- Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
- Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
- Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.
Είναι λάθος και άδικο να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο , στις προηγούμενες προκηρύξεις να ισχύει η μοριοδότηση και στις μελλοντικές όχι , ας γινόταν από την αρχή . Όλοι οι επιτυχόντες πρέπει να αξιολογηθούν με τα ίδια κριτήρια.
ΘΕΩΡΩ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΣ ΣΤΗΝ 3ΓΒ/2023 ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΜΗ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΤΥΠΟΥ Κ ΟΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΠΕΥΣΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟΒΟΡΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ.
Για να καταλάβουμε το μέγεθος του παραλογισμού του άρθρου 17, για όσους δεν κατάλαβαν ή τους συμφέρει καιροσκοπικά να καταλαβαίνουν άλλαΗ μοριοδότηση μεταπτυχιακών – εμπειρίας κτλ δεν καταργείτε, όπως λέτε, αναστέλλετε προσωρινά. Μόνο για τώρα
στο όνομα της επιτάχυνσης των διαδικασιών, θα υπάρχει και αργότερα στους επόμενους διαγωνισμούς.και εδώ μπαίνουμε με στη σφαίρα του παραλόγου.Είναι ηθικό να υπάρχουν σε μια προκήρυξη (2Γ/2022) υποψήφιοι 2 ταχυτήτων?Είναι συνταγματικό εν μέσω μιας προκήρυξης να αλλάζουν οι όροι βαθμολόγησης της ίδιας δεξαμενής υποψηφίων ?Είναι νομικά ορθό με ένα νόμο να αναστέλλετε ένας προηγούμενος, προσωρινά μάλιστα για να κερδίσουμε ένα 1-2 μήνες (πολύ αμφίβολο) από τη διαδικασία διορισμού?Με νέα λάθη που εξοντώνουν ανθρώπους πάτε να λύσετε γραφειοκρατικά προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν και διαφορετικά?Πάτε να μας εξοντώσετε ψυχολογικά οικονομικά ηθικά και σωματικάΕίναι δυνατόν να πάτε να διορθώσετε λάθη και παραλήψεις με καινούρια λάθη ολέθρια που εξευτελίζουν τους υποψηφίους που εδώ και 3 χρόνια κοπιάζουν και αγωνιούνΠου είναι η ισονομία που είναι η ίση μεταχείριση?Αυτό είναι η Ελλάδα μας?Δημιουργείτε σκιές, μήπως εξυπηρετούνται άλλα συμφέροντα φροντιστηρίων ας πούμε? Χάνουμε την εμπιστοσύνη μας στο κράτος Δικαίουκαι να ξέρετε δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Υπάρχουν νομικά εργαλεία να αντιδράσουμε και θα αντιδράσουμε. Θα τινάξετε όλο τον διαγωνισμό στον αέραΝα τελειώσει η 2Γ/2022 με τους ίδιους όρους που ξεκίνησε.
Είμαι επιτυχόν του 2γ/2022 στην κατηγορία Τε. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι από τους 2146 επιτυχόντες τε οι 923 είναι στην κατηγορία Λογιστικής. Θα μπορούσατε με αυτό το δεδομένο να επιτρέψετε στα πτυχία λογιστικής στις επόμενες προκηρύξεις να έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε περισσότερες θέσεις. Έτσι θα πετύχετε τη μεγαλύτερη δυνατή απορρόφηση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία και τα πτυχία θα πρέπει να υπολογίζονται φυσικά καθώς αυτό αποδεικνύει τη θέληση για μάθηση μετά την απόκτηση του βασικού τίτλου σπουδών αλλά και την ανάγκη για εργασία. Φυσικά να μοριοδοτηθούν όσοι έχουν εντοπιότητα με αμετάθετο για 5 ή 10 χρόνια.
Το άρθρο 17 και γενικά όλο το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι σωστότατο και εισάγει αλλαγές που θα έπρεπε να είχαν εφαρμοστεί ευθύς εξαρχής. Το ζητούμενο είναι να επιταχυνθούν οι προσλήψεις. Ειλικρινά, πιστεύειπιστευει κανείς ότι είναι προς το συμφέρον τόσο των επιτυχόντων, όσο και του κράτους να επαναληφθούν οι ίδιες καθυστερήσεις και να φτάνουν να προσλαμβάνονται οι διοριστεοι έναν χρόνο μετά την προκήρυξη; Αυτό είναι μαρτυριο και δεν πρέπει να το υποστούμε ξανά. Ας μη γελιόμαστε,οι επιπλέον μοριοδοτησεις καθιστούσαν την διαδικασία ιδιαίτερα χρονοβόρα. Υπήρχαν πολλές φορές διαφορετικές μοριοδοτησεις για τον ίδιο άνθρωπο για τις θέσεις της ειδικότητας και για θέσεις διεκπεραίωσης. Με λίγα λόγια, ένας λαβύρινθος, που καθυστέρησε κατά πολυ την έκδοση των προσωρινών πινάκων, ενώ προκάλεσε και πληθώρα ενστάσεων καθυστερώντας έτσι και την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων. Εξάλλου, για να μη τρωγόμαστε χωρίς λόγο, όλοι έχουμε επιπλέον μόρια και τα χάνουμε. Δε θα είναι μεγάλες οι αποκλίσεις κι αυτές θα καλυφθούν από τις επιπλέον θέσεις, αυτές του 25 που μας διατίθενται. Οι ακραίες περιπτώσεις που θα ευνοηθούν πολύ ή θα ζημιωθούν πολύ πραγματικά θα είναι λίγες. Το όφελος, λοιπόν, είναι πολλαπλό, περισσότερες θέσεις, περισσότεροι διοριστεοι, γρήγορες διαδικασίες, άμεση στελέχωση υπηρεσιών. Πρέπει να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι κι ένα εύγε στον Υπουργό που παρακολουθεί το ζήτημα, διέγνωσε τις στρεβλώσεις κι έσπευσε να τις διορθώσει.
Άρα εγώ που περίμενα να δώσω το 2024 θα δώσω καλώς εχόντων το 2026 και αν ;
Όταν ξεκίνησε ο γραπτός διαγωνισμός είπαν ανά 2 έτη, δεν ήταν αληθές όπως δεν ήταν αληθες ότι θα προσλαμβάνονται όλοι σε 6 μήνες. Γενικά κανονικά αυτοί που τα σχεδίασαν και τα εφαρμόζουν τώρα πρέπει να παραιτηθούν μετά από αυτές τις παλινωδίες.
?
Η αλλαγή της μοριοδότησης εν τω μέσω της διαδικασίας εγείρει ερωτήματα για τη σημασία της δικαιοσύνης, της ισονομίας, της αξιοκρατίας και της θεσμικής κατοχύρωσης των δικαιωμάτων. Όλοι οι επιτυχόντες έχουμε κοινό όραμα, κοινές ευκαιρίες, αλλά δεν έχουμε κοινή εκπαίδευση. Εφόσον κάποιοι εξ΄ημών διαθέσαμε χρόνο, κόπο και χρήμα για την απόκτηση ακαδημαικών προσόντων, τα οποία ο νόμος απαιτούσε ή προαπαιτούσε, δεν είναι δυνατόν να μην αφιερώνετε ελάχιστο χρόνο για να τα προσμετρήσετε και δη στην Ελλάδα 2.0. Εάν επιθυμείτε τη διασφάλιση της γενικότερης σταθερότητας μην πυροδοτείτε την αστάθεια και διασφαλείστε τους κανόνες της μοριοδότησης του διαγωνισμού ως είχαν. Όσον αφορά το ζήτημα της εντοπιότητας θα είχε νόημα εάν όλοι δεσμευόμασταν να μείνουμε στη θέση μας και στην πόλη μας κατελαχιστο για 10 χρόνια, διαφορετικα είναι ένα άνισο μέτρο που αντίκειται στην αρχη της αναλογικότητας. Εν κατακλείδι, το αίτημα είναι να διοριστεί το σύνολο των επιτυχόντων προτού διεξαχθεί επόμενος διαγωνισμός και φυσικά με τις ίδιες προυποθεσεις και την ίδια μοριοδότηση που ισχύουν για τα ακαδημαικα προσοντα.
Όταν δε μας βολεύει κάτι προσωπικά είναι «απαράδεκτο».
Όταν όμως δόθηκε η δυνατότητα σε όλα τα πτυχία να δηλώσουν διοικητικό-οικονομικό ενώ για μερικούς από εμάς αυτή είναι πραγματικά η ειδικότητα μας, με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σπουδές πόσων ετών και εμπειρία στον κλάδο και μείνανε εκτός άτομα που είναι καταρτισμένα στον τομέα τους για να μπουν για παράδειγμα φυσικοί και μαθηματικοί και ό,τι άλλη άσχετη ειδικότητα μπορεί να φανταστεί κάποιος, εκεί κανείς δεν μίλησε για αδικία, γιατί τους βόλευε αυτή η εξέλιξη.
Όσοι δεν εναντιώθηκαν εξ αρχής σε αυτό,
Τώρα πως αρχίσατε ξαφνικά να παραπονιέστε περί «αδικίας»?
Επειδή τελικά σας άγγιξε?
Δεν είναι λίγο υποκριτικό?
Και εμένα δε με βολεύει η μη ύπαρξη προσαυξήσεων όπως πολλούς άλλους.
Και παραδέχομαι πως ακόμα και αν με βόλευε όντως δεν είναι δίκαιο να ισχύσει κάτι τέτοιο εν μέσω της όλης διαδικασίας από τη στιγμή που δεν ίσχυε από την αρχή.
Αλλά να μη λέμε ότι θέλουμε περί «δικαίου» και «αδίκου» ειδικά όταν επωφελήθηκαν κάποιοι από αυτό καταχρηστικά ακόμα κ αν ήταν επειδή τους επέτρεψαν να το κάνουν.
Συμφωνώ απόλυτα με σχόλιο από 4 Σεπτεμβρίου 2024, 22:48 | DP :
– Η λήψη υπόψη μόνο της βαθμολογίας των επιτυχόντων στη γραπτή εξέταση και του κριτηρίου της εντοπιότητας και η παράβλεψη των λοιπών προσόντων τους, όπως πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό κλπ, προσβάλλει την αρχή της αξιοκρατίας σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να επιλέγεται για την κατάληψη δημόσιας θέσης το άτομο με τα περισσότερα προσόντα. Αυτό άλλωστε επιβάλλει και το δημόσιο συμφέρον, που θα εξυπηρετηθεί καλύτερα αν η Διοίκηση στελεχώνεται από τα πιο καταρτισμένα άτομα και όχι αυτούς που έγραψαν καλά σε έναν διαγωνισμό ή έτυχε να γεννηθούν ή κατοικούν σε ένα μέρος.
– Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή των όρων πρόσληψης σε τέτοιο βαθμό και ενώ ακόμη υπάρχουν επιτυχόντες του πρώτου διαγωνισμού, προσβάλλει τις θεμελιώδεις αρχές της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης προς την Διοίκηση, της χρηστής Διοίκησης και κυρίως της αρχής της ισότητας αφού με την ξαφνική και αδικαιολόγητη επιλογή της Πολιτείας να ανατρέψει τους όρους μόνο για την συγεκριμένη κατηγορία και να μην προσμετρήσει ήδη δηλωμένα προσόντα τους, προβαίνει σε αδικαιολόγητη και παράνομη διάκρισή τους, έναντι των λοιπών υποψηφίων των οποίων τα προσόντα προσμετρήθηκαν ή των μελλοντικών των οποίων θα προσμετρηθούν. Είναι δε επίσης βέβαιο ότι θα ανατραπεί σε περίπτωση δικαστικής προσφυγής.
Καλημέρα σας
Για να καταλάβουμε το μέγεθος του παραλογισμού του άρθρου 17, για όσους δεν κατάλαβαν ή τους συμφέρει καιροσκοπικά να καταλαβαίνουν άλλα
Η μοριοδότηση μεταπτυχιακών – εμπειρίας κτλ δεν καταργείτε, όπως λέτε, αναστέλλετε προσωρινά. Μόνο για τώρα
στο όνομα της επιτάχυνσης των διαδικασιών, θα υπάρχει και αργότερα στους επόμενους διαγωνισμούς.
και εδώ μπαίνουμε με στη σφαίρα του παραλόγου.
Είναι ηθικό να υπάρχουν σε μια προκήρυξη (2Γ/2022) υποψήφιοι 2 ταχυτήτων?
Είναι συνταγματικό εν μέσω μιας προκήρυξης να αλλάζουν οι όροι βαθμολόγησης της ίδιας δεξαμενής υποψηφίων ?
Είναι νομικά ορθό με ένα νόμο να αναστέλλετε ένας προηγούμενος, προσωρινά μάλιστα για να κερδίσουμε ένα 1-2 μήνες (πολύ αμφίβολο) από τη διαδικασία διορισμού?
Με νέα λάθη που εξοντώνουν ανθρώπους πάτε να λύσετε γραφειοκρατικά προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν και διαφορετικά?
Πάτε να μας εξοντώσετε ψυχολογικά οικονομικά ηθικά και σωματικά
Είναι δυνατόν να πάτε να διορθώσετε λάθη και παραλήψεις με καινούρια λάθη ολέθρια που εξευτελίζουν τους υποψηφίους που εδώ και 3 χρόνια κοπιάζουν και αγωνιούν
Που είναι η ισονομία που είναι η ίση μεταχείριση?
Αυτό είναι η Ελλάδα μας?
Δημιουργείτε σκιές, μήπως εξυπηρετούνται άλλα συμφέροντα φροντιστηρίων ας πούμε? Χάνουμε την εμπιστοσύνη μας στο κράτος Δικαίου
και να ξέρετε δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Υπάρχουν νομικά εργαλεία να αντιδράσουμε και θα αντιδράσουμε. Θα τινάξετε όλο τον διαγωνισμό στον αέρα
Να τελειώσει η 2Γ/2022 με τους ίδιους όρους που ξεκίνησε.
Μη παίζετε με τις ζωές μας
Απαιτούμε ίση μεταχείριση και δικαιοσύνη.
Ο βαθμός της γραπτής εξέτασης, στον πανελλήνιο διαγωνισμό , θα έπρεπε από την αρχή να είναι το μοναδικό κριτήριο, για τον πίνακα κατάταξης.
Απορρόφηση των μόλις (800) εναπομεινάντων Επιτυχόντων Τεχνολογικής εκπαίδευσης, με ορθή κατανομή των θέσεων..
Απορρόφηση των εναπομεινάντων Επιτυχόντων Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, με τις επόμενες προκηρύξεις .
Διορισμός όλων των επιτυχόντων ( 14800 μόλις) του Πανελληνίου γραπτού διαγωνισμού, γιατί αυτό είναι το δίκαιο, για τους ίδιους, το κράτος & τους πολίτες….
Μεγάλη αδικία αν δεν ισχύσει ότι και στην 3Γ και στο ΦΕΚ αποτελεί χλευασμό στους υποψήφιους. Θα πρέπει να εξαντληθεί η λίστα επιτυχόντων.
Ο μη υπολογισμός των επιπλέον μορίων αποτελεί αδικία και δημιουργία υποψηφίων με δύο μέτρα και σταθμά, όπως επίσης και οι μόνο δύο αναπληρώσεις.
Όσο άσχετο με το αντικείμενο μιας θέσης και να είναι ένα μεταπτυχιακό και όσο εύκολα και να αποκτήθηκε, είναι σε ΚΑΘΕ περίπτωση πιο αξιόλογο από το να απαντήσεις σωστά στην ερώτηση «κουκούλι-πεταλούδα» & «αχινός-αγκάθι». Επιπλέον, είναι σαφέστατα πιο αξιόλογο από τις χαρισμένες ερωτήσεις λόγω λάθος διατύπωσης και λοιπών προβλημάτων.
Διανοείστε ότι έγινε ένας διαγωνισμός για θέσεις γραφείου που δεν είχε καν ασκήσεις ορθογραφίας, γραμματικής, συντακτικού, κατανόησης κειμένου κλπ; Οι παλαιότεροι διαγωνισμοί είχαν φιλολογικές-γλωσσολογικές ερωτήσεις. Λογικευτείτε. Σιγά τα θέματα που έκριναν την αξία σας. Όλοι μαζί τα «κράζαμε» τις προάλλες, αλλά βραχεία αποδείχθηκε η μνήμη σας. Καλό διορισμό να έχετε, αλλά με τέτοια νοοτροπία δεν θα πάτε και πολύ μπροστά.
Ο 2Γ/2022 αναφέρει τον τρόπο αξιολόγησης των διαγωνιζομένων (βαθμος γραπτου + προσθετα προσοντα). Αδιανόητο να αλλαζει η κατανομη ,ειδικα για λόγους γραφειοκρατίας . Καποιοι φτυσαμε αιμα για να προλαβουμε να τελειωσουμε το μεταπτυχιακό εγκαιρως και να παρουμε τα εξτρα μορια που πιθανόν οδηγήσουν στον διορισμο.
Δεν υπάρχει αντικειμενικο κριτήριο στο πως προκύπτει η πιο δικαιη τελικη βαθμολογία.
Καποιος μπορει να αγορασε πτυχίο ξένης γλώσσας ή μεταπτυχιακό,ενω καποιος να απαντησε ερωτησεις στην τύχη και να ηταν σωστές ή να ευνοήθηκε απο τις 17 ερωτησεις που δόθηκαν σωστες σε ολους. Αντικειμενικά ομως,το να αλλαζεις τους κανονες επειδη δεν προλαβαινει ο ΑΣΕΠ ειναι απαράδεκτο. Ας στελεχωθει καταλληλα με προσωπικο,ας εκσυγχρονιστει το site ,ή ας σταματησουν επιτελους οι Κ ωστε να αφιερωσουν περισσοτερο χρονο στον ΓΒ
Οι επιτυχοντες του γραπτου διαγωνισμου, διαγωνίζονται με βαση…μαντεψτε…τον γραπτο διαγωνισμο.
Τι σχεση εχει αν πηρες μεταπτυχιακο στα 24 και πτυχιο Αγγλικων στα 23; Μιλαμε για εναν γραπτο διαγωνισμο. Μονο ο βαθμος σου μετραει, τελος.
Καμία αξιοκρατία και καμία νομιμότητα αν ισχύσει μόνο η γραπτή βαθμολογία. Να ισχύουν οι ίδιοι όροι όπως και στη 3ΓΒ και όπως ορίζει το ΦΕΚ της 2γ/2022 και να προσμετρηθούν οι προσαυξήσεις.
Ο διορισμός όλων των επιτυχόντων είναι το δίκαιο και το σωστό. Κανένας νέος διαγωνισμός για ειδικότητες που ήδη υπάρχουν στην δεξαμενή. Εξάντληση της δεξαμενής πρώτα και μετά διενέργεια δεύτερου διαγωνισμού. Όσον αφορά την κατάταξη των υποψηφίων, το πιο αξιοκρατικό είναι να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης και όχι να υπάρχουν άλλα κριτήρια. Τα άλλα κριτήρια αλλοιώνουν το αποτέλεσμα της γραπτής εξέτασης και τη «φιλοσοφία» του γραπτού διαγωνισμού ως προς τη στόχευση του.
Όσοι λένε πως είναι σωστό το μόνο κριτήριο να είναι ο βαθμός, συμφωνώ όπως και πολλοί άλλοι ΑΛΛΑ ΌΧΙ ΤΏΡΑ!! ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΏΝ! Δε μιλάμε γενικά και αόριστα. Η αλλαγή αφορά την ίδια δεξαμενή. ΆΚΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΌ.
Υπάρχουμε κι εμείς των 40 που κάναμε ένα κανονικό μεταπτυχιακό στα 24, πήραμε κανονικό proficiency στα 23, δουλεύουμε 15 χρόνια σερί στον ιδιωτικό στο αντικείμενό μας και ναι, αποφασίσαμε τώρα ότι θέλουμε μια ευκαιρία στο δημόσιο. Αλλά όπως πάντα την πληρώνουν οι ηθικοί και νομοταγείς πολίτες. Δε θα επιτρέψουμε την αλλαγή των όρων.
Πρέπει να μετράει η βαθμολογία του γραπτού μόνο. Αλλά να διοριστούν όλοι οι επιτυχόντες.
Το άρθρο κινείται προς την σωστή κατεύθυνση. Είναι εντελώς απαράδεκτο για όλους ,και κυρίως για τους πολίτες που περιμένουν να εξυπηρετηθούν από στελεχωμενες υπηρεσίες, να αργήσουν όσο άργησαν τα φετινά,τα αποτελέσματα της επικείμενης προκήρυξης. Ο μόνος τρόπος είναι η μη προσμέτρηση των επιπλέον μορίων. Εξάλλου, τουλάχιστον στον κλάδο της διεκπεραίωσης, τα περισσότερο μεταπτυχιακά ήταν άσχετα και οι κτηθεισα προϋπηρεσία επίσης δεν είχε καμία σχέση με το αντικείμενο. Μοριοδοτουνταν για θέσεις διοικητικές σερβιτόροι και πωλήτριες! Η βαθμολογία στον γραπτό διαγωνισμό δεν αμφισβητείται, είναι το πλεον αντικειμενικό και αδιαμφισβήτητο κριτηριο και στην τελική, για όσους διαμαρτύρονται για τις συνθήκες διεξαγωγής, μη ξεχνάτε ότι όλοι οι συμμετέχοντες κάτω από τις ίδιες συνθήκες διαγωνίστηκαν. Όσο για την αντισυνταγματικότητα που επικαλείστε, με την εντοπιοτητα, που και εκεί αλλάζει η μοριοδοτηση από την προηγούμενη προκήρυξ
η, εκεί είναι συννομο κι εδώ παράνομο; Η ουσία είναι ότι πρέπει να τρέξει η διαδικασία, να μην λιμναζει, να στελεχωθει το δημόσιο, να απορροφηθούν όσοι περισσότεροι επιτυχόντες είναι εφικτό και να γίνει σύντομα και ο επόμενος γραπτός για να έχουν κι άλλα παιδιά την ευκαιρία.
Εσείς που χαίρεστε με το άρθρο 17 που καταργεί την μοριοδότηση των τυπικών προσόντων, μην χαίρεστε! Δεν πρόκειται να διοριστεί κανένας σας έτσι! Έχουν ήδη ενημερωθεί αρκετοί δικηγόροι για τις προσφυγές! Θα ζητήσουμε να μην διοριστούν ούτε οι επιτυχόντες των προκηρύξεων 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ καθώς είναι ξεκάθαρα αντισυνταγματική η συγκεκριμένη διάταξη! Το σύνταγμα ορίζει την αρχή της ισότητας και με όσα επιχειρούνται εδώ είναι άνιση η μεταχείριση των επιτυχόντων του ίδιου διαγωνισμού!
Αλήθεια δεν σας κάνει εντύπωση ότι η μοριοδότηση των τυπικών προσόντων εξαιρείται μόνο από τη δική μας επόμενη προκήρυξη; Και χωρίς να υπάρχει κανένα προηγούμενο μέχρι τώρα ως προς τον τρόπο προσλήψεων στο δημόσιο! Αυτό σίγουρα δεν γίνεται διότι θεωρούν ότι με ένα πτυχίο (το οποίο δεν θεωρείται προσόν αλλά απαραίτητο προσόν) θα πάρετε τις θέσεις ανθρώπων με τυπικά προσόντα και εμπειρία! Κάποιοι προσπαθούν να βολευτούν εις βάρος των πιο άξιων!
Είτε σας αρέσει είτε όχι, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά αποδεικνύουν τα παραπάνω προσόντα. Κι αν λέτε ότι δεν ισχύει αυτό λόγω προσωπικού συμφέροντος, τότε γιατί δεν μπορείτε να πάρετε κι εσείς ένα; Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαν κι από ένα διδακτορικό! Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λέει ο σοφός λαός μας! Κι αν δεν έχουν αυτά καμία αξία τότε σίγουρα δεν έχει απολύτως καμία αξία ούτε το πτυχίο σας, που ούτως ή άλλως το έχουν όλοι οι υποψήφιοι! Άρα σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να διοριστείτε πουθενά!
Ως προς τη βαθμολογία της γραπτής εξέτασης μόνο να γελάσει μπορεί κανείς! Διότι φυσικά δεν μιλάμε για σοβαρές εξετάσεις τύπου ΕΣΔΔΑ!
Μιλάμε για ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, κατά 50% χωρίς αρνητική βαθμολογία, με τις 17 από αυτές χαρισμένες σε όλους! Εδώ το θυμήθηκαν το σύνταγμα και δεν παραβίασαν την αρχή της ισότητας των εξεταζομένων!
Αλλά σε καμία περίπτωση αυτός ο τυχαίος βαθμός που προέκυψε για όλους δεν αποδεικνύει τίποτα!
Αξιοκρατία σημαίνει ότι ο υποψήφιος με τα περισσότερα προσόντα προηγείται! Αυτό το ξέρουν όσοι προσπαθούν να περάσουν τώρα αυτό τον νόμο ειδικά και μόνο για την δική μας προκήρυξη! Αλλιώς θα είχε γενική εφαρμογή! Κι εσείς το ξέρετε, όσοι προσπαθείτε να διοριστείτε χωρίς προσόντα, διότι που θα ξαναβρείτε άλλη τέτοια ευκαιρία; Έτσι δεν είναι κύριοι/κυρίες πτυχιούχοι; Οι διδάκτορες σας έκριναν για το πτυχίο σας κι εσείς τώρα θα τους πάρετε τη θέση; Ξέρουν όλοι πόσο εύκολο είναι το γίνει κανείς πτυχιούχος στην Ελλάδα! Γι’αυτό μη βιάζεστε να χαρείτε! Καμία θέση δεν σας ανήκει με αυτόν τον αντισυνταγματικό τρόπο! Καιρός να κουραστειτε κι εσείς λίγο μπας και πάρετε κανένα μεταπτυχιακό και μπορέσετε να κερδίσετε τον διορισμό σας! Άλλωστε, αυτό για εσάς είναι ευκολάκι όπως μας λέτε! Γιατί δεν το κάνετε λοιπόν;
Ενδιαφέρον το παρακάτω σχόλιο, που εντόπισα:
«5 Σεπτεμβρίου 2024, 13:15 | Ευαγγελία Ε.
Η παράγραφος 1 είναι μεν προς τη σωστή κατεύθυνση, πάσχει δε στην υπέρμετρη μοριοδότηση της εντοπιότητας. Να δοθεί ένα κίνητρο στους κατοίκους των ορεινών και νησιωτικών περιοχών να μείνουν στον τόπο τους, αλλά οι 40 μονάδες είναι υπερβολικές.
Κατά τ’ άλλα, η μοριοδότηση μόνο της γραπτής βαθμολογίας χωρίς την προσαύξηση των τυπικών προσόντων δεν αδικεί κανέναν. Αντίθετα τα χρυσοπληρωμένα μεταπτυχιακά, διδακτορικά και πιστοποιητικά ξένων γλωσσών, η άσχετη επαγγελματική προϋπηρεσία ευνοούν μία συγκεκριμένη κατηγορία υποψηφίων. Τους προκηρυξάκηδες. Τα χαρακτηριστικά τους είναι πολύ συγκεκριμένα και εύκολα θα τους αναγνωρίσει κάποιος. Γνωρίζουν, ή νομίζουν ότι γνωρίζουν, όλες τις λεπτομέρειες των προκηρύξεων και σπεύδουν να αγοράσουν οποιοδήποτε νέο προσόν δύναται να μοριοδοτηθεί και να αναγνωριστεί μισθολογικά. Ηλικιακά ανήκουν στην ηλικία των 40+, εκτιμούν ότι το κράτος ανήκει σε αυτούς καθώς έχουν δουλέψει με ΣΟΧ επί αρκετά χρόνια , έχουν συμμετάσχει σε πάμπολλες προκηρύξεις Κ και τώρα ήρθε η ώρα να διοριστούν, εάν δεν είναι ήδη διορισμένοι που επιθυμούν να διοριστούν αλλού. Νεότερης ηλικίας υποψήφιοι καθώς και υποψήφιοι που από επιλογή ή οικονομική στενότητα δεν απέκτησαν ή/και αγόρασαν τίτλους είναι πολίτες δεύτερης ευκαιρίας που πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι να φτάσουν και αυτοί στα 40+ για να διοριστούν (κατά τους προκηρυξάκηδες). Εμφανίζονται ως τηλεσυνταγματολόγοι σε διαδικτυακά καφενεία και πολλές φορές είναι έτοιμοι να κατασπαράξουν (ατομικά ή ομαδικά), ως απόρροια της αλαζονείας τους, όσους υποστηρίζουν κάτι αντίθετο.
Το κράτος δικαίου οφείλει να δίνει ευκαιρίες σε όλους ανεξαιρέτως, ευκαιρίες που αντικειμενικά, μπορούν να διεκδικηθούν από τον καθένα και όχι πλασματικές προς τέρψιν της ανωτέρω κατηγορίας υποψηφίων. Ο γραπτός διαγωνισμός και η αποκλειστική μοριοδότηση αυτού, είναι ένα εργαλείο που μπορεί και πρέπει να δώσει ευκαιρίες σε όλους. Δεν έχω αυταπάτες ότι διαθέτουμε το τέλειο κράτος δικαίου. Πρέπει πολλά να γίνουν ακόμη. Η αξιοκρατία στους διορισμούς και η ίση μεταχείριση όσων τους διεκδικούν είναι ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωσή του. Σε κάθε περίπτωση, ένα κράτος προκηρυξάκηδων είναι χειρότερο και από το χειρότερο κράτος δικαίου.»
Μόνο η βαθμολογία στο γραπτό διαγωνισμό να μετράει πόσα μεταπτυχιακά και ξένες γλώσσες αγοράστηκαν τον τελευταίο χρόνο;
Το παρακάτω σχόλιο είναι πολύ δυνατό.
5 Σεπτεμβρίου 2024, 19:30 | Χρήστος
«Αν πληρώσω, θα αποκτήσω μεταπτυχιακό τίτλο χωρίς να με νοιάζει αν θα αποκτήσω κάποια δεξιότητα. Άλλωστε, όλοι το ίδιο κάνουν, και οι διδάσκοντες κυνηγούν πλέον τους συμμετέχοντες με το τουφέκι. Το «κασέρι» αρκεί για να γίνω μεταπτυχιακός. Και φυσικά θα πάρω και διδακτορικό, αναθέτοντας την εκπόνησή του σε κάποιον ειδικό, ενώ εγώ θα πίνω ρετσίνα με τον επιβλέποντα καθηγητή. Θα γνωρίσω και τα υπόλοιπα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και θα τους κερνάω εκλεράκια και βάφλες κάθε εβδομάδα. Να μην ξεχάσω να προσθέσω ότι η εργασιακή μου εμπειρία αποκτήθηκε στην επιχείρηση των γονιών μου, όπου διακρίθηκα ως ένας εκ των σκληρότερα εργαζομένων, τριπλασιάζοντας τον ετήσιο τζίρο της εταιρείας.
Ποτέ μου, βέβαια, δεν θα μάθω να διεξάγω μια βιβλιομετρική ανάλυση, θα θεωρώ τον υπολογισμό ενός απλού δείκτη «εξεζητημένο» και κατάλληλο για αστροφυσικούς. Όταν ακούω για χρήση λογιστικής παλινδρόμησης, θα σκέφτομαι ότι πρόκειται για κάποιο μείγμα logistics, accounting και παλινδρομικών κινήσεων. Παρ’ όλα αυτά, θα επιμένω πως «κόπιασα», «μόχθησα», «ίδρωσα», «πάλεψα», γιατί αυτό προστάζει η επίκληση στο συναίσθημα και ο λαϊκισμός, στους οποίους στηρίζομαι για να προοδεύω. Και φυσικά, θα κλείνω το μάτι τσαχπίνικα στους νεότερους, στα γεράματα.
Αν αποτύχω σε γραπτό διαγωνισμό, αυτό δεν αποδεικνύει την ανεπάρκειά μου. Θα το αποδώσω είτε σε μια άτυχη στιγμή που δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα είτε θα υποβαθμίσω τα ψυχομετρικά εργαλεία με τα οποία αξιολογήθηκε η νοητική μου ικανότητα και η ικανότητά μου να επεξεργάζομαι πληροφορίες. Θα τα παρουσιάσω σαν παιδικό παιχνίδι με καμήλες, λουλουδάκια, πάνθηρες και κάλτσες. Όχι που θα σας αφήσω να μου πάρετε τη θέση με την απόδοσή σας! Η θέση είναι δική μου, γιατί «κόπιασα», «μόχθησα», «ίδρωσα», «έλιωσα», «ταλαιπωρήθηκα» και «βασανίστηκα» κατά τους σκληρούς τρόπους που ανέφερα. Άλλωστε, στην Ελλάδα είμαστε. Δεν χρειαζόμαστε επιστήμονες· ας πάνε οι τελευταίοι στη Γερμανία ή στη Βρετανία να ορθοποδήσουν και να μεγαλουργήσουν εκεί. Ε, μα.»
Συμφωνώ απόλυτα με σχόλιο από 4 Σεπτεμβρίου 2024, 22:48 | DP :
– Η λήψη υπόψη μόνο της βαθμολογίας των επιτυχόντων στη γραπτή εξέταση και του κριτηρίου της εντοπιότητας και η παράβλεψη των λοιπών προσόντων τους, όπως πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό κλπ, προσβάλλει την αρχή της αξιοκρατίας σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να επιλέγεται για την κατάληψη δημόσιας θέσης το άτομο με τα περισσότερα προσόντα. Αυτό άλλωστε επιβάλλει και το δημόσιο συμφέρον, που θα εξυπηρετηθεί καλύτερα αν η Διοίκηση στελεχώνεται από τα πιο καταρτισμένα άτομα και όχι αυτούς που έγραψαν καλά σε έναν διαγωνισμό ή έτυχε να γεννηθούν ή κατοικούν σε ένα μέρος.– Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή των όρων πρόσληψης σε τέτοιο βαθμό και ενώ ακόμη υπάρχουν επιτυχόντες του πρώτου διαγωνισμού, προσβάλλει τις θεμελιώδεις αρχές της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης προς την Διοίκηση, της χρηστής Διοίκησης και κυρίως της αρχής της ισότητας αφού με την ξαφνική και αδικαιολόγητη επιλογή της Πολιτείας να ανατρέψει τους όρους μόνο για την συγεκριμένη κατηγορία και να μην προσμετρήσει ήδη δηλωμένα προσόντα τους, προβαίνει σε αδικαιολόγητη και παράνομη διάκρισή τους, έναντι των λοιπών υποψηφίων των οποίων τα προσόντα προσμετρήθηκαν ή των μελλοντικών των οποίων θα προσμετρηθούν. Είναι δε επίσης βέβαιο ότι θα ανατραπεί σε περίπτωση δικαστικής προσφυγής.
Κανενάς επιπλέων Διορισμός από τον πρώτο διαγωνισμό, αυτό είναι το δίκαιο
ήδη πήρανε παραπάνω θέσεις απο τις προβλεπόμενες. Να γίνει άμεσα ο νέος διαγωνισμός όπως προβλέπει ο Νόμος και έχουν δεσμευτεί δημόσια υπουργοί της κυβέρνησης
Πολύ σωστά τα μέτρα.
Να δοθούν μόρια στους επιτυχόντες άμεσα ΑΜΕΑ του γραπτού διαγωνισμού που δεν είχε προβλεφθεί στη προκήρυξη2Γ.
λήψη υπόψη μόνο της βαθμολογίας των επιτυχόντων στη γραπτή εξέταση και του κριτηρίου της εντοπιότητας και η παράβλεψη των λοιπών προσόντων τους, όπως πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό κλπ, προσβάλλει την αρχή της αξιοκρατίας σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να επιλέγεται για την κατάληψη δημόσιας θέσης το άτομο με τα περισσότερα προσόντα. Αυτό άλλωστε επιβάλλει και το δημόσιο συμφέρον, που θα εξυπηρετηθεί καλύτερα αν η Διοίκηση στελεχώνεται από τα πιο καταρτισμένα άτομα και όχι αυτούς που έγραψαν καλά σε έναν διαγωνισμό ή έτυχε να γεννηθούν ή κατοικούν σε ένα μέρος.– Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή των όρων πρόσληψης σε τέτοιο βαθμό και ενώ ακόμη υπάρχουν επιτυχόντες του πρώτου διαγωνισμού, προσβάλλει τις θεμελιώδεις αρχές της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης προς την Διοίκηση, της χρηστής Διοίκησης και κυρίως της αρχής της ισότητας αφού με την ξαφνική και αδικαιολόγητη επιλογή της Πολιτείας να ανατρέψει τους όρους μόνο για την συγεκριμένη κατηγορία και να μην προσμετρήσει ήδη δηλωμένα προσόντα τους, προβαίνει σε αδικαιολόγητη και παράνομη διάκρισή τους, έναντι των λοιπών υποψηφίων των οποίων τα προσόντα προσμετρήθηκαν ή των μελλοντικών των οποίων θα προσμετρηθούν. Είναι δε επίσης βέβαιο ότι θα ανατραπεί σε περίπτωση δικαστικής προσφυγής
Η προκήρυξη του διαγωνισμού 2Γ/2022 περιελάμβανε συγκεκριμένα κριτήρια μοριοδότησης, βάσει των οποίων οι υποψήφιοι υπέβαλαν τις αιτήσεις τους και προετοιμάστηκαν για τη διαδικασία αξιολόγησης. Οποιαδήποτε τροποποίηση αυτών των κριτηρίων κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του διαγωνισμού δύναται να παραβιάζει την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης. Σύμφωνα με αυτή την αρχή, οι υποψήφιοι δικαιούνται να αναμένουν ότι η αξιολόγησή τους θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους όρους που ανακοινώθηκαν κατά την προκήρυξη του διαγωνισμού.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ στη μέση της διαδικασίας να ακυρώνεται η μοριοδότηση και να μην διαγωνίζονται με τους ίδιους όρους όλοι οι υποψήφιοι που προέρχονται από την δεξαμενή της 2Γ/2022.
Απόλυτα σωστή η πρόταση για να ισχύσει ο βαθμός των εξετάσεων και η εντοπιότητα. Η προϋπηρεσία υπάρχει περίπτωση να είναι άσχετη με το αντικείμενο ή να βεβαιώνεται χωρίς αντικειμενικά κριτήρια. Ομοίως το μεταπτυχιακό παρότι προσφέρει γνώσεις είναι ουσιαστικά μια αγορά πτυχίου. Το συμφέρον της πολιτείας είναι μα στελεχώσει τις δέσεις των δημοσίων υπαλλήλων. Αυτό όχι μόνο θα επιφέρει την πλήρωση των θέσεων αλλά η νέα γενια των υπαλλήλων θα διώξει την άσχημη εικόνα που όλοι έχουμε στο μυαλό με τον χαρακτηρισμό «υπάλληλος δημοσίου». Όλο αυτό όχι μόνο θα σφυρηλατήσει έναν δημόσιο τομέα αποτελεσματικό και αξιόπιστο στην υπηρεσία του κράτους και των πολιτών, αλλά γενικά θα ενδυναμώσει τους θεσμούς και καταστήσει το δημόσιο αποτελεσματικό γρανάζι στη λειτουργία του κράτους, γεγονός που θα φέρει με τη σειρά του επιπλέον θετικά αποτελέσματα στο όλο έργο της διακυβέρνησης.
ΣύνδεσμοςΣυμφωνώ απόλυτα με σχόλιο από 4 Σεπτεμβρίου 2024, 22:48 | DP :
– Η λήψη υπόψη μόνο της βαθμολογίας των επιτυχόντων στη γραπτή εξέταση και του κριτηρίου της εντοπιότητας και η παράβλεψη των λοιπών προσόντων τους, όπως πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό κλπ, προσβάλλει την αρχή της αξιοκρατίας σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να επιλέγεται για την κατάληψη δημόσιας θέσης το άτομο με τα περισσότερα προσόντα. Αυτό άλλωστε επιβάλλει και το δημόσιο συμφέρον, που θα εξυπηρετηθεί καλύτερα αν η Διοίκηση στελεχώνεται από τα πιο καταρτισμένα άτομα και όχι αυτούς που έγραψαν καλά σε έναν διαγωνισμό ή έτυχε να γεννηθούν ή κατοικούν σε ένα μέρος.– Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή των όρων πρόσληψης σε τέτοιο βαθμό και ενώ ακόμη υπάρχουν επιτυχόντες του πρώτου διαγωνισμού, προσβάλλει τις θεμελιώδεις αρχές της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης προς την Διοίκηση, της χρηστής Διοίκησης και κυρίως της αρχής της ισότητας αφού με την ξαφνική και αδικαιολόγητη επιλογή της Πολιτείας να ανατρέψει τους όρους μόνο για την συγεκριμένη κατηγορία και να μην προσμετρήσει ήδη δηλωμένα προσόντα τους, προβαίνει σε αδικαιολόγητη και παράνομη διάκρισή τους, έναντι των λοιπών υποψηφίων των οποίων τα προσόντα προσμετρήθηκαν ή των μελλοντικών των οποίων θα προσμετρηθούν. Είναι δε επίσης βέβαιο ότι θα ανατραπεί σε περίπτωση δικαστικής προσφυγής.
Διορισμός όλων των επιτυχόντων είναι το δίκαιο. Κανένας νέος διαγωνισμός για ειδικότητες που ήδη υπάρχουν στην δεξαμενή. Εξάντληση της δεξαμενής πρώτα και μετά διενέργεια δεύτερου διαγωνισμού. Όσον αφορά την κατάταξη των υποψηφίων, το πιο αξιοκρατικό είναι να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης και όχι να υπάρχουν προσαυξήσεις. Οι προσαυξήσεις αλλοιώνουν το αποτέλεσμα της γραπτής εξέτασης.
Συμφωνώ απόλυτα με σχόλιο από 4 Σεπτεμβρίου 2024, 22:48 | DP :
– Η λήψη υπόψη μόνο της βαθμολογίας των επιτυχόντων στη γραπτή εξέταση και του κριτηρίου της εντοπιότητας και η παράβλεψη των λοιπών προσόντων τους, όπως πτυχίο, μεταπτυχιακό και διδακτορικό κλπ, προσβάλλει την αρχή της αξιοκρατίας σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να επιλέγεται για την κατάληψη δημόσιας θέσης το άτομο με τα περισσότερα προσόντα. Αυτό άλλωστε επιβάλλει και το δημόσιο συμφέρον, που θα εξυπηρετηθεί καλύτερα αν η Διοίκηση στελεχώνεται από τα πιο καταρτισμένα άτομα και όχι αυτούς που έγραψαν καλά σε έναν διαγωνισμό ή έτυχε να γεννηθούν ή κατοικούν σε ένα μέρος.
– Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή των όρων πρόσληψης σε τέτοιο βαθμό και ενώ ακόμη υπάρχουν επιτυχόντες του πρώτου διαγωνισμού, προσβάλλει τις θεμελιώδεις αρχές της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης προς την Διοίκηση, της χρηστής Διοίκησης και κυρίως της αρχής της ισότητας αφού με την ξαφνική και αδικαιολόγητη επιλογή της Πολιτείας να ανατρέψει τους όρους μόνο για την συγεκριμένη κατηγορία και να μην προσμετρήσει ήδη δηλωμένα προσόντα τους, προβαίνει σε αδικαιολόγητη και παράνομη διάκρισή τους, έναντι των λοιπών υποψηφίων των οποίων τα προσόντα προσμετρήθηκαν ή των μελλοντικών των οποίων θα προσμετρηθούν. Είναι δε επίσης βέβαιο ότι θα ανατραπεί σε περίπτωση δικαστικής προσφυγής.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ 10 ΝΑ ΜΕΙΝΟΝ ΕΚΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΔΙΚΙΑ
Συμφωνώ με το άρθρο. Τα αποτελέσματα θα βγουν πιο γρήγορα και θα διοριστούν περισσότεροι από τη δεξαμενή επιτυχόντων. Μας συμφέρει όλους. Ας κριθούμε με τον βαθμό που γράψαμε. Αυτό σημαίνει αξιοκρατία
Το συγκεκριμένο άρθρο είναι στην σωστή κατεύθυνση. Η αξιολόγηση των επιτυχόντων πρέπει να γίνεται με βάσει την επιτυχία τους στον γραπτό διαγωνισμό χωρίς τα πρόσθετα προσόντα που δημιουργούν αλλοιώσεις στην βαθμολογία, κάτι που έπρεπε να γίνει από την αρχή των προκηρύξεων.
Στη μέση της διαδικασίας του συγκεκριμένου διαγωνισμού το να καταργηθεί η επιπλέον μοριοδότηση από διδακτορικά, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες και προϋπηρεσία είναι άδικη και ανήθικη για τους επιτυχόντες που δεν έχουν διοριστεί ακόμη. Εφόσον οι προηγούμενοι διοριστέοι αξιοποίησαν τα μόρια που τους έδωσαν τα προσόντα τους, το ίδιο θα πρέπει να γίνει και με τους επόμενους του ίδιου διαγωνισμού.Σε ότι αφορά την εντοπιότητα το δικαιότερο θα ήταν όλες οι θέσεις να είναι το ίδιο προσβάσιμες σε όλους τους υποψήφιους με την υποχρέωση υπηρέτησης 15 χρόνια αλλιώς ποινή. Όχι να δίνονται μόρια (20 ή 40 κατά περίπτωση) που πριμοδοτούνται έτσι κάποιοι. Όλες οι θέσεις πανελλαδικά ισότιμα προσβάσιμες αλλά με υποχρεωτικότητα υπηρέτησης για 15 χρόνια.
Συμφωνώ να ισχύει μόνο η βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμού. Προκηρύξεις με μόρια βγαίνουν ταυτόχρονα με τη μορφή Κ. οι οποίες θεωρητικά θα είχαν σταματήσει.
Είναι ο μόνος δίκαιος τρόπος επιλογής προσωπικού αφού όλοι κληθηκαμε να απαντήσουμε στις ίδιες ερωτήσεις, όσο κι αν κάποιοι τις θεωρούν άκυρες.
Επίσης το κριτήριο της εντοπιοτητας με βρίσκει αντίθετη. Όλοι θα μείνουμε στον τόπο μας για πάντα, αλλά δεν έχουμε αυξημένη μοριοδοτηση. Ας ζητούσαν υπεύθυνη δήλωση παραμονής στην υπηρεσία για 10ετια από τους υποψήφιους.
Δίκαιο θεωρώ επίσης να απορροφηθουν όλοι οι διαθέσιμοι επιτυχόντες ανά κλάδο πριν γίνει νέος διαγωνισμός. Μπορεί να γίνει διαγωνισμός για κλαδους/ειδικότητες που εξαντλήθηκαν.
Ακόμα, για τις ειδικές κατηγορίες ξέρω ότι προβλέπεται ξεχωριστή προκήρυξη. Θα ήταν δικαιοτερο να απορροφουνται από ειδικές γι αυτούς προκηρύξεις.
Είναι αντισυνταγματική και δημιουργεί άνιση μεταχείριση μεταξύ τών υποψήφιων σπρώχνει τους υποψηφίους στα δικηγορικά γραφεία.
Τα πρόσθετα προσόντα πρέπει να προσμετρούνται όπως προέβλεπε αρχικά η νομοθεσία με την οποία διαγωνίστηκε ο κάθε υποψήφιος.
Οποιαδήποτε άλλη αλλαγή πρέπει να αφορά νέο διαγωνισμό.
Άλλωστε οι νόμοι στην Ελλάδα δεν έχουν αναδρομική ισχύ εκτός και αν έχουν ευεργετικές διατάξεις.
Αν πληρώσω, θα αποκτήσω μεταπτυχιακό τίτλο χωρίς να με νοιάζει αν θα αποκτήσω κάποια δεξιότητα. Άλλωστε, όλοι το ίδιο κάνουν, και οι διδάσκοντες κυνηγούν πλέον τους συμμετέχοντες με το τουφέκι. Το «κασέρι» αρκεί για να γίνω μεταπτυχιακός. Και φυσικά θα πάρω και διδακτορικό, αναθέτοντας την εκπόνησή του σε κάποιον ειδικό, ενώ εγώ θα πίνω ρετσίνα με τον επιβλέποντα καθηγητή. Θα γνωρίσω και τα υπόλοιπα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και θα τους κερνάω εκλεράκια και βάφλες κάθε εβδομάδα. Να μην ξεχάσω να προσθέσω ότι η εργασιακή μου εμπειρία αποκτήθηκε στην επιχείρηση των γονιών μου, όπου διακρίθηκα ως ένας εκ των σκληρότερα εργαζομένων, τριπλασιάζοντας τον ετήσιο τζίρο της εταιρείας.
Ποτέ μου, βέβαια, δεν θα μάθω να διεξάγω μια βιβλιομετρική ανάλυση, θα θεωρώ τον υπολογισμό ενός απλού δείκτη «εξεζητημένο» και κατάλληλο για αστροφυσικούς. Όταν ακούω για χρήση λογιστικής παλινδρόμησης, θα σκέφτομαι ότι πρόκειται για κάποιο μείγμα logistics, accounting και παλινδρομικών κινήσεων. Παρ’ όλα αυτά, θα επιμένω πως «κόπιασα», «μόχθησα», «ίδρωσα», «πάλεψα», γιατί αυτό προστάζει η επίκληση στο συναίσθημα και ο λαϊκισμός, στους οποίους στηρίζομαι για να προοδεύω. Και φυσικά, θα κλείνω το μάτι τσαχπίνικα στους νεότερους, στα γεράματα.
Αν αποτύχω σε γραπτό διαγωνισμό, αυτό δεν αποδεικνύει την ανεπάρκειά μου. Θα το αποδώσω είτε σε μια άτυχη στιγμή που δεν αποτυπώνει την πραγματικότητα είτε θα υποβαθμίσω τα ψυχομετρικά εργαλεία με τα οποία αξιολογήθηκε η νοητική μου ικανότητα και η ικανότητά μου να επεξεργάζομαι πληροφορίες. Θα τα παρουσιάσω σαν παιδικό παιχνίδι με καμήλες, λουλουδάκια, πάνθηρες και κάλτσες. Όχι που θα σας αφήσω να μου πάρετε τη θέση με την απόδοσή σας! Η θέση είναι δική μου, γιατί «κόπιασα», «μόχθησα», «ίδρωσα», «έλιωσα», «ταλαιπωρήθηκα» και «βασανίστηκα» κατά τους σκληρούς τρόπους που ανέφερα. Άλλωστε, στην Ελλάδα είμαστε. Δεν χρειαζόμαστε επιστήμονες· ας πάνε οι τελευταίοι στη Γερμανία ή στη Βρετανία να ορθοποδήσουν και να μεγαλουργήσουν εκεί. Ε, μα.
Χάρισαν 16 ερωτήσεις σε όλους.
Εφόσον έληξε η προθεσμία, και ήταν πλέον γνωστά προτιμήσεις/κατάταξη κλπ στατιστικά, ΑΝΟΊΓΟΥΝ πάλι για να κάνουν αλλαγές όσοι υποτίθεται είχαν λάθη από τα τεχνικά προβλήματα της πλατφόρμας (αν είναι δυνατόν).
Τώρα θέλουν να αλλάξουν τα κριτήρια μοριοδότησης, με εκτόξευση των μορίων της εντοπιότητας.
Όσον αφορά την κατανομή των ειδικών, τη βγάζει ένας αλγόριθμος φάντασμα που εξαντλεί τις θέσεις κάποιων κωδικών ακόμα και στο 100%.
Ας κάτσουμε λοιπόν με 79+ μόρια θεατές στο θέατρο του παραλόγου.
Το λιγότερο που πρέπει να κάνετε, είναι οι διοριστέοι που αρνούνται, να έχουν την ποινή των 3 χρόνων, να πάρουμε κι εμείς σειρά που δηλώνουμε τις θέσεις συνετά, που δεν έχουμε εντοπιότητα, που ζούμε στο τρίτο μεγαλύτερο αστικό κέντρο που έδωσε ελάχιστες θέσεις με φουλ ανεργία.
Η αλλαγή που φέρνει το συγκεκριμένο άρθρο 17 είναι πέρα ως πέρα σωστή. Δεν νοείται γραπτός διαγωνισμός με προσμετρηση έξτρα μοριοδοτησης!Έτσι προωθείται η αρχή της ισονομιας και επιτέλους ο καθένας παίρνει την πραγματική θέση που του αναλογεί με βάση το βαθμό του και όχι με προσόντα που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αμφιλεγόμενα.
Δεν μπορώ να καταλάβω τις αντιδράσεις το μόνο λογικό είναι ότι γίνεται εν μέσω της διαδικασίας και ενώ έχουν προηγηθεί προκηρύξεις με μοριοδοτηση αλλά εδώ θα προσθέσω ότι κάθε αλλαγή ή όποια προωθεί την ισονομια πρέπει να είναι ευπρόσδεκτη.
Συμπέρασματικα, θα πω ότι είναι πολύ ευπρόσδεκτο το άρθρο και το μόνο που θα προτείνω εγώ είναι να επεκταθεί και σε μελλοντικούς γραπτούς διαγωνισμούς/προσκλήσεις.
Όσοι είχαν αποφασίσει να συμμετέχουν σε αυτόν τον διαγωνισμό, ξεκίνησαν την προσπάθεια τους γνωρίζοντας ότι η αξιολόγηση θα γίνει με συγκεκριμένο τρόπο (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους. Στην μέση της διαδικασίας και ενώ έχουν βγει προκηρύξεις με το ισχύον σύστημα και τρέχουν διαδικασίες για τις προσλήψεις αυτών των επιτυχόντων, είναι πολύ άδικο για τους υπόλοιπους υποψηφίους να αλλάξει το σύστημα και οι επόμενες προσλήψεις να γίνουν με άλλα κριτήρια μοριοδότησης. Θα μπορούσε αυτό το σύστημα να ισχύσει από τον επόμενο διαγωνισμό και να το γνωρίζουν οι υποψήφιοι από την αρχή της διαδικασίας. Είναι τεράστιο λάθος αυτό το μέτρο να εφαρμοστεί στην μέση του διαγωνισμού, αλλοιώνοντας τα αποτελέσματα και οι επιτυχόντες να διοριστούν με διαφορετικά κριτήρια.
Η αλλαγή που φέρνει το συγκεκριμένο άρθρο 17 είναι πέρα ως πέρα σωστή. Δεν νοείται γραπτός διαγωνισμός με προσμετρηση έξτρα μοριοδοτησης!Έτσι προωθείται η αρχή της ισονομιας και επιτέλους ο καθένας παίρνει την πραγματική θέση που του αναλογεί με βάση το βαθμό του και όχι με προσόντα που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι αμφιλεγόμενα.
Δεν μπορώ να καταλάβω τις αντιδράσεις το μόνο λογικό είναι ότι γίνεται εν μέσω της διαδικασίας και ενώ έχουν προηγηθεί προκηρύξεις με μοριοδοτηση αλλά εδώ θα προσθέσω ότι κάθε αλλαγή ή όποια προωθεί την ισονομια πρέπει να είναι ευπρόσδεκτη.
Συμπέρασματικα, θα πω ότι είναι πολύ ευπρόσδεκτο το άρθρο και το μόνο που θα προτείνω εγώ είναι να επεκταθεί και σε μελλοντικούς γραπτούς διαγωνισμούς/προσκλήσεις.
Το να πιστεύει ο καθένας ότι θέλει στο κατά πόσο είναι άδικη ή δίκαιη η προσμέτρηση των τυπικών προσόντων, είναι θεμιτό αλλά υποκειμενικό. Το να αλλάξουν όμως οι όροι με τους οποίους έγινε ο διαγωνισμός είναι άδικο και άκρως ανήθικο.
Παρακαλώ κύριοι της κυβέρνησης προχωρήστε τη διαδικασία όπως ήταν εξαρχής, με την προσμέτρηση όλων των προσόντων, και αφήστε τις δικαιολογίες περί καθυστέρησης των αποτελεσμάτων! Η κίνηση αυτή δεν κολακεύει και τον ΑΣΕΠ που υποτίθεται έχει περάσει και στη ψηφιακή εποχή!
Μοριοδοτηση με βάση τη βαθμολογία στον γραπτό διαγωνισμό. Απλά και ξεκάθαρα, Όλοι ίσοι και ας διοριστεί αυτός που έχει γράψει καλύτερα. Θα επιχειρηματολογήσουμε και για το αυτονόητο; Έλεος!!