Καθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις


ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις
α) Του Ν.Δ. 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α’) «Περί κανονισµού χρήσεως και κινήσεως αυτοκινήτων οχηµάτων του Δημοσίου, των Οργανισµών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως και των εν γένει Νοµικών Προσώπων Δηµοσίου Δικαίου».
β) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ 98/
Α΄)
γ) Των άρθρων 3 παρ. 4 και 5 περίπτ. β’ του Ν.Δ. 216/1974 (ΦΕΚ 367/Α’) «Περί συστάσεως Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως».
δ) Του άρθρου 2 παρ. 3 περ. δ’ του Ν. 851/1978 (ΦΕΚ 233/Α’) «περί της Εθνικής Σηµαίας, των Πολεµικών Σηµαι¬ών, κ.λ.π.».
ε) Των άρθρων 3 περ. γ΄ και 22 παρ. 3του Ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247/ Α’) «Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις».
στ) Του άρθρου 19 παρ. 4του Ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α’) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθµιση θεµάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
ζ) Του άρθρου 1 παρ. 1Α περ. 15 του Ν. 2647/1998 (ΦΕΚ 237/ Α’) «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες και την Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
η) Του Π.Δ. 373/1995 (ΦΕΚ 201/Α’) «Συγχώνευση των Υπουργείων Προεδρίας της Κυβέρνησης και Εσωτερικών στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθορισµός των αρμοδιοτήτων του».
θ) Του Π.Δ. 400/1995 (ΦΕΚ 226/Α’) «Σύσταση Γενικής Γραµµατείας Δηµόσιας Διοίκησης στο Υπουργείο Εσωτε¬ρικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθο¬ρισµός των αρµοδιοτήτων της».
στ) Την απόφαση του Πρωθυπουργού με αρ. 2876/2009 (ΦΕΚ 2234/Β΄) «Αλλαγή τίτλων Υπουργείων», με την οποία το Υπουργείο Εσωτερικών μετονομάστηκε σε Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

2. Ότι παρίσταται ανάγκη επανακαθορισμού του κυβισμού των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων συμβατικής και νέας τεχνολογίας (υβριδικά και ηλεκτρικά) και των προσώπων που δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. ή με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, καθώς και της ρύθμισης συναφών θεμάτων.

3. Το γεγονός ότι από τις προτεινόμενες διατάξεις δεν προκαλείται επιπλέον δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού επειδή μειώνεται ο αριθμός και ο κυβισμός των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων καθώς και η κατανάλωση βενζίνης.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:43 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ Κ.

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να έχουν αυτόκίνητα τα οποία θα πληρώνω εγώ όλοι οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ – και λέω υπάλληλοι διότι οι πρόεδροι είναι περισσότεροι από τους υπαλλήλους – όλοι οι παπάδες, όλοι οι στρατιωτικοί και λοιποί παρατρεχάμενοι. Και όχι μόνο να τους πληρώνω εγώ σαν πολίτης τα αυτοκίνητα αλλά και τις βενζίνες και τα service κτλ. Τα δικά μας ποιός τα πληρώνει κύριοι?Σαφώς και πρέπει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας , ο Πρωθυπουργός και μερικοί ακόμη να έχουν αυτοκίνητα, και κάποιοι από αυτούς πολυτελή, για να φιλοξενήσουν κάποιον ξένο υψηλό καλεσμένο αλλά αυτά να είναι 30-40 και όχι 60000. Και μην μου πείτε ότι πχ ο πρόεδρος της ΔΕΗ χρειάζεται αυτοκίνητο κρατικό…Δόξα τω θεώ τον πληρώνουμε καλά για να πάρει δικό του…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:18 | Παρασκευοπουλος Γιωργος

    Μηπως πρεπει να μειωθει και ο αριθμος των βουλευτων στην επομενη Βουλη;
    Κατα τη γνωμη μου 100 βουλευτες ειναι αρκετοι.Μια δε ονομαστικη ψηφοφορια στη βουλη θα δειξει ποιοι πραγματικα αγαπουν την Ελλαδα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:29 | Γιωργος

    δεν μπορω να καταλαβω αφου ειναι πολυ πλουσιοι γιατι να εχουν κρατικα αυτοκινητα? για αυτους το να παρουν αυτοκινητο ειναι σαν να παιρνουμε εμεισ ενα πακετο τσιγαρα. σαφος και δεν πρεπει να εχουν. καλυτερα να εχουν αυτοι που δεν μπορουν να παρουν λογο χρηματων οχι οι πλουσιοι. ελεος. ηταν η πιο χαζη ερωτηση που ακοθσα ποτε.

  • ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:04 | Κώστας

    Θερμά συγχαρητήρια για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Είμαστε μια μικρή χώρα και δεν δικαιολογείται ο στόλος των κρατικών αυτοκινήτων που συντηρείται εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού. Οι δημόσιοι λειτουργοί ας χρησιμοποιήσουν τα δικά τους οχήματα και τις συγκοινωνίες(όπως όλοι οι πολίτες τους οποίους υπηρετούν)όταν πρόκειται για τις δικές τους ανάγκες και υβριδικά μικρά αυτοκίνητα για τις ανάγκες της θέσης τους. Δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί ένα όχημα μεγάλου κυβισμού τον διευθυντή μιας υπηρεσίας. Κάνει επίδειξη ισχύος με τα χρήματα του λαού; Μεταφέρει εμπορεύματα ή τα μέλη της οικογενείας του; Όχι. Μεταφέρει απλά τον εαυτό του και τον χαρτοφύλακά του, όχι τις βαλίτσες του. Για να χρησιμοποιήσω την έκφραση του πρωθυπουργού: «Φτάνει πια». Είστε σε καλό δρόμο, συνεχίστε έτσι. Για παράδειγμα κόψτε τα μπόνους και τους παχυλούς μισθούς στις κρατικές υπηρεσίες. Πιστέψτε με, θα βρείτε ικανά στελέχη που θα δεχτούν να αναλάβουν αυτές τις θέσεις χωρίς να παίρνουν μισθούς μιας ολόκληρης καριέρας σε ένα μήνα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:17 | Γιάννης Μαυρόπουλος

    Σωστό αλλά αυτονόητο το μέτρο. Γιατί όμως δεν κάνετε δημοψήφισμα και για τον εκλογικό νόμο;

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:58 | Άρης Σταθάκης

    Η σκέψη να αντικατασταθούν τα μεγάλα και παλιά αυτοκίνητα με πιο μικρά, πιο οικονομικά, λιγότερο ρυπογόνα και κατά προτίμηση υβριδικά, είναι πολύ σωστή.
    Όμως αυτοί που θα πάρουν τις τελικές αποφάσεις πρέπει να γνωρίζουν ότι:
    Η αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων με υβριδικά 1400 κυβικών δεν μπορεί να γίνει άμεσα, γιατί στην ελληνική αγορά υπάρχει μόνον ένα τέτοιο μοντέλο, οπότε η πιθανή «επιλογή» του θα είναι φωτογραφική.
    Πρέπει να έρθουν στη χώρα μας και άλλα μικρά υβριδικά, (μετά το 2010), ή να αυξηθεί το όριο των κυβικών του κινητήρα στα 1800 κυβικά εκατοστά, για να «χωρέσουν» και άλλα μοντέλα.
    Όμως τα υβριδικά δεν είναι τα μόνα οικονομικά αυτοκίνητα. Υπάρχουν πολλά συμβατικά, με εξελιγμένους και ισχυρούς κινητήρες, τα οποία έχουν σχεδόν την ίδια κατανάλωση, την ίδια εκπομπή ρύπων και φυσικά, σημαντικά χαμηλότερη τιμή αγοράς. Η μόλυνση της ατμόσφαιρας και η κατανάλωση καυσίμων δηλαδή, δεν εξαρτώνται αποκλειστικά από τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα, αλλά ούτε, (σε πολλές περιπτώσεις) και από την ηλικία του αυτοκινήτου.
    Πρέπει λοιπόν να αποφεύγεται ο διαχωρισμός σε κατηγορίες πάνω, ή κάτω από 1400 κυβικά και να εξετάζεται ξεχωριστά η κάθε περίπτωση.
    Να γίνει δηλαδή μία προσεκτική μελέτη με βάση τις προδιαγραφές, τις επιδόσεις την κατανάλωση, τους ρύπους, την τιμή αγοράς, τα έξοδα συντήρησης, αλλά και τις ανάγκες που πρέπει να καλύψουν τα αυτοκίνητα.
    (Γιατί αυτά που κινούνται σε δύσκολες συνθήκες, ίσως πρέπει να είναι 4Χ4. Όσα κινούνται εκτός πόλεων και καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις πρέπει να είναι άνετα και γρήγορα. Όσα όμως κινούνται μέσα σε πόλεις και στα όρια των δήμων δεν είναι απαραίτητο να έχουν πολλά κυβικά και πολλούς ίππους.
    Για τις πόλεις μάλιστα μπορούν να επιλεγούν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία είναι πολύ οικονομικά. (Αρκεί να έχουν τη δυνατότητα να επιταχύνονται και να κινούνται με την ταχύτητα των υπολοίπων αυτοκινήτων, για να μην αποτελούν κινητά εμπόδια).
    Και φυσικά πρέπει να εξετασθεί και η περίπτωση αυτοκινήτων που κινούνται με υγραέριο, φυσικό αέριο, ή υδρογόνο, ασχέτως αν σήμερα δεν υπάρχουν πολλά σημεία ανεφοδιασμού. (Με την ευκαιρία αυτή πρέπει να δοθούν κίνητρα για την αγορά αυτοκινήτων που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα).
    Τέλος υπάρχει και ένα άλλο σοβαρό πρόβλημα: Τι θα γίνουν τα αυτοκίνητα που θα αποσυρθούν;
    Γιατί βεβαίως κανένας ιδιώτης δεν πρόκειται να αγοράσει ένα παλιό αυτοκίνητο με πολλά κυβικά για το οποίο μάλιστα θα πληρώνει απίστευτα υψηλά τέλη.

    Άρης Σταθάκης

  • Συγχαρητήρια για την δημόσια διαβούλευση. Επιτέλους περισσότερη δημοκρατία σ’ αυτόν τον τόπο. Ένα καλό πρώτο βήμα για την πολυαναμενώμενη «Ηλεκτρονική Δημοκρατία».

    Η κατάσταση που επικρατούσε μέχρι σήμερα σε σχέση με τον κυβισμό των κρατικών αυτοκινήτων ήταν απαράδεκτη. Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι πρέπει ο κυβισμός τους να μειωθεί. Τα 1600 κ.ε. είναι μια πολύ καλή πρόταση και φυσικά ως ανώτατο όριο, καθώς τα περισσότερα μπορεί να και μικρότερα δηλαδή 1000 κ.ε. ή 1200 κ.ε. Μια εξαίρεση θα πρέπει να αποτελούν ίσως στα οχήματα που θα μεταφέρουν ξένους αξιωματούχους ή ειδικές περιπτώσεις θωράκισης κλπ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:19 | Κολλερης Κωνσταντινος

    Πολυ καλη πρωτοβουλια απο το Πρωθυπουργικο Γραφειο. Να υπηρχε και καμια πρωτοβουλια για να ενισχυθει και η επιχειρηματικη δραστηριοτητα να εβρισκα και εγω καμια δουλεια που εχω 2 μεταπτυχιακα και παιρνω 688 ευρω τον μηνα…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 20:14 | ΜΑΚΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΤΡΟΠΟ (ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ) ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ.
    ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΩ
    1) ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΟΔΔΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΡΥΦΑ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ (!!!)
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ
    ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Η’ ΑΛΛΗΣ ΦΑΝΕΡΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ!
    2) ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΥΒΡΙΔΙΚΑ) ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΞΕΝΩΝ
    ΚΡΑΤΩΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ.
    3) ΟΙ ΔΗΜΟΙ, ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΥ
    ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!! ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΕΙΝΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ 4Χ4 ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΙΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ
    4) Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ «ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ» ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.

    5) ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑΧΤΟΥΝ ΜΕ ΥΒΡΙΔΙΚΑ Η’ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ Η’ ΑΕΡΙΟΥ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΑΙΣΘΗΤΑ.

    ΚΛΕΙΝΩΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΤΟΧΟ ΖΩΗΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΚΡΙΒΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΟΦΕΛΟΣ!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΚΡΗΣ
    MSc BEng
    Civil & Structural Engineer

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:14 | Ιωσηφίδου Ειρήνη

    Καταρχήν να δώσω τα συγχαρητήριά μου στη νέα κυβέρνηση.
    Η συγκεκριμένη σελίδα πιστεύω ότι θα μπορέσει να βοηθήσει αρκετά αν χειριστεί με το σωστό τρόπο και εκμεταλλευτείτε τις ιδέες όλων μας.
    Τώρα όσον αφορά τα δημόσια αυτοκίνητα, πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει ένα (1) ανά υπουργό/νομάρχη/δήμαρχο και μόνο για υπηρεσιακούς λόγους.
    Ο δε κυβισμός να μην υπερβαίνει τα 1600 κυβικά.
    Όλοι οι υπόλοιποι μπορούν να χρησιμοποιούν τα δικά τους για τις όποιες μετακινήσεις, και να μην επιβαρύνεται το ελληνικό δημόσιο.
    Άλλωστε ο μισθός όλων τους είναι υπεραρκετός για να καλυφθούν οι ανάγκες τους, εν αντιθέσει με τους δικούς μας.
    Τέλος, οι ιεράρχες δεν έχουν κανένα λόγο να επιβαρύνουν το δημόσιο!
    Δόξα το Θεό τα οικονομικά της εκκλησίας μπορούν να καλύψουν όλων των ειδών τις δαπάνες (αγορά λιμουζινών/μετακινήσεις κλπ.), ακόμη και τους μισθούς τους.
    Δεν θα επεκταθώ περισσότερο
    Σας ευχαριστώ που μου δώσατε τη δυνατότητα να πω τη γνώμη μου.
    Ιωσηφίδου Ειρήνη

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:08 | Λενέτης Παναγιώτης

    Πολύ σωστή πρωτοβουλία και νομίζω ότι επικροτείτε από το σύνολο της κοινωνίας. Μία διευκρίνηση καλό είναι να δείτε την εκπομπή των ρύπων ανα αυτοκίνητο και όχι το αν είναι υβριδικό η όχι. Υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν είναι υβριδικά και έχουν πιο χαμηλή εκπομπή ρύπων από τα υβριδικά. Επίσης πρέπει να επανεξεταστεί το θέμα της πετρελαιοκίνησης και του αναχρονιστικού νόμου που ισχύει στην Ελλάδα. Τέλος καλό θα είναι με τον ίδιο νόμο να μπεί φραγμός και στα υπερπολυτελή αυτοκίνητα των ΟΤΑ και των Νομαρχιών. Φανταστείτε να κυκλοφορεί ο Πρωθυπουργός με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αντιρυππαντική τεχνολογίας και από δίπλα να περνάει ο Δήμαρχος της Κάτω Παναγίτσας με την Μερτσέντες SLK…

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:13 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ

    Κατά τη γνώμη μου τα αυτοκίνητα που χησιμοποιούν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Πρωθυπουργός και οι υπουργοί θα πρέπει να είναι τα μόνα που θα είναι ιδιοκτησία του κράτους και μεγάλου κυβισμού για ευνόητους λόγους. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα δυνατόν να είναι στη διάθεση των υπολοίπων μελών με τη μέθοδο του leasing.Με τη μέθοδο αυτή περιορίζονται τα έξοδα στο ελάχιστο(μόνο μηνιαία καταβολή)τα δε υπόλοιπα (ασφάλεια,συντήρηση.ελαστικά,τυχόν ατυχήματα)καλύπτονταιεξ ολοκλήρου απο την εταιρεία leasing.Δεδομένου του μεγάλου αριθμού των αυτοκινήτων που απαιτούνται η παραχώρηση των λόγω οχημάτων θα γίνεται μετά απο κάποιον μειοδοτικό διαγωνισμό προκειμένου να επιτευχθεί η καλλίτερη τιμή.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:07 | ΠΟΛΥΖΩΓΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    Πρέπει επιτέλους να μπει τελος σ αυτή την κατάχρηση με τα κρατικά αυτοκίνητα που τις περισσότερες φορές χρησιμοποιούνται για οικογενειακές μετακινήσεις και όχι μόνο. άμεση περικοπη στους Δήμους, Νομαρχίες και ΔΕΚΟ. Μόνο να έχουν αυτοί που χρειάζονται και αυτό με ηλεκρονικό έλεχγο.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:24 | Παπαδόπουλος Θάνος

    Όπως λένε οι Κινέζοι και το μεγαλύτερο ταξίδι , αρχίζει με ένα πρώτο βήμα .
    Οπότε και εμείς εδώ στην όμορφη χώρα μας καιρός είναι να αρχίσουμε το ταξίδι του περιορισμού της κρατικής σπατάλης από κάπου και ας είναι αυτό με τα κρατικά αυτοκίνητα το πρώτο βήμα.
    Οπότε δεν χρειάζεται ούτε να μεμψιμοιρούμε ούτε να προσπαθούμε να βάλουμε εμπόδια και προσκόμματα.
    Ας αρχίσουμε από εδώ και πάμε παρακάτω μετά .
    Αρκεί να μην μείνουμε εδώ , αυτό θα μας πληγώσει …

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:37 | Χριστόδουλος Στυλιανίδης

    Κατ’ αρχήν, το μέτρο είναι πάρα πολύ καλό γιατί κατάντησε πλέον γελοίο να πρέπει το Ελληνικό Δημόσιο να πληρώνει για όλους τους «πρώην».
    Γιατί όμως να μιλάμε μόνο για υβριδικά ή πετρέλαιο με προδιαγραφές; Μήπως πρέπει να δούμε και λίγο την κίνηση του αυτοκινήτου με φυσικό αέριο; Και πιο φτηνό είναι και δεν ρυπαίνει

  • Μακάρι όλες αυτές οι πρωτοβουλίες να είναι η απαρχή στο να αλλάξει και η νοοτροπία μας ως πολίτες που μόνο κρίνουν ΄΄τους άλλους΄΄, από τις κυβερνήσεις έως τους γύρω τους, χωρίς ποτέ οι ίδιοι να θέλουμε να προσφέρουμε το παραμικρό για το κοινό συμφέρον. Πάρα πολλά θέματα και πρακτικές οικονομίας στην καθημερινότητα του κρατικού μηχανισμού είναι ήδη προβλεπόμενα από νόμους που δεν έχουν εφαρμοσθεί ή έχουν εφαρμοσθεί κατά το δοκούν του κάθενος υπευθύνου διαχείρισης θεμάτων. Υπάλληλοι χωρίς κατάρτιση που εφαρμόζουν τις τακτικές που άλλοι τους έδειξαν χωρίς κανείς ποτέ να προσπαθεί να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο, από όποια θέση. Αυτά και άλλα πολλά έχουν δημιουργήσει την κακή διαχείριση στα δημόσια οικονομικά ή ειδικότερα στην χρήση και των κρατικών αυτοκινήτων. Ότι γίνεται και είναι επί της ουσίας διόρθωση των στρεβλώσεων είναι καλό και ευπρόσδεκτο. Πάντως κανείς κρατικός λειτουργός δεν πρέπει σε ιδιωτικές μετακινήσεις του να χρησιμοποιεί κρατικό αυτοκίνητο και αυτό είναι το πρώτο που πρέπει να εφαρμοσθεί. Ευχαριστούμε για το βήμα που μας δίνετε.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:45 | Μιχάλης Κουρόπουλος

    Συγχαρητήρια κατ’ αρχάς για την βούληση της περικοπής του άχρηστου ενεργοβόρου και δαπανηρού ατόλου.
    1) ΟΧΙ στη περικοπή ή μείωση των λιμουζινών των πολιτικών προσώπων , βουλευτών , τοπικών αρχόντων , αξιωματικών κ.λ.π. .
    Αλλά ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του δικαιώματος χρήσης δημοσίου οχήματος. Είναι όλοι εργαζόμενοι και οφείλουν να μετακινούνται με δικάτους μέσα.
    Ας δοθεί μία φοροαπαλλαγή ή ελάφρυνση για την αγορά ιδιωτικού οχήματος και μόνον για την περίοδο που είναι εν ενεργεία.
    2) Ορθή μελέτη για την απόσυρση , διάθεση και απαλλαγή από τον υπάρχοντα πολυτελή στόλο.
    Όλοι είμαστε σκληρά εργαζόμενοι και μετακινούμαστε με τα δικά μας μέσα και μάλιστα καταβάλουμε υψηλό τίμημα για αυτό . Και ας είμαστε κύριοι οι εργοδότες σας!!!
    Οφείλετε όλοι να κάνετε το ίδιο.
    Πάντως μπράβο σας για την κατ’ αρχάς λήψη της πρωτοβουλίας αυτής και εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας. Θα είμαστε αρωγοί και συμέτοχοι στη κοινή προσπάθεια.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:54 | ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    –ΝΑ ΕΛΑΤΤΩΘΟΎΝ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΆ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ.
    –ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΙ ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ..!!!
    –ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΔΥ
    –ΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    –ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΝΑ ΣΤΑΛΙΖΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ ΟΙ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΟΡΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΕΩΝ
    –ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ .ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΌ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ. ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗΣ.
    –ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΧΡΙ 1600κ.ε. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ( Π.Χ 30000 Ε) ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ…
    –ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΎΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΑΛΙΖΟΝΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ
    –ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ
    –ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΑΝ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ Ή ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΚΕΙ.
    –ΟΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΑ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 19:24 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΣΚΟΠΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΑΣ ΤΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ,ΕΝΑ ΦΡΑΓΜΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:01 | Βαγγέλης Σ.

    Είναι απαράδεκτο , αντιεπιστημονικό και ανεγκέφαλο να θεσπιστεί ανώτατο όριο κυβισμού την στιγμή που το επίμαχο σημείο είναι οι ρύποι που εκπέμπουν τα οχήματα. Εκατονταετίες τεχνολογικής και επιστημονικής προόδου ωχριούν μπροστά στην μεγαλοφυία των ευφάνταστων νεο-Ελλήνων που επιλέγουν να αγνοούν το προφανές: μολύνουν οι ρύποΙ και όχι τα ΚΥΒΙΚΆ. Είναι παροιμιώδης εδώ και δεκαετίες η πρωτοφανής ικανότητα των Ελλήνων δημόσιων λειτουργών να συμπυκνώνουν σε σχέδια νόμου όλα τα λάθος μέτρα ώστε να θεραπευτεί τελικά το πρόβλημα. Μία αρχικά σωστή σκέψη για μία ακόμα φορά θα πρέπει να αντιμετωπίσει την σκληρή Ελληνική πραγματικότητα και να διαστρεβλωθεί αν το σχέδιο νόμου μείνει ως έχει. Ελπίζω σε αλλαγή του ειδικά σε αυτό το σημείο καθώς και σε ανούσιες παροχές σε εκκλησιαστικούς βαθύπλουτους και χοίρες πρωθυπουργών.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:29 | ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

    Συγχαρητήρια για τη δημόσια διαβούλευση.έτσι να συνεχίσετε για να έχετε το λαό με το μέρος σας γιατί οι ηγεσίες και τα επιτελεία των άλλων κομμάτων θα σας πολεμούν προκατα<βολικά γιατί τους ξεπερνάτε με την καθημερινή κυβερνητική πρακτικήγ. να καθιερώσετε μια μέρα το μήνα " τη μέρα του πολίτη" που ο ΥΠΕΣ Ή Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ θα ενημερώνει τον πολίτη στα σπουδαιότερα τρέχοντα θέματα ,στις δυσκολίες και στους τρόπους συμπαράστασης.Επίσης θα πρέπει κατά την άποψή μου να σταλεί μια εγκύκλιος στους οργανισμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης κα βοηθήσουν στην κατευθτνση αυτή .Εκεί γίνεταΙ η ανεξέλεγκτη χρήση των οχημάτων ,αλλά εκεί κολλάει και η εξυπηρέτηση του πολίτη γιατί ενώ θα έπρεπε ηαυτοδιοίκηση να είναι το φωτεινό παράδειγμα ,συμβαίνει τελείως το αντίθετο στις περισσότερες περιπτώσεις γιατί οι τοπικοί άρχοντες δεν είναιθ οι καλύτεροι όπως θα έπρεπε αλλά οι καρποί εσωκομματικών συναλλαγών και αντιπαροχών ,σε όλα τα κόμματα με αποτέλεσμα στη θητεία του ο καθένας να ενδιαφέρεται για το κομματικό ή προσωπικό του συμφέρον.
    Ο ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΏΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Ή ΑΛΛΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΔΑΠΆΝΕΣ ΚΑΥΣΊΜΩΝ , ΔΑΠΑΝΕΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ & ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ, ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ( ΝΑ ΓΊΝΕΤΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ),

  • Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης να έχουν μεγαλύτερο και ασφαλέστερο αυτοκίνητο.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:16 | ΝΙΚΟΣ

    ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ Ι.Χ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ(ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΛΟΓΩΝ) ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΡΤΙΝΑΤΖΕΣ.ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΤΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ?ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ!!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 18:23 | ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΗ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΜΗΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ,ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΜΟΤΟ ΜΕΣΣΑΙΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΠΙΟ ΟΜΑΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΣΗ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΙΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:40 | Αναγνωστόπουλος Νικόλαος

    1. Τα οχήματα των Πρωθυπουργού, Υπουργών, Υφυπουργών να είναι έως 1800cc, ώστε να είναι σε θέση να προμηθευτούν και κάποια οχήματα με σχετική ασφάλεια και κύρος.

    2. Όλοι οι τέως Πρόεδροι Δημοκρατίας-Πρωθυπουργοί και οι χήρες αυτών να μην δικαιούνται υπηρεσιακό όχημα καθότι οι μηνιαίες αποδοχές των είναι υχηλότατες και δύνανται να κάνουν χρήση των Ι.Χ. οχημάτων τους.

    3. Να μην πληρώνει η Βουλή για τα οχήματα των βουλευτών αλλά να επανέλθει το μέτρο της αφορολόγητης προσωπικής αγοράς ενός οχήματος κάθε 4ετίας εφόσον είναι εν ενεργεία βουλευτές.

    4. Να εκσυγχρονισθούν όλα τα παλαιάς τεχνολόγίας jeep Mercedes των Ενόπλων Δυνάμεων με νέα ασφαλέστερα και αντιρυπαντικής τεχνολογίας θέτοντας και όριο ηλικίας απόσυρσης πχ έως 18 έτη. Παράλληλα να υπάρχει όριο ηλικίας και για τα φορτηγά οχήματα και όλα να διαθέτουν κάρτα καυσαερίων και να ελέγχονται από ΚΤΕΟ.

    5. Η εκκλησία, Πρυτάνεις και συναφείς θέσεις να μην δικαιούνται υπηρεσιακού οχήματος.

    6. Νομαρχίες, Επαρχία, Δήμοι και Πολιτική Προστασία να δικαιούνται μόνο οχήματα jeep ώστε να ανταπεξέρχονται για χρήση σε αντίξοεςκαιρικές συνθήκες.

    7. Οι έχοντες δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακού οχήματος ΝΑ ΜΗΝ δικαιούνται να τα οδηγούνε προσωπικά.

    8. Να σταματήσει στις Ένοπλες Δυνάμεις η χρήση οδηγού ειδικά από τους Διοικητές των Μονάδων και να τα οδηγούν προσωπικά κατά την χρήση των χωρίς καμία εξαίρεση.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:36 | Κοτζαπαναγιώτης Στάθης

    Οι πολίτες αυτό που έχουν καταγεγραμμένο στο μυαλό τους σαν φωτεινή επιγραφή είναι το όργιο κατάχρησης των δημοσίων οχημάτων από τα δημόσια πρόσωπα. Οποιαδήποτε αλλαγή των νόμων για τη χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων και τον κυβισμό ή το χαρακτήρα του τρόπου μετάδοσης της κίνησης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις παρακάτω παραμέτρους:
    1) Τα κρατικά οχήματα είναι εργαλεία του δημοσίου και χρησιμοποιούνται μόνο για το συμφέρον του πολίτη (ΕΚΑΒ, Περιπολικά Αστυνομίας- Δασαρχείου- Λιμενικού, Βοήθεια στο Σπίτι, Κινητές Μονάδες Αιμοδοσίας, Στρατός κ.τ.λ.). Οποιαδήποτε άλλη χρήση δημοσίων οχημάτων από υποτιθεμένους ανώτατους κρατικούς λειτουργούς επιφέρει στο κόσμο αρνητικές σκέψεις κατάχρησης, σπατάλης δημοσίου χρήματος, κράτος ολίγων τυχερών.
    2) Οι περιβαλλοντικές αρνητικές επιπτώσεις που αποφέρουν τα χιλιάδες κρατικά οχήματα δεν θα μειωθούν αν οι οδηγοί των κρατικών οχημάτων δεν τα λειτουργούν όπως πρέπει (οικολογικό τρόπο οδήγησης). Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση, στοιχειώδης μηχανολογική κατάρτιση (οι περισσότεροι οδηγοί του δημοσίου είναι απόφοιτοι του δημοτικού). Και επίσης ας σταματήσουν επιτέλους να έχουν σαν ιδιωτικό τους αυτοκίνητο το κρατικό. Υπάρχουν οδηγοί που μετακινούν το δικό τους κάθε 4 χρόνια που πάνε στο χωριό τους για να ψηφίσουν ( υπερβολή, αλλά δυστυχώς γίνονται και αυτά και ο κόσμος τα ξέρει)
    3) Αυτοκίνητα με 110 ίππους, 1300 κυβικά και 4 λίτρα/100 χιλ. κατανάλωση καυσ. έχει και πετρελαιοκίνητα, που είναι πιο οικονομικά, και κατά την άποψή μου έχουν περισσότερη αντοχή στον κινητήρα και είναι περισσότερο αντιρρυπαντικά αφού δεν περιέχουν μπαταρίες με τις γνωστές σε όλους μας επιπτώσεις με τα υγρά τους, από το τρόπο κατασκευής μέχρι τον τρόπο ανακύκλωσης κ.α.
    4) Υπηρεσίες που χρησιμοποιούν οχήματα μόνο για το συμφέρον του πολίτη όπως είπαμε και πιο πάνω και δεν ξεπερνούν ημερησίως τα 150 χιλ. τη καλύτερη λύση την δίνουν τα ηλεκτρικά.
    5) Επίσης τα ίδια οχήματα, για αστικούς ιστούς πόλεων που ξεπερνούν τους 20,000 κατοίκους να μην ξεπερνούν τα 4 μέτρα μήκος.
    6) Τα κυβικά ενός αυτοκινήτου, η αντιρρυπαντική τεχνολογία, η κατανάλωση του καυσίμου και η μύωση του στόλου των οχημάτων του δημοσίου είναι εξίσου σοβαρό θέμα με το ποιος κάθετε στα πίσω καθίσματα ενός κρατικού αυτοκινήτου που το έχω πληρώσει εγώ που έχω μόνο παπάκι. Αυτό δεν είναι κακεντρέχεια αλλά αίσθημα δικαίου σε μια δημοκρατική χώρα του 21ου αιώνα.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:02 | Καπετανακης Εμμανουηλ

    Πολυ καλη σαν ιδεα.Ομως υπαρχουν καποια αντικειμενικα θεματα
    1)Μονο 2 κατασκευαστες (HONDA-TOYOTA)και δεν ξερω αν υπαρχει δυνατοτητα
    τοσο μεγαλης παραγγελιας.
    2)Υπαρχουν πολλα Diesel πετρελαιοκινητα που καλυπτουν EURO 5 προδια- γραφες.Επιτελους αποενοχοποιηστε το πετρελαιο.Ειμαστε Ευρωπαιοι η οχι;
    3)Σαν μελος της Ενωσης που ειμαστε πως θα φανει στους εταιρους μας αν
    γεμισουμε το Δημοσιο με «Γιαπωνεζικα»!
    4)Ολα τα «ΜΕΡΣΕΝΤΕ» τι θ’απογινουν;Καποτε πουλιοντουσαν στον ΟΔΔΥ
    Ευκολα τα λογια.Τα λεγαν και οι προηγουμενοι και να πως καταντησαν.
    ΕΡΓΑ κ.Παπανδρεου.Μονο ΕΡΓΑ χρειαζομαστε πλεον.
    Καλη δυναμη στον ανηφορο που διαβαινεις.Και καλη τυχη
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!!!!!!!

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:46 | Γιάννης

    Εξαιρετική ιδέα αλλά θέλει μέτρο. Π.χ. τα υβριδικά είναι εξαιρετικά εντός πόλης αλλά εκτός (όπου δεν υπάρχει σταμάτα – ξεκίνα) καταναλώνουν το ίδιο και πιο πολύ (λόγω βάρους) από αντίστοιχου κυβισμού συμβατικά νέας τεχνολογίας.

    Επίσης πρέπει να γίνουν και οι σχετικές προβλέψεις ασφαλείας. Τα υβριδικά χρησιμοποιούν ειδικές μπαταρίες και υψηλή τάση ρεύματος. Στο εξωτερικό οι δυνάμεις άμεσης βοήθειας (σε εμάς η πυροσβεστική μάλλον) έχουν υποβληθεί σε ειδική εκπαίδευση για περιπτώσεις όπου χρειάζεται απεγκλωβισμός από υβριδικά αυτοκίνητα (για να μην έχουμε τραγωδία στη τραγωδία). Η υιοθέτηση του μέτρου θα αυξήσει άμεσα δραματικά τον αριθμό των υβριδκών άρα (δυστυχώς) και την πιθανότητα σοβαρού ατυχήματος.

    Και μετά από 7 έτη όταν θα πρέπει να αποσυρθούν οι μπαταρίες (λόγω κόστους μάλλον όλο το αυτοκίνητο) άρα θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη ανακύκλωσης.

    Με εκτίμηση

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:30 | Στέργιος

    Να το βάλουμε σε μια διαφορετική διάσταση?
    Γιατί να ασχολούμαστε με κυβικά?
    Να υπάρχει μια κοινή συνισταμένη με γνώμονα την ασφάλεια, την ευκολία στο χειρισμό (πχ αυτόματο κιβώτιο) και τον αριθμό εκπομπής CO2.
    Εκει να μπουν ανώτατα όρια.
    Πχ
    185/160 CO2 για το 2010 για βενζινοκίνητα/πετρελαοκίνητα
    165/140 CO2 για το 2012 για βενζινοκίνητα/πετρελαοκίνητα
    150/130 CO2 για το 2014 για βενζινοκίνητα/πετρελαοκίνητα
    Αφου ούτως ή άλλως η ΕΕ αυτό λέει και κάτι αντίστοιχο έχει βάλει σαν πλαφόν στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

    Επίσης θα μπορούσε αυτό να επεκταθεί ώστε να υπολογίζεται ο μέσος όρος κι αυτός να είναι πιο χαμηλός από τα προαναφερθέντα νούμερα.

    Επιτρέψτε το πετρέλαιο με υποχρεωτικά φίλτρα σωματιδίων DPF.

    Αποσύρετε όλα τα παλια αυτοκίνητα.

    Κάντε τα λεωφορεία όλα με φυσικό αέριο.

    Θέλετε κι άλλα…?

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:11 | ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ

    Ειναι υποκριτικο ο πρωθυπουργος να ειναι με ενα υβριδικο ( πχ TOYOTA PRIUS) και να ακολουθει στολος απο IMPREZA , OCTAVIA , AVENSIS , HAYABUSA κλπ της ασφαλειας μπλοκαροντας τη κινηση 500 και πλεον αυτοκινητων του απλου λαου που ετυχε να ειναι στο δρομο του.
    Πιο τιμια και πιο φτηνα ειναι με θωρακισμενο στο μποτιλιαρισμα .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:31 | andreas

    Θα ήμουν αφελής αν υποστήριζα οτι εκ πρώτης τοπ μέτρο αυτό δεν με βρίσκει σύμφωνο!
    Έχω όμως μια απορία.
    Γιατί δεν μπαίνει και στο παιχνίδι η πετρελαιοκίνηση όπυ υπάρχουν πάρα πολύ καλοί κινητήρες, απιστευτα οικονομικοί και αποδοτικοί, και θα ήταν πιο ομαλή η μετάβαση από την μια κατηγορία (βενζίνη) στην άλλη (νεοι πετρελαιοκινητήρες). όλη η Ευρώπη τους χρησιμοποιεί και τους επιτρέπει!
    Εμείς με έναν αδικαιολόγητο στρουθοκαμηλισμό αρνούμαστε να συμμορφωθούμε σε ότι προστάζει η λογική με αρωγό την τεχνολογία!
    Δεν είμαι κατά των υβριδικών απλά θεωρώ οτι δεν έχουμε (ακόμα) την υποδομή και την τεχνογνωσία να υποστηρίξουμε αυτήν την μορφή αυτοκίνησης. Όπως εύλογα αναρωτήθηκε κάποιος φίλος σε προηγούμενη απάντηση, τι θα γίνει με τις μπαταρίες των υβριδικών ή με τους καταλύτες που αποσύρονται?
    Γιαυτό θεωρώ οτι για αρχή τα κρατικα αυτοκίνητα θα πρέπει να αντικατασταθούν με νέας γενιάς πετρελαιο κινητήρες και να επιτρέπεται και η κίνηση στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, θεσ/κη)καθώς στις υπόλοιπες πόλεις επιτρέπεται η <>!
    Με εκτίμηση

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 17:09 | ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

    Πολύ καλή η σκέψη για δημόσια διαβούλευση επί του θέματος των κρατικών αυτοκινήτων .
    Θα πρέπει όμως να ληφθούν υπ όψιν τα παρακάτω:
    1. Επειδή υπάρχει πιθανότητα να υπάρχουν πραγματικές ανάγκες για αυτοκίνητα 4Χ4 , ιδιαίτερα σε Νομαρχίες με ορεινά χωριά , θα πρέπει να αφήνεται η δυνατότητα να προμηθεύονται τέτοια οχήματα εφόσον ο αριθμός τους δεν υπερβαίνει ποσοστό π.χ. 10% του συνόλου του στόλου που διαθέτει η Νομαρχία και εφόσον συνεκτιμάται η κατανάλωση σε λίτρα ανα 100 χλμ. και η εκπομπή ρύπων.
    2. Επειδή υπάρχει η πιθανότητα να κατηγορηθεί η κυβέρνηση ότι με την προμήθεια υβριδικών ευνοούνται ένας ή δύο κατασκευαστές , να δοθεί η δυνατότητα εναλλακτικά να γίνεται προμήθεια και μικρών επιβατικών, κυβισμού μικρότερου των 1400 κ.εκ., εφόσον η κατανάλωσή τους είναι μικρότερη κάποιας τιμής και η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ομοίως.
    Αυτή η δυνατότητα να ισχύσει για περίοδο δύο ετών το πολύ , εως ότου , όπως αναμένεται, να υπάρχει η δυνατότητα να διαθέτουν και άλλοι κατασκευαστές υβριδικά αυτοκίνητα.
    3. Στις υποχρεώσεις των συμμετεχόντων και προκειμένου να αναδειχθεί ο μειοδότης στους διαγωνισμούς μπορεί να συνεκτιμώνται και οι τιμές των προσφερομένων βασικών ανταλλακτικών για μία πενταετία κλπ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:39 | Παναγιώτης

    Καλή σαν αρχική σκέψη αλλά καλύτερο είναι να αποφεύγονται οι υπερβολές. Από τις θηριώδεις Mercedes και τα πολυτελή Lexus να μην φτάσουμε στα υβριδικά 1600άρια & 1400άρια, που ούτως ή άλλως μόνο 2 μοντέλα κυκλοφορούν. Πιστεύω ότι είναι αρκετή η επιλογή αυτοκινήτων μέχρι 2000cc κατά προτίμηση υβριδικών, αλλά κατά κύριο λόγο χαμηλής κατανάλωσης καυσίμων & παραγωγής ρύπων. Επομένως δεν πρέπει να αποκλειστούν ούτε τα βενζινοκίνητα ούτε τα πετρελαιοκίνητα. Και προπάντων να μην ξεχνάμε ότι κάποια στιγμή στο μέλλον η απόρριψη των άχρηστων μπαταριών των υβριδικών αυτοκινήτων θα γίνει κυρίαρχο πρόβλημα (μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι γίνονται οι παλιοί καταλύτες;)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:50 | Γ. Γκρίτσης

    Υπάρχει πρόβλεψη για τα στρατιωτικά αυτοκίνητα; Ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις σημειώνεται μεγάλη κίνηση στρατιωτικών αυτοκινήτων (πολλές φορές τύπου jeep)για μεταφορά αξιωματικών οι οποίοι θα μπορούσαν να κινηθούν με δικά τους μέσα ή ΜΜΜ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:37 | ΜΑΝΟΛΗΣ ΖΕΡΒΑΚΗΣ

    Απαραίτητο να καθορίζονται τα όρια κυβισμού των αυτοκινήτων. Με γνώμονα τους χαμηλούς ρύπους, τη χαμηλή κατανάλωση και τη μέγιστη ασφάλεια των μετακινούμενων.

    Δεν είναι απαραίτητο να έχουν όλοι οι υπουργοί και κυρίως οι υφυπουργοί. Να εξαρτάται και η χρήση τους ανά περίπτωση μετακίνησης. (χλμ, ώρα μετακίνησης, λόγος μετακίνησης, κ.α.)

    Να γίνεται καταγραφή των δρομολογίων, (ίσως να υπάρχει και όριο μετακινήσεων). Τα service και η βενζίνη να προμηθεύεται κατόπιν διαγωνισμών.

    Να γίνεται διαγωνισμός και στην περίπτωση αγοράς νέων αυτοκινήτων.

    Να είναι εμφανές πως τα αυτοκίνητα ανήκουν στο δημόσιο.

    Να υπόκεινται κανονικά σε ελέγχους (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), όρια ταχύτητας, ΚΟΚ, κλπ.

    Να μην χρησιμοποιήται από τρίτα άτομα (όπως οικογενειακά πρόσωπα υπουργών) και να μην χρησιμοποιήται για προσωπικές μετακινήσεις.

    Τη διαχείριση όλου αυτού του στόλου να την έχει κάποιο αρμόδιο γραφείο. Όχι ο κάθε υπουργός να είναι υπεύθυνος.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:28 | Δρακάκης Ανέστης

    1.Πολύ καλό το μέτρο του περιορισμού του στόλου τών δημοσίων αυτοκινήτων.
    2.Βέβαια μπορούμε σε πρώτη φάση να αρκεστούμε στην απόσυρση τών περισσότερο ρυπογόνων αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων με την μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων. Η ανανέωση με νέα υβριδικά θα μπορούσε να περιμένει λίγα χρόνια ακόμη διότι σε πρώτη φάση η άμεση αγορά τους θα δημιουργούσε περισσότερα έξοδα.

    3.Τα δρομολόγια που κάνουν τα δημόσια αυτοκίνητα είναι εύκολο να ελεγχθούν υπολογίζοντας την απόσταση συγκεκριμένων διαδρομών που θα έπρεπε να γίνουν μέσω τού Google Maps και τής μέσης κατανάλωσης του αυτοκινήτου. Με τον τρόπο αυτό θα περιορίζονταν οι «ιδιωτικές χρήσεις» τών δημόσιων μέσων.

    4.Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι είναι αντιπαραγωγικό να κινείται ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών μέσα στην πόλη. Με την λογική αυτή θα μπορουσαν να υπάρχουν αυτοκίνητα πολύ μικρότερου κυβισμού και κατά συνέπεια μικρότερης κατανάλωσης για τις μετακινήσεις τών δημοσίων λειτουργών μέσα στην πόλη. Τα έξοδα για καύσιμα θα μπορούσαν με τον τρόπο αυτό να περιοριστούν τουλάχιστον στα μισά!

    5.Γιατί δεν μπορούν οι δημόσιοι λειτουργοί να μετακινούνται μέσα στην πόλη με ένα αυτοκίνητο 1000 ή 1200 κυβικών και θα πρέπει να διαθέτουν ένα αυτοκίνητο ή τζίπ 1600 κυβικών για να πηγαίνουν στη βουλή ?

    Με εκτίμηση,
    Α.Δ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:21 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΚΑΛΟΥΔΗΣ

    ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ
    ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΩΝ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ,
    ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ Η ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:47 | Ανδρέας Σακελλαρίου

    Θα πρέπει να συνεκτιμηθεί το κόστος συντήρησης στη διάρκεια ζωής του οχήματος. Ιδανικότερα να γίνει διαγωνισμός για operating leasing ώστε τα κόστη συντήρησης να είναι γνωστά και σταθερά κατά το πλείστον.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:34 | ΓΙΑΝΝΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκαθαριστει ότι η Δημόσια Διοίκηση είναι διάφορη του Δημόσιου Τομέα της Οικονομίας. Η πρώτη περιλαμβάνει τον εκτελεστικό βραχίονα του Κράτους από την Προεδρία της Δημοκρατίας ως τους ΟΤΑ Α΄βαθμίδος ενώ ο δεύτερος περιλαμβάνει τις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς κοινής ωφέλειας. Υπό αυτό το πρίσμα, η ΔΕΗ ΑΕ ανήκει στον 2ο ενώ η ΡΑΕ στην Διοίκηση. Ως κρατικά αυτοκίνητα δεν μπορεί να θεωρούνται τα αυτοκίνητα επιχειρήσεων (π.χ. ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κ.α.). Πρέπει να επανακαθοριστούν τα όρια Δημόσιας Διοίκησης-Δημοσίου Τομέα της Οικονομίας με σαφήνεια και χαρτογράφηση των υπηρεσιών υπό το πρίσμα Συστήματος Διοίκησης Ποιότητος για ολόκληρη την Διοίκηση.

    Η ανωτέρω επισήμανση υποδεικνύει και το υποβόσκων πρόβλημα του παρόντος Σχεδίου ΚΥΑ (άρθρο 1).

    Επιπροσθέτως, θεωρώ ότι εκτός των κρατικών οχημάτων, μαχαίρι πρέπει να πέσει και στις δαπάνες των Βουλευτών οι οποίοι πρέπει να περιορισθούν αυστηρώς σε βουλευτική αποζημίωση, ουδόλως έχουσα σχέση με μισθό που οδηγεί σε άλλες υποχρεώσεις την Διοίκηση (επιδόματα, συνταξιοδοτικά δικαιώματα κ.λ.π.). Το ίδιο πρέπει να ισχύσει και για τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, τον Πρωθυπουργό και κάθε αιρετό «άρχοντα» (έως τους Δημάρχους και κοινοτάρχες).

    Καλή αρχή με αυτή την δημόσια διαβούλευση που ως πρακτική ακολουθείται εδώ και 10ετίες από την Ευρωπαϊκή Ενωση και από κάποιες ελληνικές δημόσιες Αρχές τα τελευταία χρόνια (όπως οι ΕΕΤΤ, ΡΑΕ)

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 15:49 | ιωαννης τασοπουλος

    Κύριοι της Κυβέρνησης.
    Νομοθετείστε, πάρτε τα κατάλληλα μέτρα, αλλά να κάτσετε να διαβάσετε τι λέει ο κάθε ένας από εμάς για το θέμα αυτό, θα χάσετε το τραίνο!!!
    Σας εκλέξαμε για να κυβερνήσετε και οχι να ανοίξουμε ατέρμωνες, μεταξύ μας, συζητήσεις.
    Καλή επιτυχία .

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:25 | Angeloudis Markos

    To mono pou exw na pw einai ena megalo mpravo.H arxi egine kai elpizw se mia kaliteri sinexeia.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:55 | ΓΙΑΝΝΗΣ 24100

    Σίγουρα είναι πολύ θετική η απόφαση που πρόκειται να λειφθεί για τα κρατικά αυτοκίνητα και ήταν αναγκαία. Θέλω πάντως να επισημάνω ότι ο κυβισμός των αυτοκινήτων σε ορισμένα πρόσωπα πρέπει να παραμείνει μεγάλος για λόγους ασφαλείας . Τα πρόσωπα που θα πρέπει να έχουν γρήγορα αυτοκίνητα να επιλεχτούν με αυστηρότητα και να είναι σε πρόσωπα της κυβέρνησης και του Προέδρου της Δημοκρατίας.
    Θα πρέπει επίσης να πέσει μαχαίρι στις μετακινήσεις των μελών της οικογενείας των στρατιωτικών με τα διάφορα λεωφορεία του στρατού. Δεν είναι δυνατόν να τα πηγαίνουν στο σχολείο αλλά και στα φροντιστήρια καταναλώνοντας καύσιμα αλλά να απασχολούν και στρατιώτες .
    Ένα άλλο πράγμα που θα έπρεπε να αναθεωρηθεί και δεν ανήκει στην ενότητα που σχολιάζω τώρα είναι τα ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ που παίρνουν στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ το υπό σύνταξη προσωπικό. Συγκεκριμένα ενώ υπηρετούν στην Καλαμάτα ,όταν είναι να πάρουν σύνταξη δηλώνουν σαν κατοικία μόνιμης διανομής σε περιοχή των συνόρων (Αλεξανδρούπολη, Ρόδο, κ.α).
    βάζοντας την διεύθυνση ενός γνωστού τους , παίρνουν από το φρουραρχείο μια σφραγίδα ότι παρουσιαστήκαν και μετά καταθέτουν το φύλλο πορείας στην υπηρεσία για να πάρουν τα οδοιπορικά τα οποία φθάνουν στο ποσό των 1200 ευρώ. Θα μπορούσαν να ζητούν ένα πρόσφατο λογαριασμό ΔΕΗ και να δείτε πόσοι θα έπαιρναν τα χρήματα αυτά. Δεν είναι δυνατόν να είσαι στο σπίτι σου και να κάνεις ένα ταξιδάκι και να εισπράττεις αυτά το ποσό.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:45 | κωνσταντίνος κουκάκης

    είναι εκδήλωση φιλελεύθερης ολιγαρχίας να εμμένετε στην πολυτελή κυβερνητική διαβίωση,όταν υπάρχουν απλήρωτοι καθηγητές ενισχυτικής διδασκαλίας, νοσοκομεία με ανύπαρκτο φαρμακευτικό υλικό,
    απλήρωτες υπερωρίες γιατρών, ελλιπέστατο προσωπικό στην πυροσβεστική και καταργημένοι φύλακες στα σχολεία

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:45 | Νίκος Μπούνας

    Τελικά με δημόσιες υπηρεσίες που ΗΔΗ διαθέτουν περισσότερα από 5 επιβατικά τί θα κάνετε, όπως για παράδειγμα η Νομαρχία;
    http://nom-athinas.gov.gr/main/attachments/929_ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ%202009%20ΝΑ.xls
    (http://nom-athinas.gov.gr/main/index.php?option=com_content&view=article&id=929:-52009-&catid=4:2008-09-06-21-43-20&Itemid=32)

    Πολύ καλή η δημόσια διαβούλευση, καλή η θεωρία, αλλά περιμένουμε και την πράξη κε Υπουργέ. Ελπίζουμε να μην απογοητεύσετε εμάς τους πολίτες.

  • – Ο παραλογισμός του διαχωρισμού με βάση τον κυβισμό δυστυχώς συνεχίζεται: υπάρχει αυτοκίνητο 1.600 κ.εκ. με τιμή καταλόγου € 13.990 (Skoda Fabia 1.6 Ambiente) και άλλο με τιμή καταλόγου € 35.350 (BMW 316i Exclusive). Και, φυσικά, υπάρχουν δεκάδες μοντέλα ανάμεσα σε αυτό το φάσμα – που, όπως είναι εμφανές, ξεπερνά τα € 20.000! Λαμβάνεται άραγε υπόψη η τιμή αγοράς ή/και μακροχρόνιας μίσθωσης ή το ετήσιο κόστος χρήσης του καθενός;

    – Ο διαχωρισμός σε υβριδικά και «συμβατικά» είναι παραπλανητικός: γιατί θεωρείται «οικολογικό» ένα υβριδικό που εκπέμπει 109 gr CO2 ανά km (π.χ. Honda Civic 1.3 Hybrid) και όχι ένα βενζινοκίνητο με ακριβώς τις ίδιες εκπομπές CO2 (εν προκειμένω, ένα Toyota Aygo 1.0);

    – Γιατί συνεχίζεται αυτή η ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΗ απαγόρευση των ΝΤΙΖΕΛ; Μέχρι στιγμής, ουδείς μας έχει εξηγήσει ΕΠΑΡΚΩΣ τους λόγους για τους οποίους εμείς απαγορεύουμε ό,τι σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρείται δεδομένο. Εφόσον τα κρατικά αυτοκίνητα διανύουν, στην πλειονότητά τους πολλά χιλιόμετρα κάθε χρόνο, δεν εξυπακούεται ότι η σαφώς χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι και 50%) των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων σε σχέση με τις βενζινοκίνητες συνεπάγεται και αντίστοιχα μικρότερη επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από τη μία, και του περιβάλλοντος (λόγω χαμηλότερων εκπομπών CO2) από την άλλη;

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:43 | Χαραλαμος Βεργας

    Στην ιδιωτικη τους ζωη ολοι αυτοι χρησιμοποιουσαν αυτοκινητα τετοιου κυβισμου και πολυτελειας, με οδηγο? Στις μεγάλες Ανωνυμες Εταιρειες και στις πολυεθνικές τα μεγαλοστελέχη και οι διευθυντες εχουν τετοιου κυβισμου αυτοκίνητα με δυο-τρεις οδηγους για να καλυπτουνε τα ρεπο και ολο το εικοσιτετραωρο? Ολοι εμεις οι υπολοιποι δεν ενδιαφερομαστε για την ασφαλεια μας και χρησιμοποιουμε μικροτερα αυτοκινητα?

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:33 | ΦΩΤΗΣ

    Ποιος άραγε θα διαφωνήσει με τέτοια μέτρα.
    Χρειάζεται μια καλή καταγραφή των σημερινών συνθηκών και στη συνέχεια επαναπροσδιορισμός των αναγκών κίνησης.
    Στο στρατό θυμάμαι είχα έναν ταξίαρχο που δεν χρησιμοποιούσε το αυτοκίνητο της υπηρεσίας και μας έλεγε:
    «Κύριοι (ήμουν έφεδρος αξιωματικός), η υπηρεσία μας είναι η μόνη ίσως της κρατικής μηχανής που απορροφά κονδύλια δίχως να επιστρέφει ούτε δραχμή στα ταμεία του κράτους.
    Για το σκοπό αυτό θα πρέπει να εργαζόμαστε διπλά από τους άλλους υπαλλήλους και να καταναλώνουμε τα μισά αγαθά»
    Ευρυπίδης Τομαδάκης – 1986
    Σε αυτή την αρχή μπορεί να γίνει επανασχεδιασμός των δαπανώ της κρατικής λειτουργίας.
    Προχωρήστε με αποφασιστικότητα και ο λαός θα ακολουθήσει, όπως γίνεται πάντα με τις φωτισμένες ηγεσίας.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:35 | I. Πιτσιλος

    Και προσοχή στους μισθούς που θα προσφέρετε στους προέδρους και συμβούλους των ΔΕΚΟ

    Μην διστάζετε να προβείτε σε δραστική μείωση μισθών.
    Βρισκόμαστε σε εποχή ισχνών αγελάδων

    Υπάρχουν πολλοι επιστήμονες που θα ερχόντουσαν ευχαρίστως με τα μισά χρήματα απο αυτά που με άνεση έδινε η προηγούμενη κυβέρνηση στους κουμπάρους και τους κολλητούς

    Απλά να βρείτε ανθρώπους που έχουν όρεξη για δουλειά και με προσόοντα και με εφόδια

    Καλό κουράγιο και πάλι

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 14:14 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΛΙΔΕΡΟΣ

    ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΧΩ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ.
    ΜΟΝΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.
    ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟΥΣ ΣΤΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΟΜΙΣΘΩΣΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ.
    ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΤΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ ΑΣΥΜΦΟΡΟ.