1. Η παράνομη εμπορία ζώων συντροφιάς κατά τους όρους του παρόντος νόμου τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ.
2. Οι παραβάτες των περ. δ’, ε’ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5, των περ. γ’ και δ’ της παρ. 8 του άρθρου 6, της παρ. 4 του άρθρου 11, καθώς και της περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 16 τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ. Οι παραβάτες της περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 16 και της παρ. 4 του άρθρου 14 τιμωρούνται με ποινή κάθειρξης μέχρι δέκα (10) έτη και με χρηματική ποινή μέχρι πεντακόσιες (500) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από πενήντα (50) έως εκατό (100) Ευρώ.
3. Οι παραβάτες του άρθρου 14 πλην της παρ. 4 τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι δύο (2) έτη και με χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ.
4. Οι παραβάτες της παρ. 5 του άρθρου 5, καθώς και η κλοπή οποιουδήποτε ζώου συντροφιάς τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι έξι (6) μηνών και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες (300) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως είκοσι (20) Ευρώ. Η κλοπή κυνηγετικού σκύλου ή σκύλου βοήθειας τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ένα (1) έτος και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ.
5. Οι παραβάτες των άρθρων 3, 4, 7, 9, 10 και 11 του ν. 2017/1992 (Α΄31) τιμωρούνται με τις ποινές που προβλέπονται στην παρ. 2.
6. Στις περιπτώσεις των προηγούμενων παραγράφων, η έκθεση βεβαίωσης της παράβασης που συντάσσεται από αρμόδια αρχή διαβιβάζεται αυθημερόν στον αρμόδιο δήμο για την επιβολή των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων και προστίμων.
7. Σε περίπτωση υποτροπής οι χρηματικές ποινές που προβλέπονται στις παρ. 1, 2 και 3 διπλασιάζονται.
8. Στις περιπτώσεις εγκλημάτων του παρόντος νόμου, μπορεί να παρίσταται αυτοτελώς και κάθε φιλοζωικό σωματείο ή φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δραστηριοποιείται σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο και είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του ΕΜΖΣ, ανεξάρτητα αν έχει υποστεί περιουσιακή ζημία, προς υποστήριξη της κατηγορίας και μόνο. Η σχετική δήλωση μπορεί να γίνει τόσο κατά την προδικασία όσο και στο ακροατήριο, σύμφωνα με το άρθρο 84 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ με τις ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ και τις ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωϊκής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (Π.Φ.Π.Ο.) και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού.
Υπογραφή:
ΦΙΛΟΖΩΪΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ »ΛΑΪΜΑ» Κομοτηνής
ΟΧΙ στις «ποινές» χάδι στους Δήμους , που στη πράξη σημαίνει ,ότι οι περισσότεροι Δήμοι θα συνεχίσουν το «έργο» τους κατά των ζώων .ΝΑΙ σε πραγματικές κυρώσεις στους Δήμους,ποινικές και διοικητικές.
Απαραίτητο να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδήμαρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Θα πρέπει να τονίσουμε ξανά πόσο σημαντική είναι η υποχρεωτική στείρωση χωρίς καμία εξαίρεση ούτε για σκύλους εργασίας ή κυνηγών / κυνηγετικούς σκύλους ή ζώα ατόμων που εκτρέφουν χωρίς να είναι νόμιμοι επαγγελματίες εκτροφείς. Με τις εξαιρέσεις ανοίγει ο δρόμος για παρανομίες και εγκαταλείψεις. Κάπως έτσι η χώρα μας έχει εκατομμύρια αδέσποτα. Η στείρωση είναι βασική για την ευζωία του ζώου, κάτι το οποίο έχει αποδειχτεί και επιστημονικά και μπορεί να σας το πει οποιοσδήποτε κτηνίατρος. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, απλά εθελοτυφλεί. Τα άτομα που ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα ζώα είμαστε πολλά και τρέχουμε συνεχώς να βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Ήρθε η ώρα να ακουστεί και η δική μας φωνή.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων
μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών
εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21
1. Η παράνομη εμπορία ζώων συντροφιάς κατά τους όρους του παρόντος νόμου τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ. ΠΡΟΤΑΣΗ: η ποινη ΜΟΝΟ ενός ετους δεν θα αποτρεψει οσους ηδη παρανομα εμπορευονται ζωα ( πχ στο Σχιστο και στις λαικες αγορες), ουτε τους παρανομους εκτροφεις ζωων. Το παρανομο εμποριο ζωων συντροφιας επιβαλλεται να εχει πιο ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ή εστω πιο αυστηρες χρηματικες ποινες
2. Οι παραβάτες των περ. δ’, ε’ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5, των περ. γ’ και δ’ της παρ. 8 του άρθρου 6, της παρ. 4 του άρθρου 11, καθώς και της περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 16 τιμωρούνται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ. Οι παραβάτες της περ. β’ της παρ. 1 του άρθρου 16 και της παρ. 4 του άρθρου 14 τιμωρούνται με ποινή κάθειρξης μέχρι δέκα (10) έτη και με χρηματική ποινή μέχρι πεντακόσιες (500) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από πενήντα (50) έως εκατό (100) Ευρώ. ΠΡΟΤΑΣΗ: Αυστηροποιηση της ποινης κι ειδικα των χρηματικων προστιμων και στις 2 περιπτωσεις παραβασεων
3. Οι παραβάτες του άρθρου 14 πλην της παρ. 4 τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι δύο (2) έτη και με χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ. ΕΡΩΤΗΣΗ: Μονο 2 χρονια για συμμετοχη/βασανισμο ζωων σε τσιρκο, λαικες παραδοσεις κι αλλα θεαματα? Τοσο χαμηλες χρηματικες ποινες? Δεν θα λειτουργησει αποτρεπτικα ο νομος αν δεν εχει τη δεουσα αυστηροτητα
4. Οι παραβάτες της παρ. 5 του άρθρου 5, καθώς και η κλοπή οποιουδήποτε ζώου συντροφιάς τιμωρούνται με φυλάκιση μέχρι έξι (6) μηνών και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες (300) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως είκοσι (20) Ευρώ. Η κλοπή κυνηγετικού σκύλου ή σκύλου βοήθειας τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ένα (1) έτος και χρηματική ποινή μέχρι τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες, το ύψος εκάστης των οποίων ορίζεται από δέκα (10) έως πενήντα (50) Ευρώ.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ: Η αφαιρεση μικροτσιπ κι η κλοπη ζωου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ! Η αφαιρεση μικροτσιπ επιβαλεται να εχει ΒΑΡΥΤΑΤΗ ΤΙΜΩΡΙΑ! Η κλοπη κυνηγετικου σκυλου ΔΕΝ είναι ισαξια της κλοπης σκυλου βοηθειας! Ο κυνηγετικος σκυλος είναι ένα εργαλειο για ένα «δολοφονικο» ΧΟΜΠΙ, ενώ ο σκυλος βοηθειας είναι εργαλειο στα χερια ενός τυφλου ή ΑΜΕΑ ατομου!
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ
ΟΧΙ στις «ποινές» χάδι στους Δήμους , που στη πράξη σημαίνει ,ότι οι περισσότεροι Δήμοι θα συνεχίσουν το «έργο» τους κατά των ζώων.
ΝΑΙ σε πραγματικές κυρώσεις στους Δήμους,ποινικές και διοικητικές.
Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens αναφερόμενοι στο άρθρο: «Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.»
Να ποινικοποιηθεί για τους δημάρχους, τα μέλη των δημοτικών συμβουλίων και όλους όσοι ορίζονται ως υπεύθυνοι για την διαχείριση του προγράμματος «Άργος», η οποιαδήποτε αμέλεια τους σε σχέση με τις υποχρεώσεις τους στα πλαίσια της ευζωίας των ζώων, καθώς επίσης και στην περίπτωση χρήσης χρηματοδοτικών πόρων του προγράμματος «Άργος» για άλλους σκοπούς πέραν αυτών για τους οποίους εκταμιεύθηκε η χρηματοδότηση.
Δεν προβλέπεται καμία κύρωση στους Δήμους όταν δεν μεριμνούν για την ευζωία των αδέσποτων. Δεδομένου ότι η επίτευξη ευζωίας των αδέσποτων δεν συναρτάται πάντα με οικονομικές επιβαρύνσεις, αλλά απαιτεί και ενεργοποίηση των προβλεπόμενων φορέων και δομών και συνεπή εφαρμογή των εκάστοτε ισχυουσών διατάξεων, πρέπει στο πλαίσιο ελέγχου της εφαρμογής της νομοθεσίας από το ΥΠΕΣ και από οποιαδήποτε άλλη αρμόδια αρχή, να προβλεφθεί η ρητή αρμοδιότητα τους για την επιβολή αυστηρών κυρώσεων στους Δήμους σε ό,τι αφορά τα αδέσποτα αρμοδιότητας του εκάστοτε Δήμου (μη περισυλλογή, μη ηλεκτρονική σήμανση, μη στείρωση, αμέλεια σε σχέση με την ευζωία τους κλπ.)
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Η Θέση μας ήταν πάντα σαφής και ξεκάθαρη υπέρ της ευζωίας και προστασίας των αδέσποτων ζώων και υπέρ ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισής τους. Αυτό ήταν ανέκαθεν αρμοδιότητα της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και έτσι έπρεπε να παραμείνει, τόσο για την πολύχρονη εμπειρία διαχείρισης του θέματος των ζώων συντροφιάς όσο και για την τεχνογνωσία. Έχουμε ήδη εκφράσει την πλήρη αντίθεσή μας και έχουμε συνταχθεί με τους επιστημονικούς φορείς (Πανελλήνια Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο, κτηνιατρικές σχολές, Γεωτεχνικό Επιμελητήριο) ως προς τη μεταφορά μέρους ή όλης της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας σε ένα αναρμόδιο υπουργείο , το υπουργείο Εσωτερικών. Εκτιμώ ότι η χώρα μας δεν έχει κανένα λόγο να αντιτάσσεται ή να διαφοροποιείται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τον Παγκόσμιο Οργανισμό για την Υγεία των Ζώων και την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Όσον αφορά στο σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση, δεν θα αναφερθώ στις θετικές διατάξεις για την προστασία των ζώων και ειδικά των αδέσποτων , με τις οποίες αλίμονο συμφωνούμε όλοι . Ωστόσο, είμαι κάθετα αντίθετη σε οποιαδήποτε μετατροπή του άρθρου 9 του Ν4039/12 , το οποίο διασφάλιζε την ευζωία των ζώων μέσω των δημόσιων φορέων, υπεύθυνα και συστηματικά, με την εποπτεία των υπηρεσιών τους. Η ανάθεση της διαχείρισης αδέσποτων ζώων σε ΜΚΟ και σωματεία και η παραμονή τους σε παράνομα ιδιωτικά καταφύγια, μόνο διαυγής και υπεύθυνη δεν είναι και παράλληλα ανοίγει παράθυρο στην παράνομη εκτροφή, διακίνηση και εμπορία των ζώων. Είναι απορίας άξια και αδιανόητη η διευκόλυνση της κερδοσκοπίας, μέσω της πρόφασης των – τιμολογημένων διαδικτυακών – υιοθεσιών των ζώων και εν συνεχεία της εξαφάνισης τους σε άλλες χώρες, οι οποίες ήδη έχουν προβλήματα με αδέσποτα ζώα και προβαίνουν σε ευθανασίες. Είναι αντιφατικό και οξύμωρο, τη στιγμή που η Ελλάδα θα έπρεπε να εναρμονίζει τη νομοθεσία της με την ευρωπαϊκή, να εκδίδει εφαρμοστικά μέτρα των νέων Ευρωπαϊκών Κανονισμών για την Υγεία των Ζώων (Καν. ΕΕ αριθ. 2016/429, 2019/2035) ώστε να ξεκαθαρίζονται όλα τα ζητήματα σχετικά με τις εμπορικού και μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς (εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά κλπ), η αρμοδιότητα μετακινείται ξεκάρφωτη σε διοικητικό υπουργείο όπου όλοι γνωρίζουμε ότι μέχρι να οργανωθεί και να λειτουργήσει (εάν λειτουργήσει) θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε βάρος της προστασίας των ζώων και υπέρ του μαύρου εμπορίου εν γένει των ζώων συντροφιάς και της εκμετάλλευσης των αδεσπότων σκύλων και γατών.
ΠΡΟΕΔΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ως πρόεδρος της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας συμφωνώ με τις προτάσεις και ενστάσεις της άρθρου
ΕΠΙΣΗΣ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΠΑΡ 3 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ .ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
ΟΧΙ ΤΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ .3 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΕΡΡΙΨΕ Η ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΖΩΩΝ .ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΙΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ .
ΝΑΙ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΥΖΩΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ .ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ
ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗ .ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΕΣ ΚΛΠ
ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ . ΕΛΕΟΣ
ΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΟΡΙΣΤΙΑ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΖΩΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 10.000 ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ
ΟΧΙ ΟΙ 5ΜΕΛΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ . ΑΠΕΤΥΧΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ .ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ .
ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ . ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ
ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ .
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΣΟ ΑΚΡΑΙΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ .
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ορνιθολογίας (Π.Ο.Ο.)
.Αν είναι δυνατόν…το Νομοσχέδιο είναι ακόμα στην διαβούλευση και οι επιτήδειοι παίρνουν παράνομα TRACES και κάνουν παράνομες υιοθεσίες , που να ψηφιστεί κι’όλας..
ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους εκμεταλλευτές των αδέσποτων..
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens
Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
ΣΥΜΦΩΝΏ ΜΕ ΤΙΣ ΘΈΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΟΥ
ΣΥΛΛΌΓΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΏΝ ΖΏΩΝ
ΣΥΝΤΡΟΦΙΆΣ – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
ΟΧΙ στις “ποινές” χάδι στους Δήμους, που στη πράξη σημαίνει, ότι οι περισσότεροι Δήμοι θα συνεχίσουν το “έργο” τους κατά των ζώων. ΝΑΙ σε πραγματικές κυρώσεις στους Δήμους, ποινικές και διοικητικές.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων
μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών
εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
Άρθρο 21. Παρ. 4 – Να μην διαχωρίζονται οι κυνηγετικοί σκύλοι από τα λοιπά ζώα συντροφιάς και η εξαίρεση της ποινής για «φυλάκιση μέχρι ένα έτος και χρηματική ποινή από πέντε χιλιάδες (5.000) μέχρι οκτώ χιλιάδες (8.000) ευρώ» να αφορά αποκλειστικά και μόνο τους σκύλους βοηθείας.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων
Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων
μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών
εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων
μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών
εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Τα σωματεία τα οποία δεν έχουν έννομο συμφέρον να μη δύναται να συμμετέχουν στη διαδικασία απονομής δικαιοσύνης ώστε να εξασφαλίζεται η αμεροληψία της απονομής δικαιοσύνης από τα αρμόδια δικαστήρια.
Τα σωματεία τα οποία δεν έχουν έννομο συμφέρον να μη δύναται να συμμετέχουν στη διαδικασία απονομής δικαιοσύνης ώστε να εξασφαλίζεται η αμεροληψία της απονομής δικαιοσύνης από τα αρμόδια δικαστήρια.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων
μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών
εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8.
Να ορισθούν σαφείς ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων, ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
«1. Οι δήμοι υποχρεούνται να διαθέτουν ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 3, το οποίο περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον (α) την περισυλλογή, (β) την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης, (γ) την ηλεκτρονική σήμανση και την καταγραφή στο ΕΜΖΣ, (δ) τη στείρωση και (ε) την υιοθεσία τους.»
Να προστεθεί στο τέλος της παρ.1: «ή ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΠΕΡΙΣΥΛΛΕΧΘΗΚΑΝ». Διαφορετικά τα ζώα θα μένουν ΜΟΝΙΜΑ, ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ έγκλειστα σε κυνοκομεία!
«2. Ο δήμος δύναται, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, να συνεργάζεται για τους σκοπούς της παρ. 1, συνάπτοντας σχετική έγγραφη συμφωνία, με φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα…»
Στην παρ.2, η φράση «δύναται, με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου» να αντικατασταθεί με «ΟΦΕΙΛΕΙ». Διαφορετικά συνεχίζεται η ομηρία των φιλοζωικών από τους Δήμους. Στις περισσότερες περιπτώσεις το “δύναται” μεταφράζεται ως “αν θέλω” με αποτέλεσμα οι περισσότεροι δήμοι να αρνούνται τη συνεργασία.
«3.Κάθε δήμος υποχρεούται να διαθέτει, είτε ο ίδιος είτε στο πλαίσιο συνεργασίας με άλλους δήμους είτε ως μέλος συνδέσμου δήμων, τουλάχιστον ένα (1) καταφύγιο. Ο δήμος δύναται, ανάλογα με τις ανάγκες του, να συμβάλλεται με νομίμως αδειοδοτημένα καταφύγια. Η υποχρέωση της παρούσας δεν υφίσταται για δήμους με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων (3.000) κατοίκων.»
Η λέξη «καταφύγιο» στην α’ πρόταση της παρ.3 να αντικατασταθεί με τη φράση «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΒΡΑΧΕΙΑΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ». Τα είδαμε τα Δημοτικά καταφύγια τόσα χρόνια, κατασπαταλούν δημόσιο χρήμα και χρησιμεύουν στους Δήμους μόνο για να εξαφανίζουν ζώα. Να μην εξαιρούνται οι Δήμοι με λιγότερους από 3.000 κατοίκους.
«5. (βαγ) Αν διαπιστωθεί από την κτηνιατρική εξέταση ότι είναι επικίνδυνα ζώα συντροφιάς ή ότι πάσχουν από ανίατη ασθένεια ή ότι είναι πλήρως ανίκανα να αυτοσυντηρηθούν λόγω γήρατος ή αναπηρίας και η διατήρησή τους στη ζωή είναι πρόδηλα αντίθετη με τους κανόνες ευζωίας τους, υποβάλλονται σε ευθανασία.»
Να προστεθεί στο τέλος της παρ. 5: «ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ Της 5ΜΕΛΟΥΣ».Ουδεμία ευθανασία δεν θα πρέπει να επιτρέπεται, χωρίς την έγκριση της 5μελούς και θα πρέπει να καταγραφούν ρητά οι κτηνιατρικοί λόγοι που απαιτούν διαφορετική αντιμετώπιση, διαφορετικά ανοίγει ο δρόμος για αυθαίρετες ευθανασίες.
«8. Σε κάθε δήμο συγκροτείται, με απόφαση του δημάρχου, πενταμελής Επιτροπή Παρακολούθησης του επιχειρησιακού προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς… Στην Επιτροπή μετέχουν: (α) Δύο (2) μέλη που ορίζονται από φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων και δραστηριοποιούνται στον δήμο.»
Παρ. 8: Οι 5μελείς θα πρέπει να απεμπλακούν από τους Δήμους. Η 5μελής θα πρέπει να συγκροτείται από το Υπουργείο ή την Περιφέρεια. Οι 2 εκπρόσωποι των φιλοζωικών σωματείων θα πρέπει να ορίζονται από το σύνολο των φιλοζωικών σωματείων της κάθε Περιφέρειας, που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο του ΥΠΕΣ, με μεταξύ τους ψηφοφορία.
Να προβλεφθούν ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών σωματείων ή φιλοζωικών οργανώσεων
μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα σε δικαστήρια προς υποστήριξη των κατηγοριών
εφόσον δε θίγονται οι ίδιες, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 21.8
Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων, ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Παράγραφος 8. Στις περιπτώσεις εγκλημάτων του παρόντος νόμου, μπορεί να παρίσταται αυτοτελώς και κάθε φιλοζωικό σωματείο ή φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δραστηριοποιείται σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο και είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του ΕΜΖΣ, ανεξάρτητα αν έχει υποστεί περιουσιακή ζημία, προς υποστήριξη της κατηγορίας και μόνο. Η σχετική δήλωση μπορεί να γίνει τόσο κατά την προδικασία όσο και στο ακροατήριο, σύμφωνα με το άρθρο 84 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.
Παρατήρηση
Τα σωματεία τα οποία δεν έχουν έννομο συμφέρον να μη δύναται να συμμετέχουν στη διαδικασία απονομής δικαιοσύνης ώστε να εξασφαλίζεται η αμεροληψία της απονομής δικαιοσύνης από τα αρμόδια δικαστήρια.
Παρατήρηση
Τα σωματεία τα οποία δεν έχουν έννομο συμφέρον να μη δύναται να συμμετέχουν στη διαδικασία απονομής δικαιοσύνης ώστε να εξασφαλίζεται η αμεροληψία της απονομής δικαιοσύνης από τα αρμόδια δικαστήρια.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Να ορισθούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων, ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Θα πρέπει να τονίσουμε ξανά πόσο σημαντική είναι η υποχρεωτική στείρωση χωρίς καμία εξαίρεση. Με τις εξαιρέσεις ανοίγει ο δρόμος για παρανομίες και εγκαταλείψεις. Η χώρα μας έχει εκατομμύρια αδέσποτα. Η στείρωση είναι βασική για την ευζωία του ζώου, κάτι το οποίο έχει αποδειχτεί και επιστημονικά και μπορεί να σας το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε κτηνίατρος. Τα άτομα που ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα ζώα είμαστε πολλά και τρέχουμε συνεχώς να βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Ήρθε η ώρα να ακουστεί και η δική μας φωνή.
Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Θα πρέπει να τονίσουμε ξανά πόσο σημαντική είναι η υποχρεωτική στείρωση χωρίς καμία εξαίρεση. Με τις εξαιρέσεις ανοίγει ο δρόμος για παρανομίες και εγκαταλείψεις. Η χώρα μας έχει εκατομμύρια αδέσποτα. Η στείρωση είναι βασική για την ευζωία του ζώου, κάτι το οποίο έχει αποδειχτεί και επιστημονικά και μπορεί να σας το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε κτηνίατρος. Τα άτομα που ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα ζώα είμαστε πολλά και ήρθε η ώρα να ακουστεί και η δική μας φωνή.
Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Θα πρέπει να τονίσουμε ξανά πόσο σημαντική είναι η υποχρεωτική στείρωση χωρίς καμία εξαίρεση. Με τις εξαιρέσεις ανοίγει ο δρόμος για παρανομίες και εγκαταλείψεις. Η χώρα μας έχει εκατομμύρια αδέσποτα. Η στείρωση είναι βασική για την ευζωία του ζώου, κάτι το οποίο έχει αποδειχτεί και επιστημονικά και μπορεί να σας το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε κτηνίατρος. Τα άτομα που ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα ζώα είμαστε πολλά και τρέχουμε συνεχώς να βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Ήρθε η ώρα να ακουστεί και η δική μας φωνή.
Να θεσπιστούν σχετικές ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε βάρος του Δημάρχου και του οριζόμενου από τον οικείο Δήμο υπαλλήλου ή αντιδημάρχου ή εντεταλμένου συμβούλου, υπεύθυνου για θέματα ζώων συντροφιάς, που παραλείπει ή αμελεί τα καθήκοντά του για την εύρυθμη υλοποίηση του προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων ή τα εκτελεί κατά τρόπο αντίθετο από αυτόν που υπαγορεύει ο Νόμος.
Θα πρέπει να τονίσουμε ξανά πόσο σημαντική είναι η υποχρεωτική στείρωση χωρίς καμία εξαίρεση. Με τις εξαιρέσεις ανοίγει ο δρόμος για παρανομίες και εγκαταλείψεις. Η χώρα μας έχει εκατομμύρια αδέσποτα. Η στείρωση είναι βασική για την ευζωία του ζώου, κάτι το οποίο έχει αποδειχτεί και επιστημονικά και μπορεί να σας το επιβεβαιώσει οποιοσδήποτε κτηνίατρος. Τα άτομα που ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα ζώα είμαστε πολλά και τρέχουμε συνεχώς να βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Ήρθε η ώρα να ακουστεί και η δική μας φωνή.