- Στο άρθρο 14 του ν. 4830/2021 (Α΄169), περί αποστολής, λήψης, καταχώρισης και διατήρησης του γενετικού υλικού των ζώων συντροφιάς, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 1 διαγράφονται οι λέξεις «, μέλος του Πανελλήνιου Κτηνιατρικού Συλλόγου», β) στην παρ. 2 βα) στο πρώτο εδάφιο οι λέξεις «ύψους εκατό τριάντα πέντε (135) ευρώ» αντικαθίστανται από τις λέξεις «εβδομήντα (70) ευρώ», ββ) το δεύτερο εδάφιο αντικαθίσταται, βγ) προστίθεται νέο τρίτο εδάφιο και οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 14 διαμορφώνονται ως εξής:
«1. Ιδιοκτήτης σκύλου ή γάτας που δεν επιθυμεί να στειρώσει το ζώο του υποχρεούται, από την 1η.3.2022 και μετά, να αποστείλει δείγμα γενετικού υλικού του ζώου συντροφιάς στο ΕΦΑΓΥΖΣ. Η συλλογή δείγματος γενετικού υλικού και η αποστολή του στο ΕΕΓΥΖΣ γίνονται αποκλειστικά από κτηνίατρο που έχει άδεια άσκησης επαγγέλματος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
- Για τη λήψη, καταχώριση και διατήρηση του γενετικού υλικού για τουλάχιστον δώδεκα (12) έτη υποβάλλεται εφάπαξ από τον ιδιοκτήτη του ζώου συντροφιάς ηλεκτρονικό παράβολο ύψους εβδομήντα (70) ευρώ για κάθε ζώο συντροφιάς. Ο κτηνίατρος δύναται να λαμβάνει από τον ιδιοκτήτη αμοιβή έως πενήντα (50) ευρώ για τη λήψη του γενετικού υλικού και τα έξοδα αποστολής του. Οι ιδιοκτήτες κυνηγετικών σκύλων υποβάλλουν ηλεκτρονικό παράβολο ύψους σαράντα (40) ευρώ για κάθε κυνηγετικό σκύλο. Οι ιδιοκτήτες σκύλων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για φύλαξη ποιμνίων (ποιμενικών) απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής του παραβόλου της παρούσας.».
- Στο δεύτερο εδάφιο της παρ. 9 του άρθρου 46 του ν. 4830/2021, περί χρόνου εκκίνησης της υποχρέωσης για στείρωση ή αποστολή δείγματος γενετικού υλικού δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς, οι λέξεις «μετά την παρέλευση έξι (6) μηνών από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΑΓΥΖΣ» αντικαθίστανται από τις λέξεις «από 1ης.7.2025» και η παρ. 9 διαμορφώνεται ως εξής:
«9. Η υποχρέωση του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9, εκκινεί μετά την παρέλευση ενός (1) μηνός από την έναρξη λειτουργίας του ΕΦΑΓΥΖΣ κατά το άρθρο 13. Τα πρόστιμα του άρθρου 35 για την παράβαση της ως άνω υποχρέωσης επιβάλλονται από 1ης.7.2025.».
σκύλοι κυνηγιού είναι σκύλοι εργασίας και δεν θα έπρεπε να συγκαταλέγεται σε αυτήν την διάταξη…ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
ΣύνδεσμοςΤα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η μείωση του κόστους είναι σίγουρα προς τη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο, να γίνει ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με γενναία μείωση του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Τέλος πρέπει να δοθεί χρόνος στους ιδιοκτήτες σκύλων ώστε να ενημερωθούν και να προσαρμοστούν με τις νέες διατάξεις, κάτι που προβλέπει ορθά κατά τη γνώμη μου η παρ. 1 του 9ου άρθρου
Δεν συμφωνώ ούτε με την υποχρεωτική στείρωση ούτε με την αποστολή DNA. Όσο αφορά τούς κυνηγετικούς σκύλους αυτοί πρέπει να ενταχθούν στους σκύλους εργασίας και η καταγραφή τους να γίνεται ατελώς. Ταυτόχρονα, όμως, θα πρέπει να σημανθούν όλοι οι σκύλοι με μικροτσίπ και να γίνονται συστηματικοί έλεγχοι γι’ αυτό.
Επί τρία χρόνια είναι πλέον γνωστό ότι η κοινωνική ομάδα των κυνηγών επιδιώκει μια νομοθετική μεταρρύθμιση του συγκεκριμένου νόμου και πρώτιστα αν όχι την πλήρη κατάργηση της παρ 7 του άρθρου 9 του Ν. 4830/2021 κατ’ ελάχιστο την τροποποίηση της προκειμένου να κατευνάσουμε χιλιάδες συμπολίτες μας κυνηγούς οι οποίοι αισθάνονται θύματα κοινωνικού ρατσισμού. Ο παρών νόμος προβλέπει αυστηρότατες διοικητικές κυρώσεις για τους ιδιοκτήτες δεσποζομένων σκύλων που παραλείπουν την σήμανση και καταχώρηση στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, την μη στείρωση ή μη αποστολή δείγματος DNA και αυστηρότατες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις σε εκείνους που εγκαταλείπουν τον σκύλο τους ή απόγονό του. Προβλέπεται μάλιστα η καταχώρηση του παραβάτη ιδιοκτήτη σε σχετικό Μητρώο Παραβατών ώστε να στερείται της δυνατότητας να αποκτήσει άλλο σκύλο για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Ενώ λοιπόν οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις έχουν χαρακτηριστεί κατά γενική ομολογία είτε υπερβολικές, είτε αυστηρότατες, είτε αυστηρές, είτε δίκαιες με βάση την άσχημη μεταχείριση των σκύλων από ορισμένους στην Ελλάδα που σαφώς και ευτυχώς μειοψηφούν, βρέθηκαν κάποιοι λίγοι με σαφείς προκαταλήψεις κατά του κυνηγιού και θεώρησαν ότι αυτές οι ρυθμίσεις είναι ανεπαρκείς όσον αφορά το πλήθος των κυνηγών ιδιοκτητών σκύλων. Αυτοί οι λίγοι θεώρησαν μάλιστα ότι οι κυνηγοί ιδιοκτήτες σκύλων στην μεγάλη τους πλειοψηφία δεν έχουν σχέση αγάπης με τον σκύλο τους αλλά τον βλέπουν «εργαλείο» που αν δεν τους εξυπηρετεί τον εγκαταλείπουν και αυτό γιατί το μεγάλο τους εμμονικό πάθος είναι το κυνήγι και το μόνο που θα μπορούσε να τους αποτρέψει να εγκαταλείπουν τα σκυλιά τους είναι η απειλή αφαίρεσης της κυνηγετικής αδείας δηλαδή η απειλή να μην μπορούν να ασχολούνται με αυτό το οποίο είναι παθιασμένοι. Οι ίδιοι οι κυνηγοί αντέδρασαν λανθασμένα στην στάση αυτών των ολίγων και αντί να καταγγέλλουν τις ρατσιστικές επιθέσεις που δέχονταν συστηματικά αυτοί δεν αντέδρασαν πλην ολίγων που λανθασμένα αντιδρούσαν με ειρωνείες, ανέκδοτα και άλλα γραφικά υποτιμώντας το κοινωνικό αυτό ρατσιστικό φαινόμενο κατά των κυνηγών που πήρε τεράστιες διαστάσεις ακριβώς εκείνο το διάστημα που η ελληνική κοινωνία έκανε τεράστια άλματα πάταξης κάθε μορφής ρατσισμού και κοινωνικού αποκλεισμού κατηγοριών πολιτών που είχαν ιδιαιτερότητες ως προς τις αντιλήψεις τους και τον τρόπο που επέλεγαν να ζουν!
Δυστυχώς οι ρατσιστικές επιθέσεις των «αντικυνηγών» βρήκαν πρόσφορο έδαφος και φυσικά αυξήθηκαν οι υποστηρικτές τους καθόσον ο ρατσισμός είναι ένα ελκυστικό φαινόμενο για αρκετούς που όταν ζουν σε μια κοινωνία που συστηματικά καταπολεμάται κάθε μορφή ρατσισμού αν βρουν πρόσφορο έδαφος σε μια μορφή ρατσισμού που δεν καταγγέλλεται και δεν καταπολεμάται σπεύδουν να γίνουν μέτοχοι για να ικανοποιήσουν την εσωτερική τους ανάγκη να εκδηλώσουν κάθε συναίσθημα μισαλλοδοξίας για τον τρόπο που επιλέγει να ζει ο συνάνθρωπος και συμπολίτης τους και αν δουν ότι δεν βρίσκουν αντίσταση να προχωρήσουν παραπέρα δηλαδή να του στερήσουν τη δυνατότητα να ζει ελεύθερα με τον τρόπο που επιλέγει ίσως γιατί έτσι αισθάνονται ότι ομορφαίνει ο κόσμος ή ότι οι ίδιοι είναι περισσότερο ελεύθεροι. Όσοι ανήκουν σε κοινωνικές ομάδες ιδιαίτερες και έχουν βιώσει στο πετσί τους, όπως λέει ο λαός, τη συμπεριφορά αυτή καταλαβαίνουν πλήρως την ουσία της περιγραφής. Δημιουργήθηκε έτσι λοιπόν στη χώρα μας ένα ρατσιστικό κίνημα «αντικυνηγών», που ευτυχώς δεν έφτασε στο σημείο να λάβει και επίσημο όνομα σε οργανωμένη του μορφή.
Οι κυνηγοί, προφανώς και δεν αντέδρασαν σωστά αυτό όμως δεν τους καθιστά λιγότερο θύματα. Το κίνημα των «αντικυνηγών» εφόσον δεν αντιμετωπίσθηκε στη ρίζα του είναι φυσικό να σπέρνει το δηλητήριο του ρατσισμού του σε διάφορες εκφάνσεις της κοινωνικής μας ζωής και δυστυχώς και στο νομοθετικό έργο αν δεν δοθεί η δέουσα προσοχή και όχι φυσικά ηθελημένα. Ας μην ξεχνούμε ότι η νομοθεσία του παρελθόντος άφηνε περιθώρια όχι ηθελημένα αλλά ως προϊόν διαφόρων κοινωνικών τάσεων να εκδηλώνεται ο ρατσισμός εναντίον διαφόρων κοινωνικών ομάδων και οι σύγχρονοι πολιτικοί ακριβώς στα πλαίσια των οραμάτων τους για περισσότερη ελευθερία και δημοκρατία προσπαθούν να μεταρρυθμίσουν τέτοιες διατάξεις και συχνά βρίσκουν αντιδράσεις ακριβώς από εκείνους οι οποίοι έχουν μέσα τους τον ρατσισμό που επιδιώκουν να εξαφανίσουν.
Είναι σοβαρή παράλειψη, τουλάχιστον κατά τα όσα αισθάνεται η κοινωνική ομάδα των κυνηγών και τα όσα εκφράζονται επί σειρά ετών μεταξύ των κυνηγών, τα οποία με τα ανωτέρω περιγράφω, να μην επιδιώκεται με το παρόν μια μεταρρύθμιση της παρ 7 του άρθρου 9 του Ν. 4830/2021
Να μειωθει το παραβολο στο μισο για καθε σκυλο μετα τον πρωτο στα 20 ευρω, καθως και να ειναι παγια η αμοιβη των κτηνιατρων στα 20 ευρω
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΤΕ ΣΕ ΜΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ.ΠΡΩΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΘΑ ΠΛΥΜΗΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ‘ΖΩΟΦΙΛΟΣ’ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΘΕΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ.ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΑΣ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΝΗΓΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΘΑ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΧΟΜΠΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΤΡΙΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΤΕΙΡΩΣΗ ΠΟΥ (ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΕ ΜΕ ΑΚΡΟΤΗΡΙΑΣΜΟ) ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΘΕΤΑ.ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΕΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΦΥΛΛΕΣ ΣΚΥΛΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ
ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, αν και δεν ικανοποιεί κινείται πρός τη θετική κατεύθυνση
Θα πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, αν και δεν ικανοποιεί κινείται πρός τη θετική κατεύθυνση
Θα πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ!!!
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.). Πιστοποίηση των κυνηγετικών σκύλων βάσει της κυνηγετικής άδειας.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΗΣΥΧΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ.ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΙΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΕ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΕΛΕΟΣ.!!!!!!!!!!!
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΗΣΥΧΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ.ΤΗΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΙΣ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΕ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΕΛΕΟΣ.!!!!!!!!!
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, αν και δεν ικανοποιεί κινείται πρός τη θετική κατεύθυνση
Θα πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.). Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση. Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη. Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.). Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση. Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη. Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
ΠΟΙΟΣ ΣΚΥΛΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΜΖΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ -ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ»
Από πλήθος σχολίων στην παρούσα διαβούλευση προβάλλεται έντονος ο προβληματισμός για το ποιος σκύλος θα έχει το δικαίωμα να εγγραφεί στο ΕΜΖΣ με την ένδειξη «ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ» ή μάλλον καλύτερα η επιφύλαξη ότι πολλοί σκύλοι που ουδεμία σχέση έχουν με την κυνηγετική δραστηριότητα θα εγγραφούν αυθαίρετα στο ΕΜΖΣ με την ένδειξη ΚΥΝΓΕΤΙΚΟΣ προκειμένου να καταβληθεί μειωμένο παράβολο.
Είναι προφανές ότι αν προβλεφθεί από τη συγκεκριμένη διάταξη ότι είναι προϋπόθεση ο ιδιοκτήτης του σκύλου να έχει κυνηγετική άδεια το ζήτημα τούτο επιλύεται.
Ως εκ τούτου στην παράγραφο 2 του άρθρου 14 του ν. 4830/2021 όπως διαμορφώνεται κατά την υπό διαβούλευση πρόταση πρέπει να προστεθεί τελευταία περίοδος που να αναφέρει. «Καταχωρείται στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς ως κυνηγετικός σκύλος εκείνος του οποίου ο ιδιοκτήτης ή ανάδοχος είναι κάτοχος της απαιτούμενης εκ του νόμου άδειας για την άσκηση της δραστηριότητας κυνηγιού.»
Είναι προφανές ότι με μια τέτοια διατύπωση σε περίπτωση μεταβίβασης του σκύλου σε ιδιοκτήτη μη κυνηγό πάρα το γεγονός ότι ο σκύλος μπορεί να ανήκει σε φυλή που αναγνωρίζεται ως κυνηγετική θα απολέσει την ιδιότητα του κυνηγετικού και θα καταχωρείται με ένδειξη ΖΩΟ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ και τούτο είναι ορθό διότι εφόσον ο νέος ιδιοκτήτης δεν είναι κυνηγός δεν θα μπορεί να συνοδεύει τον σκύλο σε κυνηγότοπο ελεύθερο και χωρίς λουρί όπως προβλέπεται κατά τις λοιπές διατάξεις του Ν. 4830/2021
«Τα κυνηγετικά σκυλιά , όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα , θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA , όπως όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.)
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για του ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παραβόλου, γι α κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA),σύμφωνα με την περ.(α) της παρ.1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στην σωστή κατεύθυνση και θα δώσει την δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, αν και δεν ικανοποιεί κινείται πρός τη θετική κατεύθυνση
Θα πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Τα κυνηγετικά σκυλιά θα πρέπει να εξαιρούνται όπως εξαιρούνται και τα υπόλοιπα σκυλιά εργασίας
Δεν συμφωνώ με την υποχρεωτική στείρωση και με την αποστολή Dna . Οσο αφορά τούς κυνηγετικούς σκύλους αυτοί πρέπει να ενταχθούν σούς σκύλους εργασίας και η καταγραφή τους να γίνεται ατελώς . Ταυτόχρονα όμως θα πρέπει να σημανθούν όλοι οι σκύλοι με μικροτσίπ και να γίνονται συστηματικοί έλεγχοι γιαυτό.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Συντάσσομαι με τις δίκαιες διαμαρτυρίες των κυνηγών και των σωματείων τους σχετικά με το νομοσχέδιο περί στειρώσεων – πληρωμής παραβόλων και κυρώσεων. Εκτιμώ ότι οι κυνηγετικοί σκύλοι πρέπει να χαρακτηριστούν σκύλοι εργασίας και όχι συντροφιάς και να εξαιρεθούν όπως και τα σκυλιά των κοπαδιών.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».
ΣΥΝΤΑΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥΣ
Οι σκύλοι κυνηγιού είναι σκύλοι εργασίας και δεν θα έπρεπε να συγκαταλέγεται σε αυτήν την διάταξη…ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Πιστοποίηση των κυνηγετικών σκύλων βάσει κυνηγετικής άδειας.
Για την στείρωση και για κάθε ιατρική πράξη αρμόδιος είναι ο ΠΚΣ όπως και για την λήψη και αποστολή DNA.
Οι κυνηγετικοί σκύλοι πρέπει να εξαιρεθούν,είναι σκύλοι εργασίας…ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΣΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΣΚΥΛΟΥΣ.
ΟΙ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΥΛΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ.ΔΙΑΔΏΣΤΕ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΠΛΑΤΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ!
Οι κυνηγετικοί σκύλοι πρέπει να εξαιρεθούν…ο πόλεμος κατά του κυνηγιού πρέπει να σταματήσει.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΘΕΙ ΥΠΟΨΗΝ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΗΝΙΑΤΡΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΙΡΩΣΗ. ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΑΡΧΕΓΟΝΕΣ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Πιστοποίηση των σκύλων βάσει κυνηγετικής άδειας.
Για την στείρωση και για κάθε ιατρική πράξη αρμόδιος είναι ο ΠΚΣ όπως και για την λήψη και αποστολή DNA.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Ο νόμος είναι αυτός είναι απλά το πρόσχημα για ένα επιπλέον χαράτσι σε ιδιοκτήτες σκύλων. Με το αναποτελεσματικό μέτρο το DNA επιχειρείτε από την κυβέρνηση η χρηματοδότηση εθελοντικών ομάδων ΔΗΘΕΝ για τον έλεγχο των αδέσποτων. Το αδέσποτα αυξάνονται συνεχώς λόγω του υπερ προστατευτισμού από τις διάφορες κερδοσκοπικές ομάδες που ασχολούνται με αδέσποτα.
Οι κυνηγοί συνεισφέρουν στο πράσινο ταμείο, οι ζωολάτρες πουθενά.
Η κυνηγετική κοινότητα απαιτεί την κατάργηση της υποχρεωτικής στείρωσης μιας και είναι έγκλημα κατά της περιουσίας του εκάστοτε υπεύθυνου ιδιοκτήτα, και επίσης είναι αντιεπιστημονικό σύμφωνα με τον ΠΚΣ.
Άμεση κατάργηση του πανάκριβου παραβόλου και επανασχεδιασμός αυτού του κάκιστου νόμου.
Ο νόμος είναι αυτός είναι απλά το πρόσχημα για ένα επιπλέον χαράτσι σε ιδιοκτήτες σκύλων. Με το αναποτελεσματικό μέτρο το DNA επιχειρείτε από την κυβέρνηση η χρηματοδότηση εθελοντικών ομάδων ΔΗΘΕΝ για τον έλεγχο των αδέσποτων. Το αδέσποτα αυξάνονται συνεχώς λόγω του υπερ προστατευτισμού από τις διάφορες κερδοσκοπικές ομάδες που ασχολούνται με αδέσποτα.
Οι κυνηγοί συνεισφέρουν στο πράσινο ταμείο, οι ζωολάτρες πουθενά.
Η κυνηγετική κοινότητα απαιτεί την κατάργηση της υποχρεωτικής στείρωσης μιας και είναι έγκλημα κατά της περιουσίας του εκάστοτε υπεύθυνου ιδιοκτήτα, και επίσης είναι αντιεπιστημονικό σύμφωνα με τον ΠΚΣ.
Άμεση κατάργηση του πανάκριβου παραβόλου και επανασχεδιασμός αυτού του κάκιστου νόμου.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα.
Τα κυνηγετικά σκυλιά, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Πρέπει να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρώ πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Δεν σύμφωνο με το άρθρο 47 για την υποχρεωτική στειρωση η αποστολή DNA.
α κυνηγετικά σκυλιά, θα πρέπει να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς μια θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η Κ.Ο.ΜΑ.Θ. ζητά, η δαπάνη της σήμανσης και της καταγραφής των κυνηγετικών σκύλων εργασίας για ιδιοκτήτες που ανήκουν σε ευπαθείς και ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες να καλύπτεται δωρεάν από τα κτηνιατρεία των Δήμων.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν έγκαιρα στις τροποποιούμενες διατάξεις
Θα πρέπει να υιοθετηθούν στον ν. 4830/2021 οι επιστημονικές επισημάνσεις και οι θέσεις της Πανελλήνιας Κτηνιατρικής Ομοσπονδίας ως βασική επιστημονικά αρμόδια για την ευζωία και διαχείριση των αδέσποτων
Ένα άλλο βασικό ερώτημα που προκύπτει, δε περιέχεται στη διαβούλευση και είναι πολύ σημαντικό να απαντηθεί είναι το από πού θα γίνεται ο επίσημος χαρακτηρισμός των Κυνηγετικών Σκύλων;
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα
Τα κυνηγετικά σκυλιά, όπως έχουμε δηλώσει προς πάσα κατεύθυνση, ήδη από την πρώτη διαβούλευση του ν. 4830/2021 και έπειτα, θα έπρεπε να εξαιρούνται της πληρωμής του παράβολου για τη λήψη, αποστολή και φύλαξη δείγματος DNA, όπως εξαιρούνται όλα τα άλλα σκυλιά εργασίας (ποιμενικά κ.λπ.).
Η προτεινόμενη μείωση του κόστους του παράβολου για τα κυνηγετικά σκυλιά στο ύψος των 40 ευρώ ανά σκύλο, παρότι δεν μας ικανοποιεί, κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.
Προτείνουμε, ωστόσο, να γίνει ειδική ρύθμιση για τους ιδιοκτήτες περισσότερων του ενός σκύλων, με μείωση στο 50% τουλάχιστον του κόστους του παράβολου, για κάθε σκύλο από τον δεύτερο και μετά του ίδιου ιδιοκτήτη.
Η μετάθεση της προθεσμίας για την επιβολή προστίμων του άρθρου 35 για την παράβαση της υποχρέωσης του ιδιοκτήτη για στείρωση του δεσποζόμενου ζώου συντροφιάς ή για αποστολή δείγματος γενετικού υλικού του (DNA), σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 4830/2021, την 1-7-2025, θεωρούμε πως κινείται στη σωστή κατεύθυνση και θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες σκύλων να προσαρμοστούν στις τροποποιούμενες διατάξεις έγκαιρα».