1. Θεσπίζεται ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα με την επωνυμία «Άργος».
2. Στόχος του προγράμματος είναι η χρηματοδότηση των δήμων για την υλοποίηση των επιχειρησιακών προγραμμάτων του άρθρου 7 και επιμέρους δράσεων του παρόντος, την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού και οχημάτων, τη χρηματοδότηση προγραμμάτων καταγραφής, στείρωσης και εμβολιασμού, καθώς και της δημιουργίας καταφυγίων, κτηνιατρείων, αποτεφρωτηρίων και περιφραγμένων πάρκων σκύλων, την κάλυψη του κόστους συμβάσεων με κτηνιάτρους, καθώς και με το πάσης φύσης λοιπό προσωπικό που είναι αναγκαίο για την εφαρμογή του παρόντος.
3. Το πρόγραμμα επιχορηγείται από τα ειδικά χρηματοδοτικά προγράμματα των άρθρων 69 και 71 του ν. 4509/2017 (Α’ 201), καθώς και από οποιουσδήποτε άλλους πόρους του Υπουργείου Εσωτερικών.
4. Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων διαχείρισης αδέσποτων ζώων και τη μείωση του πληθυσμού των αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
Άρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 563 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 845 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 586 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμόδιες αρχές
- 385 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 10.633 ΣχόλιαΆρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς
- 4.431 ΣχόλιαΆρθρο 6 Εκτροφή, αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς
- 699 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων
- 241 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 449 ΣχόλιαΆρθρο 9 Υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς
- 597 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)
- 737 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αποτροπή πρόσβασης αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε απορρίμματα
- 286 ΣχόλιαΆρθρο 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διατήρηση ζώων σε ειδικές εγκαταστάσεις
- 427 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κακοποίηση των ζώων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και καταπολέμησης ζωονόσων
- 303 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αντιμετώπιση λεϊσμανίωσης
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
- 242 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων
- 244 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ποινικές κυρώσεις
- 250 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητικές κυρώσεις
- 499 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καταφύγια
- 136 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ίδρυση και λειτουργία περιφραγμένων πάρκων σκύλων
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σκύλοι βοήθειας και ζώα θεραπείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 26 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων συντροφιάς
- 188 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πρόσβαση σε παραλίες
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 28 Μητρώο Παραβατών
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κίνητρα για τη σήμανση, τη στείρωση και την υιοθεσία σκύλων και γατών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 121 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εκπαίδευση Σωμάτων Ασφαλείας
- 2.508 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 34 Υπεύθυνος για θέματα ζώων συντροφιάς – Διαδικασία τροποποίησης του Οργανισμού της Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 35 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
- 272 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 331 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αξιολόγηση εφαρμογής
- 808 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις
- 130 ΣχόλιαΆρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 42 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2021, 22:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης: Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
241 Σχόλια 28322 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΟΧΙ στις «ποινές» χάδι στους Δήμους , που στη πράξη σημαίνει ,ότι οι περισσότεροι Δήμοι θα συνεχίσουν το «έργο» τους κατά των ζώων .ΝΑΙ σε πραγματικές κυρώσεις στους Δήμους,ποινικές και διοικητικές.
Τα κονδύλια για την καταπολέμηση ζωανθρωπονόσων θα είναι κοινά με τα προγράμματα διαχείρισης αδέσποτων ?Θα είναι εγκληματικό για τη δημόσια υγεία η προηγούμενη χαλάρωση των μέτρων για τη λύσσα που οδήγησε στην έξαρση του 12-14 ή μία αστοχία διαχείρισης λόγω έλλειψης πόρων.
ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΑΡΘΡΟ 1
Το Σωματείο Προστασίας Ζώων «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens» στηρίζει και επικροτεί το νέο νομοσχέδιο για τα ζώα συντροφιάς.
Θεωρούμε ότι είναι μια θετική εξέλιξη και έχει σωστή κατεύθυνση για το τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα μας με τα αδέσποτα και τις κακές μεθόδους και νοοτροπίες που τροφοδοτούν αυτήν την κατάσταση.
Συγχαίρουμε τον κο Θοδωρή Λιβάνιο για το σχεδιασμό αυτού του νομοσχεδίου με σκοπό την ευζωία και την καλλιέργεια φιλοζωικής παιδείας, που αρμόζει σε έναν πολιτισμένο λαό.
Ο πολιτισμός μιας χώρας φαίνεται από την συμπεριφορά του προς τα ζώα, τους ηλικιωμένους και άλλες ευπαθείς ομάδες.
Ονειρευόμαστε μια μέρα να είμαστε περήφανοι για την χώρα στην οποία παλεύουμε και να μην ντρεπόμαστε όπως τώρα.
Σε πνεύμα συνεργασίας και αισιοδοξίας, γιατί οι μεγάλες αλλαγές μόνο έτσι έρχονται, προτρέπουμε τους εθελοντές που κάθε μέρα παλεύουν με τα κενά και το περιθώριο αυθαιρεσιών που έχει αφήσει ο προηγούμενος νόμος και τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς, να σχολιάσουν στην διαβούλευση επι του προγράμματος ΑΡΓΟΣ.
Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε την μοίρα των εκατομμυρίων αδέσποτων.
Το Δ.Σ. της «Γατοδράση Αθήνας- Cat Rescue Athens»
ΑΡΘΡΟ 2
Παρ. 11: η προϋπόθεση διατήρησης αδειοδοτημένου καταφυγίου για τους προσωρινούς ιδιοκτήτες είναι προβληματική και υπέρμετρα επιβαρυντική για φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία, στηριζόμενα σε ίδιους πόρους και δωρεές δε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Ιδίως είναι υπέρμετρη επιβάρυνση για τα ιδιώτες, σωματεία και οργανώσεις που διασώζουν γάτες, ζώα που μπορούν να φιλοξενηθούν κάλλιστα σε μικρότερους χώρους (κατοικίες) όπου γίνεται ταυτόχρονα προσαρμογή τους ώστε να είναι έτοιμα για μελλοντική υιοθεσία. Προτείνουμε να τροποποιηθεί ως εξής: «Προσωρινός ιδιοκτήτης μπορεί να είναι δήμος ή φιλοζωικό σωματείο ή φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που έχει εγγραφεί στο Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων της παρ. 23 ή φυσικό πρόσωπο».
Παρ. 11-12: να διευκρινιστεί αν ο προσωρινός ιδιοκτήτης μπορεί να είναι ταυτόχρονα ανάδοχος του ζώου συντροφιάς.
ΑΡΘΡΟ 3
Προτείνουμε τη δημιουργία ειδικού τμήματος Προστασίας Ζώων εντός της ΕΛΑΣ (όπως αντίστοιχα υπάρχει για περιπτώσεις πχ. ενδοοικογενειακής βίας) με κατάλληλη κατάρτιση και ευαισθητοποίηση των υπηρετούντων σε αυτό αστυνομικών.
ΑΡΘΡΟ 4
Στηρίζουμε τη δημιουργία του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς και την αλληλεπίδρασή του με όλα τα μητρώα του δημοσίου τομέα καθώς και αντίστοιχες βάσεις δεδομένων άλλων κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Παρ. 2: να προστεθεί το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας στους πιστοποιημένους χρήστες του ΕΜΖΣ. Η έλλειψη πρόσβασης θα ισοδυναμεί με αργοπορία στη διερεύνηση καταγγελιών που μπορεί να αποβεί μοιραία και συνολικά αδυναμία παροχής αποτελεσματικής προστασίας της ευζωίας των ζώων συντροφιάς.
Παρ. 16: να διευκρινιστεί το ανώτατο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει να δηλωθεί η εξαφάνιση του ζώου από τον αρμόδιο δήμο.
ΑΡΘΡΟ 5
Το σωματείο μας στηρίζει και επικροτεί την υποχρέωση στείρωσης δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς. Οι φιλόζωοι πολίτες, οι φιλόζωοι εθελοντές και τα μέλη των φιλοζωικών σωματείων γνωρίζουμε πολύ καλά πως μεγάλος αριθμός αδέσποτων, κακοποιημένων ή παρατημένων στη μοίρα τους ζώων συντροφιάς προέρχονται από γέννες δεσποζόμενων ζώων.
Παρ. 1 (α) : προτείνουμε να μειωθεί ο χρόνος υποχρέωσης στείρωσης από έξι (6) μήνες από την απόκτηση, σε τρεις (3) μήνες από την απόκτηση του εφόσον το ζώο είναι άνω του ενός (1) έτους. Προτείνουμε επίσης, ειδικά για την περίπτωση απόκτησης γάτας κάτω του ενός (1) έτους, η στείρωση να λαμβάνει χώρα ως τη συμπλήρωση ενός (1) έτους.
Το σωματείο μας κατανοεί την ανάγκη ύπαρξη μεταβατικής περιόδου για την έναρξη της εφαρμογής της συγκεκριμένης διάταξης, ωστόσο θεωρούμε πως η έναρξη εφαρμογής την 1.9.2023 είναι πολύ απομακρυσμένη, καταργώντας στην πράξη τους σκοπούς του νόμου. Προτείνουμε ως ημερομηνία έναρξης την 30.6.2022 και την έναρξη επιβολής προστίμου για την παράβαση της ως άνω υποχρέωσης αμέσως μετά το πέρας του χρονικού διαστήματος το οποίο ορίζεται ως ανώτατη προθεσμία για τη συμμόρφωση με την υποχρέωση στείρωσης. Δηλαδή αν υιοθετηθεί η πρότασή μας ο χρόνος υποχρέωσης στείρωσης να είναι τρεις (3) μήνες από την απόκτηση, η έναρξη επιβολής προστίμου να ορίζεται την 1.10.2022, άλλως, αν ο χρόνος υποχρέωσης στείρωσης παραμείνει έξι (6) μήνες από την απόκτηση, τότε η έναρξη επιβολής προστίμου να ορίζεται την 1.1.2023.
Παρ. 5: να προστεθεί η υποχρέωση του κτηνίατρου για ενημέρωση του ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς αναφορικά με την υποχρέωση στείρωσης και τοποθέτησης τσιπ. Επίσης να διευκρινιστεί σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβαίνουν οι κτηνίατροι όταν διαπιστώνουν αφαίρεση του τσιπ και άρνηση του ιδιοκτήτη να προβεί στην τοποθέτηση νέου (πχ. σχετική ενημέρωση του ΕΜΖΣ).
ΑΡΘΡΟ 7
Παρ. 1: προτείνουμε την τροποποίηση της διάταξης ως εξής: «Οι δήμοι υποχρεούνται να διαθέτουν ολοκληρωμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 3, το οποίο περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον (α) την περισυλλογή, (β) την παροχή κτηνιατρικής περίθαλψης, (γ) την ηλεκτρονική σήμανση και την καταγραφή στο ΕΜΖΣ, (δ) τη στείρωση (ε) τη φιλοξενία, (στ) την υιοθεσία τους, (ζ) την επανατοποθέτησή τους, όποτε αυτό κρίνεται δυνατό με βάση την κατάσταση του ζώου συντροφιάς και την καταλληλότητα του τόπου επανατοποθέτησης για την ευζωία του, τηρουμένης της διαδικασίας των στοιχείων (βαδ), (βαε) και (γ) της παραγράφου 5 του παρόντος.
Παρ. 2: Σε σύμπνοια με το σύνολο του φιλοζωικού κόσμου της χώρας, ζητάμε οι Δήμοι να υποχρεούνται να συνεργάζονται με φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Προτείνουμε να αντικατασταθεί η λέξη «δύναται» από τη λέξη «οφείλει».
Παρ. 3: προτείνουμε για τους δήμους με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων (3.000) κατοίκων, να προβλέπεται υποχρέωση συνεργασίας τους με έτερο Δήμο διατηρούντα δημοτικό καταφύγιο, ή συνεργασία τους με διαδημοτικό καταφύγιο.
Παρ. 5 (βαγ): να διευκρινιστεί περαιτέρω ο όρος «ανίατη ασθένεια» και να προστεθεί πως σε κάθε περίπτωση απαιτείται να λαμβάνεται υπόψη η συνολική κλινική εικόνα του ζώου. Να απαιτείται σύνταξη κτηνιατρικής γνωμάτευσης όπου τεκμηριώνεται επαρκώς η πλήρης ανικανότητα του ζώου να αυτοσυντηρηθεί λόγω γήρατος ή αναπηρίας και οι λόγοι που η διατήρησή του στη ζωή θα ήταν πρόδηλα αντίθετη με τους κανόνες ευζωίας του.
Προτείνουμε, πριν την τελική απόφαση της Επιτροπής του άρθρου 7 για υποβολή σε ευθανασία, να λαμβάνει χώρα ανοιχτή πρόσκληση του αρμόδιου Δήμου προς φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που έχουν έδρα στην Ελλάδα ή σε κράτος-μέλος της Ε.Ε. και είναι καταχωρημένες στο Μητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς ή σε αντίστοιχα μητρώα των χωρών όπου εδρεύουν για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για ανάληψη του ζώου και παροχής της απαραίτητης περίθαλψης και φροντίδας σε αυτό.
Παρ. 5 (βαδ): να διευκρινιστεί αν οι Δήμοι υποχρεούνται να αναζητήσουν διαθέσιμες θέσεις σε καταφύγια, δημοτικά, διαδημοτικά ή μη δημοτικά, ευρισκόμενα στην επικράτεια άλλων Δήμων.
Παρ. 5 (βαε): να διευκρινιστεί πως δεν επιτρέπεται η επανατοποθέτηση ζώων που χρήζουν κτηνιατρικής παρακολούθησης ή/και κτηνιατρικής περίθαλψης και φροντίδας.
Παρ. 5 (γ): να διευκρινιστεί πως δεν επιτρέπεται η επαναφορά ζώων που χρήζουν κτηνιατρικής παρακολούθησης ή/και κτηνιατρικής περίθαλψης και φροντίδας.
Παρ. 6: η προϋπόθεση διατήρησης αδειοδοτημένου καταφυγίου για τους προσωρινούς ιδιοκτήτες προκειμένου για την περισυλλογή και τη φιλοξενία αδέσποτου ζώου είναι προβληματική και υπέρμετρα επιβαρυντική για φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία, στηριζόμενα σε ίδιους πόρους και δωρεές δε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν. Ιδίως είναι υπέρμετρη επιβάρυνση για τα ιδιώτες, σωματεία και οργανώσεις που διασώζουν γάτες, ζώα που μπορούν να φιλοξενηθούν κάλλιστα σε μικρότερους χώρους (κατοικίες) όπου γίνεται ταυτόχρονα προσαρμογή τους ώστε να είναι έτοιμα για μελλοντική υιοθεσία. Προτείνουμε να επιτρέπεται η περισυλλογή και η φιλοξενία αδέσποτου ζώου από εγγεγραμμένα στο μητρώο της παρ. 23 του άρθρου 2 φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, καθώς και από ιδιώτες, ανεξαρτήτως της διατήρησης αδειοδοτημένων καταφύγιων.
Παρ. 9: να προστεθεί αρμοδιότητα της Επιτροπής της παρ. 7 για τη διενέργεια αυτοψίας στα δημοτικά και διαδημοτικά καταφύγια, καθώς και στα σημεία σίτισης των Δήμων και στα σημεία όπου υφίσταται πληθυσμός αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
ΑΡΘΡΟ 9
Παρ. 4: Όπως γνωρίζει καλά ο φιλοζωικός κόσμος της χώρας, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από μη μονίμους κατοίκους Ελλάδας για υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς. Ζητούμε να διευκρινίζεται περαιτέρω και να είναι σαφής η διαδικασία υιοθεσίας αδέσποτου ζώου συντροφιάς από ενδιαφερόμενο νέο ιδιοκτήτη που δεν είναι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας ή σε περίπτωση συνεργασίας με φιλοζωικό σωματείο ή φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δεν έχει έδρα στην Ελλάδα, ιδίως ως προς τον τόπο υιοθεσίας, τον τρόπο καταχώρησης της υιοθεσίας στο ΕΜΖΣ και τη μετακίνησή του προς τη χώρα κατοικίας του νέου ιδιοκτήτη ή της έδρας του φιλοζωικού σωματείου ή της φιλοζωικής οργάνωσης.
ΑΡΘΡΟ 12
Παρ. 2 (α) : Η προϋπόθεση ύπαρξης ομόφωνης απόφασης της γενικής συνέλευσης των ιδιοκτητών υπήρχε και στον προϊσχύσαντα νόμο, ωστόσο κατά τα γενικώς ισχύοντα οι αποφάσεις της γενικής συνέλευσης των ιδιοκτητών λαμβάνονται με πλειοψηφία ή αυξημένη πλειοψηφία, αναλόγως των ειδικώς οριζόμενων στον κανονισμό της πολυκατοικίας. Προτείνουμε η σχετική διάταξη να παραπέμπει στον κανονισμό κάθε πολυκατοικίας για τη λήψη απόφασης αναφορικά με τη διαμονή ζώων στους κοινόχρηστους χώρους της πολυκατοικίας.
Να μην επιτρέπεται η διαμονή ζώων συντροφιάς στην ταράτσα σε κάθε περίπτωση.
Να διευκρινίζεται ότι απαγορεύεται η μόνιμη διαμονή ζώων συντροφιάς σε αποθήκη πολυκατοικίας.
Παρ. 3: Να προβλεφθεί ρητώς ότι σε περίπτωση έλλειψης όρου διατήρησης ζώων στον κανονισμό πολυκατοικίας, οι ένοικοι της πολυκατοικίας διατηρούν το δικαίωμα διατήρησης δεσποζόμενων ζώων συντροφιάς με την επιφύλαξη των διατάξεων της παρ. 2 του παρόντος άρθρου.
Να προβλεφθεί επίσης ρητώς ότι αλλαγές στον κανονισμό της πολυκατοικίας όσον αφορά τον μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων ζώων ανά διαμέρισμα ισχύουν μόνο για το μέλλον και για αποτροπή τυχόν περαιτέρω αύξησης του αριθμού των ήδη διαμενόντων ζώων συντροφιάς ανά διαμέρισμα. Η αντίθετη περίπτωση θα οδηγούσε σε ανατροπή μακροχρόνιων καταστάσεων και δυσανάλογο περιορισμό της ιδιοκτησίας και της προσωπικής ζωής ιδιοκτητών ή ενοίκων, που υπό το καθεστώς του προηγούμενου νόμου και ελλείψει σχετικού όρου στον κανονισμό της πολυκατοικίας τους διατηρούσαν πάνω από δύο (2) ζώα συντροφιάς στο διαμέρισμά τους.
ΑΡΘΡΟ 16
Παρ. 3: να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της σχετικής υποχρέωσης, ειδάλλως η συγκεκριμένη διάταξη καθίσταται ατελής.
ΑΡΘΡΟ 20
Παρ. 2: το Σωματείο μας εκφράζει την αντίθεσή του στην προσωρινή αφαίρεση του ζώου συντροφιάς και στη δυνατότητα επιστροφής του στον ιδιοκτήτη του, ύποπτο ή κατηγορούμενο για πράξεις καταδεικνύουσες σκληρή, βάναυση και επώδυνη μεταχείριση του ζώου, στη βάση της κάλυψης των εξόδων νοσηλείας και αποκατάστασής του από αυτόν. Η διάταξη αντιτίθεται στο συνολικό πνεύμα προστασίας που διατρέχει το παρόν νομοσχέδιο και θα πρέπει να απαλειφθεί.
ΑΡΘΡΟ 21
Να προβλεφθούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για τον παραβάτη της διάταξης του άρθρου 16 παρ. 3.
ΑΡΘΡΟ 36
Χαιρετίζουμε την πρόβλεψη για δημιουργία πενταψήφιου τηλεφωνικού αριθμού στο αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας για την αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων, καθώς και κάθε παράβασης του νόμου. Ωστόσο προτείνουμε την υποχρεωτική δημιουργία του αριθμού αναφοράς και την αντικατάσταση του όρου «δύναται» με τον όρο «δημιουργείται».
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΦΠΟ
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Τα κονδύλια του ΥΠΑΑΤ που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, δεν πρέπει να διατεθούν στους δήμους καθώς δεν έχουν το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για να διαχειριστούν τόσο σοβαρές νόσους και να αντιμετωπίσουν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τα ζητήματα αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.
Συμφωνώ με τις ενστάσεις και τις προτάσεις της ΠΦΠΟ
Στηρίζω τις προτάσεις της ΠΦΠΟ!
Εγκληματικη η μεταφορα των κονδυλιων για καταπολεμηση ζωανθρωπονοσων οπως η λυσσα στα προγραμματα διαχειρισης των αδεσποτων.
Την προηγουμενη φορα που χαλαρωσε το προγραμμα του απο αερος εμβολιασμου των αγριων ζωων κατα της λυσσας ειχαμε την εξαρση του 2012-2014 με κρουσματα ακομη και εντος κατοικημενων περιοχων και σε ζωα κτηνοτροφιων μοναδων.
Η επομενη επανεμφανιση της λυσσας ειναι σιγουρη αν παψει ξανα το προγραμμα επιτηρησης
Είναι συνήθης πρακτική για τους Δήμους τα χρηματοδοτικά κονδύλια που εισπράττουν για την διαχείριση αδέσποτων να καταλήγουν αλλού και κανείς να μην λογοδοτεί για τέτοιου είδους παρατυπίες. Πώς θα εξασφαλιστεί ότι η χρηματοδότηση στα πλαίσια του προγράμματος «Άργος» δεν θα έχει την ίδια τύχη;
Προτείνεται η χρηματοδότηση να είναι σταδιακή και απολογιστική, δηλαδή ανάλογα με την εξέλιξη των φάσεων του έργου που θα υλοποιείται με βάση το εγκεκριμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα για τα ζώα συντροφιάς. Η πιστοποίηση της υλοποίησης των φάσεων του επιχειρησιακού προγράμματος και του αντίστοιχου κόστους υλοποίησης να εξετάζεται και να πιστοποιείται όχι από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου μόνο, αλλά κυρίως από ανεξάρτητους φορείς πιστοποίησης ποιότητας των έργων και ελέγχου του κόστους. Μόνο τότε να μπορεί ο κάθε Δήμος να λαμβάνει χρηματοδότηση για τα επόμενα στάδια υλοποίησης του επιχειρησιακού προγράμματος.
Προκειμένου να μην χάνονται χρηματοδοτικοί πόροι σε «μαύρες τρύπες», δεν θα πρέπει οι Δήμοι να λαμβάνουν χρηματοδότηση εκ των προτέρων για το σύνολο των έργων που θα υλοποιήσουν αργότερα. Η χρηματοδότηση επιβάλλεται να είναι σταδιακή (πχ ανά τρίμηνο) και ευθέως ανάλογη της πορείας υλοποίησης του επιχειρησιακού σχεδιασμού με βάση συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους.
Να ποινικοποιηθεί για τους δημάρχους και τα μέλη των δημοτικών συμβουλίων η χρήση χρηματοδοτικών πόρων για άλλους σκοπούς πέραν αυτών για τους οποίους εκταμιεύθηκε η χρηματοδότηση.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
«Συμφωνώ με τις προτάσεις, ενστάσεις και θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας (ΠΦΠΟ)»
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Καμία χρηματοδότηση σε ΜΚΟ… Προσλήψεις σε Δήμους και άμεση χρηματοδότηση μόνο σε Αυτούς με επιτήρηση…
Πως είναι δυνατόν να βγαίνει ένα Νομοσχέδιο στη Διαβούλευση ενώ δεν υπάρχει ακόμα η απόφαση του ΣΤΕ και μάλιστα είναι γραμμένο από ένα Υπουργείο το οποίο δεν έχει καμία μα καμία αρμοδιότητα?
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΦΠΟ Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Συμφωνώ με τις ενστάσεις και προτάσεις της πφπο
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΖΩΟΑΝΘΡΩΠΟΝΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΦΙΛΟΖΩΪΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Aπαράδεκτη η παράγραφος 4 που λέει ότι Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Κόβονται λεφτά από το υπουργείο για τις σοβαρές ζωοανθρωπονόσους για να παίξουν κάποιες κυρίες με τα αδέσποτα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΖΩΟΑΝΘΡΩΠΟΝΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΦΙΛΟΖΩΪΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Aπαράδεκτη η παράγραφος 4 που λέει ότι Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Κόβονται λεφτά από το υπουργείο για τις σοβαρές ζωοανθρωπονόσους για να παίξουν κάποιες κυρίες με τα αδέσποτα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΖΩΟΑΝΘΡΩΠΟΝΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΦΙΛΟΖΩΪΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Aπαράδεκτη η παράγραφος 4 που λέει ότι Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Κόβονται λεφτά από το υπουργείο για τις σοβαρές ζωοανθρωπονόσους για να παίξουν κάποιες κυρίες με τα αδέσποτα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΖΩΟΑΝΘΡΩΠΟΝΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΦΙΛΟΖΩΪΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Aπαράδεκτη η παράγραφος 4 που λέει ότι Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Κόβονται λεφτά από το υπουργείο για τις σοβαρές ζωοανθρωπονόσους για να παίξουν κάποιες κυρίες με τα αδέσποτα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΖΩΟΑΝΘΡΩΠΟΝΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΦΙΛΟΖΩΪΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Aπαράδεκτη η παράγραφος 4 που λέει ότι Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Κόβονται λεφτά από το υπουργείο για τις σοβαρές ζωοανθρωπονόσους για να παίξουν κάποιες κυρίες με τα αδέσποτα.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΦΠΟ
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται η απόφαση
ΟΧΙ επιστροφή του ζώου στο βασανιστή του επειδή θα πληρώσει τα έξοδα ,με τη διαδικασία της προσωρινής αφαίρεσης.ΝΑΙ στη πληρωμή των εξοδων απο τον κακοποιητή σε κάθε περίπτωση
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Συμφωνω με τις θεσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας
Στείλατε Σήμερα στις 11:25 π.μ.
https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.opengov.gr%2Fypes%2F%3Fp%3D7914%26fbclid%3DIwAR0oOVoqJVWEXMScK0GQ0X0RQMpGj2s7Qj7Z1pjXv8muLUHWCBLvYiHFllE&h=AT0ssX5GDiVSgsE9wXRdvj8mxPohEM26u5TErb7jlJ0T9UnizujSw5PDi_t3Yn0XeYZ8YDik9Cfs_5zYjqzUAS-t6f_FZeA3IMPICuMKVKUArWVIveqMlMkJGtBXzgxi-bcPBQ
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Η Πολιτεία πρέπει, παράλληλα με τον καθορισμό του ποσού και του τρόπυο χρηματοδότησης των Δήμων για την υλοποίηση ενός Προγράμαμτος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς, καλό είναι να ερευνήσει και να ζητήσει, από τις Δημόσιες Δομές Υγείας ( Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας), τους πόρους και τα ποσά που έχουν δαπανηθεί από το Κράτος, για την περίθαλψη των ανθρώπων που έχουν δεχθεί επιθέσεις από αδέσποτα σκυλιά, σε κάθε Δήμο και Νομό, τα οποία βάσει του Νόμου πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
‘‘Πέραν των περιοχών που καθορίζονται με τη διαδικασία του άρθρου 57 του ν. 2637/1998 (Α` 200) ως ελεγχόμενες κυνηγετικές περιοχές, επιτρέπεται να καθορίζονται και λοιποί περιορισμένοι χώροι εκγύμνασης σκύλων, καθώς και να διεξάγονται αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών σε αυτούς.’’
Εκτός των σκύλων δεικτών θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη και για τις υπόλοιπες κυνηγετικές φυλές οι οποίες χρειάζονται εκγύμναση και υποβάλλονται σε αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων όπως ορίζει και ο ισχύον νόμος. Συγκεκριμένα θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για τους σκύλους ιχνηλάτες καθώς και για τις Ελληνικές φυλές λαγωνικών (Κρητικός Λαγωνικός), επαναφοράς, όπως επίσης και για κάθε άλλη περίπτωση σκύλου εργασίας .
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΖΩΟΑΝΘΡΩΠΟΝΟΣΟΥΣ ΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΑ ΦΙΛΟΖΩΪΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
Aπαράδεκτη η παράγραφος 4 που λέει ότι Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων. Κόβονται λεφτά από το υπουργείο για τις σοβαρές ζωοανθρωπονόσους για να παίξουν κάποιες κυρίες με τα αδέσποτα.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Προφανώς είναι αυτοκτονικό να αποσπαστούν οι πόροι κατά των ζωοανθρωπονόσων απ’ το ΥΠΑΑΤ.
Η χρηματοδότηση των φιλοζωικών θα δημιουργήσει περισσότερα αδέσποτα.
Είναι προφανής η σπουδή της κυβέρνησης να επιβάλλει το νομοσχέδιο. Κυρίως απ’ το γεγονός πως αποσπά το αντικείμενο απ’ το ΥΠΠΑΤ και το μεταφέρει στο ΥΠΕΣ κατακερματίζοντας την κτηνιατρική υπηρεσία. Δοκιμασμένος τρόπος απαξίωσης, όπως έγινε και με τη Δασική Υπηρεσία.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΑΜΕΣΑ.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Συνφωνω με τις θεσεις της Π.Φ.Π.Ο.
ΟΧΙ ζώα στα κλουβιά των διαφόρων ξενώνων ,που αμείβονται αδρά, όπου παραμένουν εως και 5 χρονια μετά την προσωρινή αφαίρεσή τους,διαλυμένα οργανικά και ψυχικά από την συνεχή νέα κακοποίηση τους .ΝΑΙ στην προσωρινή αφαίρεση με χρονικό όριο ενός μήνα ,μετα να παίρνεται η απόφαση
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Περιμένω έστω και τελευταία στιγμή ο Πρωθυπουργός μας να αποσύρει αυτό το άθλιο Νομοσχέδιο. Ένα Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί μόνο και μόνο τα συμφέροντα αυτών που δεν αγαπούν πραγματικά τα ζώα.
Ελπίζω σε μεγάλη νίκη της αληθινής και πραγματικής ζωοφιλίας αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς , την κερδοσκοπία και την εκμετάλλευση αυτών των αθώων πλασμάτων.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.