Άρθρο 1 Έκταση εφαρμογής

1.Οι διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/94 (ΦΕΚ 28Α), όπως ισχύουν, αντικαθίστανται ως ακολούθως:

«1. Στις διατάξεις των κεφαλαίων Α, Β και Γ του Ν.2190/94, ως ισχύει, υπάγονται όλοι οι φορείς του δημόσιου τομέα όπως αυτός οριοθετείται με τις διατάξεις του άρθρου 1, παρ. 6 του Ν. 1256/82 (ΦΕΚ 65Α) και τις μεταγενέστερες συμπληρώσεις του, πριν την τροποποίησή του με το άρθρο 51 του Ν. 1892/90 (ΦΕΚ 101Α ) .Στον κατά τα ανωτέρω δημόσιο τομέα και για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος και μόνο υπάγονται επίσης :

Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού, συμπεριλαμβανομένων και των αμιγών και μεικτών επιχειρήσεων τους, κατ΄ εφαρμογή της παρ. 3 του άρθρου 1 του Ν.2527/97.

Οι Τοπικές Ενώσεις Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Ε.Δ.Κ) και η Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδος (Κ.Ε.Δ.Κ.Ε).

Οι τράπεζες στις οποίες ο διορισμός Προέδρου του Δ.Σ ή Διοικητή υπάγεται στις διατάξεις του άρθρου 49Α του Κανονισμού της Βουλής, καθώς και οι θυγατρικές τους ανώνυμες εταιρείες.

Τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που ανήκουν στο κράτος ή επιχορηγούνται τακτικώς, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις από κρατικούς πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους.

Οι δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμοί στους οποίους το ελληνικό δημόσιο ασκεί άμεσα ή έμμεσα αποφασιστική επιρροή, λόγω της συμμετοχής του στο μετοχικό τους κεφάλαιο ή της χρηματοοικονομικής συμμετοχής του ή των κανόνων που τη διέπουν, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 3429/05 (ΦΕΚ 314/Α).

2. Οι διατάξεις της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ισχύουν και για το ακόλουθο προσωπικό :

α. Το προσωπικό της Βουλής των Ελλήνων, σύμφωνα με όσα ορίζει ο Κανονισμός της

β. Το μόνιμο προσωπικό της Προεδρίας της Δημοκρατίας

γ. Το προσωπικό των συνταγματικώς κατοχυρωμένων Ανεξάρτητων Αρχών

δ. Το προσωπικό των νομικών προσώπων της Ορθοδόξου Εκκλησίας και των λοιπών Εκκλησιών, δογμάτων και των κατά το άρθρο 13 του Συντάγματος γνωστών θρησκειών εφόσον η μισθοδοσία τους βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό πλην των κληρικών και των φερόντων το ιερατικό σχήμα,

ε. Το πάσης φύσεως προσωπικό του Υπουργείου Εξωτερικών με εξαίρεση τους υπαλλήλους του διπλωματικού κλάδου και το επιτοπίως προσλαμβανόμενο προσωπικό του κλάδου της εξωτερικής υπηρεσίας του ίδιου Υπουργείου

στ. το προσωπικό του Εθνικού Κέντρου Πιστοποίησης Δομών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης και το Προσωπικό του Πειραματικού Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης και Απασχόλησης (Π.Ι.Ε.Κ.Α.) Αττικής

ζ. Το προσωπικό του Οργανισμού Κατά των Ναρκωτικών (Ο.ΚΑ.ΝΑ.), το προσωπικό του Κέντρου Ελέγχου Ειδικών Λοιμώξεων (Κ.Ε.Ε.Λ.), το προσωπικό του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.) και το προσωπικό που ασχολείται στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής και στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης για τα προγράμματα απεξάρτησης από τα ναρκωτικά

η Το πάσης φύσεως προσωπικό των Τοπικών Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (Τ.Ο.Ε.Β.)

3. Κάθε γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει διαφορετικά τη διαδικασία πρόσληψης πάσης φύσεως προσωπικού, στους φορείς της παρ. 1 του παρόντος άρθρου, καταργείται., με εξαίρεση τις λοιπές περιπτώσεις της παρ. 2 του άρθρου 14 του Ν.2190/94 , καθώς και τις ακόλουθες περιπτώσεις:

α. Διορισμός συγγενών προσωπικού του ΥΕΘΑ (ΓΕΣ, ΓΕΑ, ΓΕΝ) θανόντων ή τραυματισθέντων κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής σύμφωνα με το άρθρο 19 του Ν.1911/1990 – ΦΕΚ 166 τ.Α΄11-12-1990, ως ισχύει

β. Διορισμός συγγενών εργαζομένων στο Δημόσιο ή στον ευρύτερο Δημόσιο τομέα, αποβιωσάντων κατά και εξαιτίας της εκτέλεσης υπηρεσιακού καθήκοντος σύμφωνα με το άρθρο 20 του Ν.2266/94- όπως ισχύει.

γ. Διορισμός συγγενών θανόντων εξαιτίας των καταστρεπτικών πυρκαγιών του έτους 2007 σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν.3624/2007 -ΦΕΚ 289.Α΄

δ. Διορισμός συγγενών προσωπικού του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη (πρώην Υπ. Δημόσιας Τάξης) σε περίπτωση θανάτου ή ανικανότητας συνεπεία τραυματισμού, αστυνομικού ή πυροσβεστικού υπαλλήλου, κατά την εκτέλεση διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής σύμφωνα με τον Ν. 2452/1996 -ΦΕΚ 283 Α.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 17:48 | Αναστασία Καρούδη

    Προσυπογράφω την παραπάνω ανοιχτή επιστολή για τον διαγωνισμό 1Γ/2008 για το υπουργείο οικονομικών ως συμμετέχουσα σε αυτόν και αδικημένη ούσα για όλους τους λόγους που αναφέρονται σε αυτήν.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 17:00 | stella

    Νομίζω πως μετά από 11 χρόνια αναμονής, και στο όνομα της αξιοκρατίας
    και των αδιάβλητων διαδικασιών το θέμα των Αδιόριστων του Διαγωνισμου του Ασεπ 1998 πρέπει να λυθεί.
    Πέρα από τις δικαστικές αποφάσεις που υπάρχουν ,υπάρχει κυρίως
    το ηθικό ζήτημα της υπόθεσης .
    Πολίτες που έχουν ακούσει ότι όλοι πολιτικοί τους υποστηρίζουν όσο αυτοί φυσικά οι πολιτικοί είναι αντιπολίτευση ,πολίτες
    που έχουν προσπαθήσει και έχουν πετύχει σε επίσημο διαγωνισμό του κράτους…Πολίτες που έχουν κερδίσει Δικαστικές αποφάσεις.

    Η ισονομία και κυρίως η δικαιοσύνη είναι αυτή που πρέπει
    να αποδοθεί στα λάθη του παρελθόντος για να μπορέσουν
    όλοι οι πολίτες να δουν με πίστη το μέλλον
    που υπόσχεστε.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 17:12 | Παναγιώτης Τσακαλίδης

    Καλή σας ημέρα
    (δε γνωρίζω ποιός αναγιγνώσκει τα παρόντα μηνύματα και για αυτό δεν έχω προσφώνησει ).
    Η παρέμβασή μου, έχει να κάνει με το ΑΣΕΠ και την αξιοκρατία του. Τα κριτήρια αξιολόγησης που θέτει αυτό το συμβούλιο για την πρόσληψη στελεχών σε διάφορους οργανισμούς, κατά τη γνώμη μου χρειάζονται βελτίωση και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα. Η γνώση και η εμπειρία των διαγονιζομένων είναι βασικά. Αλλά δε γνωρίζω το λόγο για τον οποίο, η εντοπιότητα δεν προσμετράται καθόλου. Είναι νομίζω πολύ βασικό, τα πρόσωπα που θα «επιλεγούν» να διοριστούν στον τόπο διαμονής τους, ούτως ώστε να στελεχώνουν τη θέση τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κι όχι να μένει αυτή κενή διαχρονικά.
    Ευχαριστώ

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 17:49 | Martin Hank

    Μια αρχική γενική παρατήρηση.Είναι λυπηρότατο που μια σοσιαλιστική κυβέρνηση ακολουθεί τέτοιο τρόπο πρόσληψης στο Δημόσιο.Ουσιαστικά κατοχυρώνει οτιδήποτε και με οποιοδήποτε τρόπο συμβαίνει στα Πανεπιστήμια.Δίνει δύναμη σε μια πλήρως συγκροτημένη συντεχνία-ελίτ να κυβερνήσει τη χώρα με βάση τις αρχές της. Και θα εξηγήσω γιατί.Ας πάρουμε παράδειγμα τις πανελλήνιες εξετάσεις των μαθητών. Γιατί δεν λαμβάνετε υπόψη η βαθμολογία των σχολείων για να μπεί κάποιος στα Πανεπιστήμια; Γιατί θεωρείται ότι τα κριτήρια βαθμολόγησης και η όλη διαδικασία δεν είναι αντικειμενική. Υποβάλλονται λοιπόν οι μαθητές ξανά στη διαδικασία να πάρουν την βάση του 10 να ξημεροβραδιάζονται στα φροντιστήρια μήπως και τυχόν καταφέρουν και περάσουν τις εξετάσεις.Και όλα αυτά χάριν της αντικειμενικότητας που δεν υπάρχει με τη βαθμολογία στο σχολείο και με σκοπό να αποκτηθεί αυτή η αντικειμενικότητα.΄Ετσι ένας βαθμός 20 απολυτηρίου δεν παίζει κανένα ρόλο.Και καλά εως εδώ και δικαιολογημένα. ΄Ομως μετά βασιλεύει η απόλυτη αντικειμενικότης, δικαιοσύνη και όλα τα ηθικά και αγγελικά. Οι βαθμοί στα Πανεπιστήμια αντικειμενικότατοι, αυτοί που επιλέγονται για μάστερ ή διδακτορικό επιλέγονται πλήρως αντικειμενικά και όπως έχει αποδειχθεί καθηγητές γίνονται και οι έχοντες μέχρι τρίτου βαθμού συγγένεια. ΄Ανδρας ,σύζυγος ,τέκνα, ανεψιοί, φίλοι και γνωστοί, κλ.π. για να μην συνεχίσω πράγμα το οποίο μπορείτε να επεκτείνετε μόνοι σας. Εάν νομίζετε ότι αυτό είναι μια ασύστατη κατηγορία συκοφαντικού τύπου δεν έχεται παρά να κάνετε ένα απλό έλεγχο για να δείτε τις εκλεκτικές συγγένειες,δυνατότητες ως κράτος έχετε, αν μετά μπορείτε να δικαιολογήστε τις συμπτώσεις καλώς κάνετε. ΄Αν θέλετε να δείτε βέβαια. Θα μου πείτε όλοι έτσι γίνονται; Οχι, μα γίνονται και έτσι. Εξομοιώνετε τα διδακτορικά της κάτω και άνω Αγουλινίτσας με ένα διδακτορικό της Οξφόρδης ή άλλων Πανεπιστημίων και όλων των σχολών. Θα μου πείτε πως να το κάνω αφού δεν υπάρχει κατάταξη και αξιολόγηση των Πανεπιστημίων.Λαμβάνετε υπόψη μια εμπειρία η οποία δεν είναι αξιολογημένη. Και εάν αυτός ο οποιοσδήποτε αποκτώντας την εμπειρία κατέστρεψε μια υπηρεσία; Αυτό δεν λαμβάνετε υπόψη.Υπάρχει βέβαια σαφεστάτη και αντικειμενικότατη λύση. Του ιδίου τύπου με τους μαθητές. Γραπτές εξετάσεις επι του αντικειμένου προσλήψεως μόνο. Μα το διδακτορικό; Θα τα ξέρει καλύτερα τόσα χρόνια σπούδασε και θα πάρει και άριστα.Αλλά εδώ δεν χτίζουμε πολιτεία σοσιαλιστική τακτοποιούμε τις συντεχνίες και την εξουσία τους μέσα στην κοινωνία.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 17:49 | ΔΩΔΩΝΗ

    Να επεκταθει σε ολο το δημοσιο και ευρυτερο δημοσιο δημοσιο και να γινονται προσληψεις μεσω Α.Σ.Ε.Π. και σε υπηρεσιες υπουργειου ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ(νομικα προσωπα ιδιωτικου δικαιου υπουργειου ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: Τ.Α.Π. , Τ.Δ.Π.Ε. Α.Ε. ) να γινονται προσληψεις μεσω Ν.2190/94

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 16:12 | Ένας άνεργος εκπαιδευτικός που έπαψε να ελπίζει

    Kαταργήστε κάθε είδους παραθυράκια και εξαιρέσεις στους νόμους,ενισχύστε το αδιάβλητο του ΑΣΕΠ,δώστε επιτέλους αξιοκρατία όχι με multiple choice στους καθηγητές αλλά με εξέταση γενικών γνώσεων,καταργήστε τις συνεντεύξεις

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 16:40 | ALEJANDROS MOSXOLIOS

    ΕΙΜΑΙ 42 ΕΤΩΝ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ 1991 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΣ ..ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΞΕΠΕΡΝΑΩ ΤΑ 24 ΜΟΡΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΔΙΟΡΙΖΟΜΟΥΝ.ΤΩΡΑ?Η ΚΥΡΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΜΙΑ Κ ΒΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΧΘΗΣΑΝ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ ΜΑΖΥΟΝΤΑΣ ΜΟΡΙΑ ΣΤΟ ΙΔΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΤΑ STAGE?ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕ ΜΟΧΘΟ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΡΙΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 16:42 | ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Το νομοσχέδιο κινείται στη σωστή κατεύθυνση και δείχνει την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να βάλει τέλος στις κομματικές προσλήψεις. Πολύ θετικό μέτρο η κατάργηση των συμβάσεων έργου για διοικητικές θέσεις όπως επίσης και η υπαγωγή του συνόλου του δημοσίου τομέα και των ΔΕΚΟ στη δικαιοδοσία του ΑΣΕΠ.
    Τρεις ενστάσεις μόνο.
    Πρώτον, θεωρώ ότι η ανεργία δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να μοριοδοτείται αφού δεν συνιστά προσόν. Αν θέλουν να βοηθήσουν τους ανέργους ας βρουν άλλο τρόπο, ας τους δώσουν μεγαλύτερα επιδόματα.
    Δεύτερον, η μοριοδότηση της εμπειρίας ίσχυε μέχρι τώρα για τις μισές από τις προκηρυσσόμενες θέσεις, διάταξη που το νέο σχέδιο νόμου καταργεί. Έτσι όμως ευνοούνται υπερβολικά όσοι έχουν κατοχυρώσει προϋπηρεσία από προηγούμενες συμβάσεις (που στη πλειοψηφία τους είναι κομματικές) και αδικούνται όλοι οι υπόλοιποι που δεν έτυχε να έχουν μπάρμπα στη Κορώνη. Αξιοκρατία σημαίνει να προηγείται ο καλύτερος, όχι αυτός που είχε στο παρελθόν τις προσβάσεις και κατοχύρωσε προϋπηρεσία.
    Τρίτο η προφορική συνέντευξη για ορισμένες θεσεις θεωρώ ότι θα ήταν χρήσιμη. Για μια διοικητική θέση θα ήταν ίσως περιττή. Αλλά για θέσεις που έχουν να κάνουν με διαχείριση ανθρώπων, όπως είναι πχ ο εκπαιδευτικός, όπου η προσωπικότητα του ατόμου παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα της εργασίας νομίζω πως είναι απαραίτητη. Η αντικειμενικότητα της συνέντευξης που είναι ένα ζήτημα (ειδικά μετά τις γαλάζιες συνεντεύξεις) μπορεί να διασφαλιστεί από τον ΑΣΕΠ.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 16:19 | antonia

    kane prota ta stage aoristou kai meta psaxe gia axiokratia kai prasina aloga . dose zoh stous neous kai mhn tous korieideueis . thes na petaxeis emas na pareis ta dika sou paidia . ti peirame pou hmastan ta galazia paidia 23e thn mera . mipos telika mperdeueste me ta 23000 pou pernete eseis??????????

    me megalh aganaktisi stagers opos mas apokalite

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 16:23 | Παναγιώτης

    Κύριε Πρωθυπουργέ, Κύριε Υπουργέ και αγαπητοί συμμετέχοντες στην παρούσα διαβούλευση:

    Θα ήταν ευχής έργον σε αυτή τη διαβούλευση να μη συμμετείχε κανείς μας. Και για να μην γίνει παρεξήγηση, εξηγούμαι: Όσοι συμμετέχουμε σε αυτή τη διαβούλευση έχουμε ένα κοινό ενδιαφέρον, που πηγάζει από έναν κοινό στόχο:
    Να βρούμε δουλειά εμείς ή οικείο (α) μας πρόσωπα στο Δημόσιο.
    Δυστυχώς, είμαστε πολλοί. Κι αυτό γιατί η διάχυτη επαγγελματική ανασφάλεια και η διαμορφωμένη επί δεκάδες χρόνια, αντίληψη περί «βολεματος» στο Δημόσιο, δε μας επιτρέπει να πούμε με παρρησία «δεν μας ενδιαφέρει το Δημόσιο»…
    Δυστυχώς, αυτή η ψυχική αγκύλωση, που δε μας επιτρέπει να κάνουμε άλλη σκέψη για το επαγγελματικό μας μέλλον πέρα από το Δημόσιο, συνιστά τη χειρότερη «μάστιγα» της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας!
    Είναι κατάντια (βάζω και τον εαυτό μου μέσα) που νέοι άνθρωποι συζητούμε από τα είκοσι για το αν θα έχουμε δουλειά μόνιμη, κι αν θα παιρνουμε σύνταξη στα 60 ή τα 65…
    Αλίμονο αν η ζωή είναι μια διαδρομή που έχει ύπαρξη μέσα από ένσημα και προϋπηρεσίες…
    Η ζωή (πρέπει να) είναι κάτι παραπάνω…

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 15:49 | ΒΕΤΑ

    ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΞΕΧΑΣΑΤΕ….
    ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΣΕΠ 1998 ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ?
    ΙΣΩΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕ ΚΑΤΙ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.
    ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ¨ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ:
    ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΜΒ/ΧΟΥΣ,STAGE ΚΤΛ

    ΕΔΩΣΑΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΑΝ
    ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ

    ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ….

    ΠΡΟΣΟΧΗ:
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 15:37 | Ανδρεάτου, Δελλής, Λάμπρη, Φράγκου

    Είμαστε τέσερις αρχαιολόγοι, εκ των οποίων οιδύο εργαζόμασταν χρόνια στο ΥΠΠΟ και έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ το 24μηνο, ενώ οι άλλοι δύο κοντεύουν να το ολοκληρώσουν.
    Αν ο νόμος αυτός προτείνεται για την καταπολέμιση των «πελατειακών σχέσεων» τότε τι έχετε να πείτε για την περίπτωσή μας που συνεχίζαμε να ερζαζόμαστε κάτω από αντίξοες συνθήκες σε δύσκολες περιοχές, ενώ η μία κυβέρνηση διαέχονταν την άλλη;
    Ενώ, μέχρι τώρα η προϋπηρεσία ήταν απαραίτητη για την πρόσληψή μας και βρισκόμασταν συνεχώς στο «κυνήγι» εργασίας για να την αποκτήσουμε, τώρα θα αποτελεί μειονέκτημά μας.
    Εμείς μπορούμε να εργαστούμε μόνο στο ΥΠΠΟΤ, επομένως με τι θα πρέπει να ασχοληθούμε τώρα μετά τα 30 μας; Να γυρίσουμε στα θρανία για να πάρουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά;Πως μπορείτε να μπαίνετε στη διαδικασία σύγκρισης εμπειρίας και τίτλων; Όλους, μπορείτε να μας αξιοποιήσετε ανάλογα με τις ικανότητές μας!!!!!!!!!
    Είναι δυνατόν τόσο καιρό να επαρκούσαμε για τις ανάγκες του ΥΠΠΟΤ και τώρα πια όχι;
    Τι θα γίνει με το 24μηνο, που ουσιαστικά καταργεί το πτυχίο μας;

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 15:01 | Γιάννης Εφταλιώτης

    Παρασκευή 13/11/2009

    Κύριε Πρωθυπουργέ

    Κύριε Υπουργέ των Εσωτερικών.

    Θετικές στο σύνολο τους οι προτάσεις για αναμόρφωση του πλαισίου Προσλήψεων. Σας συγχαίρω που ξεκινήσατε κάτι τέτοιο με σκοπό να έχουμε κάποια στιγμή αξιόλογη αποτελεσματική Δημόσια Διοίκηση. Επίσης σας συγχαίρω που θέσατε το θέμα της «Αναμόρφωσης του συστήματος προσλήψεων σε δημόσια διαβούλευση.

    Κατά τη γνώμη μου, για να αλλάξει ο Οργανισμός αυτός που λέγεται ΑΣΕΠ, και να γίνει πιο αποτελεσματικός στο έργο της αξιολόγησης στελεχών, του δημόσιου τομέα, πιο γρήγορος στους χρόνους αξιολόγησης και έκδοσης αποτελεσμάτων, θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα στα παρακάτω….

    Πρόταση: O Πρόεδρος ο οποίος έχει να διαχειριστεί θέμα τα Δημόσιας Διοίκησης, απαιτεί άνθρωπο με γνώση και εμπειρία από Δημόσια Διοίκηση, γνώση των περί προσλήψεων νόμων, και οπωσδήποτε γνώση σε Νομικά Θέματα. Ο νυν Πρόεδρος μηχανικός – καθηγητής στο επάγγελμα, παραμένει επί 12 ετία και πλέον στο ΑΣΕΠ. Ένας Πρόεδρος πέραν των 5-6 ετών στον ίδιο οργανισμό, έχει να δώσει τίποτα περισσότερο;

    Πρόταση :Σε επιτροπές για την επιλογή Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού, όπου υπάρχει και συνέντευξη υποψηφίου, να μην επιτρέπεται η συμμετοχή Προέδρου του ΑΣΕΠ, διότι και μόνο με την ιδιότητα του προέδρου μπορεί και επηρεάζει πρόσωπα και καταστάσεις. Επίσης να επιτρέπεται η συμμετοχή ενός μόνο Συμβούλου και όχι δύο.

    Πρόταση: Παύση – παραίτηση όλων των συνταξιούχων συμβούλων ΑΣΕΠ, και η μείωση τους από 25 που είναι τώρα σε πέντε, νέους μετά από αξιολόγηση. Οι διετείς και πλέον καθυστερήσεις στην έκδοση αποτελεσμάτων του ΑΣΕΠ, οφείλονται κατά πολύ στη δική τους ασυνεννοησία. Πολλές φορές συνέβη στο παρελθόν το μεν ένα τμήμα συμβούλων να αποφάσιζε διαφορετικά από ένα άλλο για το ίδιο θέμα! Ενδεικτικά αναφέρω ότι υπάρχουν σύμβουλοι ακόμη από την δημιουργία του ΑΣΕΠ διότι εύρισκαν τα «κονέ» κάθε φορά στην εκάστοτε κυβέρνηση. Επίσης, με τους μεγάλους μισθούς των 25 Συμβούλων θα μπορούσαν να προσληφθούν 75 υπάλληλοι που έχει ανάγκη το ΑΣΕΠ, και να «τρέξουν» πιο γρήγορα οι διαδικασίες του.

    Το ΑΣΕΠ ως δημόσιος οργανισμός δημιούργησε τρεις χρηματοβόρες αγορές,

    1. Μία εκείνη των δικαστηρίων όπου πολλοί αδικημένοι υποψήφιοι απευθύνονται, και μπαίνουν σε πολυετείς διαδικασίες δικαίωσης,

    2. Μία εκείνη των φροντιστηρίων ειδικά για τις εξετάσεις ΑΣΕΠ γραπτών διαγωνισμών, όπου κατά-κλέβονται, αγρίως οι υποψήφιοι από «ειδικούς», φροντιστηρίων ΑΣΕΠ.

    3. Και μία εκείνη των παραβόλων για αιτήσεις και ενστάσεις.

    Μιλάμε για τζίρο εκατομμυρίων Ευρώ, επί 16 χρόνια. Ποιοί άλλοι οργανισμοί του δημοσίου δημιούργησαν ταχύτατα , τέτοιες αγορές, που ουσιαστικά χρηματοδοτούνται από ανέργους; Και το σπουδαιότερο με ποιο δικαίωμα δημιουργείς ως δημόσιος οργανισμός, τα παραπάνω 1,2 και 3 σημεία;

    Πρόταση:
    Οι ενστάσεις των υποψηφίων να εκδικάζονται στο ίδιο το ΑΣΕΠ από την συγκεκριμένη διεύθυνση των Δικαστικών Θεμάτων, χωρίς παράβολα που προέρχονται από χρήματα των ανέργων.

    Πρόταση:
    Να ορίζεται, στους γραπτούς διαγωνισμού, η σαφής ύλη των εξετάσεων, και η βιβλιογραφία, και όχι οι υποψήφιοι να την μαθαίνουν από τα φροντιστήρια, τα οποία τους εκμεταλλεύονται αγρίως, (π.χ. Μπόνιας)

    Πρόταση:
    Να γίνονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις, καταργώντας, έτσι το παράβολο για κάθε αίτηση!!! Σήμερα, π.χ. αν θέλω να υποβάλλω πέντε αιτήσεις σε διαφορετικές προκηρύξεις για την ειδικότητά μου, θα πρέπει να πληρώνω αντιστοίχως, πέντε παράβολα, ενώ είμαι άνεργος.

    Πρόταση:
    Αύξηση των μορίων σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά.

    Πρόταση:
    Να δημιουργηθεί ειδική ηλεκτρονική βάση για κάθε ειδικότητα στο ΑΣΕΠ, η οποία ταυτόχρονα να βγάζει και τους επιτυχόντες, σύμφωνα με τα όσα έχουν δηλώσει στην αίτησή τους. Κατόπιν ζητούνται όλα τα δηλούμενα δικαιολογητικά, τα οποία θα γίνονται και αντιπαραβολή με τους φορείς που τα εξέδωσαν. Έτσι αποφεύγεται η διετής και πλέον έκδοση των αποτελεσμάτων… αλλά και η σωρεία των πλαστών δικαιολογητικών τα όποια συνεχώς και με ταχείς ρυθμούς εισρέουν στο ΑΣΕΠ. Και γνωρίζετε ότι τώρα η πλαστογραφία έχει γίνει επιστήμη.

    Πρόταση:
    Αφού γίνει καταγραφή των αναγκών όλων των φορέων και όλων των υπουργείων, για προσωπικό, μέχρι π.χ. τις 30 Μάρτη κάθε έτους, να εκπονείται μία και μοναδική προκήρυξη το χρόνο με όλες τις θέσεις για όλα τα υπουργεία και τους φορείς, και να διορίζονται άμεσα οι υποψήφιοι από τις ηλεκτρονικές βάσεις ειδικοτήτων του προηγούμενου εδαφίου, και όχι να περιμένουν διορισμό μετά από δυο τρία χρόνια, τελώντας αυτό το χρονικό διάστημα άνεργοι.

    Πρόταση:
    Σύμφωνα με σχετικό νόμο του 2002, το ΑΣΕΠ έπρεπε να έχει αποκεντρωθεί σε όλες τις νομαρχίες της Ελλάδας, και το ΑΣΕΠ Αθήνας να έχει επιτελικό χαρακτήρα. Δεν έγινε. Μέχρι τώρα οι υπεύθυνοι του ΑΣΕΠ παρανομούν. Δεν θέλουν την αποκέντρωση αλλά την συγκέντρωση των αρμοδιοτήτων ΑΣΕΠ για δικό τους οικονομικό και όχι μόνο όφελος.

    Θα ήθελα πολύ να συζητήσω, όλα τα παραπάνω με το γραφείο του Πρωθυπουργού ή το Υπ. Εσωτερικών, εφόσον με καλέσετε στο Johneftaliotis@yahoo.gr , καθότι τυχαίνει να γνωρίζω από πολύ κοντά το ΑΣΕΠ.

    Γιάννης Εφταλιώτης

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 15:58 | Καλούση Σύνθια

    Κύριε Υπουργέ,

    Ονομάζομαι Καλούση Σύνθια, είμαι 48 ετών και εργάζομαι τους τελευταίους 86 μήνες (7 έτη και 2 μήνες) ανελλιπώς και χωρίς να παρεμβάλλεται ούτε μία εργάσιμη ημέρα μεταξύ των ετήσιων συμβάσεων μου (ορισμένου χρόνου) στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Ροδίων (από τον Σεπτέμβριο του 2002) ως Εκπαιδεύτρια Τεχνικός (Διδασκαλία Καλλιτεχνικών) (Πτυχιούχος Καλών Τεχνών Η.Π.Α.).
    Είναι χρήσιμο να σημειωθεί ότι η πρόσληψή μας έγινε με σύννομες διαδικασίες Α.Σ.Ε.Π. το 2002.

    Κύριε Υπουργέ,

    γνωρίζετε πολύ καλύτερα από εμάς το ιδιαίτερο καθεστώς εργασιακής ομηρίας που υφιστάμεθα αυτά τα τελευταία 7 χρόνια, αφενός εμείς οι εργαζόμενοι στις Προνοιακές Υπηρεσίες των Δήμων (Υπηρεσίες Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Βοήθεια στο Σπίτι, Παιδικοί Σταθμοί κλπ.), και αφετέρου τα παιδιά και οι οικογένειες που εξυπηρετούνται.
    Πρέπει λοιπόν να εξευρεθούν λύσεις, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΩΡΑ, που θα επέτρεπαν την τακτοποίηση του εργασιακού καθεστώτος που υπαγόμαστε αλλά και τη συνέχιση της κοινωνικής προσφοράς μας, προς τα παιδιά και τις οικογένειες τους, με τις οποίες δεν συνδεόμαστε απλά και μόνον ως εργαζόμενοι αλλά πρωτίστως ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ !

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 15:23 | kostas ioannidis

    Μεγαλη αδικια με τους αδιοριστους επιτυχοντες με τον ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμο ΑΣΕΠ του 98(που σημαινει καμμια υπονοια ρουσφετιών).. οι αντιστιχοι του 95 με τις ιδιες δικαστικες αποφασεις και τα ιδια χαρακτηριστικα διοριστηκαν ολοι, ορθως. εδω γιατι χρονισε-δεκαετια και- το θέμα? η πατέντα-κοροιδια παυλόπουλου θεωρήθηκε λύση? ελεος πια μη μπερδεύετε τους πραγματικα αδικημένους με τους «αδικημένους» που καλουνται στις εκπομές των «ευαισθητων» δημοσιογράφων για λόγους τηλεθέασης επειδη ειναι παρα πολλοι και κλαιγονται αφου μπηκαν απο πισω πορτες, παραθυρα και κλειδαροτρυπες αλλοτε με προγράμματα μαθητείας και αλλοτε με συμβάσεις αμφιβόλου προέλευσης και ξαφνικα απαιτησαν μονιμοποιηση! και μεις καναμε αξιοπρεπώς το στεητζ 12 μήνες όταν ξεκίνησε αυτο το προγραμμα, πριν ξεφτυλιστει, και ειχε διαφανεις διαδικασίες και μετα ψάξαμε να βρούμε αλλες δουλειές, ουτε που μας πέρασε απο το μυαλο να κατασκηνωσουμε στο δημόσιο και να ζητάμε μονιμοποίση!! ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΚΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ «ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΙ»… ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ
    ΔΙΚΑΙΩΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 98

  • Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα η Γ.Μ.Μ.Α.Ε. ΛΑΡΚΟ υπάγεται στις περιπτώσεις που προδιαγράφονται στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο.
    Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε ξεκινήσει την διαδικασία αποκρατικοποίησης με την διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού στον οποίον προσφορές κατέθεσαν εννιά (9) εταιρίες. Λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η χώρα είναι στα πλάνα της κυβέρνησης να συνεχιστεί η διαδικασία που αναφέρεται παραπάνω ή να παραμείνει η εταιρία υπό κρατικό έλεγχο;

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 15:39 | Γιάννης Πατρίκιος

    Κύριε Ραγκούση,
    Το θέμα αυτό με το οποίο καλείστε να καταπιαστείτε,της αξιοκρατίας των προσλήψεων και της υπαγωγής τους μέσω ΑΣΕΠ,θεωρώ ότι πρέπει να το δείτε ευρύτερα μέσα από ένα νέο πρίσμα στις σχέσεις που αφορούν στο ευρύτερο δημόσιο στη χώρα μας.Και εξηγούμαι:Είναι αδιανόητο σήμερα να υπάρχει πελατειακό κράτος αλλά από την άλλη μεριά,εμείς οι πολίτες,δεν έχουμε καμία εμπιστοσύνη στο διεφθαρμένο ΑΣΕΠ.Προσωπικά μου ακούγεται απεχθής και η έννοια της »μονιμότητας» των δημοσίων υπαλλήλων καθώς θέτει δύο διαφορετικών ταχυτήτων και διαφορετικής μοίρας υπαλλήλων,ιδιωτικών και δημοσίων.
    Κατά συνέπεια, προτείνω αφ’ενός τη διάλυση του ΑΣΕΠ και τη σύσταση μιας νέας ακομμάτιστης,αδέκαστης και πολιτικά ουδέτερης Αρχής, με νέα δομή,που να εμπνέει στους πολίτες έμπρακτα το αυτονόητο(πλην όμως ωςσήμερα ανέφικτο) δικαίωμα της αξιοκρατίας,άρα και ισονομίας και ισοπολιτείας,αρχών που συνιστούν κάθε έννοια κοινωνίας δικαίου αλλά και φιλοσοφικώς »κοινωνίας» ευρύτερα.
    Αφ’ετέρου επιβάλλεται,κατά την ταπεινή μου γνώμη,η άρση της έννοιας της μονιμότητας η οποία παραπέμπει σε πελατειακές λογικές αυτή καθαυτή.Προτείνω να συνάπτονται συμβάσεις αορίστου χρόνου, οι οποίες θα μπορούν άμεσα να καταγγέλονται όταν ο υπάλληλος δεν ασκεί τα καθήκοντά του έτσι όπως ορίζει η Υπηρεσία(ασφαλώς όχι το κόμμα-κράτος).
    Το θέμα της ισοπολιτείας είναι τόσο κεφαλαιώδες που δεν μπορεί να περιορίζεται στο ΑΣΕΠ,αλλά επιβάλλει αναδόμηση ολόκληρου του Κράτους,διάλυση του παλαιού που λειτουργεί πελατειακά ως καρκίνωμα και θεραπεία του με ένα νέο ηθικό και πολιτικό μόρφωμα.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:04 | Σιρκελής Γιώργος

    κ. Υπουργέ
    Θα ήθελα να αναφερθώ και σε ένα θέμα διαδικαστικό, ίσως άσχετο με την διαβούλευση αλλά που πιστεύω έχει μεγάλη σημασία για την αξιολόγηση των υποψηφίων από τον ΑΣΕΠ.
    Πρέπει να δημιουργηθεί ηλεκτρονική τράπεζα δεδομένων των συμμετεχόντων στους διαγωνισμούς. Δηλαδή την πρώτη φορά που συμμετέχεις σε διαγωνισμό, στέλνεις τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ελέγχονται, καταγράφονται και η βαθμολογία καταχωρείται σε ηλεκτρονική βάση. Από εκεί και πέρα στους επόμενους διαγωνισμούς στέλνεις μόνο την αίτηση, παράβολο και σε περίπτωση που έχεις αποκτήσει νέα αντικειμενικά προσόντα πχ μεταπτυχιακό, διδακτορικό κλπ, στέλνεις μόνο τα νέα δικαιολογητικά. Σε περίπτωση που δεν έχεις νέα δικαιολογητικά η βαθμολογία σου λαμβάνεται από την βάση δεδομένων. Με το σύστημα της βαθμολόγησης έτσι και αλλιώς δεν μπορείς να πέσεις σε μόρια παρά μόνο να προσθέσεις νέα. Τα βασικά δικαιολογητικά (τίτλους κλπ) θα μπορείς να τα αποστείλεις στον ΑΣΕΠ και σε ανύποπτο χρόνο ζητώντας να ελεχθούν και να καταγραφούν στην βάση δεδομένων. Έτσι μειώνεται η γραφειοκρατεία, οι ουρές στα ΚΕΠ για επικυρώσεις, τα ενδεχόμενα λάθη τόσο κατά την υποβολή των αιτήσεων όσο και κατά τον έλεγχο. Δεν θα αναγκάζεσαι να στέλνεις ξανά και ξανά τα ίδια δικαιολογητικά και τα αποτελέσματα θα βγαίνουν πολύ πιο γρήγορα. Και το πιο σημαντικό δεν επιτρέπεις την αρχική αξιολόγηση από τους υπαλλήλους των Δήμων οι οποίοι βγάζουν τα πρώτα αποτελέσματα. Πχ σε προσωπικό επίπεδο συμμετείχα σε πρόσφατο διαγωνισμό ενός δήμου και δεν μετρήθηκε το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό μου πραγματικά χωρίς λόγο. Σε επικοινωνία μου μαζί τους παραδέχτηκαν το λάθος τους και η απάντηση ήταν κάνε ένσταση. Εν τω μεταξύ κάποιος άλλος κατατάχθηκε πρώτος και ήδη δουλεύει στον Δήμο με σύμβαση. Όλα αυτά θα είχαν αποφευχθεί με την ηλεκτρονική τράπεζα δεδομένων.
    Αν θέλουμε πραγματική αξιοπιστία, η παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα πρέπει να μειωθεί στο ελάχιστο απαιτούμενο.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:32 | Μαίρη Βλαχομήτρου

    ΕΠΕΙΔΗ
    όπως λέει ο ποιητής Σαββόπουλος :
    «… σ’ αυτόν τον τόπο όσοι αγαπάνε τρώνε βρώνε ψωμί
    κι οι πόθοι τους ακολουθούνε υπόγεια διαδρομή…»
    ΕΠΕΙΔΗ
    «… σ’ αυτόν τον τόπο …» εξαγγέλλεται αξιοκρατία
    ΕΠΕΙΔΗ
    «…σ’ αυτόν τον τόπο…» περισσέύει η υποκρισία
    ΕΠΕΙΔΗ
    μας δικαίωσε ομόφωνα το ΣτΕ κρίνοντας αντισυνταγματικό τον
    γραπτό διαγωνισμό του 1998

    ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΧΑΡΗ ΖΗΤΑΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΗ

    Αδιόριστοι Επιτυχόντες Διαγωνισμού ΑΣΕΠ 1998

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:00 | ΝΙΚΟΣ

    κ. Ραγκούση,

    για ποιό ασεπ και αξιοκρατία μας μιλάτε? εδώ βλέπω ανθρώπους όπως τους επιτυχόντες του ασεπ98 να είναι ακόμη αδιόριστοι. Μας προτρέπεται δηλαδή να ακολουθήσουμε τον «αξιοκρατικό¨ δρόμο τους και να τρέχουμε δικαστικά 20 χρόνια επειδή το ελληνικό δημόσιο εθελοτυφλεί? Δεν πρέπει πρώτα να λύσετε τα όποια προβλήματα υπάρχουν και να αποκαταστήσεται τις όποιες αδικίες έγιναν? Μήπως νομίζεται πως η ελληνική κοινωνία προήρθε από παρθενογέννηση στις 4 οκτωβρίου 2009?

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:04 | Δαρδαμάνης Βασίλης

    Έχω την αίσθηση ότι πρέπει να συμπριληφθούν και οι συγγενείς θανόντων εξαιτίας του σεισμού του έτους 2009.Στους συγγενείς θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και ο αδελφός ή η αδελφή του/της θανόντος όπως άλλωστε ισχύει σε όλες τις υπόλοιπες αντίστοιχες περιπτώσεις.
    Επιπλέον νομίζω ότι στα κριτήρια με μοριοδότηση πρέπει να συμπεριληφθεί και η οικογενειακή κατάσταση η οποία είναι πολύ σημαντική και βασικό κοινωνικό κριτήριο.

    Ευχαριστώ

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:45 | kostas ioannidis

    αληθεια εχετε σκεφτει οτι τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα ΔΕΝ ειναι δωρεαν παιδεια και κατα κορον ΕΙΔΙΚΑ τα τελευταια χρονια τα κανουν κυριως ανθρωποι με καποια οικονομικη ευχερια και παντως οχι μεροκαματιαρηδες- η απο τέτοιες οικογένειες- και αυτο αποτελει παραγοντα αναξιοκρατείας και προώθηση των οικονομικα δυνατότερων ενω θα ήταν πιο δικαιο και απλο να ειναι σε διαφορετικη κατηγορια οσοι εχουν μεταπτυχιακα και διδακτορικα διοτι απλα δεν ειναι στην ιδια κατηγορια με τα πτυχια και οταν διαγωνιζονται μαζι αποτελούν ενα συγχρονο τροπο-προώθησης των παιδιών που έχουν καποιες οικονομικές ανεσεις-αναξιοκρατιας…διοτι καποιοι δεν μπορουν να ειναι φοιτητες δεκαετιας και οι περισότεροι που τα κάνουν πληρώνουν απλα και δεν μπαινουν σε καποια πανελληνια αξιοκρατική διαδικασια-ειτε εσωτερικο ειτε εξωτερικο- οπως γινεται σε ολες τις βαθμίδες της δωρεαν παιδειας …νομιζω οτι ετσι πρεπει να γινει αν μιλαμε για αξιοκρατεια και πιστεύω πως μιλάμε.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:15 | kos

    Ελπίζω οι προσλήψεις που λέτε ότι θα γίνονται μέσω ΑΣΕΠ να είναι με συγκεκριμένη μοριοδότηση και όχι απλά να ελέγχονται από το ΑΣΕΠ γιατί αυτά τα είδαμε και παλιότερα με τις φωτογραφικές προκυρήξεις και τους γνωστούς των εργοδοτών στις επιτροπές!!

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:27 | Πολυχρόνης Θεοφάνους

    Χαίρεται,

    Η αλήθεια είναι πως από πολλούς -και με μεγάλη ευχαρίστηση- αντιμετωπίζεται θετικά η στάση/ θέση της νέας Κυβέρνησης, για τον επαναπροσδιορισμό ή την επαναοριοθέτηση των σχετικών διατάξεων του ν. 2190/΄94, αναφορικά, τόσο με το πεδίο εφαρμογής του ρόλου που διαδραματίζει το ΑΣΕΠ, όσο και με την υποχρέωση /απαίτηση (κατά νόμο)για ορθή ερμηνεία, τήρηση και εφαρμογή των όσων προβλέπονται, σε όλους τους δυνητικά υπόχρεους φορείς του ευρύτερου δημοσίου τομέα…

    Έτσι, πρέπει να επανελεχθούν και ενδεχομένως να περιληφθούν και να καταδειχθούν με τρόπο ξεκάθαρο που δε θα χωρεί παρερμηνείες, φορείς όπως:
    κοινωφελή ιδρύματα, οργανισμοί μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ΝΠΙΔ που ανήκουν στο κράτος, επιχορηγούνται τακτικώς από αυτό με σημαντικότατο ποσό δημοσίου χρήματος, διορίζεται η διοίκησή τους από αρμόδια/ εποπτεύοντα Υπουργεία, κ.τ.λ..

    Συνεπώς, κατά την προσωπική και ταπεινή μου άποψη, η αδιάψευστη διασφάλιση, ουσιαστική αποσαφήνιση, αλλά και πραγματική προάσπιση της αντικειμενικότητας και της αξιοκρατίας στη χώρα μας, προεξοφλούνται και πρέπει να υποστηρίζονται με συνεχή έλεγχο και αναθεώρηση.
    Δεδομένου ότι αμφισβητούνται -παρατύπως και καταχρηστικώς- (χρόνια τώρα) τα αυτονόητα, στη διάθεσή σας, για περισσότερες λεπτομέρειες και ειδικότερες αναφορές…

    Ευχαριστώ,

    ως Οικονομολόγος, Λογιστής-Φοροτεχνικός Α΄τάξεως, υπάλληλος ΝΠΙΔ, Πολίτης.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:36 | ΜΑΡΙΝΑ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΗ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΛΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ ΤΩΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΟΛΑΚΩΝ! ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ «ΑΡΑΞΟΥΝ», ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΘΕΙ ΚΑΤ’ΟΥΣΙΑΝ. ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΗΞΕΡΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ! ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ STAGE ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΕΣ ΩΡΑΡΙΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ! ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ! ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΠΡΟΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΑΡΓΑ! ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΘ’ΟΛΑ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ «ΓΝΩΣΤΟ». ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΟΛΑ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. ΚΑΙ ΑΣΕΠ ΚΑΘΑΡΟ! ΝΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ «ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ». ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ, ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΜΕ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΞΑΝΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ! ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ! ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΤΩΣΗ! ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΟΛΑ! ΑΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ! ΠΑΝΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ – ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΓΗ Η ΒΑΠΤΙΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΕ ΠΑΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ!

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 14:06 | ΣΑΚΑΛΗΣ ΘΕΜΗΣ

    ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΚΦΡΑΖΑΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ Σ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ Η΄ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ Η΄ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΤΟΥ 1998 ΛΥΘΗΚΕ ΚΑΛΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ???

    ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΠΡΙΝ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΑΠΟΝΕΜΕΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ 1995 ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ???

    ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ Σ’ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΑΔΙΚΟΥΣΕ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ ΓΙΑ «ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ»(ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ)???ΜΗΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΟΝΕ???

    ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΧΤΕΙ ΣΕ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΠΟΣΤΟ (ΚΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑ STAGE) O OΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΜΕ ΣΤΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΤΟΣΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΩΝΕ ΠΟΡΤΑ???ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ???

    ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝΕ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑΣ (ΟΠΩΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ)ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Η’ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ-ΑΥΤΟΣ Ο ΠΗΧΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΞΕΤΕ..

    Η ΑΛΛΑΖΟΝΕΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ-ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΤΟ ΑΣΕΠ ΤΟ 1994 ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ….

  • Οι επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού ασεπ 1998 δικαιούμαστε να διοριστούμε στο δημόσιο. Έχουμε αποδεδειγμένα κριθεί άξιοι και τα δικαστήρια μας έχει δικαιώσει. Εμείς δεν πήγαμε να παρακαλέσουμε σε πολιτικά γραφεία και να τάξουμε ψήφους με αντάλλαγμα το διορισμό μας. Το θεωρούμε αναξιοπρεπές, άδικο, εξευτελιστικό και για μας αλλά και για τους πολιτικούς. Εμείς λοιπόν πιστεύουμε στην αξιοκρατία, αποδείξτε πως πιστεύετε και εσείς. Κύριε Ραγκούση αν ο κύριος Παυλόπουλος είχε λύσει το πρόβλημα θα το ξέραμε και δε θα φωνάζαμε τόσα χρόνια. Δε θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε μέχρι να δικαιωθούμε όλοι. Δε θα αφήσουμε τη ρετσινιά του αδικημένου να στοιχειώσει πάνω μας.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:00 | ΕΛΛΗ

    Κύριε υπουργέ,

    Θεωρώ ότι στις αλλαγές που προωθείτε πρέπει επιτέλους να αποκατασταθεί η ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών , και αναφέρομαι στην στρατιωτική θητεία η οποία αποτελεί κώλυμα διορισμού για τους άνδρες. Αν θεωρήσουμε ότι ένας άντρας και μια γυναίκα έχουν αποφοιτήσει το ίδιο έτος από μια σχολή, η γυναίκα μπορεί να δηλώσει συμμετοχή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ενώ ο άντρας όχι. Καταργείτε δηλαδή η βασική συνταγματική αρχή της ισότητας. Η στρατιωτική θητεία δεν γίνεται κατ΄ επιλογήν αλλά υποχρεωτικά, οπότε κανείς δεν μπορεί να τιμωρείται για αυτό. Ένας δημόσιος υπάλληλος μπορεί να πάρει άδεια έως και δυο χρόνια για μεταπτυχιακές ή και διδακτορικές σπουδές και μάλιστα με αυξημένες αποδοχές. Αναλόγως θα μπορούσαν και οι στρατιώτες να δηλώνουν συμμετοχή σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, και εφόσον είναι επιτυχόντες, να λαμβάνουν μια άδεια έστω και άνευ αποδοχών (απο την υπηρεσία που διορίστηκαν), για το διάστημα του διορισμού τους έως την λήξη της στρατιωτικής τους θητείας και ιδιαίτερα τώρα με την μείωση της στρατιωτικής θητείας στους εννιά μήνες. Αν τώρα για παράδειγμα κάποιος που είναι στο μέσον της θητείας του υποβάλει τα χαρτιά του για διαγωνισμό θα απορριφθεί, άσχετα που όταν βγουν τα αποτελέσματα (που συνήθως από την δημοσίευση της προκήρυξης μέχρι τον διορισμό κάνουν ένα χρόνο κατά μέσο όρο) αυτός θα έχει τελειώσει την θητεία του. Εν πάσει περιπτώσει, κώλυμα υφίσταται όταν κάποιος δεν δύναται να παρουσιαστεί στην υπηρεσία του όταν κληθεί απο αυτήν και όχι όταν υποβάλλει απλά την αρχική αίτηση συμμετοχής στον διαγωνισμό, με αόριστο χρόνο κατάληξης του τελευταίου. Ας καταργηθεί επιτέλους αυτή η αδικία πριν κάποιος προσφύγει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και εκτεθούμε για μια ακόμη φορά για παραβίαση της ισότητας και των ίσων ευκαιριών.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:17 | Δημήτρης Αδαμόπουλος

    Το νομοσχέδιο είναι στο σωστό δρόμο. Και μόνο που δίνει την αίσθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης φθάνει. Επιτέλους δικαιώνονται και οι χιλιάδες των πολιτών που δεν έχουν μπάρμπα στην Κορώνη.

    Αλλά η πολλή συζήτηση και ασχολία με το δημόσιο συνεχίζει να δίνει την εντύπωση ότι καλή δουλειά είναι μόνο όταν έχεις μια θέση στο δημόσιο.
    Και σίγουρα όλοι γνωρίζουμε ότι τα stage ξεκούρασαν τους μονίμους υπαλλήλους για τα καλά. Είναι ζήτημα αν εργάζεται το ένα τρίτο των μονίμων.

    Αλλά και εκείνοι εργάζεται με ανταλλάγματα πέραν του μισθού π.χ. πολλές άγραφες άδειες, άτυπα μειωμένο ωράριο, άτυπες οικονομικές απολαβές μειωμένη ευθύνη έως σποραδική εμφάνιση στην υπηρεσία με ανοχή έως και καθοδήγηση του προϊσταμένου και βάλε………

    Η κυβέρνηση πρέπει να δημιουργήσει τέτοιο εργασιακό περιβάλλον που να προτρέπει τους νέους να κάνουν δικές τους επιχειρήσεις ή να αισθάνονται υπερήφανοι που εργάζονται σε μια καλή ιδιωτική εταιρεία.

    Προχωρήστε, αλλάξτε τα όλα και γρήγορα.
    Καλή δύναμη.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:17 | Γκουζιώτης Δημήτρης

    Κύριε Υπουργέ
    Έχω τελεσίδικη δικαστική απόφαση με ΟΤΑ που αναγνωρίζει ότι συνδέομαι με Δήμο με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από την 1-2-2003. Πλην όμως ο Δήμος αν και επιθυμεί δεν μπορεί να με κατατάξει βάσει της αρίθ. 40716/29-6-2009 εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών.
    Παρακαλώ να περιληφθεί στο νομοσχέδιο διάταξη που να επιτρέπει στους ΟΤΑ να προσλαμβάνουν εργαζομένους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με το διατακτικό τελεσίδικης Απόφασης Πολιτικού Δικαστηρίου, προκειμένου να αποφευχθεί περεταίρω δικαστική διένεξη αφού όπως δέχεται η δικαστική απόφαση καλύπτω πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:40 | Ι. Φεργαδιώτου

    Αν και η διαβούλευση εστιάζεται κυρίως στα θέματα μοριοδότησης, θα ήθελα θέσω έναν προβληματισμό σχετικά με τους προαπαιτούμενους από τις προκηρυσσόμενες θέσεις ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ. Οι θέσεις σχετίζονται με συγκεκριμένα επαγγελματικά δικαιώματα, ωστόσο κάποιοι κλάδοι είναι “ξεχασμένοι” από τους διαγωνισμούς που διενεργούνται για τη Δημόσια Διοίκηση. Για παράδειγμα φιλόλογος με μεταπτυχιακό σε Διοίκηση Επιχειρήσεων δεν μπορεί να προσληφθεί ως διοικητικός υπάλληλος. Μαθηματικός με μεταπτυχιακό στη στατιστική δεν μπορεί να διεκδικήσει θέση στατιστικού, γιατί απαιτείται πτυχίο Στατιστικής συγκεκριμένων ΑΕΙ. Μαθηματικός που αποφοίτησε το 1996, με μεταπτυχιακό στην Πληροφορική και πέντε χρόνια εργασική εμπειρία σε εταιρεία πληροφορικής δεν μπορεί να διεκδικήσει θέση πληροφορικής, που καταλαμβάνει τελικά απόφοιτος του τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων που ιδρύθηκε μετά το 1996. Μήπως είναι καιρός να αναθεωρηθεί το στεγανό του βασικού πτυχίου και να εξετάζονται και οι μεταπτυχιακοί τίτλοι ή να διευρυνθεί το πεδίο των απαιτούμενων πτυχίων ανά θέση;

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:52 | Ειρήνη Α.

    Καλή και θετική κάθε αλλαγή προς το δίκαιο και την αξιοκρατία. Δεν συμφωνώ όμως με την ενίσχυση των ΓΡΑΠΤΩΝ διαγωνισμών. Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ σε οποιοδήποτε φορέα (ιδιωτικό ή δημόσιο)πρέπει να παραμείνει, ίδια για όλους, χωρίς προσαυξήσεις. Δεν είναι δυνατόν να γυρίζουν στα θρανία εργαζόμενοι πολλών ετών και να διαγωνίζονται σε γραπτές εξετάσεις μαθημάτων που μόνο οι πρόσφατα πτυχιούχοι θυμούνται! Το πτυχίο, τα μεταπτυχιακά, τα πρόσθετα προσόντα και η βαθμολογίες αρκούν για να αποδείξουν τις γνώσεις. Η εμπειρία όμως πώς εκτιμάται; Πρέπει να αναγνωριστεί και να πριμοδοτηθεί.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:49 | ΧΡΙΣΤΙΑ ΕΛΕΝΗ

    Θεωρώ οτι ο επαναπροσδιορισμός του τρόπου προσλήψεων στο δημόσιο τομέα, στον ευρύτερο δημόσιο τομέα στους ΟΤΑ κλπ ηταν αναγαίος αν οχι άμεση υποχρέωση της νέας κυβέρνησης.Το προσχέδιο αναμόρφωσης του συστήματος προσλήψεων είναι άρτια διαμορφωμένο. Συγχαρητήρια γι’ αυτήν την τόσο δύσκολη, απο πλευράς συμφερόντων και πελατειακών σχέσεων, απόφαση.

    Παρ΄όλα αυτά υπαρχουν ενα δυο θέματα που πρέπει να επανεξεταστούν απο την ομάδα εργσίας.
    Εργάζομαι στον ΟΚΑΝΑ. Συγκεκριμένα είμαι υπεύθυνη του παραρτήματος του Εξειδικευμένου Κέντρου Κοινωνικής Επαγγελματικής ΄Ενταξης που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Ο Οργανισμός, προς τιμήν του, θέλησε να δώσει μια ευκαιρία σε μέλη των προγραμμάτων μας τα οποία είναι πλήρως απεξαρτημένα και επανενταγμένα στον κοινωνικό ιστό. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό προσέλαβε πέντε πρώην μέλη μας. τέσσερα στην Αθήνα τα οποία απασχολούνται στην αντίστοιχη με τη δική μας δομή απο τον Γενάρη του 2006 και ένα πρώην μέλος μας στη Θεσσαλονίκη το οποίο απασχολείται στο ΕΚΚΕΕ Θεσσαλονίκης.Οι συμβάσεις όλων τους λήγουν τον Γενάρη του 2010, μιας και ευεργετήθηκαν απο το επιδοτούμενο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΝΘΕ 3+1.Το οτι ο ΟΚΑΝΑ εντάσεται στην σχετική νομοθετική ρύθμιση είναι πολύ καλό. Θα πρέπει όμως να εναρμονιστούν ορισμένες ιδιαιτερότητες του Φορέα με τη σχετική αναμόρφωση του συστήματοςπροσλήψεων.
    1- πρέπει να προβλεφθεί ρύθμιση για την συγκεκριμένη ευάλωτη κοινωνική ομάδα. (οι πλειονότητα των οποίων έχει βεβαρυμένο ποινικό μήτρωο λόγω της χρήσης ναρκωτικών ουσιών που οδηγούν στην παραβατικότητα)

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:25 | Ελ. Λαγοπατη

    «Στον κατά τα ανωτέρω δημόσιο τομέα και για την εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος και μόνο υπάγονται επίσης :
    Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού…..»

    Με την προταση «για την εφαρμογη του παροντος ΚΑΙ ΜΟΝΟ» διαιωνίζετε την αδικια που επικρατει μεταξύ των υπαλληλων Δήμων και αυτων του «Δημοσιου Τομεα».

    Χαρακτηριστικά σας αναφέρω το εξης παραδειγμα :

    Μόνιμοι Υπάλληλοι Δήμων ΠΕ(πχ Μηχανικοι) με 5ετεις σπουδές, μεταπτυχιακα, γνωση ξενων γλωσσων, με αριστες εκθεσεις αξιολογησης (που εχουν διοριστει μεσω ΑΣΕΠ και οχι με συμβασεις εργου/αοριστου κλπ κλπ) ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να διεκδικησουν θεση σε αλλη υπηρεσια του Δημοσιου Τομεα(γιατι οι ΟΤΑ ΔΕΝ εξισωνονται με τον δημοσιο τομεα στους νομους οπως και στον προς συζητηση) μεσω μεταταξης (ακομη και μετα απο 10 χρονια υπηρεσιας) ενω αντιστοιχοι υπάλληλοι σε ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ,ΔΕΚΟ,ΑΕ του Δημοσιου κλπ που εχουν προσληφθει με αμφιλεγομενες μεθοδους (συνεντευξεις,πτυχια απο εξωτερικο χωρις καν αναγνωριση απο ΔΙΚΑΤΣΑ κλπ)μπορουν να μεταταχθουν σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ υπηρεσια του Δημοσιου Τομεα.

    Οπως προβλεπει το ΣΥΝΤΑΓΜΑ, εχουμε ολοι ισα δικαιωματα.

    MEPOΣ ΔEYTEPO – Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα
    ‘Αρθρο 4 – (Ισότητα των Ελλήνων)

    2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

    Ποσο «ισοι» ειναι οι υπαλληλοι ιδιας κατηγοριας (ΠΕ)που εχουν προσληφθει με τον ιδιο τροπο (ΑΣΕΠ) στο δημοσιο τομεα και στους οργανισμους τοπικης αυτοδιοικησης?

    Ευχαριστω πολυ και παρακαλω για την απαντηση σας.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:13 | Ιωάννης Νίκου

    Καταρχήν συγχαρητήρια για την προσπάθει αναμόρφωσης του συστήματος Προσλήψεων. Θα ήθελα να προτείνω 2 πράγματα. Καταρχήν να ξεκίνησει να υπάρχει πόσοστωση σε κάθε φορέα οπού θα πρέπει απο όσους προσλάμβάνονται το 40% να είναι απόφοιτοι ΑΕΙ, Το 35% απόφοιτοι ΤΕΙ, Το 15% Απόφοιτοι Λυκείου και να υπάρχει και ένα 5% για κάποιες θέσεις αποφοίτων υποχρεωτικής Εκπαίδευσης. Θεωρώ οτι τα παραπάνω ποσοστά αντικατροπτίχουν πλήρως την σύχρονή Ελληνική Κοινωνία .
    Παράλληλα θα πρέπει να δοθούν θέσεις και σε κάποια νέα τμήματα που δημιουργήθηκαν μέτα το 2000 και θεωρώ οτι θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην Βελτίωση των υπήρεσιων τους Κράτους . Τετοιά τμήματα είναι τα τμήματα Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων, Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, Διαχείρισης Πληροφοριών και άλλα.

    Παράλληλα θεωρώ άδικη την περίπτωση να πριμοδοτηθούν ώς άνεργοι όσοι εργάζονται στα Προγράμματα Stage . Δεν μπορεί να τους αναγνωριστεί η εμπειρία και να θεωρούνται άνεργοι. Είναι άδικο για παιδία σαν εμένα που είμαστε άνεργοι 1 χρόνο.
    Δεύτερη λοιπόν πρόταση είναι να διενεργηθεί ενας γραπτός διαγωνισμός για τις μισές θέσεις απο αυτές που καλύπτονταν με Stage και να συμμετέχουν σε αυτόν μόνο όσοι απασχολούνταν σε Stage και όσοι Είναι Άνεργοι.

    Αλήθεια Κύριοι του Υπουργείου ποιός μπορεί να εγγυηθεί οτι δεν θα κάνουν οι Δήμαρχοι Και οι Νομάρχες με Ανήθικο αλλά Νόμιμο Τρόπο Συμβάσεις Αορίστου Χρόνου σε όσους ήταν με Stage αλλά έληξαν οι Συμβάσεις.

    Ευχαρίστω που μας δίνεται χώρο για να ακουστούν οι απόψεις μας

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:54 | Γιάννης

    Ο κύριος Γεώργιος Α. Παπανδρέου πολιτεύτηκε και εκλέχτηκε από τον λαό ευαγγελιζόμενος, την απόλυτη ισοτιμία, την απόλυτη αξιοκρατία , το κράτος δικαίου, την απόλυτη ισονομία και διαφάνεια παντού και πρώτιστα στις προσλήψεις.
    Πολύ καλό για να είναι αληθινό;
    Δύσκολο να εφαρμοστεί;
    Είμαι επιτυχών στο γραπτό διαγωνισμό του 1998.Δεν ανήκουμε σε καμιά συντεχνία κι όμως, αυτό είναι που μας στερεί, το δικαίωμα στην εργασία.
    Σε προφορική απάντηση; του υπουργού κυρίου Γιάννη Ραγκούση ότι το θέμα λύθηκε με το νόμο Παυλόπουλου, να υπενθυμίσω ότι υπάρχουν διορισμένοι με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς.
    Που ‘ναι λοιπόν η αξιοκρατία, η ισονομία, η διαφάνεια και κυρίως το κράτος δικαίου;
    Και το τελευταίο μου σχόλιο.
    Οι εφαρμογές και τα λάθη των υπουργών, της προηγούμενης κυβέρνησης, σε νόμους του κράτους, ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ ΗΤΤΑ.
    Δεν νομίζω λοιπόν, ότι θα ήταν σώφρων πολιτική, να μας υπενθυμίζει ο τωρινός υπουργός, κύριος Γιάννης Ραγκούσης, νόμους, οι οποίοι έχουν λανθασμένη εφαρμογή.
    Ευχαριστώ πάντως την παρούσα κυβέρνηση για το βήμα ανάπτυξης θέσεων και προβληματισμού, αλλά και για την ΑΙΣΘΗΣΗ του ΚΥΒΕΡΝΑΜΕ ΜΑΖΙ;.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 13:11 | ΕΙΡΗΝΗ

    ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΦΗΜΟΙ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΘΑ ΜΕΤΑΤΑΓΟΥΝ ΣΤΙΣ Ν.Α. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΕΚΤΑΣΗ ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΙς ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80 ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΜΕ GPS, ΕΛΕΟΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ «ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΕΝΟΙ» ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΑΣΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ, ΚΑΙ ΙΔΩΣ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΟΙΑ «ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ» ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΘΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΟΥΝ!

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 12:01 | ΝΙΚΟΣ ΝΤΟΓΚΑΣ

    ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ Η ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ;;;

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 12:56 | Πάνος Παναγιώτης

    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο κινείται για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια προς την σωστή κατεύθυνση. Δεν θα μείνω λοιπόν σε όσα προσωπικά συμφωνώ ούτε θα επεκταθώ γενικότερα, καταθέτω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ μόνο σχόλια ελπίζοντας να συμβάλω στην περαιτέρω βελτίωση του πλαισίου. Ελπίζω σε απάντησή σας, όπως ελπίζω να δοθεί κάποτε σε αυτήν την χώρα η δυνατότητα σε ανθρώπους με γνώση, ικανότητες και διάθεση προσφοράς, να προσφέρουν στην χώρα και στην δημόσια διοίκηση και όχι μόνο να «παίρνουν». Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων. Το υλικό προέρχεται από σχετικό άρθρο μου, το οποίο όμως δεν δημοσιεύτηκε εξ όσων γνωρίζω, προφανώς γιατί είναι αντίθετο στην θέση της πλειοψηφίας των ΜΜΕ που «θρηνούν» για τα παιδιά των STAGE και τους συμβασιούχους! Αλλά που ποτέ δεν βρήκαν μια κουβέντα να πουν για τα παιδιά του ιδιωτικού τομέα και της ανεργίας!

    • Ενίσχυση των ΓΡΑΠΤΩΝ διαγωνισμών του ΑΣΕΠ. Να περιοριστούν στο ελάχιστο ακόμα και οι προσλήψεις με μοριοδότηση. Οι περισσότερες θέσεις (όσες δηλαδή αφορούν ΑΕΙ, ΤΕΙ, αποφοίτους Λυκείου & Γυμνασίου) μπορούν να πληρωθούν μέσω γραπτών διαγωνισμών. Το τεστ δεξιοτήτων, ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών, διαγωνισμοί τραπεζών, αποτελούν καλά παραδείγματα. Για να μην υπάρχει σημαντική οικονομική επιβάρυνση του προϋπολογισμού, οι διαγωνισμοί να γίνονται ανά κατηγορία σε τακτά χρονικά διαστήματα (πχ 3 ετών). Οι φορείς θα πρέπει κάθε 3 έτη να δηλώνουν τις ανάγκες τους σε προσωπικό και αναλόγως θα προκηρύσσονται οι θέσεις. Αυτές θα καλύπτονται μέχρι τον επόμενο διαγωνισμό από την κατάταξη που θα έχει κάθε υποψήφιος βάσει της βαθμολογίας του.
    • Διαφάνεια στην ανακοίνωση – δημοσίευση των θέσεων και επαρκές διάστημα κατάθεσης δικαιολογητικών. Θα μπορούσε η διαδικασία να συστηματοποιηθεί και να είναι απολύτως γνωστή σε όλους. Θα μπορούσαν πχ νέες προκηρύξεις να αναρτώνται στο διαδίκτυο ΜΟΝΟ κάθε Παρασκευή, να δίνεται συγκεκριμένος και εύλογος χρόνος κατάθεσης δικαιολογητικών (πχ ένας μήνας) κλπ.
    • Ενιαίες διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ για ΟΛΕΣ τις προσλήψεις στο Δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Όλες οι προκηρύξεις (ΦΕΚ) Δήμων, Νομαρχιών, ΔΕΚΟ, κρατικών και δημοσίων υπηρεσιών να έχουν ενιαία δομή και κριτήρια.
    • Επανεξέταση των «κοινωνικών» κριτηρίων. Τα αποτελέσματα γραπτών διαγωνισμών δεν θα πρέπει να «αλλοιώνονται» με την εισαγωγή άλλων κριτηρίων. Αλλά και γενικότερα, τα αντικειμενικά αξιοκρατικά κριτήρια μοριοδότησης (πτυχία, γλωσσομάθεια κλπ) δεν θα πρέπει να επηρεάζονται σημαντικά από υποκειμενικά κριτήρια. Τίθεται ουσιαστικό κατά τη γνώμη μου ζήτημα ισονομίας και ίσων ευκαιριών στην εργασία. Θεωρώ ορθή την μικρή αναλογική συμμετοχή (πχ 10%) κάποιων «γενικών» κοινωνικών κριτηρίων (πχ γάμος, τέκνα), ενώ λοιπές κατηγορίες, όπως ΑΜΕΑ, θύματα τρομοκρατίας, καταστροφών κλπ θα πρέπει να εισάγονται κατά ένα μικρό ποσοστό με ξεχωριστές διαδικασίες και διαγωνισμούς (ποσόστωση θέσεων ανάλογη με την αναλογία των ατόμων αυτών στον γενικό πληθυσμό).
    • Να καταργηθούν οι κατηγορίες τριτέκνων, πολυτέκνων, απολυμένων κλπ. Να δίνεται συγκεκριμένος αριθμός μορίων για κάθε τέκνο. Όσο για την κατηγορία απολυμένων, γιατί να έχουν ευνοϊκή μεταχείριση όσοι είχαν την τύχη να εργάζονται σε κάποιες επιχειρήσεις ενώ οι απολυμένοι άλλων όχι;
    • Πλήρης κατάργηση κάθε προσαύξησης λόγω εντοπιότητας ή προϋπηρεσίας σε ανάλογη θέση, για λόγους ισονομίας που αναλύονται πιο πάνω. Γιατί πχ αν κάποιος εργάζεται ως λογιστής σε μία δημόσια υπηρεσία πρέπει να ευνοηθεί σε σχέση με κάποιον που κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά στον ιδιωτικό τομέα; Ή γιατί να ευνοούνται όσοι απλά έτυχε να κατοικούν σε κάποια συγκεκριμένη περιοχή; Θα μπορούσε απλά να προβλέπεται ότι εκείνος που θα καταλάβει την εν λόγω θέση, εφόσον την αποδεχτεί, να μην μετατίθεται γα κανέναν λόγο για κάποια χρόνια (πχ τουλάχιστον 10 χρόνια).
    • Για όσες θέσεις είναι απαραίτητο να καλυφθούν με σύμβαση έργου ή ορισμένου χρόνου (εποχικές θέσεις) ή μερικής απασχόλησης θα πρέπει να ισχύει επίσης ΕΝΙΑΙΟ αξιοκρατικό σύστημα μοριοδότησης μέσω ΑΣΕΠ, όπως ακριβώς και για τις υπόλοιπες θέσεις. Οι κατηγορίες των θέσεων αυτών θα πρέπει να είναι αυστηρά καθορισμένες με νόμο και οι ελάχιστες δυνατές (ώστε και το καθεστώς εργασίας στη χώρα μας να βελτιωθεί και η αξιοκρατία). Οι θέσεις πτυχιούχων να καλύπτονται και σε αυτή την περίπτωση από την κατάταξη που έχει προκύψει από τους γραπτούς διαγωνισμούς, χωρίς ο υποψήφιος να χάνει τη σειρά διορισμού σε μόνιμη θέση αν ΔΕΝ αποδεχτεί τέτοια θέση ή αν την έχει αποδεχτεί προκύψει διορισμός σε μόνιμη θέση.

  • Μετά την μελέτη των σχετικών άρθρων του προτεινόμενου Νομοσχεδίου που κινείται σαφώς στη σωστή κατεύθυνση θέλοντας να συμβάλλουμε στην βελτίωσή του καταθέτουμε τις ακόλουθες προτάσεις :

    ΑΣΕΠ

    Η μέχρι σήμερα πορεία του καταδεικνύει μεγάλες χρονοκαθυστερήσεις, γραφειοκρατία, αγκυλώσεις, αναποτελεσματικότητα και αυταρχισμό που το καθιστούν απηρχαιωμένο, απόμακρο, τροχοπέδη στην λειτουργία των υπηρεσιών και γενικότερα άκαμπτο μηχανισμό τήρησης του γράμματος και όχι του πνεύματος του Νόμου. Για όλα αυτά προτείνουμε :

     Την στελέχωσή του με εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό στη διοίκηση, διαχείριση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και συμπληρωματικά από νομικούς ή και δικαστικούς.
     Την αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας και την δημιουργία προτύπων καθώς και πιστοποιημένων διαδικασιών (πιστοποίηση ISO), που θα συνδέονται με μετρήσιμους ποσοτικούς και ποιοτικούς δείκτες με κύριο στόχο την άμεση ανταπόκριση του στις ανάγκες πρόσληψης του κάθε Φορέα.
     Την ετήσια αξιολόγηση της απόδοσης του ΑΣΕΠ από αρμόδια επιτροπή της Βουλής προκειμένου να γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις και βελτιώσεις του ρόλου του και της λειτουργίας του.
     Την δημιουργία περιφερειακών κλιμακίων του ΑΣΕΠ όχι μόνο με στόχο την αποκεντρωμένη και ευέλικτη ανταπόκρισή του αλλά κυρίως στην εποπτεία, καθοδήγηση και διευκόλυνση των Φορέων κατά τη σχεδίαση και υλοποίηση των διαγωνισμών πρόσληψης.
     Την εξουσιοδότηση του να κρίνει όχι μόνο την νομιμότητα αλλά και την σκοπιμότητα των προσλήψεων σε 2ο επίπεδο του κάθε Φορέα προκειμένου να ορθολογικοποιηθούν και συστηματοποιηθούν οι προσλήψεις με βάση το πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής.
     Την εξουσιοδότηση του να αξιολογεί και να γνωμοδοτεί για τις αλλαγές της οργανωτικής δομής των Φορέων τόσο από άποψη νομιμότητας όσο και από άποψη σκοπιμότητας – αναγκαιότητας με στόχο τον περιορισμό της σπατάλης των εγκεκριμένων πόρων σύμφωνα με τον προϋπολογισμό τους.
     Την θεσμοθέτηση της συνεργασίας του ΑΣΕΠ με το ΕΚΕΠΙΣ και τον ΟΕΕΚ προκειμένου να αξιοποιηθούν τα επαγγελματικά περιγράμματα με βάση τα οποία πρέπει να γίνονται οι διαγωνισμοί πρόσληψης μέσω μοριοδότησης της πιστοποίησης γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων που συνδέονται με πιστοποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα όχι μόνο της τυπικής εκπαίδευσης όσο και της αρχικής και συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης. Ταυτόχρονα μοριοδοτούνται αναλόγως τα κοινωνικά και λοιπά κριτήρια.
     Η ποσόστωση των θέσεων για ειδικές κατηγορίες προσωπικού πρέπει να καταργηθούν καθώς υπάρχουν άλλοι Νόμοι που καλύπτουν τις συγκεκριμένες κατηγορίες για πρόσληψη στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΟΣ
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
    ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
    ΚΕΚ – ΕΛΤΑ Α.Ε.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:23 | Ειρήνη

    Επειδή δεν γνωρίζω πώς αλλοιώς να επικοινωνήσω με τον υπουργό εσωτερικών θα θέσω ένα άσχετο προς τη διαβούλευση θέμα, το οποίο όμως θεωρώ ότι θα πρέπει να αποτελέσει οπωσδήποτε ζήτημα άμεσης προτεραιότητας για την κυβέρνηση εφόσον πράγματι επιθυμείτε να βελτιώσετε το δημόσιο τομέα.
    Η πρόσληψη είναι η αρχή αλλά η συνέχεια του εργασιακού βίου είναι η σοβαρότερη ιστορία.
    Οφείλετε, λοιπόν, να ξαναδείτε -προς το αυστηρότερο- τα ζητήματα της τιμωρίας των υπαλληλικών παραπτωμάτων και κυρίως των οργάνων που αποφαίνονται. Είμαι πρόεδρος ΝΠΔΔ, έχω γνώση και εμπειρία και παρακαλώ όπως μου κοινοποιήσετε e-mail για να αναπτύξω προτάσεις και θέσεις επί του συγκεκριμένου.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:54 | Παναγιώτης Α.

    Θα ήθελα να ρωτήσω μια διευκρύνιση με τα όρια ηλικίας ισχύουν ή όχι σε προσλήψεις προσωπικού στην αστυνομία,στρατό,δημοτική αστυνομία,ΥΠΑ κλπ.; Διότι είναι καταφανέστατη αδικία να σε αποκλείουν με την ηλικία την στιγμή που κάποιος που είναι 35-36 μπορεί να προσφέρει καμμιά φορά περισσότερες υπηρεσίες απο έναν 24-25.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:23 | X. Γ.

    ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 1998 με 560 μόρια τη στιγμή που έχουν διοριστεί εδώ και 11 χρόνια άτομα του ίδιου διαγωνισμού με 441 μόρια!!!

    Συγχαρητήρια κύριε Ραγκούση για τη χθεσινή σας δήλωση στο ΣΚΑΙ «ότι το θέμα το έλυσε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με τη ρύθμιση ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ»!!!
    Αφού το ΠΑΣΟΚ πίστευε ότι το έλυσε η ΝΔ με το νόμο Παυλόπουλου το 2005 γιατί το 2007 δια στόματος της κ. Τζάκρη Υφυπουργού Εσωτερικών έλεγε τα εξής:
    Η΄ ΑΝΑΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗ, ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΙΒ΄, ΣΥΝΟΔΟΣ Α΄, ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΚΔ΄, Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007
    ΘΕΟΔΩΡΑ ΤΖΑΚΡΗ….
    Θετικούς, όμως, μας βρίσκει και η τροπολογία που κατατέθηκε από τους συναδέλφους και αφορά το διορισμό των επιτυχόντων του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. του 1998 για το δημόσιο. Και νομίζω ότι μ’ αυτή τη ρύθμιση κατ’ αρχάς τακτοποιούνται εκκρεμότητες του παρελθόντος και αίρονται και κάποιες αδικίες. Γι’ αυτό και μας βρίσκει σύμφωνους.

    Κύριε Παπανδρέου, αν πιστεύετε «στο άριστοι και όχι αρεστοί» και δεν το είπατε προς άγρα ψήφων, ιδού η ευκαιρία να το αποδείξετε. Αποκατάσταση της αδικίας όλων των επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 1998 με βαθμολογία πάνω από τον τελευταίο διορισθέντα.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:13 | ΕΙΡΗΝΗ

    ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΚΥΡΗΞΕΙΣ ΘΕ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ.
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΤΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ 60 ΟΠΩΣ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΤΟΥ 2004.ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΟΥΝΤΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ, ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ,ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΕΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ-ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:57 | ΜΑΡΙΑ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΜΩΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΡΑΓΜΟΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ (ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ , ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ. ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΕΣ. . . ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΥΤΕ ΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ. ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ . ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΚΕΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ; ΔΗΛ. 70 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΤΥΧΙΟ PROFICIENCY ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΟΑΕΔ;

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:01 | ΜΟΥΣΤΕΡΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ

    Αξιότιμε κ Υπουργέ,

    αν θεωρείται ότι ο κ.Παυλόπουλος έδωσε δίκαια λύση στο πρόβλημα των αδιόριστων επιτυχόντων του ΑΣΕΠ 98 ποιός ο λόγος που έφυγε και αναλάβατε εσείς? Αναλάβατε τη διακυβέρνηση για να κάνετε πράξη την αξιοκρατία και την ισονομία. Δικαιώστε λοιπόν αυτούς τους άδικα ταλαιπωρημένους για 11 χρόνια ανθρώπους. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:50 | ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΗΣΣΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ. ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΑΘΕΙ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΣΕΠ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΛΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΟΚΙΑ. ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:55 | Αθανάσιος Κιοσσές

    Σίγουρα το Σ/Ν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Παρακαλώ όμως να μου απαντήσετε σε ένα και μόνο ερώτημα: Τί θα γίνει με τους επιτυχόντες του Διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 1998, που έχουν δικαιωθεί απο το Σ.τΕ. και παραμένουν αδιόριστοι; Ο πρωην ΥΠ.ΕΣ. «τακτοποίησε» το θέμα αναιρώντας ουσιαστικά την απόφαση του Σ.τΕ. Η νέα ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών τι προτίθεται να πράξει; Γιατί υπάρχουν αυτή τη στιγμή περίπου 2.000 επιτυχόντες διαγωνισμού του ΑΣΕΠ που μένουν αδιόριστοι. Εφόσον υπάρχουν ανάγκες στο Δημόσιο για μόνιμο προσωπικό μπορούν αυτοί οι άνθρωποι να προσφέρουν άμεσσα τις υπηρεσίες τους και να αποφύγει και το ΑΣΕΠ ένα νέο διαγωνισμό που θα χρειστεί αρκετό χρόνο για να διεκπεραιωθεί και θα κοστίσει πολλά στο δημόσιο ταμείο για να γίνει. Παρακαλώ μια απάντηση.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 11:10 | ΚΟΒΑΤΣΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.
    ΕΙΜΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΤΕ)ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΜΕ ΒΑΘΜΟ 7,01 ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ECDL ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 75% ΚΑΙ ΕΧΩ 25 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΠΥΤΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
    ΠΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΕΚΠΛΗΨΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΗΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΠΤΥΧΙΟΥ 5+ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΜΟΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ STAGE 12 Η 24 Η 48 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΑΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΔΙΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΠΤΥΧΙΑ ΕΧΕΤΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΗΜΟΔΟΤΙΣΗ ΤΟΥ 50% ΠΟΥ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ!
    ΚΑΝΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΗΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΗΘΕΣΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΩ ΜΙΑ ΘΕΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΚΑΤΕΛΑΒΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΙΧΕ ΣΥΝΓΚΕΝΤΩΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ Η ΕΝΟΣ ΔΙΚΤΟΡΙΚΟΥ Η… ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΝΟΗΣΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙΘΑΝΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΜΟΥ.

  • 13 Νοεμβρίου 2009, 10:11 | ΓΙΑΝΝΗΣ Π.

    Αγαπητέ κ.Ραγκούση

    Δεν είναι δυνατό να αγνοήσετε όλο αυτό το κύμα των τοποθετήσεων σε ότι αφορα το θέμα του ΑΣΕΠ 98.
    Η δήλωσή σας ότι το θέμα έχει τακτοποιηθεί με την ρύθμιση του κ.Παυλόπουλου χρήζει τουλάχιστον επανεξέτασης.
    Δεν είναι άλλωστε κακό να παραδέχεστε ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν είδατε το θέμα ενδελεχώς.Πόσο άλλωστε όταν θέλετε να αποδείξετε ότι εισάγετε στην πολιτική ζωή νέους κανόνες ήθους και πολιτικό λόγο νέο και σύγχρονο.
    Δείτε λοιπόν ξανά το θέμα.Απόφαση δικαστηρίου υπάρχει (και μάλιστα με πλειοψηφία 29-0 ) αρκεί να ερμηνευθεί σωστά από την παρούσα πολιτική ηγεσία και όχι έτσι όπως ερμηνεύθηκε από τον κ.Παυλόπουλο.
    ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ( ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο που διαθέτετε για την ανάγνωση και για την δυνατότητα που μας δίνεται να δημοσιοποιούμε τις απόψεις μας.

    Γ.Π