1. Θεσπίζεται ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα με την επωνυμία «Άργος».
2. Στόχος του προγράμματος είναι η χρηματοδότηση των δήμων για την υλοποίηση των επιχειρησιακών προγραμμάτων του άρθρου 7 και επιμέρους δράσεων του παρόντος, την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού και οχημάτων, τη χρηματοδότηση προγραμμάτων καταγραφής, στείρωσης και εμβολιασμού, καθώς και της δημιουργίας καταφυγίων, κτηνιατρείων, αποτεφρωτηρίων και περιφραγμένων πάρκων σκύλων, την κάλυψη του κόστους συμβάσεων με κτηνιάτρους, καθώς και με το πάσης φύσης λοιπό προσωπικό που είναι αναγκαίο για την εφαρμογή του παρόντος.
3. Το πρόγραμμα επιχορηγείται από τα ειδικά χρηματοδοτικά προγράμματα των άρθρων 69 και 71 του ν. 4509/2017 (Α’ 201), καθώς και από οποιουσδήποτε άλλους πόρους του Υπουργείου Εσωτερικών.
4. Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων διαχείρισης αδέσποτων ζώων και τη μείωση του πληθυσμού των αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
Άρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 563 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 845 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 586 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμόδιες αρχές
- 385 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 10.633 ΣχόλιαΆρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς
- 4.431 ΣχόλιαΆρθρο 6 Εκτροφή, αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς
- 699 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων
- 241 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 449 ΣχόλιαΆρθρο 9 Υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς
- 597 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)
- 737 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αποτροπή πρόσβασης αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε απορρίμματα
- 286 ΣχόλιαΆρθρο 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διατήρηση ζώων σε ειδικές εγκαταστάσεις
- 427 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κακοποίηση των ζώων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και καταπολέμησης ζωονόσων
- 303 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αντιμετώπιση λεϊσμανίωσης
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
- 242 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων
- 244 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ποινικές κυρώσεις
- 250 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητικές κυρώσεις
- 499 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καταφύγια
- 136 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ίδρυση και λειτουργία περιφραγμένων πάρκων σκύλων
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σκύλοι βοήθειας και ζώα θεραπείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 26 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων συντροφιάς
- 188 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πρόσβαση σε παραλίες
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 28 Μητρώο Παραβατών
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κίνητρα για τη σήμανση, τη στείρωση και την υιοθεσία σκύλων και γατών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 121 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εκπαίδευση Σωμάτων Ασφαλείας
- 2.508 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 34 Υπεύθυνος για θέματα ζώων συντροφιάς – Διαδικασία τροποποίησης του Οργανισμού της Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 35 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
- 272 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 331 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αξιολόγηση εφαρμογής
- 808 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις
- 130 ΣχόλιαΆρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 42 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2021, 22:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης: Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
241 Σχόλια 28322 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Εύχομαι ο θεός να σας δώσει φώτιση να το πάρετε πίσω!!!
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Όχι στη χρηματοδότηση των δήμων από το παρακαταθηκων και δανείων εφόσον προβλέπεται η ανάμειξη ΜΚΟ στη διαχείριση των αδέσποτων
ΟΧΙ στην διάθεση των πιστώσεων για τις ζωοανθωπονοσους στους δήμους. Οι δήμοι δεν έχουν τη δυνατότητα για να αντιμετωπίσουν ζωοανθωπονοσους λόγω έλλειψης προσωπικού και εξοπλισμού.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Να συσταθεί μια αστυνομία ζώων/animal police. Αυτή θα πρέπει να στελεχωθεί από εθελοντές/μέλη φιλοζωικών οργανώσεων με γνώση κ εμπειρία στη διαχείριση των ζώων συντροφιάς κ όχι μόνο. Έμμισθο σώμα με μοναδικό στόχο την τήρηση των νόμων για τα ζώα συντροφιάς κ όλα τα ζώα, την ευζωία τους, την σύλληψη των κακοποιητών κ την προσαγωγή τους στη δικαιοσύνη, την απομάκρυνσή των ζώων από ακατάλληλους ιδιοκτήτες κ την προστασία τους. Να υπάρχει γραμμή καταγγελιών που μπορεί να συνοδεύεται από την αποστολή αποδεικτικών στοιχείων (φωτο, βίντεο) κ να προφυλάσσεται ο καταγγέλλων από τον καταγγελλόμενο κακοποιητή/δολοφόνο ζώων ούτως ώστε να μην κινδυνεύει κ η σωματική ακεραιότητα του ίδιου κ να διευκολύνονται οι καταγγελίες.
Συμφωνώ με τις θέσεις και ενστάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια
Τα κονδύλια του ΥΠΑΑΤ που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, δεν πρέπει να διατεθούν στους δήμους καθώς δεν έχουν το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για να διαχειριστούν τόσο σοβαρές νόσους και να αντιμετωπίσουν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τα ζητήματα αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ
Άρθρο 8 . Να υπάρχει πρόβλεψη για μεγαλύτερη χρηματοδότηση η οποία θα πρέπει ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΤΑΙ εκ των προτέρων στην σύνταξη του προϋπολογισμού κάθε έτους ώστε ο Δήμος να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του νέου Νομοσχεδίου.
Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ
Άρθρο 8 Χρηματοδότηση δήμων
1. Θα είναι χρήσιμο να ενημερωθούν οι δήμοι ότι η χρηματοδότηση των αρμοδιοτήτων που τους ανατίθενται θα γίνει μέσω δανεισμού από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων (άρθρα 69 και 71 ν.4509/2017)
2. Εκτίθεται ανεπανόρθωτα η Χώρα με την απόσπαση των κονδυλίων που προορίζονται για την καταπολέμηση της Λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων και τη διάθεση τους για τη σύλληψη, στείρωση, κράτηση και ενδεχομένως θανάτωση των αδέσποτων ζώων, αφενός χωρίς να υπάρχει η παραμικρή τεκμηρίωση για το μέγεθος του πληθυσμού αυτών, το πλήθος των νοσούντων ζώων και τη συνάρτηση τους με τη διακινδύνευση της δημόσιας υγείας, αφετέρου παραβιάζοντας κατάφωρα τις σχετικές προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα δικαιώματα των ζώων, η οποία έχει καταστεί νόμος του Κράτους
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Η Θέση μας ήταν πάντα σαφής και ξεκάθαρη υπέρ της ευζωίας και προστασίας των αδέσποτων ζώων και υπέρ ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαχείρισής τους. Αυτό ήταν ανέκαθεν αρμοδιότητα της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και έτσι έπρεπε να παραμείνει, τόσο για την πολύχρονη εμπειρία διαχείρισης του θέματος των ζώων συντροφιάς όσο και για την τεχνογνωσία. Έχουμε ήδη εκφράσει την πλήρη αντίθεσή μας και έχουμε συνταχθεί με τους επιστημονικούς φορείς (Πανελλήνια Ένωση Κτηνιάτρων Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνια Ομοσπονδία Γεωτεχνικών Δημοσίων Υπαλλήλων, Πανελλήνιο Κτηνιατρικό Σύλλογο, κτηνιατρικές σχολές, Γεωτεχνικό Επιμελητήριο) ως προς τη μεταφορά μέρους ή όλης της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας σε ένα αναρμόδιο υπουργείο , το υπουργείο Εσωτερικών. Εκτιμώ ότι η χώρα μας δεν έχει κανένα λόγο να αντιτάσσεται ή να διαφοροποιείται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, τον Παγκόσμιο Οργανισμό για την Υγεία των Ζώων και την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Όσον αφορά στο σχέδιο νόμου που τέθηκε σε διαβούλευση, δεν θα αναφερθώ στις θετικές διατάξεις για την προστασία των ζώων και ειδικά των αδέσποτων , με τις οποίες αλίμονο συμφωνούμε όλοι . Ωστόσο, είμαι κάθετα αντίθετη σε οποιαδήποτε μετατροπή του άρθρου 9 του Ν4039/12 , το οποίο διασφάλιζε την ευζωία των ζώων μέσω των δημόσιων φορέων, υπεύθυνα και συστηματικά, με την εποπτεία των υπηρεσιών τους. Η ανάθεση της διαχείρισης αδέσποτων ζώων σε ΜΚΟ και σωματεία και η παραμονή τους σε παράνομα ιδιωτικά καταφύγια, μόνο διαυγής και υπεύθυνη δεν είναι και παράλληλα ανοίγει παράθυρο στην παράνομη εκτροφή, διακίνηση και εμπορία των ζώων. Είναι απορίας άξια και αδιανόητη η διευκόλυνση της κερδοσκοπίας, μέσω της πρόφασης των – τιμολογημένων διαδικτυακών – υιοθεσιών των ζώων και εν συνεχεία της εξαφάνισης τους σε άλλες χώρες, οι οποίες ήδη έχουν προβλήματα με αδέσποτα ζώα και προβαίνουν σε ευθανασίες. Είναι αντιφατικό και οξύμωρο, τη στιγμή που η Ελλάδα θα έπρεπε να εναρμονίζει τη νομοθεσία της με την ευρωπαϊκή, να εκδίδει εφαρμοστικά μέτρα των νέων Ευρωπαϊκών Κανονισμών για την Υγεία των Ζώων (Καν. ΕΕ αριθ. 2016/429, 2019/2035) ώστε να ξεκαθαρίζονται όλα τα ζητήματα σχετικά με τις εμπορικού και μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς (εγκαταστάσεις, πιστοποιητικά κλπ), η αρμοδιότητα μετακινείται ξεκάρφωτη σε διοικητικό υπουργείο όπου όλοι γνωρίζουμε ότι μέχρι να οργανωθεί και να λειτουργήσει (εάν λειτουργήσει) θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε βάρος της προστασίας των ζώων και υπέρ του μαύρου εμπορίου εν γένει των ζώων συντροφιάς και της εκμετάλλευσης των αδεσπότων σκύλων και γατών.
ΠΡΟΕΔΟΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Ως πρόεδρος της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας συμφωνώ με τις προτάσεις και ενστάσεις της άρθρου
ΕΠΙΣΗΣ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39 ΠΑΡ 3 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ .ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ
ΟΧΙ ΤΑ ΚΥΝΟΚΟΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ .3 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΠΕΡΡΙΨΕ Η ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΕΣΙΜΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΖΩΩΝ .ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΙΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ .
ΝΑΙ ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΥΖΩΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ .ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ
ΝΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΤΗΝΙΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΖΩΙΚΟΥ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ
ΟΧΙ ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗ .ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΕΣ ΚΛΠ
ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ . ΕΛΕΟΣ
ΝΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΟΡΙΣΤΙΑ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΖΩΩΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΩΣ 10.000 ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ
ΟΧΙ ΟΙ 5ΜΕΛΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ . ΑΠΕΤΥΧΕ Η ΣΥΝΤΑΓΗ .ΝΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ .
ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ . ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ
ΛΕΜΕ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ .
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΠΟΣΟ ΑΚΡΑΙΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ .
Φορτωνετε τους δημους με αρμοδιοτητες χωρις να ειναι ξεκαθαρο απο που θα βρεθουν τα χρηματα …απο δανεισμο απ οτι καταλαβα : Και με ποινη περικοπης επιχορηγησεων αν δεν ανταποκριθουν σε οσα προβλεπει ο νομος ; Πατε τους δημους για χρεοκοπια δηλαδη για να βρουν ευκαιρια να αρπαξουν κονδυλια φιλοζωικες και ΜΚΟ ;
ΕΠισης γιατι να διατεθουν στο προγραμμα διαχειρισης αδεσποτων τα χρηματα για προγραμματα ζωανθρωπονοσων ; Μετραει λιγοτερο η δημοσια υγεια απο την υγεια των αδεσποτων ;
Συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ορνιθολογίας (Π.Ο.Ο.)
.Αν είναι δυνατόν…το Νομοσχέδιο είναι ακόμα στην διαβούλευση και οι επιτήδειοι παίρνουν παράνομα TRACES και κάνουν παράνομες υιοθεσίες , που να ψηφιστεί κι’όλας..
ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους εκμεταλλευτές των αδέσποτων..
Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΠΦΠΟ και Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής-Σαρωνικού
Επισημαίνουμε την σημαντικότητα της εφαρμογής του συγκεκριμένου άρθρου διότι χωρίς αυτή δεν θα έχει καμία αποτελεσματικότητα το υπόλοιπο νομοσχέδιο.
Στην παρ. 1, του άρθρου 8, αναφέρεται ότι θεσπίζεται ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα με την επωνυμία «Άργος». Είναι απολύτως απαραίτητο να προσδιορισθεί το ύψος, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία χρηματοδότησης των φορέων ΤΑ των προγραμμάτων διαχείρισης των αδέσποτων ζώων που αναπτύσσουν οι φορείς της αυτοδιοίκησης.
Δεν γίνεται οποιαδήποτε δεσμευτική αναφορά με ποσά για την κάλυψη δαπανών. Αυξάνεται το μέγεθος των διοικητικών υποχρεώσεων και το λειτουργικό κόστος των δήμων χωρίς ταυτόχρονα να αναλαμβάνει οποιαδήποτε δέσμευση για τον τρόπο και το ύψος της κρατικής επιχορήγησης των λειτουργικών δαπανών που θα προκληθούν.
Προτείνεται η χρηματοδότηση των Δήμων με το σύνολο του ποσού που δαπανήθηκε για τις ανάγκες των ζώων κατά το προηγούμενο έτος.
Με το προηγούμενο καθεστώς η χρηματοδότηση των 600.000 € σε πανελλήνια κλίμακα για τους 325 δήμους, φανερά, δεν επαρκεί.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων
Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Ενώ το νομοσχέδιο προβλέπει μια σειρά υποχρεώσεων για τους Δήμους και ποινές εφόσον δεν ανταποκριθούν, η πρόβλεψη για τις αναγκαίες υποδομές, το ανθρώπινο δυναμικό και τη χρηματοδότησης είναι το λιγότερο αόριστη. Πρέπει άμεσα να προβλεφθεί μια ομάδα εργασίας με τη συνεργασία ΥΠΕΣ, ΥΠΑΑΤ και ΚΕΔΕ ώστε να καθοριστούν οι πηγές και το ύψος της χρηματοδότησης που θα απαιτηθούν για να υλοποιηθεί το νομοσχέδιο.
Αλλιώς θα πρόκειται απλώς για εξαγγελίες που ποτέ δε θα υλοποιηθούν πλήρως και για μια ακόμη φορά θα καλούνται οι δημότες να καλύπτουν από την τσέπη τους την διαχείριση των αδέσποτων.
Το επιχειρησιακό πρόγραμμα διαχείρισης των ζώων, πρέπει να καταρτίζεται στην αρχή κάθε νέας δημοτικής θητείας, να έχει 4ετή διάρκεια, να προβλέπεται ενδιάμεση αξιολόγηση του και οι πόροι του να εξασφαλίζονται μέσω κρατικής επιχορήγησης. Σε κάθε επιχειρησιακό πρόγραμμα θα πρέπει να μπαίνουν στόχοι για τον ετήσιο αριθμό στειρώσεων, για την ετήσια σίτιση και κτηνιατρική κάλυψη, για την προώθηση υιοθεσιών και την προώθηση της φιλοζωικής συνείδησης και της ορθής συμπεριφοράς των ιδιοκτητών ζώων.
Κάθε Δήμος πρέπει να διαθέτει τουλάχιστον ένα δημοτικό κτηνιατρείο και χώρους για την περίθαλψη και την φροντίδα μικρού αριθμού ζώων που να μπορούν να δημιουργούνται σε κατάλληλες περιοχές μέσα ή κοντά στον αστικό ιστό όπως για παράδειγμα σε π.χ. πάρκα και άλση. έτσι ώστε να διευκολύνεται το έργο των εθελοντών, η επίσκεψη ανθρώπων που θα ήθελαν να υιοθετήσουν ή να γίνουν ανάδοχοι, οι φιλοζωικές εκπαιδεύσεις σχολείων κλπ. Για το σκοπό αυτό απαιτείται επίσης η πρόσληψη και η εκπαίδευση του απαραίτητου επιστημονικού και βοηθητικού προσωπικού στους Δήμους. Στα δημοτικά κτηνιατρεία, εκτός από την στείρωση και τις θεραπείες των αδέσποτων μπορεί να προβλέπονται και δωρεάν υπηρεσίες σε ζώα που οι ιδιοκτήτες τους είναι άποροι ή ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές κατηγορίες. Επίσης πρέπει να διασφαλιστεί η 24ωρη εκ περιτροπής λειτουργία δημοτικών κτηνιατρείων για τα έκτακτα περιστατικά σε κάθε περιφερειακή ενότητα.
Δημοτικά καταφύγια για μεγαλύτερο αριθμό ζώων, πρέπει να προβλέπεται ότι θα έχουν κτηνιατρείο. Σε κάθε περίπτωση τα καταφύγια πρέπει να εξακολουθήσουν όπως μέχρι σήμερα, να προβλέπουν την προσωρινή διαβίωση ζώων που έχουν ανάγκη θεραπείας και των μικρών ως 5 μηνών. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ανατραπεί η υπάρχουσα νομοθεσία και να δοθεί η δυνατότητα εγκλεισμού υγιών ενήλικων ζώων σε καταφύγια. Αυτό, πέρα από το γεγονός ότι είναι απάνθρωπο για τα ζώα, θα έχει ως αποτέλεσμα την διαρκή πίεση από δημότες για περισυλλογή ζώων που τους «ενοχλούν», διαρκείς αντεγκλήσεις με όσους δημότες θα έχουν αντίθετη άποψη, ενώ πρακτικά θα σημαίνει μια επιβάρυνση χωρίς κανένα αποτέλεσμα στο βαθμό που τα αδέσποτα σήμερα είναι αναρίθμητα και διαρκώς εγκαταλείπονται νέα. Είτε λειτουργούν σύννομα (με όσα ζώα θα προβλέπει η άδειά τους) είτε παράνομα (στοιβάζοντας ζώα), τα δημοτικά καταφύγια θα επιβαρύνουν τους πολίτες με δυσανάλογα μεγάλο κόστος για να φυλακίζονται κάποια λίγα ζώα, ενώ ή συντριπτική πλειοψηφία θα ζει έξω από τα καταφύγια. Επειδή αυτή η πρόβλεψη αντιβαίνει στη λογική, η αναπόφευκτη εξέλιξη θα είναι να διευκολυνθούν οι χωρίς λόγο ευθανασίες. Γιαυτό σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ισχύσει η πρόβλεψη του νομοσχεδίου να γίνονται ευθανασίες επειδή ένας κτηνίατρος (είτε υπάλληλος είτε συμβεβλημένος με το καταφύγιο) έκρινε κάποιο ζώο ως επικίνδυνο, αλλά η κρίση αυτή πρέπει να παραμείνει όπως τώρα στη αρμοδιότητα της 5μελούς επιτροπής.
Τέλος η περικοπή χρηματοδότησης των Δήμων ως ποινή εφόσον δεν εκτελούν τα καθήκοντά τους, πρέπει να συναρτάται από τα μέσα που έχουν στη διάθεσή τους. Με τις σημερινές συνθήκες δεν υπάρχει ούτε ένας Δήμος στη χώρα που να μπορεί να περισυλλέξει, περιθάλψει, στειρώσει και σιτίσει όλες τις αδέσποτες γάτες και σκύλους που επιπλέον όντας αδέσποτα είναι εκτεθειμένα σε ασθένειες και ατυχήματα. Η λογική του νομοσχεδίου θα πρέπει να είναι σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση. Να μπει ένα χρονοδιάγραμμα εφαρμογής δράσεων, ώστε αρχικά να πριμοδοτηθούν από την Πολιτεία εκτεταμένα προγράμματα στειρώσεων αδέσποτων και δεσποζόμενων με υποχρέωση των Δήμων να τα υλοποιήσουν και με ετήσιους στόχους που θα πρέπει να υλοποιούνται. Να γίνουν καμπάνιες για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών και βέβαια δημιουργηθούν συγκεκριμένοι μηχανισμοί ελέγχου των παραβατών. Μόνο εφόσον μειωθούν δραστικά τα αδέσποτα θα είναι σε θέση οι Δήμοι να ανταποκριθούν επαρκώς στην διαχείρισή τους.
Τα κονδύλια του ΥΠΑΑΤ που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, δεν πρέπει να διατεθούν στους δήμους καθώς δεν έχουν το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για να διαχειριστούν τόσο σοβαρές νόσους και να αντιμετωπίσουν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τα ζητήματα αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Τα κονδύλια του ΥΠΑΑΤ που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, δεν πρέπει να διατεθούν στους δήμους καθώς δεν έχουν το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για να διαχειριστούν τόσο σοβαρές νόσους και να αντιμετωπίσουν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τα ζητήματα αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Κοιτάξτε αναρτήσεις στο Facebook για δημο φυλής. Καμμένα ζώα πνιγμένα ζώα άρρωστα ζώα εγκατελειμμενα ζώα ζώα που τα σκοτώνουν οι γύφτοι και ο οποιοσδήποτε άπειρες καταγγελίες προς όλες τις κατευθύνσεις ατελείωτη δυστυχία. Δεν πρόκειται ποτέ να μαζευτεί όλο αυτό το κακό σε όλη την Ελλάδα αν δεν επιτρέψετε την ευθανασία. Καλύτερα ευθανασία 10 ζώα τώρα πάρα φριχτό θάνατος για αλλά 1000 τα επόμενα χρόνια. Δε μαζεύεται με τίποτα η κατάσταση!!!
Παράγραφος 4. Οι πιστώσεις του προϋπολογισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, όπως η λεϊσμανίωση, διατίθενται για τη χρηματοδότηση των δήμων με σκοπό την ενίσχυση και την παρακολούθηση των προγραμμάτων διαχείρισης αδέσποτων ζώων και τη μείωση του πληθυσμού των αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
Παρατήρηση
Τα κονδύλια του ΥΠΑΑΤ που αφορούν προγράμματα καταπολέμησης της λύσσας και άλλων ζωοανθρωπονόσων, δεν πρέπει να διατεθούν στους δήμους καθώς δεν έχουν το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για να διαχειριστούν τόσο σοβαρές νόσους και να αντιμετωπίσουν με επάρκεια και αποτελεσματικότητα τα ζητήματα αυτά. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΜΕΣΑ.
Ο υπεύθυνος του δήμου για την διαχείρηση του προγράμματος «Αργος» θα πρέπει να έχει ελεγχθεί και εκπαιδευτεί από κρατικό φορέα για να κατανοεί τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες που θα έχει να αντιμετωπίσει καθώς και να ΕΛΕΓΧΕΙ την διάθεση των κονδυλίων. Ως γνωστόν ουδείς στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν θέλει να έχει την ευθύνη και να λογοδοτεί.
Απαραίτητο να είναι φιλόζωος και να μπορεί να συνεργάζεται με φιλοζωικές και εθελοντές.
Επισημαίνουμε την σημαντικότητα της εφαρμογής του συγκεκριμένου άρθρου διότι χωρίς αυτή δεν θα έχει καμία αποτελεσματικότητα το υπόλοιπο νομοσχέδιο.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.
Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ.
Η ροή των προγραμμάτων διαχείρισης των αδεσπότων πρέπει να είναι συνεχής και να μην διακόπτεται.
Σήμερα, από τη στιγμή που σε κάποιον δήμο εξαντληθεί η σχετική πίστωση και μέχρι να εγκριθεί η επόμενη, μεσολαβεί μια νεκρή περίοδος πολλών μηνών κατά την οποία, εφόσον τα ζώα δεν στειρώνονται, ο αριθμός τους εκτοξεύεται. Πρέπει να μειωθεί η απίστευτη γραφειοκρατεία και τα προγράμματα διαχείρισης των αδέσποτων να εγκρίνονται μέσα σε μερικές μέρες και όχι μήνες.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις.
Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν.
Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
ΑΡΘΡΟ 8, παράγραφος 4 .
Εάν εφαρμοστεί αυτό, θα ειναι εγκληματικό για τη δημόσια υγεία .Η προηγούμενη χαλάρωση των μέτρων για τη λύσσα οδήγησε στην έξαρση που παρατηρήθηκε το 2012-2014.
Δηλαδη οι δημοι θα δανειζονται απο το Ταμειο Παρακαταθηκων και Δανειων και τα χρηματα αυτα θα τα διαχειριζονται φιλοζωικα σωματεια και ΜΚΟ …..Πολλα απο τα οποια εμπλεκονται σε εμποριο ζωων στο εξωτερικο …
Και εκτος αππ αυτα θα τους διαθεσετε και τα κονδυλια για την καταπολεμηση ζωανθρωπονοσων ; Ειναι δυνατον ;
Συμφωνώ με τις θέσεις k enstaseiwτης Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις.
Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν.
Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.