Άρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτων

1. Το πέμπτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν. 3051/02 και την παρ. 4 του άρθρου 4 του Ν. 3320/05, αντικαθίσταται ως εξής:

«Ο βαθμός της ειδικής γραπτής εξέτασης ισχύει για δέκα (10) έτη από την έκδοση των αποτελεσμάτων και λαμβάνεται υπόψη με ρητή αναφορά στις εκάστοτε προκηρύξεις. Για τους υποψηφίους που τυχόν θα συμμετάσχουν σε δύο ή και περισσότερες εξετάσεις ισχύει ο βαθμός της τελευταίας εξέτασης.

Η διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης διενεργείται μία τουλάχιστον φορά κάθε δύο έτη. Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν έχουν όσοι κατά την λήξη της προθεσμίας υποβολής αίτησης , κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η κλίμακα βαθμολογίας της εξέτασης αυτής είναι από τον μηδέν (0) έως το εκατό (100).»

2. Το τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν.2190/94, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 8 του Ν.3051/02, αντικαθίσταται ως εξής:

«Η βαθμολογία της ειδικής γραπτής δοκιμασίας πολλαπλασιάζεται με συντελεστή τέσσερα (4) και προσαυξάνει αντιστοίχως τη συνολική βαθμολογία του υποψηφίου.»

  • 18 Νοεμβρίου 2009, 00:18 | ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ? ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΤΙ! ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ.
    ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΜΕ ΕΝΑ ΤΡΙΩΡΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΒΑΣΙΚΑ ΣΟΥ ΛΥΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ. ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ, ΤΕΜΠΕΛΗΣ ΚΤΛ. ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ!
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΣΠΙΣΑΝ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΡ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΝ? ΕΑΝ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ!
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ, ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
    ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΣΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ, ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΤΙ, ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕ ΒΑΡΕΘΕΙΚΑΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ? ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΜΟΔΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΛΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ADVANCED LEVEL!! KAI ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ. ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΙΝΕΙ 800 ΜΟΡΙΑ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑΣ! ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΗΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 23:47 | Σοφια Κουτσουμπα

    ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΚΟ ΤΙ ΘΑ ΑΛΑΞΕΙ Η ΕΥΔΑΠ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ …ΑΜΟΧΑΛΙΚΟΥ? ΟΙ ΥΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ.ΟΙ ΑΠΟΡΙΠΤΕΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΑΣ ΑΠΟΡΙΨΗΣ ΤΟΥΣ Η ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠ΄ ΤΗΝ ΑΡΧΗ?

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 23:10 | Κωνσταντίνος Μπαβέλης

    Το τεστ δεξιοτήτων είναι μια εξέταση που για να αριστεύσει κανείς
    απαιτούνται μερικοί μήνες διαβάσματος και…λίγες βδομάδες παρακολούθησης ειδήσεων στην τηλεόραση. Δεν είναι λογικό να μοριοδοτείται όσο ένα διδακτορικό ή δύο μεταπτυχιακα, που απαιτούν πολυετείς και συστηματικές θυσίες. Η δίκαιη μοριοδότηση του κειμένεται στα 100 μόρια.
    ευχαριστώ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 23:19 | Σοφια Κουτσουμπα

    Η ΕΝΤΟΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙΤΕ Η 10 ΕΤΗΣ Η ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:12 | Έφη

    4 προτάσεις:

    1) Μεγαλύτερο συντελεστή στο Τεστ Δεξιοτήτων του ΑΣΕΠ στις προκηρύξεις με σειρά προτεραιότητας, τη μόνη κοινή για όλους, αδιάβλητη διαδιακασία που έγινε με φορέα διαεξαγωγής το ΑΣΕΠ και όχι στην παραπάνω μοριοδότηση μεταπτυχιακών και διδακτορικών αμφιβόλου διαδικασιών εισαγωγής και πελατειακών σχέσεων.

    2) Κατάργηση της εντοπιότητας.

    3) Μέχρι 2 ξένες γλώσσες να μοριοδοτούνται.

    4) Περισσότεροι γραπτοί διαγωνισμοί απο το ΑΣΕΠ για πλήρωση θέσεων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:40 | ΟΛΙΑ

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ?ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ????ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…!!!!!I AM IN LOVE WITH A FAIRYTAIL……..!!!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:18 | Σαρρέας Κων/νος

    Να είμαστε λογικοί! δεν μπορεί κάποιοι να ισχυρίζονται οτι αν εγνώριζαν οτι η άριστη βαθμολογία θα ήταν 400 μόρια θα συμμετείχαν στο test, ενώ επειδεί γνώριζαν οτι είναι 300 δεν συμμετείχαν! δεν μπορεί να αδιαφορείς για 300 μόρια επιπλέον! ναι στην αύξηση του συντελεστή!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:57 | Πετροπουλου

    «Ο βαθμός της ειδικής γραπτής εξέτασης ισχύει για δέκα (10) έτη από την έκδοση των αποτελεσμάτων και λαμβάνεται υπόψη με ρητή αναφορά στις εκάστοτε προκηρύξεις. Για τους υποψηφίους που τυχόν θα συμμετάσχουν σε δύο ή και περισσότερες εξετάσεις ισχύει ο βαθμός της τελευταίας εξέτασης.

    Παρακαλώ πολύ να επανεξεταστεί η τελευταία πρόταση. Το σωστο θα ήταν αφου το ζητουμενο είναι η αξιοκρατια να μπορεις να επιλέγεις τον ανώτερο βαθμο της συμμετοχης σου και οχι ο βαθμός της τελευταίας εξέτασης.

    Επίσης παρακαλώ πολύ να επανεξεταστεί η δυνατότητα μοριοδότησης και των τέκνων των ατόμων με αναπηρία (Αμεα) για προσλήψεις στο δημόσιο τομέα και να περιλαμβάνονται όπως συμβαίνει και με τα τέκνα των πολύτεκνων και τρίτεκνων. (Αναπηρία 67 % και άνω άρα αδυνατον να εργαστεί)(Δεν υπάρχει καμια αναφορα στο νομοσχεδιο για τους αμεα και τι θα γινει με αυτους, γι’ αυτο και το αναφέρω εδω.)

    Επισήμαινω την αδικία που υφίστανται με την υπάρχουσα νομοθεσία τα τέκνα των Αμεα που εξαιρούνται από τις ευεργετικές διατάξεις της αυξημένης μοριοδότησης σε προσλήψεις του δημοσίου.

    «Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ. 1 του Ν. 2643/1998, όπως ισχύει σήμερα, στις προστατευτικές διατάξεις του νόμου αυτού, τόσο για διορισμό σε θέσεις εργασίας δημοσίων υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., όσο και για τοποθέτηση σε θέσεις εργασίας, φορέων του ιδιωτικού τομέα, υπάγονται μόνο ο γονέας, ο αδελφός ή ο σύζυγος ατόμων με μεγάλη αναπηρία.

    Τα τέκνα των ατόμων με αναπηρία δεν υπάγονται καν στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2643/1998. Η υπαγωγή τους στις προστατευτικές διατάξεις του ανωτέρω νόμου, είναι θέμα το οποίο έχει τεθεί προς εξέταση στην Επιτροπή που έχει συσταθεί στο Υπουργείο εργασίας για την αναμόρφωση των διατάξεων του νόμου αυτού αλλά δεν εχει προχωρήσει εδώ και δύο χρόνια».

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:42 | Μ.Π.

    Ποιά παραπαιδεία για το τεστ δεξιοτήτων φίλοι μου;
    Αρίστευσα στο τεστ δεξιοτήτων.ΦΥΣΙΚΑ και δε πήγα σε ΚΑΝΕΝΑ φροντιστήριο,δεν υπήρχε περίπτωση να πάω.
    Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχουν όσοι είναι αρκετά μορφωμένοι, να πάνε για μία απλή εξέταση,τι ακριβώς φοβούνται;Υπάρχει περίπτωση να πατώσουν;Φυσικά και όχι αν έχουν πάρει όλα αυτά τα πτυχία με την αξία τους.Κι εκείνους θα τους βοηθήσει.
    Μη νομίζετε οτι είμαι κάποια που στηρίζομαι σ’αυτό το τεστ,κάνω το 2ο Μεταπτυχιακό μου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών,έχω πτυχία σε 2 ξένες γλώσσες,το ECDL (7 ενότητες) και προϋπηρεσία 5 χρόνων,δε θα με σώσει το τεστ!
    Απλά δεν καταλαβαίνω,όσοι νομίζουν οτι αξίζουν πραγματικά γιατί δεν πάνε να δώσουν ένα πολύ απλό Τεστ;
    Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της κυβέρνησης να δίνει στους πολίτες την ευκαιρία να εκφράσουν την άποψή τους.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:12 | dimitra

    Άρθρο 6 Τεστ δεξιοτήτων=
    ΑΔΙΚΟ!!!!= ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ ΠΤΥΧΙΑ, ΑΛΛΑ..
    ΒΟΛΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΟ ΠΤΥΧΙΟ.

    *ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ Η ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ?

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:38 | ΝΙΚΟΣ

    Κύριε Υπουργέ

    Επιθυμώ να τοποθετηθώ για την απόφαση σας να μην μοριοδοτήσετε τον δεύτερο μεταπτυχιακό τίτλο . Ποιά είναι η λογική μιας τέτοιου είδους απόφαση;
    Απο πότε η επιθυμία για γνώση σταμάτησε να επιβραβεύεται;Ειδικά σε μιά εποχή όπου η έμφαση στην παιδεία σηματοδοτεί το στίγμα προόδου των σύγχρονων κοινωνιών, θα περίμενε μάλλον κανείς το αντίθετο . Τί λοιπόν συμβαίνει;
    Αναφορικά με την απόφαση σας αυτή μπορώ μόνο να εικάσω ότι στηρίζεται στην ισοπεδωτική κατ’εμε λογική ,της άνεσης χρόνου ή χρήματος την οποία επιλεκτικά διαθέτει μια μερίδα συμπολιτών μας , υποθέτοντας ταυτόχρονα ότι όλοι οι υπόλοιποι θα ήθελαν μεν αλλά δεν μπορούν δε να λειτουργήσουν κατ’ αντίστοιχο τρόπο . Η λογική αυτή , εάν ακολουθείται , ενέχει ένα σημαντικό βαθμό αυθαιρεσίας σε βάρος εκείνων οι οποίοι δεν έχουν τα μέσα ή την άνεση του χρόνου ωστόσο όμως επιθυμούν την γνώση τόσο ως στοιχείο επαγγελματικής κατάρτισης καί ειδίκευσης , όσο καί γιατί συνάδει με την γενικότερη μαθησιακή κουλτούρα την οποία ανεπτύξαν σε όλα τα χρόνια της ζωής τους .
    Ακόμα όμως καί αν δεχτούμε ότι ο δεύτερος τίτλος συνιστά πράγματι στοιχείο κοινωνικής ανισότητας ,τί είδους κοινωνική πολιτική είναι αυτή που συνεισφέρει η μή μοριοδότηση του δεύτερου τίτλου ;
    Κλείνοντας θα ήθελα να εστιάσω σε τρία σημεία 1) για τα περισσότερα μεταπτυχιακά στην Ελληνική επικράτεια το κόστος δεν είναι σημαντικό καί έχει περισσότερο συμβολικό χαρακτήρα . Ωστόσο η εισαγωγή σε ένα μεταπτυχιακό πέρα απο την διαθεσιμότητα των χρημάτων , συνεπάγεται καί πολύ δύσκολες εισαγωγικές εξετάσεις καί αυτό δεν συνιστά στοιχείο ανισότητας απ ‘οσο θυμάμαι 2) θα μπορούσε να μην υπάρξει η λογική των ακρών , με την έννοια ότι ένας δεύτερος τίτλος θα μπορούσε κάλλιστα να μοριοδοτείται λιγότερο καί όχι καθόλου όπως προτείνεται τώρα 3) τέλος θα ήθελα να ρωτήσω το αυτονόητο : πιστεύουμε ως κοινωνία στην παιδεία καί ποια είναι η αξία της διατεινομένης δια βιού μάθησης αν αυτοαναιρείται από όσους την ευαγγελίζονται;

    Με τιμή

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 22:51 | ΗΛΙΑΣ

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΕΤΕ Ο ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΟΜΩΣ Ο ΜΟΧΘΟΣ 2 ΚΑΙ 4 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΝΟΣ MASTER ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, ΝΑ ΕΞΟΙΣΩΝΕΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΤΕΣΤ.
    ΕΝΑ ΓΡΑΠΤΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
    ΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΩΝ ΝΕΟΕΙΣΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΤΑΝ ΕΞΟΙΣΩΝΕΤΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ!
    ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΚΙ’ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 21:23 | ANDONIS

    Το τέστ δεκσιοτήτων αδιαμφισβήτητα πέζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή ικανών ατόμων για πρόσληψη στο δημόσιο. ΔΕΝ πρέπει όμως να πέζει το κυρίαρχο ρόλο. Η ρύθμιση να μετράει ο βαθμός του επί 4 είναι ένα τραγικό λάθος.Καταργεί την ένοια του βαθμού του πτυχίου. π.χ. ένας αριστούχος με 8 βαθμό πτυχίου και τεστ δεκσιοτήτων 30 * 4 = 120 μόρια συγκεντρώνει σύνολο μορίων 920 μόρια
    Ένας με απλό βαθμό πτυχίου 6 και τεστ δεκσιοτήτων 80*4 = 320 μόρια
    συγκεντρώνει σύνολο μορίων 920 μόρια.
    Το ίδιο ικανή είναι για το δημόσιο?Μάλλον όχι. Πιστεύω πως πρέπει οπωσδήποτε να μειωθεί η μοριοδιότηση του τεστ δεκσιοτήτων και να αυξηθούν τα μόρια των πτυχίων.Αυτό θα είναι ένα θετικό βήμα στις αξιοκρατικές προσλήψεις του δημοσίου.

    Σας ευχαριστώ

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 21:35 | Θ. Μ.

    Το τεστ δεξιοτήτων είναι ένας αξιόλογος τρόπος εκτίμησης του γενικότερου γνωσιακού προφίλ του υποψηφίου, χωρίς τα αρνητικά της συνέντευξης. Την δεκαετή ισχύ την βλέπω θετικότατα.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 21:21 | Christos

    Συγχαρητήρια για την διαφαινόμενη αύξηση του συντελεστή βαρύτητας του τεστ δεξιοτήτων, που αρκετοί είναι αυτοί που προσπαθούν να το απαξιώσουν μόνο και μόνο επειδή δεν πήραν μέρος!!!
    Λες και δεν είχε διαφημιστεί τόσους και τόσους μήνες, λες και επρόκειτο για καμιά κρυφή διαδικασία τύπου στέιτζ!!! Η πλάκα είναι ότι μέχρι πρότεινος, το τεστ έδινε μέχρι 300 μόρια όσο και ένα διδακτορικό, οπότε η αναλογία παραμένει ακριβώς η ίδια δηλαδή 400 μόρια και τα δύο. Ποιος απ΄αυτούς που τους φαίνονται πολλά τα μόρια που δίνει το τεστ δεν είχε ακούσει για αυτό και το πόσα μόρια μπορούσε να διεκδικήσει? ΚΑΝΕΝΑΣ από αυτούς που είχαν μπει σε κάποιο σάιτ προσλήψεων ή είχαν πάρει μια εφημερίδα με ένθετο εργασίας όπου και η συζήτηση για το τεστ και το πόσο σημαντικό θα είναι για όσους θέλουν να διεκδικίσουν μια θέση στο δημόσιο, γινόταν κυριολεκτικά ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ!!!
    Εν τω μεταξύ, αν δεν κάνω πολύ λάθος, η συμμετοχή στο τεστ ήταν εντελώς δωρεάν, ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα για κανέναν.
    Τώρα αν κάποιοι το απαξίωσαν ή βαρέθηκαν να ξυπνήσουν Κυριακή πρωί, οκ αλλά ας πρόσεχαν.Αλλά τους παρακαλώ για κάτι.
    ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΛΑΨΑ.
    Ευχαριστώ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 20:06 | ΟΛΓΑ

    ΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ?
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Χ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ. Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗΣ ΤΗΣ.

  • Από τη στιγμή που αυξάνει η βαρύτητα του τεστ δεξιοτήτων έχω τη γνώμη ότι πρέπει να αυξηθεί και η συχνότητα διενέργειας του, (κάθε έτος τουλάχιστον) αλλιώς δημιουργεί μια νέα στρατιά προνομιούχων.
    Επίσης πρέπει να διενεργηθεί άμεσα , έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όσους υποψήφιους ο νόμος δημιούργησε αρνητική εξέλιξη (προσαύξηση) να συμμετέχουν σε μια νέα διαδικασία.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 19:17 | Μαίρη

    Κύριε Υπουργέ,

    Πιστεύω ότι θα πρέπει να αλλάξει κατά πολύ το Τεστ Δεξιοτήτων ως προς το περιεχόμενο. Ανήκω κι εγώ στη μερίδα των ανθρώπων που έδωσαν εξετάσεις και έχω έναν αρκετά καλό βαθμό. Είναι προς όφελός μου μια μοριοδότηση x4, αλλά δεν πιστεύω ότι ανταποκρίνεται αυτή η μοριοδότηση στα πραγματικά μου προσόντα και σίγουρα δεν κρίνει τις ικανοτητές μου ως εν δυνάμει δημόσιο υπάλληλο.

    Θεωρώ ότι είναι υπερβολική η μοριοδότησή του, λοιπόν, με συντελεστή 4, γιατί στην περίπτωση του άριστα (400 μόρια) δεν μπορεί η απόδοσή σε αυτή την εξέταση να ισοδυναμεί με τον κόπο απόκτησης ενός Διδακτορικού (επίσης 400 μόρια).

    Ευχαριστώ οποιονδήποτε αφιερώσει λίγο από το χρόνο του για να διαβάσει αυτό το σχόλιο!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 18:54 | xaris

    Επειδή λήγει η διαβούλευση αύριο. Μήπως να δημοσιευθούν τα δύο προηγούμενα μειλ? Αυτό δεν χρειάζεται.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 17:14 | xaris

    Επειδή τώρα είδα τι γράφει ο Αδαμίδης,

    «Διαφωνώ με τη διατήρηση της βαθμολογιάς για 10 έτη , είναι πολλά νομίζω ότι αρκεί το πολύ 5 με 7.»

    ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ «Η ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ»

    ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΤΕΣΤ ΓΙΑ 5 με 7 ΧΡΟΝΙΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΟΔΑ. ΔΕ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ. ΑΥΤΟΥΣ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΞΕΡΕΤΕ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΛΙ ??!!!!! 1-2 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ. ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ. ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΠΕΙΤΕ ΟΚ. ΑΥΤΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 17:59 | Ιοαννης Φωτεινος

    Sto eggrafo me titlo

    Νομοθετική πρωτοβουλία «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠ»

    pou einai dimosieumeno stin istoselida sas
    brika to eksis:

    «Αναλυτικότερα προβλέπεται:
    .
    .
    .

    5. Τροποποίηση διατάξεων που διέπουν την μοριοδότηση υποψηφίων, και κατάργηση της συνάφειας των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών, γραπτού διαγωνισμού και διαγωνισμού με σειρά προτεραιότητας»

    Otan lete «γραπτού διαγωνισμού» ennoeite tous «Graptous Diagonismous ASEP» (ana klado kai gia sugkekrimeno arithmo theseon)?

    Auto einai sxetiko me proigoumeno sxolio mou (xtes):

    «Πρόκειται να γίνει τροποποίηση ώστε τα γραπτά Τεστ Δεξιοτήτων να διεξάγονται και στα ελληνικά προξενεία;
    Από όσο γνωρίζω διεξάγονται μόνο στην Ελλάδα, πράγμα που για εμάς τους Έλληνες του εξωτερικού, κάνει δυσκολη η και αδύνατη τη συμμετοχή.»

    To na erthei kaneis stin Ellada gia na labei meros sto «Test Deksiotiton» einai gia pollous metanastes duskolo alla toulaxiston to apotelesma tou test isxuei gia 10 xronia. To na erxetai kaneis kathe fora pou ginetai «Graptos Diagonismos ASEP» (gia thesi endiaferontos) einai adunaton. Etsi apokluetai kai o epanapatrismos kataksiomenon epistimonon kai mixanikon ton opoion ta prosonta karponontai alles xores.

    Euxaristo
    Ioannis Foteinos
    Information Technology Engineer

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 17:06 | Βασίλης

    να μη μοριοδοτηθει το τεστ δεξιοτήτων στις προκηρύξεις μόνιμων θέσεων ΠΕ Αρχαιολόγων.
    Οι δεξιότητες που εξετάζει αυτό το τεστ ελάχιστη σχέση έχουν με τις δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας αρχαιολόγος. Επιπλέον, μοριοδοτείται περισσότερο από ένα μεταπτυχιακό και εξισώνεται με ένα διδακτορικό, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζονται βάναυσα, σοβαρές σπουδές.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 17:54 | Δ… από Αθήνα

    Ο συντελεστής του τεστ δεξιοτήτων είναι πολύ μικρός. Όχι γιατί συμφέρει εμένα ή τον διπλανό μου αλλά γιατί είναι η μόνη ΓΡΑΠΤΗ εξέταση. Πρέπει να το καταλάβουν αυτό και τα παιδιά με τα πολλά μεταπτυχιακά.

    Ελπίζω να αυξηθεί ο συντελεστής στο 6 έτσι ώστε να μειωθούν και οι ανισότητες των διαφορετικής ποιότητας πτυχίων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 16:13 | ΘΟΔΩΡΟΣ

    Ήρθε επιτέλους η στιγμή κάποιοι να δουν την πραγματικότητα. Αυτό που όλοι το ήξεραν και εθελοτυφλούσαν. Διορισμός χωρίς εμπειρία (+ προσαύξηση) = όνειρο θερινής νυκτός. Κάποιος με 5 έτη εμπειρίας = 630 μόρια. Κάποιος με 5 έτη (μεταπτυχιακό + διδακτορικό), που διαρκούν τουλάχιστον 5 έτη = 450 μόρια. Χρειάζεται σχολιασμό!!! Είναι ολοφάνερο πως λειτουργούσε το σύστημα. Κατά την άποψή μου αυτό δεν είναι αρκετό, χρειάζονται και άλλα. Παρακάτω, κατά την ταπεινή μου άποψη, αναπτύσσω 3 σημαντικά ζητήματα:
    Α)Πιστεύω ότι πρέπει να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο οι τίτλοι σπουδών, τόσο το πτυχίο, όσο και οι μετά απ’αυτό. Κυρίως όμως χρειάζεται ενίσχυση το τέστ δεξιοτήτων –το μόνο καθαρά αξιοκρατικό κριτήριο μοριοδότησης (αξιοκρατικό τέστ, τα ίδια θέματα για όλες τις κατηγόριες ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και όλες τις ειδικότητες, το οποίο ο καθένας το χρησιμοποιεί στην ειδικότητά του, άρα συναγωνίζεται την επίδοση και τις γνώσεις των συναδέλφων του-. Όλοι γνωρίζουμε πως διαφέρουν οι βαθμοί στους τίτλους σπουδών από διαφορετικά τμήματα τις ίδιας ειδικότητας, ακόμη περισσότερο όλοι ξέρουμε πως αποκτάς την εμπειρία. Προτείνω το τεστ δεξιοτήτων να μοριοδοτείται επί 5. Αυτό είναι αξιοκρατία!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 16:37 | Νεφέλη Πλαστήρα

    Καλά είναι τα τεστ και οι διαγωνισμοί αλλά θα έπρεπε ταυτόχρονα το ΑΣΕΠ και το κράτος να μεριμνήσει για τις ίσες ευκαιρίες προετοιμασίας των υποψηφίων με δωρεάν σεμινάρια σε διάφορους φορείς γιατί τώρα, με όλη αυτή την παραπαιδεία των «πανεπιστημιακών» φροντιστηρίων καταστρατηγείται η αρχή της ίσης συμμετοχής… όποιος έχει να πληρώσει για προετοιμασία κερδίζει προβάδισμα. Είναι πολύ μεγάλο αυτό το θέμα και έχει περάσει απαρατήρητο. Τα φροντιστήρια προετοιμασίας ΑΣΕΠ ή θα έπρεπε να είναι παράνομα ή να υπάρχει εναλλακτική και για εκείνους που δεν έχουν να τα πληρώσουν.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 16:45 | Theo

    ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΝΕΙ ΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΠΟΛΛΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΟΣΟΙ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΥΧΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΜΕ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΣΤ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΤΕ 1000-1500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ. ΤΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑ. ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΤΕ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΕΡΜΑΙΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΡΧΗ

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 16:22 | Βέγγος Αθανάσιος

    Αστεία πράγματα, ο συντελεστής για ένα τέτοιο τεστ δε θα έπρεπε να υπερβαίνει το 0.05! Για να πάρει κανείς πτυχίο πρέπει να περάσει σε όχι λιγότερο από 4 χρόνια από 50 μέχρι 70 μαθήματα, οι εξετάσεις των οποίων είναι συνήθως πιο δύσκολες από το εν λόγω τεστ. Πόσο πιάνει αλήθεια ένα προπτυχιακό μάθημα στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ; Ε, ας το βρούμε και ας προκύψει από εκεί ο συντελεστής του τεστ δεξιοτήτων. Αν μη τι άλλο, το τεστ δεξιοτήτων πρέπει να καταργηθεί γιατί η διεξαγωγή του επιβαρυνει υπέρμετρα τον Έλληνα φορολογούμενο, χωρίς να του εξασφαλίζει ότι θα προσληφθούν οι ικανότεροι (οι γενικές ερωτήσεις προφανώς δεν έχουν σχέση με το ειδικό αντικείμενο μιας προκυρυσσόμενης θέσης). Μα είναι δυνατόν ρε παιδιά να παίρνει κανείς τα ίδια μόρια από ένα τεστ 2-3 ωρών με εκείνα που παίρνει κάποιος για ένα διδακτορικό των 5 ως 10 χρόνων;

    Για αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ ή ΤΕ) είναι κατάφορα άδικο. Αν θέλουν, ας το κρατήσουν για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ΔΕ).

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 15:45 | xaris

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ «Η ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ».

    ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ. ΤΡΕΞΤΕ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΕΙΣ. ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ (IF YOU KNOW WHAT WE MEAN……).

    Σημείωση: Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΠΟΚΟΠΗ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 15:40 | anna

    Τι άλλο θα γραφεί!!!!!!!!!!

    Ναι στην αύξηση του βάρους των μορίων του τεστ δεξιοτήτων. Πρόκειται για μία αξιοκρατική διαδικασία , που διενεργήθηκε με το χαρακτήρα «πανελλαδικών εξετάσεων».

    Απάντηση: Δηλαδή το τρίωρο της πλάκας ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ είχε χαρακτήρα πανελλαδικών εξετάσεων?

    «Διαφωνώ με τη διατήρηση της βαθμολογιάς για 10 έτη , είναι πολλά νομίζω ότι αρκεί το πολύ 5 με 7.»

    Απάντηση1 : !!!!!!!!!!!!!!!
    Απάντηση 2: ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ. ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. ΧΑΧΑΧΑΧΑ.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 15:46 | Ευαγγελία-Ελισάβετ Βουτσίνου

    Το τεστ δεξιοτήτων είναι άλλο ένα μέτρο εξέτασης σε ένα σύστημα που βασίζεται στις εξετάσεις παντού και πάντα. Είναι αντικειμενικό μεν αλλά θα πρέπει να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις απαραίτητες για να εξασφαλιστεί η αξιοκρατία στιν επιλογή προσωπικού:
    1)Το τεστ δεξιοτήτων καλό θα ήταν να μετρά σε όλους τους διαγωνισμούς και όχι μόνο σε εκείνους με σειρά προτεραιότητας και συμβάσεις ορισμένου χρόνου αντίστοιχα. Μέχρι στιγμής είδα να προσμετράται το τεστ που δώσαμε το Γενάρη σε 2-3 προκηρύξεις για κάποιους δήμους… Άδικο!
    2) Επίσης, το τεστ δεξιοτήτων θα έπρεπε να εξετάζει εκτός από γενικές γνώσεις και πιο ειδικές ανάλογα με το αντικείμενο του καθενός. Π.χ. αν είσαι φιλόλογος οι περισσότερες ερωτήσεις που θα έχεις να απαντήσεις να είναι θεωρητικού-φιλολογικού πλαισίου. Δηλαδή Α μέρος γενικές + βασικές γνώσεις. Β μέρος (που θα έχει περισσότερες όμως ερωτήσεις) ειδικές γνώσεις.
    3) Το τεστ δεξιοτήτων, οι ξένες γλώσσες, η γνώση Η/Υ, τα σεμινάρια επιμόρφωσης να προσμετρώνται στον ΑΣΕΠ ΕΚΠ/ΚΩΝ!
    4) Διαφορετικά θέματα όσοι δίνουν ως ΠΕ και όσοι δίνουν ως ΔΕ και να έχουν δικαίωμα διορισμού σε ανάλογες θέσεις. Ο ΠΕ για θέσεις ΔΕ και ΠΕ ενώ ο ΔΕ μόνο φυσικά ως ΔΕ.

    Καλή δύναμη!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 15:02 | Κωνσταντίνος

    Καλησπέρα σας

    Προτείνω την κατάργηση της βαθμολόγησης του τεστ δεξιοτήτων, επειδή υποτιμά τη νοημοσύνη όλων των υποψηφίων, κυρίως των κατόχων διδακτορι
    κού και ξένων γλωσσών, οι οποίοι έχουν περάσει από δεκάδες εξετάσεις
    στη ζωή τους,συνήθως είναι ώριμοι με οικογένειες και το τεστ δεξιοτή
    των είναι ένα τίποτα μπροστά στην επίλυση του μυστηρίου της οικογένει
    ας και του γάμου.
    Σας ευχαριστώ

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 14:57 | ΜΑΡΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

    Η σύνταξη του προσοντολογίου διακρίνεται από μία προχειρότητα, που ταλαιπωρεί χιλιάδες υποψηφίους, καθώς θέτει εκτός συναγωνισμού ανθρώπους που πήραν απολυτήριο πριν 10, 20, 30 έτη, όταν δεν υπήρχαν όλες αυτές οι ειδικότητες και τιτλοι μεταδευτεροβαθμιασ εκπαιδευσησ που μοριοδοτουνται αναλογα. Ενας ενηλικασ με 10-15 χρονια προυπηρεσια, με οικογενεια, 1-2 παιδια κτλ, που δεν εχει τη πολυτελεια του χρονου να τα αποκτησει γιατι να μπαινει στο ιδιο καλαθι και να μη μοριοδοτειται αναλογα? Κανεισ δεν εχει θιξει αυτο το θεμα! Εμεισ δηλαδη δεν ειμαστε ξεχωριστη κατηγορια? Που ειναι το κρατος να μοριοδοτησει την παλαιοτητα του πτυχιου? το ενιαιο λυκειο γιατι να εξισωνεται με τα αλλα τη στιγμη που ο βαθμοσ δυσκολιασ του απεχει παρασαγγεσ απο τα αλλα? Που ειναι το κρατοσ δικαιου γι αυτο το ζητημα?

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 14:52 | ΛΟΥΚΑΣ

    Διαβαζω την αποψη οτι πρεπει να καταργηθει το προηγουμενο τεστ δεξιοτητων, επειδη καποιοι λεει δεν το πηραν χαμπαρι,ηταν αρρωστοι, δεν εδωσαν σημασια κλπ
    Το τεστ ειχε συμμετοχη 58,69%, δηλ 4 στους 10 ενω ειχαν δηλωσει θα πανε δεν πηγαν,ισως επειδη ηταν ενα ηλιολουστο πρωινο προτιμησανε να πανε για καφεδακι ή εκδρομουλα στην Αραχωβα.Επιπλεον πριν το τεστ ολα τα μμε ειχαν βουιξει σχετικα, τωρα πως δεν το πηραν χαμπαρι αυτοι απορω..?
    Λοιπον πεστε απλα πως υποτιμησατε το τεστ, και μην υποτιματε και εμας που σηκωθηκαμε και πηγαμε!
    Οσο για την αποψη οτι καποιοι δεν το δωσανε επειδη αποφοιτησανε απο τη σχολη τους μετα και αυτο παραπλανητικο ειναι καθως μπορουσε να το δωσει ο οποιοσδηποτε μιας και το τεστ ηταν κοινο για ΔΕ,ΤΕ,ΠΕ.
    ΑΔΙΚΙΑ λοιπον θα ειναι για ολους εμας που το δωσαμε, και που ακομα καλα καλα δεν το εχουμε χρησιμοποιησει, το ενδεχομενο να μην μετρησει!
    ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 14:04 | Δημήτρης Μ

    Ας καταθέσω και εγώ τη δική μου άποψη σε σχέση με την περίφημη «εξίσωση» του διδακτορικού με το τεστ δεξιοτήτων. Και θα απευθυνθώ πρώτα στους διδάκτορες:
    1. Εσύ φίλε μου που έκανες διδακτορικό, γιατί θέλεις να μπεις στο δημόσιο;
    2. Δέχομαι οτι δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις γιατί θέλεις να μπεις στο δημόσιο, έχεις τους λόγους σου. Γιατί φοβάσαι το τεστ δεξιοτήτων; Στην αφετηρία του αγώνα για την πρόσληψη στο δημόσιο, είσαι ήδη 400 μόρια πιό μπροστά από εμένα που είμαι ένας απλός πτυχιούχος ΑΕΙ. Έλα λοιπόν και δώσε και εσύ το τεστ (το οποίο πιστεύω οτι πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο) και μάζεψε και άλλα μόρια για να μην μπορώ να σε φτάσω ποτέ. Εκτός και αν πατώσεις τελείως, οπότε κάτι δεν πάει καλά…
    3. Θεωρώ απαράδεκτη την απαξίωση του τεστ δεξιοτήτων. Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση οτι τροφοδοτεί την παραπαιδεία.

    Απευθυνόμενος και στην δημόσια διοίκηση έχω να παραθέσω τα εξής:
    Κύριοι, πολύ πρωτοποριακή η κίνηση να δώσετε σε δημόσια διαβούλευση τις προτάσεις σας. Αλλά διαβάζοντας τα σχόλια, μάλλον θα σας πιάσει πονοκέφαλος, αφού επιβεβαιώνεται οτι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν λέγεται τίποτε άλλο από το μακρύ και το κοντό του καθενός, αναλόγως με τα συμφέροντά του. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε και εμένα το δικαίωμα να εκφράσω το …κοντό μου (η το μακρύ μου, διαλέγει και παίρνει ο καθένας) και τελικά πιστεύω οτι λόγω των αξιωμάτων που κατέχετε, έχετε την απαραίτητη κρίση για να επιβάλετε το δικαιότερον κατά προσέγγιση. Σαν απλός πολίτης αυτής της χώρας, σας εκφράζω την εμπιστοσύνη μου.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 14:42 | Πέτρος Χριστόπουλος

    Πιστεύω ότι η διάταξη θα πρέπει να ισχύει αναδρομικά και για όσους ήδη συμμετείχαν στο 1ο Τεστ Δεξιοτήτων. Δεν το είδα να αναφέρεται και θα χρειαζόταν μια διευκρίνηση.

    Δεύτερο θέμα είναι η κλίμακα που ακολουθείται. Πιστεύω ότι κάποιος που αρίστευσε, π.χ. πάνω από 90 σωστά στα 100 ή είναι στους 20 πρώτους, θα πρέπει να παίρνει επιπλέον μόρια, αντί μόνο να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός όλων επί 4.
    Η δυσκολία των θεμάτων, αν δείτε στον τελευταίο διαγωνισμό, είχε μια κανονική κατανομή βαθμολογιών που μεγιστοποιούνταν κάπου στις 60 σωστές απαντήσεις. Άρα η διαφορα μορίων των ελάχιστων που έγραψαν άριστα, από τον μέσο όρο των υπολοίπων, δεν αντικατοπτρίζει το πόσο πιο δύσκολες ήταν οι ερωτήσεις που απάντησαν.
    Με άλλα λόγια, ο τρόπος που γίνεται η μοριοδότηση (βαθμός επί 4) θα ήταν δίκαιος μόνο αν η κατανομή των βαθμολογιών έδειχνε τους περισσότερους να έγραψαν 0 και όσο αυξάνει η βαθμολογία να λιγοστεύουν και οι υποψήφιοι που την έγραψαν (γραμμικά).
    Στο τελευταίο τεστ, η συγκεκριμένη μοριοδότηση δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική διαφορά των διαγωνιζόμενων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 14:24 | Πέτρος Χριστόπουλος

    Πιστεύω ότι η διάταξη θα πρέπει να ισχύει αναδρομικά και για όσους ήδη συμμετείχαν στο 1ο Τεστ Δεξιοτήτων. Δεν το είδα να αναφέρεται και θα χρειαζόταν μια διευκρίνηση.

    Δεύτερο θέμα είναι η κλίμακα που ακολουθείται. Πιστεύω ότι κάποιος που αρίστευσε, π.χ. πάνω από 90 σωστά στα 100 ή είναι στους 20 πρώτους, θα πρέπει να παίρνει επιπλέον μόρια, αντί μόνο να πολλαπλασιάζεται ο βαθμός όλων επί 4.
    Η δυσκολία των θεμάτων, αν δείτε στον τελευταίο διαγωνισμό, είχε μια κανονική κατανομή βαθμολογιών που μεγιστοποιούνταν κάπου στις 60 σωστές απαντήσεις. Άρα η διαφορα μορίων των ελάχιστων που έγραψαν άριστα, από τον μέσο όρο των υπολοίπων, δεν αντικατοπτρίζει το πόσο πιο δύσκολες ήταν οι ερωτήσεις που απάντησαν.
    Με άλλα λόγια, ο τρόπος που γίνεται η μοριοδότηση (βαθμός επί 4) θα ήταν δίκαιος μόνο αν η κατανομή των βαθμολογιών έδειχνε τους περισσότερους να έγραψαν 0 και όσο αυξάνει η βαθμολογία να λιγοστεύουν και οι υποψήφιοι που την έγραψαν (γραμμικά).
    Στο τελευταίο τεστ, η συγκεκριμένη μοριοδότηση δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική διαφορά των διαγωνιζόμενων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 14:30 | Παναγιώτα

    Το νέο νομοσχέδιο προτείνει εξίσωση ειδικής γραπτής δοκιμασίας και διδακτορικού διπλώματος.
    Μετά λύπης μου διαπιστώνω, από τις δηλώσεις που διαβάζω, ότι το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί αντικείμενο έριδας και αποκαλύπτει ότι όσοι βρίσκονται στο στάδιο της συμμετοχής στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ανήκουν σε δύο, κυρίως, κατηγορίες: Στους μη κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων, οι οποίοι έσπευσαν να αποκτήσουν 300-400 μόρια εντός 3 ωρών και στους κατόχους μεταπτυχιακών ή/και διδακτορικών τίτλων, οι οποίοι είτε «πρόλαβαν», είτε όχι να αδράξουν την ευκαιρία του «μάννα εξ΄ουρανού» (αποκαλώ έτσι το τεστ αφού προσφέρθηκε 1 και μοναδική φορά μέχρι στιγμής).

    Από τη δική μου πλευρά θεώρησης συνιστώ και στις δύο πλευρές να μην αναλώνονται σε διαξιφισμούς άνευ ουσίας μια και τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: όταν επιτέλους αρχίσει να διεξάγεται το τεστ σε τακτική βάση-και οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων έχουν και εκείνοι στο σύνολο τους ως εφόδιο τα 300-400 μόρια του τεστ δεξιοτήτων- τότε το δίκαιο θα αποκατασταθεί και οι μη έχοντες μεταπτυχιακούς τίτλους θα διαπιστώσουν ότι με ή χωρίς τεστ δεξιοτήτων δεν έχουν καμία πιθανότητα πρόσληψης στο δημόσιο! (Στις πρώτες θέσεις των πινάκων κατάταξης οι υποψήφιοι της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας έχουν αντίστοιχα προσόντα,πχ οι ΠΕ μεταπτυχιακό, διαδακτορικό, 2-3 γλώσσες και μέγιστη εμπειρία).

    Συμπερασματικά είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟΣ ο προγραμματισμός του τεστ σε τακτική βάση και η άμεση διεξαγωγή του, προκειμένου να εξαλειφθεί η αδικία του χρονικού και όχι ουσιαστικού «προβαδίσματος» μιας μερίδας υποψηφίων δημοσίων υπαλλήλων. Είναι το μοναδικό από τα βαθμολογούμενα κριτήρια η απόκτηση του οποίου δεν επαφύεται αυτή τη στιγμή στη συνειδητή επιλογή του υποψηφίου, γεγονός που υπογραμμίζει την ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ φύση του σχετικού νομοσχεδίου με κατάργηση των ΙΣΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ και της ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ συμμετοχής των πολιτών στη διεκδίκηση μιας θέσης εργασίας.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 13:12 | Αδαμίδης Αναστάσιος

    Ναι στην αύξηση του βάρους των μορίων του τεστ δεξιοτήτων. Πρόκειται για μία αξιοκρατική διαδικασία , που διενεργήθηκε με το χαρακτήρα «πανελλαδικών εξετάσεων» , δεν αμφισβητήθηκε από κανένα και φανερώνει τις ικανότητες-αντίληψη-γνώσεις των υποψηφίων ισότιμα και ανεξάρτητα τους ακαδημαϊκούς τους τίτλους.
    Είναι σίγουρο δε ότι και το «τεστ δεξιοτήτων» μπορεί να βελτιωθεί ώστε να δίνει καλύτερη και πληρέστερη εικόνα του υποψήφιου πέρα από αυτό που μόνο τα επίσημα «χαρτιά» του λένε και όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν είναι 100% αντιπροσωπευτικό της πραγματικότητας.
    Διαφωνώ με τη διατήρηση της βαθμολογιάς για 10 έτη , είναι πολλά νομίζω ότι αρκεί το πολύ 5 με 7.
    Διαφωνώ επίσης με τον αποκλεισμό των υποψηφίων ΥΕ από τη διαδικασία. Γιατί αυτός ο ρατσισμός ; Ξέρουμε πάμπολλες περιπτώσεις ανθρώπων με «μυαλό ξυράφι» που λόγω κοινωνικών αποκλεισμών δεν ολοκλήρωσαν το Λύκειο . Το τεστ αξιολόγησης είναι ένα «παράθυρο» για τέτοιου είδους δυνατά μυαλά , γιατί πρέπει να το κλείσουμε ;

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 13:24 | Κώστας Πετσίνος

    ΚΑΚΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Χ4! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΤΡΙΩΡΟ ΤΕΣΤ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ 3-6 ΧΡΟΝΙΑ! ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΟ. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΕΙΣ 70% ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 70 ΜΟΡΙΑ. ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Χ4?! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
    Κώστας Πετσίνος

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 12:22 | Λεωνίδας Σπανέλλης

    Το τέστ δεξιοτήτων θα πρέπει να αναβαθμιστεί ως προς το περιεχόμενο του και να ενταχθούν σε αυτό και ενότητες ερωτήσεων που άπτονται των επιστημονικών πεδίων των προκηρυσσομένων θέσεων για βασικές ειδικότητες και για τις οποίες ενδιαφέρονται οι υποψήφιοι. Έτσι με το σύστημα των μορίων (διαγωνισμοί με σειρά προτεραιότητας) και με το αναβαθμισμένο γραπτό τέστ θα έχουμε ένα μεικτό σύστημα διαγωνισμών για προσλήψεις στο δημόσιο (μόρια+τέστ). Τί ουσιαστικό νόημα και χρησιμότητα έχουν οι ξεχωριστοί γραπτοί διαγωνισμοί για το υπουργείο Οικονομικών; Γιατί όλο αυτό το μεγάλο κόστος και η ιδιαίτερη αντιμετώπιση; Οι γνώσεις, οι τίτλοι σπουδών, οι δεξιότητες που απαιτούνται για τις θέσεις στο εν λόγω υπουργείο σε τί ακριβώς διαφέρουν από εκείνες άλλων υπουργείων; Είναι κάτι σαν τη NASA το υπουργείο αυτό και πρέπει να εξετάζεσαι γραπτώς;;; Μα το ίδιο μπορεί να επικαλεστεί το κάθε υπουργείο και να ζητάει γραπτό διαγωνισμό για τις δικές του ειδικές ανάγκες και ξεωριστές ειδικότητες : γραπτός διαγωνισμός για τους αρχαιολόγους, γραπτός διαγωνισμός για τους γεωπόνους (επιστήμονες δεν είναι και αυτοί;!) και δεν θα τελειώσουμε ποτέ με την εξεταστομάνια σε αυτή τη χώρα…!!! Ειδική ενότητα ερωτήσεων στο τέστ δεξιοτήτων ανάλογα με την ειδικότητα, την κατεύθυνση κτλ. Ενιαίο σύστημα προσλήψεων για όλο το δημόσιο τομέα με εξαιρέσεις μόνοι εκεί που είναι άκρως απαραίτητο : π.χ. χειριστές εναέριας κυκλοφορίας.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 12:33 | Σ. Μ.

    Μα είναι επιχειρήματα αυτά?

    Άποψη: Καλώς προσαυξάνονται τα μόρια για το Τεστ Δεξιοτήτων.
    Είναι μια ενιαία εξέταση-κοινά θέματα για όλους τους υποψηφίους και δε μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο αξιοκρατικό από αυτό.

    Απ. Δεν υπάρχουν πιο αξιοκρατικές πρακτικές από 3ωρα τεστ?

    Άποψη: Διαβάζω σε προηγούμενα σχόλια οτι για να πετύχει κάποιος υψηλή βαθμολογία στο Τεστ θα αναγκάζεται να πηγαίνει φροντιστήριο. Αυτό δεν ισχύει ούτε στο ελάχιστο!!!

    Απ. Στο προηγούμενο τεστ δεξιοτήτων βασίλεψαν τα φροντιστήρια. Τι δεν γίνεται στο ελάχιστο. Δουλευόμαστε τώρα? Οι υποψήφιοι κυκλοφορούσαν στα εξεταστικά κέντρα με φροντιστηριακά φυλλάδια!!

    Άποψη: Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ύλη ώστε να μπορεί να στη διδάξει κάποιος! Το Τεστ στηρίζεται στην κοινή λογική και σε γνώσεις παιδιών του Δημοτικού σχολείου.

    Απ. ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

    Άποψη: Το να έχει κάποιος 2-3 Τίτλους Σπουδών δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι περισσότερο άξιος για κάποια θέση από κάποιον άλλο που δεν είχε τη δυνατότητα να σπουδάσει ή να κάνει 3 Μεταπτυχιακά.

    Απ. Φυσικά και όχι! Είναι όμως ένα αντικειμενικό μέτρο σύγκρισης το οποίο δε μπορεί να μειώνεται με τεστ και ασφαλώς είναι πιο αντικειμενικό από ένα 3ωρο τεστ.

    Άποψη: Στην Ελλάδα ζούμε, πόσο αδιάβλητο είναι το Εκπαιδευτικό μας σύστημα, έτσι ώστε ο κάθε Τίτλος σπουδών να αντικατοπτρίζει τις πραγματικές γνώσεις κάποιου???

    Απ. Μα έλεος πια!!!

    κ. Υπουργέ. Θα αφήσετε αυτή τη νοοτροπία? Δε βλέπετε οτι αυτά που γράφουν, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΟΥΝ, ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ?

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 11:49 | N. ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ

    To test δεξιοτήτων αποτελεί ένα κριτήριο επιλογής υποψηφίων για θέσεις εργασίας , το οποίο κρίθηκε κατάλληλο σε μια εποχή (στο παρελθόν)και συνετέλεσε στην περισσότερο διαφανή διαδικασία προσλήψεων όπως και εν γένει ο Νόμος Πεπονή που συνέβαλε στην άμβλυνση του φαινομένου ρουσφετολογίας.
    Σήμερα όμως πιστέυω λόγω της δυναμικής της Δημόσιας Διοίκησης και της εφαρμογής νέων τεχνολογιών και καινοτομιών και στην Δημόσια Διοίκηση , όπως Κοινωνία της Πληροφορίας, Εθνικό Δημοτολόγιο κλπ, απαιτείται ο εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων προκειμένου να προσλαμβάνονται οι ικανότεροι, με την νοοτροπία και με την θέληση να υπηρετήσουν τον πολίτη και την δημόσια διοίκηση.
    Το test δεξιοτήτων δεν μπορεί να αξιολογήσει με επαρκή τρόπο τους υποψηφίους. Επίσης πρέπει να ληφθέι υπόψη ότι , όπως προκύπτει εμπειρικά, πλεονέκτημα στις γραπτές εξετάσεις για θέσεις π.χ. ΑΕΙ ΤΕΙ έχουν οι πρόσφατοι απόφοιτοι των ανωτέρω Ιδρυμάτων , που έχουν πιο «κοντινό» στην μνήμη τους το γνωστικό τους αντικείμενο, έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο από μεγαλύτερους σε ηλικία αποφοίτους οι για λόγους κοινωνικούς, οικονομικούς κ.α. δεν έχουν τον ελεύθερο χρόνο να διαβάσουν όσοι οι άλλοι, αλλά που μπορεί να έχουν εξίσου ή και μεγαλύτερα προσόντα και λόγω της εμπειρίας τους (η οποία δεν πρέπει να υποτιμηθεί από την μία , αλλά ούτε να διαγράφει τα άλλα προσόντα από την άλλη.
    Η στελέχωση της Δημόσιας Διοίκησης, πρέπει να γίνει με περίσκεψη , χωρίς βιασύνη , κυρίως με έρευνα γύρω από το ζήτημα.
    Η γενική διαπίστωση είναι ότι η διαβούλευση δημιουργεί στους πολίτες την αίσθηση της συμμετοχής στις κυβερνητικές αποφάσεις. Επίσης δημιουργείται η πεποίθηση ότι υπάρχει η πρόθεση της κυβέρνησης να λάβει μέτρα με σκοπό ένα πιο αντικειμενικό σύστημα προσλήψεων.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 11:03 | Χρήστος Λέτσιος

    Το τεστ δεξιοτήτων δεν μπορεί τη μια χρονιά να είναι εύκολο, την άλλη δύσκολο και μετά να συγκρίνουμε αποτελέσματα από ανόμοιες δοκιμασίες. Εάν θέλουμε τέτοια τεστάκια, τότε σε κάθε διαγωνισμό να διεξάγονται ξανά από την αρχή, χωρίς δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης της βαθμολογίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνονται κάθε μέρα διαγωνισμοί, αλλά ότι οι φορείς θα πρέπει να καταγράψουν τις ανάγκες τους, να προγραμματίσουν και να συντονιστούν ώστε οι υποψήφιοι να εξετάζονται ενιαία, και να επιλέγονται ανάλογα με τα μόριά τους και τη σειρά προτίμησης της θέσης που θα δηλώνουν.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 11:55 | Κατερίνα

    Καλώς προσαυξάνονται τα μόρια για το Τεστ Δεξιοτήτων.
    Είναι μια ενιαία εξέταση-κοινά θέματα για όλους τους υποψηφίους και δε μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο αξιοκρατικό από αυτό.
    Διαβάζω σε προηγούμενα σχόλια οτι για να πετύχει κάποιος υψηλή βαθμολογία στο Τεστ θα αναγκάζεται να πηγαίνει φροντιστήριο.Αυτό δεν ισχύει ούτε στο ελάχιστο!!!Δεν ύπάρχει συγκεκριμένη ύλη ώστε να μπορεί να στη διδάξει κάποιος!Το Τεστ στηρίζεται στην κοινή λογική και σε γνώσεις παιδιών του Δημοτικού σχολείου.
    Το να έχει κάποιος 2-3 Τίτλους Σπουδών δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι περισσότερο άξιος για κάποια θέση από κάποιον άλλο που δεν είχε τη δυνατότητα να σπουδάσει ή να κάνει 3 Μεταπτυχιακά.
    Επίσης:Στην Ελλάδα ζούμε,πόσο αδιάβλητο είναι το Εκπαιδευτικό μας σύστημα,έτσι ώστε ο κάθε Τίτλος σπουδών να αντικατοπτρίζει τις πραγματικές γνώσεις κάποιου???

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 11:40 | Δ.Μ.

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 10, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. ΕΤΣΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΥΝ ΑΠΟ ΛΟΙΠΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ.

    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΘΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΑΛΕΙΨΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ.

    ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΥΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΑΔΙΚΟ ΝΟΜΟ ΜΕ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΟΜΩΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΜΙΓΩΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.

    ΖΗΤΩ Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

    ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΕΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΧΑΣΑΤΕ
    ΑΠΛΑ ΕΙΣΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 10:17 | ΑΝΤΩΝΗΣ

    αξιότιμοι νομοθέτες,

    είναι δυνατό να πριμοδοτείται με τόσα μόρια το τεστ δεξιοτήτων; πως ειναι δυνατό να έχει συντελεστή βαρύτητας 4 ένα τεστ με γελοίες ερωτήσεις; δε βλέπεται ότι το μόνο που θα καταφέρετε με το τεστ είναι να πριμοδοτείτε την παραπαιδεία! έλεος!
    μιλήσατε για αξιοκρατία και τέλος του παρακράτους! εφαρμόστε το!

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 09:18 | Σ. Μ.

    Αγαπητοί φίλοι,

    Διάβασα οτι κάποια πράγματα θα επανεξετασθούν στο νέο νομοσχέδιο. Θεωρώ οτι με όλα όσα γράφηκαν αυτές τις ημέρες είναι πλέον σαφές οτι μία μερίδα υποψηφίων, και όχι άδικα κατεμέ, δεν θέλει να εφαρμοστεί το τεστ δεξιοτήτων. Δεν είναι επί του παρόντος να σχολιάσουμε έναν-έναν τους λόγους. Όμως ένα είναι το σίγουρο. Το τεστ δεξιοτήτων δεν πρέπει να επανεξεταστεί με βάση τη δημιουργία ελπίδας και εντυπώσεων οτι όλοι μπορούν να έχουν μία θέση στο Δημόσιο. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο.

    Το ζητούμενο δεν είναι η προσφορά ελπίδας, αλλά η κατάθεση και εν τέλη εφαρμογή ενός νέου νομοσχεδίου, συγκεκριμένου και δίκαιου για όλους.

    Το τεστ δεξιοτήτων πρέπει να επανεξεταστεί, με βάση διαχρονικές αρχές και αξίες, την ενδυνάμωση της γνώσης και της παιδείας, της εργασίας, της αξιοκρατίας, της βεβαιότητας οτι το νέο νομοσχέδιο δε θα μπορεί από κανέναν και για κανένα λόγο να προσφέρει παραθυράκια για εισαγωγή στο δημόσιο ημετέρων, των ίσων ευκαιριών. Αυτό είναι το δίκαιο, το σωστό, το ζητούμενο.

    Κλείνω με ένα ευχαριστώ στην κυβέρνηση, έτσι και αλλιώς, που μας έδωσε φωνή.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 03:16 | Αλεξάνδρα Βασιλείου

    Η νομοθετική πρωτοβουλία «Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠ», κινείται, κατά την άποψή μου, στη σωστή κατεύθυνση για την ενίσχυση της αξιοκρατίας και της διαφάνειας στις διαδικασίες πλήρωσης θέσεων σε φορείς του Δημόσιου Τομέα.

    Η επαύξηση της μοριοδότησης για το Τεστ Δεξιοτήτων, θεωρώ ότι είναι πολύ΄θετικό βήμα. Πρόκειται για μια νέα, πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα διαδικασία που αναβαθμίζει τον τρόπο αξιολόγησης των υποψηφίων για τις θέσεις του Δημοσίου Τομέα και είναι, κατά την άποψή μου, το μόνο «αντικειμενικό» και συγκρίσιμο μέτρο αξιολόγησης των υποψηφίων, από τη στιγμή που τα λοιπά μοριοδοτούμενα προσόντα (βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακοί τίτλοι, εμπειρία κλπ.) περιλαμβάνουν παράγοντες που καθιστούν την πραγματική σύγκριση μεταξύ των υποψηφίων δυσχερή.

    Ενδεικτικά, δεν επιτυγχάνεται το ίδιο εύκολα υψηλός βαθμός πτυχίου σε όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα. Παρ’ όλα αυτά, υποψήφιοι από τμήματα με γενικά χαμηλούς βαθμούς πτυχίου, συχνά συμμετέχουν σε διαδίκασίες επιλογής για τις ίδιες θέσεις με υποψηφίους προερχόμενους από τμήματα με γενικά υψηλούς βαθμούς πτυχίου και συχνά συμβαίνει ο άριστος για το τμήμα από το οποίο αποφοίτησε υποψήφιος να υστερεί σε μοριοδότηση από το μέτριο άλλου τμήματος. Το τεστ δεξιοτήτων, σε τέτοιες περιπτώσεις αποτελεί ένα «κοινό παράγονται αξιολόγησης», ένα μέτρο να ισοσταθμιστούν τέτοιου είδους ανισότητες.

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 02:33 | Έφη

    Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική αυξάνει ο συντελεστής βαρύτητας με τον οποίο θα πολλαπλασιάζεται ο βαθμός στο τεστ δεξιοτήτων. Σε τί εξυπηρετεί κάτι τέτοιο; Στην αύξηση των υποψηφίων που θα πληρώσουν το παράβολο για να λάβουν μέρος στην εξέταση του τεστ δεξιοτήτων; Και τόσο πολύ «αξίζουν» αυτές οι «δεξιότητες»,ώστε να καταλήγουν, πολλές φορές, να ξεπερνούν τα μόρια ενός δεύτερου πανεπιστημιακού τίτλου ή ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών; Γαιτί αυτός που προσέρχεται χαλαρός ένα πρωινό, με τον καφέ ανά χείρας, για να παίξει «προπό» με τις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών του τεστ δεξιοτήτων και πετυχαίνει βαθμολογια 50/100, συγκεντρώνει με το νέο νόμο 200 μόρια, δηλαδή 50 μόρια περισσότερα από αυτόν που μόχθησε 4 χρόνια για να αποκτήσει ένα δεύτερο πανεπιστημιακό τίτλο και τα ίδια μόρια με αυτόν που έχει μεταπτυχιακό.

    Ας σταματήσει επιτέλους να ισχύει και να επιβραβεύεται σ’ αυτή τη χώρα η «λογική του καφενείου».

  • 17 Νοεμβρίου 2009, 02:10 | Χριστίνα

    Θα θελα να κανω μια ερώτηση.Τα μόρια από το τεστ δεξιοτήτων ισχύουν για τις θέσεις σε όλους τους δημόσιους φορείς;Και στην εκπαίδευση;Και αν όχι στην εκπαίδευση πόσο δίκαιο είναι αυτό;Ή να ισχύει παντού ή να καταργηθεί.Αυτή είναι η γνώμη μου.