στο Μητρώο παραβατών της παρ. 24 του άρθρου 2 καταγράφονται όσοι έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για παράβαση των διατάξεων για τις οποίες επιβάλλονται ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με τις παρ. 2, 3 και 5 του άρθρου 21. Οι εγγεγραμμένοι στο εν λόγω Μητρώο δεν γίνονται αποδεκτοί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς ως ιδιοκτήτες ή ανάδοχοι ζώων συντροφιάς ή υπεύθυνοι νομικού προσώπου, ούτε επιτρέπεται να έχουν εθελοντική ή μη θέση από την οποία μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα, για περίοδο τουλάχιστον δέκα (10) ετών από την τελεσίδικη ποινική καταδίκη, εκτός αν η επιβληθείσα ποινή έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Σε περίπτωση αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης, η εγγραφή διαγράφεται.».
    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    Το παράδοξο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα τσίρκο με ζώα στην Ελλάδα απαγορεύονται από το 2012 συνεπώς ποιός ο λόγος της αναφοράς σε αυτά. Επίσης, η απαγόρευση της εθελοντικής εργασίας σε χώρο με ζώα στερεί από τα δικαστήρια το δικαίωμα να ορίσουν ποινή στην οποία ο καταδικασθείς θα παρέχει υποχρεωτικά εθελοντική εργασία, π.χ. σε κυνοκομείο ως κοινωφελή εργασία.
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    ❖ Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 17:50 | Μιχάλης Μανωλαράλης

    Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    «Στο Μητρώο παραβατών της παρ. 24 του άρθρου 2 καταγράφονται όσοι έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για παράβαση των διατάξεων για τις οποίες επιβάλλονται ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με τις παρ. 2, 3 και 5 του άρθρου 21. Οι εγγεγραμμένοι στο εν λόγω Μητρώο δεν γίνονται αποδεκτοί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς ως ιδιοκτήτες ή ανάδοχοι ζώων συντροφιάς ή υπεύθυνοι νομικού προσώπου, ούτε επιτρέπεται να έχουν εθελοντική ή μη θέση από την οποία μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα, για περίοδο τουλάχιστον δέκα (10) ετών από την τελεσίδικη ποινική καταδίκη, εκτός αν η επιβληθείσα ποινή έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Σε περίπτωση αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης, η εγγραφή διαγράφεται.».
    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    Το παράδοξο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα τσίρκο με ζώα στην Ελλάδα απαγορεύονται από το 2012 συνεπώς ποιός ο λόγος της αναφοράς σε αυτά. Επίσης, η απαγόρευση της εθελοντικής εργασίας σε χώρο με ζώα στερεί από τα δικαστήρια το δικαίωμα να ορίσουν ποινή στην οποία ο καταδικασθείς θα παρέχει υποχρεωτικά εθελοντική εργασία, π.χ. σε κυνοκομείο ως κοινωφελή εργασία.
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    ❖ Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 17:15 | Όλγα Λιάρα

    Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    «Στο Μητρώο παραβατών της παρ. 24 του άρθρου 2 καταγράφονται όσοι έχουν καταδικαστεί τελεσίδικα για παράβαση των διατάξεων για τις οποίες επιβάλλονται ποινικές κυρώσεις σύμφωνα με τις παρ. 2, 3 και 5 του άρθρου 21. Οι εγγεγραμμένοι στο εν λόγω Μητρώο δεν γίνονται αποδεκτοί στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς ως ιδιοκτήτες ή ανάδοχοι ζώων συντροφιάς ή υπεύθυνοι νομικού προσώπου, ούτε επιτρέπεται να έχουν εθελοντική ή μη θέση από την οποία μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα, για περίοδο τουλάχιστον δέκα (10) ετών από την τελεσίδικη ποινική καταδίκη, εκτός αν η επιβληθείσα ποινή έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Σε περίπτωση αμετάκλητης αθωωτικής απόφασης, η εγγραφή διαγράφεται.».
    ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    Το παράδοξο σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι τα τσίρκο με ζώα στην Ελλάδα απαγορεύονται από το 2012 συνεπώς ποιός ο λόγος της αναφοράς σε αυτά. Επίσης, η απαγόρευση της εθελοντικής εργασίας σε χώρο με ζώα στερεί από τα δικαστήρια το δικαίωμα να ορίσουν ποινή στην οποία ο καταδικασθείς θα παρέχει υποχρεωτικά εθελοντική εργασία, π.χ. σε κυνοκομείο ως κοινωφελή εργασία.
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
    ❖ Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 17:47 | ΤΕΤΡΑΠΟΔΟΣ ΣΑΜΑΝΟΣ ΦΙΛ.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

    Στο Μητρώο παραβατών να καταχωρούνται και όσοι έχουν τελεσίδικη ποινική καταδικαστική απόφαση για παράνομη διακίνηση και εμπορία ζώων συντροφιάς. Το παράνομο εμπόριο ζώων συντροφιάς αποτελεί θλιβερή πραγματικότητα στην Ευρώπη και οι ευρωβουλευτές ζητούν την καλύτερη προστασία των ζώων και την τιμωρία των παραβατών.Πολλά ζώα συντροφιάς διακινούνται παράνομα σε ολόκληρη την ΕΕ, αποτελώντας πηγή εύκολου κέρδους με χαμηλό κίνδυνο για τα εγκληματικά δίκτυα. Σε ψήφισμα που ενέκρινε η επιτροπή περιβάλλοντος και δημόσιας υγείας στις 21 Ιανουαρίου 2020 , οι ευρωβουλευτές ζητούν ένα πανευρωπαϊκό σχέδιο δράσης με αυστηρότερες κυρώσεις και την υποχρεωτική καταχώρηση των ζώων συντροφιάς, με στόχο να περιοριστεί το παράνομο εμπόριο των ζώων.

  • 20 Μαΐου 2021, 17:08 | 3 kai o koykos

    .Αν είναι δυνατόν…το Νομοσχέδιο είναι ακόμα στην διαβούλευση και οι επιτήδειοι παίρνουν παράνομα TRACES και κάνουν παράνομες υιοθεσίες , που να ψηφιστεί κι’όλας..
    ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους εκμεταλλευτές των αδέσποτων..

  • 20 Μαΐου 2021, 16:46 | ΝΙΚΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:38 | ΕΛΕΝΗ ΝΤΙΝΤΟΚΑ

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:18 | ΝΙΚΗ ΒΑΡΔΑΚΗ

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:34 | ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΒΙΖΑ

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:11 | ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΗ

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:39 | ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΥ

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:12 | ΜΑΡΙΑ ΚΑΤΣΑΜΑΝΗ maria.katsamani@yahoo.gr

    Άρθρο 28, Μητρώο Παραβατών

    ΝΑΙ στο Μητρώο παραβατών και με ψυχιατρική παρακολούθηση των παραβατών.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ, ΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΩΝ ΣΕ Η.Π.Α ΠΟΥ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΩΝ, ΒΑΣΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΚΛΗΡΗΣ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΜΕΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Π.Χ. ΠΑΙΔΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΑΝΑΠΗΡΟΙ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ)

  • 20 Μαΐου 2021, 16:21 | Μανος Ψαρακης

    ΣΥΜΦΩΝΏ ΜΕ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΟΥ
    ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΏΝ ΖΏΩΝ
    ΣΥΝΤΡΟΦΙΆΣ – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

  • ‘Αρθρο 28 – Οι περιπτώσεις παραβατών στους οποίους έχει επιβληθεί ποινή φυλάκισης δεν θα πρέπει να διαγράφονται ποτέ από το Μητρώο Παραβατών.

  • 20 Μαΐου 2021, 14:33 | Πέτρος Τυμπακιανάκης

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 11:00 | ANIMAL PLANET GR

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές
    δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι
    πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν
    να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα
    το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με
    το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο

  • 20 Μαΐου 2021, 11:30 | Σ. Βογιατζη

    Σωστό, αρκεί να διευκρινιστεί για ποιές παραβάσεις αναφέρεται. Η κακοποίηση δεν έχει την ίδια βαρύτητα με την παράλειψη τοποθέτησης τσιπ. Θα πρέπει να αξιολογείται το παράπτωμα και να υπάρχουν ανάλογες κυρώσεις.

  • 20 Μαΐου 2021, 11:42 | Δημήτρης Γιάννακας

    Δεν μπορεί να υπάρχει οριζόντια επιβολή προστίμων. Επιφέρει ποινές
    δυσανάλογες των παραπτωμάτων σε περιπτώσεις ελαφρών παραπτωμάτων και ότι
    πρέπει να επαναξιολογηθεί: αποκλεισμός από το ΕΜΖΣ και από θέσεις που μπορούν
    να επηρεάσουν την ευζωία ενός ζώου για τουλάχιστον 10 έτη, εφαρμοστέες για
    παραβάτες που εγγράφονται στο Μητρώο Παραβατών. Δεν έχει την ίδια βαρύτητα
    το να παραμελήσει κάποιος ετήσιο εμβολιασμό ή κλινική εξέταση του ζώου του με
    το να κακοποιήσει βαριά ένα ζώο.

  • 20 Μαΐου 2021, 07:16 | Τσούλη Μιχαέλα

    Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

  • 20 Μαΐου 2021, 02:44 | Αλεξανδρα Καψάλη

    Συμφωνώ με τις θέσεις και τις ενστασεις της Πανελληνιας Φιλοζωικης και Περιβαλλοντικης Ομοσπονδιας.

  • 20 Μαΐου 2021, 01:45 | Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας

    Από την φράση «συμπεριλαμβανομένης της εργασίας σε καταφύγιο, τσίρκο, ζωολογικό κήπο ή κτηνοτροφική μονάδα,» ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΛΕΞΗ ΤΣΙΡΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΣΙΡΚΟ ΜΕ ΖΩΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Η λέξη αυτή, σε συνδυασμό με τον ορισμό του τσίρκο στο άρθρο 2 αφήνει περιθώρια παρερμηνειών της λέξης τσίρκο παρά την διάταξη του άρθρου 14.

  • 20 Μαΐου 2021, 00:15 | Χρυσαυγή Κομτζιά

    Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας

  • 19 Μαΐου 2021, 23:10 | ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

    1. Η ανάγκη στείρωσης ενός ζώου πρέπει να αποδεικνύεται μόνον από ιατρικούς λόγους και σε αυτούς να βασίζεται. Η υποχρεωτική στείρωση δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσει τις ελλείψεις της Πολιτείας στην διαχείριση του προβλήματος των αδεσπότων, τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι μη κυνηγετικά σκυλιά, μη σκυλιά εργασίας. Με την ίδια παράλογη λογική θα μπορούσε η Πολιτεία να στειρώνει ανθρώπους ώστε να μην ασθενούν και έτσι να μην επιβαρύνουν το σύστημα υγείας. Επιβάλλοντας την υποχρεωτική στείρωση των ζώων, το νομοσχέδιο τιμωρεί τους ευσυνείδητους κατόχους ζώων βάζοντας ταφόπλακα στην ερασιτεχνική εκτροφή όλων των φυλών και κυρίως των κυνηγετικών. Άλλωστε, ως ακρωτηριασμός αντιμετωπίζεται το κόψιμο της ουράς ενός σκύλου, ο δε πολύ χειρότερος ακρωτηριασμός των γεννητικών οργάνων όλων αδιακρίτως των ζώων συντροφιάς, αποτελεί ακρωτηριασμό παρά τα όσα αντίθετα ορίζονται στο νέο πλαίσιο και μάλιστα από τη στιγμή που καθίσταται υποχρεωτικός, είναι ο πλέον βάναυσος! Οι κτηνίατροι άλλωστε, φυσικά και είναι αντίθετοι στην υποχρεωτική στείρωση για λόγους άλλους πλήν ιατρικούς.

    2. Στην αιτιολογική έκθεση του πλαισίου αυτού πουθενά δεν αναφέρεται πώς, με ποιόν τρόπο, η υποχρεωτική στείρωση όλων των ζώων θα οδηγήσει σε έλεγχο του προβλήματος των αδεσπότων. Εφόσον σήμερα τα δεσποζόμενα ζώα έχουν ιδιοκτήτη και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση, ταυτοποιείται ο ιδιοκτήτης με το ζώο, συνεπώς δεν υφίσταται δικαιολογία ή ανάγκη αναγκαστικής στείρωσης. Δεν ελήφθη υπόψιν από τους συντάκτες του αισχρού νομοθετήματος η αρχή της αναλογικότητας του μέτρου της στείρωσης, καθόσον είναι υπερβολικό και βάναυσο εν σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό της αντιμετώπισης του προβλήματος των αδεσπότων. Ούτε ελήφθη υπόψιν και ούτε αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, ποσοστό αναλογίας κυνηγετικών σκύλων που βρέθηκαν αδέσποτοι σε σύγκριση με τον λοιπό αριθμό των αδεσπότων ζώων, ώστε να αποδειχθεί η επιβάρυνση του πληθυσμού των αδεσπότων με κυνηγετικά σκυλιά. Ούτε και αιτιολογείται στην αιτιολογική έκθεση του νέου πλαισίου, πώς η υποχρεωτική στείρωση θα οδηγήσει στην μείωση των αδεσπότων. Κατά τη γνώμη μας θα εκτιναχθούν οι αριθμοί των αδεσπότων έως εφαρμογής του νέου πλαισίου, διότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους θα σπεύσουν να τα ξεφορτωθούν, ειδικά όσοι δεν τα έχουν σημάνει ηλεκτρονικά, ώστε να αποφύγουν τις προβλεπόμενες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρώσεις. Το μέτρο της ηλεκτρονικής σήμανσης και η απόλυτη εφαρμογή του είναι κατά τη γνώμη μας αυτό που θα δώσει λύση στο πρόβλημα και όχι η υποχρεωτική στείρωση.

    3. Η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει για εξάλειψη του προβλήματος των αδεσπότων ζώων και με την χορήγηση κατάλληλης εκπαίδευσης και παιδείας προς τους πολίτες, να αντιμετωπίσει το όποιο πρόβλημα μακροπρόθεσμα. Άλλως, ας σκοτώσει και τους πλείστους αστέγους που δυστυχώς διαβιούν σε απάνθρωπες συνθήκες στους δρόμους, ώστε να μην τους βλέπουμε και να επιλύσει και αυτών το πρόβλημα.

    4. Η Ελληνική Κτηνιατρική Εταρεία είναι αντίθετη στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων. Η στείρωση είναι κτηνιατρική πράξη και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Δεν είναι δυνατόν να ακρωτηριαστούν δια στειρώσεως όλα τα ζώα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα παιδείας που οδηγεί στα αδέσποτα, δεν υπάρχει λογική στην σκέψη αυτήν.

    5. Αναρωτιόμαστε για ποιόν λόγο πρέπει οι κυνηγοί να έχουν σε κάθε μετακίνηση του ζώου τους το Διαβατήριο μαζί, όταν οι υπόλοιποι πολίτες μόνον όταν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό? Για ποιόν λόγο θεσπίζεται αυτή η δυσμενής διάκριση έναντι των κυνηγών, ενώ στην αιτιολογητική έκθεση του νόμου δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό? Για ποιόν λόγο δημιουργούνται πολίτες δύο κατηγοριών υποχρεώσεων?

    6. Για ποιόν λόγο θα αφαιρείται η άδεια κυνηγίου από κυνηγό, ενώ για τους υπόλοιπους πολίτες δεν προβλέπονται άλλου είδους διοικητικές κυρώσεις? Για ποιόν λόγο εισάγεται στο νομοσχέδιο τέτοια δυσμενής διάκριση έναντι μίας μόνο κατηγορίας πολιτών, παραβαίνοντας τις Αρχές της Ισονομίας?
    7. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι εκπρόσωπος φιλοζωικών οργανώσεων θα ασκεί Διοίκηση. Με ποια εχέγγυα αμερόληπτης κρίσης? Είναι εμφανές ότι το νομοσχέδιο περιλαμβάνει πληθώρα διατάξεων αντικυνηγετικού μένους που προέρχεται από φιλοζωικές οργανώσεις. Πλέον αυτές θα ασκούν και Διοίκηση? Και αν ελεγχθεί «φιλόζωος» και αποδειχθεί παραβάτης, ποια η διαβεβαίωση της αμερόληπτης κρίσης? Κόρακας δεν βγάζει κοράκου μάτι.

    8. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι οι φιλοζωικές οργανώσεις θα χρηματοδοτούνται. Για ποιόν λόγο θα χρηματοδοτούνται εφόσον δεν θα υπάρχουν πλέον αδέσποτα? Για ποιο ακριβώς έργο τους θα χρηματοδοτούνται? Εφόσον προβλέπεται χρηματοδότηση στους Δήμους, για ποιόν λόγο να προβλέπεται χρηματοδότηση των οργανώσεων αυτών?

    9. Διαφωνούμε με την θέσπιση γραφειοκρατικών και κοστοβόρων διαδικασιών (βλ. διαβατήριο σκύλου) τη στιγμή που ως έχει σήμερα η Νομοθεσία, η ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη με τον σκύλο του γίνεται με την καταγραφή του αριθμού του μικροτσιπ σε ειδική βάση δεδομένων. Για ποιόν λόγο πρέπει όλοι οι κάτοχοι ζώου να υποβληθούμε σε περαιτέρω έξοδα.

    10. Ο διαχωρισμός σε ζώα εργασίας (κυνηγετικά, ποιμενικά, ειδικών εργασιών και καθηκόντων) και ζώα συντροφιάς πρέπει να είναι σαφής και να οδηγήσει στην εξαίρεση από το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης των ζώων εργασίας. Η έννοια αυτή όπως αναφέρεται στο νέο πλαίσιο, δίνει το έναυσμα για την εξαίρεσή τους από τις παράλογες διατάξεις της υποχρεωτικής στείρωσης, της υποχρεωτικής κυκλοφορίας με διαβατήριο, της αποφυγής των εξοντωτικών ποινών στους κυνηγούς. Είναι λανθασμένη η εξομοίωση των εννοιών των ζώων εργασίας με τα ζώα συντροφιάς και δεν αιτιολογείται στην αιτιολογητική έκθεση του υπό διαβούλευση πλαισίου.

    11. Διαφωνούμε με την δυνατότητα υποβολής ανωνύμων καταγγελιών, είναι γνωστό και αναμενόμενο πού θα οδηγήσει αυτή η τακτική. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα επιβαρυνθούν ιδιαίτερα με την διερεύνηση τέτοιων καταγγελιών. Οι καταγγελίες πρέπει να οριστεί ότι θα είναι επώνυμες ώστε τούτο να λειτουργεί αποτρεπτικά για τους κακόβουλους.

    12. Η αντιμετώπιση των αδεσπότων είναι θέμα παιδείας των κατόχων ζώων και θεσμών ελέγχου και οργάνωσης της Πολιτείας. Ευτελίζετε το όλο θέμα, ανταλλάσσοντας και δελεάζοντας τον πολίτη, να στειρώσει το ζώο τους με αντάλλαγμα την έκπτωση σε δημοτικά τέλη.

    13. Το νέο πλαίσιο είναι εμφανές ότι βρίθει αντικυνηγετικού μένους προφανώς από την άκρατη υιοθέτηση θέσεων κάποιων δήθεν φιλοζωικών οργανώσεων. Σας επισημαίνουμε ότι τα εργασιακά πρότυπα των κυνηγετικών σκυλιών και των λοιπών σκυλιών εργασίας, ποιμενικών, φυλάκων, εξελίχτηκαν στο βάθος των αιώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα. Παράδειγμα οι εθνικές μας αρχέγονες φυλές, Ελληνικός Ιχνηλάτης, Ελληνικός Ποιμενικός, Μολοσσός της Ηπείρου, Κρητικός Λαγωνικός και άλλα ζώα – σκυλιά εργασίας. Συνιστούν μέρος της Εθνικής μας κληρονομιάς. Για ποιόν λόγο επιθυμείτε να τα αφανίσετε?

    14. Επιπρόσθετη απόδειξη του αντικυνηγετικού μένους των διατάξεων του νέου πλαισίου, είναι το γεγονός ότι σε ένα νομοθέτημα που σκοπό υποτίθεται ότι έχει την επίλυση του προβλήματος των αδεσπότων, εισάγονται νέα αδικήματα και νέες ποινές για τους κυνηγούς! Κάποιοι προφανώς βρήκαν την ευκαιρία να ασχοληθούν πάλι με τους κυνηγούς, δεν τους ενδιαφέρει ουσιαστικά το πρόβλημα των αδεσπότων αλλά το κυνήγι και η θέσπιση επιπλέον περιορισμών στην κυνηγετική δραστηριότητα!

    15. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, οι ανάγκες της επαρχίας (σε ζωικό κεφάλαιο σκύλων και γατών. Η επαρχία έχει διαφορετικά προβλήματα και ανάγκες εν σχέσει με τις μεγαλουπόλεις. Αγροικίες, ποιμνιοστάσια, οικίες, έχουν την ανάγκη ζωικού κεφαλαίου εκ των αναφερομένων ως ζώων συντροφιάς. Η ύπαιθρος χρειάζεται όλα τα ζώα.

    16. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, το πρόβλημα με την εκτίναξη του πληθυσμού του αγριόχοιρου σε όλη την Επικράτεια και η ανάγκη του να ελεγχθεί το πρόβλημα αυτό καθώς και οι επιδημιολογικής φύσεως συνέπειές του, κυρίως η πανώλη των χοίρων. Μόνο με το κυνήγι μπορεί να ελεγχθεί ο πληθυσμός του αγριόχοιρου. Με τέτοιους όμως δυσβάσταχτους περιορισμούς στους κυνηγούς, με την στείρωση των ζώων τους μακροπρόθεσμα θα μειωθεί ο αριθμός των κυνηγών που επιθυμούν να διατηρούν κυνηγετικά σκυλιά, αν θα υφίστανται πλέον μελλοντικά και δεν θα καταστεί δυνατή η αντιμετώπιση του υπερπληθυσμού του αγριόχοιρου με ανυπολόγιστες συνέπειες στην εθνική οικονομία.

    17. Αντιλαμβανόμαστε ότι στο νέο πλαίσιο υποκρύπτεται η ρύθμιση της διαχείρισης και της εμπορίας του ζωικού κεφαλαίου των ζώων εργασίας και συντροφιάς. Δημιουργείται ένα ιδιαίτερο και πονηρό πλαίσιο ρυθμίσεων απόκτησης ενός ζώου από ελάχιστα κέντρα διαχείρισης αδεσπότων ή εμπορίας ζώων που θα οδηγήσει σε οικονομικό όφελος αυτών που θα διαχειρίζονται την εμπορία των ζώων. Με τις υπό διαβούλευση διατάξεις καταργείται κάθε έννοια υγιούς κυνοφιλίας.

    18. Εν τέλει, είναι τουλάχιστον προσβλητικό αλλά και ειρωνικό, το υπό διαβούλευση νέο πλαίσιο να τιτλοφορείται ως «Πρόγραμμα Άργος». Αυθαίρετα χρησιμοποιείτε το όνομα του σκυλιού του Οδυσσέα, πιστού φίλου για μια ζωή και φύλακά του, ενός ζώου συμβόλου για την παγκόσμια ιστορία, παράδειγμα διδαχής, πίστης και αφοσίωσης, ένα από τα πιο δυνατά παραδείγματα της Ομηρικής Τέχνης, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο της εξαφάνισης των απογόνων του. Είστε απλά τραγικοί και δεν σέβεστε ούτε την ιστορία μας.

    Για τους παραπάνω λόγους σας δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.

  • 19 Μαΐου 2021, 23:41 | ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΡΑΓΑΛΙΝΟΣ

    Απαράδεκτες και εκδικητικές διατάξεις και ποινές, απόλυτα δυσανάλογες με την όποια πράξη και χωρίς κανένα στοιχείο σωσφρονισμού. Ούτε για ανθρωποκτονία δεν προβλέπονται τέτοιες εκδικητικές διατάξεις και ποινές. Να τροποποιηθεί ή να αποσυρθεί η διάταξη.