Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:33 | Γιώργος

    Η δικαιότερη λύση είναι να καταργηθεί η βάση και οι επιτυχόντες να προκύψουν από το γενικό μέσο όρο με φθίνουσα κατάταξη. Είναι μια λύση που διασφαλίζει την πλήρη κάλυψη των θέσεων του διαγωνισμού και είναι η πλέον αξιοκρατική.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:30 | ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

    ΑΜΕΣΗ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ. Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί την χρυσή τομή αφού από τη μία η ΑΑΔΕ καλύπτει τις κενές θέσεις της κι από την άλλη ένας ικανός αριθμός επιστημόνων με πτυχία, μεταπτυχιακά, διαδακτορικά και προϋπηρεσία κλπ στελεχώνουν τις υπηρεσίες. Διασφαλίζεται υψηλό επίπεδο γνώσεων για τους εν δυνάμει επιτυχόντες -επιλαχόντες. Αναμένουμε νέους πίνακες.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:52 | ΒΑΡΒΑΡΑ ΤΑΥΛΑΡΙΟΥ

    Πολύ σωστή κίνηση, ώστε να καλυφθούν οι τόσες κενές θέσεις της ΑΑΔΕ από υποψηφίους οι οποίοι είναι καταρτισμένοι, έχουν αφιερώσει χρόνο και χρήμα, έχου διαβάσει και έμειναν εκτός λόγω πολύ υψηλών βάσεων και μεγάλης αρνητικής βαθμολογίας. Το σωστό είναι να ψηφιστεί, για να μην εγείρονται και αμφιβολίες για το τι θα γίνει με τις κενές θέσεις.

    Στηρίζω απόλυτα!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:33 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Επιτακτική ανάγκη από μεριάς των υπευθύνων η μείωση της βάσης, αναμένουμε σε μείωση της αρνητικής βαθμολογίας . Θεωρώ ότι οι αριθμοί 40 για κάθε μάθημα και 50 Μ.Ο είναι αντιπροσωπευτικοί με βάση την κατάσταση που διαμορφώθηκε, αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των υποψηφίων σε σχέση με τους εισακτέους. Με τον τρόπο αυτό θα ωφεληθούν αμφότεροι, γιατί και η ΑΑΔΕ που είναι υποστελεχωμένη θα ενισχυθεί με προσωπικό και θα προσληφθούν επιπλέον άτομα που λόγω των αυστηρών προύποθέσεων που είχε η εν λόγω προκήρυξη και της δυσκολίας των θεμάτων που τέθηκαν έμεναν εκτός. Μακάρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο άμεσα.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:16 | Νικόλαος

    Η βάση σε κάθε επιμέρους μάθημα πρέπει να μειωθεί στο 50% και ο συνολικός μέσος όρος να μείνει αμετάβλητος στο 60%. Εφόσον υπήρξε τόσο μεγάλη αποτυχία στο διαγωνισμό και έχουν μείνει πολλές κενές θέσεις, δεν είναι συνετό να διατηρούνται επαυξημένες βάσεις επιτυχίας στα επιμέρους μαθήματα (55%). Αυτό που πάντα γνωρίζουμε ως «βάση» σε όλα τα μαθήματα που εξεταζόμαστε είναι το 50%, πολλώ δε μάλλον όταν ισχύουν και αρνητική βαθμολογία και συντελεστής βαρύτητας στα εξεταζόμενα μαθήματα για τη διαμόρφωση του Μέσου Όρου της βαθμολογίας. Το να κατέλθει η βάση στα επιμέρους μαθήματα στο 40% (ποσοστό που θεωρείται αποτυχία σε οποιοδήποτε διαγωνισμό) δεν είναι σώφρον.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:33 | Θόδωρος

    Θεωρώ απόλυτα σωστή και δίκαιη για τους διαγωνιζόμενους την τροπολογία, αφού
    ο διαγωνισμός αυτός, όπως εξελίχθησαν τα πράγματα, ήταν ένα ΛΑΘΟΣ!
    Τα θέματα του διαγωνισμού δεν ήταν σταθμισμένα και η αρνητική βαθμολογία ήταν ιδιαίτερα υψηλή.
    Οι λύσεις του προβλήματος θα μπορούσαν να είναι δύο:
    1. Νέος διαγωνισμός για την κάλυψη των κενών θέσεων, με καταλογισμό όμως της δαπάνης σε όποιους φέρουν την ευθύνη αυτού του αποτελέσματος.
    2. Η συγκεκριμένη τροπολογία.
    Σχετικά με το αν η τροπολογία δημιουργεί «κακό προηγούμενο», προσωπικά δεν έχω υπόψη μου άλλον διαγωνισμό με τέτοιο ποσοστό κενών θέσεων, όπου θα μπορούσε να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη τροπολογία.
    Η σκέψη ότι θα προσληφθούν άτομα χαμηλού γνωστικού επιπέδου δεν ευσταθεί, αφού η χαμηλή βαθμολογία τους δεν είναι αποτέλεσμα έλλειψης γνώσεων, αλλά λάθους εξέτασης. Ακόμη όμως και αν ευσταθούσε, θα έλεγα ότι αυτούς έχουμε, αυτοί έκαναν αιτήσεις, με αυτούς θα πορευτούμε!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:31 | Χρυσή

    Κρίνεται επιτακτικά η τροποποίηση της 1Γ/2022 προκήρυξης καθώς αφορά πολλούς υποψήφιους που διαγωνίστηκαν σε ένα διαγωνισμό με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, ο οποίος φάνηκε στο γεγονός ότι υπάρχουν πολλές κενές θέσεις .

    Με την εν λόγω τροποποίηση δηλ μείωση βάσεων-και Μ.Ο, αρχικά τίθεται το ερώτημα με τι κριτήρια υπολογίστηκαν τα ποσοστά αυτά και γιατί όχι χαμηλότερα ποσοστά, επιπρόσθετα ελλοχεύει ο κίνδυνος και πάλι να μην καλυφτούν όλες οι θέσεις
    Πχ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ ΟΜΑΔΑ Ε- ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ) – στα προσωρινά αποτελέσματα δεν υπάρχουν καθόλου προσωρινοί επιτυχόντες στην κατηγορία αυτή με αποτέλεσμα των αποκλεισμών αυτών και κατ επέκταση τη μη στελέχωση θέσεων της ΑΑΔΕ

    Κρίνεται, πιο δίκαιο, πιο ισότιμο, πιο αξιοκρατικό, πιο δημοκρατικό, η ύπαρξη φθίνουσας σειράς κατάταξης των υποψήφιων, αντί της (αυθαίρετης) μείωσης των βάσεων, μέχρι να καλυφθούν οι θέσεις και χωρίς να θίγεται κανένας υποψήφιος και καμιά διαγωνιστική διαδικασία.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:01 | ΜΑΡΙΑ

    Διάφοροι κάνουν λιγο για κατάργηση βάσης. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει κάποια βάση γιατί έτσι κάποιος θα επέλεγε να διαβάσει ένα ή δύο από τα μαθήματα και το τρίτο στην τύχη και να αξιώνει με μέσο όρο να διοριστεί. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟ. Η βάση καλώς έχει και ελπίζω να ψηφιστεί. Ας περάσουν όσοι πληρούν τη βάση του 40 σε κάθε μάθημα και 50 στο μέσο όρο. Είναι οι καλύτεροι βαθμοί μετά από τους αρχικούς επιτυχόντες.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:43 | ΖΩΗ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ.

    ΑΠΟ 60 ΣΕ 50 (ΣΥΝΟΛΟ) & ΑΠΟ 55 ΣΕ 45 (ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ)

    ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:11 | Νίκος

    Ανήκω στην ομάδα ΣΤ του διαγωνισμού (ΠΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ) και πιστεύω ότι είναι άδικη αυτή η απόφαση ειδικά για εμάς που δώσαμε τέσσερα μαθήματα. Προτείνω να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:10 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Συμφωνώ απόλυτα με την εν λόγω πρόταση.Είναι ότι πιο δίκαιο μπορεί να εφαρμοστεί με δεδομένο τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να διαγωνιστούν οι συμμετέχοντες.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:51 | ΖΕΝΙΑ

    Η ΑΑΔΕ ΘΕΛΕΙ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ,
    ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΥΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ή ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΠΟ 60 ΣΕ 50 ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ , ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟ 55 ΣΕ 45.

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΕΙΠΕΙΣ.

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ Μ.Ο 40 ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΡΟΑΥΞΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ.

    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ Ψ Η Φ Ι Σ Η ΤΟΥ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:40 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    Το πιο σωστό θα ήταν σύμφωνα με την σειρά προτίμησης των θέσεων που έχουν υποβάλει οι υποψήφιοι στην αίτησή τους να καλυφτούν και οι θέσεις χωρίς όριο βάσης.Για μια συγκεκριμένη θέση ας πούμε που έχει μείνει κενή να δουν πόσοι την έχουν δηλώσει και όποιος από αυτούς έχει την υψηλότερη βαθμολογία να την καλύψει.Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν σημαίνει πως εκείνος που έπιασε 40 βάση στο μάθημα και 50 μ.ο έχει και πιο εξειδικευμένες γνώσεις από εκείνον που έπιασε 39 βάση στο μάθημα και 52 μ.ο. εφόσον σύμφωνα με τα κριτήρια που είχε θέσει ο ΑΣΕΠ ολοι ανεξαιρέτως με βαθμολογία 60 και κάτω θεωρούνται αποτυχόντες.Θα είναι άδικο λοιπόν αν μεταξύ των αποτυχόντων κάποιοι δεχτούν ευνοϊκή μεταχείριση.Δεν πρέπει να ψηφιστεί, πρέπει να βρεθεί μια άλλη λύση για να καλυφτούν οι θέσεις αν πραγματικά η κατάσταση είναι τόσο επείγουσα.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:25 | Χρύσα

    Είμαι απόλυτα σύμφωνη με τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις! Είναι ο πιο δίκαιος τρόπος για να καλυφθούν οι συγκεκριμένες θέσεις της ΑΑΔΕ!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:59 | Ευστράτιος

    Συμφωνώ απόλυτα με τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Είναι η μόνη δίκαιη αντιμετώπιση του ζητήματος!!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:25 | Αλέξανδρος

    Συμφωνώ απόλυτα με τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά τον πάρα πολύ μικρό αριθμό επιτυχόντων λόγω της πρωτοφανούς δυσκολίας του διαγωνισμού, πρέπει να καλυφθούν από τα άτομα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό της 1Γ/2022 και όχι από κάποιον άλλο διαγωνισμό. Να δικαιωθούν για τον κόπο και τον χρόνο που θυσίασαν στο διάβασμα!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:09 | ΓΙΟΒΑΝΟΥΔΑ ΑΚΡΙΒΗ

    Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι όσοι λάβαμε μέρος στον συγκεκριμένο διαγωνισμό εξεταστήκαμε σε μαθήματα εκτός του επιστημονικού μας πεδίου, τα οποία έπρεπε να αφομοιώσουμε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα αλλά και εν όψει της δυσκολίας των θεμάτων και της δυσανάλογα υψηλής αρνητικής βαθμολογίας που οδήγησε σε αποτυχία την πλειοψηφία των εξεταζόμενων, θεωρώ πιο δίκαιο να καταργηθεί η βάση των επιμέρους μαθημάτων και να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία σε 0.25 όπως ίσχυε στην αντίστοιχη προκήρυξη 1Γ του 2017.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:20 | Σπυρος

    Η προτεινόμενη ρύθμιση κινείται απόλυτα σε σωστή κατεύθυνση. Πρέπει να διατηρηθεί μια ελάχιστη βάση του 40 ανά μάθημα και 50 μέσο ορο. Κάτι τετοιο ισχύει και σε κατακτηριες.Αν πάλι χρειάζονται άτομα τότε και μόνο τοτε να ισχύσει ο μέσος όρος του 50 χωρίς βάση στα επιμέρους. Διότι αν θα είναι από την αρχή χώρος βάση στα επιμέρους είναι άδικο. Άδικο για υτους που έγραψαν ικανοποιητικά σε 3 μαθήματα, άδικο γιαυτους που δεν πήγαν καν δώσουν το επόμενο μάθημα.Μια λύση είναι να μετρήσουν οι λεκτικές δεξιότητες ισοτιμα με τα άλλα 2 μαθήματα πολλοί θα πιάσουν το 50 αλλά να διατηρηθεί το επιμέρους. Επίσης δειτε το επόμενο άρθρο αφήνει παράθυρο να πάρει η ΑΑΔΕ άτομα από τον γραπτό 2γ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:25 | Οποιος πρόλαβε

    με αυτά που κάνετε για αυτό σας παίζουνε με τα ασφαλιστικά και διορίζονται απο πόρτες και παράθυρα.Επρεπε να το πείτε να το παιξουμε στα ζάρια αφου έλεγε πως υπάρχει βάση & το μόνο που θα διόρθωνε θα ήταν γραπτός ξανά σύντομα και όχι πλήρωση καταργώντας κύριο όροτου φεκ.Διότι πολύς κόσμος δεν συμμετείχε λόγω της βάσης και της μετακίνησης που ήταν αντικίνητρο.Όταν θα πληρωθούν αυτές όλες ο επόμενος θα είναι με μειωμένες θέσεις και όχι με προσαύξηση αυτών που έμειναν ή θα αργήσει παραπάνω χρονικό διάστημα.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:41 | Δέσποινα

    Πρόκειται για μια σωστή αντιμετώπιση της αδικίας που δημιουργήθηκε με τους εξαιρετικά δυσμενείς όρους που είχε ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, γεγονός που φάνηκε και στον ελάχιστο αριθμό επιτυχόντων. Υπάρχουν δεκάδες άτομα που δεν πέρασαν για μισή ή μία μονάδα και οι κόποι τους πρέπει να ανταμειφθούν!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:48 | ΑΓΝΗ

    Δεν είναι δίκαιο να υπάρχει βάση ανά μάθημα, δε θα καλυφθούν πάλι όλες οι κενές θέσεις, αφού θα γίνει ρύθμιση καλό είναι να γίνει για όλους, το πιο δίκαιο είναι φθίνουσα σειρά κατάταξης μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:04 | ΕΦΗ

    Καλησπέρα σας, θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη αλλαγή, καθώς έμειναν οι περισσότερες θέσεις κενές, λόγω τεράστιας δυσκολίας, και οι οποίες πρέπει να καλυφθούν για να στελεχωθούν οι υπηρεσίες. Δώσαμε πέραν του επιστημονικού μας πεδίου και σε αντικείμενο παντελώς ξένο προς εμάς, κάτι που ελπίζω να μην επαναληφθεί, αλλά με κάποιο τρόπο πρέπει να λειτουργήσει ο δημόσιος τομέας.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:37 | Κωνσταντίνος

    Θα ήταν πιο λογικό να παραμείνει η βάση ανά μάθημα (40%) και η συνολική βαθμολογία να είναι πραγματικά συνολική δηλαδή να αθροίζεται και η εμπειρία.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:59 | Κωστας

    Αντισυνταγματικη η τροπολογία. Αντί να θεραπεύσει, θα δημιουργήσει μεγαλύτερη αδικια

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:04 | Μαρια Παπαδημητριου

    Καλησπερα,ειναι δυνατόν να γινεται εκ των υστερων αλλαγή των δεδομένων;Και με ποια λογική η βάση να ειναι 40 και όχι 35 για παραδειγμα;επίσης με αυτό τον τρόπο θα μείνουν απέξω πολλοί συμμετέχοντες οι οποίοι θα έχουν μεγαλύτερο μέσο όρο από κάποιους άλλους και οι οποίοι απλά σε ένα μάθημα δεν θα πιάσουν τη νεα βάση,ενώ στα άλλα δύο έχουν πολύ καλές βαθμολογίες.Με ποια λογική κάποιος που έχει μέσο όρο 55 είναι καλύτερος από κάποιον άλλο που εχει μέσο όρο 59 ή 60 ή 62 αλλά δεν έπιασε τη νέα βαση σε ένα μαθημα;
    Εν παση περιπτωση αυτό που θεωρώ πιο σωστό και πιο δίκαιο αν χρειάζεται να γίνει κάποια τροποποιήση θα είναι να επιλεχθούν υποψήφιοι με βάση τον μέσο όρο και όχι με μείωση των βάσεων και αποκλεισμο ξανά υποψηφίων.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 13:57 | Αναστάσιος

    Αγαητοί, θεωρώ ότι είναι άδικο το νέο βαθμολογικό σύστημα, καθότι έπρεπε να ξέραμε απο πριν πόση βαθμολογία πρεπει να έχουμε συγκεντρώσει σε κάθε μάθημα ξεχωριστά. Θα σας εξηγήσω αυτό που λέω μ’ ένα παράδειγμα. Εγώ απάντησα αναγκαστικά σε τουλάχιστον 33 ερωτήσεις από τις 60 για να πιάσω το απαιτούμενο 55%, παρότι ήμουν σίγουρος για τις 24 και θα έπιανα το 40% όπως είναι το νέο σύστημα. Έτσι, στις υπολειπόμενες ερωτήσεις (33-24=9) απάντησα λάθος που σε συνδυασμό με την αρνητική βαθμολογία που είχαμε αντί για να φτάσω στο 55% που έπρεπε, μειώθηκε η βαθμολογία και κάτω του 40% σ’ ένα μάθημα. Αν το ήξερα από πριν, δεν θα απαντούσα σε όσες δεν ήξερα για να μην πάρω αρνητική βαθμολογία και θα έπιανα το 40% στο μάθημα αυτό και θα περνούσα. Ως εκ τούτου, πιο δίκαιο είναι αφού αλλάζει η βαθμολογία, να ακυρωθεί η αρνητική βαθμολογία, επειδή αναγκαστήκαμε να απαντήσουμε σε περισσότερες ερωτήσεις – στην τύχη- και έπεσε η βαθμολογία λόγω αυτού.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:47 | ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Απόλυτα αναγκαίο και σωστό το μέτρο της αναθεώρησης και μείωσης των βάσεων, μετά από την αδυναμία κάλυψης των θέσεων στην πλειονότητά τους (καλύφθηκαν μόνο οι 184 εκ των 749 θέσεων σε ΠΕ και ΤΕ) κάτι το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί σε κανέναν άλλο δημόσιο διαγωνισμό. Με την απόφαση αυτή αφενός θα καλυφθούν οι ανάγκες των δημόσιων υπηρεσιών στο βαθμό που εξαρχής είχε οριστεί με την προκήρυξη, και αφετέρου αποδίδεται δικαιοσύνη για τους συμμετέχοντες που διαγωνίστηκαν για 749 θέσεις. Σωστή και η απόφαση της διατήρησης των επιμέρους βάσεων για κάθε μάθημα ξεχωριστά (στο βαθμό που κρίνουν οι αρμόδιοι), γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα αδικούνταν οι συμμετέχοντες που επιμέρισαν το χρόνο διαβάσματος τους σε 3 μαθήματα.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:23 | Αννα Κυμπαρη

    Το ορθό θα ήταν να καταργηθεί η βάση και οι επιτυχόντες να προκύψουν από τον γενικό μέσο όρο με φθίνουσα σειρά . Καλό είναι να κινητοποιηθουμε αν θέλουμε να αλλάξει προς το καλύτερο. Είναι ήδη πολλά άτομα που το ζητούν.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:13 | Anna

    Η προς ψηφιση διάταξη νόμου είναι καθόλα νόμιμη και δίκαιη δεδομένου του βαθμού δύσκολιας του διαγωνισμού καθώς και των κριτηριων- παραγόντων που λειτουργησαν ανασταλτικά στην επιτυχή πραγμάτωση του από μεγάλη μερίδα διαγωνιζομένων.Αλλωστε δεν πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι διαγωνίστηκαν νομικοι σε ζήτηματα αμιγώς οικονομικα και οικονομολόγοι σε ζητήματα αμιγώς νομικά.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:49 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:54 | Ελένη

    Επιτέλους, ορθή πρόταση, αναμένουμε την αποδοχή και ψήφισή της καθώς είναι δίκαιη.
    Επίσης, με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η άμεση στελέχωση της Αρχής και κατά συνέπεια, ενισχύεται η αποτελεσματική και ταχύτερη παροχή των υπηρεσιών της.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:40 | Αθανασία

    Ευχαριστούμε πολύ που επιτέλους προτάθηκε αυτή η δίκαιη ρύθμιση. Είμαστε σύμφωνοι και αναμένουμε την άμεση ψήφιση και υλοποίησή της ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και να δικαιωθούν οι συμμετέχοντες! Η μείωση του αποδεκτού μο βαθμολογίας του κάθε μαθήματος στο 40 και στο σύνολο στο 50 είναι ορθά και δίκαια.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:05 | ΑΝΤΩΝΙΑ

    ANAMENOYME ΚΑΤΑΤΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΒΑΣΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ. ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΗΤΑΝ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΤΕΘΕΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΗΝΕΣ (!) ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:19 | Αναστασια

    Εκτιμάται ως βάσιμος και υποστατός ο ορισμός Γενικου Μέσου Όρου οριζόμενος στο ποσοστό 50%) επί του συνόλου των μαθημάτων και όχι ο ορισμός βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα. Διότι, η αξιολόγηση του υποψηφίου κρίνεται συλλήβδην από τη συνολική απόδοση του και κάθε αντίθετη προβλεψη οδηγεί σε αποτελέσματα αποκλίνοντα του σκοπού της ρύθμισης, ήτοι της πλήρωσης των κενών θέσεων.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:12 | Μαρία

    Είναι μια δίκαιη λύση να μειωθούν οι βάσεις στην 1Γ/2022

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:54 | Μιχαλης

    Επειδή παρακολουθώ επί μήνες τα σχόλια σε όλα τα σχετικά με τον διαγωνισμο forums αλλά και εδώ κανένας σχεδον όλοι σεν διαφωνουν ότι θα πρέπει να τεθεί ως βαση ο γενικός μέσος όρος. Προσωπικά δεδομένων των συνθηκών του συγκεκριμενου διαγωνισμού θεωρώ το 50% ένα αξιοπρεπές κσι δίκαιο όριο και σίγουρα διασφαλίζει ένα υψηλο επίπεδο προσλήπτεων. Όλοι διαφωνούν απο τη πρώτη στιγμή με την επιμερους βαση η οποία δεν ίσχυε στον προηγούμενο διαγωνισμό. Εγιναν πολλα λαθη όσον αφορά την αύξηση της αρνητικής βαθμολογίας αιφνίδια και στην επιλογή να εξεταστούν οι υποψήφιοι σε διαφορετικό γνωστικό πεδίο από αυτο του πτυχίου τους. Οκ αντιληπτό ότι δεν γίνεται να εφαρμοσθεί άλλη αρνητική βαθμολογία γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε επαναβαθμολογηση χιλιάδων γραπτών. Οπότε το μόνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί δίκαιο είναι να καταργηθεί η επιμέρους βάση. Αλλά αν εμμεινετε στη θέση να ισχύσει επιμέρους βάση πρέπει ΑΜΕΣΩΣ και χωρίς δεύτερη σκέψη να μειωθεί κι αλλο η επιμέρους βάση τουλαχιστον στο 35-39. Και το λεω αυτό γιατί το να έχει πιάσει κάποιος 50% στο γενικο μέσο όρο γράφοντας 35 σε ένα επιμερους σημαίνει ότι έχει γράψει τουλάχιστον 65 στα άλλα. Ε δεν μπορεί να θεωρείται αποτυχων αυτός ο άνθρωπος και να θεωρείται επιτυχών ας πουμε κάποιος που έγραψε 45 στα 2 μαθήματα και ένα 70 στις λεκτικες ή ακόμα χειρότερο 40 στα 2 μαθηματα κσι ένα 90 στις λεκτικες. Το να πέσει στο 35 η επιμέρους θα ικανοποιήσει το περί δικαίου αίσθημα στο μεγαλύτερο μέρος των διαγωνιζομενων και είναι πιο έντιμη λύση. Οποτε διατηρήστε το γενικό μέσο όρο στο 50% κσι οι αδικίες θα αμβλυνθουν μόνες τους αφού η πρόβλεψη συγκεκριμένου ορίου της επιμέρους μόνο καταγγελιες και ευλογα παράπονα θα φέρει. Προσωπικά θεωρώ το 35-65 δίκαιο και διασφαλίζει υψηλό επίπεδο αφού το 50% του γενικού μέσου όρου προσφέρει αυτή τη διασφάλιση. Το 40 επιμέρους όπως εξήγησα οδηγεί σε άνιση μεταχείριση διαγωνιζομενων με 2 παραδείγματα (45-45-70
    η 40-40-90) και ρίχνει το επίπεδο των προσληπτεων. Θέλω να πω ότι ένας οικονομολόγος δηλαδή που κατάφερε με αυτήν την αρνητική βαθμολογία να γράψει 35 στο δίκαιο συγγνώμη κιολας αλλά σημαίνει ότι απαντησε κατ’ελαχιστο 30 από τις 60 ερωτήσεις σωστες οπότε μονο αποτυχια δεν το λες αυτο. Να πω και το άλλο ότι σωστότερη και δικαιοτερη θα ήταν επίσης μια τροποποίηση στη λογική του να διασφαλισθει ότι στο γνωστικό επίπεδο του δικού του αντικειμένου ο καθενας έχει πιάσει τη βάση 55 που ήταν αρχικά ας πούμε. Δηλαδή ο νομικος να έχει πιάσει το 55 στο δίκαιο και να ρίξουν μόνο τη βάση του γενικού μέσου όρουστο 50% όπως προταθηκε για να αποκατασταθουν οι αδικίες που προέκυψαν από τη χαμηλη ρπιδοση στο μάθημα που δεν είναι του γνωστικου/επιστημονικό του πεδίου. Λογικές και λύσεις 40 σε κάθε επιμερους μαθημα είναι άδικες και ανισες. Με ένα 55 που ήταν ο αρχικός όρος στο μάθημα του πεδίου του ο καθένας σημαίνει ότι ο νομικος που έγραψε στο δίκαιο για παράδειγμα 55 με ένα 35 στα οικονομικά περνάει και ένα 70 λεκτικες. Από κάθε άποψη πολύ πιο δίκαιο κσι αυτό από το γράψει ο αλλος 40 στα 2 μαθήματα κσι 70 λεκτικες κσι να περνάει.

    Επισης θα ήθελα να παρατηρήσω ότι για τις θέσεις εκείνες που προβλέπεται να καλυφθούν μόνο από τρίτεκνους, πολύτεκνους και Α.Μ.Ε.Α καθ τέκνα τους είναι προτιμότερο να μην τεθούν όρια στη μείωση των μονάδων ή να μειωθούν περισσοτερο, έτσι ώστε να γίνει δυνατό να καλυφθούν όλες αυτές οι θέσεις, οι οποίες τυγχάνουν λίγες αποκλειστικά από τρίτεκνους, πολυτεκνους και Α.Μ.Ε.Α. Διότι σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει η πιθανότητα ορισμένες από τις θέσεις αυτές είτε να μείνουν κενές, είτε να καλυφθούν τελικώς από υποψηφίους της γενικής κατηγορίας και έτσι να μην ικανοποιηθεί ο κοινωνικός σκοπός της ύπαρξης αυτών

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:55 | ΝΙΚΟΥΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

    ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:48 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:42 | Γιάννης Σκουλαρίκος

    Χτες 08/02/2023, εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα της συγκεκριμένης προκήρυξης μετά και την κατάθεση των δικαιολογητικών και τώρα θα αλλάξουν (προς τα κάτω) τη βαθμολογία βάσης; Δηλαδή, έτσι θα πάρουν ψήφους; Καταλαβαίνω ότι όλοι θέλουν να θεωρηθούν επιτυχόντες και να διεκδικήσουν όποιες ελπίδες έχουν, αλλά αυτά καθορίζονται από την αρχή. Καλύτερα να μην έβαζαν καθόλου βάση και να ήταν όπως οι Πανελλήνιες εξετάσεις παλιά (χωρίς βάση) παρά να γίνεται εκ των υστέρων…

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:52 | ΜΑΡΚΟΥ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΡΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΛΛΙΠΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Ή Η ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΛΟΓΩ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ, ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΒΑΣΕΙ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ. ΑΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:35 | Ελένη

    Αναφορικά με την εν λόγω διάταξη του άρθρου 20 του παρόντος νόμου προς ψήφιση, θα σχολιάσω τα παρακάτω : δίκαιη κρίνεται η διάταξη αφενός λόγω συνεχούς και ενδελεχούς καθώς και πολύμηνης μελέτης του αντικειμένου των υποψηφίων, οπότε εύλογη κρίνεται η άμεση ψήφισή του. Σχετικά με τους συμμετέχοντες των ΠΕ κλήθηκαν να μελετήσουν και να ασχοληθούν με αντικείμενα εν μέρει του αντικειμένου τους και εν μέρει άγνωστα με το αυτό του βασικού τίτλου σπουδών τους. Οι αποτυχόντες και επομένως οι πολυάριθμες (!!!!) κενές θέσεις σε πάρα πολλές υπηρεσίες εφορειών καθώς και τελωνείων επιβεβαιώνει ότι ήταν αποτέλεσμα πανδύσκολων και ασαφών θεμάτων εξέτασης και υψηλών βάσεων και Μ.Ο. των εξεταζόμενων μαθημάτων και όχι μη προετοιμασίας ή έλλειψης γνώσης επί του εξεταζόμενου αντικειμένου. Προτείνω ρητά να υπάρξει πρόβλεψη όχι μόνο για μείωση βάσης στα επιμέρους εξεταζόμενα μαθήματα στο 40% και περαιτέρω του γενικού Μ.Ο. στο 50% αλλά πρέπει να εξεταστεί το γεγονός ότι συμμετέχοντες έχουν βαθμολογία σε πχ 2 επιμέρους μαθήματα άνω του 50% και σε ένα (πιθανότατα το εκτός του αντικειμένου τους, για το οποίο όμως μελέτησαν δαπανώντας προσωπικό και οικογενειακό χρόνο, εργασία και εισοδήματα, μόχθο) κάτω του 40% ακόμα!!!! Επιθυμούμε ρητά πρόβλεψη και για αυτές τις περιπτώσεις που είναι και οι περισσότερες! Επικουρικά, σχηματισμός πίνακα με πρόσληψη προσωπικού βάσει φθίνουσας σειράς!!!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:01 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Καλησπέρα σας,

    Με βρίσκουν πλήρως σύμφωνο οι εν λόγω τροποποιήσεις!!
    Σίγουρα είναι μια πρόταση που θα βοηθήσει την πλήρωση των μεγάλων ελλείψεων στην ΑΑΔΕ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:32 | Κώστας Π

    Δίκαιο το μέτρο! Συμφωνώ με τη μείωση στις 40 μονάδες για τα επιμέρους μαθήματα και στις 50 μονάδες για τη συνολική βαθμολογία. Επίσης, προτείνω την αναίρεση της αρνητικής βαθμολογίας ή την μείωση του ποσοστού της, μιας και το ποσοστό της αρνητικής βαθμολογίας δεν προβλεπόταν στο ΦΕΚ της προκήρυξης.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:40 | ΖΩΗ

    ΥΠΑΡΧΕΙ 1 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΙΩΧΝΟΝΤΑΙ, «ΕΞΟΡΙΖΟΝΤΑΙ» ΣΕ ΝΗΣΙΑ, ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ, ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ -ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ- ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ.
    ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΒΑΣΗ -ΠΑΡΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΦΕΚ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ- ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ;
    ΤΟ ΖΗΤΑΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:31 | Σταυρος

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 12:05 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Με δεδομένη τη κατάσταση που δημιουργήθηκε εξαιτίας των πολύ αυστηρών όρων της 1Γ η ρύθμιση αυτή είναι η πιο δίκαιη για όλους. Ελπίζω οι επόμενοι διαγωνισμοι
    να ενσωματωσουν τα διδάγματα απο το λάθος που έγινε με την επιβολή πολυ αυστηρών όρων, στον διαγωνισμό με αποτέλεσμα την μεγάλη αποτυχία.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 11:08 | Άγγελος

    Αρχικά, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού μιλάνε από μόνα τους για τη δυσκολία του, καθότι συμμετείχε μεγάλος αριθμός καταρτισμένων υποψηφίων και δεν καλύφθηκε ούτε το ¼ των θέσεων που αφορούσαν ΠΕ και ΤΕ. Ακόμη δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι ο μικρός αυτός αριθμός των επιτυχόντων βρίσκεται λίγο πάνω από την βάση που είχε τεθεί αρχικά, αποδεικνύοντας ότι οι αμέσως επόμενοί σε βαθμό υποψήφιοι που δεν κατάφεραν να πιάσουν τη βάση είναι καθόλα ικανοί για την κάλυψη των εναπομενουσών θέσεων. Αν συνυπολογίσουμε την πολύμηνη προετοιμασία των υποψηφίων σε μαθήματα που προσδίδουν εξειδίκευση για τις παραπάνω θέσεις και τον νευραλγικό χαρακτήρα των θέσεων της ΑΑΔΕ που επιβάλλεται να καλυφθούν άμεσα, θεωρώ ότι η κίνηση αυτή είναι απολύτως σωστή και η πλέον απαραίτητη.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 11:31 | Δημήτριος Καραγεώργος

    Η μείωση της βαθμολογικής βάσης έως το 50% για τη συνολική αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών όσων υποψηφίων άντεξαν στην εν λόγω εξέταση. Ειδικότερα αναφέρομαι στη διευρυμένη αρνητική βαθμολογία και τον ελλιπή καταμερισμό ερωτήσεων συγκριτικά με την θεματολογία της προκήρυξης. Επιπλέον, είναι ορθότατο σε κάποια ή κάποιες από τις επιμέρους εξετάσεις η βαθμολογία να υποχωρήσει έως το 40% διατηρώντας όμως απαράλλακτη τη βάση του 50%, διότι ανά επιμέρους εξέταση διορθώνονται έτσι αστοχίες τόσο επί της διαδικασίας της εξέτασης (π.χ. λάθος αντιγραφή από το πρόχειρο στο καθαρό χωρίς δυνατότητα διόρθωσης) καθώς και επί πληθώρας ερωτήσεων (π.χ. στην εξέταση της λογιστικής όπου παρατηρήθηκαν τόσο άστοχες, όσο και έτοιμες ερωτήσεις που είχαν τεθεί σε παλαιότερους διαγωνισμούς, οι τελευταίες ειδικά κατά συρροή και σε ευρύ ποσοστό). Τα ανωτέρω καταδεικνύονται από τον μικρό αριθμό αρχικών εισακτέων. Για τους ανωτέρω λόγους, καθώς και ότι σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας δεν μεταβάλλεται αρνητικά η θέση κάποιου υποψηφίου, απλώς διορθώνονται με το ανωτέρω μέτρο στρεβλώσεις και αδικίες, διατηρώντας ταυτόχρονα το επίπεδο της συνολικής βαθμολογίας στο ανεκτό 50%, ακόμη και με την αρνητική διευρυμένη βαθμολόγηση σύμφωνα με παλαιότερους διαγωνισμούς. Έτσι, γίνεται εξορθολογισμός της εξέτασης, τηρείται η αξιοκρατία και οι υποψήφιοι που θα εισαχθούν πληρούν τα ελάχιστα κριτήρια εισαγωγής (50% στη συνολική εξέταση). Επιπλέον, δεν μεταβάλλονται με την εν λόγω διάταξη του άρθρου 20 οι αρχικά προσδιορισμένοι όροι της εξέτασης καθώς διατηρείται η αρνητική βαθμολόγηση. Έτσι, κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι αδικείται.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 11:56 | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

    Πολύ σωστή κίνηση από μεριάς των υπευθύνων η μείωση της βάσης και σαν Μ.Ο και σαν επιμέρους μάθημα. Θεωρώ ότι οι αριθμοί 40 για καθε μάθημα και 50 Μ.Ο είναι αντιπροσωπευτικοί με βάση την κατάσταση που διαμορφώθηκε. Με τον τρόπο αυτό θα ωφεληθούν αμφότεροι, γιατί και η ΑΑΔΕ που είναι υποστελεχωμένη θα ενισχυθεί με προσωπικό και θα προσληφθούν επιπλέον άτομα που λόγω των αυστηρών προύποθέσεων που είχε η εν λόγω προκήρυξη και της δυσκολίας των θεμάτων που τέθηκαν έμεναν εκτός. Μακάρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο όσο πιο γρήγορα γίνεται.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 11:00 | ΤΑΣΟΣ

    Δίκαιη ρύθμιση,η βαθμολογία βάσης για κάθε μάθημα 40 (ή και 50)και ο μέσος όρος μαθημάτων 50 (ή και 55). Ελπίζουμε να ψηφιστεί.