Στην παρ. 1Α του άρθρου 202 του ν.3463/2006 (Α’114) προστίθεται περ. vii, ως εξής:
«vii. Σε φιλοζωικά σωματεία ή φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που εδρεύουν στον οικείο δήμο και είναι εγγεγραμμένα στο Υπομητρώο Φιλοζωικών Σωματείων και Οργανώσεων του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς που τηρείται στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Πρόσθετη προϋπόθεση για την επιχορήγηση αυτή αποτελεί η κατάρτιση σχετικού προγράμματος δράσης του σωματείου ή της οργάνωσης, για τον αντίστοιχο δήμο και η έγκρισή του από την πενταμελή Επιτροπή Παρακολούθησης του επιχειρησιακού προγράμματος διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς και πρόληψης δημιουργίας νέων αδέσποτων ζώων του οικείου δήμου. Με τις ίδιες προϋποθέσεις τα ανωτέρω σωματεία και οργανώσεις μπορούν να λαμβάνουν επιχορήγηση και από την οικεία περιφέρεια, εφόσον δραστηριοποιούνται εντός των ορίων της».
Αρχική Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Άρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
Άρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 563 ΣχόλιαΆρθρο 1 Σκοπός – Αντικείμενο
- 845 ΣχόλιαΆρθρο 2 Ορισμοί
- 586 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αρμόδιες αρχές
- 385 ΣχόλιαΆρθρο 4 Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 10.633 ΣχόλιαΆρθρο 5 Υποχρεώσεις ιδιοκτήτη δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς
- 4.431 ΣχόλιαΆρθρο 6 Εκτροφή, αναπαραγωγή και εμπορία ζώων συντροφιάς
- 699 ΣχόλιαΆρθρο 7 Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις των δήμων
- 241 ΣχόλιαΆρθρο 8 Χρηματοδότηση των δήμων – Πρόγραμμα Άργος
- 449 ΣχόλιαΆρθρο 9 Υιοθεσία αδέσποτων ζώων συντροφιάς
- 597 ΣχόλιαΆρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών
- 202 ΣχόλιαΆρθρο 11 Διοργάνωση εκθέσεων με ζώα συντροφιάς (σκύλοι, γάτες)
- 737 ΣχόλιαΆρθρο 12 Διατήρηση ζώων συντροφιάς σε κατοικίες
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αποτροπή πρόσβασης αδέσποτων ζώων συντροφιάς σε απορρίμματα
- 286 ΣχόλιαΆρθρο 14 Απαγόρευση συμμετοχής ζώων σε κάθε είδους θεάματα και άλλες συναφείς δραστηριότητες
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 15 Διατήρηση ζώων σε ειδικές εγκαταστάσεις
- 427 ΣχόλιαΆρθρο 16 Κακοποίηση των ζώων
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 17 Κατάρτιση και εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης και καταπολέμησης ζωονόσων
- 303 ΣχόλιαΆρθρο 18 Αντιμετώπιση λεϊσμανίωσης
- 192 ΣχόλιαΆρθρο 19 Εκπαίδευση, επιμόρφωση και προαγωγή της φιλοζωίας
- 242 ΣχόλιαΆρθρο 20 Συμπληρωματικές διατάξεις προστασίας των ζώων
- 244 ΣχόλιαΆρθρο 21 Ποινικές κυρώσεις
- 250 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διοικητικές κυρώσεις
- 499 ΣχόλιαΆρθρο 23 Καταφύγια
- 136 ΣχόλιαΆρθρο 24 Ίδρυση και λειτουργία περιφραγμένων πάρκων σκύλων
- 30 ΣχόλιαΆρθρο 25 Σκύλοι βοήθειας και ζώα θεραπείας
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 26 Περισυλλογή, ταφή και αποτέφρωση νεκρών ζώων συντροφιάς
- 188 ΣχόλιαΆρθρο 27 Πρόσβαση σε παραλίες
- 141 ΣχόλιαΆρθρο 28 Μητρώο Παραβατών
- 253 ΣχόλιαΆρθρο 29 Κίνητρα για τη σήμανση, τη στείρωση και την υιοθεσία σκύλων και γατών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 30 Αρμοδιότητα Συνηγόρου του Πολίτη
- 102 ΣχόλιαΆρθρο 31 Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών σκύλων
- 121 ΣχόλιαΆρθρο 32 Εκπαίδευση Σωμάτων Ασφαλείας
- 2.508 ΣχόλιαΆρθρο 33 Ειδική Επιτροπή Παρακολούθησης
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 34 Υπεύθυνος για θέματα ζώων συντροφιάς – Διαδικασία τροποποίησης του Οργανισμού της Εσωτερικής Υπηρεσίας των δήμων
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 35 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης
- 272 ΣχόλιαΆρθρο 36 Αναφορά περιστατικών κακοποίησης ζώων
- 331 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αξιολόγηση εφαρμογής
- 808 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ, ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ, ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 39 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις
- 130 ΣχόλιαΆρθρο 41 Τελικές και καταργούμενες διατάξεις
- 75 ΣχόλιαΆρθρο 42 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαΐου 2021, 22:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2021, 22:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Ανάλυση Συνεπειών Ρύθμισης: Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
331 Σχόλια 28322 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ
.Αν είναι δυνατόν…το Νομοσχέδιο είναι ακόμα στην διαβούλευση και οι επιτήδειοι παίρνουν παράνομα TRACES και κάνουν παράνομες υιοθεσίες , που να ψηφιστεί κι’όλας..
ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί τους εκμεταλλευτές των αδέσποτων..
Ναι στην επιχορήγηση σωματείων που είναι εγγεγραμμένα στο ΕΜΖΣ για να εκτελούν το έργο που και οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι ανεξάρτητα από τους Δήμους αλλά να ελέγχονται για αυτό όπως και οι Δήμοι.
H καταχώρηση φιλοζωικών σωματείων στο Μητρώο του ΕΜΖΣ θα πρέπει να γίνεται με αυστηρές προϋποθέσεις (εγκαταστάσεων αδειοδοτημένου καταφυγίου, εξοπλισμό, κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό).
Ο συντάκτης του Σ/Ν επαναλαμβάνει, ακατανόητα, τη συνδυαστική χρήση των όρων “φιλοζωικά σωματεία και φιλοζωικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα”.
Οι φιλοζωικές οργανώσεις είναι, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, είτε σωματεία είτε αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρίες. Εάν σκοπός είναι να συμπεριλαμβάνονται οι ενώσεις προσώπων και οι κοινωνικές συνεταιριστικές επιχειρήσεις, θα πρέπει να καταγράφεται ρητά και να προκύπτει ευθέως η συσχέτισή τους με τον όρο “φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα”, που δεν απαντάται αλλού.
“Φιλοζωική οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα”: Προκαλεί ερωτήματα η πρόβλεψη χρηματοδότησης μιας νομικής μορφής που δεν ορίζεται νομικά στο ελληνικό δίκαιο.
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Δεν είναι κακό να λαμβάνουν επιχορήγηση, εννοείται.
Το κακό είναι ότι αυτό θα το αποφασίζουν οι ίδιοι, μιας και θα μετέχουν με 2 μέλη στην Επιτροπή.
Πόσο αντικειμενικά δηλαδή θα γίνονται αυτές οι επιχορηγήσεις;;;;;;
Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει!!!!
Επιχορήγηση των Ομίλων Ελληνικών φυλών, νόμιμων μη κερδοσκοπικών σωματείων με σκοπό την διάσωση των Ελληνικών φυλών.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Η επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων δεν έχει νόημα. Αν αυτά δεν μπορούν να προσφέρουν χωρίς την κρατική χρηματοδότηση τότε δεν έχουν λόγο συμμετοχής στα προγράμματα αδέσποτων. Τα σωματεία πρέπει να προσφέρουν στους δήμους και όχι οι δήμοι στα σωματεία.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Οχι στην επθχορηγηση φιλοζωικων σωματειων,τα φιλοζωικα σωματεια ειναι εθελοντικα οχι μισθωσης,χρηματα και διαχειρηση μονο στους δημους
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Ναι στην επιχορήγηση άλλα με αυστηρά κριτήρια και αφού έχουν περάσει τουλάχιστον 4 χρόνια συνεχούς λειτουργίας του σωματείου ή της οργάνωσης και αφού έχουν κατατεθεί τα πρακτικά όλων των δράσεων.
Απαραίτητη η κατοχύρωση μεσολάβησης των οργανώσεων αυτών για στειρώσεις ή/και έξοδα περίθαλψης δεσποζόμενων, ιδιοκτητών που δεν έχουν τους πόρους να τα φροντίσουν.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Άμεση, επαρκής χρηματοδότηση για τη διαχείριση των ζώων όχι αόριστες προβλέψεις. Συγκεκριμένες πηγές χρηματοδότησης των Δήμων αλλά και φιλοζωικών που να καλύπτουν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούν. Συγκεκριμένα κριτήρια για την επιδότηση ή τη δωρεάν στείρωση και θεραπεία δεσποζόμενων με βάση εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.
Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
Επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Για πάρα πολλά χρόνια οι όμιλοι Ελληνικών φυλών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που εκπροσωπούν τις αυτόχθονες Ελληνικές φυλές, πασχίζουν «αβοήθητοι» από την πολιτεία να διασώσουν και να διαφυλάξουν τις αρχαίες αυτές ράτσες. Ποτέ δεν υπήρξε μέριμνα από το αρμόδιο υπουργείο για οικονομική στήριξη προγραμμάτων, που μέσω αυτών θα βοηθηθούν οι Ελληνικές φυλές, αλλά θα δραστηριοποιούνταν οι όμιλοι περισσότερο ως προς τη διαμόρφωση της κυνοφιλικής παιδείας των Ελλήνων κυναγωγών, που θα είχε ως αποτέλεσμα την επιμόρφωσή τους στους κανόνες της καθαρόαιμης, οργανωμένης, νόμιμης και δηλωμένης εκτροφής. Για τους ίδιους λόγους θα μπορούσαν να δοθούν επιχορηγήσεις στον ΚΟΕ, στους ομίλους φυλών και στα Κυνοφιλικά σωματεία, για την κατάρτιση ανάλογων προγραμμάτων με σκοπό τη μείωση των αδέσποτων.
οχι στις επιχορηγησεις φιλοζωικων σωματειων
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
οχι στην οικονομικη ενισχυση των φιλοζωικων σωματειων….τους εχουμε δωσει τοσα λεφτα και μετα τα παιρνανε και απο αλλες χωρες….αρκετα λεφτα φαγανε απο τον κοσμο…ας πανε να δουλεψουν….τα λεφτα του ελληνικου λαου να πανε στους αρμοδιους φορεις..σταματηστε να παιζετε με τα λεφτα των ελληνων και τα ζωα
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ…ΟΧΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ…Ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕς ΜΑΣ…ΗΔΗ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΖΗΤΑΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΛΕΦΤΑ..ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΝΕΡΓΟΙ Κ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΖΩΑ…
Οχι στις επιχορηγησεις των φιλοζωικων σωματειων..Απαραδεχτο νομοσχεδιου που ειναι εις βαρος των ζωων..αποσυρση τωρα
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΟΖΩΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους.
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία της Υγείας των Ζώων, η διαχείριση αλλά και η παρακολούθηση του πληθυσμού των αδεσπότων ζώων είναι δέσμια αρμοδιότητα και του Δήμου (τοπική Αρμόδια Αρχή) για τη διασφάλιση πρωτίστως της κτηνιατρικής Δημόσιας Υγείας (καταπολέμηση και πρόληψη ζωοανθρωπονόσων), αλλά και της υγείας και ευζωίας των ζώων.Ως εκ τούτου είμαστε αντίθετοι με το άρθρο που προβλέπει επιχορήγηση φιλοζωικών σωματείων και φιλοζωικών οργανώσεων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η χρηματοδότηση να γίνεται απευθείας στον αρμόδιο φορέα διαχείρισης δηλαδή στους Δήμους.
Συμφωνώ με τις θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.