Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 11:01 | Eleni

    Το θράσος οργισμένων επιτυχόντων είναι απίστευτο! Προσπαθούν να εκμεταλλευτούν μια αντισυνταγματική διάταξη για να διοριστούν κατ’ εξαίρεση χωρίς προσόντα και παρουσιάζουν ως άχρηστους αυτούς που έχουν περισσότερα προσόντα, που οι ίδιοι δεν κατάφεραν να αποκτήσουν! Το 90% των μεταπτυχιακών δεν έχει δίδακτρα αγαπητοί! Τουλάχιστον στο δικό μου αντικείμενο! Αντιθέτως, το 95% των πτυχίων που δίνονται δεν αντιπροσωπεύουν απολύτως τίποτα, το παίρνουν όλοι όσοι μπαίνουν στο πανεπιστήμιο, ακόμα και αν αγνοούν τα βασικά! Δεν σας λέει κάτι το γεγονός ότι προσπαθούν να περάσουν αυτό το άρθρο κατ’ εξαίρεση και μόνο για την επόμενη και τελευταία δική μας προκήρυξη; Πουθενά αλλού δεν έχουν σκοπό να το εφαρμόσουν, διότι γνωρίζουν ότι παραβιάζει την αρχή της ισότητας και κάθε έννοια αξιοκρατίας!

    Εδώ επιχειρούν τον φωτογραφικό διορισμό συγκεκριμένων επιτυχόντων που δεν έχουν προσόντα με την εκ των υστέρων αλλαγή των όρων του γραπτού διαγωνισμού 2Γ στον οποίο εντάσσονται οι προκηρύξεις 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ καθώς και οι επόμενες για τους ΠΕ και ΤΕ αντίστοιχα! Οι βαθμοί όλων μας είναι γνωστοί, συνεπώς με αυτό το δεδομένο γίνεται παρανόμως επιλογή συγκεκριμένων ατόμων! Για ποια διαφάνεια μιλάμε; Για ποια δικαιοσύνη;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 11:18 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Η εμπειρία, ιδιαιτέρως του ιδιωτικού τομέα, καθώς και τα επιπρόσθετα προσόντα των νέων διορισθέντων, μπορούν να λειτουργήσουν προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού δημόσιου τομέα που όλοι επιζητούμε. Δεδομένου ότι ένα στέλεχος κρίνεται όχι μόνο από το πόσο καλά γράφει σε εξετάσεις αλλά από τη συνολική του υπηρεσιακή παρουσία (στη διαμόρφωση της οποίας ρόλο παίζει και η πρότερη εργασιακή εμπειρία και τα επιπρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα) θα ήταν λάθος να μην προσμετρηθούν τα μόρια πέραν της γραπτής βαθμολογίας.

    Επίσης η φιλοσοφία του διαγωνισμού δίνει ούτως ή άλλως προτεραιότητα στο αποτέλεσμα της γραπτής δοκιμασίας, με τα επιπρόσθετα προσόντα να λειτουργούν συμπληρωματικά στη συνολική βαθμολογία. Άρα κάποιος θα πρέπει οπωσδήποτε να έχει γράψει καλά για να έχει πιθανότητες επιτυχίας ανεξαρτήτως μεταπτυχιακών, διδακτορικών κτλ.

    Τα περί πληρωμένων πτυχίων που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα σχόλια, αν και πραγματικότητα, αποτελούν ωστόσο πολύ μικρό ποσοστό συγκριτικά με αυτά που αποκτήθηκαν με προσπάθεια και δουλειά. Δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα απλά και μόνο για να ενισχύσουμε το επιχείρημά μας σχετικά με τη μη προσμέτρηση των επιπρόσθετων προσόντων.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 11:41 | μαρια

    Άτομα που δεν έχουν δουλέψει ούτε μια μέρα, που δεν έχουν ούτε αγγλικά από προσόντα, το παίζουν υπερασπιστές της δικαιοσύνης και ζητάνε να μη μετρήσουν τα πτυχία μας!!! Απίστευτη υποκρισία!

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 11:01 | ειρηνη

    Το νόμο του 21 , άρθρο 12, που αναφέρει τα υποχρεωτικώς μοριοδοτουμενα προσόντα για τη 2Γ και που δεν μπορεί να αλλαχθεί αναδρομικώς, τον έχουν διαβάσει;;;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 11:03 | Κατερίνα

    Καλησπέρα. Μου είπε ο δικηγόρος ότι αν περάσει το άρθρο 17, θα το προσβάλλουμε άμεσα σαν αντισυνταγματικο, αλλά χρειάζονται 300 ευρώ. Πολλά δεν ειναι;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 09:26 | Μαρία Αγγελική Μοίρα

    Κατ’αρχας το σημαντικότερο ζήτημα είναι η απορρόφηση όλων των επιτυχόντων του 2Γ/2022. Εφόσον υπάρχουν ανάγκες στη στελέχωση του Δημοσίου και ο αριθμός των επιτυχόντων, όχι απλά επαρκεί, αλλά και όλοι να απορροφηθουμε πάλι θα υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν ανάγκες, δε δικαιολογεί αντίθετη εκδοχή. Σχετικά με τη μοριοδοτηση , θα έπρεπε να μετρά μόνο ο βαθμός του γραπτού εξ αρχής της έκδοσης των προκηρύξεων . Άλλως , κάποιος που διορίστηκε με την 3γβ/2023, αν δεν είχε τις προσαυξήσεις, ενδεχομένως να μην είχε καταλάβει τη θέση και να την λάμβανε άλλος υποψήφιος με υψηλό βαθμό γραπτού. Κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει μέχρι την ολοκλήρωση αυτού του γραπτού διαγωνισμού να ισχύουν εξ αρχής τα ίδια δεδομένα για όλους.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 08:00 | Αγγελική

    Όσοι διεκδίκησαν τις θέσεις του Γραπτού Διαγωνισμού , το έκαναν γνωρίζοντας την ισχύουσα μοριοδοτηση με τις προσαυξήσεις. Αυτοί τώρα που βλέπουν ότι μπορούν να ανέβουν μόνο με τον καλό βαθμό τους, γνώριζαν εξ αρχής για την προσαύξηση λόγω μοριοδοτησης των προσόντων. Τα μεταπτυχιακά και οι ξένες γλώσσες, και χρήσιμα είναι σε μια υπηρεσία και απαραίτητα. Το ίδιο φυσικά και η προϋπηρεσία. Κάποιος που πέρασε στον διαγωνισμό και συνδυάζει και τα παραπάνω φυσικά υπερέχει κάποιου που απλά έγραψε λίγο παραπάνω. Το ότι κάποιος πήγε σε καλό φροντιστήριο ή διάβασε δύο μέρες περισσότερο ή απλά ήταν πιο τυχερος, δεν τον κάνει καλύτερο υποψήφιο για μια θέση.
    Ζητούμε άμεσο διορισμό, εάν είναι δυνατόν, όλων των επιτυχόντων.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 07:47 | Αναστασία

    Το να αλλάξουν τα κριτήρια εν μέσω της ίδιας ουσιαστικά προκυρηξης, είναι αδιανόητο και θα θα προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις. Όσοι συμμετείχαμε γνωρίζαμε εξ αρχής για την μοριοδοτηση και με βάση αυτό το δεδομένο κινήθηκαμε και διεκδικήσαμε τις θέσεις του 2025. Όσοι τώρα τάσσονται υπέρ, είναι αυτοί που βρίσκουν την ευκαιρία να ανέβουν λόγω βαθμολογίας μόνο επειδή θα πέσουν άλλοι που και την βάση πέρασαν και προσόντα διαθέτουν.. Οι άνεργοι με οικογένειες και υποχρεώσεις έφτιαξαν ένα βιογραφικό, μπήκαν στην διαδικασία να διαβάσουν και να περάσουν και πρέπει να δικαιωθούν. Από τον επόμενο διαγωνισμό βάλτε ότι κριτήρια θέλετε. Αλλά να είναι γνωστά από την αρχή και να μείνουν σταθερά σε όλη την διάρκεια. Όσο για την επαναπροκήρυξη μετα από δύο φορές, επίσης άδικο. Όλοι οι επιλαχόντες θα πρέπει να κληθούν. Αν δεν υπάρχει επιλαχον τότε μόνο επαναπροκήρυξη θέσης. Μπορεί απλά να συντομεύσει η διαδικασία από γραφειοκρατική άποψη.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 02:09 | Α.

    Αρχικά, ευχαριστούμε για τη δυνατότητα που μας δίνεται μέσω αυτής της πλατφόρμας να εκφράσουμε τις ανησυχίες μας αλλά και τις πρακτικές μας προτάσεις για τη λύση των προβλημάτων που έχουν ανακύψει. Εκτιμώ πως μια καλή πρόταση -η οποία θα κατευνάσει τα πνεύματα όλων- θα ήταν ο επόμενος γραπτός διαγωνισμός να διενεργηθεί πιο αργά μέσα στο 2025 (π.χ. τον Οκτώβριο όπως είχε διενεργηθεί και ο γραπτός διαγωνισμός 1ΓΒ/2022 για τους τελωνειακούς) για τους κάτωθι λόγους:

    1) Διότι μόνο έτσι θα δοθούν όντως όλες οι θέσεις του 2025 στους επιτυχόντες της 2ΓΒ/2022 και δεν θα μείνουν αδιόριστοι λόγω λήξης του πίνακα. Ταυτόχρονα, θα λυθεί και η ασάφεια που δημιουργείται από τις παραγράφους 1. & 2. του άρθρου 17 (βλ. παραπάνω) που ουσιαστικά η μία αναιρεί την άλλη.

    **Υποθετικά, αν η προκήρυξη για τις θέσεις του 2024 αναρτηθεί τον ερχόμενο Ιανουάριο, τα αποτελέσματα του νέου διαγωνισμού τον Μάιο και η προκήρυξη για τις θέσεις του 2025 μετά τον Μάιο, πως θα μπορέσουν να δοθούν στους τωρινούς επιτυχόντες οι θέσεις του 2025 εφόσον θα πάψουν να ισχύουν οι παλιοί πίνακες μετά την ανάρτηση των νέων αποτελεσμάτων; Αν όμως οι προκηρύξεις (για τις θέσεις 2024 & 2025) αναρτηθούν το πολύ μέχρι το καλοκαίρι και ο επόμενος διαγωνισμός διενεργηθεί το φθινόπωρο τότε δεν θα υπάρξει επικάλυψη (οverlapping) των δυο διαγωνισμών γεγονός που θα διευκολύνει και το ΑΣΕΠ καθώς δεν θα χρειαστεί να εργάζεται με δυο λίστες παράλληλα.**

    2) Οι επιτυχόντες της 2ΓΒ/2022 έχουν αρχίσει ήδη να σκέφτονται την συμμετοχή τους και την προετοιμασία τους για τον επόμενο γραπτό διαγωνισμό. Επιτυχόντες που σήμερα έχουν 100(!) μόρια, αλλά ανήκουν σε κατηγορίες όπως λόγου χάριν η ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού. Οι πιθανότητες να διοριστούν στις επερχόμενες προκηρύξεις είναι αυξημένες. Ωστόσο, η μεγάλη καθυστέρηση των προκηρύξεων σε συνδυασμό με τον μελλοντικό διαγωνισμό (που φημολογείται ότι θα «τρέξει» πιο γρήγορα) αναγκάζουν τους επιτυχόντες να επανεξετάζονται μόνο και μόνο επειδή ο νέος διαγωνισμός θα «τρέξει» πιο γρήγορα από τον προηγούμενο και δεν θα προλάβουν να δουν αν διορίστηκαν ώστε να μην μπουν εκ νέου σε αυτή την διαδικασία. Σε πολλές όμως περιπτώσεις η επανεξέταση θα είναι αχρείαστη και αυτό δημιουργεί μεγάλη ταλαιπωρία τόσο στους ήδη ταλαιπωρημένους επιτυχόντες που βρίσκονται εν αναμονή των εξελίξεων εδώ και δυο χρόνια, όσο και στο ΑΣΕΠ που θα χρειαστεί να εξετάσει φακέλους και γραπτά χωρίς εν τέλει να χρειάζεται. Τα νούμερα αυτού του διαγωνισμού ήταν σχετικά διαχειρίσιμα εν συγκρίσει με αυτό που εκτιμώ πως θα γίνει στον επόμενο γραπτό διαγωνισμό.

    3) Η πίεση που ασκεί ο μελλοντικός διαγωνισμός γίνεται αιτία να λαμβάνονται σπασμωδικές αποφάσεις από ΥΠΕΣ και ΑΣΕΠ με αλλαγή των όρων εν μέσω του «παιχνιδιού». Οι επιτυχόντες θέλουν μια δίκαιη και ίση μεταχείριση ακόμη και αν χρειαστεί να περιμένουν ακόμη περισσότερο παρά μια δήθεν επίσπευση που τους αδικεί. Οι προσφυγές στις οποίες θα καταφύγουν ενδεχομένως να καθυστερήσουν πολύ περισσότερο την διαδικασία και αντί για επίσπευση να οδηγηθούμε στην περεταίρω επιβράδυνση και ταλαιπωρία.

    4) Οι διενέργεια τόσο μεγάλων γραπτών διαγωνισμών αποτελεί μια σημαντική οικονομική επιβάρυνση για το κράτος και δεν θα έπρεπε να διενεργούνται όταν δεν υπάρχει λόγος. Εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που κατάφεραν να επιτύχουν στα στάνταρ που έθεσε το ΑΣΕΠ, για ποιο λόγο να μην αξιοποιηθούν στο έπακρο;

    Κλείνοντας, οφείλω να αναφέρω πως οι λύσεις που έχουν προταθεί σε τούτη την πλατφόρμα είναι πραγματικά αξιόλογες και ελπίζω να ληφθούν υπόψιν από τους αρμόδιους ώστε η 2Γ/2022 να αποτελέσει μια καλή αρχή για μελλοντικούς διαγωνισμούς και όχι μια ακόμη μελανή σελίδα του συστήματος διορισμών.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 01:14 | ΘΕΟΦΑΝΗΣ

    Η αλλαγή των όρων του διαγωνισμου είναι πασιφανές ότι είναι αδικη και νομικά αβάσιμη που σίγουρα θα κριθεί παράνομη αν προσφυγουν κάποιοι επιτυχοντες στα δικαστήρια.Επιπροσθετα,το γεγονός της εντοπιότητας σε μερικούς δήμους είναι προδηλως άστοχο και παραβιάζει την αρχη της ισονομιας και πιθανότητα θα κριθεί και αυτό μη νομιμό απο τα δικαστήρια.Το νομιμο είναι να δοθεί εντοπιότητα σε όλους…

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 01:45 | Giorgos

    Οι προσαυξησεις δεν εχουν θεση σε γραπτο διαγωνισμο και καλως δεν θα ληφθουν υποψη στις επομενες προκυρηξεις.

    Σε αυτους που φωνασκουν για τα μεταπτυχιακα και τα διδακτορικα τους, δυστυχως για τους επιτυχοντες, ευτυχως για εκεινους, υπαρχουν ακομα οι Κ προκυρηξεις και ας υποβαλλουν εκει αιτηση – με τοσα προσοντα εχουν πολλες ελπιδες.

    Προταση προς ΥΠΕΣ: να μετατραπει η δεξαμενη σε επετηριδα, να αντλουνται απο εκει ο,τι ειδικοτητες υπαρχουν και για εκεινες που εξαντλουνται – κλαδικοι διαγωνισμοι μικρης εκτασης.

    Ετσι, κανεις δεν θα γκρινιαζει (εκτος απο τους Γαλατες – αυτοι παντα θα βρουν κατι να γκρινιαξουν)

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 00:21 | Χρήστος

    Δίκαιο να υπάρχει μία ίση μεταχείριση όλων των επιτυχόντων-υποψηφίων για μία θέση στο δημόσιο. Απαραίτητα τα επιπρόσθετα προσόντα αλλά ήδη έχουν ελεγχθεί και μοριοδοτηθεί από μία φορά στην 2γβ και 3γβ. Οπότε για τους υπόλοιπους επιτυχόντες σωστή η απόφαση για διορισμό με βάση τον βαθμό τους. Ωστόσο ορθότερο θα ήταν ο διορισμός όλων των επιτυχόντων του 1ου γραπτού διαγωνισμού πράγμα που σαφώς γίνεται με την κάλυψη των θέσεων από την δεξαμενή αυτή για θέσεις που αφορούν τα έτη 2024-2025, αλλά θα βοηθούσε σημαντικά και η κατάργηση προκηρύξεων «Κ» όπου οι θέσεις καλύπτονται άνετα από την δεξαμενή της 2Γ.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 00:20 | επιτυχ. 2Γ

    Η άνιση μεταχείριση των επιτυχόντων του ίδιου διαγωνισμού 2Γ δεν είναι απλώς άδικη, είναι αντισυνταγματική! Επιπλέον, ουσιαστικά γίνεται εκ των υστέρων επιλογή των διοριστέων αποκλειστικά και μόνο για την επόμενη ΓΒ, καθώς οι πίνακες με τη βαθμολογία όλων μας είναι γνωστή! Οποιαδήποτε αλλαγή των όρων διορισμού για τον 2Γ σημαίνει ότι η αλλαγή αυτή γίνεται για να εξυπηρετηθούν κατ’ εξαίρεση τα συμφέροντα συγκεκριμένων επιτυχόντων χωρίς τυπικά προσόντα! Αυτοί προσπαθούν να βολευτούν τώρα εις βάρος όσων έχουν τυπικά προσόντα και φυσικά προηγούνται για διορισμό!
    Αλήθεια σε ποιο δικαστήριο δεν θα κριθεί αντισυνταγματική αυτή η φωτογραφική διάταξη που γίνεται προσπάθεια να περάσει προκειμένου να διοριστούν συγκεκριμένο άτομα; Με τον πίνακα βαθμολογίας που ήδη υπάρχει, ο καθένας μπορεί να δει ποια είναι τα άτομα αυτά! Κι εσείς γνωρίζετε ήδη ποιοι θα διοριστούν με αυτή την αλλαγή, αφού υπάρχουν οι βαθμοί μας! Παράνομη επιλογή διοριστέων κάνετε μπροστά στα μάτια μας, με μόνο φανερό κριτήριο έναν τυχαίο βαθμό σε μια εξέταση πολλαπλών επιλογών που κατά 50% δεν είχε ούτε αρνητική βαθμολογία! Περιμένετε να μην αντιδράσουμε;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 00:59 | Φωτεινή

    Όσοι αποφασίσανε να διαγωνιστούν στον 2Γ/2022 είχανε ενημερωθεί διαβάζοντας τον σχετικό νόμο 4765/2021 για το πως θα γίνει συνολική αξιολόγηση τους (γραπτά και προσαυξήσεις από πρόσθετα προσόντα) και όλοι όσοι συμμετείχαν αποδέχτηκαν αυτούς τους όρους.
    Το να τίθεται υπό συζήτηση αυτή η τροποποίηση (μη συνυπολογισμός των πρόσθετων προσόντων στην συνολική βαθμολογία) σε αυτή την φάση της έκδοσης νέων προκηρύξεων (όπου υπάρχουν τα στοιχεία της συνολικής βαθμολογίας σχεδόν όλων των επιτυχόντων) που αφορούν τον 2Γ/2022 μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως προσπάθεια από την κυβέρνηση για αλλοίωση/επιλογή (πιθανώς υστερόβουλη) των μελλοντικών διορισθέντων.
    Το να γίνονται τέτοιες αλλαγές σε αυτή την φάση το μόνο που μπορεί να προκαλέσει είναι την μείωση του κύρους των πανελληνίων διαγωνισμών. Η βασική αιτιολογία οτι αυτό αποφασίστηκε για την επιτάχυνση των σχετικών διαδικασιών έκδοσης αποτελεσμάτων (λόγω του ότι οι ενστάσεις θα είναι μηδενικές) αποτελεί τραγέλαφο.
    Η γραφειοκρατία που απαιτείται για τον διορισμό ενός επιτυχόντος από τους αρμόδιους φορείς δεν μπορεί να αποτελεί αιτιολογία εφαρμογής αυτής της τροποποίησης που σίγουρα ευνοεί κάποιους επιτυχόντες εις βάρος άλλων και δεν πρόκειται να σταθεί νομικά.
    Τέλος, Θα προτεινα να σοβαρευτούν οι αρμόδιοι να φέρουν εις πέρας έναν διαγωνισμό εγκαίρως, χωρίς να αλλάξουν εν μέσω αυτού τους όρους με τους οποίους θα γίνει η επιλογή των διορισθέντων.
    Οι σχετικές τροποποιήσεις μπορούν να εφαρμοστούν στον επόμενο διαγωνισμό όπου δεν θα έχουν ανακοινωθεί ονόματα και βαθμολογίες των επιτυχόντων.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 00:04 | δημητριος

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΟΡΟΙ ΔΙΑΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ. ΑΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΟΣΟΙ ΔΗΛΩΣΑΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟ 2023 ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΔΙΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ, ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ, ΣΕ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΝΑ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΠΕΣΕΙ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 23:11 | ΣΤΕΛΛΑ

    Παρακαλούμε να αντιμετωπιστούν οι άμεσα ΑΜΕΑ με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίστηκαν οι ειδικότητες των αλλων ειδικών κατηγοριών.Θα ήταν δίκαιο από την αρχή του διαγωνισμού να υπήρχε πρόβλεψη.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 23:40 | Χρήστος

    Δεν ειναι δυνατον να αλλαζουν τα κριτηρια στη μεση της διαδικασίας

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 23:29 | ΚωνστντίνοςΓ.

    Σωστή η συγκεκριμένη διάταξη καθ’ όσον οι χρονοβόρες διαδικασίες που παρατηρούνται μεταξύ της έκδοσης της προκήρυξης και της τοποθέτησης των επιτυχόντων δεν επιτρέπουν την έγκαιρη απορρόφησή τους.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 20:38 | Αλέξανδρος

    Δίκαιο είναι να ισχύει μόνο ο βαθμός του γραπτού. Αρκετά με την άσχετη προϋπηρεσία και τα πτυχία ξένων γλωσσών σε 15 μέρες.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 20:08 | Βάνα

    Μας είπατε για αξιοκρατία, μας είπατε για στελέχωση του δημοσίου με ικανά στελέχη όταν προμοταρατε το γραπτό διαγωνισμό για να προσελκύσετε ψήφους και αντί αυτού χαρίστηκαν 17 μονάδες σε όλους ανεξαιρέτως, δώσατε την ευκαιρία να ξαναδηλωθουνοι θέσεις προτίμησης με αποτέλεσμα να χαθεί πολύτιμος χρόνος και 1,5 χρόνο μετά αντί να ανακοινωθεί κάτι ενθαρρυντικό για την προσπάθεια που κάναμε και την ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί μας λέτε ότι δεν θα δίνουν μόρια η προϋπηρεσία, δεν θα δίνουν μόρια η άριστη γνώση ξένης γλώσσας, δεν θα δίνουν μόρια τα μεταπτυχιακά!!! Είναι δυνατόν;;;; Απογοήτευση, αδικία ,θυμός και λύπη!!!Η μοριοδοτηση να παραμείνει ως είχε εξ αρχής για όλους τους επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού, είναι το λιγότερο που μπορεί να γίνει για όλους αυτούς που ξεχώρισαν αλλά δεν ανταμείφθηκαν!!! Μόνο τότε θα μπορούμε να μιλάμε για δικαιοσύνη και αξιοκρατία ως ένα βαθμό!

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 17:53 | Νικος Γεωργιου

    Πολυ καλη ρυθμιση για την επιταχυνση ολων των διαδικασιων και την αμεση απορροφηση επιτυχοντων. Τα περι ισονομιας και αξιοκρατιας δεν εχουν καμια λογικη να επικαλουνται επι της παρουσης, καθως αφορα ολους τους μη διοριατεους η ρυθμιση, αρα και δικαιη και αξιοκρατικη ειναι.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 17:15 | Αντωνης

    Εξαιρετικη και αντικειμενικη ρυθμιση για επισπευση διαδικασιων. Πολλα μορια ομως στην εντοπιοτητα.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:18 | Κανέλλα Γ.

    ΤΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ, ΕΠΙΠΟΝΗ, ΚΟΣΤΟΒΟΡΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΙΤΛΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΜΟΝΟ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ; Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΣΗ. ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ. ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΜΕ, ΩΣ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΑΝΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΑΣ.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:03 | Γιάννης

    Για όποιον τον συμφέρει είναι καλές οι αλλαγές στην μοριοδοτηση….για όποιον υποστηρίζει ότι θα πρέπει να τηρηθεί ο νόμος βάση του οποίου κάναμε αιτήσεις όχι….μην τα συγχέουμε υπάρχει ο νόμος και τώρα προτείνουν μια αλλαγή ένα νομοσχέδιο που θα ισχύσει αν τελικά ψηφιστεί κατ εξαίρεση μόνο για τις προσλήψεις του 2024-25…και μετά θα ισχύουν τα τυπικά προσόντα…δεν καταργούνται …οι μανία κάποιων να θέλουν να κάνουν εντύπωση με εκφράσεις πιο δίκαιο και αξιοκρατικό ενώ συμμετείχαν σε έναν διαγωνισμό με συγκεκριμένες προϋποθέσεις τις οποίες αποδέχθηκαν με την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση τους μου δημιουργεί υποψίες ότι το κάνουν μόνο για το προσωρινό τους όφελος… γιατί εγώ που συμμετείχα με συγκεκριμένες προϋποθέσεις τις οποίες στην πορεία μου τις αλλάζουν να μην νιώθω αδικημένος και να νιώθει ο άλλος που είχε πρόδηλα συμφωνήσει με τις συγκεκριμένες διαδικασίες;…εκ κατακλείδι διορισμός όλων των επιτυχόντων με τον νόμο που ξεκίνησε η διαδικασία με τον ίδιο θα τελειώσει οτιδήποτε άλλο είναι ύποπτο στο βωμό και καλά των γρήγορων διορισμών ,στην διαδικασία των οποίων δεν ευθύνονται οι επιτυχόντες αλλά το κράτος

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:11 | Αν. Χρηστ.

    Το άρθρο 17 επιβεβαιώνει το προβληματικό τρόπο λειτουργίας και αντίληψης του δημοσίου τομέα. Είναι αυτονόητο το 2024 ότι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να ελέγχονται ως προς την καταλληλότητα τους μέσω των προσόντων τους και όχι μόνο από την εξέτασή τους σε έναν αμφιβόλου επιπέδου διαγωνισμό.
    Αν και πιθανόν να είμαι ευνοημένος λόγω της εντοπιότητας το νομοσχέδιο είναι ότι πιο αναχρονιστικό και οπισθοδρομικό θα μπορούσε να συμβεί στον διαγωνισμό.
    Θεωρώ χρέος της πολιτείας να απορροφήσει όλους τους επιτυχόντες για το κόπο τους, την υπομονή τους και κυρίως για τον εμπαιγμό που έχουν υποστεί.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:52 | Αλέξανδρος

    Μόνο η βαθμολογία του γραπτού είναι δίκαιο να μετράει και όχι η άσχετη προϋπηρεσία και τα ξενόγλωσσα πτυχία που παίρνονται σε 15 ημέρες

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:10 | Αλέξανδρος

    Μόνο η βαθμολογία του γραπτού είναι δίκαιο να μετράει. Όχι η άσχετη προϋπηρεσία και τα ξενόγλωσσα πτυχία που παίρνονται σε 15 ημέρες.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:35 | Αριστείδης

    ΠΡΟΣ ΘΙΓΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑ ΑΛΛΑΓΗ:

    – Ορισμένοι από εσάς αποκτήσατε τους τίτλους σας με την αξία σας, αλλά κατά τη διάρκεια των ακαδημαϊκών σας πορειών ήσασταν μάρτυρες αναξιοκρατικών πρακτικών. Είδατε τίτλους και βαθμολογίες να αποδίδονται χωρίς δικαιοσύνη, αλλά δεν αντιδράσατε δυναμικά, ακόμα και σε ατομικό επίπεδο. Ανεχτήκατε το τυραννικό καθεστώς των πανεπιστημιακών και δεν στηρίξατε την κατάργηση του αυτοδιοίκητου, συμβάλλοντας έτσι στη διατήρηση της κατάστασης που σας έθιξε.

    ΠΡΟΣ ΘΙΓΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:

    – Εξαρχής δεν έπρεπε να συμμετάσχετε σε έναν διαγωνισμό που δεν βασιζόταν εξ ολοκλήρου σε γραπτές δοκιμασίες, αλλά σε έναν ασαφή συνδυασμό γραπτών εξετάσεων και μοριοδότησης. Δυστυχώς για εσάς, εξαιτίας της βαθιάς διαφθοράς που επικρατεί, δεν θα καταφέρετε ποτέ να είστε ικανοποιημένοι. Ακόμα και αν διοριστείτε, θα συνεχίσετε να βιώνετε αδικίες και απογοήτευση. Πρέπει να κατανοήσετε ότι η νοοτροπία που σας εξοργίζει δεν πρόκειται να αλλάξει – στην πραγματικότητα, είναι πιθανό να επιδεινωθεί.

    ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΓΕΝΙΩΝ:

    1. Διακοπή της λειτουργίας των δημοσίων πανεπιστημίων, πλην των τμημάτων που αφορούν τη δημόσια υγεία (τραυματιοφορείς, νοσηλευτές, ιατρικό προσωπικό), τη δημόσια παιδεία (καθηγητές μαθημάτων), τη δημόσια ασφάλεια (πυροσβεστική, στρατός, αστυνομία) και τις σχολές του εμπορικού ναυτικού.

    2. Διακοπή της λειτουργίας όλων των ιδιωτικών κολεγίων, σχολών και πανεπιστημίων. (Η παροχή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης πρέπει να είναι αποκλειστικά δημόσια υπό αυστηρά πλαίσια, με σκοπό την εξυπηρέτηση των προαναφερόμενων βασικών τομέων).

    3. Διακοπή της λειτουργίας των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), καθώς η επαγγελματική κατάρτιση πρέπει να ενσωματωθεί πλήρως σε νέο σύστημα μέσης εκπαίδευσης που θα προταθεί παρακάτω.

    4. Ενοποίηση του επαγγελματικού και του γενικού λυκείου σε μια ενιαία δομή. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι οι μαθητές θα λαμβάνουν εκπαίδευση με πρακτικές δεξιότητες, αλλά και θεωρητική κατάρτιση.

    5. Διακοπή της λειτουργίας όλων των ιδιωτικών κέντρων εκπαίδευσης, όπως είναι τα φροντιστήρια μέσης και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και τα κέντρα ξένων γλωσσών. (υπάρχει το διαδικτυο πλέον, τέλος).

    6. Μεταπτυχιακές σπουδές μόνο για όσους προορίζονται να διδάξουν στα εναπομείναντα τμήματα και μόνο για όσους διαθέτουν πραγματικές ερευνητικές δυνατότητες πέραν πάσης αμφιβολίας, με αυστηρές διαδικασίες επιλογής και αξιολόγησης.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 16:43 | Γιάννης

    Τα σκάνδαλα σε αυτόν τον διαγωνισμό δεν λένε να σταματήσουν!
    Αρχικά χαρίστηκαν σε όλους 17 ερωτήσεις με ευθύνη δική σας, σε μια ενότητα με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία! Στη συνέχεια η πρώτη προκήρυξη για τους επιτυχόντες ΠΕ βγήκε τον Δεκέμβριο του 2023, έναν χρόνο δηλαδή μετά τις αιτήσεις για τον 2Γ! Οι αιτήσεις ξανάνοιξαν παρανόμως σχεδόν 2 μήνες μετά την δεύτερη παράταση που δόθηκε! Κανείς δεν κατάλαβε το «γιατί»! Οι εξηγήσεις που δόθηκαν κανέναν δεν έπεισαν! Το καλοκαίρι βγήκαν τα προσωρινά και ενώ, σχεδόν 2 χρόνια μετά από τον Δεκέμβριο του 2022 που έγιναν οι αιτήσεις του 2Γ, δεν υπάρχουν ακόμα οριστικά αποτελέσματα της πρώτης μας προκήρυξης με ευθύνη του ΑΣΕΠ ή/και του υπουργείου, ξαφνικά γίνεται προσπάθεια να αλλάξουν οι όροι του διαγωνισμού 2Γ μόνο για την επόμενη δεύτερη και τελευταία προκήρυξη που αφορά παραπάνω από τους μισούς επιτυχόντες! Διορισμοί χωρίς μοριοδότηση τυπικών προσόντων και χωρίς έλεγχο δικαιολογητικών που το έχετε ξαναδεί σε αυτή τη χώρα; Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί! Αρκετά!
    Όλοι οι επιτυχόντες έχουν τα ίδια δικαιώματα για τον διορισμό τους! Διαγωνίστηκαν με τους ίδιους όρους και θα πάνε στις θέσεις τους με τα ίδια κριτήρια, όπως σαφώς ορίζεται από το σύνταγμα! Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει αυτό που τον βολεύει σε αυτή τη χώρα όποτε νομίζει! Οι πρόσφυγες ευτυχώς θα είναι μαζικές! Μιλάμε ήδη με δικηγόρους! Καμία επιτάχυνση των διαδικασιών δεν θα πετύχετε με αυτό τον αντισυνταγματικό τρόπο! Ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί! Και δεν πρόκειται να διοριστεί κανένας έτσι! Αν δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας, που είναι να λύνετε τα προβλήματα και όχι να τα δημιουργείτε, ας δηλώσετε παραίτηση έστω και τώρα. Δεν χρειαζόμαστε τέτοιες αντισυνταγματικές διατάξεις που δημιουργούν διακρίσεις και ανατρέπουν κάθε έννοια διαφάνειας και ισονομίας!
    Τους αγανακτισμένους, που δεν έχουν τίποτα να χάσουν διότι τους τα έχεις πάρει όλα, να τους φοβάσαι! Έχουμε και εμείς φωνή και είμαστε πολλοί και αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας! Στα κανάλια θα σας βγάλουμε με αυτά που κάνετε! Δεν αντέχουμε άλλο! Επιστήμονες είμαστε! Σταματήστε να πετάτε στα σκουπίδια τις προσπάθειές μας να ζήσουμε με αξιοπρέπεια σε αυτή την χώρα!Ή θα διοριστούν οι επιτυχόντες του 2Γ με τα ίδια κριτήρια,όπως ορίζει το σύνταγμα, ή ας μην διοριστεί κανένας! Δεν θα σταματήσουμε με τα δικαστήρια μέχρι να δικαιωθούμε. Το δικαίωμά μας στην ίση μεταχείριση όλων των επιτυχόντων ορίζεται από το σύνταγμα. Επιτέλους λίγος σεβασμός!

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 15:54 | Ευάγγελος

    Στο άρθρο 17, η παράγραφος 3 πρέπει να αναθεωρηθεί.
    Η αναπλήρωση θέσεων πρέπει να γίνει από τους επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού 2Γ/2022 και όχι να επαναπροκηρύσσονται.
    Επίσης να γίνονται μικροί διαγωνισμοί για θέσεις-ειδικότητες όπου δεν υπάρχουν πλέον επιτυχόντες.

    Με εκτίμηση.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 15:13 | Όλγα

    Τα σκάνδαλα σε αυτόν τον διαγωνισμό δεν λένε να σταματήσουν!
    Αρχικά χαρίστηκαν σε όλους 17 ερωτήσεις με ευθύνη δική σας, σε μια ενότητα με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών χωρίς αρνητική βαθμολογία! Στη συνέχεια η πρώτη προκήρυξη για τους επιτυχόντες ΠΕ βγήκε τον Δεκέμβριο του 2023, έναν χρόνο δηλαδή μετά τις αιτήσεις για τον 2Γ! Οι αιτήσεις ξανάνοιξαν παρανόμως σχεδόν 2 μήνες μετά την δεύτερη παράταση που δόθηκε! Κανείς δεν κατάλαβε το «γιατί»! Οι εξηγήσεις που δόθηκαν κανέναν δεν έπεισαν! Το καλοκαίρι βγήκαν τα προσωρινά και ενώ, σχεδόν 2 χρόνια μετά από τον Δεκέμβριο του 2022 που έγιναν οι αιτήσεις του 2Γ, δεν υπάρχουν ακόμα οριστικά αποτελέσματα της πρώτης μας προκήρυξης με ευθύνη του ΑΣΕΠ ή/και του υπουργείου, ξαφνικά γίνεται προσπάθεια να αλλάξουν οι όροι του διαγωνισμού 2Γ μόνο για την επόμενη δεύτερη και τελευταία προκήρυξη που αφορά παραπάνω από τους μισούς επιτυχόντες! Διορισμοί χωρίς μοριοδότηση τυπικών προσόντων και χωρίς έλεγχο δικαιολογητικών που το έχετε ξαναδεί σε αυτή τη χώρα; Η υπομονή μας έχει εξαντληθεί! Αρκετά!
    Όλοι οι επιτυχόντες έχουν τα ίδια δικαιώματα για τον διορισμό τους! Διαγωνίστηκαν με τους ίδιους όρους και θα πάνε στις θέσεις τους με τα ίδια κριτήρια, όπως σαφώς ορίζεται από το σύνταγμα! Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει αυτό που τον βολεύει σε αυτή τη χώρα όποτε νομίζει! Οι πρόσφυγες ευτυχώς θα είναι μαζικές! Μιλάμε ήδη με δικηγόρους! Καμία επιτάχυνση των διαδικασιών δεν θα πετύχετε με αυτό τον αντισυνταγματικό τρόπο! Ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί! Και δεν πρόκειται να διοριστεί κανένας έτσι! Αν δεν μπορείτε να κάνετε σωστά τη δουλειά σας, που είναι να λύνετε τα προβλήματα και όχι να τα δημιουργείτε, ας δηλώσετε παραίτηση έστω και τώρα. Δεν χρειαζόμαστε τέτοιες αντισυνταγματικές διατάξεις που δημιουργούν διακρίσεις και ανατρέπουν κάθε έννοια διαφάνειας και ισονομίας!
    Τους αγανακτισμένους, που δεν έχουν τίποτα να χάσουν διότι τους τα έχεις πάρει όλα, να τους φοβάσαι! Έχουμε και εμείς φωνή και είμαστε πολλοί και αποφασισμένοι να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας! Στα κανάλια θα σας βγάλουμε με αυτά που κάνετε! Δεν αντέχουμε άλλο! Επιστήμονες είμαστε! Σταματήστε να πετάτε στα σκουπίδια τις προσπάθειές μας να ζήσουμε με αξιοπρέπεια σε αυτή την χώρα!

    Ή θα διοριστούν οι επιτυχόντες του 2Γ με τα ίδια κριτήρια,όπως ορίζει το σύνταγμα, ή ας μην διοριστεί κανένας! Δεν θα σταματήσουμε με τα δικαστήρια μέχρι να δικαιωθούμε. Το δικαίωμά μας στην ίση μεταχείριση όλων των επιτυχόντων ορίζεται από το σύνταγμα. Επιτέλους λίγος σεβασμός!

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 15:23 | Προσωπικές Απόψεις

    Πραγματικά μου προκαλεί πολύ αρνητική εντύπωση η διαφαινόμενη πρόθεση ΥΠΕΣ & ΑΣΕΠ να ρυθμίσουν με τέτοιο τρόπο το συγκεκριμένο ζήτημα, ώστε να δημιουργηθούν προσχώματα στους διορισταίους των προκηρύξεων 2ΓΒ/2023 (ΤΕ) & 3ΓΒ/2023 (ΠΕ) και να μην μπορούν να υποβάλουν αίτηση ώστε να διεκδικήσουν όσες από αυτές τις θέσεις είναι ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για αυτούς. Θεωρώ ότι μια ρύθμιση προς αυτήν την κατεύθυνση παραβιάζει βάναυσα το συνταγματικό δικαίωμα της ισότιμης/ ουδέτερης μεταχείρισης του πολίτη από το κράτος. Βασικός κανόνας ενός γραπτού διαγωνισμού είναι ότι το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων είναι προσβάσιμες από το σύνολο των υποψηφίων από την αρχή. Μέσα στον προγραμματισμό θέσεων του 2024 & 2025 υπάρχουν ποιοτικές θέσεις στον τόπο μόνιμης κατοικίας μας και θα θέλαμε να μας δοθεί η δυνατότητα να τις διεκδικήσουμε σε συνθήκες αξιοκρατίας και ισονομίας μαζί με τους υπόλοιπους συνυποψηφίους μας. Ουσιαστικά το ΥΠΕΣ και το ΑΣΕΠ τι κάνουν? «Παρκάρουν» τους υψηλόβαθμους υποψηφίους του διαγωνισμού σε μέτριου ενδιαφέροντος θέσεις στις εσχατιές της Ελληνικής επικράτειας και διευκολύνουν την κατάλυψη των υπόλοιπων θέσεων που είναι κοντά στον τόπο μόνιμης κατοικίας μας από υποψηφίους με … σημαντικά μικρότερη βαθμολογία???? Αυτή η μεθόδευση είναι σε αρμονία με τα πνεύμα ενός γραπτού διαγωνισμού που λέει ότι: Κυρίαρχο κριτήριο επιλογής μιας θέσης από έναν υποψήφιο είναι η συνολική του βαθμολογία ( βαθμός γραπτού + μόρια από αντικειμενικά πρόσθετα προσόντα). Μήπως ο βαθύτερος λόγος που επιχειρείται να ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο το συγκεκριμένο ζήτημα είναι ότι οι θέσεις των προγραμματισμών 2024 & 2025 ήταν από την αρχή «ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ» για τους γαλαζοαίματους πρίγκηπες της Ζουαζιλάνδης??? Αναμένουμε τον τρόπο που θα ρυθμιστεί το συγκεκριμένο ζήτημα!!! Ευχαριστώ!

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 15:36 | Πόπη Π.

    Μοριοδοτηση με βάση τη βαθμολογία και την εντοπιότητα. Όλοι ξέρουμε πώς προκύπτουν επιστήμονες με ένα δύο και τρία μεταπτυχιακά – διδακτορικά εν μια νυκτί. Όποιος έχει λεφτά στις μέρες μας γίνεται πανεπιστημονας!! Πού είναι όλοι αυτοί όμως; 77000 υποψήφιοι, εκ των οποιων 13500 πέρασαν τη βάση. Αυτοί, λοιπόν αξίζουν να προσληφθούν.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 15:17 | Κώστας Κ.

    Το Νομοσχέδιο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά πρέπει να γίνουν κάποιες επισημάνσεις:
    α) Δεν μπορεί να αλλάζουν ξαφνικά οι κανόνες της μοριοδότησης. Θα πρέπει να υπάρχει συνέπεια στην εφαρμογή των όρων συμμετοχής ώστε να υπάρχει και δικαιότητα.
    β) Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για αξιοποίηση όλων των επιτυχόντων του πρώτου γραπτού διαγωνισμού. Εάν αυτό δεν είναι άμεσα εφικτό, θα μπορούσε ενδεχομένως να δημιουργηθεί «δεξαμενής επιτυχόντων» ή «επετηρίδα», επιτρέποντάς σε αυτούς είτε να διατηρήσουν τον βαθμό των εξετάσεών τους και να συμμετέχουν με αυτόν σε επόμενες προκηρύξεις ή να εξεταστούν εκ νέου για να τον βελτιώσουν.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 15:22 | Στέλιος

    Είναι άδικο να αλλάζουν οι κανόνες στη μέση της διαδικασίας. Με διαφορετικά κριτήρια θα διοριστούν οι επιτυχόντες του ίδιου διαγωνισμού στις προκηρύξεις που αφορούν τον γραπτό διαγωνισμό του 2022; Δεν έχει λογική. Να μοριοδοτηθουν κανονικά τα προσόντα των διαγωνιζομένων σε όλες τις προκηρύξεις.
    Το πιο λογικό είναι να ισχύσουν οι νέοι κανόνες στο νέο διαγωνισμό για να ξέρουν όλοι εξαρχής με τι έχουν να κάνουν. Καταλαβαίνω ότι χρειάζεται να επισπευστούν οι διαδικασίες αλλά αυτό έπρεπε να έχει προβλεφθεί από την αρχή και όχι να επιχειρηθεί κατά τη διάρκεια. Ας εφαρμοστούν οι αλλαγές εκ των υστέρων λοιπόν.
    Μην μιλήσουμε για τον εμπαιγμό των προκηρύξεων τύπου Κ που εξακολουθούν να βγαίνουν ενώ υπάρχουν επιτυχόντες γραπτού διαγωνισμού και βάσει νόμου αυτές οι θέσεις έπρεπε να καλύπτονται από αυτούς και μόνο…
    Ας πρυτανεύσει η λογική.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 14:06 | ΟΜΗΡΟΣ

    Κάθε προκήρυξη διατηρεί την αυτονομία της, και ο νομοθέτης έχει κάθε δικαίωμα να τροποποιεί ή ακυρώνει νόμους και διατάξεις νόμων.

    Μπορεί στην 3ΓΒ να μοριοδοτούνταν τα επιπρόσθετα προσόντα και στην 5ΓΒ να μην μετρούν.

    Αυτό ΔΕΝ εναντιώνεται στην ισονομία, ούτε δημιουργεί υποψηφίους δύο ταχυτήτων όπως έγραψαν ορισμένοι, καθώς στην 3ΓΒ μέτρησαν ΟΛΩΝ τα επιπρόσθετα με τον ίδιο τρόπο, οριζοντίως, όλοι ίσα αντιμετωπίστηκαν. Στην επόμενη εφόσον δεν θα μετράνε τα επιπρόσθετα πάλι όλους θα αφορά, άρα δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα.

    Εφόσον αυτό είναι για το όφελος της Δημόσιας Διοίκηση και επιταχύνει τις διαδικασίες καλώς να εφαρμοσθεί.

    Άλλωστε έχει γίνει γραπτός διαγωνισμός και κατάταξη των υποψηφίων. Από εκεί και πέρα αν κάποια θέση χρειάζεται πχ άριστη γνώση ξένης γλώσσας ως απαραίτητο προσόν, αυτό θα υπάρχει και θα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο όσοι το διαθέτουν απλώς στις υπόλοιπες θέσεις που δεν χρειάζεται δεν θα μοριοδοτείται και θα μετράει ο βαθμός που προέκυψε για καθέναν από την απόδοσή του στη γραπτή εξέταση.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 14:46 | Ιωάννα

    Όχι σε άλλες καθυστερήσεις. Δεν καταλαβαίνετε μερικοί ότι σε λίγους μήνες που θα γίνει ο δεύτερος γραπτός και βγουν τα αποτελέσματα του, εμείς θα διαγραφούμε. Πρέπει άμεσα να βγουν οι προκηρύξεις και αν αυτό είναι εφικτό με την κατάργηση των προσαυξήσεων τότε είναι και το ορθότερο. Και αξιοκρατικό γιατί όλοι γράψαμε στα ίδια θέματα και ο καλύτερος ας διοριστεί στην τελική.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 13:36 | ΕΕ

    ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17

    ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2Γ/2022.

    ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.

    ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΛΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ 2Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΨΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΠ’ ΟΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ, ΑΣ ΑΠΟΡΟΦΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ. ΕΙΔΑΛΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 2Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ?

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ (ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ, ΕΝΩ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΟΧΙ) ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ (ΠΟΛΛΟΙ ΤΑ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ) ΣΕ ΕΝΑΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΗ.

    ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ. Η ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ, Ή ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 13:44 | StavreniaK

    Απαράδεκτη η αφαίρεση επιπρόσθετων μορίων.
    Το να αλλάξεις τους κανόνες ενώ το παιχνίδι εχει ηδη αρχισει, είναι το λιγότερο κατάντια.
    Λυπάμαι για όλα όσα διατυπώνονται ως νεωτερισμοι και προφανως ολα,αυτα θα αποτυπωθουν στις εκλογες.
    Η προσαυξηση μορίων ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 13:28 | ΜΑΡΙΑ

    Ευχαριστούμε πάααρα πολύ για τις θέσεις του 2025 !!! Δεν μας τις χρωστούσαν, όμως για την κάλυψη των αναγκών του δημοσίου συμφέροντος, βγήκαμε κερδισμένοι όλοι οι επιτυχόντες της 2Γ! Ευχαριστούμε!!!

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 13:44 | Κωνσταντίνος Γούσης

    Να ληφθούν υπόψη οι δημόσια κατατεθειμένες και τεκμηριωμένες θέσεις του Συλλόγου Επιτυχόντων Γραπτού Διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Το κύριο ζήτημα είναι ο διορισμός όλων των επιτυχόντων, καθώς οτιδήποτε λιγότερο αποτελεί εμπαιγμό προς τους υποψηφίους. Επιπλέον, είναι λάθος στη νέα προκήρυξη να ισχύουν διαφορετικά κριτήρια και να μετρά αποκλειστικά ο βαθμός του γραπτού διαγωνισμού και η εντοπιότητα. Αυτή η προσέγγιση οδηγεί σε άνιση αντιμετώπιση των υποψηφίων, εφαρμόζοντας δύο μέτρα και δύο σταθμά.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 13:01 | Δημήτρης

    Οι προσαυξήσεις των προσόντων πρέπει να διατηρηθούν! Δεν γίνεται να αλλάζουν οι όροι του διαγωνισμού στη μέση της διαδικασίας! Δεν γίνεται οι διορισμένοι και διοριστέοι της 1γβ, 2γβ, 3γβ του 2023 να διορίζονται με προσαυξήσεις προσόντων και οι υπόλοιποι χωρίς προσαυξήσεις, στο όνομα της ταχύτητας! Να προσλάβετε περισσότερους υπαλλήλους για να ολοκληρωθεί η διαδικασία! Είναι πρωτάκουστο, ανεπίτρεπτο, ύποπτο και αντιβαίνει τις αρχές της δημοκρατικότητας, της ισότητας και της αξιοκρατίας. Εξάλλου οι προσαυξήσεις προσόντων προβλέπονται στο άρθρο 4. Πώς γίνεται να κάνετε τέτοιες διακρίσεις μεταξύ των υποψηφίων του ίδιου διαγωνισμού;
    Οι επιτυχόντες του 1ου πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμοί πρέπει να προσληφθούν όλοι!

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:14 | Πέτρος

    Ξεκινώντας θα πω ότι το συγκεκριμένο άρθρο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και θα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα.
    Δεν έχουν θέση έξτρα μόρια από προσαυξήσεις σε γραπτό διαγωνισμό και αυτό το έλεγα από την αρχή μόλις είχε προκηρυχθεί ο γραπτός διαγωνισμός. Η αρχή της ισονομιας επιβάλλει ότι έγραψες αυτή τη σειρά να έχεις. Κι αυτό δεν το λέω επειδή με συμφέρει (έχω μόρια από προϋπηρεσία και ξένη γλώσσα) αλλά επειδή είναι το σωστό. Τώρα, μερικοί συνάδελφοι που λένε ότι δεν νοείται στην μέση της διαδικασίας εν μέρει έχουν δίκιο αλλά κάθε αλλαγή που γίνεται προς την σωστή κατεύθυνση και προωθεί την ισονομια καλό θα είναι να εφαρμόζεται άμεσα.
    Συμπερασματικά θα προτείνω την άμεση εφαρμογή του, άρθρου αυτού και σε αυτήν αλλά και σε μελλοντικές προκηρύξεις/προσκλήσεις.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:13 | Στέφανος

    Καλησπέρα!Το πνεύμα της διαβούλευσης είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών πρόσληψης,η ταχύτερη πλήρωση των θέσεων και ο εκσυγχρονισμός της διαδικασίας. Δε συναινώ σε καμμιά περίπτωση ως επιτυχών αδιοριστος του πρώτου γραπτού διαγωνισμού σε καμμιά τροποποίηση περί της μοριοδοτησης μεσούσης της διαδικασίας αφού θα εγείρονταν θέμα ισονομίας και συνταγματικότητας.Δεν είναι δυνατόν να προκηρύσσεται ένας διαγωνισμός με συγκεκριμένη διαδικασία μοριοδοτησης και στη συνέχεια και αφού έχει διοριστεί με αυτούς τους όρους το πρώτο κύμα επιτυχόντων να τίθεται θέμα αλλαγής της δομής μοριοδοτησης των επιτυχόντων.Καμμια αλλαγή στη μοριοδοτηση, καταμέτρηση των προσόντων και της προϋπηρεσίας καθώς και κανονική προσμέτρηση των ειδικών κατηγοριών (θα πρότεινα επαυτου επανεξέταση των ποσοστών θέσεων που αδικούν συγκεκριμένες ομαδες ειδικών κατηγοριών π.χ. Έμμεση ΑΜΕΑ που καταλαμβάνει ανισοποσα λιγότερες θέσεις σε σχέση με τους Τριτεκνους).ΕΠΙΤΥΧΩΝ=ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΣ.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΩΝ ΤΟΥ ΠΡΏΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥ 2025 ΣΤΟΥς ΕΠΙΤΥΧΌΝΤΕΣ.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:50 | Πέτρος

    Ξεκινώντας θα πω ότι το συγκεκριμένο άρθρο είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και θα πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα.
    Δεν έχουν θέση έξτρα μόρια από προσαυξήσεις σε γραπτό διαγωνισμό και αυτό το έλεγα από την αρχή μόλις είχε προκηρυχθεί ο γραπτός διαγωνισμός. Η αρχή της ισονομιας επιβάλλει ότι έγραψες αυτή τη σειρά να έχεις. Κι αυτό δεν το λέω επειδή με συμφέρει (έχω μόρια από προϋπηρεσία και ξένη γλώσσα) αλλά επειδή είναι το σωστό. Τώρα, μερικοί συνάδελφοι που λένε ότι δεν νοείται στην μέση της διαδικασίας εν μέρει έχουν δίκιο αλλά κάθε αλλαγή που γίνεται προς την σωστή κατεύθυνση και προωθεί την ισονομια καλό θα είναι να εφαρμόζεται άμεσα.
    Συμπερασματικά θα προτείνω την άμεση εφαρμογή του, άρθρου αυτού και σε αυτήν αλλά και σε μελλοντικές προκηρύξεις/προσκλήσεις.

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:19 | ΜΑΙΡΗ

    Δεν πιστεύουμε αυτά που διαβάζουμε στο άρθρο 17! δεν μπορείτε να αλλάξετε ξαφνικά τον τρόπο διεξαγωγής της βαθμολογίας των υποψηφίων!!! Τι απαράδεκτα πράγματα είναι αυτά!!! ο διαγωνισμός οφείλει να ολοκληρωθεί με τον τρόπο που ξεκίνησε και όλοι οι επιτυχόντες αυτού να αντιμετωπισθούν ισάξια και δίκαια.. όπως προσμετρήθηκαν τα προσόντα στις προηγούμενες προκηρύξεις έτσι οφείλει να γίνει και στις επόμενες! οτιδήποτε διαφορετικό θεωρείται παράνομο

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:52 | Στέφανος

    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!! ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΣΑΤΕ;;; ΕΓΕΙΡΕΤΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ!!ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2025 ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ 2Γ/2022

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:50 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΞΕΚΑΘΑΡΑ!!! ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΣΑΤΕ;;; ΕΓΕΙΡΕΤΕ ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ!!ΟΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ 2025 ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ 2Γ/2022

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:21 | Γιώτα

    Άνιση μεταχείριση υποψηφίων!!!!
    Ανήθικη ρύθμιση εις βάρος πολλών από εμάς!!! όπως ξεκίνησε ο διαγωνισμός έτσι να ολοκληρωθεί!!! ποιος σκέφτηκε τέτοιο πράγμα απορώ..θα κινηθούμε νομικά αν ισχύσει αυτή η γελοιοτητα

  • 6 Σεπτεμβρίου 2024, 12:59 | Κώστας

    Θα ξεκινήσω με τον τρόπο που γίνεται η διαβούλευση. Χωρίς ισχυρή ταυτοποίηση, ο καθένας μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα -πάνω από το θεμιτό- με εκφράσεις που δε συνάδουν σε μια επίσημη διαδικασία διαβούλευσης. Μπορεί ακόμη να γράψε πολλές φορές και με διαφορετικά ψευδώνυμα την άποψή του. Στην ουσία της η διαβούλευση ακυρώνεται με αυτό τον τρόπο.
    Στο θέμα μας τώρα. Όταν δώσαμε στο γραπτό διαγωνισμό γνωρίζαμε τους κανόνες μοριοδότησης. Μπορεί να συμφωνούσαμε ή να διαφωνούσαμε, αλλά παίρνοντας μέρος στη διαδικασία τους αποδεχόμασταν. Δεν μπορεί στο μέσω της διαδικασίας και σε μία προκήρυξη που αντλεί υποψήφιους από τη δεξαμενή του γραπτού να αλλάζουν οι κανόνες.
    Το πνεύμα του νόμου είναι η επιτάχυνση των διαδικασιών. Προφανώς δεν γίνεται προσπάθεια να γίνει κάτι ορθότερο, δικαιότερο, καλύτερο. Αλλά για την παραδοχή μιας αδυναμίας. Έχει ουσία όμως;
    Πτυχία (και σε ορισμένες περιπτώσεις άδεια άσκησης επαγγέλματος), ξένες γλώσσες και -επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις- προϋπηρεσία είναι απαραίτητα ως τυπικά προσόντα. Αν κάτι από αυτά δεν γίνει αποδεκτά, θα υπάρξουν ενστάσεις για την αποδοχή τους -απ’ όσους πιστεύουν ότι έχουν αδικηθεί.
    Οι ενστάσεις θα υπάρξουν έτσι κι αλλιώς. Τώρα, αν εκτός από την αποδοχή τους ως τυπικό προσόν οδηγεί και σε έξτρα μοριοδότηση λίγες επιπλέον εργατοώρες προσθέτει.
    Κλείνοντας να αναφέρω πως δεν θεωρώ θεμιτό το κράτος να νομοθετεί με βάσει τις αδυναμίες του κι όχι ένα καλύτερο, δικαιότερο, αντικειμενικότερο και αδιάβλητο σύστημα.