Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ

Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:22 | Μαρία

    Συμφωνώ απόλυτα με την τροποποίηση, είναι δικαίωση για τους χιλιάδες υποψηφίους που αφιέρωσαν χρόνο και χρήματα για να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία που φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έγινε σωστά. Οι συμμετέχοντες ήταν πτυχιούχοι που δεν έδιναν πρώτη φορά εξετάσεις. Ταυτόχρονα, στην ΑΑΔΕ θα μπουν άτομα που έχουν γνώσεις και όχι από κινητικότητα ή αποσπάσεις κ.λ.π
    θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει βάση σε κάθε μάθημα, γιατί έτσι ήταν και στην προκήρυξη και σημαίνει γνώσεις σε όλα τα μαθήματα

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:58 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Πρέπει να απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες ΔΕ .

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:34 | ΚΩΣΤΑΣ

    Οι προκηρύξεις και οι διαγωνισμοί διενεργούνται με συγκεκριμένα κριτήρια που είναι γνωστά εξ αρχής . Επειδή κάποιοι δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν την βάση όσοι και να είναι αυτοί οι όροι δεν θα έπρεπε να αλλάζουν . Πλήρως αντισυνταγματική η απόφαση η οποία θα φέρει μόνο αντιδράσεις και θα ξανά δημιουργήσει αδικημένους και παράλογες παρόμοιες απαιτήσεις στο μέλλον …

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:29 | Πέτρος

    Με δεδομένη την αναδιαμόρφωση των κριτηρίων θεωρώ ως πιο δίκαιη λύση την κατάργηση της βάσης και την κατάρτιση πίνακα επιτυχόντων με βάση των γενικό μέσο όρο των μαθημάτων (με φθίνουσα σειρά).

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:00 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    Θεωρω οτι αυτη η αποφαση δικαιωνει τον κοπο ολων των υποψηφιων ,ειτε περασουν ειτε οχι. Ακομα κι αυτοι που δε θα περασουν θα ξερουν οτι δε περασαν επειδη καποιοι γραψαν καλυτερα και οχι γιατι δεν ηταν σωστος ο διαγωνισμος.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:38 | Νικόλαος

    Κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση το νομοσχέδιο. Θετικό να πέσει το όριο των επιμέρους μαθημάτων στο 40% ( αν και αναλογικά αφού ο μέσος όρος πέφτει από 60% στο 50% θα έπρεπε και τα επιμέρους να πάνε από 55% στο 45% ).
    Το σύγχρονο στέλεχος της ΑΑΔΕ οφείλει να έχει σαφή γνώση και των τριών εξεταζόμενων μαθημάτων και αυτό εξασφαλίζεται μόνο με όριο βάσης στα επιμέρους μαθήματα και όχι με μόνο το μέσο όρο όπως αναφέρουν κάποιοι σχολιαστές.
    ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΑΜΕΣΑ προκειμένου να μην καθυστερήσει λόγω προκήρυξης εκλογών.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 17:30 | Ηλίας

    Δεδομένου ότι η συνολική βαθμολογία στην προκήρυξη συμπεριλαμβάνει τα μόρια φαντάζομαι ότι θα συνυπολογιστούν. Αλλιώς θα είναι άδικο για τους υποψηφίους με αυξημένα προσόντα

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:18 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:32 | ΣΤΕΛΛΑ

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΣΑ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:28 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΑΙΑΣ

    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥς ΥΠΟΨΗΦΙΟΥς ΠΟΥ
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:20 | ΠΑΝΟΣ

    ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ, ΟΛΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ…ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΣΩΣΤΑ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ, ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:30 | Χριστίνα

    Εφόσον τροποποιήθηκαν οι όροι του αρχικού διαγωνισμού, το πιο δίκαιο είναι η διαμόρφωση λίστας φθίνουσας σειράς κατάταξης βάσει γενικού μέσου όρου μέχρι την κάλυψη όλων των θέσεων. Είναι πιο αξιοκρατικό και διασφαλίζει την πλήρη κάλυψη των θέσεων του διαγωνισμού. Γιατί να οριστούν οι βάσεις αφθαίρετα σε κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε αρχικά συμφωνηθεί και να μην καταργηθούν εντελώς?

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:23 | ΑΝΤΩΝΙΑ

    Ως πολίτης του ελληνικού κράτους και επί συναπτά έτη συναλλασσόμενη με την ΑΑΔΕ λόγω επαγγέλματος, η πιο ΔΙΚΑΙΗ απόφαση για όλους τους συμμετέχοντες είναι η κατάρτιση πινάκων βάσει γενικού Μ.Ο. κατά φθίνουσα σειρα. Ας μη ξεχνάμε ότι υπάρχει αξιόλογοι συνάδελφοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, προϋπηρεσία πάνω σε συναφές αντικείμενο, οι οποίοι θυσίασαν τον ίδιο τους το χρόνο και μόχθο και ενώ έγραψαν άριστα σε 2 από τα τρία μαθήματα, τώρα δεν πιάνουν τη βάση του 50%. ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ!!!!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:58 | Νικολέτα

    Δεδομένου της λιγοστής απορρόφησης των προσωρινώς επιτυχόντων μόνο σε μεγάλες πόλεις στην ΑΑΔΕ, προτείνουμε την απορρόφηση συμμετεχόντων βάσει ενός γενικού Μ.Ο., καθώς ο εν λόγω διαγωνισμός ενέπαιξε χιλιάδες υποψηφίους λόγω της έλλειψης σοβαρότητας και ελλιπούς οργάνωσής του. Ας καταριστούν πίνακες με γενικό Μ.Ο. βάσει φθίνουσας σειράς.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:00 | ΝΕΛΛΗ

    Άδικο !! ΔΕΝ είναι σωστό να αλλάξουν τώρα, οι όροι του γραπτού διαγωνισμού που διεξήχθη, διότι δεδομένης της αρνητικής βαθμολογίας οι εξεταζόμενοι προσάρμοσαν τις απαντήσεις τους, προκειμένου να συγκεντρώσουν τη βάση που προβλεπόταν τότε. Αν για παράδειγμα γνώριζαν ότι η βάση ήταν χαμηλότερη θα απαντούσαν σε περισσότερες απαντήσεις , ακόμη και αν δεν ήταν εντελώς σίγουροι για την απάντηση. Θεωρώ ότι πρέπει να διεξαχθεί γρήγορα νέος διαγωνισμός, προκειμένου να καλυφθούν οι θέσεις που έμειναν κενές.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:09 | Ελενη

    Πρέπει να υπάρχει πίνακας κατάταξης και δεξαμενή επιλαχοντων ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και να πάρουν από τη δεξαμενή υποψιφους χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες..όλοι οι υποψήφιοι είναι υψηλού επιπέδου με μεγάλο μορφωτικό επίπεδο..δύο μεταπτυχιακά και δύο προπτυχιακά και αυτός ο διαγωνισμός τους εκμηδένισε όλα τα προσόντα λόγο το ότι στα θέματα δεν έγινε διασπορα θεμάτων και αντικειμένων..επίσης ευνοήθηκε μικρό ποσοστό υποψηφίων που τυγχάνει να είναι εγγεγραμμένοι στο ΕΚΠΑ κ στην ασοεε και να έχουν τα θεματα διότι αυτά ήταν copy paste της εξεταστικής τους..από κει κ πέρα πρέπει να βρεθεί δίκαιη λύση για όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό το διαγωνισμό και όχι για ακόμη μια φορά ευνοϊκότερες συνθήκες για τους λίγους..η μείωση βάσης δε θα δώσει τη λύση αλλά θα αύξηση περαιτέρω δικαστικές διαμάχες μεταξύ των υποψηφίων που θα έρχονται σε αντιπαράθεση λόγο της μη δίκαιης απόφασης.το πιο ακριβοδικαιο είναι να γίνει πρόσληψη με σειρά κατάταξης μέχρι την κάλυψη των θέσεων
    Ας μη γίνει ακόμη μια φορά ένα φιάσκο
    Ας πρυτανευσει η λογική κ η δικαιοσύνη σε ολους

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:05 | Παναγιώτης

    Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση. Να ληφθούν υπόψιν και οι ειδικές θέσεις.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:23 | ΧΑΛΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

    Σε πολύ σωστή κατεύθυνση λειτουργεί η συγκεκριμένη ρύθμιση ως μια ευέλικτη πρακτική διακυβέρνησης, έτσι ώστε να εξυπηρετηθουν οι σκοποί μιας μοντέρνας Δημόσιας διοίκησης, δηλαδή η κάλυψη των κενών θέσεων που προέκυψαν από τον διαγωνισμό της 1Γ, και να μη μεινουν ακάλυπτες χρόνιες λειτουργικές ανάγκες της ΑΑΔΕ και να αποφευχθούν επιπλέον έξοδα και καθυστερήσεις από την διοργάνωση ενός ακόμα κοστοβορου και χρονοβόρου νέου διαγωνισμού. Ωστόσο, θα πρέπει επίσης να γίνει μέριμνα για μια καρποφόρα λύση και για τις κενές θέσεις με υπερεξειδικευμενα προσόντα (όπως στατιστικής, πληροφορικής κλπ) από τους υπάρχοντες διαγωνιζόμενους, εφόσον αυτό καθίσταται δυνατό και ικανό.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:18 | MARINA

    H πιο δίκαιη και αξιοκρατική λύση είναι να σχηματιστεί πίνακας κατάταξης με φθίνουσα σειρά βάσει μέσου όρου των τριών μαθημάτων. Το 50 % δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς ως βάση!!Ενώ το 40 είναι αυθαίρετο και φωτογραφικό και γεννά νέες αδικίες σε μεγάλη μερίδα υποψηφίων που έγραψαν πολύ καλά σε 2 από τα 3 μαθήματα και έχουν υψηλό ΜΟ.

    Και γιατί 40 και όχι 35??Το 40 από το 35 είναι 2 ερωτήσεις (2χ1,67+ 2χ0,58).Σιγά την διαφορά!!Δηλαδή κάποιος που απάντησε λάθος σε 2 ερωτήσεις και έχει όμως ΜΟ 58 αξίζει λιγότερο από κάποιον που έχει έναν μέτριο βαθμό (50 δηλαδή) σε όλα. Ωραία αξιοκρατία.!!!Ωραίο κράτος δικαίου!!!Θα πορευτείτε μόνοι σας στο τέλος γιατί όλοι θα φύγουμε έξω όπου τέτοια έκτροπα σε διαγωνισμό δεν έχουν συμβεί σε καμία ευρωπαϊκή χώρα!!

    Στο φινάλε κάντε νέο διαγωνισμό, αν είναι να δημιουργήσετε νέες αδικίες!!Όπως αποδείξατε με τον 2 Γ μπορείτε σε 3 μήνες να τον διοργανώσετε!!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:49 | Ιωάννης

    Ορθή απόφαση. Δεν πρέπει να ενδώσετε στις απαιτήσεις για πλήρη κατάργηση της βάσης στα μαθήματα γιατί το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου πρέπει να διαθέτει ένα μίνιμουμ γνωσιακής επάρκειας και κατάρτισης

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:26 | Ηλιάνα

    Λόγω της μεγάλης αποτυχίας και της ανάγκης επίλυσης του ζητήματος με τον πλέον δίκαιο τρόπο, θεωρώ πως η κατάργηση της βάσης και η κατάρτιση πίνακα επιτυχόντων με ενιαίο πίνακα γενικού μέσου όρου (με φθίνουσα κατάταξη) είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση. Ελπίζω να υλοποιηθεί.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:59 | ΝΑΤΑΣΑ

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ, ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΤΗΣ 1Γ/2022 ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ…ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚΑΙΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:40 | Αγνή

    Τα πρωτοφανώς χαμηλά ποσοστά επιτυχίας κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη εύρεσης μιας πρόσφορης λύσης . Επικροτώ την παρούσα πρόταση και θεωρώ πως κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 16:31 | κατερίνα

    Θεωρώ δίκαιη και απαραίτητη την τροποποίηση των βάσεων στο 40% ανά μάθημα και 50% στο σύνολο της βαθμολογίας δεδομένης της μεγάλης αποτυχίας των εξεταζομένων. Σκοπός να καλυφθούν οι προκηρυσσόμενες θέσεις τηρώντας πάντα ένα ελάχιστο ποσοστό βαθμολογίας ανά μάθημα καθώς και της συνολικής βαθμολογίας.θεωρω άδικη την κατάργηση της βάσης ανά μάθημα καθώς αδικεί αυτούς που προσπάθησαν να έχουν μια αξιοπρεπή απόδοση και στα τρία εξεταζόμενα μαθήματα. Ευχαριστώ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:09 | Παρασκευή

    Αμεση ψήφιση του νόμου για μείωση της βάσης στο 40% ανά μάθημα και στο 50% συνολικης βαθμολογίας με απώτερο σκοπό την κάλυψη των θέσεων από υποψήφιους που προσπάθησαν πολύ αφιερώνοντας χρήματα και χρόνο.θεωρω δίκαιη την περαιτέρω μείωση της βάσης στις ειδικές κατηγορίες έτσι ώστε οι θέσεις να καλυφθούν από ανθρώπους που είναι σε αυτές τις κατηγορίες ώστε να πληρειται το κοινωνικό αυτό κριτήριο του διαγωνισμού .

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:32 | Παντελής Χριστοδούλου

    Δίκαιη και ορθή έστω και εκ των υστέρων η τροπολογία. Αποκαθίσταται έστω και κατά αυτόν τον τρόπο μια αδικία εις βάρος ανθρώπων που επένδυσαν σε αυτό το διαγωνισμό παντει τρόπω…Δεν είμαι υποψήφιος αλλά τα επιχειρήματα περί αντισυνταγματικότητας που διαβάζω εδώ κλπ είναι τουλάχιστον υποκριτικά απέναντι στο πραγματικό γεγονός ότι κάποιοι ενώ κόπιασαν βρέθηκαν απογοητευμένοι λόγω των κακώς θεσπιζομενων κριτηρίων του διαγωνισμού. Συνεπώς είναι από κάθε πλευρά δίκαιη η αποκατάσταση ενός σφάλματος ώστε να καλυφθούν και οι ανάγκες της ΑΑΔΕ που είναι ήδη μεγάλες.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:00 | ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ

    Η προς ψηφιση διάταξη νόμου είναι καθόλα ορθή και δίκαιη δεδομένου του βαθμού δυσκολίας του διαγωνισμού, της αρνητικης βαθμολογίας καθώς και των κριτηριων- παραγόντων που λειτουργησαν ανασταλτικά στην επιτυχή πραγμάτωση του από μεγάλη μερίδα διαγωνιζομένων. Επιπρόσθετα, δεν πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι διαγωνίστηκαν άτομα σε εντελώς άγνωστα για εκείνους αντικείμενα (νομικοι σε ζήτηματα αμιγώς οικονομικα-λογιστικά και οικονομολόγοι σε ζητήματα αμιγώς νομικά). Όλα αυτά σε συνδυασμό με την τεράστια ύλη, τα άγνωστα αντικείμενα, τον πολύ περιορισμένο χρόνο προετοιμασίας συνηγορούν στην προτεινόμενη αλλαγή των βάσεων και του Μ.Ο. του κάθε μαθήματος. Άλλωστε, εν κατακλείδι, θα ωφεληθούν αμφότεροι- και η ΑΑΔΕ με την πλήρωση των υποστελεχομένων υπηρεσιών της και οι υποψήφιοι που λόγω της πρωτοφανούς δυσκολίας θεμάτων έμειναν εκτός. Ελπίζουμε να ψηφιστεί το νομοσχέδιο το συντομότερο δυνατόν!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:04 | ΝΑΤΑΣΑ

    Να γίνει νέος διαγωνισμός αν είναι να μπει βάση 40 σε κάθε μάθημα, πάτε να κάνετε μεγαλύτερη αδικία..,ΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:15 | ΝΑΤΑΣΑ

    Καθόλου σωστή κίνηση, θα δημιουργήσει μεγαλύτερη αδικία και προφανώς δικαστικές διαμάχες…το πιο δίκαιο είναι φθίνουσα σειρά κατάταξης με το ΜΟ για να καλυφθούν όλες οι θέσεις.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:03 | Κατερινα

    Δεν είναι δίκαιη για κάθε μάθημα η βάση διότι πολλοί υποψήφιοι μένουν εκτός και αδικουνται θα πρέπει να παρθεί μια απόφαση για που θα ευνοεί όλο το σύνολο και όχι συγκεκριμένη μειονότητα και το δίκαιο είναι να μη υπάρχει βάση και να υπάρχει πίνακας κατάταξης από τον υψηλότερο σε μέσο όρο μέχρι και τη. Κάλυψη των θέσεων ώστε να μη υπάρχουν περαιτέρω δικαστικές διαμάχες και πρόσφυγες απαιτούνται δικαιοσύνη για το γενικό σύνολο

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:53 | Βασιλικη

    Θα πρέπει να μη υπάρξει βάση σε κάθε μαθημα διότι έτσι αδικουντσι μεγάλη πλειοψηφία υποψηφίων..προτείνω να βγει πίνακας κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά μέχρι την κάλυψη των θέσεων για να μη υπάρξει προστριβή και διχόνοια και δικαστικές διαμάχες μεταξύ των υποψηφίων που έρχονται σε αντιπαράθεση..

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:23 | ΑΘΑΝΑΣΊΑ

    ΣΥΝΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ-ΡΥΘΜΙΣΗ!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:12 | Αλέξανδρος

    Ως βάση για τον μέσο όρο μαθημάτων στο 50%, την θεωρώ απολύτως δίκαιη την πρόταση στο παραπάνω άρθρο δεδομένου του μικρού αριθμού επιτυχόντων-διοριστέων βάσει των αρχικών δεδομένων του ΦΕΚ της προκήρυξης.
    Την βάση στα επιμέρους μαθήματα την θεωρώ εξίσου δίκαιη στο 40% καθώς ουσιαστικά είναι σαν να δεχόμαστε ότι , εξαιρουμένης της αρνητικής βαθμολογίας, κάποιος απάντησε σωστά στο 55% των ερωτήσεων.
    Επιβεβαιώνεται εν μέρει ότι το 40% με αυτά τα δεδομένα είναι ουσιαστικά το 55% επιτυχίας σε κάθε μάθημα αφαιρώντας τις λανθασμένες απαντήσεις με την αρνητική βαθμολογία που εφαρμόστηκε.
    Επομένως το 40% = (55% σωστών απαντήσεων – το ποσοστό αρνητικής βαθμολογίας), απολύτως δίκαιο μέτρο το οποίο «χαρίζει» την αρνητική βαθμολογία μεν και απαιτεί ελάχιστο ποσοστό σωστών απαντήσεων σε κάθε μάθημα το 55%.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:51 | Βασίλειος

    Από τη στιγμή που δεν καλύπτονται οι θέσεις με τις ισχύουσες διατάξεις, θεωρώ πως η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι η μοναδική ενδεδειγμένη λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει. Μία άλλη λύση θα ήταν η διεξαγωγή νέου γραπτού διαγωνισμού, όμως είναι μια χρονοβόρα και κοστοβόρα διαδικασία, η οποία μάλιστα διαιωνίζει το πρόβλημα κενών θέσεων στην ΑΑΔΕ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:32 | ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΜΑΧΙΔΗΣ

    Οι θέσεις εκείνες που προβλέπεται να καλυφθούν μόνο από τρίτεκνους, πολύτεκνους και Α.Μ.Ε.Α καθ τέκνα τους είναι προτιμότερο να μην τεθούν όρια στη μείωση των μονάδων ή να μειωθούν περισσοτερο, έτσι ώστε να γίνει δυνατό να καλυφθούν όλες αυτές οι θέσεις, οι οποίες τυγχάνουν λίγες αποκλειστικά από τρίτεκνους, πολυτεκνους και Α.Μ.Ε.Α. Διότι σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει η πιθανότητα ορισμένες από τις θέσεις αυτές είτε να μείνουν κενές, είτε να καλυφθούν τελικώς από υποψηφίους της γενικής κατηγορίας και έτσι να μην ικανοποιηθεί ο κοινωνικός σκοπός της ύπαρξης αυτών. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που αναφέρουν οι συνυποψήφιοι μου

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:56 | ΜΑΡΙΑ

    ΔΙΚΑΙΟ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:36 | ΒΕΡΑ

    Συμφωνώ μόνο με τον ΜΟ 50% και όχι με την βάση ανά μάθημα! Είναι το πιο δίκαιο κ θα μπουν οι καλύτεροι

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:12 | ΑΡΙΣΤΗ

    ΤΟ πιο δίκαιο είναι να γίνει φθίνουσα σειρά κατάταξης με πίνακα ΠΕ και ΤΕ μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις…η βάση 40% θα δημιουργήσει περισσότερες αδικίες…

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:57 | Δήμητρα

    Θεωρώ πως η εν λόγω ρύθμιση είναι απόλυτα δίκαιη!!!! Πιστεύω ωστόσο οτι η βάση των επιμέρους μαθημάτων καλό θα ήταν να οριοθετούνταν στο 45% αφού ο μ.ο. πηγαίνει στο 50%, κατ’ αναλογία με αρχικά τιθέμενες βάσεις του 55 και 60% αντίστοιχα!! Τώρα βέβαια για να επελέγη το 40% ως βάση εκάστου μαθήματος μάλλον δεν έγινε τυχαία, ίσως απαιτούνταν ώστε να καλυφθούν όλες οι κενές θέσεις! Το σημαντικό είναι να καλυφθούν οι θέσεις από υποψήφιους που συμμετείχαν στην εν λόγω προκήρυξη και κατέβαλαν τόση προσπάθεια, αλλά δεν ήταν αρκετό ώστε να τα καταφέρουν με τις αρχικές προυποθέσεις λαμβανομένου υπόψη και του γεγονότος οτι συνέτρεξαν πολλές επιβαρυντικές παράμετροι, όπως η ιδιαιτερα αυξημένη αρνητική βαθμολογία, το πλήθος των θεμάτων σε μειωμένο χρόνο εξέτασης, η εξέταση σε μαθήματα εκτός γνωστικού αντικειμένου των υποψηφίων που έπρεπε να τα εμπεδώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα κ.α.. Αναμένουνε την ψήφιση!

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 15:17 | Μαρία

    Η δικαιότερη λύση που θα διασφαλίζει την κάλυψη όλων των προκηρυσσόμενων θέσεων είναι η κατάργηση της βάσης και η δημιουργία πίνακα κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο (με φθίνουσα σειρά). Επίσης θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι θέσεις ΑμεΑ θα καλυφθούν από άτομα με αυτή την ιδιότητα και δεν θα περάσουν στη γενική κατηγορία, καθώς τα ΑμεΑ έχουν αποδεδειγμένα μειωμένες ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:45 | Ιωάννης

    Δεν θα πρέπει να υπάρχει βαθμολογία βάσης σε κάθε μάθημα, ειδάλλως η μείωση της βαθμολογίας βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα θα πρέπει να γίνει σε τόσες μονάδες ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα καλυφθούν και οι 822 θέσεις. Αυτό μπορεί να γίνει γνωστό μέσω αλγορίθμου κλπ. Οι πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία των συμμετεχόντων (όχι όσων δεν συμμετείχαν στις εξετάσεις όλων των τα μαθημάτων), τηρουμένων των κανόνων στρογγυλοποίησης που θα πρέπει να προβλέπονται στο νόμο, είναι επαρκές κριτήριο επάρκειας των υποψηφίων, καθόσον λόγω των συντελεστών βαρύτητας αποτελούν τον σταθμισμένο μέσο όρο της βαθμολογίας τους.
    Για τις θέσεις που προβλέπεται να καλυφθούν μόνο από τριτέκνους, πολυτέκνους και Α.Μ.Ε.Α κλπ δεν θα πρέπει να τεθούν όρια στη μείωση των μονάδων (ή να μειωθούν τόσο) ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα καλυφθούν όλες αυτές οι θέσεις και να εξασφαλιστεί έτσι ο κοινωνικός σκοπός της ύπαρξης τους.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:54 | Mαρια

    Διαφωνώ με την απόφαση να μειωθεί η βάση διότι αυτό δεν αντικατοπτρίζει δίκαια τον υποψήφιο καθώς αδικεί τη πλειοψηφία και ευνοεί τη μειοψηφία..η λύση που θα πρέπει να παρθεί είναι να υπάρξει πίνακας κατάταξης από τον υψηλότερο μέσο όρο σε όλα τα μαθήματα ως και την κάλυψη των θέσεων..είναι το πιο δίκαιο για όλους..
    Και όχι μεμονωμενα για το κάθε μάθημα βάση γιατί μεγάλος αριθμός υποψηφίων θα αδικηθεί λόγο το ότι μπορεί να έχει γράψει σε δύο μαθήματα ένα αξιοπρεπή βαθμό κ σε ένα να έχει γράψει 39 κ να μείνει έξω από το πίνακα κατάταξης..είναι μεγάλη αδικία..και εκτός αυτού πάλι δε θα καλυφθούν οι θέσεις και θα υπάρξει ένας τεράστιος διχασμός ανάμεσα στους υποψήφιους με αντιδικίες και πρόσφυγες που είναι χρονοβόρα και δε θα δώσουν τη λύση στο πρόβλημα πάρα θα αυξήσουν κ αλλά προβλήματα στους υποψηφιους

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:47 | ΜΑΡΚΟΣ

    Η πιο δίκαιη και αξιοκρατική λύση είναι να σχηματιστεί πίνακας κατάταξης
    με φθίνουσα σειρά βάση μέσου όρου των τριών μαθημάτων. Ο μέσος όρος
    είναι ένα δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο στατιστικό μέγεθος. Με το
    να αλλάζει η βάση εκ των υστέρων κατά το δοκούν είναι πλήρως αναξιοκρατικό
    θα πω εγώ γιατί 40 και όχι 30 ανάλογα τι βολεύει το καθένα και έτσι θα
    υπάρξουν πολλές δικαστικές προσφυγές.

    Μάρκος Πρεντουλής

    ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:13 | Βασίλειος

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ ΕΩΣ 40,ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ,ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΥΛΗΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:13 | Κώστας

    Το πιο σωστό θα ήταν να καταργηθούν οι βάσεις στα μαθήματα και να καταρτιστούν οι πίνακες διοριστέων βάσει μέσου όρου, γιατί ούτως ή άλλως οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων είναι που παίζουν τον κύριο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού μέσου όρου.

    Ο αποκλεισμός υποψηφίων λόγω της ελλιπούς προετοιμασίας τους σε κάποιο μάθημα(π.χ. κάποιος να έγραψε στη λογιστική 90 και στη νομοθεσία 20) στερεί από το Δημόσιο εξαίρετους και εξειδικευμένους επιστήμονες. Σημειωτέον πως η προετοιμασία τους αυτή δεν επιδοτήθηκε από το κράτος ούτε το ίδιο το κράτος χορήγησε συγκεκριμένο και εγκεκριμένο υλικό για την διδασκαλία ενός μαθήματος(π.χ. τράπεζα θεμάτων) και συνεπώς υπήρξε ασσύμετρη επιβάρυνση σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που δε μπορούσαν να ζητήσουν την υποστήριξη εξειδικευμένων εισηγητών έναντι χρηματικού αντιτίμου.

    Επιπλέον, δεν είναι λογικό μετά από πλήθος προϋποθέσεων για την αίτηση(π.χ. κάτοχος πτυχίου συγκεκριμένης σχολής) να υπάρχουν βάσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα. Στην πραγματική οικονομία, ένας εργοδότης που έχει άμεσες ανάγκες προσωπικού είναι υποχρεωμένος να λάβει απόφαση πρόσληψης μεταξύ των επικρατέστερων υποψηφίων για τις αναρτημένες από αυτόν θέσεις εργασίας, ακόμα και εάν δεν είναι οι ιδανικοί για αυτές τις θέσεις. Ως εκ τούτου, ένας εργοδότης αναλαμβάνει το κόστος της εκπαίδευσής των νεοπροσλαμβανόμενων στην επιχείρησή του, ειδάλλως στην περίπτωση μη πρόσληψης προσωπικού θα πρέπει να λειτουργεί με υποστελεχωμένη επιχείρηση η οποία θα έχει σοβαρά προβλήματα λειτουργίας και εξυπηρέτησης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

    Παρακαλώ τη Βουλή όπως κρίνει ορθά για το συμφέρον του Ελληνικού Λαού.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:31 | Βασιλης

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:56 | Γιώργος

    Θεωρώ πως στις ειδικές κατηγορίες θα έπρεπε να μειωθεί περισσότερο ή ακόμα και να μην υπάρξει βάση. Ειδικά για τα ΑΜΕΑ που όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη είναι η εύρεση εργασίας. Δυστυχως δεν γινεται να μεταχειριζονται τη γενικη κατηγορια και τα ΑΜΕΑ το ίδιο. Οι δυσκολίες μας είναι περισσότερες. Στους γραπτους δεν θα επρεπε οι θεσεις των ειδικων να δινονται στη γενικη κατηγορια γιατι έτσι δίνεται προβάδισμα σε όλους όσοι είναι απόλυτα υγιείς.Στις πανελληνιες για παραδειγμα κανενας του 90% δεν μπορει να παρει τη θεση των αλλων κατηγοριων. Επομενως γιατι εδω να συμβαίνει αυτο; Θα είναι πολύ άδικο αν εν τέλει οι θεσεις αυτες καλυφθουν απο ατομα που δεν ανηκουν σε ειδικη κατηγορια.Θα έπρεπε εξαρχής οι βάσεις για τα ΑΜΕΑ να είναι χαμηλότερη και οχι να περιμενουμε να αποτυχει ενας διαγωνισμος για να το σκεφτουμε.Πιστευω όμως και στη γενική κατηγορία η μείωση πρέπει να είναι μεγαλύτερη. Μην ξεχνάμε πως με την αρνητική βαθμολογία κάποιος που έγραψε 35% σε ένα μάθημα απάντησε σωστά σε τουλάχιστον 31 με 32 ερωτήσεις στις 60.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:54 | Παναγιώτης

    Θεωρώ ότι πρέπει να ψηφιστεί άμεσα καθώς έτσι θα διορθωθεί μια μεγάλη αδικία. Το να επαναπροσδιοριστεί η ελάχιστη βάση και η συνολική βαθμολογία σε ένα ποσοστό μέσης τιμής όπως αυτό προβλέπεται στην προς ψήφιση διάταξη είναι το δικαιότερο διότι αφενός δεν ευτελίζεται ο διαγωνισμός αφού αποδεικνύει ότι ο υποψήφιος είχε ένα επίπεδο γνώσεων και στα τρία μαθήματα και αφετέρου συμβάλλει στην στελέχωση της ήδη υποστελεχωμενης ΑΑΔΕ

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:15 | ΣΟΦΙΑ

    Δυσανάλογα υψηλή η αρνητική βαθμολογίας, οδήγησε σε αποτυχία της πλειοψηφίας των εξεταζόμενων, θεωρώ πιο δίκαιο να καταργηθεί η βάση των επιμέρους μαθημάτων και να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία σε 0.25 όπως ίσχυε στην αντίστοιχη προκήρυξη 1Γ του 2017.

  • 9 Φεβρουαρίου 2023, 14:44 | Αντωνια Καμπουρούδη

    Η κυβέρνηση κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.Μετα τα απογοητευτικά αποτελέσματα και βλέποντας ότι οι επιτυχόντες ήταν ελάχιστοι,αποφάσισε τη μείωση των βάσεων.Πιστευω ότι θα έπρεπε να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα και κριτήριο να είναι η συνολική βάση.Ετσι δε θα αποκλειστούν υποψήφιοι που μπορεί να έχουν υψηλό ποσοστό επιτυχίας στα δύο μαθήματα κι ένα π.χ 39.5 στο τρίτο.Επισης,ειδικά για τους υποψήφιους που πληρούν ειδικά κριτήρια,πολύτεκνιας, ΑΜΕΑ κτλ θα έπρεπε σίγουρα να ισχύειμονο η συνολική βάση,έτσι ώστε οι θέσεις να καλυφθούν από άτομα που όντως έχουν αυτά τα κριτήρια.