Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Η δικαιότερη λύση είναι να καταργηθεί η βάση και οι επιτυχόντες να προκύψουν από το γενικό μέσο όρο με φθίνουσα κατάταξη. Είναι μια λύση που διασφαλίζει την πλήρη κάλυψη των θέσεων του διαγωνισμού και είναι η πλέον αξιοκρατική.
ΑΜΕΣΗ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ. Το συγκεκριμένο άρθρο αποτελεί την χρυσή τομή αφού από τη μία η ΑΑΔΕ καλύπτει τις κενές θέσεις της κι από την άλλη ένας ικανός αριθμός επιστημόνων με πτυχία, μεταπτυχιακά, διαδακτορικά και προϋπηρεσία κλπ στελεχώνουν τις υπηρεσίες. Διασφαλίζεται υψηλό επίπεδο γνώσεων για τους εν δυνάμει επιτυχόντες -επιλαχόντες. Αναμένουμε νέους πίνακες.
Πολύ σωστή κίνηση, ώστε να καλυφθούν οι τόσες κενές θέσεις της ΑΑΔΕ από υποψηφίους οι οποίοι είναι καταρτισμένοι, έχουν αφιερώσει χρόνο και χρήμα, έχου διαβάσει και έμειναν εκτός λόγω πολύ υψηλών βάσεων και μεγάλης αρνητικής βαθμολογίας. Το σωστό είναι να ψηφιστεί, για να μην εγείρονται και αμφιβολίες για το τι θα γίνει με τις κενές θέσεις.
Στηρίζω απόλυτα!
Επιτακτική ανάγκη από μεριάς των υπευθύνων η μείωση της βάσης, αναμένουμε σε μείωση της αρνητικής βαθμολογίας . Θεωρώ ότι οι αριθμοί 40 για κάθε μάθημα και 50 Μ.Ο είναι αντιπροσωπευτικοί με βάση την κατάσταση που διαμορφώθηκε, αν σκεφτεί κανείς τον αριθμό των υποψηφίων σε σχέση με τους εισακτέους. Με τον τρόπο αυτό θα ωφεληθούν αμφότεροι, γιατί και η ΑΑΔΕ που είναι υποστελεχωμένη θα ενισχυθεί με προσωπικό και θα προσληφθούν επιπλέον άτομα που λόγω των αυστηρών προύποθέσεων που είχε η εν λόγω προκήρυξη και της δυσκολίας των θεμάτων που τέθηκαν έμεναν εκτός. Μακάρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο άμεσα.
Η βάση σε κάθε επιμέρους μάθημα πρέπει να μειωθεί στο 50% και ο συνολικός μέσος όρος να μείνει αμετάβλητος στο 60%. Εφόσον υπήρξε τόσο μεγάλη αποτυχία στο διαγωνισμό και έχουν μείνει πολλές κενές θέσεις, δεν είναι συνετό να διατηρούνται επαυξημένες βάσεις επιτυχίας στα επιμέρους μαθήματα (55%). Αυτό που πάντα γνωρίζουμε ως «βάση» σε όλα τα μαθήματα που εξεταζόμαστε είναι το 50%, πολλώ δε μάλλον όταν ισχύουν και αρνητική βαθμολογία και συντελεστής βαρύτητας στα εξεταζόμενα μαθήματα για τη διαμόρφωση του Μέσου Όρου της βαθμολογίας. Το να κατέλθει η βάση στα επιμέρους μαθήματα στο 40% (ποσοστό που θεωρείται αποτυχία σε οποιοδήποτε διαγωνισμό) δεν είναι σώφρον.
Θεωρώ απόλυτα σωστή και δίκαιη για τους διαγωνιζόμενους την τροπολογία, αφού
ο διαγωνισμός αυτός, όπως εξελίχθησαν τα πράγματα, ήταν ένα ΛΑΘΟΣ!
Τα θέματα του διαγωνισμού δεν ήταν σταθμισμένα και η αρνητική βαθμολογία ήταν ιδιαίτερα υψηλή.
Οι λύσεις του προβλήματος θα μπορούσαν να είναι δύο:
1. Νέος διαγωνισμός για την κάλυψη των κενών θέσεων, με καταλογισμό όμως της δαπάνης σε όποιους φέρουν την ευθύνη αυτού του αποτελέσματος.
2. Η συγκεκριμένη τροπολογία.
Σχετικά με το αν η τροπολογία δημιουργεί «κακό προηγούμενο», προσωπικά δεν έχω υπόψη μου άλλον διαγωνισμό με τέτοιο ποσοστό κενών θέσεων, όπου θα μπορούσε να εφαρμοστεί η συγκεκριμένη τροπολογία.
Η σκέψη ότι θα προσληφθούν άτομα χαμηλού γνωστικού επιπέδου δεν ευσταθεί, αφού η χαμηλή βαθμολογία τους δεν είναι αποτέλεσμα έλλειψης γνώσεων, αλλά λάθους εξέτασης. Ακόμη όμως και αν ευσταθούσε, θα έλεγα ότι αυτούς έχουμε, αυτοί έκαναν αιτήσεις, με αυτούς θα πορευτούμε!
Κρίνεται επιτακτικά η τροποποίηση της 1Γ/2022 προκήρυξης καθώς αφορά πολλούς υποψήφιους που διαγωνίστηκαν σε ένα διαγωνισμό με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, ο οποίος φάνηκε στο γεγονός ότι υπάρχουν πολλές κενές θέσεις .
Με την εν λόγω τροποποίηση δηλ μείωση βάσεων-και Μ.Ο, αρχικά τίθεται το ερώτημα με τι κριτήρια υπολογίστηκαν τα ποσοστά αυτά και γιατί όχι χαμηλότερα ποσοστά, επιπρόσθετα ελλοχεύει ο κίνδυνος και πάλι να μην καλυφτούν όλες οι θέσεις
Πχ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ ΟΜΑΔΑ Ε- ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ) – στα προσωρινά αποτελέσματα δεν υπάρχουν καθόλου προσωρινοί επιτυχόντες στην κατηγορία αυτή με αποτέλεσμα των αποκλεισμών αυτών και κατ επέκταση τη μη στελέχωση θέσεων της ΑΑΔΕ
Κρίνεται, πιο δίκαιο, πιο ισότιμο, πιο αξιοκρατικό, πιο δημοκρατικό, η ύπαρξη φθίνουσας σειράς κατάταξης των υποψήφιων, αντί της (αυθαίρετης) μείωσης των βάσεων, μέχρι να καλυφθούν οι θέσεις και χωρίς να θίγεται κανένας υποψήφιος και καμιά διαγωνιστική διαδικασία.
Διάφοροι κάνουν λιγο για κατάργηση βάσης. Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει κάποια βάση γιατί έτσι κάποιος θα επέλεγε να διαβάσει ένα ή δύο από τα μαθήματα και το τρίτο στην τύχη και να αξιώνει με μέσο όρο να διοριστεί. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟ. Η βάση καλώς έχει και ελπίζω να ψηφιστεί. Ας περάσουν όσοι πληρούν τη βάση του 40 σε κάθε μάθημα και 50 στο μέσο όρο. Είναι οι καλύτεροι βαθμοί μετά από τους αρχικούς επιτυχόντες.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ.
ΑΠΟ 60 ΣΕ 50 (ΣΥΝΟΛΟ) & ΑΠΟ 55 ΣΕ 45 (ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ)
ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
Ανήκω στην ομάδα ΣΤ του διαγωνισμού (ΠΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ) και πιστεύω ότι είναι άδικη αυτή η απόφαση ειδικά για εμάς που δώσαμε τέσσερα μαθήματα. Προτείνω να υπάρξει φθίνουσα σειρά κατάταξης μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με την εν λόγω πρόταση.Είναι ότι πιο δίκαιο μπορεί να εφαρμοστεί με δεδομένο τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να διαγωνιστούν οι συμμετέχοντες.
Η ΑΑΔΕ ΘΕΛΕΙ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ,
ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΥΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ή ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ.
ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΦΟΣΟΝ ΜΕΙΩΘΗΚΕ ΑΠΟ 60 ΣΕ 50 ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ , ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟ 55 ΣΕ 45.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΕΙΠΕΙΣ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ Μ.Ο 40 ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΡΟΑΥΞΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ Ψ Η Φ Ι Σ Η ΤΟΥ.
Το πιο σωστό θα ήταν σύμφωνα με την σειρά προτίμησης των θέσεων που έχουν υποβάλει οι υποψήφιοι στην αίτησή τους να καλυφτούν και οι θέσεις χωρίς όριο βάσης.Για μια συγκεκριμένη θέση ας πούμε που έχει μείνει κενή να δουν πόσοι την έχουν δηλώσει και όποιος από αυτούς έχει την υψηλότερη βαθμολογία να την καλύψει.Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν σημαίνει πως εκείνος που έπιασε 40 βάση στο μάθημα και 50 μ.ο έχει και πιο εξειδικευμένες γνώσεις από εκείνον που έπιασε 39 βάση στο μάθημα και 52 μ.ο. εφόσον σύμφωνα με τα κριτήρια που είχε θέσει ο ΑΣΕΠ ολοι ανεξαιρέτως με βαθμολογία 60 και κάτω θεωρούνται αποτυχόντες.Θα είναι άδικο λοιπόν αν μεταξύ των αποτυχόντων κάποιοι δεχτούν ευνοϊκή μεταχείριση.Δεν πρέπει να ψηφιστεί, πρέπει να βρεθεί μια άλλη λύση για να καλυφτούν οι θέσεις αν πραγματικά η κατάσταση είναι τόσο επείγουσα.
Είμαι απόλυτα σύμφωνη με τις συγκεκριμένες τροποποιήσεις! Είναι ο πιο δίκαιος τρόπος για να καλυφθούν οι συγκεκριμένες θέσεις της ΑΑΔΕ!
Συμφωνώ απόλυτα με τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Είναι η μόνη δίκαιη αντιμετώπιση του ζητήματος!!
Συμφωνώ απόλυτα με τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά τον πάρα πολύ μικρό αριθμό επιτυχόντων λόγω της πρωτοφανούς δυσκολίας του διαγωνισμού, πρέπει να καλυφθούν από τα άτομα που συμμετείχαν στον διαγωνισμό της 1Γ/2022 και όχι από κάποιον άλλο διαγωνισμό. Να δικαιωθούν για τον κόπο και τον χρόνο που θυσίασαν στο διάβασμα!
Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι όσοι λάβαμε μέρος στον συγκεκριμένο διαγωνισμό εξεταστήκαμε σε μαθήματα εκτός του επιστημονικού μας πεδίου, τα οποία έπρεπε να αφομοιώσουμε σε ελάχιστο χρονικό διάστημα αλλά και εν όψει της δυσκολίας των θεμάτων και της δυσανάλογα υψηλής αρνητικής βαθμολογίας που οδήγησε σε αποτυχία την πλειοψηφία των εξεταζόμενων, θεωρώ πιο δίκαιο να καταργηθεί η βάση των επιμέρους μαθημάτων και να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία σε 0.25 όπως ίσχυε στην αντίστοιχη προκήρυξη 1Γ του 2017.
Η προτεινόμενη ρύθμιση κινείται απόλυτα σε σωστή κατεύθυνση. Πρέπει να διατηρηθεί μια ελάχιστη βάση του 40 ανά μάθημα και 50 μέσο ορο. Κάτι τετοιο ισχύει και σε κατακτηριες.Αν πάλι χρειάζονται άτομα τότε και μόνο τοτε να ισχύσει ο μέσος όρος του 50 χωρίς βάση στα επιμέρους. Διότι αν θα είναι από την αρχή χώρος βάση στα επιμέρους είναι άδικο. Άδικο για υτους που έγραψαν ικανοποιητικά σε 3 μαθήματα, άδικο γιαυτους που δεν πήγαν καν δώσουν το επόμενο μάθημα.Μια λύση είναι να μετρήσουν οι λεκτικές δεξιότητες ισοτιμα με τα άλλα 2 μαθήματα πολλοί θα πιάσουν το 50 αλλά να διατηρηθεί το επιμέρους. Επίσης δειτε το επόμενο άρθρο αφήνει παράθυρο να πάρει η ΑΑΔΕ άτομα από τον γραπτό 2γ.
με αυτά που κάνετε για αυτό σας παίζουνε με τα ασφαλιστικά και διορίζονται απο πόρτες και παράθυρα.Επρεπε να το πείτε να το παιξουμε στα ζάρια αφου έλεγε πως υπάρχει βάση & το μόνο που θα διόρθωνε θα ήταν γραπτός ξανά σύντομα και όχι πλήρωση καταργώντας κύριο όροτου φεκ.Διότι πολύς κόσμος δεν συμμετείχε λόγω της βάσης και της μετακίνησης που ήταν αντικίνητρο.Όταν θα πληρωθούν αυτές όλες ο επόμενος θα είναι με μειωμένες θέσεις και όχι με προσαύξηση αυτών που έμειναν ή θα αργήσει παραπάνω χρονικό διάστημα.
Πρόκειται για μια σωστή αντιμετώπιση της αδικίας που δημιουργήθηκε με τους εξαιρετικά δυσμενείς όρους που είχε ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, γεγονός που φάνηκε και στον ελάχιστο αριθμό επιτυχόντων. Υπάρχουν δεκάδες άτομα που δεν πέρασαν για μισή ή μία μονάδα και οι κόποι τους πρέπει να ανταμειφθούν!
Δεν είναι δίκαιο να υπάρχει βάση ανά μάθημα, δε θα καλυφθούν πάλι όλες οι κενές θέσεις, αφού θα γίνει ρύθμιση καλό είναι να γίνει για όλους, το πιο δίκαιο είναι φθίνουσα σειρά κατάταξης μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Καλησπέρα σας, θεωρώ πολύ σωστή τη συγκεκριμένη αλλαγή, καθώς έμειναν οι περισσότερες θέσεις κενές, λόγω τεράστιας δυσκολίας, και οι οποίες πρέπει να καλυφθούν για να στελεχωθούν οι υπηρεσίες. Δώσαμε πέραν του επιστημονικού μας πεδίου και σε αντικείμενο παντελώς ξένο προς εμάς, κάτι που ελπίζω να μην επαναληφθεί, αλλά με κάποιο τρόπο πρέπει να λειτουργήσει ο δημόσιος τομέας.
Θα ήταν πιο λογικό να παραμείνει η βάση ανά μάθημα (40%) και η συνολική βαθμολογία να είναι πραγματικά συνολική δηλαδή να αθροίζεται και η εμπειρία.
Αντισυνταγματικη η τροπολογία. Αντί να θεραπεύσει, θα δημιουργήσει μεγαλύτερη αδικια
Καλησπερα,ειναι δυνατόν να γινεται εκ των υστερων αλλαγή των δεδομένων;Και με ποια λογική η βάση να ειναι 40 και όχι 35 για παραδειγμα;επίσης με αυτό τον τρόπο θα μείνουν απέξω πολλοί συμμετέχοντες οι οποίοι θα έχουν μεγαλύτερο μέσο όρο από κάποιους άλλους και οι οποίοι απλά σε ένα μάθημα δεν θα πιάσουν τη νεα βάση,ενώ στα άλλα δύο έχουν πολύ καλές βαθμολογίες.Με ποια λογική κάποιος που έχει μέσο όρο 55 είναι καλύτερος από κάποιον άλλο που εχει μέσο όρο 59 ή 60 ή 62 αλλά δεν έπιασε τη νέα βαση σε ένα μαθημα;
Εν παση περιπτωση αυτό που θεωρώ πιο σωστό και πιο δίκαιο αν χρειάζεται να γίνει κάποια τροποποιήση θα είναι να επιλεχθούν υποψήφιοι με βάση τον μέσο όρο και όχι με μείωση των βάσεων και αποκλεισμο ξανά υποψηφίων.
Αγαητοί, θεωρώ ότι είναι άδικο το νέο βαθμολογικό σύστημα, καθότι έπρεπε να ξέραμε απο πριν πόση βαθμολογία πρεπει να έχουμε συγκεντρώσει σε κάθε μάθημα ξεχωριστά. Θα σας εξηγήσω αυτό που λέω μ’ ένα παράδειγμα. Εγώ απάντησα αναγκαστικά σε τουλάχιστον 33 ερωτήσεις από τις 60 για να πιάσω το απαιτούμενο 55%, παρότι ήμουν σίγουρος για τις 24 και θα έπιανα το 40% όπως είναι το νέο σύστημα. Έτσι, στις υπολειπόμενες ερωτήσεις (33-24=9) απάντησα λάθος που σε συνδυασμό με την αρνητική βαθμολογία που είχαμε αντί για να φτάσω στο 55% που έπρεπε, μειώθηκε η βαθμολογία και κάτω του 40% σ’ ένα μάθημα. Αν το ήξερα από πριν, δεν θα απαντούσα σε όσες δεν ήξερα για να μην πάρω αρνητική βαθμολογία και θα έπιανα το 40% στο μάθημα αυτό και θα περνούσα. Ως εκ τούτου, πιο δίκαιο είναι αφού αλλάζει η βαθμολογία, να ακυρωθεί η αρνητική βαθμολογία, επειδή αναγκαστήκαμε να απαντήσουμε σε περισσότερες ερωτήσεις – στην τύχη- και έπεσε η βαθμολογία λόγω αυτού.
Απόλυτα αναγκαίο και σωστό το μέτρο της αναθεώρησης και μείωσης των βάσεων, μετά από την αδυναμία κάλυψης των θέσεων στην πλειονότητά τους (καλύφθηκαν μόνο οι 184 εκ των 749 θέσεων σε ΠΕ και ΤΕ) κάτι το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί σε κανέναν άλλο δημόσιο διαγωνισμό. Με την απόφαση αυτή αφενός θα καλυφθούν οι ανάγκες των δημόσιων υπηρεσιών στο βαθμό που εξαρχής είχε οριστεί με την προκήρυξη, και αφετέρου αποδίδεται δικαιοσύνη για τους συμμετέχοντες που διαγωνίστηκαν για 749 θέσεις. Σωστή και η απόφαση της διατήρησης των επιμέρους βάσεων για κάθε μάθημα ξεχωριστά (στο βαθμό που κρίνουν οι αρμόδιοι), γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα αδικούνταν οι συμμετέχοντες που επιμέρισαν το χρόνο διαβάσματος τους σε 3 μαθήματα.
Το ορθό θα ήταν να καταργηθεί η βάση και οι επιτυχόντες να προκύψουν από τον γενικό μέσο όρο με φθίνουσα σειρά . Καλό είναι να κινητοποιηθουμε αν θέλουμε να αλλάξει προς το καλύτερο. Είναι ήδη πολλά άτομα που το ζητούν.
Η προς ψηφιση διάταξη νόμου είναι καθόλα νόμιμη και δίκαιη δεδομένου του βαθμού δύσκολιας του διαγωνισμού καθώς και των κριτηριων- παραγόντων που λειτουργησαν ανασταλτικά στην επιτυχή πραγμάτωση του από μεγάλη μερίδα διαγωνιζομένων.Αλλωστε δεν πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι διαγωνίστηκαν νομικοι σε ζήτηματα αμιγώς οικονομικα και οικονομολόγοι σε ζητήματα αμιγώς νομικά.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Επιτέλους, ορθή πρόταση, αναμένουμε την αποδοχή και ψήφισή της καθώς είναι δίκαιη.
Επίσης, με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η άμεση στελέχωση της Αρχής και κατά συνέπεια, ενισχύεται η αποτελεσματική και ταχύτερη παροχή των υπηρεσιών της.
Ευχαριστούμε πολύ που επιτέλους προτάθηκε αυτή η δίκαιη ρύθμιση. Είμαστε σύμφωνοι και αναμένουμε την άμεση ψήφιση και υλοποίησή της ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και να δικαιωθούν οι συμμετέχοντες! Η μείωση του αποδεκτού μο βαθμολογίας του κάθε μαθήματος στο 40 και στο σύνολο στο 50 είναι ορθά και δίκαια.
ANAMENOYME ΚΑΤΑΤΞΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΒΑΣΕΙ ΦΘΙΝΟΥΣΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ. ΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΗΤΑΝ ΑΡΤΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΤΕΘΕΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΙΣΧΥΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕ ΚΛΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΜΗΝΕΣ (!) ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ!
Εκτιμάται ως βάσιμος και υποστατός ο ορισμός Γενικου Μέσου Όρου οριζόμενος στο ποσοστό 50%) επί του συνόλου των μαθημάτων και όχι ο ορισμός βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα. Διότι, η αξιολόγηση του υποψηφίου κρίνεται συλλήβδην από τη συνολική απόδοση του και κάθε αντίθετη προβλεψη οδηγεί σε αποτελέσματα αποκλίνοντα του σκοπού της ρύθμισης, ήτοι της πλήρωσης των κενών θέσεων.
Είναι μια δίκαιη λύση να μειωθούν οι βάσεις στην 1Γ/2022
Επειδή παρακολουθώ επί μήνες τα σχόλια σε όλα τα σχετικά με τον διαγωνισμο forums αλλά και εδώ κανένας σχεδον όλοι σεν διαφωνουν ότι θα πρέπει να τεθεί ως βαση ο γενικός μέσος όρος. Προσωπικά δεδομένων των συνθηκών του συγκεκριμενου διαγωνισμού θεωρώ το 50% ένα αξιοπρεπές κσι δίκαιο όριο και σίγουρα διασφαλίζει ένα υψηλο επίπεδο προσλήπτεων. Όλοι διαφωνούν απο τη πρώτη στιγμή με την επιμερους βαση η οποία δεν ίσχυε στον προηγούμενο διαγωνισμό. Εγιναν πολλα λαθη όσον αφορά την αύξηση της αρνητικής βαθμολογίας αιφνίδια και στην επιλογή να εξεταστούν οι υποψήφιοι σε διαφορετικό γνωστικό πεδίο από αυτο του πτυχίου τους. Οκ αντιληπτό ότι δεν γίνεται να εφαρμοσθεί άλλη αρνητική βαθμολογία γιατί κάτι τέτοιο θα σήμαινε επαναβαθμολογηση χιλιάδων γραπτών. Οπότε το μόνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί δίκαιο είναι να καταργηθεί η επιμέρους βάση. Αλλά αν εμμεινετε στη θέση να ισχύσει επιμέρους βάση πρέπει ΑΜΕΣΩΣ και χωρίς δεύτερη σκέψη να μειωθεί κι αλλο η επιμέρους βάση τουλαχιστον στο 35-39. Και το λεω αυτό γιατί το να έχει πιάσει κάποιος 50% στο γενικο μέσο όρο γράφοντας 35 σε ένα επιμερους σημαίνει ότι έχει γράψει τουλάχιστον 65 στα άλλα. Ε δεν μπορεί να θεωρείται αποτυχων αυτός ο άνθρωπος και να θεωρείται επιτυχών ας πουμε κάποιος που έγραψε 45 στα 2 μαθήματα και ένα 70 στις λεκτικες ή ακόμα χειρότερο 40 στα 2 μαθηματα κσι ένα 90 στις λεκτικες. Το να πέσει στο 35 η επιμέρους θα ικανοποιήσει το περί δικαίου αίσθημα στο μεγαλύτερο μέρος των διαγωνιζομενων και είναι πιο έντιμη λύση. Οποτε διατηρήστε το γενικό μέσο όρο στο 50% κσι οι αδικίες θα αμβλυνθουν μόνες τους αφού η πρόβλεψη συγκεκριμένου ορίου της επιμέρους μόνο καταγγελιες και ευλογα παράπονα θα φέρει. Προσωπικά θεωρώ το 35-65 δίκαιο και διασφαλίζει υψηλό επίπεδο αφού το 50% του γενικού μέσου όρου προσφέρει αυτή τη διασφάλιση. Το 40 επιμέρους όπως εξήγησα οδηγεί σε άνιση μεταχείριση διαγωνιζομενων με 2 παραδείγματα (45-45-70
η 40-40-90) και ρίχνει το επίπεδο των προσληπτεων. Θέλω να πω ότι ένας οικονομολόγος δηλαδή που κατάφερε με αυτήν την αρνητική βαθμολογία να γράψει 35 στο δίκαιο συγγνώμη κιολας αλλά σημαίνει ότι απαντησε κατ’ελαχιστο 30 από τις 60 ερωτήσεις σωστες οπότε μονο αποτυχια δεν το λες αυτο. Να πω και το άλλο ότι σωστότερη και δικαιοτερη θα ήταν επίσης μια τροποποίηση στη λογική του να διασφαλισθει ότι στο γνωστικό επίπεδο του δικού του αντικειμένου ο καθενας έχει πιάσει τη βάση 55 που ήταν αρχικά ας πούμε. Δηλαδή ο νομικος να έχει πιάσει το 55 στο δίκαιο και να ρίξουν μόνο τη βάση του γενικού μέσου όρουστο 50% όπως προταθηκε για να αποκατασταθουν οι αδικίες που προέκυψαν από τη χαμηλη ρπιδοση στο μάθημα που δεν είναι του γνωστικου/επιστημονικό του πεδίου. Λογικές και λύσεις 40 σε κάθε επιμερους μαθημα είναι άδικες και ανισες. Με ένα 55 που ήταν ο αρχικός όρος στο μάθημα του πεδίου του ο καθένας σημαίνει ότι ο νομικος που έγραψε στο δίκαιο για παράδειγμα 55 με ένα 35 στα οικονομικά περνάει και ένα 70 λεκτικες. Από κάθε άποψη πολύ πιο δίκαιο κσι αυτό από το γράψει ο αλλος 40 στα 2 μαθήματα κσι 70 λεκτικες κσι να περνάει.
Επισης θα ήθελα να παρατηρήσω ότι για τις θέσεις εκείνες που προβλέπεται να καλυφθούν μόνο από τρίτεκνους, πολύτεκνους και Α.Μ.Ε.Α καθ τέκνα τους είναι προτιμότερο να μην τεθούν όρια στη μείωση των μονάδων ή να μειωθούν περισσοτερο, έτσι ώστε να γίνει δυνατό να καλυφθούν όλες αυτές οι θέσεις, οι οποίες τυγχάνουν λίγες αποκλειστικά από τρίτεκνους, πολυτεκνους και Α.Μ.Ε.Α. Διότι σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει η πιθανότητα ορισμένες από τις θέσεις αυτές είτε να μείνουν κενές, είτε να καλυφθούν τελικώς από υποψηφίους της γενικής κατηγορίας και έτσι να μην ικανοποιηθεί ο κοινωνικός σκοπός της ύπαρξης αυτών
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ
Χτες 08/02/2023, εκδόθηκαν τα προσωρινά αποτελέσματα της συγκεκριμένης προκήρυξης μετά και την κατάθεση των δικαιολογητικών και τώρα θα αλλάξουν (προς τα κάτω) τη βαθμολογία βάσης; Δηλαδή, έτσι θα πάρουν ψήφους; Καταλαβαίνω ότι όλοι θέλουν να θεωρηθούν επιτυχόντες και να διεκδικήσουν όποιες ελπίδες έχουν, αλλά αυτά καθορίζονται από την αρχή. Καλύτερα να μην έβαζαν καθόλου βάση και να ήταν όπως οι Πανελλήνιες εξετάσεις παλιά (χωρίς βάση) παρά να γίνεται εκ των υστέρων…
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΡΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΛΛΙΠΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ Ή Η ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΛΟΓΩ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ, ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ ΒΑΣΕΙ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ. ΑΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΦΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΩΝΕΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!
Αναφορικά με την εν λόγω διάταξη του άρθρου 20 του παρόντος νόμου προς ψήφιση, θα σχολιάσω τα παρακάτω : δίκαιη κρίνεται η διάταξη αφενός λόγω συνεχούς και ενδελεχούς καθώς και πολύμηνης μελέτης του αντικειμένου των υποψηφίων, οπότε εύλογη κρίνεται η άμεση ψήφισή του. Σχετικά με τους συμμετέχοντες των ΠΕ κλήθηκαν να μελετήσουν και να ασχοληθούν με αντικείμενα εν μέρει του αντικειμένου τους και εν μέρει άγνωστα με το αυτό του βασικού τίτλου σπουδών τους. Οι αποτυχόντες και επομένως οι πολυάριθμες (!!!!) κενές θέσεις σε πάρα πολλές υπηρεσίες εφορειών καθώς και τελωνείων επιβεβαιώνει ότι ήταν αποτέλεσμα πανδύσκολων και ασαφών θεμάτων εξέτασης και υψηλών βάσεων και Μ.Ο. των εξεταζόμενων μαθημάτων και όχι μη προετοιμασίας ή έλλειψης γνώσης επί του εξεταζόμενου αντικειμένου. Προτείνω ρητά να υπάρξει πρόβλεψη όχι μόνο για μείωση βάσης στα επιμέρους εξεταζόμενα μαθήματα στο 40% και περαιτέρω του γενικού Μ.Ο. στο 50% αλλά πρέπει να εξεταστεί το γεγονός ότι συμμετέχοντες έχουν βαθμολογία σε πχ 2 επιμέρους μαθήματα άνω του 50% και σε ένα (πιθανότατα το εκτός του αντικειμένου τους, για το οποίο όμως μελέτησαν δαπανώντας προσωπικό και οικογενειακό χρόνο, εργασία και εισοδήματα, μόχθο) κάτω του 40% ακόμα!!!! Επιθυμούμε ρητά πρόβλεψη και για αυτές τις περιπτώσεις που είναι και οι περισσότερες! Επικουρικά, σχηματισμός πίνακα με πρόσληψη προσωπικού βάσει φθίνουσας σειράς!!!
Καλησπέρα σας,
Με βρίσκουν πλήρως σύμφωνο οι εν λόγω τροποποιήσεις!!
Σίγουρα είναι μια πρόταση που θα βοηθήσει την πλήρωση των μεγάλων ελλείψεων στην ΑΑΔΕ.
Δίκαιο το μέτρο! Συμφωνώ με τη μείωση στις 40 μονάδες για τα επιμέρους μαθήματα και στις 50 μονάδες για τη συνολική βαθμολογία. Επίσης, προτείνω την αναίρεση της αρνητικής βαθμολογίας ή την μείωση του ποσοστού της, μιας και το ποσοστό της αρνητικής βαθμολογίας δεν προβλεπόταν στο ΦΕΚ της προκήρυξης.
ΥΠΑΡΧΕΙ 1 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΙΩΧΝΟΝΤΑΙ, «ΕΞΟΡΙΖΟΝΤΑΙ» ΣΕ ΝΗΣΙΑ, ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΥΓΑΤΡΙΚΕΣ, ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ -ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ- ΜΟΝΙΜΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ.
ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ Η ΒΑΣΗ -ΠΑΡΑ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΦΕΚ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ- ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ;
ΤΟ ΖΗΤΑΝΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Με δεδομένη τη κατάσταση που δημιουργήθηκε εξαιτίας των πολύ αυστηρών όρων της 1Γ η ρύθμιση αυτή είναι η πιο δίκαιη για όλους. Ελπίζω οι επόμενοι διαγωνισμοι
να ενσωματωσουν τα διδάγματα απο το λάθος που έγινε με την επιβολή πολυ αυστηρών όρων, στον διαγωνισμό με αποτέλεσμα την μεγάλη αποτυχία.
Αρχικά, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού μιλάνε από μόνα τους για τη δυσκολία του, καθότι συμμετείχε μεγάλος αριθμός καταρτισμένων υποψηφίων και δεν καλύφθηκε ούτε το ¼ των θέσεων που αφορούσαν ΠΕ και ΤΕ. Ακόμη δεν πρέπει να παραβλέψουμε ότι ο μικρός αυτός αριθμός των επιτυχόντων βρίσκεται λίγο πάνω από την βάση που είχε τεθεί αρχικά, αποδεικνύοντας ότι οι αμέσως επόμενοί σε βαθμό υποψήφιοι που δεν κατάφεραν να πιάσουν τη βάση είναι καθόλα ικανοί για την κάλυψη των εναπομενουσών θέσεων. Αν συνυπολογίσουμε την πολύμηνη προετοιμασία των υποψηφίων σε μαθήματα που προσδίδουν εξειδίκευση για τις παραπάνω θέσεις και τον νευραλγικό χαρακτήρα των θέσεων της ΑΑΔΕ που επιβάλλεται να καλυφθούν άμεσα, θεωρώ ότι η κίνηση αυτή είναι απολύτως σωστή και η πλέον απαραίτητη.
Η μείωση της βαθμολογικής βάσης έως το 50% για τη συνολική αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών όσων υποψηφίων άντεξαν στην εν λόγω εξέταση. Ειδικότερα αναφέρομαι στη διευρυμένη αρνητική βαθμολογία και τον ελλιπή καταμερισμό ερωτήσεων συγκριτικά με την θεματολογία της προκήρυξης. Επιπλέον, είναι ορθότατο σε κάποια ή κάποιες από τις επιμέρους εξετάσεις η βαθμολογία να υποχωρήσει έως το 40% διατηρώντας όμως απαράλλακτη τη βάση του 50%, διότι ανά επιμέρους εξέταση διορθώνονται έτσι αστοχίες τόσο επί της διαδικασίας της εξέτασης (π.χ. λάθος αντιγραφή από το πρόχειρο στο καθαρό χωρίς δυνατότητα διόρθωσης) καθώς και επί πληθώρας ερωτήσεων (π.χ. στην εξέταση της λογιστικής όπου παρατηρήθηκαν τόσο άστοχες, όσο και έτοιμες ερωτήσεις που είχαν τεθεί σε παλαιότερους διαγωνισμούς, οι τελευταίες ειδικά κατά συρροή και σε ευρύ ποσοστό). Τα ανωτέρω καταδεικνύονται από τον μικρό αριθμό αρχικών εισακτέων. Για τους ανωτέρω λόγους, καθώς και ότι σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας δεν μεταβάλλεται αρνητικά η θέση κάποιου υποψηφίου, απλώς διορθώνονται με το ανωτέρω μέτρο στρεβλώσεις και αδικίες, διατηρώντας ταυτόχρονα το επίπεδο της συνολικής βαθμολογίας στο ανεκτό 50%, ακόμη και με την αρνητική διευρυμένη βαθμολόγηση σύμφωνα με παλαιότερους διαγωνισμούς. Έτσι, γίνεται εξορθολογισμός της εξέτασης, τηρείται η αξιοκρατία και οι υποψήφιοι που θα εισαχθούν πληρούν τα ελάχιστα κριτήρια εισαγωγής (50% στη συνολική εξέταση). Επιπλέον, δεν μεταβάλλονται με την εν λόγω διάταξη του άρθρου 20 οι αρχικά προσδιορισμένοι όροι της εξέτασης καθώς διατηρείται η αρνητική βαθμολόγηση. Έτσι, κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι αδικείται.
Πολύ σωστή κίνηση από μεριάς των υπευθύνων η μείωση της βάσης και σαν Μ.Ο και σαν επιμέρους μάθημα. Θεωρώ ότι οι αριθμοί 40 για καθε μάθημα και 50 Μ.Ο είναι αντιπροσωπευτικοί με βάση την κατάσταση που διαμορφώθηκε. Με τον τρόπο αυτό θα ωφεληθούν αμφότεροι, γιατί και η ΑΑΔΕ που είναι υποστελεχωμένη θα ενισχυθεί με προσωπικό και θα προσληφθούν επιπλέον άτομα που λόγω των αυστηρών προύποθέσεων που είχε η εν λόγω προκήρυξη και της δυσκολίας των θεμάτων που τέθηκαν έμεναν εκτός. Μακάρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Δίκαιη ρύθμιση,η βαθμολογία βάσης για κάθε μάθημα 40 (ή και 50)και ο μέσος όρος μαθημάτων 50 (ή και 55). Ελπίζουμε να ψηφιστεί.