- Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
- Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
- Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.
Η πλήρωση των θέσεων 2024-2025 να καλυφθεί από τους επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού, σύμφωνα με τα αρχικά οριζόμενα κριτήρια της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022.
Επίσπευση των διαδικασιών και διορισμός όλων των επιτυχόντων.
Το δικαιο ειναι να ΜΗΝ προσμετρηθουν τυπικα προσοντα διοτι χανεται χρονος στην επεξεργασια των αποτελεσματων και στις ενστασεις. Επίσης, ποιος ο λογος, αλλωστε, να προσμετραται π.χ. ως προυπηρεσια για μια θεση δημοσιου η εργασια καποιου σε ασχετες δουλειες; Κανενα αντικρυσμα δε θα εχει αυτη η προυπηρεσια στα νεα του καθηκοντα αν διορισθει.Αυτος ειναι ο λογος που δωσαμε γραπτο διαγωνισμο… Μονο η γνωση ξενης γλωσσας σε αριστο επιπεδο και και η γνωση Η/Υ εχει νοημα πλεον για εργασια στο δημοσιο.
Δηλαδη μας λετε οτι ενας που εγραψε 71 και δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ προσθετο προσον, αξιζει να παρει τη θεση απο μια που εγραψε 70 και εχει 2 γλωσσες, 2 μεταπτυχιακα και 4 ετη σχετικη προυπηρεσια;;;;;;
Επιβραβευετε αυτους που δεν εχουν δουλεψει ποτε και αυτους που δεν εχουν κοπιασει για κανενα προσθετο προσον. Ο νεος που εγραψε «καταπληκτικα» οπως γραφουν μερικοι με το ιδιο προφιλ ,δεν εχει καμια αναγκη να φοβαται θα διοριστει. Ο παλιος ομως που ελιωσε στην προυηπηρεσια και τα ενσημα και τα εξτρα πτυχια, οφειλει να εχει τον σεβασμο που στρωθηκε να δωσει εναν τετοιο διαγωνισμο για μπανανες και για πορτοκαλια.
Δινεται δηλαδη τα ιδια μορια σε εναν ανεργο με εναν που δουλευει εδω και 5 χρονια; Αυτο θελουμε σα δημοσιο; να πριμοδοτειται η τεμπελια; παρακαλω πολυ να αλλαξει το αρθρο 17
ηρθαμε απο Γερμανια να περασουμε, μας βγηκε η πιστη για ενα μεταπτυχιακο και τωρα μας λετε θα κοπουν γιατι δεν προλαβαινει το ΑΣΕΠ; Για αυτο η Ελλαδα μπηκε σε μνημονια για τετοιες λογικες.
Εαν δε θελατε μοριοδοτηση προσθετων προσοντων επρεπε να το εχετε στο ΦΕΚ της 2Γ, οπου εκει εχετε ολα τα προσοντα που βαθμολογουνται. Αλλωστε ειναι αστειο ενα μεταπτυχιακο να πιανει μονο 2 μορια και να λετε οτι θα κοψετε και αυτο. Θα παμε δικαστικως και ο,τι βγει αν περασει.
Προτεινω με τη λογικη του αρθρου 17, οτι δε θα υπολογιζονται τα προσθετα προσοντα για να βγουν πιο γρηγορα τα αποτελεσματα και στους αναπληρωτες να μετρανε μονο τον βαθμο πτυχιου, ετσι ωστε τα αποτελεσματα να βγαινουν σε μια ημερα και να μην ελεγχθουν 200.000 αιτησεις. Σκεφτειτε αν 5.000 ατομα που μας λενε εδω οτι κερδιζουν χρονο αν δε τα ελενξουν, ποσο χρονο θα κερδισουν εκει!!!!
Είναι νομικά και ηθικά αδιανόητο οι επιτυχόντες να παραμένουν αδιοριστοι!
Οι προσαυξήσεις οφείλουν να ισχύσουν και για τους υπόλοιπους επιτυχόντες όπως ίσχυσαν για τους πρώτους!
Αλλιώς δικαστικά θα εμποδιστεί και για αυτούς ο διορισμός γιατί παραβιάζεται η αρχή της ισότητας και ισονομίας!
Όταν γίνεται γραπτός διαγωνισμός διορίζονται όλοι οι επιτυχόντες!και διορίζονται με τα ίδια κριτήρια!
Αν έχετε κάνει λάθη, διορθωστε τα στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό!
Αφού απορροφηθούν οι επιτυχόντες του πρώτου αν θέλουμε να λεγόμαστε κράτος δικαίου στην Ε.Ε
Οι διαγωνιζόμενοι στον 2Γ/2022 είχανε ενημερωθεί διαβάζοντας τον σχετικό νόμο 4765/2021 για το πως θα γίνει συνολική αξιολόγηση τους (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και όλοι όσοι συμμετείχαν αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους.
Το να τίθεται υπό συζήτηση αυτή η τροποποίηση (μη συνυπολογισμός των πρόσθετων προσόντων στην συνολική βαθμολογία) σε αυτή την φάση και ενώ έχουν τρέξει προκηρύξεις με αυτά τα κριτήρια, μόνο περιπλέκει την κατάσταση.
Δεν διορθώνονται οι λαθος χειρισμοί, η απαξίωση, οι καθυστερήσεις και η αδυναμία ολοκλήρωσης και έκδοσης των αποτελεσμάτων του πολυδιαφημιζόμενου γραπτού διαγωνισμού με το να δίνεται αυτή η εκ του πονήρου σολομώντεια λύση.
Πολύ ορθή η προώθηση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Όταν μιλάμε για γραπτό διαγωνισμό θα έπρεπε εξαρχής το μοναδικό κριτήριο διεκδίκησης θέσεων να ήταν η βαθμολογία στις εξετάσεις. Η ύπαρξη μορίων για ακαδημαϊκά προσόντα αδικεί υποψηφίους που δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσουν την απόκτηση τους. Ταυτόχρονα, όσοι θίγονται από την ενδεχόμενη απουσία μορίων εργασιακής εμπειρίας θα έπρεπε να λάβουν υπόψιν τους ότι το δίκαιο θα ήταν να θεωρείται κριτήριο και η ανεργία. Άλλωστε αυτό συμβαίνει με όλες τις προκηρύξεις τύπου Κ , στις οποίες αξιοποιείται το σύστημα των μορίων. Εν ολίγοις μακάρι να ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο . Δικαιοσύνη υφίσταται μόνο όταν οι υποψήφιοι διεκδικούν θέσεις με τους ίδιους όρους.
Συγχαρητήρια για την αλλαγή στη μοριοδότηση! Μακάρι να ισχύσει και για όλες τις επόμενες προκηρύξεις.
Το να υπολογίζεται μόνο η βαθμολογία στις γραπτές εξετάσεις και η εντοπιότητα ενός υποψηφίου είναι ότι πιο αξιοκρατικό υπάρχει!
Όσοι υποψήφιοι έχουν πρόσθετα προσόντα, δεν έχουν παρά να αποδείξουν την αξία αυτών στις γραπτές εξετάσεις.
Επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι με τις αλλαγές αυτές θα επιταχυνθούν καίρια οι διαδικασίες!
Η ΕΠΊΣΠΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΏΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΧΗΜΑ …. ΔΗΛΑΔΉ Ο ΝΟΜΟΘΈΤΗΣ ΠΑΡΑΔΈΧΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΏΡΑ ΌΤΙ ΣΤΟΝ ΕΠΌΜΕΝΟ ΓΡΑΠΤΌ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ Η ΤΑΧΎΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΉΨΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΌΧΙ ΜΌΝΟ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΏΝ ΠΡΟΣΌΝΤΩΝ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΤΈΟΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΟΎΤΕ ΤΟ 15% ΣΕ ΣΧΈΣΗ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΠΤΆ ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΈΧΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΌ ,ΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΆ ,ΔΥΟ ΆΡΙΣΤΕΣ ΞΈΝΕΣ ΓΛΏΣΣΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΆ ΚΑΙ 5 ΧΡΌΝΙΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΊΑ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΈΝΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ….ΑΠΛΑ Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΕΊΝΑΙ ΠΑΓΙΔΕΥΜΈΝΗ ΑΝΆΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΊΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΙΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΌ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ….ΑΣ ΜΗΝ ΕΤΑΖΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ 12000 ΠΡΟΣΛΉΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΊΕΣΗ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΊΩΝ ΚΑΙ ΌΣΩΝ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΞΑΝΑΔΏΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΎΝΕ ΚΑΙ ΕΚΕΊΝΟΙ ΣΤΗΝ ΛΊΣΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ… Ο ΚΑΘΈΝΑΣ ΈΧΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΈΡΟΝΤΑ ΤΟΥ … ΠΑΡΌΛΑ ΑΥΤΆ ΘΑ ΉΘΕΛΑ ΈΝΑΣ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΆΝΕ ΚΑΤ ΕΞΑΊΡΕΣΗ ΤΑ ΤΥΠΙΚΆ ΠΡΟΣΌΝΤΑ ΕΠΕΙΔΉ ΈΤΣΙ ΤΟΝ ΣΥΜΦΈΡΕΙ ΓΙΑΤΊ ΈΓΡΑΨΕ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ,ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΚΉΡΥΞΗ – ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ ΣΤΑ 200 ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΆΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ …Ο ΓΡΑΠΤΌΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌΣ ΈΓΙΝΕ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΟΝ ΝΌΜΟ 4765/2021 ΆΡΘΡΟ 12… ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΉ ΑΣ ΓΊΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΠΌΜΕΝΟ ΓΡΑΠΤΌ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ… ΤΟ ΣΤΕ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΌ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΟ …Η ΑΡΧΉ ΤΗΣ ΙΣΌΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΊΑΣ ΠΑΕΙ ΠΕΡΊΠΑΤΟ
Όσοι αποφασίσανε να διαγωνιστούν στον 2Γ/2022 είχανε ενημερωθεί διαβάζοντας τον σχετικό νόμο 4765/2021 για το πως θα γίνει συνολική αξιολόγηση τους (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και όλοι όσοι συμμετείχαν αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους.
Το να τίθεται υπό συζήτηση αυτή η τροποποίηση (μη συνυπολογισμός των πρόσθετων προσόντων στην συνολική βαθμολογία) σε αυτή την φάση της έκδοσης νέων προκηρύξεων (όπου υπάρχουν τα στοιχεία της συνολικής βαθμολογίας σχεδόν όλων των επιτυχόντων) που αφορούν τον 2Γ/2022 μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως προσπάθεια από την κυβέρνηση για αλλοίωση/επιλογή (πιθανώς υστερόβουλη) των μελλοντικών διορισθέντων.
Το να γίνονται τέτοιες αλλαγές σε αυτή την φάση το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι την μείωση του κύρους των πανελληνίων διαγωνισμών. Η βασική αιτιολογία οτι αυτό αποφασίστηκε για την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών έκδοσης αποτελεσμάτων (λόγω του ότι οι ενστάσεις θα είναι μηδενικές) αποτελεί τραγέλαφο.
Η γραφειοκρατία που απαιτείται για τον διορισμό ενός επιτυχόντος από τους αρμόδιους φορείς δεν μπορεί να αποτελεί αιτιολογία εφαρμογής αυτής της τροποποίησης που σίγουρα ευνοεί κάποιους επιτυχόντες εις βάρος άλλων και δεν πρόκειται να σταθεί νομικά.
Τέλος, Θα προτεινα να σοβαρευτούν οι αρμόδιοι να φέρουν εις πέρας έναν διαγωνισμό εγκαίρως, χωρίς να αλλάξουν εν μέσω αυτού τους όρους με τους οποίους θα γίνει η επιλογή των διορισθέντων.
Οι σχετικές τροποποιήσεις μπορούν να εφαρμοστούν στον επόμενο διαγωνισμό όπου δεν θα έχουν ανακοινωθεί ονόματα και βαθμολογίες των επιτυχόντων.
Στη μέση της διαδικασίας του συγκεκριμένου διαγωνισμού το να καταργηθεί η επιπλέον μοριοδότηση από διδακτορικά, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες και προϋπηρεσία είναι άδικη και ανήθικη για τους επιτυχόντες που δεν έχουν διοριστεί ακόμη. Εφόσον οι προηγούμενοι διοριστέοι αξιοποίησαν τα μόρια που τους έδωσαν τα προσόντα τους, το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με τους επόμενους του ίδιου διαγωνισμού. Επίσης, υπάρχουν πολλοί που μόχθησαν με κόπο, χρόνο και προσπάθεια να αποκτήσουν όλα τα παραπάνω και αν μη τι άλλο είναι άδικο να ακυρώνεις την πορεία τους απλά μετρώντας το τι έγραψε κάποιος στην συγκεκριμένη εξέταση τη συγκεκριμένη ημέρα (με τα όποια προβλήματα παρουσιάστηκαν). Είναι επιτακτική ανάγκη τα κριτήρια για όλους τους επιτυχόντες, εφόσον έδωσαν τις ίδιες εξετάσεις, να βασίζονται στα ίδια μέτρα και σταθμά.
Συμφωνό με το σημείο του σχολίου «5 Σεπτεμβρίου 2024, 15:46 | Stelios» όπου γράφει:
«Σε ότι αφορά την εντοπιότητα το δικαιότερο θα ήταν όλες οι θέσεις να είναι το ίδιο προσβάσιμες σε ολους τους υποψήφιους με την υποχρέωση υπηρέτησης 15 χρονια αλλιώς ποινή. Όχι να δίνονται μόρια (20 ή 40 κατά περίπτωση) που πριμοδοτούνται έτσι κάποιοι. Όλες οι θέσεις πανελλαδικά ισότιμα προσβάσιμες σε ολους με κριτήριο το γραπτό αλλα με υποχρεωτικότητα υπηρέτησης για 15 χρονια. Ότι πιο δίκαιο.»
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ 2Γ/2022 ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΕΙ ΧΡΗΜΑ, ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΕΙ ΧΡΟΝΟ, ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ!
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΩΤΑ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΠΕΥΣΗ ΤΟΥ 2ΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΟΙ ΕΟΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ (14.000 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2023 ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ).
ΑΜΕΣΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙΣ ΟΤΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΩΘΟΥΜΕ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ! ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ – ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!
Σε ένα διαγωνισμό όπου το ~90% της βαθμολογίας αφορά στην εξέταση «κάλτσα ή κασκόλ» και το 10% σε χιλιάδες ώρες μόχθου και μελέτης, οι μισοί σχολιαστές προτείνουν η κάλτσα και το κασκόλ να ανέλθουν στο 100% της βαθμολογίας.
Τουλάχιστον ας παραδεχθούν πως αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με το συμφέρον τους και ας μην επικαλούνται τη λογική. Κατανοώ το να θέλετε να αποφύγετε το ψήσιμο στον ιδιωτικό τομέα ή τη μεταμεσονύχτια μελέτη, αλλά μη προσπαθείτε να πείσετε ότι αυτό ακριβώς σας καθιστά και καταλληλότερους υπαλλήλους.
Εξάλλου το ίδιο το νομοσχέδιο αναφέρει πως είναι προσωρινό το μέτρο αυτο για λόγους ταχύτητας και η λογική θα επανέλθει στις επόμενες εξετάσεις.
Αν και σαν μέτρο είναι λογικό και δίκαιο σε ένα γραπτό διαγωνισμο να μετράει μόνο η βαθμολογία του γραπτού, στην περίπτωση αυτή αλλάζουν οι κανόνες χωρίς να το γνώριζαν αυτο οι υποψήφιοι όταν δήλωναν προτιμήσεις στην πρώτη προκήρυξη.
Σε ότι αφορά την εντοπιότητα το δικαιότερο θα ήταν όλες οι θέσεις να είναι το ίδιο προσβάσιμες σε ολους τους υποψήφιους με την υποχρέωση υπηρέτησης 15 χρονια αλλιώς ποινή. Όχι να δίνονται μόρια (20 ή 40 κατά περίπτωση) που πριμοδοτούνται έτσι κάποιοι. Όλες οι θέσεις πανελλαδικά ισότιμα προσβάσιμες σε ολους με κριτήριο το γραπτό αλλα με υποχρεωτικότητα υπηρέτησης για 15 χρονια. Ότι πιο δίκαιο.
Διορισμός όλων των Επιτυχόντων, του πρώτου πανελληνίου γραπτού διαγωνισμού ,Τεχνολογικής & πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Διεξαγωγή του επόμενου πανελληνίου γραπτού διαγωνισμού, αφότου διοριστεί & ο τελευταίος επιτυχόντας του πρώτου.. Πέρα από την ηθική πλευρά, δεν υπάρχει λόγος το δημόσιο να προβεί σε περιττά δαπανηρά έξοδα, κάνοντας νέο γραπτό διαγωνισμό, από την στιγμή που υπάρχει είδη η Δεξαμενή των επιτυχόντων….
Θεωρώ ότι ένας γραπτός διαγωνισμός οφείλει να βασίζεται κατά βάση στην βαθμολογία των υποψηφίων, ώστε να είναι αντικειμενικός. Αυτό σημαίνει όμως ότι ακόμη και η μοριοδοτηση υπέρ των ειδικών ομάδων δεν έχει θέση στον γραπτό διαγωνισμό, που βασίζεται σε γνώσεις και δεξιότητες, αφου εκ των πραγμάτων ανατρέπει την όποια αντικειμενική σειρά στον πίνακα επιτυχόντων. Όσο για την εντοπιότητα, ναι, πρέπει να ενισχυθούν οι παραμεθόριες περιοχές, ας μην ξεχνάμε όμως ότι υπάρχουν επιτυχόντες που είναι διατεθειμένοι να εργαστούν σε αυτές, ακόμη κι αν δεν κατάγονται εκεί. Ας υπάρχει λοιπόν, απλά η δέσμευση της δεκαετίας! Η υπερβολική μοριοδοτηση της εντοπιότητας (π.χ 40 μόρια!!!) αδικεί μεγάλο αριθμό επιτυχόντων. Τέλος, το πιο σημαντικό είναι να καλυφθούν ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ, όλες οι θέσεις του 2024 – 2025 από επιτυχόντες του 1ου πανελληνίου γραπτού διαγωνισμού, κάτι που είναι προς όφελος πρωτίστως του ελληνικού δημοσίου, αφού μπορούν να καλυφθούν τα ήδη υπάρχοντα κενά χωρίς να δαπανηθούν επιπλέον πόροι και χωρίς περιττή καθυστέρηση ..
Η μη μοριοδότηση πρόσθετων προσόντων έπρεπε να ισχύσει από την αρχή. Δημιούργησε αδικίες και δυσκολίες στη διαδικασία. Τουλάχιστον έστω και τώρα διορθώθηκε το πρόβλημα.
Είναι προς την σωστή κατεύθυνση να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης και οι διαδικασίες εξαγωγής αποτελεσμάτων να ολοκληρωθούν γρηγορότερα στις επόμενες ΓΒ. Όπως επίσης είναι δίκαιο οι θέσεις του 25 να δοθούν στους επιτυχόντες της 2ΓΒ που ακόμα αγωνιούμε για το μέλλον μας
Πολύ δίκαιο το άρθρο 17. Ο γραπτός πρέπει να είναι γραπτός
Πολύ σωστά τα νέα μέτρα
Διορισμός όλων των επιτυχόντων
Το υπο διαβουλευση νομοσχεδιο μπορει να το δει καποιος απο 2 αποψεις. Ναι μεν ειναι πιο δικαιο για τους νεοτερους οι οποιοι δεν εχουν προϋπηρεσια και τυπικα προσοντα, αλλα ειναι πολυ αδικο για καποια ατομα μεγαλυτερα οι οποίοι εχουν δεινοπαθησει στον ιδωτικο τομεα 20+ χρονια,σε ασταθες εργασιακο περιβαλλον με εκμεταλευση,και πολλοι απο αυτους τα τυπικα προσοντα πτυχιο και ξενες γλωσσες τα εχουν αποκτησει σε μεγαλη ηλικία και τους δινεται ευκαιρια να εργαστουν στο δημοσιο τομεα και να φυγουν απο το αρνητικο περιβαλλον του ιδιωτικου τομεα. Επισης αρκετα ατομα εχουν ηδη δωσει χρηματα σε φροντιστηρια και σε μεταπτυχιακα για τυχον μοριοδοτηση.Δεν συμφωνω με την καταργηση των τυπικων προσοντων
Η κυβέρνηση έχει δυστυχώς ένα μακρύτατο ιστορικό με άδικους χειρισμούς επιτυχόντων. Ήλπιζα ότι τα γεγονότα του 2008 ανήκαν στο παρελθόν και ότι με την επανεμφάνιση του γραπτού διαγωνισμού η κυβέρνηση θα διόρθωνε τα κακώς κείμενα του παρελθόντος. Μόνο οι κωδικοί των προκηρύξεων αλλάζουν τελικά…
Η κυβέρνηση έχει δυστυχώς ένα μακρύτατο ιστορικό με άδικους χειρισμούς επιτυχόντων. Ήλπιζα ότι τα γεγονότα του 2008 ανήκαν στο παρελθόν και ότι με την επανεμφάνιση του γραπτού διαγωνισμού η κυβέρνηση θα διόρθωνε τα κακώς κείμενα του παρελθόντος. Μόνο οι κωδικοί των προκηρύξεων αλλάζουν τελικά…
Κλαδικοι διαγωνισμοι μονο σε ειδικοτητες που εχουν εξαντληθει οι πινακες!Κανενας νεος διαγωνισμος μεχρι την αποροφηση των επιτυχοντων. Διορισμός όλων των επιτυχοντων.
Είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι θα καλυφθούν και οι θέσεις του 2025 από τους επιτυχόντες του διαγωνισμού. Το σωστότερο είναι να εξαντληθούν οι επιτυχόντες του διαγωνισμού και μετά να γίνει νέος. Αυτό εξοικονομεί πόρους στο δημόσιο και χρόνο. Όσον αφορά τον υπολογισμό των προσόντων, τα θεωρώ χρήσιμα καθώς δείχνουν την προσπάθεια και την εμπειρία του καθενός.
Πολύ σωστή η κατεύθυνση που κινούνται το ΥΠΕΣ και το ΑΣΕΠ. Σε κάθε γραπτό διαγωνισμό στο μέλλον θα πρέπει να μετράει μόνο ο βαθμός στις εξετάσεις και τα τυπικά προσόντα να μεταβληθούν σε απαραίτητα προσόντα για τις θέσεις.
Δεν γίνεται να τσουβαλιαζεται ένα πτυχίο Νομικής ΕΚΠΑ με ένα πτυχίο Ιστορίας της Φιλοσοφίας στη Βουλγαρία ή προϋπηρεσία λογιστή με προϋπηρεσία αποθηκάριου σε σούπερ μάρκετ.
Επίσης πρέπει οπωσδήποτε να τεθεί περιορισμός στα αποδεκτά πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά ανάλογα με τις προκηρυσσόμενες θέσεις.
Πολύ σωστή η προώθηση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου. Εξαρχής θα έπρεπε να μετρά μόνο ο βαθμός στο γραπτό διαγωνισμό .Τα επιπλέον μόρια από εργασιακή εμπειρία ή πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα παραπέμπουν σε προκηρύξεις τύπου Κ γεγονός που αναιρεί την ίδια την γραπτή δοκιμασία. Αν είναι να ισχύουν όμοια κριτήρια με παρελθοντικές προκηρύξεις δεν υπάρχει λόγος συμμετοχής μας σε γραπτές εξετάσεις. Από την άλλη η ενίσχυση της εντοπιότητας θα δώσει τη δυνατότητα σε επιτυχόντες να παραμείνουν στις θέσεις στον τόπο κατοικίας τους. Σε διαφορετική περίπτωση γνωρίζουμε όλοι πως αν αυτές οι θέσεις καταληφθούν από άτομα χωρίς εντοπιότητα, με την πρώτη ευκαιρία και την αξιοποίηση των αποσπάσεων θα μείνουν κενές. Μακάρι η ψήφιση του νομοσχεδίου να επιφέρει πράγματι την επίσπευση των διαδικασιών και την απορρόφηση του μέγιστου δυνατού αριθμού επιτυχόντων.
Είναι μεγάλη αδικία σε έναν διαγωνισμό στον οποίο υπάρχουν ήδη επιτυχόντες στους οποίους προσμετρήθηκαν μόρια απο μεταπτυχιακά, προυπηρεσία, ξένες γλώσσες κλπ, αυτά να μην προσμετρούνται για τους υπόλοιπους επιτυχόντες στις νέες θέσεις που θα προκηρυχθούν.Η αιτιολογία ότι ετσι θα επισπευθούν οι διαδικασίες πρόσληψης δεν ισχύει απο τη στιγμή που θα καταρτιστούν πάλι απο την αρχή νέοι πίνακες επιτυχόντων ενώ υπάρχουν ήδη.
Οι θέσεις του 2025 θα πρέπει να δοθούν πρωτίστως στους επιτυχόντες της πρώτης «δεξαμενής». Να εξαντληθεί η λίστα μέχρι κάποιος να την δεχτεί και όχι στην δεύτερη άρνηση να θεωρείται η θέση ακάλυπτη. Και αν και πάλι μείνει κενή τότε να δοθεί στους επιτυχόντες της δεύτερης δεξαμενής. Σε κάποιες ειδικότητες ναι, δεν υπάρχουν αρκετοί επιτυχόντες οπότε αναγκαστικά θα αναζητήσουν νέους επιτυχόντες. Ωστόσο, οι ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού είναι άνθρωποι με 97+ μόρια που αυτή τη στιγμή είναι αδιόριστοι. Οι θέσεις όλων των ΠΕ Διοικητικών-Οικονομικών για όλο το 2025 οφείλουν να δοθούν στους επιτυχόντες του πρώτου γραπτού διαγωνισμού και μάλιστα με την αμέσως επόμενη «φουρνιά» διορισμών. Ρωτάω γνωστό μου κόσμο που εργάζεται σε διάφορες υπηρεσίες και κάνουν όλοι λόγο για τρομερές ελλείψεις σε προσωπικό. Αυτές οι ελλείψεις δεν φάνηκαν όμως κρίνοντας από τους αριθμούς των θέσεων. Οι υπηρεσίες να αιτηθούν προσωπικό και τα κενά να δοθούν στην αμέσως επόμενη προκήρυξη. Επίσης, να απορροφηθούν οι προκηρύξεις τύπου Κ στην δεξαμενή που δημιουργήθηκε το 2023. Δεν είναι δυνατόν Διοικητικές-Διεκπεραιωτικές θέσεις γραφείου να μην δίνονται σε ανθρώπους που αυτή τη στιγμή έχουν 100 μόρια (με 114 μόρια ο πρώτος)! Οι χειρισμοί των τελευταίων ημερών θα έχουν σημαντικό πολιτικό κόστος.
Αυτή τη στιγμή παρατηρούμε έναν αλληλοσπαραγμό ανάμεσα σε δύο ομάδες με αντικρουόμενα συμφέροντα.
Ανεξάρτητα από την απόφαση που θα ληφθεί, είναι επιτακτική ανάγκη να αναζητηθούν ευθύνες στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Οι πρυτανικές αρχές και τα μέλη ΔΕΠ πρέπει να απαντήσουν γιατί κάτοχοι διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων αποδίδουν χειρότερα από απλούς πτυχιούχους σε γραπτές εξετάσεις. Δεν πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά, αλλά για ένα ευρύτερο φαινόμενο που δεν μπορεί να παραβλεφθεί ή να αποδοθεί σε τυχαίους παράγοντες. Απαιτείται άμεση αξιολόγηση και έλεγχος του συνόλου των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, ΧΤΕΣ.
Να μετράει μόνο ο βαθμός του γραπτού. Να διοριστούν όλοι οι επιτυχόντες.
Πρώτον, όπως έχει αποδείξει και η ιστορία, γραπτοί διαγωνισμοί πρέπει να γίνονται μόνο όταν υπάρχει προοπτική να απορροφηθεί η πλειοψηφία. Ο πρωθυπουργός είχε μιλήσει για 12000 θεσεις και ακόμα δεν εχουν δοθεί στους επιτυχόντες ούτε οι μισές. Δεν πρέπει να γίνουν πρώτα όσα η κυβέρνηση υποσχέθηκε ώστε να θεωρηθεί επιτυχημένος ο διαγωνισμός? Δεύτερον, η προϋπηρεσία, οι ξένες γλώσσες και τα μεταπτυχιακά είναι παράγοντες που εξασφαλίζουν ότι ο μελλοντικός δημόσιος υπάλληλος μπορεί να ανταποκριθεί σε διαφόρων ειδών καθήκοντα και πρέπει να μοριοδοτούνται. Επίσης, εξασφαλίζει πως άνθρωποι που βρέθηκαν σε αδιοριστια για χρόνια εξαιτίας της κρίσης και της παύσης διορισμών επιτέλους θα μπορέσουν έστω και αργά να φτιάξουν τη ζωή τους. Άνθρωποι που δεν λύγισαν στην κρίση και επέλεξαν να δουλέψουν με λίγα χρήματα και ταυτόχρονα να επενδύσουν χρόνο και χρήμα στην εκπαίδευση τους.
Όσοι αποφασίσανε να διαγωνιστούν στον 2Γ/2022 είχανε ενημερωθεί διαβάζοντας τον σχετικό νόμο 4765/2021 για το πως θα γίνει συνολική αξιολόγηση τους (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και όλοι όσοι συμμετείχαν αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους.
Το να τίθεται υπό συζήτηση αυτή η τροποποίηση (μη συνυπολογισμός των πρόσθετων προσόντων στην συνολική βαθμολογία) σε αυτή την φάση της έκδοσης νέων προκηρύξεων (όπου υπάρχουν τα στοιχεία της συνολικής βαθμολογίας σχεδόν όλων των επιτυχόντων) που αφορούν τον 2Γ/2022 μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως προσπάθεια από την κυβέρνηση για αλλοίωση/επιλογή (πιθανώς υστερόβουλη) των μελλοντικών διορισθέντων.
Το να γίνονται τέτοιες αλλαγές σε αυτή την φάση το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι την μείωση του κύρους των πανελληνίων διαγωνισμών. Η βασική αιτιολογία οτι αυτό αποφασίστηκε για την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών έκδοσης αποτελεσμάτων (λόγο του οτι οι ενστάσεις θα είναι μηδενικές) αποτελεί τραγέλαφο.
Η γραφειοκρατία που απαιτείται για τον διορισμό ενός επιτυχόντος από τους αρμόδιους φορείς δεν μπορεί να αποτελεί αιτιολογία εφαρμογής αυτής της τροποποίησης που σίγουρα ευνοεί κάποιους επιτυχόντες εις βάρος άλλων και δεν πρόκειται να σταθεί νομικά.
Τέλος, Θα προτεινα να σοβαρευτούν οι αρμόδιοι να φέρουν εις πέρας έναν διαγωνισμό εγκαίρως, χωρίς να αλλάξουν εν μέσω αυτού τους όρους με τους οποίους θα γίνει η επιλογή των διορισθέντων.
Οι σχετικές τροποποιήσεις μπορούν να εφαρμοστούν στον επόμενο διαγωνισμό όπου δεν θα έχουν ανακοινωθεί ονόματα και βαθμολογίες των επιτυχόντων.
Όσοι αποφασίσανε να διαγωνιστούν στον 2Γ/2022 είχανε ενημερωθεί διαβάζοντας τον σχετικό νόμο 4765/2021 για το πως θα γίνει συνολική αξιολόγηση τους (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και όλοι όσοι συμμετείχαν αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους.
Το να τίθεται υπό συζήτηση αυτή η τροποποίηση (μη συνυπολογισμός των πρόσθετων προσόντων στην συνολική βαθμολογία) σε αυτή την φάση της έκδοσης νέων προκηρύξεων (όπου υπάρχουν τα στοιχεία της συνολικής βαθμολογίας σχεδόν όλων των επιτυχόντων) που αφορούν τον 2Γ/2022 μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως προσπάθεια από την κυβέρνηση για αλλοίωση/επιλογή (πιθανώς υστερόβουλη) των μελλοντικών διορισθέντων.
Το να γίνονται τέτοιες αλλαγές σε αυτή την φάση το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι την μείωση του κύρους των πανελληνίων διαγωνισμών. Η βασική αιτιολογία οτι αυτό αποφασίστηκε για την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών έκδοσης αποτελεσμάτων (λόγω του ότι οι ενστάσεις θα είναι μηδενικές) αποτελεί τραγέλαφο.
Η γραφειοκρατία που απαιτείται για τον διορισμό ενός επιτυχόντος από τους αρμόδιους φορείς δεν μπορεί να αποτελεί αιτιολογία εφαρμογής αυτής της τροποποίησης που σίγουρα ευνοεί κάποιους επιτυχόντες εις βάρος άλλων και δεν πρόκειται να σταθεί νομικά.
Τέλος, Θα προτεινα να σοβαρευτούν οι αρμόδιοι να φέρουν εις πέρας έναν διαγωνισμό εγκαίρως, χωρίς να αλλάξουν εν μέσω αυτού τους όρους με τους οποίους θα γίνει η επιλογή των διορισθέντων.
Οι σχετικές τροποποιήσεις μπορούν να εφαρμοστούν στον επόμενο διαγωνισμό όπου δεν θα έχουν ανακοινωθεί ονόματα και βαθμολογίες των επιτυχόντων.
Η πλήρης απαξίωση της προσπαθειας και της εργασιακής εμπειρίας. Η εργασιακη εμπειρία καποιου υποψηφίου και τα τυπικά βέβαια προσοντα είναι ιδιαίτερα καθοριστικής συμβολής. Συνυπολογισμός είναι το δικαιοτερο για όλους.
H oυσία είναι 1 πιστεύω. Είτε με το ισχύον σύστημα μοριοδότησης, είτε με γραπτό και εντοπιότητα μόνο (ΓΒ 24-25), να διοριστεί η πλειοψηφία των ΠΕ επιτυχόντων 2Γ/22 (12.691 ΠΕ) και όχι μόνο 3.800 3ΓΒ και άλλοι 3.000 από την νέα, με αποτέλεσμα ενώ υπάρχει δεξαμενή σχεδόν 7.000 ΠΕ να γίνει νέος γραπτός, τόσο κοστοβόρος για το δημόσιο. Ειδικά για τους κλάδους οικονομικού & διοικητικού, σε αυτή την περίπτωση, θα έχει μείνει μια δεξαμενή επιτυχόντων με 2.500 & 4.500 ΠΕ. Είναι παράλογο να χρεώνεται το κράτος νέους γραπτούς, ενώ υπάρχει τόσο μεγάλη δεξαμενή από προηγούμενο γραπτό σε κλάδους!!!
Η παράγραφος 1 είναι μεν προς τη σωστή κατεύθυνση, πάσχει δε στην υπέρμετρη μοριοδότηση της εντοπιότητας. Να δοθεί ένα κίνητρο στους κατοίκους των ορεινών και νησιωτικών περιοχών να μείνουν στον τόπο τους, αλλά οι 40 μονάδες είναι υπερβολικές.
Κατά τ’ άλλα, η μοριοδότηση μόνο της γραπτής βαθμολογίας χωρίς την προσαύξηση των τυπικών προσόντων δεν αδικεί κανέναν. Αντίθετα τα χρυσοπληρωμένα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και πιστοποιητικά ξένων γλωσσών, η άσχετη επαγγελματική προϋπηρεσία ευνοούν μία συγκεκριμένη κατηγορία υποψηφίων. Τους προκηρυξάκηδες. Τα χαρακτηριστικά τους είναι πολύ συγκεκριμένα και εύκολα θα τους αναγνωρίσει κάποιος. Γνωρίζουν, ή νομίζουν ότι γνωρίζουν, όλες τις λεπτομέρειες των προκηρύξεων και σπεύδουν να αγοράσουν οποιοδήποτε νέο προσόν δύναται να μοριοδοτηθεί και να αναγνωριστεί μισθολογικά. Ηλικιακά ανήκουν στην ηλικία των 40+, εκτιμούν ότι το κράτος ανήκει σε αυτούς καθώς έχουν δουλέψει με ΣΟΧ επί αρκετά χρόνια , έχουν συμμετάσχει σε πάμπολλες προκηρύξεις Κ και τώρα ήρθε η ώρα να διοριστούν, εάν δεν είναι ήδη διορισμένοι που επιθυμούν να διοριστούν αλλού. Νεότερης ηλικίας υποψήφιοι καθώς και υποψήφιοι που από επιλογή ή οικονομική στενότητα δεν απέκτησαν ή/και αγόρασαν τίτλους είναι πολίτες δεύτερης ευκαιρίας που πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι να φτάσουν και αυτοί στα 40+ για να διοριστούν (κατά τους προκηρυξάκηδες). Εμφανίζονται ως τηλεσυνταγματολόγοι σε διαδικτυακά καφενεία και πολλές φορές είναι έτοιμοι να κατασπαράξουν (ατομικά ή ομαδικά), ως απόρροια της αλαζονείας τους, όσους υποστηρίζουν κάτι αντίθετο.
Το κράτος δικαίου οφείλει να δίνει ευκαιρίες σε όλους ανεξαιρέτως, ευκαιρίες που αντικειμενικά, μπορούν να διεκδικηθούν από τον καθένα και όχι πλασματικές προς τέρψιν της ανωτέρω κατηγορίας υποψηφίων. Ο γραπτός διαγωνισμός και η αποκλειστική μοριοδότηση αυτού, είναι ένα εργαλείο που μπορεί και πρέπει να δώσει ευκαιρίες σε όλους. Δεν έχω αυταπάτες ότι διαθέτουμε το τέλειο κράτος δικαίου. Πρέπει πολλά να γίνουν ακόμη. Η αξιοκρατία στους διορισμούς και η ίση μεταχείριση όσων τους διεκδικούν είναι ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωσή του. Σε κάθε περίπτωση, ένα κράτος προκηρυξάκηδων είναι χειρότερο και από το χειρότερο κράτος δικαίου.
Απαράδεκτο. Δεν γίνεται να εκδημενιζεται έτσι ο κόπος χρόνων τόσων ανθρώπων. Να συνυπολογίζεται σε ένα αποτέλεσμα ενός διαγωνισμού ναι αλλά όχι να εκμηδενίζεται. Διότι δεν είναι μόνο τα ακαδημαϊκά προσόντα, είναι και η εμπειρία, γεγονός καθοριστικό για την πλήρωση μιας θέσης. Ένας υποψήφιος με εργασιακή εμπειρία π απλά έγραψε λιγότερα από κάποιον άλλο χωρίς δεν πρέπει να απαξιώνεται κατά αυτόν τον τρόπο.
Δεν έχουν θέση οι προσαυξήσεις σε έναν γραπτό διαγωνισμό,χάνεται το νόημα. Πιο δίκαιο να καταργηθούν.
Το σωστό είναι να ισχύουν οι αρχικοί όροι του διαγωνισμού και να μην γίνονται τροποποιήσεις εκ των υστέρων.
Η μοριοδότηση των προσόντων αποτελούσε εξ αρχής μέρος της διαδικασίας κατάταξης των υποψηφίων και είναι άδικο να αλλάζει στο πλαίσιο κάλυψης θέσεων από τον ίδιο διαγωνισμό. Η επίσπευση των διαδικασιών θα πρέπει να στοχεύσει στην διασύνδεση υπηρεσιών για τον έλεγχο των προσόντων ( πχ διδακτορικά, μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία) και όχι στην αλλαγή τον όρων κατάταξης των υποψηφίων.
Η κατάργηση των προσαυξήσεων είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και πρέπει να εφαρμοστεί. Όποιος γράφει καλά στον γραπτό διαγωνισμό πρέπει και να διορίζεται. Προάγει τη διαφάνεια και κλείνει πολλά καρκινώματα του παρελθόντος.
Διαβάζω σχολια για τους προηγούμενους διοριστέους και οτι εκεινοι χρησιμοποιησαν τα μόριά τους ενω οι επόμενοι οχι…μου ειναι αδυνατο να συλλαβω οτι δεν αντιλαμβανεστε πως κι εσεις κανατε χρηση των προσαυξησεων στην προηγουμενη προκυρηξη και αρα σας περασαν και διοριστηκαν επι ίσοις όροις!!
Στην επόμενη προκυρηξη….και παλι επι ίσοις όροις θα διαγωνιστείτε αφου για κανεναν δεν θα μετρησουν τα τυπικα προσόντα…!
Ειλικρινα δεν το καταλαβαίνετε αυτό;
Το ζητουμενο κυριοι/ες ειναι 1: Απορόφηση όλων των επιτυχόντων.-
1. Κλαδικοι διαγωνισμοι μονο σε ειδικοτητες που εχουν εξαντληθει οι πινακες!
2. Κανενας νεος διαγωνισμος μεχρι την αποροφηση των επιτυχοντων
3. Καμία προσμέτρηση τυπικων προσοντων. Ακομα και το επιπεδο γραφης ορισμενων σχολιων των «διδακτορικων» φανερωνει ποσο ανευ αξιας ειναι τα συγκεκριμενα «προσοντα».
4. Εκδοση αποτελεσμάτων εντός 1 μήνα από το κλεισιμο των αιτησεων. Σε ολα τα αλλα συμφωνω