1. Με γνώμονα το συμφέρον του ζώου, ο αρμόδιος εισαγγελέας αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 και το ζώο παραδίδεται στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου ή σε φιλοζωικό σωματείο ή σε φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ο εισαγγελέας μπορεί να απαγορεύσει την απόκτηση άλλου ζώου από τον παραβάτη.
2. Με γνώμονα το συμφέρον του ζώου, ο εισαγγελέας μπορεί να αφαιρεί προσωρινά και όχι οριστικά το ζώο συντροφιάς από την κατοχή του παραβάτη, μόνον στην περίπτωση κατά την οποία ο ύποπτος ή ο κατηγορούμενος για κάποιο από τα παραπάνω αδικήματα δηλώνει ότι αναλαμβάνει το κόστος που συνδέεται με την αποκατάσταση της υγείας του ζώου, την κτηνιατρική φροντίδα και τη διαβίωσή του, όπως προκύπτει από παραστατικά, τα οποία του αποστέλλονται με κάθε πρόσφορο τρόπο από τον εκάστοτε φορέα φιλοξενίας του ζώου. Η καταβολή για την κάλυψη του κόστους της παρούσας πραγματοποιείται σε μηνιαία βάση. Αν ο ύποπτος ή ο κατηγορούμενος ή τρίτος που ενεργεί για λογαριασμό τους δεν καταβάλλει τα απαιτούμενα ποσά για την κάλυψη του κόστους αποκατάστασης της υγείας του ζώου, κτηνιατρικής φροντίδας και διαβίωσης, η προσωρινή αφαίρεση μετατρέπεται σε οριστική με εντολή του αρμόδιου Εισαγγελέα.
3. Με την επιφύλαξη αυστηρότερων διατάξεων, ο αρμόδιος εισαγγελέας, όταν επιλαμβάνεται δημοσιεύματος ή καταγγελίας, μπορεί, με επιτόπια αυτοψία και συνδρομή κτηνιάτρου της οικείας περιφέρειας, να διαπιστώσει τις συνθήκες που επικρατούν σε οποιοδήποτε καταφύγιο αδέσποτων ζώων συντροφιάς, ενδιαίτημα ή εκτροφείο. Αν οι συνθήκες αυτές δεν είναι σύμφωνες με τον παρόντα, καθώς και με τις ειδικές διατάξεις που διέπουν τη λειτουργία των ανωτέρω δομών, δύναται με προσωρινή διάταξη του, να καθορίσει τα μέτρα που πρέπει να λάβει ο υπεύθυνος λειτουργίας του καταφυγίου, ενδιαιτήματος ή εκτροφείου και το χρονικό διάστημα εντός του οποίου οφείλει να συμμορφωθεί.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 2: Σε περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, να μπορεί ο εισαγγελέας να αφαιρεί οριστικά το ζώο από τα χέρια του βασανιστή του. Για ποιο λόγο να υπάρχει η δυνατότητα να το πάρει πίσω; Οφείλουμε επίσης να λάβουμε υπόψιν ότι η πολυετής αναμονή για να τελεσιδικήσει μια δίκη για κακούργημα, οδηγεί σε μεγάλο μαρτύριο για το ζώο που τελικά δεν υιοθετείται, αλλά παραμένει σε φιλοξενία και ίσως σε ακατάλληλο περιβάλλον για καιρό. Θεωρούμε επίσης ότι ο δράστης θα έπρεπε να είναι υποχρεωμένος να καλύψει το κόστος αποκατάστασης του ζώου σε κάθε περίπτωση.
Να αφαιρούνται οριστικά τα ζώα που έχουν κακοποιηθεί από τους ιδιοκτήτες.
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» που δηλώνει «Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί»
«Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.»
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» που δηλώνει «Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί»
«Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.»
Άρθρο 20. Παρ. 1 – Η αφαίρεση του ζώου να είναι οριστική και σε περιπτώσεις μακροχρόνιας παραμέλησης αλλά και γενικότερα σε οποιαδήποτε εσκεμμένη πράξη κακοποίησης.
Άρθρο 20. Παρ. 3 – Να προσδιοριστεί η διαδικασία που θα ακολουθείται σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.
Άρθρο 20. Παρ. 1 – Η αφαίρεση του ζώου να είναι οριστική και σε περιπτώσεις μακροχρόνιας παραμέλησης αλλά και γενικότερα σε οποιαδήποτε εσκεμμένη πράξη κακοποίησης.
Άρθρο 20. Παρ. 3 – Να προσδιοριστεί η διαδικασία που θα ακολουθείται σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων
Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» που δηλώνει «Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί»
«Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.»
Ο αρμόδιος εισαγγελέας, θα μπορεί να αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 ΜΟΝΟ μετά από επιτόπια αυτοψία και συνδρομή κτηνιάτρου της οικείας περιφέρειας. Το ζώο θα πρέπει να παραδίδεται ΜΟΝΟ στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου και ΟΧΙ σε άλλες δομές.
Συμφωνώ με τις προτάσεις της ΠΦΠΟ
Ο αρμόδιος εισαγγελέας, θα μπορεί να αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 ΜΟΝΟ μετά από επιτόπια αυτοψία και συνδρομή κτηνιάτρου της οικείας περιφέρειας. Το ζώο θα πρέπει να παραδίδεται ΜΟΝΟ στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου και ΟΧΙ σε άλλες δομές.
Παράγραφο 1. Με γνώμονα το συμφέρον του ζώου, ο αρμόδιος εισαγγελέας αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 και το ζώο παραδίδεται στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου ή σε φιλοζωικό σωματείο ή σε φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ο εισαγγελέας μπορεί να απαγορεύσει την απόκτηση άλλου ζώου από τον παραβάτη.
Παρατήρηση
Ο αρμόδιος εισαγγελέας, θα μπορεί να αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 ΜΟΝΟ μετά από επιτόπια αυτοψία και συνδρομή κτηνιάτρου της οικείας περιφέρειας. Το ζώο θα πρέπει να παραδίδεται ΜΟΝΟ στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου και ΟΧΙ σε άλλες δομές.
«Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων» διαβάζουμε τα εξής: «1. Με γνώμονα το συμφέρον του ζώου, ο αρμόδιος εισαγγελέας αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 και το ζώο παραδίδεται στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου ή σε φιλοζωικό σωματείο ή σε φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ο εισαγγελέας μπορεί να απαγορεύσει την απόκτηση άλλου ζώου από τον παραβάτη.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Προτείνεται για λόγους αμεσότητας της όλης διαδικασίας, αλλά και διασφάλισης της σωματικής ακεραιότητας και ιδίως της ζωής του κακοποιημένου ζώου, η προσωρινή αφαίρεση του ζώου να διενεργείται αυτεπάγγελτα από την αρμόδια αρχή που επιλαμβάνεται προανακριτικά και γνωρίζει τα πραγματικά περιστατικά της όλης υπόθεσης.
Ακολούθως, και μετά την παραλαβή του όλου προανακριτικού υλικού, ο αρμόδιος εισαγγελέας θα υποχρεούται εντός είκοσι (20) ημερών, είτε να αίρει το μέτρο αυτό της προσωρινής αφαίρεσης του ζώου, είτε να επικυρώσει με σχετική διάταξή του την οριστική πλέον αφαίρεση του κακοποιημένου ζώου.
Με γνώμονα το συμφέρον του ζώου, ο εισαγγελέας μπορεί να αφαιρεί προσωρινά και όχι οριστικά το ζώο συντροφιάς από την κατοχή του παραβάτη, μόνον στην περίπτωση κατά την οποία ο ύποπτος ή ο κατηγορούμενος για κάποιο από τα παραπάνω αδικήματα δηλώνει ότι αναλαμβάνει το κόστος που συνδέεται με την αποκατάσταση της υγείας του ζώου, την κτηνιατρική φροντίδα και τη διαβίωσή του, όπως προκύπτει από παραστατικά, τα οποία του αποστέλλονται με κάθε πρόσφορο τρόπο από τον εκάστοτε φορέα φιλοξενίας του ζώου. Η καταβολή για την κάλυψη του κόστους της παρούσας πραγματοποιείται σε μηνιαία βάση. Αν ο ύποπτος ή ο κατηγορούμενος ή τρίτος που ενεργεί για λογαριασμό τους δεν καταβάλλει τα απαιτούμενα ποσά για την κάλυψη του κόστους αποκατάστασης της υγείας του ζώου, κτηνιατρικής φροντίδας και διαβίωσης, η προσωρινή αφαίρεση μετατρέπεται σε οριστική με εντολή του αρμόδιου Εισαγγελέα.».
ΕΝΣΤΑΣΗ
Αποτελεί σχήμα οξύμωρο και εκτός προστατευτικής και ηθικής διαδικασίας η διάταξη αυτή, καθόσον οι ιδιαίτερα ειδεχθείς αξιόποινες πράξεις που εμπεριέχονται σε αυτή, καταδεικνύουν ιδιαίτερη σκληρότητα, βαναυσότητα και ιδίως επώδυνη μεταχείριση των ζώων ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΤΟ ΖΩΟ ΣΤΟ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗ ΤΟΥ.
ΠΡΟΤΑΣΗ
❖ Ο ΚΑΚΟΠΟΙΗΤΉΣ ΤΟΥ ΖΩΟΥ θα πληρώνει πάντα κάθε έξοδο που προκύπτει λόγω της κακοποίησης και επιφέρει την αφαίρεση του ζώου, προσωρινή ή οριστική όπως χειρουργικά, φαρμακευτικά, νοσηλεία, σίτιση, διαμονή κοκ. Το ζώο που αφαιρείται δύναται να φιλοξενείται και από τα φιλοζωικά σωματεία, φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, τους ανάδοχους, τους προσωρινούς ιδιοκτήτες με οικονομική στήριξη αυτών.
Είναι απαράδεκτο ζώα που έχουν αφαιρεθεί ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ να παραμένουν χρόνια έγκλειστα σε κλουβιά διαφόρων ξενώνων, υποβαλλόμενα με αυτό τον τρόπο σε μια συνεχή και πιθανότερα ακόμη μεγαλύτερη κακοποίηση από την αρχική κακοποίηση, με πάρα πολλές επιπτώσεις στην υγεία τους, οργανική και ψυχική.
Αποτελεί σχήμα οξύμωρο και εκτός προστατευτικής διαδικασίας η διάταξη αυτή, καθόσον ένας εύπορος κακοποιητής θα δύναται εφόσον αναλαμβάνει το κόστος αποκατάστασης της υγείας του ζώου που ο ίδιος κακοποίησε, να μην αφαιρείται οριστικά αλλά μόνο προσωρινά από την κατοχή του και με προοπτική να του επιστραφεί το ζώο σε σύντομο χρονικό διάστημα και έτσι να συνεχίσει την κακοποιητική του δράση.
❖ Προς τούτο, προτείνεται να τροποποιηθεί η διάταξη αυτή και η σχετική ρύθμιση να αποκλείει παντελώς τους παραβάτες της παρ. 1 (β) του άρθρου 16, καθόσον οι ιδιαίτερα ειδεχθείς αξιόποινες πράξεις που εμπεριέχονται σε αυτή, καταδεικνύουν ιδιαίτερη σκληρότητα, βαναυσότητα και ιδίως επώδυνη μεταχείριση των ζώων.
Παρατήρηση
Ο αρμόδιος εισαγγελέας, θα μπορεί να αφαιρεί προσωρινά ή οριστικά το ζώο συντροφιάς ή ζώο άλλης κατηγορίας από την κατοχή του παραβάτη των περ. δ’, ε΄ και ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 και του άρθρου 16 ΜΟΝΟ μετά από επιτόπια αυτοψία και συνδρομή κτηνιάτρου της οικείας περιφέρειας. Το ζώο θα πρέπει να παραδίδεται ΜΟΝΟ στο καταφύγιο αδέσποτων ζώων του αρμόδιου δήμου και ΟΧΙ σε άλλες δομές.
Στηρίζω τις θέσεις ΠΦΠΟ
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελληνιας Φιλοζωικης και Περιβαλλοντικης Ομοσπονδιας.
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται απόφαση
ΟΧΙ επιστροφή του ζώου στο βασανιστή του επειδή θα πληρώσει τα έξοδα ,με τη διαδικασία της προσωρινής αφαίρεσης.ΝΑΙ στη πληρωμή των εξοδων απο τον κακοποιητή σε κάθε περίπτωση
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται απόφαση
ΟΧΙ επιστροφή του ζώου στο βασανιστή του επειδή θα πληρώσει τα έξοδα ,με τη διαδικασία της προσωρινής αφαίρεσης.ΝΑΙ στη πληρωμή των εξοδων απο τον κακοποιητή σε κάθε περίπτωση
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» που δηλώνει: «Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.»
Στηρίζω τις θέσεις του φιλοζωικού σωματείου «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» που δηλώνει «Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί»
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται απόφαση
1. Η ανάγκη στείρωσης ενός ζώου πρέπει να αποδεικνύεται μόνον από ιατρικούς λόγους και σε αυτούς να βασίζεται. Η υποχρεωτική στείρωση δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσει τις ελλείψεις της Πολιτείας στην διαχείριση του προβλήματος των αδεσπότων, τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι μη κυνηγετικά σκυλιά, μη σκυλιά εργασίας. Με την ίδια παράλογη λογική θα μπορούσε η Πολιτεία να στειρώνει ανθρώπους ώστε να μην ασθενούν και έτσι να μην επιβαρύνουν το σύστημα υγείας. Επιβάλλοντας την υποχρεωτική στείρωση των ζώων, το νομοσχέδιο τιμωρεί τους ευσυνείδητους κατόχους ζώων βάζοντας ταφόπλακα στην ερασιτεχνική εκτροφή όλων των φυλών και κυρίως των κυνηγετικών. Άλλωστε, ως ακρωτηριασμός αντιμετωπίζεται το κόψιμο της ουράς ενός σκύλου, ο δε πολύ χειρότερος ακρωτηριασμός των γεννητικών οργάνων όλων αδιακρίτως των ζώων συντροφιάς, αποτελεί ακρωτηριασμό παρά τα όσα αντίθετα ορίζονται στο νέο πλαίσιο και μάλιστα από τη στιγμή που καθίσταται υποχρεωτικός, είναι ο πλέον βάναυσος! Οι κτηνίατροι άλλωστε, φυσικά και είναι αντίθετοι στην υποχρεωτική στείρωση για λόγους άλλους πλήν ιατρικούς.
2. Στην αιτιολογική έκθεση του πλαισίου αυτού πουθενά δεν αναφέρεται πώς, με ποιόν τρόπο, η υποχρεωτική στείρωση όλων των ζώων θα οδηγήσει σε έλεγχο του προβλήματος των αδεσπότων. Εφόσον σήμερα τα δεσποζόμενα ζώα έχουν ιδιοκτήτη και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση, ταυτοποιείται ο ιδιοκτήτης με το ζώο, συνεπώς δεν υφίσταται δικαιολογία ή ανάγκη αναγκαστικής στείρωσης. Δεν ελήφθη υπόψιν από τους συντάκτες του αισχρού νομοθετήματος η αρχή της αναλογικότητας του μέτρου της στείρωσης, καθόσον είναι υπερβολικό και βάναυσο εν σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό της αντιμετώπισης του προβλήματος των αδεσπότων. Ούτε ελήφθη υπόψιν και ούτε αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, ποσοστό αναλογίας κυνηγετικών σκύλων που βρέθηκαν αδέσποτοι σε σύγκριση με τον λοιπό αριθμό των αδεσπότων ζώων, ώστε να αποδειχθεί η επιβάρυνση του πληθυσμού των αδεσπότων με κυνηγετικά σκυλιά. Ούτε και αιτιολογείται στην αιτιολογική έκθεση του νέου πλαισίου, πώς η υποχρεωτική στείρωση θα οδηγήσει στην μείωση των αδεσπότων. Κατά τη γνώμη μας θα εκτιναχθούν οι αριθμοί των αδεσπότων έως εφαρμογής του νέου πλαισίου, διότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους θα σπεύσουν να τα ξεφορτωθούν, ειδικά όσοι δεν τα έχουν σημάνει ηλεκτρονικά, ώστε να αποφύγουν τις προβλεπόμενες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρώσεις. Το μέτρο της ηλεκτρονικής σήμανσης και η απόλυτη εφαρμογή του είναι κατά τη γνώμη μας αυτό που θα δώσει λύση στο πρόβλημα και όχι η υποχρεωτική στείρωση.
3. Η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει για εξάλειψη του προβλήματος των αδεσπότων ζώων και με την χορήγηση κατάλληλης εκπαίδευσης και παιδείας προς τους πολίτες, να αντιμετωπίσει το όποιο πρόβλημα μακροπρόθεσμα. Άλλως, ας σκοτώσει και τους πλείστους αστέγους που δυστυχώς διαβιούν σε απάνθρωπες συνθήκες στους δρόμους, ώστε να μην τους βλέπουμε και να επιλύσει και αυτών το πρόβλημα.
4. Η Ελληνική Κτηνιατρική Εταρεία είναι αντίθετη στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων. Η στείρωση είναι κτηνιατρική πράξη και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Δεν είναι δυνατόν να ακρωτηριαστούν δια στειρώσεως όλα τα ζώα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα παιδείας που οδηγεί στα αδέσποτα, δεν υπάρχει λογική στην σκέψη αυτήν.
5. Αναρωτιόμαστε για ποιόν λόγο πρέπει οι κυνηγοί να έχουν σε κάθε μετακίνηση του ζώου τους το Διαβατήριο μαζί, όταν οι υπόλοιποι πολίτες μόνον όταν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό? Για ποιόν λόγο θεσπίζεται αυτή η δυσμενής διάκριση έναντι των κυνηγών, ενώ στην αιτιολογητική έκθεση του νόμου δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό? Για ποιόν λόγο δημιουργούνται πολίτες δύο κατηγοριών υποχρεώσεων?
6. Για ποιόν λόγο θα αφαιρείται η άδεια κυνηγίου από κυνηγό, ενώ για τους υπόλοιπους πολίτες δεν προβλέπονται άλλου είδους διοικητικές κυρώσεις? Για ποιόν λόγο εισάγεται στο νομοσχέδιο τέτοια δυσμενής διάκριση έναντι μίας μόνο κατηγορίας πολιτών, παραβαίνοντας τις Αρχές της Ισονομίας?
7. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι εκπρόσωπος φιλοζωικών οργανώσεων θα ασκεί Διοίκηση. Με ποια εχέγγυα αμερόληπτης κρίσης? Είναι εμφανές ότι το νομοσχέδιο περιλαμβάνει πληθώρα διατάξεων αντικυνηγετικού μένους που προέρχεται από φιλοζωικές οργανώσεις. Πλέον αυτές θα ασκούν και Διοίκηση? Και αν ελεγχθεί «φιλόζωος» και αποδειχθεί παραβάτης, ποια η διαβεβαίωση της αμερόληπτης κρίσης? Κόρακας δεν βγάζει κοράκου μάτι.
8. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι οι φιλοζωικές οργανώσεις θα χρηματοδοτούνται. Για ποιόν λόγο θα χρηματοδοτούνται εφόσον δεν θα υπάρχουν πλέον αδέσποτα? Για ποιο ακριβώς έργο τους θα χρηματοδοτούνται? Εφόσον προβλέπεται χρηματοδότηση στους Δήμους, για ποιόν λόγο να προβλέπεται χρηματοδότηση των οργανώσεων αυτών?
9. Διαφωνούμε με την θέσπιση γραφειοκρατικών και κοστοβόρων διαδικασιών (βλ. διαβατήριο σκύλου) τη στιγμή που ως έχει σήμερα η Νομοθεσία, η ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη με τον σκύλο του γίνεται με την καταγραφή του αριθμού του μικροτσιπ σε ειδική βάση δεδομένων. Για ποιόν λόγο πρέπει όλοι οι κάτοχοι ζώου να υποβληθούμε σε περαιτέρω έξοδα.
10. Ο διαχωρισμός σε ζώα εργασίας (κυνηγετικά, ποιμενικά, ειδικών εργασιών και καθηκόντων) και ζώα συντροφιάς πρέπει να είναι σαφής και να οδηγήσει στην εξαίρεση από το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης των ζώων εργασίας. Η έννοια αυτή όπως αναφέρεται στο νέο πλαίσιο, δίνει το έναυσμα για την εξαίρεσή τους από τις παράλογες διατάξεις της υποχρεωτικής στείρωσης, της υποχρεωτικής κυκλοφορίας με διαβατήριο, της αποφυγής των εξοντωτικών ποινών στους κυνηγούς. Είναι λανθασμένη η εξομοίωση των εννοιών των ζώων εργασίας με τα ζώα συντροφιάς και δεν αιτιολογείται στην αιτιολογητική έκθεση του υπό διαβούλευση πλαισίου.
11. Διαφωνούμε με την δυνατότητα υποβολής ανωνύμων καταγγελιών, είναι γνωστό και αναμενόμενο πού θα οδηγήσει αυτή η τακτική. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα επιβαρυνθούν ιδιαίτερα με την διερεύνηση τέτοιων καταγγελιών. Οι καταγγελίες πρέπει να οριστεί ότι θα είναι επώνυμες ώστε τούτο να λειτουργεί αποτρεπτικά για τους κακόβουλους.
12. Η αντιμετώπιση των αδεσπότων είναι θέμα παιδείας των κατόχων ζώων και θεσμών ελέγχου και οργάνωσης της Πολιτείας. Ευτελίζετε το όλο θέμα, ανταλλάσσοντας και δελεάζοντας τον πολίτη, να στειρώσει το ζώο τους με αντάλλαγμα την έκπτωση σε δημοτικά τέλη.
13. Το νέο πλαίσιο είναι εμφανές ότι βρίθει αντικυνηγετικού μένους προφανώς από την άκρατη υιοθέτηση θέσεων κάποιων δήθεν φιλοζωικών οργανώσεων. Σας επισημαίνουμε ότι τα εργασιακά πρότυπα των κυνηγετικών σκυλιών και των λοιπών σκυλιών εργασίας, ποιμενικών, φυλάκων, εξελίχτηκαν στο βάθος των αιώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα. Παράδειγμα οι εθνικές μας αρχέγονες φυλές, Ελληνικός Ιχνηλάτης, Ελληνικός Ποιμενικός, Μολοσσός της Ηπείρου, Κρητικός Λαγωνικός και άλλα ζώα – σκυλιά εργασίας. Συνιστούν μέρος της Εθνικής μας κληρονομιάς. Για ποιόν λόγο επιθυμείτε να τα αφανίσετε?
14. Επιπρόσθετη απόδειξη του αντικυνηγετικού μένους των διατάξεων του νέου πλαισίου, είναι το γεγονός ότι σε ένα νομοθέτημα που σκοπό υποτίθεται ότι έχει την επίλυση του προβλήματος των αδεσπότων, εισάγονται νέα αδικήματα και νέες ποινές για τους κυνηγούς! Κάποιοι προφανώς βρήκαν την ευκαιρία να ασχοληθούν πάλι με τους κυνηγούς, δεν τους ενδιαφέρει ουσιαστικά το πρόβλημα των αδεσπότων αλλά το κυνήγι και η θέσπιση επιπλέον περιορισμών στην κυνηγετική δραστηριότητα!
15. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, οι ανάγκες της επαρχίας (σε ζωικό κεφάλαιο σκύλων και γατών. Η επαρχία έχει διαφορετικά προβλήματα και ανάγκες εν σχέσει με τις μεγαλουπόλεις. Αγροικίες, ποιμνιοστάσια, οικίες, έχουν την ανάγκη ζωικού κεφαλαίου εκ των αναφερομένων ως ζώων συντροφιάς. Η ύπαιθρος χρειάζεται όλα τα ζώα.
16. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, το πρόβλημα με την εκτίναξη του πληθυσμού του αγριόχοιρου σε όλη την Επικράτεια και η ανάγκη του να ελεγχθεί το πρόβλημα αυτό καθώς και οι επιδημιολογικής φύσεως συνέπειές του, κυρίως η πανώλη των χοίρων. Μόνο με το κυνήγι μπορεί να ελεγχθεί ο πληθυσμός του αγριόχοιρου. Με τέτοιους όμως δυσβάσταχτους περιορισμούς στους κυνηγούς, με την στείρωση των ζώων τους μακροπρόθεσμα θα μειωθεί ο αριθμός των κυνηγών που επιθυμούν να διατηρούν κυνηγετικά σκυλιά, αν θα υφίστανται πλέον μελλοντικά και δεν θα καταστεί δυνατή η αντιμετώπιση του υπερπληθυσμού του αγριόχοιρου με ανυπολόγιστες συνέπειες στην εθνική οικονομία.
17. Αντιλαμβανόμαστε ότι στο νέο πλαίσιο υποκρύπτεται η ρύθμιση της διαχείρισης και της εμπορίας του ζωικού κεφαλαίου των ζώων εργασίας και συντροφιάς. Δημιουργείται ένα ιδιαίτερο και πονηρό πλαίσιο ρυθμίσεων απόκτησης ενός ζώου από ελάχιστα κέντρα διαχείρισης αδεσπότων ή εμπορίας ζώων που θα οδηγήσει σε οικονομικό όφελος αυτών που θα διαχειρίζονται την εμπορία των ζώων. Με τις υπό διαβούλευση διατάξεις καταργείται κάθε έννοια υγιούς κυνοφιλίας.
18. Εν τέλει, είναι τουλάχιστον προσβλητικό αλλά και ειρωνικό, το υπό διαβούλευση νέο πλαίσιο να τιτλοφορείται ως «Πρόγραμμα Άργος». Αυθαίρετα χρησιμοποιείτε το όνομα του σκυλιού του Οδυσσέα, πιστού φίλου για μια ζωή και φύλακά του, ενός ζώου συμβόλου για την παγκόσμια ιστορία, παράδειγμα διδαχής, πίστης και αφοσίωσης, ένα από τα πιο δυνατά παραδείγματα της Ομηρικής Τέχνης, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο της εξαφάνισης των απογόνων του. Είστε απλά τραγικοί και δεν σέβεστε ούτε την ιστορία μας.
Για τους παραπάνω λόγους σας δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.
Καταργείστε επιτέλους το δέσιμο των ζώων! Σταματήστε την κακοποίηση. Να αφαιρούνται οριστικά τα ζώα που έχουν κακοποιηθεί από τους ιδιοκτήτες. Προβλέψτε μηχανισμούς για τον έλεγχο της ευζωίας των δεσποζόμενων.
να γράψουμε επισης ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΚΟΥΝΕΛΙΩΝ ΣΤΟ ΕΜΖΣ πριν η κατάσταση εξελιχθεί σε νέα τραγωδία και για τα κουνέλια , τα οποία εγκαταλείπονται πλέον κι αυτά συνεχώς
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .
ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται η απόφαση
ΟΧΙ επιστροφή του ζώου στο βασανιστή του επειδή θα πληρώσει τα έξοδα ,με τη διαδικασία της προσωρινής αφαίρεσης.
ΝΑΙ στη πληρωμή των εξοδων απο τον κακοποιητή σε κάθε περίπτωση
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί.
Συμφωνω με τις θέσεις της Π. Φ. Π. Ο.
Να υπάρχει σωστή μέριμνα για τα κακοποιημένα ζώα και ο κρατικός μηχανισμός να επιληφθεί εντονότερα τον ελέγχου των συνθηκών ευζωίας
Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται η απόφαση
ΟΧΙ επιστροφή του ζώου στο βασανιστή του επειδή θα πληρώσει τα έξοδα ,με τη διαδικασία της προσωρινής αφαίρεσης.ΝΑΙ στη πληρωμή των εξοδων απο τον κακοποιητή σε κάθε περίπτωση
Στηρίζω τις θέσεις του Σωματείου Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»:
Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί.
Το ζώο να αφαιρείται προσωρινά και όχι οριστικά. Πρέπει να υπάρχει δυνατότητα στον παραβάτη να μεταμεληθεί. Είναι υπέρμετρα αυστηρή η οριστική αφαίρεση, πρέπει να συνοδεύεται από προυποθέσεις και όχι να ορίζεται εξ αρχής ως μόνο μέτρο. Δεν αιτιολογείται στην αιτιολογητική έκθεση η ανάγκη οριστικής αφαίρεσης ζώου.
Πώς θα ορίζεται το κόστος? Με τι κριτήρια? Γιατί δεν προβλέπονται από τώρα τα κριτήρια?
Επίσης να παραδίδεται το ζώο που αφαιρέθηκε μόνον σε εγκαταστάσεις δήμων και όχι φιλοζωικών σωματείων. Αλλιώς οι Δήμοι δεν θα προβούν σε δημιουργία εγκαταστάσεων και τα φιλοζωικά σωματεία θα ορίζουν εκδικητικά τεράστια καταβλητέα έξοδα.
Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ
Καταργείστε επιτέλους το δέσιμο των ζώων! Σταματήστε την κακοποίηση. Να αφαιρούνται οριστικά τα ζώα που έχουν κακοποιηθεί από τους ιδιοκτήτες. Προβλέψτε μηχανισμούς για τον έλεγχο της ευζωίας των δεσποζόμενων.