- Στο άρθρο 14 του ν. 4830/2021 (Α΄169), περί αποστολής, λήψης, καταχώρισης και διατήρησης του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 διαγράφονται οι λέξεις «, μέλος του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου», β) στην παρ. 2 βα) στο πρώτο εδάφιο οι λέξεις «ύψους εκατό τριάντα πέντε (135) ευρώ» αντικαθίστανται από τις λέξεις «εβδομήντα (70) ευρώ», ββ) το δεύτερο εδάφιο αντικαθίσταται, βγ) προστίθεται νέο τρίτο εδάφιο και οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 14 διαμορφώνονται ως εξής:
«1. Ιδιοκτήτης σκύλου ή γάτας που δεν επιθυμεί να στειρώσει το ζώο του υποχρεούται, από την 1η.3.2022 και μετά, να αποστείλει δείγμα γενετικού υλικού του ζώου συντροφιάς στο ΕΦΑΓΥΖΣ. Η συλλογή δείγματος γενετικού υλικού και η αποστολή του στο ΕΕΓΥΖΣ γίνονται αποκλειστικά από κτηνίατρο που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
- Για τη λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού για τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υποβάλλεται εφάπαξ από τον ιδιοκτήτη του ζώου συντροφιάς ηλεκτρονικό παράβολο ύψους εβδομήντα (70) ευρώ για κάθε ζώο συντροφιάς. Ο κτηνίατρος δύναται να λαμβάνει από τον ιδιοκτήτη αμοιβή έως πενήντα (50) ευρώ για τη λήψη του γενετικού υλικού και τα έξοδα αποστολής του. Οι ιδιοκτήτες κυνηγετικών σκύλων υποβάλλουν ηλεκτρονικό παράβολο ύψους σαράντα (40) ευρώ για κάθε κυνηγετικό σκύλο. Οι ιδιοκτήτες σκύλων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για φύλαξη ποιμνίων (ποιμενικών) απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου της παρούσας.».
- Στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 9 του άρθρου 46 του ν. 4830/2021, περί χρόνου εκκίνησης της υποχρέωσης για στείρωση ή αποστολή δείγματος γενετικού υλικού δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς, οι λέξεις «μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΑΓΥΖΣ» αντικαθίστανται από τις λέξεις «από 1ης.7.2025» και η παρ. 9 διαμορφώνεται ως εξής:
«9. Η υποχρέωση του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9, εκκινεί μετά την παρέλευση ενός (1) μηνός από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΑΓΥΖΣ κατά το άρθρο 13. Τα πρόστιμα του άρθρου 35 για την παράβαση της ως άνω υποχρέωσης επιβάλλονται από 1ης.7.2025.».
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
Οι κυνηγετικοι σκύλοι, είναι σκύλοι εργασίας..πρέπει να εξαιρεθουν από την στείρωση και το δείγμα dna..δεν λύνονται προβλήματα με αυτές τις τακτικές, είναι ενάντια στους κυνηγούς
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
Πρέπει να εξαιρεθούν οι κυνηγετικοί σκύλοι της υποχρεωτικής στείρωσης!
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
Δικαιωματικά πρέπει να εξαιρέσουμε τα κυνηγόσκυλα είναι σκύλοι εργασιας
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Για τον Κυνηγετικό Σύλλογο Χαλάστρας,
Ο Πρόεδρος,
Κατσαρέας Νικόλαος
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Για τον Κυνηγετικό Σύλλογο Κατερίνης,
Ο Πρόεδρος,
Γαλανόπουλος Δημήτριος
Δεν σύμφωνο με το άρθρο 47 για την υποχρεωτική στειρωση η αποστολή DNA
Είμαι νομίμως κηδεμόνας κυνηγοσκυλου με αριθμό τσιπ , διαβατήριο , βιβλιάριο υγείας , ενγεγραμενο στον κυνολογικο όμιλο Ελλάδας ΚΟΕ και θεωρο παράλογη την υποχρεωτική ατειεωαη η το παράβολο για DNA μιας και δεν θα προσφερει τίποτα το ουσεοδες στην καταπολέμηση τον
αδεσποτον σκύλων ή γατών. Είναι ένα μια τιμωρία για εμάς τους νόμιμους κατόχους η κηδεμόνες κυνιγετικων σκύλων που είναι σκυλιά
εργασίας μιας και αυτή είναι η φύση τους. Η υποχρεωτική στείρωση είναι κάτι ενάντια στην φύση του σκύλου μου και δεν το επιτρεπο αυτό να γίνει από κανέναν. Ο σκύλος μου είναι ένας αθλητής , κυνηγος που χρειάζεστε τα ένστικτα του στο έπακρο
Όπως και διαφονω με την τιμωρία των κυνηγών ως ρατσιστική και αντισυνταγματική αναφορά στην κοινωνία των κηνιγων ,είμαστε Έλληνες πολίτες και όχι κάτι διαφορετικό.
Θα σας παρακαλούσα την επιστάτη στιγμή να διορθώσετε όλες τις αδικίες που υπάρχουν σε αυτόν τον νόμο αν τον πούμε νόμο.
Και βέβαια πρέπει να προσέχουμε τα ζώα και να τα φροντίζουμε , όχι όμως να με τιμωριτε επειδή είμαι νομίμως και κυνηγος , δεν το δέχομαι .
Ακούστε τον πανελλήνιο σύλλογο κτυνιατρων , κάτι ξέρουν και αυτοί παραπά
Δεν σύμφωνο με το άρθρο 47 για την υποχρεωτική στειρωση η αποστολή DNA
Είμαι νομίμως κηδεμόνας κυνηγοσκυλου με αριθμό τσιπ , διαβατήριο , βιβλιάριο υγείας , ενγεγραμενο στον κυνολογικο όμιλο Ελλάδας ΚΟΕ και θεωρο παράλογη την υποχρεωτική ατειεωαη η το παράβολο για DNA μιας και δεν θα προσφερει τίποτα το ουσεοδες στην καταπολέμηση τον
αδεσποτον σκύλων ή γατών. Είναι ένα μια τιμωρία για εμάς τους νόμιμους κατόχους η κηδεμόνες κυνιγετικων σκύλων που είναι σκυλιά
εργασίας μιας και αυτή είναι η φύση τους. Η υποχρεωτική στείρωση είναι κάτι ενάντια στην φύση του σκύλου μου και δεν το επιτρεπο αυτό να γίνει από κανέναν. Ο σκύλος μου είναι ένας αθλητής , κυνηγος που χρειάζεστε τα ένστικτα του στο έπακρο
Όπως και διαφονω με την τιμωρία των κυνηγών ως ρατσιστική και αντισυνταγματική αναφορά στην κοινωνία των κηνιγων ,είμαστε Έλληνες πολίτες και όχι κάτι διαφορετικό.
Θα σας παρακαλούσα την επιστάτη στιγμή να διορθώσετε όλες τις αδικίες που υπάρχουν σε αυτόν τον νόμο αν τον πούμε νόμο.
Και βέβαια πρέπει να προσέχουμε τα ζώα και να τα φροντίζουμε , όχι όμως να με τιμωριτε επειδή είμαι νομίμως και κυνηγος , δεν το δέχομαι .
Ακούστε τον πανελλήνιο σύλλογο κτυνιατρων , κάτι ξέρουν και αυτοί παραπ
Δεν σύμφωνο με το άρθρο 47 για την υποχρεωτική στειρωση η αποστολή DNA
Είμαι νομίμως κηδεμόνας κυνηγοσκυλου με αριθμό τσιπ , διαβατήριο , βιβλιάριο υγείας , ενγεγραμενο στον κυνολογικο όμιλο Ελλάδας ΚΟΕ και θεωρο παράλογη την υποχρεωτική ατειεωαη η το παράβολο για DNA μιας και δεν θα προσφερει τίποτα το ουσεοδες στην καταπολέμηση τον
αδεσποτον σκύλων ή γατών. Είναι ένα μια τιμωρία για εμάς τους νόμιμους κατόχους η κηδεμόνες κυνιγετικων σκύλων που είναι σκυλιά
εργασίας μιας και αυτή είναι η φύση τους. Η υποχρεωτική στείρωση είναι κάτι ενάντια στην φύση του σκύλου μου και δεν το επιτρεπο αυτό να γίνει από κανέναν. Ο σκύλος μου είναι ένας αθλητής , κυνηγος που χρειάζεστε τα ένστικτα του στο έπακρο
Όπως και διαφονω με την τιμωρία των κυνηγών ως ρατσιστική και αντισυνταγματική αναφορά στην κοινωνία των κηνιγων ,είμαστε Έλληνες πολίτες και όχι κάτι διαφορετικό.
Θα σας παρακαλούσα την επιστάτη στιγμή να διορθώσετε όλες τις αδικίες που υπάρχουν σε αυτόν τον νόμο αν τον πούμε νόμο.
Και βέβαια πρέπει να προσέχουμε τα ζώα και να τα φροντίζουμε , όχι όμως να με τιμωριτε επειδή είμαι νομίμως και κυνηγος , δεν το δέχομαι .
Ακούστε τον πανελλήνιο σύλλογο κτυνιατρων , κάτι ξέρουν και αυτοί παραπάνω .
Με τιμή Λιμπανοβνος Παναγιώτης .
Τα σκυλιά μας τα έχουμε σαν την οικογένεια μας και είναι απάνθρωπο να υπάρχει υποχρέωση στείρωσης στα μέλη της.
Όσο για τα χαράτσια επιτέλους σταματήστε και αφήστε μας να ανασάνουμε….
τα κυνηγετικα σκυλια ειναι σκυλια εργασιας και πρεπει να μην πληρωνουν
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα»
Τα κυνηγετικά σκυλιά θα πρέπει να εξαιρεθούν από την απαίτηση πληρωμής γιατί και αυτά είναι σκυλιά εργασίας
Ντροπή και Αίσχος το χαράτσι για τα κυνηγετικά σκυλιά.
Λυπάμαι που οδηγείται την κυνηγετική οικογένεια στην εξόντωση της…Οι κυνηγοί είναι οι προστάτες της υπαίθρου και αν δεν σας το έχει πει κάποιος αυτό,καλό είναι να ρωτήσετε τις αρμόδιες υπηρεσίες (Δασαρχείο, Πυροσβεστική κτλ)…ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ
ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση μπορεί να χαρακτηριστεί αυτή η τροποποίηση για αυτόν τον άκρως απαράδεκτο σκυλοκτονο νόμο. Παρόλα την τροποποίηση του αυτός ο νόμος δεν χάνει το χαρακτήρα του που είναι καθαρά φοροεισπρακτικος. Για να διορθωθεί αυτή η κατάσταση ένας και μοναδικός τρόπος υπάρχει, η πλήρης κατάργηση αυτού!!!Η κυβέρνηση ας φιμώσει επιτέλους αυτούς που προτείνουν αυτά τα αχαρακτήριστα πράγματα και ας ακούσει επιτέλους τους ειδικούς!!
Οι κυνηγετικοί σκύλοι είναι σκυλιά εργασίας και θα πρέπει να εξαιρούνται από το απαράδεκτο χαράτσι που επιβάλλεται για την εξόντωση των κυνηγών… Ντροπή σας!!!
Οι κυνηγετικοι σκύλοι είναι ζώα εργασίας και θα πρέπει να εξαιρεθουν του τέλους Dna.
Επίσης είναι εντελώς ρατσιστικό απέναντι στον κυνηγό η αφαίρεση της κυνηγετικής άδειας για κάποια παράλειψη διοικητή σε σχέση με τον σκύλο.
Θα πρέπει επίσης να επιβάλλονται ποινές στον κάθε δήθεν ζωόφιλος για ρητορική μίσους απέναντι σε κυνηγό καθώς πολλοί υποδαυλιζουν και παρακινουν σε ενέργειες ξατα του κυνηγίου με δημοσιεύσεις σε ΜΜΕ.
Επίσης να διώκονται όσοι υποκαθιστουν την πολιτεία και συσωρευουν αδέσποτα σε μικρούς χώρους που στερούνται άδειας και δεν προσφέρουν τα ελάχιστα στην ευζωία αλλά ικανοποιούν προσωπικές τους θέσεις στα όρια ευθύνης ψυχιάτρου.
Οι κυνηγετικοί σκύλοι μέχρι τρεις ανά κυνηγού θα πιστοποιούνται και θα είναι υποχρεωτικά τσιπαρισμενοι με έξοδα του ιδιοκτήτη. Θα απαλλάσσονται όπως οι σκύλοι εργασίας από στείρωση και εφόσον επιβληθεί η λήψη γεννητικού υλικού θα απαλλάσσονται από οποιοδήποτε κόστος με την έκδοση της κυν. Άδειας θα επικαιρόποιειται η λίστα σκύλων.οι ιδιοκτήτες των τσιπαρισμενων σκύλων θα έχουν τη δυνατότητα ενός ζευγαρώματος τι χρόνο με δυνατότητα πώλησης των κιυραβιων με έλεγχο των κυν. Οργανώσεων.ευχαριστω!
Παρατηρήσεις για το Άρθρο 47 του υπό διαβούλευση Νομοσχεδίου «Αποστολή, λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς – Μεταβολή χρόνου έναρξης επιβολής προστίμων – Τροποποίηση παρ. 1 και 2 άρθρου 14 και παρ. 9 άρθρου 46 του ν. 4830/2021.2.»
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
ωστόσο πρεπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
• Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
• Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
• Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΥΝΗΓΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ DNA ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΔΙΑΤΑΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!!!!!!!!!
ΦΤΑΝΕΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΣΤΕΙΡΩΣΗΣ.
ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΠΟΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ.
ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΠΟΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ.ΟΧΙ ΣΥΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ…ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΩΝ ΣΚΥΛΩΝ…ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ
Οι κυνηγετικοί σκύλοι είναι σκύλοι εργασίας…όχι στην υποχρεωτική στείρωση…οι ελληνικές φυλές πονάνε,επιτέλους η πολιτεία να σταθεί στο πλευρό των κυνηγών!!!
Μετά από τριετείς αγώνες και συνεχείς διαβουλεύσεις με το Υπουργείο Εσωτερικών, η Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ.) σας καλεί να συμμετάσχετε στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Νόμου 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ».
Συνάδελφοι ! Η νέα δημόσια διαβούλευση είναι σημαντική και με τη συμμετοχή μας δημιουργείται μια κρίσιμη ευκαιρία για να διαμορφώσουμε από κοινού το μέλλον της κυνηγετικής μας δραστηριότητας στην Ελλάδα.
Η Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ.) εκτιμά ότι, ενώ έχουν υιοθετηθεί κάποιες από τις προτάσεις των Κυνηγετικών Οργανώσεων, εξακολουθούν να υφίστανται αρκετά οικονομικά και πρακτικά προβλήματα που δημιουργεί ο ν. 4830/2021.
Οι θέσεις της Κ.Ο.ΜΑ.Θ σχετικά με τη νέα δημόσια διαβούλευση είναι:
• Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
• Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
• Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
• Η Κ.Ο.ΜΑ.Θ. ζητά, η δαπάνη της σήμανσης και της καταγραφής των κυνηγετικών σκύλων εργασίας για ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες να καλύπτεται δωρεάν από τα κτηνιατρεία των Δήμων.
• Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν έγκαιρα στις τροποποιούμενες διατάξεις
• Θα πρέπει να υιοθετηθούν στον ν. 4830/2021 οι επιστημονικές επισημάνσεις και οι θέσεις της Πανελλήνιας Κτηνιατρικής Ομοσπονδίας ως βασική επιστημονικά αρμόδια για την ευζωία και διαχείριση των αδέσποτωνΈνα άλλο βασικό ερώτημα που προκύπτει, δε περιέχεται στη διαβούλευση και είναι πολύ σημαντικό να απαντηθεί είναι το από πού θα γίνεται ο επίσημος χαρακτηρισμός των Κυνηγετικών Σκύλων;Κυνηγετικός σκύλος εργασίας χωρίς κυνηγετική άδεια δεν υφίσταται!Ως εκ τούτου, οι μόνοι αρμόδιοι για να πιστοποιήσουν τους πραγματικούς κυνηγετικούς σκύλους είναι οι αναγνωρισμένοι από το Υπουργείο Κυνηγετικοί Σύλλογοι, οι οποίοι διατηρούν σχετικές βάσεις δεδομένων, καθώς και τα δασαρχεία που εκδίδουν κυνηγετικές άδειες. Η ύπαρξη ενός σαφούς και διαφανούς μηχανισμού πιστοποίησης των κυνηγετικών σκύλων είναι απαραίτητη για την ορθή εφαρμογή του νόμου.
Τέλος η διάταξη του Άρθρου 9, Παρ. 7, που προβλέπει την αφαίρεση άδειας κυνηγιού για δύο χρόνια λόγω μη σήμανσης ή μη καταχώρισης των σκύλων θεωρείται άδικη και αντισυνταγματική. Καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει και να το ακυρώσει!
Οι κυνηγετικοι σκύλοι είναι σκύλοι εργασίας και οχι συντροφιάς. Αφού το ελληνικό κράτος καλοί τους κυνηγούς να συμβάλουν στη καταπολέμηση και μείωση του πληθυσμού του αγριόχοιρου.. με ποιους σκύλους θα γίνει αυτό.. μόνο με τους σκύλους που έχουν (((εργασιακό)) πρότυπο ίχνηλατη και οχι συντροφιάς..
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Για τον Κυνηγετικό Σύλλογο Αλμωπίας,
Ο Πρόεδρος,
Γκιώσης Κωνσταντίνος
ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΥΦΛΩΣΕΙ ΟΙ ΨΕΥΤΟΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ…ΜΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗΣ…ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥΣ ΣΚΥΛΟΥΣ!!!
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
• Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
• Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
• Η Κ.Ο.ΜΑ.Θ. ζητά, η δαπάνη της σήμανσης και της καταγραφής των κυνηγετικών σκύλων εργασίας για ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες να καλύπτεται δωρεάν από τα κτηνιατρεία των Δήμων.
• Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν έγκαιρα στις τροποποιούμενες διατάξεις
• Θα πρέπει να υιοθετηθούν στον ν. 4830/2021 οι επιστημονικές επισημάνσεις και οι θέσεις της Πανελλήνιας Κτηνιατρικής Ομοσπονδίας ως βασική επιστημονικά αρμόδια για την ευζωία και διαχείριση των αδέσποτωνΈνα άλλο βασικό ερώτημα που προκύπτει, δε περιέχεται στη διαβούλευση και είναι πολύ σημαντικό να απαντηθεί είναι το από πού θα γίνεται ο επίσημος χαρακτηρισμός των Κυνηγετικών Σκύλων;Κυνηγετικός σκύλος εργασίας χωρίς κυνηγετική άδεια δεν υφίσταται! Ως εκ τούτου, οι μόνοι αρμόδιοι για να πιστοποιήσουν τους πραγματικούς κυνηγετικούς σκύλους είναι οι αναγνωρισμένοι από το Υπουργείο Κυνηγετικοί Σύλλογοι, οι οποίοι διατηρούν σχετικές βάσεις δεδομένων, καθώς και τα δασαρχεία που εκδίδουν κυνηγετικές άδειες. Η ύπαρξη ενός σαφούς και διαφανούς μηχανισμού πιστοποίησης των κυνηγετικών σκύλων είναι απαραίτητη για την ορθή εφαρμογή του νόμου.
Τέλος η διάταξη του Άρθρου 9, Παρ. 7, που προβλέπει την αφαίρεση άδειας κυνηγιού για δύο χρόνια λόγω μη σήμανσης ή μη καταχώρισης των σκύλων θεωρείται άδικη και αντισυνταγματική. Καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει και να το ακυρώσει!
Όχι στο χαράτσι στα κυνηγετικά σκυλιά. Είναι σκύλοι εργασίας.
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ…Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Η ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ.
Οχι στο χαρατσι στα κυνηγετικά σκυλιά…προστατέψτε τις ελληνικες φυλές!!!
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Για τον Κυνηγετικό Σύλλογο Αρναίας,
Ο Πρόεδρος,
Σιώκος Νικόλαος
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Για τον Κυνηγετικό Σύλλογο Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης,
Ο Πρόεδρος,
Στεργίου Ιωάννης
Kυνηγετικός σκύλος εργασίας χωρίς κυνηγετική άδεια δεν υφίσταται!
Ως εκ τούτου, οι μόνοι αρμόδιοι για να πιστοποιήσουν τους πραγματικούς κυνηγετικούς σκύλους είναι οι αναγνωρισμένοι από το Υπουργείο Κυνηγετικοί Σύλλογοι, οι οποίοι διατηρούν σχετικές βάσεις δεδομένων, καθώς και τα δασαρχεία που εκδίδουν κυνηγετικές άδειες. Η ύπαρξη ενός σαφούς και διαφανούς μηχανισμού πιστοποίησης των κυνηγετικών σκύλων είναι απαραίτητη για την ορθή εφαρμογή του νόμου.
Τέλος η διάταξη του Άρθρου 9, Παρ. 7, που προβλέπει την αφαίρεση άδειας κυνηγιού για δύο χρόνια λόγω μη σήμανσης ή μη καταχώρισης των σκύλων θεωρείται άδικη και αντισυνταγματική. Καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει και να καταργήσει αυτή τη διάταξη.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
Ειδήσεις
ΚΟΜΑΘ
Ανακάλυψε το Κυνήγι
Θηροφύλαξη
Όπλα και Ασφάλεια
Κυνηγετικός σκύλος
Επίλεξε τον κατάλληλο σκύλο
Πρώτες Βοήθειες
Κυνοστάσιο
Υγεία
Νομοθεσία
Νέα
Αειφόρο Κυνήγι
Media
T: 2310 477 128
hunters@hunters.gr
Επικοινωνία
Τετάρτη, 11 Σεπτέμβριος 2024
Ανακοίνωση κάλεσμα της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ) για τη συμμετοχή των κυνηγών στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Ν. 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ»
Ανακοίνωση κάλεσμα της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ) για τη συμμετοχή των κυνηγών στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Ν. 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ»
Αγαπητοί συνάδελφοι Κυνηγοί!
Μετά από τριετείς αγώνες και συνεχείς διαβουλεύσεις με το Υπουργείο Εσωτερικών, η Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ.) σας καλεί να συμμετάσχετε στη νέα δημόσια διαβούλευση για την τροποποίηση του Νόμου 4830/2021 «ΑΡΓΟΣ».
Συνάδελφοι ! Η νέα δημόσια διαβούλευση είναι σημαντική και με τη συμμετοχή μας δημιουργείται μια κρίσιμη ευκαιρία για να διαμορφώσουμε από κοινού το μέλλον της κυνηγετικής μας δραστηριότητας στην Ελλάδα.
Η Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας Θράκης (Κ.Ο.ΜΑ.Θ.) εκτιμά ότι, ενώ έχουν υιοθετηθεί κάποιες από τις προτάσεις των Κυνηγετικών Οργανώσεων, εξακολουθούν να υφίστανται αρκετά οικονομικά και πρακτικά προβλήματα που δημιουργεί ο ν. 4830/2021.
Οι θέσεις της Κ.Ο.ΜΑ.Θ σχετικά με τη νέα δημόσια διαβούλευση είναι:
• Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
• Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
• Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
• Η Κ.Ο.ΜΑ.Θ. ζητά, η δαπάνη της σήμανσης και της καταγραφής των κυνηγετικών σκύλων εργασίας για ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες να καλύπτεται δωρεάν από τα κτηνιατρεία των Δήμων.
• Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν έγκαιρα στις τροποποιούμενες διατάξεις
• Θα πρέπει να υιοθετηθούν στον ν. 4830/2021 οι επιστημονικές επισημάνσεις και οι θέσεις της Πανελλήνιας Κτηνιατρικής Ομοσπονδίας ως βασική επιστημονικά αρμόδια για την ευζωία και διαχείριση των αδέσποτων
Ένα άλλο βασικό ερώτημα που προκύπτει, δε περιέχεται στη διαβούλευση και είναι πολύ σημαντικό να απαντηθεί είναι το από πού θα γίνεται ο επίσημος χαρακτηρισμός των Κυνηγετικών Σκύλων;
Κυνηγετικός σκύλος εργασίας χωρίς κυνηγετική άδεια δεν υφίσταται!
Ως εκ τούτου, οι μόνοι αρμόδιοι για να πιστοποιήσουν τους πραγματικούς κυνηγετικούς σκύλους είναι οι αναγνωρισμένοι από το Υπουργείο Κυνηγετικοί Σύλλογοι, οι οποίοι διατηρούν σχετικές βάσεις δεδομένων, καθώς και τα δασαρχεία που εκδίδουν κυνηγετικές άδειες. Η ύπαρξη ενός σαφούς και διαφανούς μηχανισμού πιστοποίησης των κυνηγετικών σκύλων είναι απαραίτητη για την ορθή εφαρμογή του νόμου.
Τέλος η διάταξη του Άρθρου 9, Παρ. 7, που προβλέπει την αφαίρεση άδειας κυνηγιού για δύο χρόνια λόγω μη σήμανσης ή μη καταχώρισης των σκύλων θεωρείται άδικη και αντισυνταγματική. Καλούμε το Υπουργείο να επανεξετάσει και να το ακυρώσει!
«Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».