1. Με την επιφύλαξη ειδικότερων διατάξεων της ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας, καθώς και της υποπερ. ββ’ της περ. β’ της παρ. 5 του άρθρου 7, απαγορεύονται:
(α) η κακοποίηση, η κακή και η βάναυση μεταχείριση οποιουδήποτε είδους ζώου, όπως ιδίως ο δραστικός και ο μη ιατρογενής περιορισμός της φυσιολογικής κίνησης, οι μη επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, η εργασία που δεν προβλέπεται για το είδος του ζώου, η μη σύννομη αναπαραγωγή, ο εκούσιος τραυματισμός με απλή σωματική βλάβη και
(β) ο φόνος και ο βασανισμός των ζώων, με την εσκεμμένη πρόκληση έντονου σωματικού πόνου ή σωματικής εξάντλησης, επικίνδυνης για την υγεία τους, ιδίως με δηλητηρίαση, στραγγαλισμό, απαγχονισμό, πνιγμό/πνιγμονή, πρόκληση εγκαύματος, θερμοπληξία, ηλεκτροπληξία, κρυοπαγήματα, σύνθλιψη, ακρωτηριασμό (μη θεραπευτικό), πυροβολισμό (πρόκληση τραύματος ή/και θάνατος ζώου), ο εκούσιος τραυματισμός (βαριά, επικίνδυνη σωματική βλάβη), οι μάχες μεταξύ ζώων, η κτηνοβασία, η σεξουαλική κακοποίηση ζώου με χρήση αντικειμένων για τη σαδιστική ευχαρίστηση του δράστη και η εγκατάλειψη νεογέννητων ζώων. Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός.
2. Εξαιρουμένων των περιπτώσεων κινηματογραφικών ταινιών και γενικότερα οπτικοακουστικού υλικού εκπαιδευτικού προσανατολισμού, απαγορεύονται η πώληση, η εμπορία και η παρουσίαση, καθώς και η διακίνηση μέσω διαδικτύου οποιουδήποτε οπτικοακουστικού υλικού, όπως βίντεο ή άλλου είδους κινηματογραφικού ή φωτογραφικού υλικού, στα οποία απεικονίζεται οποιαδήποτε πράξη βίας έναντι ζώου, καθώς και η σεξουαλική συνεύρεση μεταξύ ζώων ή μεταξύ ζώου και ανθρώπου με σκοπό το κέρδος ή τη σεξουαλική ικανοποίηση ατόμων που παρακολουθούν ή συμμετέχουν σε αυτά. Στην ανωτέρω απαγόρευση συμπεριλαμβάνεται και η περίπτωση της μάχης μεταξύ ζώων.
3. Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα.
Συμφωνώ με τις ενστάσεις και τις προτάσεις της ΠΦΠΟ
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί κακοποίηση και ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
|Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Στο άρθρο 16§3 αναφέρεται ότι «Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα». Για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού που είναι η άμεση κτηνιατρική φροντίδα – περίθαλψη του τραυματισμένου από το ατύχημα ζώου, προτείνεται όπως στο πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων από τους δήμους του άρθρου 7, να υπάρξει σχετική ρύθμιση για 24ωρη παροχή κτηνιατρικής φροντίδας από τους συμβεβλημένου προς τούτο κτηνίατρους, ώστε σε συντρέχουσα περίπτωση να μεταβαίνουν στο τόπο του συμβάντος και να παρέχουν τις κτηνιατρικές υπηρεσίες τους.
Στο άρθρο 16§3 αναφέρεται ότι «Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα». Για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού που είναι η άμεση κτηνιατρική φροντίδα – περίθαλψη του τραυματισμένου από το ατύχημα ζώου, προτείνεται όπως στο πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων από τους δήμους του άρθρου 7, να υπάρξει σχετική ρύθμιση για 24ωρη παροχή κτηνιατρικής φροντίδας από τους συμβεβλημένου προς τούτο κτηνίατρους, ώστε σε συντρέχουσα περίπτωση να μεταβαίνουν στο τόπο του συμβάντος και να παρέχουν τις κτηνιατρικές υπηρεσίες τους.
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Πως είναι δυνατόν να βγαίνει ένα Νομοσχέδιο στη Διαβούλευση ενώ δεν υπάρχει ακόμα η απόφαση του ΣΤΕ και μάλιστα είναι γραμμένο από ένα Υπουργείο το οποίο δεν έχει καμία μα καμία αρμοδιότητα?
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί κακοποίηση και ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Συμφωνώ με τις ενστάσεις και προτάσεις της ΠΦΠΟ
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 1: Είναι άκρως σημαντικό να οριστεί το δέσιμο των ζώων ως κακοποίηση, ειδάλλως το φαινόμενο του μόνιμου δεσίματος δε θα εκλείψει ποτέ. Θα πρέπει επίσης να αναφερθούν ρητά, έστω και ενδεικτικά, ποιες είναι οι ΜΗ επιτρεπτές μέθοδοι εκπαίδευσης, για παράδειγμα: άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας, μέθοδοι που προκαλούν πόνο, στρες, αγωνία, χρήση κολάρων που προκαλούν ηλεκτροσόκ, πνίχτες κοκ. Να απαγορεύεται η περιφορά και η δημόσια σφαγή ζώων σε θρησκευτικές εορτές, πανηγύρια, λοταρίες, κληρώσεις, διαγωνισμοί κλπ., με έπαθλο ζωντανά ζώα, πχ. ΛΕΣΒΟΣ. Να αναφερθεί ξεκάθαρα το παστούρωμα ως κακοποίηση. Στο οικείο άρθρο να οριστούν ρητά οι ποινές για τα ανωτέρω. Στο δε οικείο άρθρο των διοικητικών κυρώσεων να οριστούν τα αντίστοιχα διοικητικά πρόστιμα και να επιβάλλονται πραγματικές κυρώσεις στους παραβάτες του νόμου και σε όσους είναι υπεύθυνοι για την κακοποίηση των ζώων, είτε είναι πολίτες είτε είναι αιρετοί. Παρ. 3: Η εγκατάλειψη τραυματισμένου μετά από τροχαίο, από τον οδηγό του οχήματος, πρέπει απαραίτητα να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα και δη στην κατηγορία του κακουργήματος, καθότι το γεγονός συμβαίνει εξαιρετικά συχνά.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Στο άρθρο 16§3 αναφέρεται ότι «Σε περίπτωση τραυματισμού ζώου συντροφιάς σε τροχαίο ατύχημα, ο υπαίτιος της πράξης αυτής υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα τον οικείο δήμο ή την Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να παρασχεθεί στο τραυματισμένο ζώο η απαραίτητη κτηνιατρική φροντίδα». Για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού που είναι η άμεση κτηνιατρική φροντίδα – περίθαλψη του τραυματισμένου από το ατύχημα ζώου, προτείνεται όπως στο πρόγραμμα διαχείρισης των αδέσποτων ζώων από τους δήμους του άρθρου 7, να υπάρξει σχετική ρύθμιση για 24ωρη παροχή κτηνιατρικής φροντίδας από τους συμβεβλημένου προς τούτο κτηνίατρους, ώστε σε συντρέχουσα περίπτωση να μεταβαίνουν στο τόπο του συμβάντος και να παρέχουν τις κτηνιατρικές υπηρεσίες τους.
Συμφωνω με τις θεσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας
Στείλατε Σήμερα στις 11:25 π.μ.
https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.opengov.gr%2Fypes%2F%3Fp%3D7914%26fbclid%3DIwAR0oOVoqJVWEXMScK0GQ0X0RQMpGj2s7Qj7Z1pjXv8muLUHWCBLvYiHFllE&h=AT0ssX5GDiVSgsE9wXRdvj8mxPohEM26u5TErb7jlJ0T9UnizujSw5PDi_t3Yn0XeYZ8YDik9Cfs_5zYjqzUAS-t6f_FZeA3IMPICuMKVKUArWVIveqMlMkJGtBXzgxi-bcPBQ
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική
γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Το άρθρο αναφέρεται στην κακοποίηση των ζώων και έρχεται σε αντίφαση με όλα όσα αναφέρει για κακοποίηση, αφού και η στείρωση θεωρείται ακρωτηριασμός και κακοποίηση, εφόσον δε γίνεται για λόγους υγείας.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί κακοποίηση και ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική
γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Άρθρο 16
Σε καταγγελίες κακοποίησης θα πρέπει να απαιτείται κτηνιατρική
γνωμάτευση από τη τοπική Διεύθυνση Κτηνιατρικής για την επιβεβαίωση της.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Συμφωνώ με τις θεσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδιας
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί κακοποίηση και ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Τασσόμαστε υπέρ των θέσεων της ZEH
Είμαστε εδώ, κοντά σας, σταθερά δίπλα σας, έτσι ώστε να συνεχίσουμε εθελοντικά αυτό που κάνουμε τόσα χρόνια για το δικαίωμα αξιοπρεπούς ζωής όλων των 4ποδων φίλων!
Να ευχαριστήσουμε καιεμείς με την σειρά μας, την εξαίρετη Δικηγόρο κα. Νίκη Τηλιακού που μας βοήθησε στην πλήρη και αναλυτική κατανόηση του συνόλου του νομοσχεδίου!
ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΒΥΡΩΝΑ
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.
Στο συγκεκριμένο άρθρο αναγράφεται η πρόταση: ‘‘Η στείρωση του ζώου, καθώς και κάθε άλλη κτηνιατρική πράξη με θεραπευτικό σκοπό, δεν θεωρούνται ακρωτηριασμός’’.
Αυθαίρετα και αντιεπιστημονικά διαχωρίζεται η στείρωση χωρίς θεραπευτικό σκοπό από κάθε άλλη ιατρική πράξη. Δεδομένου ότι και η στείρωση είναι ιατρική πράξη , σαφέστατα και αυταπόδεικτα αποτελεί ακρωτηριασμό αν δεν υπάρχει θεραπευτικός σκοπός.