Άρθρο 10 Μετακίνηση και μεταφορά ζώων συντροφιάς – Εμπόριο σκύλων και γατών

1. Η μη εμπορικού χαρακτήρα μετακίνηση ζώων συντροφιάς (σκύλων και γατών) από ένα κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ένα άλλο ή από έδαφος ή τρίτη χώρα σε κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης διέπεται από τις διατάξεις του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 576/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 12ης Ιουνίου 2013 σχετικά με τις μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 998/2003 (L 178) καθώς και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 577/2013 της Επιτροπής της 28ης Ιουνίου 20132013 της Επιτροπής της 28ης Ιουνίου 2013 για τα υποδείγματα εγγράφων ταυτοποίησης σχετικά με τις μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις σκύλων, γατών και ικτίδων, την κατάρτιση καταλόγων εδαφών και τρίτων χωρών, καθώς και τη μορφή, τη διάταξη και τις γλωσσικές απαιτήσεις των δηλώσεων που πιστοποιούν τη συμμόρφωση με ορισμένους όρους οι οποίοι προβλέπονται στον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 576/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
2. Το εμπόριο σκύλων και γατών από κράτος- μέλος της ΕΕ ή τρίτη χώρα διέπεται από τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/429 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου της 9ης Μαρτίου 2016 σχετικά με τις μεταδοτικές νόσους των ζώων και για την τροποποίηση και την κατάργηση ορισμένων πράξεων στον τομέα της υγείας των ζώων (L 84) και του Κανονισμού (ΕΚ) 1/2005 του Συμβουλίου της 22ας Δεκεμβρίου 2004 για την προστασία των ζώων κατά τη μεταφορά και συναφείς δραστηριότητες και για την τροποποίηση των οδηγιών 64/432/ΕΟΚ και 93/119/ΕΚ και του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1255/97 (L 3).
3. Οι σκύλοι και οι γάτες που μετακινούνται στο εσωτερικό της χώρας πρέπει να έχουν εμβολιαστεί κατά της λύσσας με τον εμβολιασμό να είναι σε ισχύ. Απαγορεύεται η μετακίνηση ζώων που δεν έχουν εμβολιαστεί κατά του ιού της λύσσας, εκτός εάν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας σύμφωνα με γνωμάτευση πιστοποιημένου κτηνιάτρου. Η κατώτατη ηλικία στην οποία μπορεί να εμβολιαστεί το ζώο κατά του ιού της λύσσας είναι οι δώδεκα (12) εβδομάδες.
4. Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους. Οι σκύλοι βοήθειας, εφόσον φέρουν λουρί χειρισμού, μπορούν να μεταφέρονται στα μέσα μεταφοράς, χωρίς κλουβί μεταφοράς και χωρίς φίμωτρο, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.
5. Τα επιβατηγά πλοία υποχρεωτικά διαθέτουν καθαρά κλουβιά, που προστατεύονται από αντίξοες καιρικές συνθήκες, για τη μεταφορά μεγάλων ζώων συντροφιάς.
6. Οι παρ. 3 και 4 δεν εφαρμόζονται κατά τις μετακινήσεις ή μεταφορές που διενεργούνται από τα συνεργεία περισυλλογής αδέσποτων ζώων από και προς τα κτηνιατρεία, τις κτηνιατρικές κλινικές και τα καταφύγια εντός της Επικράτειας.
7. Απαγορεύεται η μεταφορά ζώων συντροφιάς στον χώρο αποσκευών σε λεωφορεία των ΚΤΕΛ, τουριστικών και άλλων λεωφορείων.

  • 19 Μαΐου 2021, 10:01 | Νικος

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 10:30 | ΜΗΝΑΣ ΓΚΙΝΟΣ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 09:55 | Λαμπράκης Γιώργος

    ‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
    Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη

  • 19 Μαΐου 2021, 09:36 | Γιάννης Ταμπακάκης

    ‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
    Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη

  • 19 Μαΐου 2021, 09:54 | Χριστίνα Τσο

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 09:26 | Ευαγγελος Κεκ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 09:08 | Δημήτρης Κεκ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 09:10 | Στέλιος

    Ναι στην μεταφορά δεσποζομενων ζώων εκτός του οχήματος με ειδικό κουτί μεταφοράς όχι στην υποχρεωτική μεταφοράς δεσποζομενων ζώων μέσα στο αυτοκίνητο.

  • 19 Μαΐου 2021, 08:11 | ΣΤΕΛΙΟΣ

    ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΩΝ ΖΩΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ…..

  • 19 Μαΐου 2021, 08:06 | Μαρίνα Ανετ

    ‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
    Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη

  • 19 Μαΐου 2021, 03:49 | Ακριβή Κατηφόρη

    Δεν είναι όλα τα ζώα ,μέχρι 8 κιλά για να χωράνε σε κλουβί ώστε να μπορούν να συνοδεύσουν τους κηδεμόνες τους στις μετακινήσεις τους!
    Προτείνουμε,να επιτραπεί η μετακίνηση μεγαλύτερων σκύλων,έστω στο τρένο και στο τραμ , σε συγκεκριμένο βαγόνι και με ειδικό φίμωτρο όπως γίνεται σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
    ΔΕΝ έχουν όλοι αυτοκίνητο και ναι, τα ζώα μας, είναι μέλη της οικογένειας και πρέπει να έχουν το δικαίωμα,να μας συνοδεύουν.

  • 19 Μαΐου 2021, 01:30 | Παππας Γιωργης

    Ναι στην μεταφορά δεσποζομενων ζώων εκτός οχημάτων με ειδικό κουτί μεταφοράς.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:05 | τσαμης δημηριος

    Ναι στη μεταφορα δεσποζομενων ζωων εκτος οχηματος με ειδικο κουτι μεταφορας.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:37 | ΤΣΑΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ !!

    Ναι στην μεταφορά των σκύλων σε ειδικό κουτί μεταφοράς είτε μέσα είτε πίσω από το αυτοκίνητο είτε στην καρότσα όπως ισχύει σε όλη την Ευρώπη.Η με τρέιλερ. Πάντα με μεράκι κ σωστές κατασκευές που ουσιαστικά μόνο οι κυνηγοί διαθέτουν …τον χρόνο τον χρήμα κ το μεράκι…για τον εξής απλό λόγο ότι αγαπούν τα σκυλιά τους κ τα θεωρούν μέλη της οικογένειας τους πραγματικά!!!

  • 19 Μαΐου 2021, 00:29 | Παυλιδακης Παναγιωτης Φανουριος

    Συνφωνω με τις θεσεις της Π.Φ.Π.Ο.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:53 | Θεμιστοκλής Μπ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:29 | Εφη Μπ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:10 | Γιώργος Διαμ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:41 | Λευτέρης Τσουτσοπ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:15 | Ζαχαρίας Κ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:45 | Αργύρης Μπουζ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:23 | Μάκης

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:01 | Δημήτρης Τα

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:02 | Σαντίνα Μουστάκα

    Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.

  • 19 Μαΐου 2021, 00:33 | Ελεάνα

    Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.

  • 18 Μαΐου 2021, 23:04 | Χρήστος Γενιτσεφτσής

    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.

  • 18 Μαΐου 2021, 23:12 | ΜΠΑΜΠΑΝΑΤΣΑΣ ΖΗΣΗΣ

    Ναι στην μεταφορα σκυλων σε εξωτερικο χωρο του αυτοκινητου οπως γινεται σε ολες τις χωρες της ΕΕ εφοσον το κουτι τηρει τις προδιαγραφες ευζωιας και του κοκ.

  • 18 Μαΐου 2021, 23:31 | Θεοδώρα

    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.

  • 18 Μαΐου 2021, 23:38 | Δήμητρα Τζιογκίδου

    Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών

  • 18 Μαΐου 2021, 23:22 | Πανογεώργου Μαρία

    Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.

  • 18 Μαΐου 2021, 23:45 | ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ

    Περιμένω έστω και τελευταία στιγμή ο Πρωθυπουργός μας να αποσύρει αυτό το άθλιο Νομοσχέδιο. Ένα Νομοσχέδιο που εξυπηρετεί μόνο και μόνο τα συμφέροντα αυτών που δεν αγαπούν πραγματικά τα ζώα.
    Ελπίζω σε μεγάλη νίκη της αληθινής και πραγματικής ζωοφιλίας αφήνοντας πίσω τους εγωισμούς , την κερδοσκοπία και την εκμετάλλευση αυτών των αθώων πλασμάτων.

  • 18 Μαΐου 2021, 23:00 | Μουστάκα Αλεξάνδρα

    Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
    Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
    Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών

  • 18 Μαΐου 2021, 23:54 | Βαγγέλης Γκαμπαρης

    Ναι στην μεταφορά των σκύλων σε ειδικό κουτί μεταφοράς είτε μέσα είτε πίσω από το αυτοκίνητο είτε στην καρότσα όπως ισχύει σε όλη την Ευρώπη.Η με τρέιλερ. Πάντα με μεράκι κ σωστές κατασκευές που ουσιαστικά μόνο οι κυνηγοί διαθέτουν …τον χρόνο τον χρήμα κ το μεράκι…για τον εξής απλό λόγο ότι αγαπούν τα σκυλιά τους κ τα θεωρούν μέλη της οικογένειας τους πραγματικά!!!

  • 18 Μαΐου 2021, 22:52 | ΤΑΣΟΣ ΚΛΑΠΑΣ

    ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
    ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
    Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους <>

  • 18 Μαΐου 2021, 22:20 | Θανου Εύη

    ΣΥΝΦΩΝΩ ΝΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΦΠΟ

  • 18 Μαΐου 2021, 21:53 | ΣΤΈΡΓΙΟΣ

    Ναι στην μεταφορά δεσποζομενων ζώων εκτός οχημάτων με ειδικό κουτί μεταφοράς.

  • 18 Μαΐου 2021, 21:48 | ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

    Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
    Η μεταφορά των σκύλων εργασίας πρέπει να επιτρέπεται σε εξωτερικά κουτιά μεταφοράς σκύλων στο πίσω μέρος του αυτοκίνητου όπως άλλωστε γίνεται και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, πληρώντας βέβαια τις προδιαγραφές που πρέπει έτσι ώστε να τηρούνται οι κανόνες ευζωίας των ζώων αλλά και ο ΚΟΚ.Η μεταφορά σκύλων στο εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά επικίνδυνη γιατί σε περίπτωση σύγκρουσης κινδυνεύει και ο σκύλος και οι επιβάτες

  • 18 Μαΐου 2021, 21:03 | Παναγιώτης Δ

    Ναι στη μεταφορά ζώων σε κούτα μεταφοράς,η οποία θα πληρεί τους κανόνες ευζωιας,όπως σε όλη την Ευρώπη

  • 18 Μαΐου 2021, 20:15 | ΣΑΒΒΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    Αδυνατώ να κατανοήσω τους λόγους της απαγόρευση μετακίνησης ζώων συντροφιάς άνω των 10 κιλών. Ειδικά των ιδιοκτητών όπου η «νησιωτική» μετακίνηση δεν μπορεί να γίνει με ιδιωτικά μέσα. Προτείνουμε την αφαίρεση του ορισμού: «μικρών ζώων συντροφιάς» με τον ορισμό: «ζώων συντροφιάς».

  • 18 Μαΐου 2021, 20:52 | Κώστα;

    Ναι στη μεταφορά σε εξωτερικά κουτια

  • 18 Μαΐου 2021, 20:45 | Σεραφειμ

    Δε νοείται να απαγορεύεται η πώληση σκύλου και γάτας από τα Pet Shops και
    ταυτόχρονα να επιτρέπεται το εμπόριο τους από το τρίτες χώρες όπως προβλέπεται
    στο Άρθρο 10.2.
    Η απαγόρευση μετακίνησης σκύλου και γάτας στο εσωτερικό της χώρας πριν
    κάνει τον αντιλυσσικό εμβολιασμό (ελάχιστη ηλικία 12 εβδομάδες) σύμφωνα με το
    Άρθρο 10.3 μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη μετακίνηση ιδιοκτήτη μετά του
    ζώου του και έρχεται σε αντίθεση με την πρόβλεψη του Άρθρου 6.8.β.
    Άρθρα 10.4 και 10.7: Η υποχρέωση μετακίνησης ζώου μέσα σε κλουβί με τα μέσα
    μαζικής μεταφοράς καθιστά αδύνατη τη μεταφορά ζώου μεσαίου ή μεγάλου
    μεγέθους (άνω των 10 κιλών) μέσα σε λεωφορείο. Προτείνουμε τη δυνατότητα
    μετακίνησης εκτός κλουβιού στα λεωφορεία, με χρήση φίμωτρου.

  • 18 Μαΐου 2021, 20:43 | ΔΑΟΥΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

    Αδυνατώ να κατανοήσω τους λόγους της απαγόρευση μετακίνησης ζώων συντροφιάς άνω των 10 κιλών. Ειδικά των ιδιοκτητών όπου η «νησιωτική» μετακίνηση δεν μπορεί να γίνει με ιδιωτικά μέσα. Προτείνουμε την αφαίρεση του ορισμού: «μικρών ζώων συντροφιάς» με τον ορισμό: «ζώων συντροφιάς».

  • 18 Μαΐου 2021, 20:48 | Ακριβός Μ.

    Η μεταφορά των ζώων με όχημα θα πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά σε κλουβιά είτε αυτά είναι μέσα είτε έξω από το αυτοκίνητο εφόσον τηρούν τους κανόνες ευζωιας και τον ΚΟΚ. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι επικίνδυνο για τους επιβάτες και τον οδηγό.

  • 18 Μαΐου 2021, 19:33 | Κωνσταντίνος Σφήκας

    Δε νοείται να απαγορεύεται η πώληση σκύλου και γάτας από τα Pet Shops και ταυτόχρονα να επιτρέπεται το εμπόριο τους από το τρίτες χώρες όπως προβλέπεται στο Άρθρο 10.2.

    Η απαγόρευση μετακίνησης σκύλου και γάτας στο εσωτερικό της χώρας πριν κάνει τον αντιλυσσικό εμβολιασμό (ελάχιστη ηλικία 12 εβδομάδες) σύμφωνα με το Άρθρο 10.3 μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη μετακίνηση ιδιοκτήτη μετά του ζώου του και έρχεται σε αντίθεση με την πρόβλεψη του Άρθρου 6.8.β.

    Άρθρα 10.4 και 10.7: Η υποχρέωση μετακίνησης ζώου μέσα σε κλουβί με τα μέσα μαζικής μεταφοράς καθιστά αδύνατη τη μεταφορά ζώου μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους (άνω των 10 κιλών) μέσα σε λεωφορείο. Προτείνουμε τη δυνατότητα μετακίνησης εκτός κλουβιού στα λεωφορεία, με χρήση φίμωτρου.

  • 18 Μαΐου 2021, 19:02 | ΔΡΟΣΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Ναι στη μεταφορα δεσποζομενων ζωων εκτος οχηματος με ειδικο κουτι μεταφορας.

  • 18 Μαΐου 2021, 19:38 | Πανελλήνιος Σύλλογος Επαγγελματιών Ζώων Συντροφιάς – ΠΑΝ.ΣΥΛ.Ε.Ζ.Σ.

    Δε νοείται να απαγορεύεται η πώληση σκύλου και γάτας από τα Pet Shops και ταυτόχρονα να επιτρέπεται το εμπόριο τους από το τρίτες χώρες όπως προβλέπεται στο Άρθρο 10.2.

    Η απαγόρευση μετακίνησης σκύλου και γάτας στο εσωτερικό της χώρας πριν κάνει τον αντιλυσσικό εμβολιασμό (ελάχιστη ηλικία 12 εβδομάδες) σύμφωνα με το Άρθρο 10.3 μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη μετακίνηση ιδιοκτήτη μετά του ζώου του και έρχεται σε αντίθεση με την πρόβλεψη του Άρθρου 6.8.β.

    Άρθρα 10.4 και 10.7: Η υποχρέωση μετακίνησης ζώου μέσα σε κλουβί με τα μέσα μαζικής μεταφοράς καθιστά αδύνατη τη μεταφορά ζώου μεσαίου ή μεγάλου μεγέθους (άνω των 10 κιλών) μέσα σε λεωφορείο. Προτείνουμε τη δυνατότητα μετακίνησης εκτός κλουβιού στα λεωφορεία, με χρήση φίμωτρου.

  • 18 Μαΐου 2021, 19:12 | Δημητριος Καλαιδης

    Όλα τα ζώα εργασίας, θα πρέπει να μεταφέρονται σε ειδικά κουτιά εκτός του οχήματος. Να αποφεύγεται η επαφή μέσα στην καμπίνα, με τους ανθρώπους, διότι τα ζώα αυτά μπορούν, να μεταφέρουν κάποια νόσο, καθώς και να προκληθεί κάποιο ατύχημα. Στηρίζω, την μεταφορά τους σε εξωτερικό κουτί ή σε τρέιλορ.

  • 18 Μαΐου 2021, 19:25 | Teresa Silva

    Συμφωνώ με τις θέσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας.

  • 18 Μαΐου 2021, 18:56 | Takis

    ΝΑΙ στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος, με ειδικό κουτί μεταφοράς, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ…αλλως ο κινδυνος ατυχηματος ενεδρευει και θα ειναι θανασιμος και για τον οδηγο.

  • 18 Μαΐου 2021, 18:59 | Ασταρλης Αθανάσιος

    Ναι στην μεταφορά των σκύλων σε ειδικό κουτί μεταφοράς είτε μέσα είτε πίσω από το αυτοκίνητο είτε στην καρότσα όπως ισχύει σε όλη την Ευρώπη.Η με τρέιλερ. Πάντα με μεράκι κ σωστές κατασκευές που ουσιαστικά μόνο οι κυνηγοί διαθέτουν …τον χρόνο τον χρήμα κ το μεράκι…για τον εξής απλό λόγο ότι αγαπούν τα σκυλιά τους κ τα θεωρούν μέλη της οικογένειας τους πραγματικα