Ειδικά για την υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξη του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ 9/2022) για την πλήρωση συνολικά οκτακοσίων είκοσι δύο (822) θέσεων μόνιμου προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με γραπτό διαγωνισμό στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με το άρθρο 43 του ν. 4765/2021 (Α΄6), η προβλεπόμενη από την προκήρυξη βαθμολογία βάσης, για τις κατηγορίες πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης, για την πλήρωση των κενών θέσεων που θα προκύψουν μετά την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων, μειώνεται στις σαράντα (40) μονάδες σε κάθε επιμέρους μάθημα και στις πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία.
Αρχική Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
Άρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α’ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2 Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογήςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 4 ΟρισμοίΆρθρο 4 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΘΕΣΠΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 5 Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο ΤομέαΆρθρο 6 Ένταξη προτάσεων καινοτομίας στο Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Καινοτομία στον Δημόσιο Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Προγράμματα Επιτάχυνσης Καινοτομίας και Εργαστήρια Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Πληροφοριακό Σύστημα για την Καινοτομία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – ΠιστοποίησηΆρθρο 9 Αποθετήριο Πρακτικών Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα – Πιστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου ΤομέαΆρθρο 10 Βραβεία Καινοτομίας Δημόσιου Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και ΚαινοτομίαςΆρθρο 11 Εθνικός Διαγωνισμός Πρωτοτύπων και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο ΕσωτερικώνΆρθρο 12 Οργανικές μονάδες για την καινοτομία στο Υπουργείο Εσωτερικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 13 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 14 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 ΑντικείμενοΆρθρο 15 Αντικείμενο
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 16 Προσωπικό αναπτυξιακών Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Τροποποίηση περ. στ. παρ. 5 άρθρου 2 ν. 4674/2020 και παρ. 3 άρθρου 15 ν. 4257/2014
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 Εξατομικευμένη στήριξη και πρόβλεψη μέτρων σε εργαζομένους με αναπηρία στον δημόσιο τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 18 Επέκταση της δυνατότητας ανακατανομής κενών θέσεων στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Προσαρμογή άρθρου 20 ν. 4622/2019 στο νέο προσοντολόγιο – κλαδολόγιο του Δημοσίου – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 20 ν. 4622/2019
- 1.503 ΣχόλιαΆρθρο 20 Πλήρωση θέσεων στην Α.Α.Δ.Ε. βάσει της υπό στοιχεία 1Γ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Συμμετοχή επιτυχόντων πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. σε προκηρύξεις– Προσθήκη παρ. 4 στο άρθρο 8 ν. 4765/2021
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ανανεώσεις αποσπάσεων υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών – Ελεγκτών της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (Ε.Α.Δ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίουΆρθρο 23 Πλήρωση θέσεων ιδιωτικού δικαίου στα γραφεία μονομελών οργάνων διοίκησης νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 ΣκοπόςΜΕΡΟΣ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 24 Σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 ΑντικείμενοΆρθρο 25 Αντικείμενο
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Ο.Τ.Α. Α΄ ΚΑΙ Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ Άρθρο 26 Βεβαίωση και είσπραξη εσόδων δήμων – Προσθήκη άρθρου 166Α στον ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006Άρθρο 27 Δάνεια Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 176 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006Άρθρο 28 Μίσθωση από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού ακινήτων ιδιοκτησίας δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, Ο.Τ.Α. α΄ ή β΄ βαθμού ή ν.π.δ.δ. αυτών – Τροποποίηση άρθρου 194 ν. 3463/2006
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29 Ρυθμίσεις για τα έργα, τις μελέτες, τις προμήθειες και τις υπηρεσίες Ο.Τ.Α. – Τροποποίηση άρθρου 209 ν. 3463/2006
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006Άρθρο 30 Χρόνος έκδοσης βεβαίωσης μόνιμης κατοικίας – Τροποποίηση άρθρου 279 ν. 3463/2006
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ρυθμίσεις για την αποδοχή μελετών – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 72 ν. 3852/2010
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 Πρόεδρος συμβουλίου δημοτικής κοινότητας με πληθυσμό μεγαλύτερο ή ίσο των τριακοσίων ενός (301) κατοίκων – Τροποποίηση άρθρου 79 ν. 3852/2010
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 Προγραμματικές συμβάσεις – Τροποποίηση περ. α’ παρ. 1 άρθρου 100 ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010Άρθρο 34 Έλεγχος νομιμότητας – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 225 ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 35 Προϋποθέσεις αναγνώρισης οικισμού ως δημοτική κοινότητα – Αντικατάσταση παρ. 6 άρθρου 283 ν. 3852/2010
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36 Ειδική άδεια και αντιμισθία προέδρων δημοτικών συμβουλίων – Προσθήκη άρθρου 93Α στον ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Επιχορήγηση Δ.Ε.Υ.Α. για την εξόφληση δικαστικών υποχρεώσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 38 Αποκατάσταση κοινόχρηστου χώρου από αυθαίρετη κατάληψη και προσωρινή αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ’ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο – Τροποποίηση παρ. 8 άρθρου 13 από 20.10.1958 β.δ.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διοίκηση Νοσοκομείων Εθνικού Συστήματος Υγείας – Προσθήκη περ. στ’ στην παρ. 4 άρθρου 7 ν. 3329/2005
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Ρυθμίσεις σχετικά με τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε δήμο από λιμενική αρχή κατά την παρ. 2 του άρθρου 17 του π.δ. 71/2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41 Αδειοδότηση Κέντρων Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 66ΚΣΤ ν. 4939/2022
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»Άρθρο 42 Παράταση διάρκειας προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ»
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Εισφορές Ο.Τ.Α. α’ βαθμού υπέρ ΦΟ.Δ.Σ.Α. και διαδικασίες είσπραξης- Τροποποίηση άρθρου 239 ν. 4555/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022Άρθρο 44 Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 64 ν. 4954/2022
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Κωλύματα εκλογιμότητας όσων έχουν παυθεί από οποιοδήποτε αιρετό αξίωμα Ο.Τ.Α. α’ ή β’ βαθμού – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 10 και παρ. 3 άρθρου 48 ν. 4804/2021
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Αρμοδιότητες Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης
- 70 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ Άρθρο 47 Προσθήκη του Εργαστηρίου Φύλαξης και Ανάλυσης Γενετικού Υλικού Ζώων Συντροφιάς (ΕΦΑΓΥΖΣ) του Ιδρύματος Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) ως χρήστη του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς (ΕΜΖΣ)
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 48 Υπεύθυνος διαχείρισης και φροντίδας του ζώου συντροφιάς ή ζώου άλλης κατηγορίας κατά τη διάρκεια παραμονής του σε καταφύγιο αδέσποτων ζώων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 33 ν. 4830/2021
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε περίπτωση παράβασης των προδιαγραφών λειτουργίας καταφυγίων ζώων συντροφιάς των άρθρων 28 και 29 ν. 4830/2021 – Τροποποίηση παρ. 9 άρθρου 35 ν. 4830/2021
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 50 Ρυθμίσεις για τη σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης και την ανάδειξη των μελών της – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 39 ν. 4830/2021
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 51 Παράταση προθεσμιών για το ΕΜΖΣ και τα Υπομητρώα του – Τροποποίηση παρ. 7 και 8 άρθρου 46 ν. 4830/2021
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 52 Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ Δ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Άρθρο 54 Καθιέρωση δημόσιων εορτών και τοπικών αργιών – Τροποποίηση άρθρου 1 α.ν. 198/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύοςΜΕΡΟΣ Ε’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 55 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Φεβρουαρίου 2023, 23:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Φεβρουαρίου 2023, 16:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1.503 Σχόλια 1908 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Συμφωνώ απόλυτα με την τροποποίηση, είναι δικαίωση για τους χιλιάδες υποψηφίους που αφιέρωσαν χρόνο και χρήματα για να συμμετάσχουν σε μια διαδικασία που φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έγινε σωστά. Οι συμμετέχοντες ήταν πτυχιούχοι που δεν έδιναν πρώτη φορά εξετάσεις. Ταυτόχρονα, στην ΑΑΔΕ θα μπουν άτομα που έχουν γνώσεις και όχι από κινητικότητα ή αποσπάσεις κ.λ.π
θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει βάση σε κάθε μάθημα, γιατί έτσι ήταν και στην προκήρυξη και σημαίνει γνώσεις σε όλα τα μαθήματα
Πρέπει να απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες ΔΕ .
Οι προκηρύξεις και οι διαγωνισμοί διενεργούνται με συγκεκριμένα κριτήρια που είναι γνωστά εξ αρχής . Επειδή κάποιοι δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν την βάση όσοι και να είναι αυτοί οι όροι δεν θα έπρεπε να αλλάζουν . Πλήρως αντισυνταγματική η απόφαση η οποία θα φέρει μόνο αντιδράσεις και θα ξανά δημιουργήσει αδικημένους και παράλογες παρόμοιες απαιτήσεις στο μέλλον …
Με δεδομένη την αναδιαμόρφωση των κριτηρίων θεωρώ ως πιο δίκαιη λύση την κατάργηση της βάσης και την κατάρτιση πίνακα επιτυχόντων με βάση των γενικό μέσο όρο των μαθημάτων (με φθίνουσα σειρά).
Θεωρω οτι αυτη η αποφαση δικαιωνει τον κοπο ολων των υποψηφιων ,ειτε περασουν ειτε οχι. Ακομα κι αυτοι που δε θα περασουν θα ξερουν οτι δε περασαν επειδη καποιοι γραψαν καλυτερα και οχι γιατι δεν ηταν σωστος ο διαγωνισμος.
Κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση το νομοσχέδιο. Θετικό να πέσει το όριο των επιμέρους μαθημάτων στο 40% ( αν και αναλογικά αφού ο μέσος όρος πέφτει από 60% στο 50% θα έπρεπε και τα επιμέρους να πάνε από 55% στο 45% ).
Το σύγχρονο στέλεχος της ΑΑΔΕ οφείλει να έχει σαφή γνώση και των τριών εξεταζόμενων μαθημάτων και αυτό εξασφαλίζεται μόνο με όριο βάσης στα επιμέρους μαθήματα και όχι με μόνο το μέσο όρο όπως αναφέρουν κάποιοι σχολιαστές.
ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΑΜΕΣΑ προκειμένου να μην καθυστερήσει λόγω προκήρυξης εκλογών.
Δεδομένου ότι η συνολική βαθμολογία στην προκήρυξη συμπεριλαμβάνει τα μόρια φαντάζομαι ότι θα συνυπολογιστούν. Αλλιώς θα είναι άδικο για τους υποψηφίους με αυξημένα προσόντα
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΑΜΕΣΑ.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥς ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥς ΥΠΟΨΗΦΙΟΥς ΠΟΥ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΤΕ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ, ΟΛΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ…ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΣΩΣΤΑ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ, ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ..ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ
Εφόσον τροποποιήθηκαν οι όροι του αρχικού διαγωνισμού, το πιο δίκαιο είναι η διαμόρφωση λίστας φθίνουσας σειράς κατάταξης βάσει γενικού μέσου όρου μέχρι την κάλυψη όλων των θέσεων. Είναι πιο αξιοκρατικό και διασφαλίζει την πλήρη κάλυψη των θέσεων του διαγωνισμού. Γιατί να οριστούν οι βάσεις αφθαίρετα σε κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε αρχικά συμφωνηθεί και να μην καταργηθούν εντελώς?
Ως πολίτης του ελληνικού κράτους και επί συναπτά έτη συναλλασσόμενη με την ΑΑΔΕ λόγω επαγγέλματος, η πιο ΔΙΚΑΙΗ απόφαση για όλους τους συμμετέχοντες είναι η κατάρτιση πινάκων βάσει γενικού Μ.Ο. κατά φθίνουσα σειρα. Ας μη ξεχνάμε ότι υπάρχει αξιόλογοι συνάδελφοι με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, προϋπηρεσία πάνω σε συναφές αντικείμενο, οι οποίοι θυσίασαν τον ίδιο τους το χρόνο και μόχθο και ενώ έγραψαν άριστα σε 2 από τα τρία μαθήματα, τώρα δεν πιάνουν τη βάση του 50%. ΖΗΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ!!!!
Δεδομένου της λιγοστής απορρόφησης των προσωρινώς επιτυχόντων μόνο σε μεγάλες πόλεις στην ΑΑΔΕ, προτείνουμε την απορρόφηση συμμετεχόντων βάσει ενός γενικού Μ.Ο., καθώς ο εν λόγω διαγωνισμός ενέπαιξε χιλιάδες υποψηφίους λόγω της έλλειψης σοβαρότητας και ελλιπούς οργάνωσής του. Ας καταριστούν πίνακες με γενικό Μ.Ο. βάσει φθίνουσας σειράς.
Άδικο !! ΔΕΝ είναι σωστό να αλλάξουν τώρα, οι όροι του γραπτού διαγωνισμού που διεξήχθη, διότι δεδομένης της αρνητικής βαθμολογίας οι εξεταζόμενοι προσάρμοσαν τις απαντήσεις τους, προκειμένου να συγκεντρώσουν τη βάση που προβλεπόταν τότε. Αν για παράδειγμα γνώριζαν ότι η βάση ήταν χαμηλότερη θα απαντούσαν σε περισσότερες απαντήσεις , ακόμη και αν δεν ήταν εντελώς σίγουροι για την απάντηση. Θεωρώ ότι πρέπει να διεξαχθεί γρήγορα νέος διαγωνισμός, προκειμένου να καλυφθούν οι θέσεις που έμειναν κενές.
Πρέπει να υπάρχει πίνακας κατάταξης και δεξαμενή επιλαχοντων ώστε να καλυφθούν οι θέσεις και να πάρουν από τη δεξαμενή υποψιφους χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες..όλοι οι υποψήφιοι είναι υψηλού επιπέδου με μεγάλο μορφωτικό επίπεδο..δύο μεταπτυχιακά και δύο προπτυχιακά και αυτός ο διαγωνισμός τους εκμηδένισε όλα τα προσόντα λόγο το ότι στα θέματα δεν έγινε διασπορα θεμάτων και αντικειμένων..επίσης ευνοήθηκε μικρό ποσοστό υποψηφίων που τυγχάνει να είναι εγγεγραμμένοι στο ΕΚΠΑ κ στην ασοεε και να έχουν τα θεματα διότι αυτά ήταν copy paste της εξεταστικής τους..από κει κ πέρα πρέπει να βρεθεί δίκαιη λύση για όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό το διαγωνισμό και όχι για ακόμη μια φορά ευνοϊκότερες συνθήκες για τους λίγους..η μείωση βάσης δε θα δώσει τη λύση αλλά θα αύξηση περαιτέρω δικαστικές διαμάχες μεταξύ των υποψηφίων που θα έρχονται σε αντιπαράθεση λόγο της μη δίκαιης απόφασης.το πιο ακριβοδικαιο είναι να γίνει πρόσληψη με σειρά κατάταξης μέχρι την κάλυψη των θέσεων
Ας μη γίνει ακόμη μια φορά ένα φιάσκο
Ας πρυτανευσει η λογική κ η δικαιοσύνη σε ολους
Συμφωνώ απόλυτα με τη ρύθμιση. Να ληφθούν υπόψιν και οι ειδικές θέσεις.
Σε πολύ σωστή κατεύθυνση λειτουργεί η συγκεκριμένη ρύθμιση ως μια ευέλικτη πρακτική διακυβέρνησης, έτσι ώστε να εξυπηρετηθουν οι σκοποί μιας μοντέρνας Δημόσιας διοίκησης, δηλαδή η κάλυψη των κενών θέσεων που προέκυψαν από τον διαγωνισμό της 1Γ, και να μη μεινουν ακάλυπτες χρόνιες λειτουργικές ανάγκες της ΑΑΔΕ και να αποφευχθούν επιπλέον έξοδα και καθυστερήσεις από την διοργάνωση ενός ακόμα κοστοβορου και χρονοβόρου νέου διαγωνισμού. Ωστόσο, θα πρέπει επίσης να γίνει μέριμνα για μια καρποφόρα λύση και για τις κενές θέσεις με υπερεξειδικευμενα προσόντα (όπως στατιστικής, πληροφορικής κλπ) από τους υπάρχοντες διαγωνιζόμενους, εφόσον αυτό καθίσταται δυνατό και ικανό.
H πιο δίκαιη και αξιοκρατική λύση είναι να σχηματιστεί πίνακας κατάταξης με φθίνουσα σειρά βάσει μέσου όρου των τριών μαθημάτων. Το 50 % δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς ως βάση!!Ενώ το 40 είναι αυθαίρετο και φωτογραφικό και γεννά νέες αδικίες σε μεγάλη μερίδα υποψηφίων που έγραψαν πολύ καλά σε 2 από τα 3 μαθήματα και έχουν υψηλό ΜΟ.
Και γιατί 40 και όχι 35??Το 40 από το 35 είναι 2 ερωτήσεις (2χ1,67+ 2χ0,58).Σιγά την διαφορά!!Δηλαδή κάποιος που απάντησε λάθος σε 2 ερωτήσεις και έχει όμως ΜΟ 58 αξίζει λιγότερο από κάποιον που έχει έναν μέτριο βαθμό (50 δηλαδή) σε όλα. Ωραία αξιοκρατία.!!!Ωραίο κράτος δικαίου!!!Θα πορευτείτε μόνοι σας στο τέλος γιατί όλοι θα φύγουμε έξω όπου τέτοια έκτροπα σε διαγωνισμό δεν έχουν συμβεί σε καμία ευρωπαϊκή χώρα!!
Στο φινάλε κάντε νέο διαγωνισμό, αν είναι να δημιουργήσετε νέες αδικίες!!Όπως αποδείξατε με τον 2 Γ μπορείτε σε 3 μήνες να τον διοργανώσετε!!
Ορθή απόφαση. Δεν πρέπει να ενδώσετε στις απαιτήσεις για πλήρη κατάργηση της βάσης στα μαθήματα γιατί το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου πρέπει να διαθέτει ένα μίνιμουμ γνωσιακής επάρκειας και κατάρτισης
Λόγω της μεγάλης αποτυχίας και της ανάγκης επίλυσης του ζητήματος με τον πλέον δίκαιο τρόπο, θεωρώ πως η κατάργηση της βάσης και η κατάρτιση πίνακα επιτυχόντων με ενιαίο πίνακα γενικού μέσου όρου (με φθίνουσα κατάταξη) είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση. Ελπίζω να υλοποιηθεί.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΒΑΣΗ, ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΤΗΣ 1Γ/2022 ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ Η ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ…ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚΑΙΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.
Τα πρωτοφανώς χαμηλά ποσοστά επιτυχίας κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη εύρεσης μιας πρόσφορης λύσης . Επικροτώ την παρούσα πρόταση και θεωρώ πως κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Θεωρώ δίκαιη και απαραίτητη την τροποποίηση των βάσεων στο 40% ανά μάθημα και 50% στο σύνολο της βαθμολογίας δεδομένης της μεγάλης αποτυχίας των εξεταζομένων. Σκοπός να καλυφθούν οι προκηρυσσόμενες θέσεις τηρώντας πάντα ένα ελάχιστο ποσοστό βαθμολογίας ανά μάθημα καθώς και της συνολικής βαθμολογίας.θεωρω άδικη την κατάργηση της βάσης ανά μάθημα καθώς αδικεί αυτούς που προσπάθησαν να έχουν μια αξιοπρεπή απόδοση και στα τρία εξεταζόμενα μαθήματα. Ευχαριστώ
Αμεση ψήφιση του νόμου για μείωση της βάσης στο 40% ανά μάθημα και στο 50% συνολικης βαθμολογίας με απώτερο σκοπό την κάλυψη των θέσεων από υποψήφιους που προσπάθησαν πολύ αφιερώνοντας χρήματα και χρόνο.θεωρω δίκαιη την περαιτέρω μείωση της βάσης στις ειδικές κατηγορίες έτσι ώστε οι θέσεις να καλυφθούν από ανθρώπους που είναι σε αυτές τις κατηγορίες ώστε να πληρειται το κοινωνικό αυτό κριτήριο του διαγωνισμού .
Δίκαιη και ορθή έστω και εκ των υστέρων η τροπολογία. Αποκαθίσταται έστω και κατά αυτόν τον τρόπο μια αδικία εις βάρος ανθρώπων που επένδυσαν σε αυτό το διαγωνισμό παντει τρόπω…Δεν είμαι υποψήφιος αλλά τα επιχειρήματα περί αντισυνταγματικότητας που διαβάζω εδώ κλπ είναι τουλάχιστον υποκριτικά απέναντι στο πραγματικό γεγονός ότι κάποιοι ενώ κόπιασαν βρέθηκαν απογοητευμένοι λόγω των κακώς θεσπιζομενων κριτηρίων του διαγωνισμού. Συνεπώς είναι από κάθε πλευρά δίκαιη η αποκατάσταση ενός σφάλματος ώστε να καλυφθούν και οι ανάγκες της ΑΑΔΕ που είναι ήδη μεγάλες.
Η προς ψηφιση διάταξη νόμου είναι καθόλα ορθή και δίκαιη δεδομένου του βαθμού δυσκολίας του διαγωνισμού, της αρνητικης βαθμολογίας καθώς και των κριτηριων- παραγόντων που λειτουργησαν ανασταλτικά στην επιτυχή πραγμάτωση του από μεγάλη μερίδα διαγωνιζομένων. Επιπρόσθετα, δεν πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι διαγωνίστηκαν άτομα σε εντελώς άγνωστα για εκείνους αντικείμενα (νομικοι σε ζήτηματα αμιγώς οικονομικα-λογιστικά και οικονομολόγοι σε ζητήματα αμιγώς νομικά). Όλα αυτά σε συνδυασμό με την τεράστια ύλη, τα άγνωστα αντικείμενα, τον πολύ περιορισμένο χρόνο προετοιμασίας συνηγορούν στην προτεινόμενη αλλαγή των βάσεων και του Μ.Ο. του κάθε μαθήματος. Άλλωστε, εν κατακλείδι, θα ωφεληθούν αμφότεροι- και η ΑΑΔΕ με την πλήρωση των υποστελεχομένων υπηρεσιών της και οι υποψήφιοι που λόγω της πρωτοφανούς δυσκολίας θεμάτων έμειναν εκτός. Ελπίζουμε να ψηφιστεί το νομοσχέδιο το συντομότερο δυνατόν!
Να γίνει νέος διαγωνισμός αν είναι να μπει βάση 40 σε κάθε μάθημα, πάτε να κάνετε μεγαλύτερη αδικία..,ΜΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ
Καθόλου σωστή κίνηση, θα δημιουργήσει μεγαλύτερη αδικία και προφανώς δικαστικές διαμάχες…το πιο δίκαιο είναι φθίνουσα σειρά κατάταξης με το ΜΟ για να καλυφθούν όλες οι θέσεις.
Δεν είναι δίκαιη για κάθε μάθημα η βάση διότι πολλοί υποψήφιοι μένουν εκτός και αδικουνται θα πρέπει να παρθεί μια απόφαση για που θα ευνοεί όλο το σύνολο και όχι συγκεκριμένη μειονότητα και το δίκαιο είναι να μη υπάρχει βάση και να υπάρχει πίνακας κατάταξης από τον υψηλότερο σε μέσο όρο μέχρι και τη. Κάλυψη των θέσεων ώστε να μη υπάρχουν περαιτέρω δικαστικές διαμάχες και πρόσφυγες απαιτούνται δικαιοσύνη για το γενικό σύνολο
Θα πρέπει να μη υπάρξει βάση σε κάθε μαθημα διότι έτσι αδικουντσι μεγάλη πλειοψηφία υποψηφίων..προτείνω να βγει πίνακας κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά μέχρι την κάλυψη των θέσεων για να μη υπάρξει προστριβή και διχόνοια και δικαστικές διαμάχες μεταξύ των υποψηφίων που έρχονται σε αντιπαράθεση..
ΣΥΝΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ-ΡΥΘΜΙΣΗ!
Ως βάση για τον μέσο όρο μαθημάτων στο 50%, την θεωρώ απολύτως δίκαιη την πρόταση στο παραπάνω άρθρο δεδομένου του μικρού αριθμού επιτυχόντων-διοριστέων βάσει των αρχικών δεδομένων του ΦΕΚ της προκήρυξης.
Την βάση στα επιμέρους μαθήματα την θεωρώ εξίσου δίκαιη στο 40% καθώς ουσιαστικά είναι σαν να δεχόμαστε ότι , εξαιρουμένης της αρνητικής βαθμολογίας, κάποιος απάντησε σωστά στο 55% των ερωτήσεων.
Επιβεβαιώνεται εν μέρει ότι το 40% με αυτά τα δεδομένα είναι ουσιαστικά το 55% επιτυχίας σε κάθε μάθημα αφαιρώντας τις λανθασμένες απαντήσεις με την αρνητική βαθμολογία που εφαρμόστηκε.
Επομένως το 40% = (55% σωστών απαντήσεων – το ποσοστό αρνητικής βαθμολογίας), απολύτως δίκαιο μέτρο το οποίο «χαρίζει» την αρνητική βαθμολογία μεν και απαιτεί ελάχιστο ποσοστό σωστών απαντήσεων σε κάθε μάθημα το 55%.
Από τη στιγμή που δεν καλύπτονται οι θέσεις με τις ισχύουσες διατάξεις, θεωρώ πως η συγκεκριμένη ρύθμιση είναι η μοναδική ενδεδειγμένη λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει. Μία άλλη λύση θα ήταν η διεξαγωγή νέου γραπτού διαγωνισμού, όμως είναι μια χρονοβόρα και κοστοβόρα διαδικασία, η οποία μάλιστα διαιωνίζει το πρόβλημα κενών θέσεων στην ΑΑΔΕ.
Οι θέσεις εκείνες που προβλέπεται να καλυφθούν μόνο από τρίτεκνους, πολύτεκνους και Α.Μ.Ε.Α καθ τέκνα τους είναι προτιμότερο να μην τεθούν όρια στη μείωση των μονάδων ή να μειωθούν περισσοτερο, έτσι ώστε να γίνει δυνατό να καλυφθούν όλες αυτές οι θέσεις, οι οποίες τυγχάνουν λίγες αποκλειστικά από τρίτεκνους, πολυτεκνους και Α.Μ.Ε.Α. Διότι σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει η πιθανότητα ορισμένες από τις θέσεις αυτές είτε να μείνουν κενές, είτε να καλυφθούν τελικώς από υποψηφίους της γενικής κατηγορίας και έτσι να μην ικανοποιηθεί ο κοινωνικός σκοπός της ύπαρξης αυτών. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που αναφέρουν οι συνυποψήφιοι μου
ΔΙΚΑΙΟ. ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΣΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΕΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ.
Συμφωνώ μόνο με τον ΜΟ 50% και όχι με την βάση ανά μάθημα! Είναι το πιο δίκαιο κ θα μπουν οι καλύτεροι
ΤΟ πιο δίκαιο είναι να γίνει φθίνουσα σειρά κατάταξης με πίνακα ΠΕ και ΤΕ μέχρι να καλυφθούν όλες οι θέσεις…η βάση 40% θα δημιουργήσει περισσότερες αδικίες…
Θεωρώ πως η εν λόγω ρύθμιση είναι απόλυτα δίκαιη!!!! Πιστεύω ωστόσο οτι η βάση των επιμέρους μαθημάτων καλό θα ήταν να οριοθετούνταν στο 45% αφού ο μ.ο. πηγαίνει στο 50%, κατ’ αναλογία με αρχικά τιθέμενες βάσεις του 55 και 60% αντίστοιχα!! Τώρα βέβαια για να επελέγη το 40% ως βάση εκάστου μαθήματος μάλλον δεν έγινε τυχαία, ίσως απαιτούνταν ώστε να καλυφθούν όλες οι κενές θέσεις! Το σημαντικό είναι να καλυφθούν οι θέσεις από υποψήφιους που συμμετείχαν στην εν λόγω προκήρυξη και κατέβαλαν τόση προσπάθεια, αλλά δεν ήταν αρκετό ώστε να τα καταφέρουν με τις αρχικές προυποθέσεις λαμβανομένου υπόψη και του γεγονότος οτι συνέτρεξαν πολλές επιβαρυντικές παράμετροι, όπως η ιδιαιτερα αυξημένη αρνητική βαθμολογία, το πλήθος των θεμάτων σε μειωμένο χρόνο εξέτασης, η εξέταση σε μαθήματα εκτός γνωστικού αντικειμένου των υποψηφίων που έπρεπε να τα εμπεδώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα κ.α.. Αναμένουνε την ψήφιση!
Η δικαιότερη λύση που θα διασφαλίζει την κάλυψη όλων των προκηρυσσόμενων θέσεων είναι η κατάργηση της βάσης και η δημιουργία πίνακα κατάταξης με βάση τον γενικό μέσο όρο (με φθίνουσα σειρά). Επίσης θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι οι θέσεις ΑμεΑ θα καλυφθούν από άτομα με αυτή την ιδιότητα και δεν θα περάσουν στη γενική κατηγορία, καθώς τα ΑμεΑ έχουν αποδεδειγμένα μειωμένες ευκαιρίες για επαγγελματική αποκατάσταση.
Δεν θα πρέπει να υπάρχει βαθμολογία βάσης σε κάθε μάθημα, ειδάλλως η μείωση της βαθμολογίας βάσης σε κάθε επιμέρους μάθημα θα πρέπει να γίνει σε τόσες μονάδες ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα καλυφθούν και οι 822 θέσεις. Αυτό μπορεί να γίνει γνωστό μέσω αλγορίθμου κλπ. Οι πενήντα (50) μονάδες στη συνολική βαθμολογία των συμμετεχόντων (όχι όσων δεν συμμετείχαν στις εξετάσεις όλων των τα μαθημάτων), τηρουμένων των κανόνων στρογγυλοποίησης που θα πρέπει να προβλέπονται στο νόμο, είναι επαρκές κριτήριο επάρκειας των υποψηφίων, καθόσον λόγω των συντελεστών βαρύτητας αποτελούν τον σταθμισμένο μέσο όρο της βαθμολογίας τους.
Για τις θέσεις που προβλέπεται να καλυφθούν μόνο από τριτέκνους, πολυτέκνους και Α.Μ.Ε.Α κλπ δεν θα πρέπει να τεθούν όρια στη μείωση των μονάδων (ή να μειωθούν τόσο) ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα καλυφθούν όλες αυτές οι θέσεις και να εξασφαλιστεί έτσι ο κοινωνικός σκοπός της ύπαρξης τους.
Διαφωνώ με την απόφαση να μειωθεί η βάση διότι αυτό δεν αντικατοπτρίζει δίκαια τον υποψήφιο καθώς αδικεί τη πλειοψηφία και ευνοεί τη μειοψηφία..η λύση που θα πρέπει να παρθεί είναι να υπάρξει πίνακας κατάταξης από τον υψηλότερο μέσο όρο σε όλα τα μαθήματα ως και την κάλυψη των θέσεων..είναι το πιο δίκαιο για όλους..
Και όχι μεμονωμενα για το κάθε μάθημα βάση γιατί μεγάλος αριθμός υποψηφίων θα αδικηθεί λόγο το ότι μπορεί να έχει γράψει σε δύο μαθήματα ένα αξιοπρεπή βαθμό κ σε ένα να έχει γράψει 39 κ να μείνει έξω από το πίνακα κατάταξης..είναι μεγάλη αδικία..και εκτός αυτού πάλι δε θα καλυφθούν οι θέσεις και θα υπάρξει ένας τεράστιος διχασμός ανάμεσα στους υποψήφιους με αντιδικίες και πρόσφυγες που είναι χρονοβόρα και δε θα δώσουν τη λύση στο πρόβλημα πάρα θα αυξήσουν κ αλλά προβλήματα στους υποψηφιους
Η πιο δίκαιη και αξιοκρατική λύση είναι να σχηματιστεί πίνακας κατάταξης
με φθίνουσα σειρά βάση μέσου όρου των τριών μαθημάτων. Ο μέσος όρος
είναι ένα δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο στατιστικό μέγεθος. Με το
να αλλάζει η βάση εκ των υστέρων κατά το δοκούν είναι πλήρως αναξιοκρατικό
θα πω εγώ γιατί 40 και όχι 30 ανάλογα τι βολεύει το καθένα και έτσι θα
υπάρξουν πολλές δικαστικές προσφυγές.
Μάρκος Πρεντουλής
ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΑΧΟΝΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΒΑΣΗ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ ΕΩΣ 40,ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ,ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΥΛΗΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Το πιο σωστό θα ήταν να καταργηθούν οι βάσεις στα μαθήματα και να καταρτιστούν οι πίνακες διοριστέων βάσει μέσου όρου, γιατί ούτως ή άλλως οι συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων είναι που παίζουν τον κύριο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού μέσου όρου.
Ο αποκλεισμός υποψηφίων λόγω της ελλιπούς προετοιμασίας τους σε κάποιο μάθημα(π.χ. κάποιος να έγραψε στη λογιστική 90 και στη νομοθεσία 20) στερεί από το Δημόσιο εξαίρετους και εξειδικευμένους επιστήμονες. Σημειωτέον πως η προετοιμασία τους αυτή δεν επιδοτήθηκε από το κράτος ούτε το ίδιο το κράτος χορήγησε συγκεκριμένο και εγκεκριμένο υλικό για την διδασκαλία ενός μαθήματος(π.χ. τράπεζα θεμάτων) και συνεπώς υπήρξε ασσύμετρη επιβάρυνση σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που δε μπορούσαν να ζητήσουν την υποστήριξη εξειδικευμένων εισηγητών έναντι χρηματικού αντιτίμου.
Επιπλέον, δεν είναι λογικό μετά από πλήθος προϋποθέσεων για την αίτηση(π.χ. κάτοχος πτυχίου συγκεκριμένης σχολής) να υπάρχουν βάσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα. Στην πραγματική οικονομία, ένας εργοδότης που έχει άμεσες ανάγκες προσωπικού είναι υποχρεωμένος να λάβει απόφαση πρόσληψης μεταξύ των επικρατέστερων υποψηφίων για τις αναρτημένες από αυτόν θέσεις εργασίας, ακόμα και εάν δεν είναι οι ιδανικοί για αυτές τις θέσεις. Ως εκ τούτου, ένας εργοδότης αναλαμβάνει το κόστος της εκπαίδευσής των νεοπροσλαμβανόμενων στην επιχείρησή του, ειδάλλως στην περίπτωση μη πρόσληψης προσωπικού θα πρέπει να λειτουργεί με υποστελεχωμένη επιχείρηση η οποία θα έχει σοβαρά προβλήματα λειτουργίας και εξυπηρέτησης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Παρακαλώ τη Βουλή όπως κρίνει ορθά για το συμφέρον του Ελληνικού Λαού.
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΕΙ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ Μ.Ο. ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ Κ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΘΕΣΕΩΝ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Θεωρώ πως στις ειδικές κατηγορίες θα έπρεπε να μειωθεί περισσότερο ή ακόμα και να μην υπάρξει βάση. Ειδικά για τα ΑΜΕΑ που όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη είναι η εύρεση εργασίας. Δυστυχως δεν γινεται να μεταχειριζονται τη γενικη κατηγορια και τα ΑΜΕΑ το ίδιο. Οι δυσκολίες μας είναι περισσότερες. Στους γραπτους δεν θα επρεπε οι θεσεις των ειδικων να δινονται στη γενικη κατηγορια γιατι έτσι δίνεται προβάδισμα σε όλους όσοι είναι απόλυτα υγιείς.Στις πανελληνιες για παραδειγμα κανενας του 90% δεν μπορει να παρει τη θεση των αλλων κατηγοριων. Επομενως γιατι εδω να συμβαίνει αυτο; Θα είναι πολύ άδικο αν εν τέλει οι θεσεις αυτες καλυφθουν απο ατομα που δεν ανηκουν σε ειδικη κατηγορια.Θα έπρεπε εξαρχής οι βάσεις για τα ΑΜΕΑ να είναι χαμηλότερη και οχι να περιμενουμε να αποτυχει ενας διαγωνισμος για να το σκεφτουμε.Πιστευω όμως και στη γενική κατηγορία η μείωση πρέπει να είναι μεγαλύτερη. Μην ξεχνάμε πως με την αρνητική βαθμολογία κάποιος που έγραψε 35% σε ένα μάθημα απάντησε σωστά σε τουλάχιστον 31 με 32 ερωτήσεις στις 60.
Θεωρώ ότι πρέπει να ψηφιστεί άμεσα καθώς έτσι θα διορθωθεί μια μεγάλη αδικία. Το να επαναπροσδιοριστεί η ελάχιστη βάση και η συνολική βαθμολογία σε ένα ποσοστό μέσης τιμής όπως αυτό προβλέπεται στην προς ψήφιση διάταξη είναι το δικαιότερο διότι αφενός δεν ευτελίζεται ο διαγωνισμός αφού αποδεικνύει ότι ο υποψήφιος είχε ένα επίπεδο γνώσεων και στα τρία μαθήματα και αφετέρου συμβάλλει στην στελέχωση της ήδη υποστελεχωμενης ΑΑΔΕ
Δυσανάλογα υψηλή η αρνητική βαθμολογίας, οδήγησε σε αποτυχία της πλειοψηφίας των εξεταζόμενων, θεωρώ πιο δίκαιο να καταργηθεί η βάση των επιμέρους μαθημάτων και να μειωθεί η αρνητική βαθμολογία σε 0.25 όπως ίσχυε στην αντίστοιχη προκήρυξη 1Γ του 2017.
Η κυβέρνηση κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.Μετα τα απογοητευτικά αποτελέσματα και βλέποντας ότι οι επιτυχόντες ήταν ελάχιστοι,αποφάσισε τη μείωση των βάσεων.Πιστευω ότι θα έπρεπε να καταργηθεί η βάση ανά μάθημα και κριτήριο να είναι η συνολική βάση.Ετσι δε θα αποκλειστούν υποψήφιοι που μπορεί να έχουν υψηλό ποσοστό επιτυχίας στα δύο μαθήματα κι ένα π.χ 39.5 στο τρίτο.Επισης,ειδικά για τους υποψήφιους που πληρούν ειδικά κριτήρια,πολύτεκνιας, ΑΜΕΑ κτλ θα έπρεπε σίγουρα να ισχύειμονο η συνολική βάση,έτσι ώστε οι θέσεις να καλυφθούν από άτομα που όντως έχουν αυτά τα κριτήρια.