Στην παρ. 1Α του άρθρου 202 του ν.3463/2006 (Α’114) προστίθεται περ. vii, ως εξής:
«vii. Σε φιλοζωικά σωματεία ή φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που εδρεύουν στον οικείο δήμο και είναι εγγεγραμμένα στο Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς που τηρείται στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόσθετη προϋπόθεση για την επιχορήγηση αυτή αποτελεί η κατάρτιση σχετικού προγράμματος δράσης του σωματείου ή της οργάνωσης, για τον αντίστοιχο δήμο και η έγκρισή του από την πενταμελή Επιτροπή Παρακολούθησης του επιχειρησιακού προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς και πρόληψης δημιουργίας νέων αδέσποτων ζώων του οικείου δήμου. Με τις ίδιες προϋποθέσεις τα ανωτέρω σωματεία και οργανώσεις μπορούν να λαμβάνουν επιχορήγηση και από την οικεία περιφέρεια, εφόσον δραστηριοποιούνται εντός των ορίων της».
Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
Άρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 563 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 845 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 586 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμόδιες αρχές
- 385 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 10.633 ΣχόλιαΆρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς
- 4.431 ΣχόλιαΆρθρο 6 Εκτροφή, αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς
- 699 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων
- 241 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 449 ΣχόλιαΆρθρο 9 Υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς
- 597 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)
- 737 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αποτροπή πρόσβασης αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε απορρίμματα
- 286 ΣχόλιαΆρθρο 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διατήρηση ζώων σε ειδικές εγκαταστάσεις
- 427 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κακοποίηση των ζώων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και καταπολέμησης ζωονόσων
- 303 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αντιμετώπιση λεϊσμανίωσης
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
- 242 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων
- 244 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ποινικές κυρώσεις
- 250 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητικές κυρώσεις
- 499 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καταφύγια
- 136 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ίδρυση και λειτουργία περιφραγμένων πάρκων σκύλων
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σκύλοι βοήθειας και ζώα θεραπείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 26 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων συντροφιάς
- 188 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πρόσβαση σε παραλίες
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 28 Μητρώο Παραβατών
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κίνητρα για τη σήμανση, τη στείρωση και την υιοθεσία σκύλων και γατών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 121 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εκπαίδευση Σωμάτων Ασφαλείας
- 2.508 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 34 Υπεύθυνος για θέματα ζώων συντροφιάς – Διαδικασία τροποποίησης του Οργανισμού της Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 35 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
- 272 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 331 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αξιολόγηση εφαρμογής
- 808 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις
- 130 ΣχόλιαΆρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 42 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2021, 22:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης: Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
331 Σχόλια 28322 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
. Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Τα λόμπι όλα μαζί, κτηνοτρόφοι, κυνηγοί, εκτροφείς,έγιναν μια μάζα αυτοί που δημιουργούν εκατομμυρια αθώα ανυπεράσπιστα πλάσματα που υποφέρουν δεινοπαθουν εκεί έξω,παντού κυνηγόσκυλα φαντάσματα που μόλις χάλασαν τα εργαλεία πετάχτηκαν σαν σκουπίδια,παντού ζωάκια φαντάσματα κυνηγόσκυλα που βρίσκουμε σακατεμενα, ξεκοιλιασμενα, ακρωτηριασμένα, σκελετωμενα, άρρωστα,από κυνηγούς όλα αυτά βπιυ και να κοιτάξεις, φυσικά χωρίς τσιπ η αν έχουν όπως ορίζει ο κυνολογικος δεν είναι δηλωμένα ώστε να τα πετάνε τα Σιχαματα, αγοροπωλησια χιλιάδων κυνηγόσκυλων έναντι χιλιάδων ευρώ μαύρα, παράνομα μεταξύ τους,ζωάκια μια ζωή καταδικασμένα σε κλουβιά 1 επί 1 να είναι 20 μαζί, δεμένα σε βαρέλια,σε ταράτσες,σε μπαλκόνια,κυνηγοί που τα ζώα δεινοπαθουν και μέχρι να χαλάσουν και να πεταχτούν η να τα πυροβόλησουν,αυτοί είναι οι κυνηγοί,δείτε κυνηγόσκυλο με την ουρά στα σκέλια από τον φόβο και το ξύλο, τέρατα δολοφόνοι,μετά έχουμε τους κτηνοτρόφους φυσικά και αυτοί να πουλάνε χιλιάδες ευρώ κουτάβια,να τα έχουν δεμένα σε βαρέλια, μαντριά, αστειρωτα,χωρίς τσιπακι, δεμένα σε δέντρα,χιλιάδες κουτάβια να πετάνε σε κάδους ποτάμια,.στα οι έμποροι εκτροφείς που ήδη είναι παράνομοι και δεν υφίστανται,όλοι αυτοί δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα, λόμπι που δεν θέλουν ούτε στείρωση ούτε έλεγχο,θέλουν να συνεχισουν να βασανίζουν χιλιάδες ζωάκια,να δολοφονούν και να μην τιμωρούνται,να πουλάνε και να θησαυριζουν,αυτοί είναι που δημιουργούν εκατομμυρια αθώα ανυπεράσπιστα πλάσματα, στείρωση σε όλα τα ζωάκια να γίνουμε χώρα της προκοπής και όχι να είμαστε τριτοκοσμικ
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Μέσα στα υποτιθεμενα «θετικα»του νομοσχεδίου νομιμοποιεί την εμπορία αδέσποτων ζώων, τη χρηματοδότηση των σωματείων, τον πρωτοποριακό ορισμό του αναδοχου (που οπως μας λένε το κάνουν ήδη παρανομα), στοχοποιεί τους κυνηγούς, επιβάλει σε αυτους που θέλουν να παραδωσουν το ζώο τους να πληρωσουν, αναγνωρίζει τις υιοθεσίες του εξωτερικου (λες και η ήδη υπάρχουσα νομοθεσία το απαγορευει), κοινώς κοροιδευουμε τον κόσμο) , αφαιρει το ζώο από τον κηδεμόνα (λες και όταν αυτό χρειάζεται δεν γίνεται, αλλά ας το κάνουμε πιο ευκολο)
Μέσα στα υποτιθεμενα «θετικα»του νομοσχεδίου νομιμοποιεί την εμπορία αδέσποτων ζώων, τη χρηματοδότηση των σωματείων, τον πρωτοποριακό ορισμό του αναδοχου (που οπως μας λένε το κάνουν ήδη παρανομα), στοχοποιεί τους κυνηγούς, επιβάλει σε αυτους που θέλουν να παραδωσουν το ζώο τους να πληρωσουν, αναγνωρίζει τις υιοθεσίες του εξωτερικου (λες και η ήδη υπάρχουσα νομοθεσία το απαγορευει), κοινώς κοροιδευουμε τον κόσμο) , αφαιρει το ζώο από τον κηδεμόνα (λες και όταν αυτό χρειάζεται δεν γίνεται, αλλά ας το κάνουμε πιο ευκολο)…. Για άλλη μια φορά θα ξαναπω λυπάμαι τα ζωάκια!
1. Η ανάγκη στείρωσης ενός ζώου πρέπει να αποδεικνύεται μόνον από ιατρικούς λόγους και σε αυτούς να βασίζεται. Η υποχρεωτική στείρωση δεν είναι δυνατόν να υποκαταστήσει τις ελλείψεις της Πολιτείας στην διαχείριση του προβλήματος των αδεσπότων, τα οποία στην πλειοψηφία τους είναι μη κυνηγετικά σκυλιά, μη σκυλιά εργασίας. Με την ίδια παράλογη λογική θα μπορούσε η Πολιτεία να στειρώνει ανθρώπους ώστε να μην ασθενούν και έτσι να μην επιβαρύνουν το σύστημα υγείας. Επιβάλλοντας την υποχρεωτική στείρωση των ζώων, το νομοσχέδιο τιμωρεί τους ευσυνείδητους κατόχους ζώων βάζοντας ταφόπλακα στην ερασιτεχνική εκτροφή όλων των φυλών και κυρίως των κυνηγετικών. Άλλωστε, ως ακρωτηριασμός αντιμετωπίζεται το κόψιμο της ουράς ενός σκύλου, ο δε πολύ χειρότερος ακρωτηριασμός των γεννητικών οργάνων όλων αδιακρίτως των ζώων συντροφιάς, αποτελεί ακρωτηριασμό παρά τα όσα αντίθετα ορίζονται στο νέο πλαίσιο και μάλιστα από τη στιγμή που καθίσταται υποχρεωτικός, είναι ο πλέον βάναυσος! Οι κτηνίατροι άλλωστε, φυσικά και είναι αντίθετοι στην υποχρεωτική στείρωση για λόγους άλλους πλήν ιατρικούς.
2. Στην αιτιολογική έκθεση του πλαισίου αυτού πουθενά δεν αναφέρεται πώς, με ποιόν τρόπο, η υποχρεωτική στείρωση όλων των ζώων θα οδηγήσει σε έλεγχο του προβλήματος των αδεσπότων. Εφόσον σήμερα τα δεσποζόμενα ζώα έχουν ιδιοκτήτη και φέρουν ηλεκτρονική σήμανση, ταυτοποιείται ο ιδιοκτήτης με το ζώο, συνεπώς δεν υφίσταται δικαιολογία ή ανάγκη αναγκαστικής στείρωσης. Δεν ελήφθη υπόψιν από τους συντάκτες του αισχρού νομοθετήματος η αρχή της αναλογικότητας του μέτρου της στείρωσης, καθόσον είναι υπερβολικό και βάναυσο εν σχέση με τον επιδιωκόμενο σκοπό της αντιμετώπισης του προβλήματος των αδεσπότων. Ούτε ελήφθη υπόψιν και ούτε αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, ποσοστό αναλογίας κυνηγετικών σκύλων που βρέθηκαν αδέσποτοι σε σύγκριση με τον λοιπό αριθμό των αδεσπότων ζώων, ώστε να αποδειχθεί η επιβάρυνση του πληθυσμού των αδεσπότων με κυνηγετικά σκυλιά. Ούτε και αιτιολογείται στην αιτιολογική έκθεση του νέου πλαισίου, πώς η υποχρεωτική στείρωση θα οδηγήσει στην μείωση των αδεσπότων. Κατά τη γνώμη μας θα εκτιναχθούν οι αριθμοί των αδεσπότων έως εφαρμογής του νέου πλαισίου, διότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους θα σπεύσουν να τα ξεφορτωθούν, ειδικά όσοι δεν τα έχουν σημάνει ηλεκτρονικά, ώστε να αποφύγουν τις προβλεπόμενες γραφειοκρατικές διαδικασίες και κυρώσεις. Το μέτρο της ηλεκτρονικής σήμανσης και η απόλυτη εφαρμογή του είναι κατά τη γνώμη μας αυτό που θα δώσει λύση στο πρόβλημα και όχι η υποχρεωτική στείρωση.
3. Η Πολιτεία πρέπει να μεριμνήσει για εξάλειψη του προβλήματος των αδεσπότων ζώων και με την χορήγηση κατάλληλης εκπαίδευσης και παιδείας προς τους πολίτες, να αντιμετωπίσει το όποιο πρόβλημα μακροπρόθεσμα. Άλλως, ας σκοτώσει και τους πλείστους αστέγους που δυστυχώς διαβιούν σε απάνθρωπες συνθήκες στους δρόμους, ώστε να μην τους βλέπουμε και να επιλύσει και αυτών το πρόβλημα.
4. Η Ελληνική Κτηνιατρική Εταρεία είναι αντίθετη στην υποχρεωτική στείρωση των ζώων. Η στείρωση είναι κτηνιατρική πράξη και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται. Δεν είναι δυνατόν να ακρωτηριαστούν δια στειρώσεως όλα τα ζώα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα παιδείας που οδηγεί στα αδέσποτα, δεν υπάρχει λογική στην σκέψη αυτήν.
5. Αναρωτιόμαστε για ποιόν λόγο πρέπει οι κυνηγοί να έχουν σε κάθε μετακίνηση του ζώου τους το Διαβατήριο μαζί, όταν οι υπόλοιποι πολίτες μόνον όταν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό? Για ποιόν λόγο θεσπίζεται αυτή η δυσμενής διάκριση έναντι των κυνηγών, ενώ στην αιτιολογητική έκθεση του νόμου δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό? Για ποιόν λόγο δημιουργούνται πολίτες δύο κατηγοριών υποχρεώσεων?
6. Για ποιόν λόγο θα αφαιρείται η άδεια κυνηγίου από κυνηγό, ενώ για τους υπόλοιπους πολίτες δεν προβλέπονται άλλου είδους διοικητικές κυρώσεις? Για ποιόν λόγο εισάγεται στο νομοσχέδιο τέτοια δυσμενής διάκριση έναντι μίας μόνο κατηγορίας πολιτών, παραβαίνοντας τις Αρχές της Ισονομίας?
7. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι εκπρόσωπος φιλοζωικών οργανώσεων θα ασκεί Διοίκηση. Με ποια εχέγγυα αμερόληπτης κρίσης? Είναι εμφανές ότι το νομοσχέδιο περιλαμβάνει πληθώρα διατάξεων αντικυνηγετικού μένους που προέρχεται από φιλοζωικές οργανώσεις. Πλέον αυτές θα ασκούν και Διοίκηση? Και αν ελεγχθεί «φιλόζωος» και αποδειχθεί παραβάτης, ποια η διαβεβαίωση της αμερόληπτης κρίσης? Κόρακας δεν βγάζει κοράκου μάτι.
8. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι οι φιλοζωικές οργανώσεις θα χρηματοδοτούνται. Για ποιόν λόγο θα χρηματοδοτούνται εφόσον δεν θα υπάρχουν πλέον αδέσποτα? Για ποιο ακριβώς έργο τους θα χρηματοδοτούνται? Εφόσον προβλέπεται χρηματοδότηση στους Δήμους, για ποιόν λόγο να προβλέπεται χρηματοδότηση των οργανώσεων αυτών?
9. Διαφωνούμε με την θέσπιση γραφειοκρατικών και κοστοβόρων διαδικασιών (βλ. διαβατήριο σκύλου) τη στιγμή που ως έχει σήμερα η Νομοθεσία, η ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη με τον σκύλο του γίνεται με την καταγραφή του αριθμού του μικροτσιπ σε ειδική βάση δεδομένων. Για ποιόν λόγο πρέπει όλοι οι κάτοχοι ζώου να υποβληθούμε σε περαιτέρω έξοδα.
10. Ο διαχωρισμός σε ζώα εργασίας (κυνηγετικά, ποιμενικά, ειδικών εργασιών και καθηκόντων) και ζώα συντροφιάς πρέπει να είναι σαφής και να οδηγήσει στην εξαίρεση από το μέτρο της υποχρεωτικής στείρωσης των ζώων εργασίας. Η έννοια αυτή όπως αναφέρεται στο νέο πλαίσιο, δίνει το έναυσμα για την εξαίρεσή τους από τις παράλογες διατάξεις της υποχρεωτικής στείρωσης, της υποχρεωτικής κυκλοφορίας με διαβατήριο, της αποφυγής των εξοντωτικών ποινών στους κυνηγούς. Είναι λανθασμένη η εξομοίωση των εννοιών των ζώων εργασίας με τα ζώα συντροφιάς και δεν αιτιολογείται στην αιτιολογητική έκθεση του υπό διαβούλευση πλαισίου.
11. Διαφωνούμε με την δυνατότητα υποβολής ανωνύμων καταγγελιών, είναι γνωστό και αναμενόμενο πού θα οδηγήσει αυτή η τακτική. Οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα επιβαρυνθούν ιδιαίτερα με την διερεύνηση τέτοιων καταγγελιών. Οι καταγγελίες πρέπει να οριστεί ότι θα είναι επώνυμες ώστε τούτο να λειτουργεί αποτρεπτικά για τους κακόβουλους.
12. Η αντιμετώπιση των αδεσπότων είναι θέμα παιδείας των κατόχων ζώων και θεσμών ελέγχου και οργάνωσης της Πολιτείας. Ευτελίζετε το όλο θέμα, ανταλλάσσοντας και δελεάζοντας τον πολίτη, να στειρώσει το ζώο τους με αντάλλαγμα την έκπτωση σε δημοτικά τέλη.
13. Το νέο πλαίσιο είναι εμφανές ότι βρίθει αντικυνηγετικού μένους προφανώς από την άκρατη υιοθέτηση θέσεων κάποιων δήθεν φιλοζωικών οργανώσεων. Σας επισημαίνουμε ότι τα εργασιακά πρότυπα των κυνηγετικών σκυλιών και των λοιπών σκυλιών εργασίας, ποιμενικών, φυλάκων, εξελίχτηκαν στο βάθος των αιώνων από την αρχαιότητα ως σήμερα. Παράδειγμα οι εθνικές μας αρχέγονες φυλές, Ελληνικός Ιχνηλάτης, Ελληνικός Ποιμενικός, Μολοσσός της Ηπείρου, Κρητικός Λαγωνικός και άλλα ζώα – σκυλιά εργασίας. Συνιστούν μέρος της Εθνικής μας κληρονομιάς. Για ποιόν λόγο επιθυμείτε να τα αφανίσετε?
14. Επιπρόσθετη απόδειξη του αντικυνηγετικού μένους των διατάξεων του νέου πλαισίου, είναι το γεγονός ότι σε ένα νομοθέτημα που σκοπό υποτίθεται ότι έχει την επίλυση του προβλήματος των αδεσπότων, εισάγονται νέα αδικήματα και νέες ποινές για τους κυνηγούς! Κάποιοι προφανώς βρήκαν την ευκαιρία να ασχοληθούν πάλι με τους κυνηγούς, δεν τους ενδιαφέρει ουσιαστικά το πρόβλημα των αδεσπότων αλλά το κυνήγι και η θέσπιση επιπλέον περιορισμών στην κυνηγετική δραστηριότητα!
15. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, οι ανάγκες της επαρχίας (σε ζωικό κεφάλαιο σκύλων και γατών. Η επαρχία έχει διαφορετικά προβλήματα και ανάγκες εν σχέσει με τις μεγαλουπόλεις. Αγροικίες, ποιμνιοστάσια, οικίες, έχουν την ανάγκη ζωικού κεφαλαίου εκ των αναφερομένων ως ζώων συντροφιάς. Η ύπαιθρος χρειάζεται όλα τα ζώα.
16. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν από τους συντάκτες του νέου πλαισίου, το πρόβλημα με την εκτίναξη του πληθυσμού του αγριόχοιρου σε όλη την Επικράτεια και η ανάγκη του να ελεγχθεί το πρόβλημα αυτό καθώς και οι επιδημιολογικής φύσεως συνέπειές του, κυρίως η πανώλη των χοίρων. Μόνο με το κυνήγι μπορεί να ελεγχθεί ο πληθυσμός του αγριόχοιρου. Με τέτοιους όμως δυσβάσταχτους περιορισμούς στους κυνηγούς, με την στείρωση των ζώων τους μακροπρόθεσμα θα μειωθεί ο αριθμός των κυνηγών που επιθυμούν να διατηρούν κυνηγετικά σκυλιά, αν θα υφίστανται πλέον μελλοντικά και δεν θα καταστεί δυνατή η αντιμετώπιση του υπερπληθυσμού του αγριόχοιρου με ανυπολόγιστες συνέπειες στην εθνική οικονομία.
17. Αντιλαμβανόμαστε ότι στο νέο πλαίσιο υποκρύπτεται η ρύθμιση της διαχείρισης και της εμπορίας του ζωικού κεφαλαίου των ζώων εργασίας και συντροφιάς. Δημιουργείται ένα ιδιαίτερο και πονηρό πλαίσιο ρυθμίσεων απόκτησης ενός ζώου από ελάχιστα κέντρα διαχείρισης αδεσπότων ή εμπορίας ζώων που θα οδηγήσει σε οικονομικό όφελος αυτών που θα διαχειρίζονται την εμπορία των ζώων. Με τις υπό διαβούλευση διατάξεις καταργείται κάθε έννοια υγιούς κυνοφιλίας.
18. Εν τέλει, είναι τουλάχιστον προσβλητικό αλλά και ειρωνικό, το υπό διαβούλευση νέο πλαίσιο να τιτλοφορείται ως «Πρόγραμμα Άργος». Αυθαίρετα χρησιμοποιείτε το όνομα του σκυλιού του Οδυσσέα, πιστού φίλου για μια ζωή και φύλακά του, ενός ζώου συμβόλου για την παγκόσμια ιστορία, παράδειγμα διδαχής, πίστης και αφοσίωσης, ένα από τα πιο δυνατά παραδείγματα της Ομηρικής Τέχνης, στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο της εξαφάνισης των απογόνων του. Είστε απλά τραγικοί και δεν σέβεστε ούτε την ιστορία μας.
Για τους παραπάνω λόγους σας δηλώνουμε την πλήρη αντίθεσή μας στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο.
8. Δεν είναι δυνατόν να ορίζεται ότι οι φιλοζωικές οργανώσεις θα χρηματοδοτούνται. Για ποιόν λόγο θα χρηματοδοτούνται εφόσον δεν θα υπάρχουν πλέον αδέσποτα? Για ποιο ακριβώς έργο τους θα χρηματοδοτούνται? Εφόσον προβλέπεται χρηματοδότηση στους Δήμους, για ποιόν λόγο να προβλέπεται χρηματοδότηση των οργανώσεων αυτών?
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.
Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους.
Θα πρέπει να απαλειφθεί από το κείμενο του σχεδίου νόμου, κάθε διάταξη που προβλέπει επιχορήγηση των φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα από το Ελληνικό Δημόσιο ή την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η δράση τους θα πρέπει να παραμείνει εθελοντική, έτσι ώστε να μη δημιουργούνται οικονομικά κίνητρα για αυτή, αλλά να βασίζεται στην ειλικρινή φιλοζωία. Οποιαδήποτε επιχορήγηση να δίνεται αποκλειστικά και μόνο στους κτηνιάτρους του Δημοσίου Τομέα και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Στηρίζω τις προτάσεις της ΠΦΠΟ.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Η θέση της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας Θράκης:
Να απαλειφθεί από το κείμενο του σχεδίου νόμου, κάθε διάταξη που προβλέπει επιχορήγηση των φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα από το Ελληνικό Δημόσιο ή την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η δράση τους να παραμείνει εθελοντική, έτσι ώστε να μη δημιουργούνται οικονομικά κίνητρα για αυτή, αλλά να βασίζεται στην ειλικρινή φιλοζωία. Οποιαδήποτε επιχορήγηση να δίνεται αποκλειστικά και μόνο στους κτηνιάτρους του Δημοσίου Τομέα και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Πως είναι δυνατόν να βγαίνει ένα Νομοσχέδιο στη Διαβούλευση ενώ δεν υπάρχει ακόμα η απόφαση του ΣΤΕ και μάλιστα είναι γραμμένο από ένα Υπουργείο το οποίο δεν έχει καμία μα καμία αρμοδιότητα?
Καμία επιχορήγηση σε Σε ΜΚΟ..
Μόνο στους Δήμους με αυστηρά επιτήρηση.. συνεργασία Δήμων με Κτηνιάτρους για καταγραφή και σήμανση όλων των αδέσποτων..
Επίσης επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλων.. μόνο τον Νόμιμων..
Ναι στην επιχορήγηση σωματείων που είναι εγγεγραμμένα στο ΕΜΖΣ για να εκτελούν το έργο που και οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι ανεξάρτητα από τους Δήμους αλλά να ελέγχονται για αυτό όπως και οι Δήμοι. H καταχώρηση φιλοζωικών σωματείων στο Μητρώο του ΕΜΖΣ θα πρέπει να γίνεται με αυστηρές προϋποθέσεις (εγκαταστάσεων αδειοδοτημένου καταφυγίου, εξοπλισμό, κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό).
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων που με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτούνται με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, ιδιωτικές οργανώσεις οι οποίες τα διαχειρίζονται αδιαφανώς και χωρίς κανέναν έλεγχο. Δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν μια σειρά κρατικοδίαιτων οργανώσεων, δήθεν φιλοζωϊκών, που το μόνο που αποσκοπούν είναι το δημόσιο χρήμα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στις Δημοτικές Αρχές οι οποίες είναι και κατά νόμο υπεύθυνες για την διαχείριση των αδέσποτων. Δεν μπορεί να χρηματοδοτούνται οργανώσεις και άτομα που δεν έχουν βάλει σχεδόν ποτέ χρήματα από την τσέπη τους, αλλά αποβλέπουν στις χρηματοδοτήσεις είτε κρατικές είτε ιδιωτικές δωρεές
Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτούνται με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, ιδιωτικές οργανώσεις οι οποίες τα διαχειρίζονται αδιαφανώς και χωρίς κανέναν έλεγχο. Δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν μια σειρά κρατικοδίαιτων οργανώσεων, δήθεν φιλοζωϊκών, που το μόνο που αποσκοπούν είναι το δημόσιο χρήμα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στις Δημοτικές Αρχές οι οποίες είναι και κατά νόμο υπεύθυνες για την διαχείριση των αδέσποτων. Δεν μπορεί να χρηματοδοτούνται οργανώσεις και άτομα που δεν έχουν βάλει σχεδόν ποτέ χρήματα από την τσέπη τους, αλλά αποβλέπουν στις χρηματοδοτήσεις είτε κρατικές είτε ιδιωτικές δωρεές
Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτούνται με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, ιδιωτικές οργανώσεις οι οποίες τα διαχειρίζονται αδιαφανώς και χωρίς κανέναν έλεγχο. Δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν μια σειρά κρατικοδίαιτων οργανώσεων, δήθεν φιλοζωϊκών, που το μόνο που αποσκοπούν είναι το δημόσιο χρήμα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στις Δημοτικές Αρχές οι οποίες είναι και κατά νόμο υπεύθυνες για την διαχείριση των αδέσποτων. Δεν μπορεί να χρηματοδοτούνται οργανώσεις και άτομα που δεν έχουν βάλει σχεδόν ποτέ χρήματα από την τσέπη τους, αλλά αποβλέπουν στις χρηματοδοτήσεις είτε κρατικές είτε ιδιωτικές δωρεές
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΦΠΟ
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια. ΣΑΦΕΣ πλαίσιο ελέγχου της διαχείρισης του δημόσιου χρήματος για να αποφευχθούν και φαινόμενα κερδοσκοπίας από την μία αλλά και έλεγχος των φιλοζωικών από τους «χρηματοδότες» Δήμους προκειμένου να διασφαλίζεται η συμφωνία τους.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Οχι στην χρηματοδοτιση ΜΚΟ, χρηματοδοτισεις με διαφανεια σε δημους και νομιμους συλλόγους διασωσης ελληνικων φυλλων
ΚΑΜΙΑ επιχορήγηση σε φιλοζωικες. Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
ΚΑΜΙΑ επιχορήγηση σε φιλοζωικες. Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
ΟΧΙ στην επιχορήγηση φιλοζωικών
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Έχω τις επιφυλάξεις μου και τις ενστάσεις μου για το συγκεκριμένο άρθρο.Διαφωνώ κάθετα με τις επιχορηγήσεις σε οποιαδήποτε σωματεία.Μιλάμε για χρήματα φορολογούμενων και είναι άδικο να χορηγείτε σε οποιαδήποτε σωματείο.Προτείνω τα χρήματα να χορηγούνται στους δήμους με τον ανάλογο,μεθοδικό,αυστηρό κι ελεκτικό μηχανισμό,ειδικός λογαριασμός στους Δήμους και απαγορευτικό να μετακινηθούν σε άλλη δαπάνη,τα μέσα και οι τρόποι είμαι σίγουρος πως υπάρχουν.
Όσον αφορά την επιτροπή,εκεί έχω τις επιφυλάξεις μου διότι θα πρέπει να οριστούν άνθρωποι με γνώση του αντικειμένου από πρώτο χέρι,αλλά η ουσία είναι ο έλεγχος.
Όχι στην επιχορήγηση φιλοζωικών! Αρκετά βγάζουν κάτω από το τραπέζι… Απόσυρση του άθλιου αυτού νομοσχεδίου που στόχο έχει να πλουτίσει τις φιλοζωικές και εμπορευματοποιεί τα ζώα συντροφιάς!
Άρθρο 37
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια
Αγνοούνται παντελώς οι μικροί, κυρίως νησιωτικοί δήμοι όπου το πρόβλημα με τα αδέσποτα λύνεται με θανάτωση και μόνο. Θα πρέπει να υπάρξει χρηματοδότηση των δήμων αυτών και των φιλοζωικών που έχουν έδρα στον εν λόγω δήμο, αλλά και συγκεκριμένες υποχρεώσεις του δήμου και όποιου άλλου χρηματοδοτείται για τη διαχείριση των αδέσποτών τους
ΟΧΙ στην επιχορήγηση Φιλοζωικών
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Καμία χρηματοδότηση σε PRIVE φιλοζωικά σωματεία. Αίσχος και ντροπή 5 άτομα χωρίς υποδομές και χωρίς διαφανείς διαδικασίες να διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα
ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ !!!!!! ΟΥΕ ΚΑΙ ΑΛΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΕΣ.
Τι σημαίνει αποδεδειγμένη δράση και ποιος θα το αξιολογεί.
Μαρτυρίες , δημοσιεύματα ή φωτογραφικό υλικό . ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ
Τα χρήματα στους Δήμους και μόνο.
Ειδικός λογαριασμός στους Δήμους και απαγορευτικό να μετακινηθούν σε οποιαδήποτε άλλη δαπάνη.
Έλεγχος και πεπραγμένα δράσεων από τα Δημοτικά Συμβούλια.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ!
Παράθυρο για χρηματοδότηση ΜΚΟ
ΟΧΙ στην επιχορήγηση φιλοζψικών.Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
ΟΧΙ στην επιχορήγηση φιλοζψικών.Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Διαφωνούμε κάθετα με οποιαδήποτε επιχορήγηση σωματείου. Δηλαδή την προσθήκη «δημοσίων υπαλλήλων» δια της πλαγίας οδού.
Τα κοινωνικά δίκτυα βρίθουν από αγγελίες «φιλόζωων» του στυλ, «είμαι άνεργος και φροντίζω 10(20/40) αδέσποτα, συνδράμετε με».
Αντίθετα το άρθρο 37 να υποχρεώνει τα φιλοζωικά σωματεία να πληρώνουν ετήσια «άδεια»-τέλος φιλοζωικού σωματείου στον δήμο τους. Κατά το πρότυπο των αδειών θήρας που πληρώνουν οι κυνηγοί.
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Δεν είναι δυνατόν να χρηματοδοτούνται με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, ιδιωτικές οργανώσεις οι οποίες τα διαχειρίζονται αδιαφανώς και χωρίς κανέναν έλεγχο. Δεν είναι δυνατόν να δημιουργηθούν μια σειρά κρατικοδίαιτων οργανώσεων, δήθεν φιλοζωϊκών, που το μόνο που αποσκοπούν είναι το δημόσιο χρήμα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στις Δημοτικές Αρχές οι οποίες είναι και κατά νόμο υπεύθυνες για την διαχείριση των αδέσποτων. Δεν μπορεί να χρηματοδοτούνται οργανώσεις και άτομα που δεν έχουν βάλει σχεδόν ποτέ χρήματα από την τσέπη τους, αλλά αποβλέπουν στις χρηματοδοτήσεις είτε κρατικές είτε ιδιωτικές δωρεές
Περιμένω έστω και τελευταία στιγμή ο Πρωθυπουργός μας να αποσύρει αυτό το άθλιο Νομοσχέδιο. Ένα Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί μόνο και μόνο τα συμφέροντα αυτών που δεν αγαπούν πραγματικά τα ζώα.
Ελπίζω σε μεγάλη νίκη της αληθινής και πραγματικής ζωοφιλίας αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς , την κερδοσκοπία και την εκμετάλλευση αυτών των αθώων πλασμάτων.
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους <>