1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία εκδίδεται εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος, ρυθμίζονται οι όροι δημιουργίας και λειτουργίας του Εθνικού Μητρώου Ζώων Συντροφιάς και των επιμέρους Μητρώων αυτού, περιλαμβανομένης της Πανελλήνιας Πλατφόρμας Υιοθεσίας των Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς, το ειδικότερο περιεχόμενο κάθε Μητρώου και τα πεδία που αυτό περιλαμβάνει, τα θέματα που αφορούν στη διαδικασία πιστοποίησης και χορήγησης κωδικού πρόσβασης στους πιστοποιημένους χρήστες και σε όσους αποκτούν πρόσβαση στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, τα θέματα μεταφοράς των δεδομένων από το υπάρχον μητρώο, η διαδικασία και οι προϋποθέσεις καταχώρισης στοιχείων, τα απαραίτητα δικαιολογητικά καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα. Με ίδια απόφαση δύνανται να προστίθενται νέα μητρώα και πεδία στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, όπως ενδεικτικά πεδίο αναφορικά με τα στοιχεία γενετικού υλικού (DNA) των ζώων συντροφιάς και να ορίζονται οι τρόποι χρήσης των στοιχείων αυτών και αξιοποίησής τους από τις αρχές και τα όργανα ελέγχου του άρθρου 3.
2. Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου κάθε δήμου μπορούν να εξειδικεύονται οι κατηγορίες ευαίσθητων και ευπαθών ομάδων της παρ. 13 του άρθρου 4 και να ορίζονται εισοδηματικά ή άλλα κριτήρια για τη δωρεάν σήμανση, καταγραφή στο Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς, στείρωση και εμβολιασμό των ζώων συντροφιάς (γατών και σκύλων). Επίσης με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου μπορούν να αυξάνονται τα ποσά της περ. ζ’ της παρ. 1 του άρθρου 5 ή να μειώνονται ειδικά για τις ευπαθείς ομάδες του πρώτου εδαφίου.
3. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, ύστερα από γνώμη της Επιτροπής του άρθρου 33, δύνανται να μετατεθούν οι ημερομηνίες εκκίνησης της υποχρέωσης στείρωσης και της έναρξης επιβολής του οικείου προστίμου που προβλέπονται στο άρθρο 5, να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.
4. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.
5. Με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προσδιορίζονται τα ανατομικά και φυσιολογικά χαρακτηριστικά ή τα χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς ζώου που δύνανται να αποδειχθούν βλαβερά για την υγεία και την ευζωία του θηλυκού αναπαραγωγικού ζώου συντροφιάς και των απογόνων του και καθιστούν μη επιτρεπτή την αναπαραγωγή τους.
6. Με απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου, ύστερα από γνώμη της πενταμελούς Επιτροπής της παρ. 7 του άρθρου 7 ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες προσδιορισμού της πυκνότητας του πληθυσμού των αδέσποτων ζώων στην περιοχή που αυτά επαναφέρονται και οριοθετούνται οι περιοχές στις οποίες δεν επιτρέπεται η επαναφορά τους.
7. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων καθορίζονται οι προδιαγραφές και ο εξοπλισμός των εγκαταστάσεων των κτηνιατρείων που διατίθενται για την πραγματοποίηση των στειρώσεων, της σήμανσης και της καταγραφής αδέσποτων ζώων από εθελοντές κτηνιάτρους, η διαδικασία και χρονική διάρκεια διάθεσής τους, και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
8. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών καθορίζονται οι πόροι, η διαδικασία, τα κριτήρια και ο τρόπος χρηματοδότησης των δήμων, των διαδημοτικών συνεργασιών και των συνδέσμων δήμων για τους σκοπούς εφαρμογής του παρόντος, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
9. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, που εκδίδεται ετησίως, καθορίζεται το ύψος της χρηματοδότησης που λαμβάνει κάθε δήμος για την υλοποίηση δράσεων του παρόντος, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, τις επιδόσεις κάθε δήμου ως προς την υλοποίηση των στόχων του επιχειρησιακού του προγράμματος. Σε περίπτωση σοβαρής μη συμμόρφωσης με τις διατάξεις του παρόντος είναι δυνατόν να επιβάλλεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, κατόπιν εισήγησης της Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 33, παρακράτηση μέρους του ποσού των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (ΚΑΠ) που δικαιούται ο δήμος, η οποία μπορεί να ανέλθει σε ποσό που αντιστοιχεί έως δύο (2) μήνες σε ετήσια βάση.
10. Με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων καθορίζονται οι κτηνιατρικοί υγειονομικοί κανόνες και οι εν γένει όροι για την αποτροπή του κινδύνου εισβολής στη χώρα ή διαφυγής επιζωοτικών νοσημάτων.
11. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζονται ο τρόπος, τα κριτήρια, η διαδικασία και το ύψος της χρηματοδότησης των προγραμμάτων του άρθρου 19.
12. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών καθορίζονται τα ειδικότερα θέματα που αφορούν στον τρόπο και διαδικασία είσπραξης, διάθεσης και αναπροσαρμογής των προστίμων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 22 και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
13. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας ρυθμίζονται οι ειδικότεροι όροι και οι προϋποθέσεις χορήγησης άδειας και λειτουργίας των καταφυγίων αδέσποτων ζώων συντροφιάς, οι κανόνες λειτουργίας τους και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
14. Με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου καθορίζονται οι κανόνες και το ωράριο λειτουργίας των περιφραγμένων πάρκων σκύλων εντός της εδαφικής περιφέρειας κάθε δήμου, ο διαχωρισμός μικρόσωμων και μεγαλόσωμων σκύλων για την είσοδο στα πάρκα, ο μέγιστος αριθμός σκύλων ανά συνοδό και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την ομαλή λειτουργία των περιφραγμένων πάρκων σκύλων.
15. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, η οποία εκδίδεται εντός έξι (6) μηνών από τη δημοσίευση του παρόντος, εξειδικεύονται οι αρμοδιότητες της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης του άρθρου 33, καθορίζονται λεπτομέρειες της λειτουργίας της, όπως η θητεία της, και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
16. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται οι τεχνικές λεπτομέρειες για την ανάπτυξη, λειτουργία και υποστήριξη της ψηφιακής εφαρμογής του άρθρου 36, καθώς και οι όροι και η διαδικασία για την πρόσβαση σε αυτήν των αρμόδιων αρχών του άρθρου 3. Με ίδια απόφαση ορίζεται και ο σχετικός πενταψήφιος αριθμός του άρθρου 36.
17. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Παιδείας και Θρησκευμάτων δύναται να καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του άρθρου 31.
18. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ορίζονται οι προδιαγραφές που οφείλουν να πληρούν οι κατασκευές μεταφοράς ζώων εργασίας, όπως τρέιλερ ή κλουβιά επί ή εντός του αμαξώματος οχημάτων.
19. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ρυθμίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια σχετικά με την εκλογή του εκπροσώπου των φιλοζωικών σωματείων και οργανώσεων στη επιτροπή του άρθρου 33.
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους <>…
ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα με την Ο.ΖΩ.ΣΩ.ΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ
Εδώ και τώρα απόσυρση του Ν/Σ και επανάληψη των συζητήσεων μα τους καθείς αρμοδίους και όχι με τους άσχετους και επικίνδυνους <>
ΣΥΝΦΩΝΩ ΝΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΦΠΟ
Είναι ειρωνικό και αντιφατικό να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα κατά της στείρωσης ο σεβασμός της ζωής από αυτούς που εξασκούν hobby αφαιρώντας ζωή, και που είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία υπεύθυνοι για τον αριθμό των αδεσπότων στη χώρα.Υποχρεωτική και άμεση στείρωση, χωρίς παλινδρομήσεις και αναβολές. Αφαίρεση της παρ.3 του άρθρου 39.
Aπαράδεκτο και ρουσφετολογικό το άρθρο 39.3
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
Nα αφαιρεθεί εντελώς η δυνατότητα εξαιρέσεων ιδιαίτερα για τα ζώα «εργασίας» (κυνηγιού, φύλαξης κοπαδιών κλπ) γιατί ακριβώς από αυτά προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός αδέσποτων.
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
2. Ναι στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζόμενων, χωρίς καθυστερήσεις, αναβολές και εξαιρέσεις. Αστείρευτη πηγή αδέσποτων είναι οι ανεξέλεγκτες γεννήσεις των δεσποζόμενων που συνεπάγονται είτε βίαιη θανάτωση είτε εγκατάλειψη των μικρών. Η υποχρέωση στείρωσης να ξεκινά το πολύ μετά από 6 μήνες από την επιβολή του νόμου εφόσον δεν υπάρχει κάποιο κτηνιατρικό θέμα και να αφαιρεθεί εντελώς η δυνατότητα εξαιρέσεων ιδιαίτερα για τα ζώα «εργασίας» (κυνηγιού, φύλαξης κοπαδιών κλπ) γιατί ακριβώς από αυτά προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός αδέσποτων.
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ 3 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 39 που καταργεί στην ΠΡΑΞΗ την υποχρεωτικότητα της στείρωσης και μάλιστα σε αυτούς που ευθύνονται σε συντριπτικό ποσοστό για τα αδέσποτα, κτηνοτρόφους και κυνηγούς.
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
Με την παράγραφο:
‘‘να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω ανάλογα με τον δήμο κατοικίας του ιδιοκτήτη ή τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ζώου, όπως ενδεικτικά για σκύλους εργασίας ή ζώα που διαθέτουν γενεαλογικό χάρτη (Pedigree) ή ανήκουν σε αναγνωρισμένες αυτόχθονες ελληνικές φυλές) καθώς και να τίθενται όροι και περιορισμοί για την ενδεχόμενη αναπαραγωγή των θηλυκών σκύλων και γατών. Με την ίδια απόφαση μπορούν να καθορίζονται εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης για ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος, καθώς και ο τρόπος πιστοποίησης των εν λόγω ιδιοκτητών.’’
Αρχικά τίθενται σε κίνδυνο γηγενής φυλές που δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμα καθώς και ζώα από τις ήδη αναγνωρισμένες φυλές που δεν έχουν περάσει ακόμα την διαδικασία αναγνώρισης-πιστοποίησης. Δεν γίνεται σαφής και ρητή εξαίρεση των ειδικών κατηγοριών ούτε των κανόνων και των προϋποθέσεων. Η πρόταση θεωρείται ασαφής, ασταθής, ελλιπής και αόριστη. Προτείνεται να υπάρχει σαφής εξαίρεση όλων των γηγενών ελληνικών φυλών , και δυνατότητα αναπαραγωγής με κανόνες ερασιτεχνικής εκτροφής(2 γέννες από 2 θηλυκά σκυλιά ανά έτος με μέγιστο αριθμό 6 γεννών) στα Άρθρα 5 και 6 που αφορούν τις υποχρεώσεις και την αναπαραγωγή
Αναφορικά με την πρόταση:
‘‘Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, καθορίζονται οι χώροι στους οποίους επιτρέπονται η εκγύμναση σκύλων και οι αγώνες κυνηγετικών ικανοτήτων σκύλων δεικτών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις διεξαγωγής τους.’’
Υπάρχει σαφής και λειτουργικός νόμος με όρους και προϋποθέσεις διεξαγωγής της εκγύμνασης και των αγώνων και είναι παράλογο , χρονοβόρο και μη πρακτικό να αλλάζουν συνεχώς με αποφάσεις των εκάστοτε Υπουργών αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος και ειδικές συνθήκες.
Στην παρούσα πρόταση υπάρχει αυθαίρετη παράληψη όλων των υπολοίπων φυλών εργασίας πλην των δεικτών όπως οι Ιχνηλάτες, οι Ελληνικοί Λαγωνικοί σκύλοι( Κρητικός Λαγωνικός) καθώς και οι σκύλοι επαναφοράς κλπ.
επί της παραγράφου 13 θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά στο νομοσχέδιο στους όρους και τις προϋποθέσεις αδειοδότησης καταφυγίων.
Απαράδεκτη η συμμετοχή φιλοζωικών στις επιτροπές
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Να αφαιρεθεί τελείως η παρ.3 του άρθρου 39 καθώς διευκολύνει τους κυνηγούς, ερασιτέχνες εκτροφείς και κτηνοτρόφους να δρούν ανεξέλεγκτα και να συνεχίσουν να τροφοδοτούν τη χώρα με χιλιάδες αδέσποτα όπως άλλωστε και ώς τώρα έκαναν.
Τραγική διάταξη καθώς αφήνει περιθώριο να εξαιρεθούν αυτοί για τους οποίους ουσιαστικά πρέπει να θεσπισθεί η υποχρεωτική στείρωση, δηλαδή οι κυνηγοί, οι τσοπάνηδες και οι ερασιτέχνες εκτροφείς!
Το Άρθρο 39.3 αφήνει μεγάλο περιθώριο για εξαιρέσεις από την υποχρέωση
στείρωσης και τη δυνατότητα εκτροφής, χωρίς να προσφέρει καμία διαφάνεια στη
διαδικασία ή πρόβλεψη και ορισμό προϋποθέσεων για αυτές τις εξαιρέσεις.
Είναι ειρωνικό και αντιφατικό να χρησιμοποιείται ως επιχείρημα κατά της στείρωσης ο σεβασμός της ζωής από αυτούς που εξασκούν hobby αφαιρώντας ζωή, και που είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία υπεύθυνοι για τον αριθμό των αδεσπότων στη χώρα.Υποχρεωτική και άμεση στείρωση, χωρίς παλινδρομήσεις και αναβολές. Αφαίρεση της παρ.3 του άρθρου 39.
Κατάργηση της παραγράφου 3 του άρθρου 39. Αλλιώς η κύρια πηγή εξαθλιωμένων αδέσποτων στη χώρα (κυνηγοί, ποιμενικοί, οικιακές γέννες) θα συνεχίσει να υφίσταται και δεν πρόκειται να υπάρξει μείωση των αδέσποτων.
Προσθήκη στο άρθρο 39 παραγράφου η οποία ορίζει:
• Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Οικονομικών, εξειδικεύονται οι αρμοδιότητες της τριμελούς Επιτροπής της παρ. 8 του άρθρου 3, καθορίζονται ο τρόπος λειτουργίας της, η αμοιβή των μελών της, οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση των αδειών εκτροφής και αναπαραγωγής, η διάρκειά τους και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
Στο ίδιο άρθρο η παράγραφος 3 τροποποιείται ως εξής:
• Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, ύστερα από γνώμη της Επιτροπής του άρθρου 33, δύνανται να μετατεθούν οι ημερομηνίες εκκίνησης της υποχρέωσης στείρωσης και της έναρξης επιβολής του οικείου προστίμου που προβλέπονται στο άρθρο 5, να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω
Ναι στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζόμενων, χωρίς καθυστερήσεις, αναβολές και εξαιρέσεις. Αστείρευτη πηγή αδέσποτων είναι οι ανεξέλεγκτες γεννήσεις των δεσποζόμενων που συνεπάγονται είτε βίαιη θανάτωση είτε εγκατάλειψη των μικρών. Η υποχρέωση στείρωσης να ξεκινά το πολύ μετά από 6 μήνες από την επιβολή του νόμου εφόσον δεν υπάρχει κάποιο κτηνιατρικό θέμα και να αφαιρεθεί εντελώς η δυνατότητα εξαιρέσεων ιδιαίτερα για τα ζώα «εργασίας» (κυνηγιού, φύλαξης κοπαδιών κλπ) γιατί ακριβώς από αυτά προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός αδέσποτων.
Να γίνει σαφής και άμεση εξαίρεση της στείρωσης για όλους τους σκύλους εργασίας όπως κυνηγίου, ποιμενικών, φύλαξης, βοήθειας και όλων των σκύλων με πιστοποιητικά pedigree.
Καμία επανένταξη αδέσποτου σκύλου ΜΟΝΟ παραμονή σε εγκεκριμένα ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ μέχρι την υιοθεσία.
Θεσμοθέτηση της ερασιτεχνικής εκτροφής.
Ακολουθείστε το Αγγλικό πρότυπο για τα αδέσποτα.
Τα αδέσποτα και τα ημιαδέσποτα γεννούν ανεξέλεγκτα!
Το Άρθρο 39.3 αφήνει μεγάλο περιθώριο για εξαιρέσεις από την υποχρέωση
στείρωσης και τη δυνατότητα εκτροφής, κατά απόφαση της Ειδικής Επιτροπής
Παρακολούθησης του Άρθρου 33, χωρίς να προσφέρει καμία διαφάνεια στη
διαδικασία ή πρόβλεψη και ορισμό προϋποθέσεων για αυτές τις εξαιρέσεις.
Το Άρθρο 39.3 αφήνει μεγάλο περιθώριο για εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης και τη δυνατότητα εκτροφής, κατά απόφαση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης του Άρθρου 33, χωρίς να προσφέρει καμία διαφάνεια στη διαδικασία ή πρόβλεψη και ορισμό προϋποθέσεων για αυτές τις εξαιρέσεις.
Το Άρθρο 39.3 αφήνει μεγάλο περιθώριο για εξαιρέσεις από την υποχρέωση στείρωσης και τη δυνατότητα εκτροφής, κατά απόφαση της Ειδικής Επιτροπής Παρακολούθησης του Άρθρου 33, χωρίς να προσφέρει καμία διαφάνεια στη διαδικασία ή πρόβλεψη και ορισμό προϋποθέσεων για αυτές τις εξαιρέσεις.
Είμαστε κατά του Ν/Σ και στις παράνομες υιοθεσίες και μεταφορές γιατί και αυτό είναι ένα είδος κακοποίησης ζώου και παράνομης εμπορίας αφού δεν θα διαθέτουν τα απαιτούμενα χαρτιά.
Συμφωνώ με τις θέσεις της ΠΦΠΟ.
Να επιτρέπονται τα κλουβιά μεταφοράς επί του αμαξώματος όπως στην Ευρώπη.
Σε διάσταση που να επιτρέπει την υγιή διαμονή και μεταφορά του ζώου.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
Συμφωνώ με την ΠΦΠΟ!
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡ. 3 (ΤΡΙΑ). Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης για κανένα λόγο ποιμενικών και κυνηγετικών σκύλων. Ούτε βέβαια σε ιδιοκτήτες ζώων «που αποδεδειγμένα εκτρέφουν σκύλους ή γάτες χωρίς να αποβλέπουν στο κέρδος» διότι απλά δεν δηλώνουν το κέρδος τους. Όποιος θέλει να εκτρέφει ζώα, θα πρέπει να γίνει επαγγελματίας εκτροφέας, να πάρει τις σχετικές άδειες και να ελέγχεται για τα οικονομικά της δραστηριότητάς του αλλά και, σε τακτική βάση, για τις εγκαταστάσεις/συνθήκες διαβίωσης των ζώων του.
Προσθήκη στο άρθρο 39 παραγράφου η οποία ορίζει:
• Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Οικονομικών, εξειδικεύονται οι αρμοδιότητες της τριμελούς Επιτροπής της παρ. 8 του άρθρου 3, καθορίζονται ο τρόπος λειτουργίας της, η αμοιβή των μελών της, οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση των αδειών εκτροφής και αναπαραγωγής, η διάρκειά τους και κάθε άλλο σχετικό θέμα.
Στο ίδιο άρθρο η παράγραφος 3 τροποποιείται ως εξής:
• Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, ύστερα από γνώμη της Επιτροπής του άρθρου 33, δύνανται να μετατεθούν οι ημερομηνίες εκκίνησης της υποχρέωσης στείρωσης και της έναρξης επιβολής του οικείου προστίμου που προβλέπονται στο άρθρο 5, να καθορίζονται εξαιρέσεις από τα παραπάνω.
Τα κλουβιά μεταφοράς στο εξωτερικό του αυτοκινήτου θα πρέπει να επιτρέπονται ως τα πλέον ασφαλέστερα και καταλληλοτερα για τις μετακινήσεις των κατοικίδιων.
Να γίνει σαφής και άμεση εξαίρεση της στείρωσης όλων των σκύλων εργασίας όπως κυνηγίου, ποιμενικών, φύλαξης, βοήθειας και όλων των σκύλων με πιστοποιητικά καθαροαιμίας pedigree. Καμία επανένταξη αδέσποτου σκύλου ΜΟΝΟ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΣΙΑ.
Θεσμοθέτηση της ερασιτεχνικής εκτροφής
Ακολουθηστε το προτυπο της Αγγλιας μεσα σε 30 ημερες εαν δεν υιοθετηθει το ζωο νσ οδηγητε στη ευθανασια.
Τα αδεσποτα γεννουν ανεξελεγκτα αδεσποτα και οχι τα δεσποζομενα και δη τα καθαροαιμα με πετιγκρι , τσιπ !
ΝΑ εφαρμοστει αμεσα η υποχρεωση στειρωσης αδεσποτων και δεσποζομενων ζωων.ΑΠΟ Τις μεγαλυτερες πηγες δημιοθργιας αδεσποτων ειναι οι ανεξελεγτες γεννησεις.
Τάσσομαι υπέρ των θέσεων της ΟΖΩΣΩΕΛ
ΟΧΙ ΣΤΟ Ν/Σ…
ΟΧΙ στην παράγραφο 3 του άρθρου 39
Ναι στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζόμενων, χωρίς καθυστερήσεις, αναβολές και εξαιρέσεις. Αστείρευτη πηγή αδέσποτων είναι οι ανεξέλεγκτες γεννήσεις των δεσποζόμενων που συνεπάγονται είτε βίαιη θανάτωση είτε εγκατάλειψη των μικρών. Η υποχρέωση στείρωσης να ξεκινά το πολύ μετά από 6 μήνες από την επιβολή του νόμου εφόσον δεν υπάρχει κάποιο κτηνιατρικό θέμα και να αφαιρεθεί εντελώς η δυνατότητα εξαιρέσεων ιδιαίτερα για τα ζώα «εργασίας» (κυνηγιού, φύλαξης κοπαδιών κλπ) γιατί ακριβώς από αυτά προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός αδέσποτων.
Ναι στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζόμενων, χωρίς καθυστερήσεις, αναβολές και εξαιρέσεις. Αστείρευτη πηγή αδέσποτων είναι οι ανεξέλεγκτες γεννήσεις των δεσποζόμενων που συνεπάγονται είτε βίαιη θανάτωση είτε εγκατάλειψη των μικρών. Η υποχρέωση στείρωσης να ξεκινά το πολύ μετά από 6 μήνες από την επιβολή του νόμου εφόσον δεν υπάρχει κάποιο κτηνιατρικό θέμα και να αφαιρεθεί εντελώς η δυνατότητα εξαιρέσεων ιδιαίτερα για τα ζώα «εργασίας» (κυνηγιού, φύλαξης κοπαδιών κλπ) γιατί ακριβώς από αυτά προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός αδέσποτων.
Ναι στην υποχρεωτική στείρωση των δεσποζόμενων, χωρίς καθυστερήσεις, αναβολές και εξαιρέσεις. Αστείρευτη πηγή αδέσποτων είναι οι ανεξέλεγκτες γεννήσεις των δεσποζόμενων που συνεπάγονται είτε βίαιη θανάτωση είτε εγκατάλειψη των μικρών. Η υποχρέωση στείρωσης να ξεκινά το πολύ μετά από 6 μήνες από την επιβολή του νόμου εφόσον δεν υπάρχει κάποιο κτηνιατρικό θέμα και να αφαιρεθεί εντελώς η δυνατότητα εξαιρέσεων ιδιαίτερα για τα ζώα «εργασίας» (κυνηγιού, φύλαξης κοπαδιών κλπ) γιατί ακριβώς από αυτά προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός αδέσποτων.
Τα κουτιά μεταφοράς στο εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου θα πρέπει να θεσμοθετηθούν ως τα πλέον ασφαλέστερα και καταλληλότερα για τη μεταφορά των κατοικιδίων, με τις ανάλογες προδιαγραφές για την άνεση, ασφάλεια και την ευζωΐα των συντρόφων μας. Με αυτόν τον τρόπο μεταφοράς, αποφεύγονται ατυχήματα (πολλές φορές θανατηφόρα) που μπορεί να προξενηθούν για διάφορους λόγους από την απότομη συμπεριφορά ή κίνηση του κατοικίδιου όταν μεταφέρεται εντός του αυτοκινήτου, καθώς και ο κίνδυνος ασφυξίας ή θερμοπληξίας των αγαπημένων μας συντρόφων. Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης επιτρέπεται η μεταφορά των κατοικιδίων με κουτιά μεταφοράς στο εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου, με συγκεκριμένες προδιαγραφές ως προς την ασφάλεια,την άνεση και την ευζωΐα των αγαπημένων μας «φίλων»!