Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Να ψηφιστεί φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο.
Συμφωνώ με το παρακάτω σχόλιο του Δημήτριου και θα πρόσθετα το να πάει η αρνητική στο -25% όπως σε όλες τις προηγούμενες προκυρήξεις:
14 Φεβρουαρίου 2023, 14:59 | Δημητριος
Μόνιμος Σύνδεσμος
ΑΔΙΚΗ/ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΚΑΝ!
ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ:
Α)Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ 3 ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ,
Β)ΧΩΡΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ
Γ)ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ KATATΑΞΗΣ
Δ)ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥΣ 50 ΒΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ!!!
ΜΟΝΟ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ. ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Να αντικατασταθεί άμεσα αυτή η τροπολογία. Ζητούμε να ισχύσει φθίνουσα σειρά κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο χωρίς την ύπρξη βάσης. Ζητούμε δικαιοσύνη!
Να ψηφιστεί ως έχει.Καμια αλλαγή στην τροπολογία. Δεν είναι δυνατόν να πέσει η βάση κάτω από το 40.Υποτιμαται ο διαγωνισμός,οι επιτυχόντες μέχρι τώρα του διαγωνισμού και ο κόπος τόσων ανθρώπων που απέδωσαν επαρκώς.
Η απόφαση είναι σωστή.προφανως στην πρόταση έλαβαν υπόψη ότι θα καλυφθούν οι θέσεις και ίσως προκύψουν και επιλαχόντες για τα επόμενα χρόνια καθώς ένας νέος διαγωνισμός θα επιφέρει τεράστιο κόστος στο κράτος κάτι το οποίο μπορεί να αποφευχθεί αφού υπάρχει έτοιμη δεξαμενή υποψηφίων
Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΡΙΖΩΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ.
Για το Θεό! ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ! ΜΗΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΤΕ! ΘΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!
Η τροπολογία κινείται προς την σωστή κατεύθυνση. Είναι κάτι το οποίο θα έπρεπε να έχει γίνει εξ αρχής λόγω των συνθηκών. Είναι το πιο δίκαιο για όλους τους υποψηφίους. Ελπίζω στην ψήφιση της.
Οχι σε κατάργηση των βάσεων για κάθε μάθημα! Θα αδικηθεί πολύς κόσμος!
Συμφωνώ 100% με την εν λόγω τροπολογία.Να ψηφιστεί ως έχει.40 επιμέρους και 50 μέσος όρος
Γραπτός διαγωνισμός που απέτυχε παταγωδώς και άφησε 600 θέσεις κενές από τις 822, επιβάλλεται να επαναληφθεί!
Μπήκαμε και στην Ευρώπη, δεν νρεπόσατε λίγο??Για δες τε λίγο το EPSO να μαθαίνετε από τις υπόλοιπες Ευρωπαικές Χώρες, ότι πουθενά δεν αλλάζουν οι όροι της Προκήρυξης εκ των υστέρων!!Οπότε μας βολεύει είμαστε Ευρώπη και όποτε όχι, είμαστε Τριτοσκοσμική χώρα!!!
Και αφαιρέστε το άρθρο 20 ως άσχετο με το Κύριο αντικείμενο του Νόμου (Σύστημα Καινοτομίας στον Δημόσιο Τομέα)_(Σ 73 παρ.5, εδαφ. β). Εκτός αν θεωρείτε καινοτομία την άλλαγή των όρων της Προκήρυξης εκ των υστέρων και θα το εφαρμόζετε εφεξής!!!Δεν είναι καινοτομία είναι ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ!!!
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40 – ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 30% ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΑΔΕ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ 100% ΣΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ! ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 50% ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ – ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ – ΑΝ ΠΕΣΕΙ! – ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 50% Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ.
Η μοναδική λύση και η πιο αξιοκρατική είναι ο Μ Ε Σ Ο Σ – Ο Ρ Ο Σ των εξεταζόμενων μαθημάτων και η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την κάλυψη των θέσεων με φθίνουσα σειρά κατάταξης και θα υπάρξουν και επιλαχών.
ΕΦΟΣΟΝ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ.
Το νόμιμο δεν είναι και δίκαιο. Το μάθαμε στο πρώτο έτος της Νομικής. Κρίμα που θα μας οδηγήσετε στο Συμβούλιο της Επικρατείας για να βρούμε το δίκιο μας. Προλαβαίνετε να αποσύρετε το άρθρο!
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.ΟΣΟΙ ΠΗΡΑΜΕ ΜΕΡΟΣ ΑΦΙΕΡΩΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΑΣ!
Απαιτούμε δικαιοσύνη. Να ισχύσει ο γενικός μέσος όρος των τριών μαθημάτων σε φθίνουσα κατάταξη και με κατάργηση της βάσης. Η παρούσα λύση είναι αντισυνταγματική.
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού!
Δεν συγχωρείστε να κάνετε δεύτερο λάθος για να διορθώσετε το πρώτο!
Παρανοϊκή ρύθμιση, χωρίς ίχνος λογικής. Απελπισία…
Πολύ σωστό νομοσχέδιο διότι η βάση στο πανεπιστήμιο είναι το 5 & τα θέματα ήταν πολύ δύσκολα.
Η μείωση της βάσης στο 40% και του Μ.Ο. στο 50% είναι μια δίκαιη και αξιοκρατική λύση λόγω του αποτελέσματος αυτού του διαγωνισμού,η οποία ακόμα κι έτσι εξασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο υποψηφίων. Πρέπει να υπάρχει βάση καθώς εξασφαλίζεται η γνωστική επάρκεια σε όλα τα μαθήματα.
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΊ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΘΕΤΗΘΕΊ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ 50 ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ.
Η φωτογραφική αυτή ρύθμιση πλήττει ανεπανόρθωτα το κύρος του διαγωνισμού και δημιουργεί προηγούμενο για τους επόμενους. Είναι νομικά ασταθής και θα ακυρωθεί δικαστικά. Μόνη δίκαιη λύση είναι η επανάληψη του διαγωνισμού. Η λιγότερο άδικη λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο. Ελπίζουμε σε μια δίκαιη λύση.
Ζητήστε συγγνώμη ένας από το ΑΣΕΠ για όλο αυτό το μπάχαλο που προκαλέσατε! Να παραιτηθείτε! Είστε ανάξιοι!
Έχετε και το θράσος να λέτε ότι όλα έγιναν άψογα!
ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΜΕΣΑ!
Η μία αδικία πάει να καλυφθεί από μία ακόμη αδικία με αυτό το άρθρο. Ο πιο αξιοκρατικός τρόπος για να λυθεί είναι ο μέσος όρος και η κατάργηση της βάσης ανά μάθημα.
Εφοσον παλι μενουν καποιες κενες θεσεις με τις νεες βασεις 50 κ 40, να μειωθει και η αρνητικη βαθμολογια στο φυσιολογιο που ηταν παντα 0,25! Το 0,35 ηταν ακρως τιμωρητικο!!!!
Θα καλυφθει το 100% των θεσεων κ ισως να υπαρχουν κ λιγοι επιλαχοντες
Η μόνη αξιοκρατική λύση είναι η κατάρτιση πίνακα φθίνουσας κατάταξης με ταυτόχρονη κατάργηση της βάσης. Δε νοείται κάποιος με γενικό μέσο όρο 50 να είναι πιο άξιος από κάποιον με γενικό μέσο όρο 70 επειδή ο δεύτερος έγραψε ελάχιστα κάτω από την βάση σε ένα μάθημα. Απαιτούμε δικαιοσύνη.
Είναι η πιο δίκαιη λύση…πάντα σε όλους τους διαγωνισμούς υπάρχει μια βάση σε κάθε μάθημα και ένας μέσος όρος στο σύνολο των μαθημάτων…έτσι πρέπει να γίνει και τώρα και η κυβέρνηση ορθώς πρότεινε τη βάση σε κάθε μάθημα..
θεωρώ ότι η βάση που θέτει το σχέδιο νόμου στο 40 σε κάθε μάθημα είναι δίκαιη για να καλυφθούν το μεγαλύτερο μέρος των θέσεων, και να διατηρηθεί ένα επίπεδο στις γνώσεις που πρέπει να έχει ένας υποψήφιος. Όσο για το 50% στο σύνολο θεωρώ ότι είναι σωστό να τηρηθεί έτσι, καθώς πάντα ο Μ.Ο. στο σύνολο ήταν τόσο. Δεδομένης της πολύ υψηλής αρνητικής βαθμολογίας που είχαν τα μαθήματα, είναι πολύ δίκαιη η απόφαση και πρέπει να γίνει ΑΜΕΣΑ!!!
Ο Σταθμισμένος μέσος όρος δεν θεωρώ ότι είναι δίκαιος, καθώς πάντα υπήρχε βάση για να είναι κανείς επιτυχών.
ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΩΣ ΕΧΕΙ!!
θελω να μεταναστεύσω επειγόντως στο εξωτερικό!
Σας σιχάθηκα ρε!
Η μόνη αξιοκρατική λύση είναι η δημιουργία πίνακα φθίνουσας κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο και η κατάργηση της βάσης. Η παρούσα ρύθμιση είναι φωτογραφική και αντισυνταγματική και θα ακυρωθεί στα διοικητικά δικαστήρια.
Πείτε προσφορές! Πόσο θέλετε να πέσει η βάση; 50;40;38;30;
Η αρνητική; 0,25 ή 0,20;
ΤΙ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ;
ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ!
Μήπως θέλετε να παίξουμε την κολοκυθιά ή να ρίξουμε κέρμα;
μα δεν ντρεπόμαστε λίγο;
Να συζητάμε σε δημόσια διαβούλευση τρόπους παρανομίας και παραμερισμού του μόνου αρμόδιου οργάνου, του ΑΣΕΠ;
Σοβαρευτείτε λίγο! Και απορώ το Υπουργείο πώς πάνω στον πανικό του να βρει δίκαιη λύση, υπέπεσε σε τόσο τραγικές, επικίνδυνα απλοϊκές σκέψεις και λύσεις!
Συμφωνώ απόλυτα με την τροπολογία αυτή. Τόσο η βάση στα επιμέρους στο 40 όσο και το σύνολο στο 50 αποτελούν δύο στοιχεία που πρέπει να ληφθούν σωρευτικα υπόψη.
Η φθίνουσα σειρά κατάταξης θα οδηγήσει σε παραφορες αδικίες.
Αναμένουμε την ψήφιση ως έχει
Όσοι γράφετε για δίκαιη, αξιοκρατική και νόμιμη λύση, σας παρακαλώ ρίξτε μια ματιά στο Σύνταγμα, 110 άρθρα είναι!
Απόλυτα λογική και αναμενόμενη ρύθμιση δεδομένου ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός δεν προέβλεπε ξεχωριστή βάση άνα μάθημα και τόσο μεγάλη αρνητική βαθμολογία! Το μόνο που κατάφεραν είναι να αφήσουν τόσες κενές θέσεις οι οποίες πρέπει να καλυφθούν! Αξιοκρατικά βέβαια, με μπούσουλα και προτεραιότητα το μέσο όρο και στις τρεις ενότητες. Το 40 σαν βάση για κάθε ενότητα δεν το βρίσκω απαραίτητο – θα μπορούσε να παραληφθεί αν και διασφαλίζει ότι αποκλείονται οι πολύ χαμηλές βαθμολογίες.
ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ! ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΘΕΝΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
Μετά από την αποτυχία του διαγωνισμού γιατί αποτυχία είναι καθώς τόσοι διαγωνιζόμενοι με τόσα πολλά προσόντα και μεγάλη εμπειρία επειδή έγραψα σε ένα μάθημα 39 και στα υπόλοιπα 2 πάνω από 70 μένουν εκτός και άλλα άτομα που έχουν γράψει 40-50-60 να περνάνε.
Το θεωρώ η μεγαλύτερη αδικία που μπορεί να γίνει, καθώς έναν υποψήφιο των κρίνεις συνολικά.
Κάλυψη των θέσεων με βάση τον Μ Ε Σ Ο – Ο Ρ Ο και Κ Α Τ Α Ρ Γ Η ΣΗ της βάσης ανά μάθημα.
σας παρακαλώ, μπορείτε να αλλάξετε και τα αποτελέσματα και τις βάσεις του διαγωνισμού της ΕΣΔΔα;
ήταν πολύ δύσκολα τα θέματα!
Μπανανία!
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΤΕ ΝΕΟ ΣΟΒΑΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!
Νομίζω πως έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, θα πρέπει να μην υπάρχουν καθόλου όρια και απλά να καλυφθούν οι θέσεις με σειρά βαθμολογικής προτεραιότητας. Γιατί αν παραμείνουν κενές και πάλι κάποιες θέσεις, ακόμα και με τα ελαστικότερα όρια, τότε ποιο το νόημα;
Αυτό που πάει να γίνει είναι μια μεγάλη Α Δ Ι Κ Ι Α. Άμεση κάλυψη των κενών θέσεων με βάση τον Μ Ε Σ Ο – Ο Ρ Ο των τριών μαθημάτων και Κ Α Τ Α Ρ Γ Η Σ Η της βάσης ανά μάθημα.
ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΣΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΥΠΟΨΗΦΊΩΝ. Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ.
Η ΜΟΝΗ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.
Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 40 ΚΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Η ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ!
Στην προκήρυξη του 1Γ αναφερόταν ότι στους προσωρινους πίνακες θα υπάρχει τουλάχιστον ο διπλάσιος αριθμός από τις θέσεις, ωστόσο οι επιτυχόντες ήταν λίγοι. Εφοσον εκ των υστέρων τροποποιειτε τους όρους γιατί δεν μεριμνατε ώστε να υπάρξουν επιτυχόντες στον διπλασιο αριθμό, ώστε ακόμα και αν κάποιος δεν αποδεχθεί τη θέση να υπάρξουν επιλαχοντες. Για το υπόβαθρο που αναφέρουν κάποιοι δεν θεωρώ ότι το υπόβαθρο μου ειναι χαμηλότερο επειδή σε ένα μάθημα δεν έγραψα 34/60 αλλά 31.Αν υπήρχαν υποψήφιοι στο διπλάσιο αριθμό από τις θέσεις, ίσως αρκετοί από εμάς που είμαστε στις ειδικές κατηγορίες θα παίρναμε τις θέσεις που εξαρχής προορίζονταν για εμάς. Τη δουλειά όλοι θα την μάθουν στην πράξη αλλά και στη σχολή που όσοι περάσουν θα πρέπει να παρακολουθήσουν.Τελος όσοι είμαστε ΑΜΕΑ έχουμε περισσότερες δυσκολίες σε σχέση με άλλους που είναι υγιείς και πάλι το επίπεδο μας είναι αν όχι το ίδιο πολύ κοντά σε αυτό των υποψηφίων της γενικής κατηγορίας.
Η πιο αξιοκρατική λύση και η πιο δίκαιη είναι η φθίνουσα κατάταξη με βάση τον μέσο όρο καθώς και την κατάργηση της βάσης ανά μάθημα. Δίκαιη νομοθεσία θέλουμε για την κάλυψη των θέσεων.
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση του άρθρου 20!
Είναι σωστό να διατηρηθεί η βάση σε κάθε μάθημα, διότι εξασφαλίζει το επίπεδο γνώσεων και των τριών μαθημάτων, πράγμα που ήταν ζητούμενο της προκήρυξης!
Να ψηφιστεί άμεσα.
Κάντε κάτι για τους υπαλλήλους της πρώην ΑΤΕ, οι οποίοι είναι οι μόνοι υπάλληλοι διορισμένοι μέσω ΑΣΕΠ που απολύθηκαν…
Η ρύθμιση είναι προς την σωστή κατεύθυνση κ έπρεπε εξαρχής να είναι η βάση πιο χαμηλά αλλά σίγουρα στο 50% για το κάθε μάθημα και 55% για μέσο όρο. Η βάση δεν πρέπει να καταργηθεί μιας και έτσι διασφαλίζεται η στελέχωση της ΑΑΔΕ με ικανά στελέχη.
Σωστή η απόφαση για πλήρωση των θέσεων στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό. Από εκεί και πέρα, τόσο η γενική βάση όσο και οι επιμέρους βάσεις των μαθημάτων, το πιο δίκαιο είναι να μην πέσουν κάτω από το 50%. Δεν νοείται υπάλληλος της ΑΑΔΕ να έχει γράψει στη λογιστική κάτω από 50%, πόσο μάλλον κάτω από 40%. Το γεγονός ότι υπάρχουν 11.500 αποτυχόντες στο διαγωνισμό οι οποίοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την κατάσταση, δεν είναι κάτι που προξενεί έκπληξη σε κανέναν νομίζω δυστυχώς. Τέτοιου είδους αξιώσεις όμως θα μας γύριζαν πολλά χρόνια πίσω, όπου η στελέχωση του δημόσιου τομέα γινόταν με αναξιοκρατικές μεθόδους, γεγονός που ακόμα πληρώνουμε ως κράτος. Μη ξεχνάμε άλλωστε ότι η πρόσκληση του διαγωνισμού προέβλεπε τόσο τη γενική βάση, όσο και τις επιμέρους βάσεις σε κάθε μάθημα. Η διάταξη αυτή που είναι προς ψήφιση τροποποιεί τις βάσεις, δηλαδή τους όρους της πρόσκλησης και δεν τους καταργεί. Το γεγονός ότι υπάρχουν διαγωνιζόμενοι οι οποίοι θεωρούν ότι με 30% στη λογιστική είναι πιο ικανοί να καλύψουν μία θέση στο υπουργείο οικονομικών από κάποιον που έχει 50% και στα 3 μαθήματα είναι διαχρονικό πρόβλημα της Ελλάδας, άλλα ευτυχώς για το κοινό καλό υπάρχουν νόμοι και όροι των προσκλήσεων που τηρούνται.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΣΤΙΣ 14/2 ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ.
ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ 40 ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 39.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΜΕ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΕΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ 33 ΑΠΟ ΤΙΣ 60 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗ ΞΕΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 24 ΣΩΣΤΕΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΒΙΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΣΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ FORUMS ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΑΝΕ. ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑΧΑ ΟΤΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΟ 40;; ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ! ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ;
ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΕΝΩ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΥΠΕΡ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗ ΑΥΘΑΙΤΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΘΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΝΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΒΟΛΕΨΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΑΦΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ;; ΑΦΟΥ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΛΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ;;
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΕ 40-45 ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΑΤΕ.
ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΛΟΙ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΣΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΜΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. ΑΝ Η ΒΑΣΗ ΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΟ 39 Ή ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ 40 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΕ Η ΒΑΣΗ 40 ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΑΣΕΣ ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ 39 ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΝΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ.
ΚΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΛΛΙΩΣ Η ΒΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ 39 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΠΑΣΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ 33 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ 60 ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ 27 ΠΑΛΙ 39,34 ΕΧΟΥΝ. ΑΝ ΑΦΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΩΣΤΑ 33 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΑΜΒΛΥΝΕΤΑΙ ΑΝ ΠΕΣΕΙ Η ΒΑΣΗ ΣΤΟ 39 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 60 ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΩΣΤΕΣ 33 ΚΑΙ 27 ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΚΟΒΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΝΕΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΝΩ ΑΝ ΕΙΧΕ ΣΩΣΤΕΣ 33 ΛΑΘΑΜΕΝΕΣ 25 ΚΑΙ 2 ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΠΕΡΝΑΕΙ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΔΙΚΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 33 ΣΩΣΤΕΣ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΟΤΙ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΗΤΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΤΕΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΒΛΕΨΕΣ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ. ΑΦΟΥ Η ΒΑΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΑΥΤΑ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΛΗΠΤΕΟΥ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΣΩΣΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΜΟΝΟ ΤΟ 39 ΒΑΣΗ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΕΣ ΕΠΑΡΚΗ !!!
ΟΚ ΝΑ ΡΙΞΕΙΣ ΩΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΠΑΡΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 24 ΣΩΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΙΣΑΙ ΚΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΩΣΤΑ 33 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΗΤΟΙ ΤΟ 55% ΑΥΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΟΥΜΕΝΟ.
ΑΛΛΙΩΣ ΜΟΝΟ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΠΑΙΔΙΑ!! ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΕΠ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΝΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ.
ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΣΤΗ ΛΥΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΟΛΟΙ ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΒ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟ 39.
ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΗΞΕΡΑΝ ΤΟ 55% ΤΩΝ ΤΕΘΕΝΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΒΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ 1Γ ΑΠΠ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ.
ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΙΔΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ