1. Η μη εμπορικού χαρακτήρα μετακίνηση ζώων συντροφιάς (σκύλων και γατών) από ένα κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ένα άλλο ή από έδαφος ή τρίτη χώρα σε κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης διέπεται από τις διατάξεις του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 576/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 12ης Ιουνίου 2013 σχετικά με τις μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις ζώων συντροφιάς και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 998/2003 (L 178) καθώς και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 577/2013 της Επιτροπής της 28ης Ιουνίου 20132013 της Επιτροπής της 28ης Ιουνίου 2013 για τα υποδείγματα εγγράφων ταυτοποίησης σχετικά με τις μη εμπορικού χαρακτήρα μετακινήσεις σκύλων, γατών και ικτίδων, την κατάρτιση καταλόγων εδαφών και τρίτων χωρών, καθώς και τη μορφή, τη διάταξη και τις γλωσσικές απαιτήσεις των δηλώσεων που πιστοποιούν τη συμμόρφωση με ορισμένους όρους οι οποίοι προβλέπονται στον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 576/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
2. Το εμπόριο σκύλων και γατών από κράτος- μέλος της ΕΕ ή τρίτη χώρα διέπεται από τις διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/429 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου της 9ης Μαρτίου 2016 σχετικά με τις μεταδοτικές νόσους των ζώων και για την τροποποίηση και την κατάργηση ορισμένων πράξεων στον τομέα της υγείας των ζώων (L 84) και του Κανονισμού (ΕΚ) 1/2005 του Συμβουλίου της 22ας Δεκεμβρίου 2004 για την προστασία των ζώων κατά τη μεταφορά και συναφείς δραστηριότητες και για την τροποποίηση των οδηγιών 64/432/ΕΟΚ και 93/119/ΕΚ και του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1255/97 (L 3).
3. Οι σκύλοι και οι γάτες που μετακινούνται στο εσωτερικό της χώρας πρέπει να έχουν εμβολιαστεί κατά της λύσσας με τον εμβολιασμό να είναι σε ισχύ. Απαγορεύεται η μετακίνηση ζώων που δεν έχουν εμβολιαστεί κατά του ιού της λύσσας, εκτός εάν συντρέχουν σοβαροί λόγοι υγείας σύμφωνα με γνωμάτευση πιστοποιημένου κτηνιάτρου. Η κατώτατη ηλικία στην οποία μπορεί να εμβολιαστεί το ζώο κατά του ιού της λύσσας είναι οι δώδεκα (12) εβδομάδες.
4. Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους. Οι σκύλοι βοήθειας, εφόσον φέρουν λουρί χειρισμού, μπορούν να μεταφέρονται στα μέσα μεταφοράς, χωρίς κλουβί μεταφοράς και χωρίς φίμωτρο, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.
5. Τα επιβατηγά πλοία υποχρεωτικά διαθέτουν καθαρά κλουβιά, που προστατεύονται από αντίξοες καιρικές συνθήκες, για τη μεταφορά μεγάλων ζώων συντροφιάς.
6. Οι παρ. 3 και 4 δεν εφαρμόζονται κατά τις μετακινήσεις ή μεταφορές που διενεργούνται από τα συνεργεία περισυλλογής αδέσποτων ζώων από και προς τα κτηνιατρεία, τις κτηνιατρικές κλινικές και τα καταφύγια εντός της Επικράτειας.
7. Απαγορεύεται η μεταφορά ζώων συντροφιάς στον χώρο αποσκευών σε λεωφορεία των ΚΤΕΛ, τουριστικών και άλλων λεωφορείων.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ της Πανελλαδικής Φιλοζωικής Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας και της Ζωοφιλικής Ομοσπονδίας Σωματείων Αττικής και Σαρωνικού
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος, με ειδικό κουτί ή ειδικά διαμορφωμένο τρέιλερ μεταφοράς, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Δε νοείται να απαγορεύεται η πώληση σκύλου και γάτας από τα Pet Shops και
ταυτόχρονα να επιτρέπεται το εμπόριο τους από το τρίτες χώρες όπως προβλέπεται
στο Άρθρο 10.2.
Η απαγόρευση μετακίνησης σκύλου και γάτας στο εσωτερικό της χώρας πριν
κάνει τον αντιλυσσικό εμβολιασμό (ελάχιστη ηλικία 12 εβδομάδες) σύμφωνα με το
Άρθρο 10.3 μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη μετακίνηση ιδιοκτήτη μετά του
ζώου του και έρχεται σε αντίθεση με την πρόβλεψη του Άρθρου 6.8.β.
Άρθρα 10.4 και 10.7: Η υποχρέωση μετακίνησης ζώου μέσα σε κλουβί με τα μέσα
μαζικής μεταφοράς καθιστά αδύνατη τη μεταφορά ζώου μεσαίου ή μεγάλου
μεγέθους (άνω των 10 κιλών) μέσα σε λεωφορείο. Προτείνουμε τη δυνατότητα
μετακίνησης εκτός κλουβιού στα λεωφορεία, με χρήση φίμωτρου.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
Tάσσομαι υπέρ των θέσεων του φιλοζωικού σωματείου Αδέσποτοι Εθελοντές Λάρισας.
Παρ. 3: Αυξάνοντας το όριο από τις 8 στις 12 εβδομάδες, θα έχει σίγουρα επιπτώσεις στη διαθεσιμότητα των χώρων φιλοξενίας. Φυσικά και καταλαβαίνουμε το λόγο για τον οποίο υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, όμως με την τωρινή κατάσταση στην Ελλάδα ίσως θα πρέπει να αναλογιστούμε τι θα απογίνουν τα ζώα εκεί έξω όταν πολλά σπίτια Αναδόχων ή κλουβιά, θα είναι μπλοκαρισμένα για έναν επιπλέον μήνα.
Παρ. 4: Να επιτρέπεται ελεύθερα η μεταφορά, όπως γίνεται στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκεκριμένα για τους σκύλους ανεξαρτήτου μεγέθους: α) σε πλοία (με λουρί οδηγό στους κοινόχρηστους χώρους πλην των εστιατορίων και bar καθώς και στις καμπίνες, να απαγορεύεται ρητά η παραμονή τους στα γκαράζ και στους αποθηκευτικούς χώρους των πλοίων) β) Στα μέσα σταθερής τροχιάς (κοντά στον συνοδό τους, καθισμένα στο πάτωμα) γ) Στα αστικά λεωφορεία (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) δ) Στα υπεραστικά λεωφορεία με αριθμητικό περιορισμό έως δύο σε κάθε δρομολόγιο (με λουρί οδηγό κοντά στον συνοδό τους και καθισμένα στο πάτωμα, αλλά όχι μπροστά από πόρτες) ε) Στα αεροπλάνα σύμφωνα με του κανόνες της ΙΑΤΑ Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, η χρήση του φίμωτρου είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ και εναπόκειται στην κρίση του συνοδού ο οποίος είναι και υπεύθυνος για κάθε ζημιά ή βλάβη προκαλέσει το ζώο του σύμφωνα με το 924ΑΚ.
Παρ. 7: Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τη μεταφορά άγριων, τραυματισμένων ζώων που στέλνονται στα κέντρα περίθαλψης συνήθως με Κ.Τ.Ε.Λ. Θα έπρεπε και αυτά να εξαιρούνται από τη μεταφορά στο χώρο αποσκευών.
‘‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη
‘‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη
‘‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη
Αδυνατώ να κατανοήσω τους λόγους της απαγόρευση μετακίνησης ζώων συντροφιάς άνω των 10 κιλών. Ειδικά των ιδιοκτητών όπου η «νησιωτική» μετακίνηση δεν μπορεί να γίνει με ιδιωτικά μέσα. Προτείνω την αντικατάσταση του ορισμού: «μικρών ζώων συντροφιάς» με τον ορισμό: «ζώων συντροφιάς».
Δε νοείται να απαγορεύεται η πώληση σκύλου και γάτας από τα Pet Shops και
ταυτόχρονα να επιτρέπεται το εμπόριο τους από το τρίτες χώρες όπως προβλέπεται
στο Άρθρο 10.2.
Η απαγόρευση μετακίνησης σκύλου και γάτας στο εσωτερικό της χώρας πριν
κάνει τον αντιλυσσικό εμβολιασμό (ελάχιστη ηλικία 12 εβδομάδες) σύμφωνα με το
Άρθρο 10.3 μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη μετακίνηση ιδιοκτήτη μετά του
ζώου του και έρχεται σε αντίθεση με την πρόβλεψη του Άρθρου 6.8.β.
Άρθρα 10.4 και 10.7: Η υποχρέωση μετακίνησης ζώου μέσα σε κλουβί με τα μέσα
μαζικής μεταφοράς καθιστά αδύνατη τη μεταφορά ζώου μεσαίου ή μεγάλου
μεγέθους (άνω των 10 κιλών) μέσα σε λεωφορείο. Προτείνουμε τη δυνατότητα
μετακίνησης εκτός κλουβιού στα λεωφορεία, με χρήση φίμωτρου
Άρθρο 10 παράγραφος 4….σύμφωνα με αυτή ισχύουν τα εξής:
Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.
Μικρά ζώα θεωρούνται στο άρθρο 2 παράγραφος 4, τα σκυλιά που δεν υπερβαίνουν τα 10 κιλά. Με την προϋπόθεση αυτή απαγορεύεται η μετακίνηση των μεγαλύτερων ζώων σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς ακόμα και με συνοδούς. Αυτό καθιστά πολύ δύσκολη και τις περισσότερες φορές ακατόρθωτη τη μεταφορά και μετακίνηση, όταν στο ίδιο άρθρο του νομοσχεδίου και στην παράγραφο 28 προβλέπονται τα εξής:
28.«Μη εμπορικού χαρακτήρα μετακίνηση»: οποιαδήποτε μετακίνηση ζώου συντροφιάς που συνοδεύει τον ιδιοκτήτη του ή το εξουσιοδοτημένο από αυτόν πρόσωπο, η οποία (α) δεν αποσκοπεί στην πώληση ή στην κατ’ άλλο τρόπο μεταβίβαση της κυριότητας του εν λόγω ζώου συντροφιάς και (β) είναι μέρος της μετακίνησης του ιδιοκτήτη του ζώου συντροφιάς, είτε υπό την άμεση ευθύνη του είτε υπό την ευθύνη εξουσιοδοτημένου προσώπου, στις περιπτώσεις που το ζώο συντροφιάς δεν βρίσκεται μαζί με τον ιδιοκτήτη του. Στην τελευταία περίπτωση, τίθενται στη διάθεση των αρμοδίων αρχών στοιχεία που αποδεικνύουν και την αντίστοιχη μετακίνηση του ιδιοκτήτη.
Η παράλειψη της «μη εμπορικής σημασίας» μεταφοράς μεγαλύτερων ζώων, με τα κατάλληλα για την ευζωία και άνεση μέσα μαζικής μεταφοράς, θα πρέπει να θεσμοθετηθεί για να διευκολυνθούν οι ιδιοκτήτες πρακτικά και πρωτίστως οικονομικά.
‘‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη
Άρθρο 10
Δε νοείται να απαγορεύεται η πώληση σκύλου και γάτας από τα Pet Shops και
ταυτόχρονα να επιτρέπεται το εμπόριο τους από το τρίτες χώρες όπως προβλέπεται
στο Άρθρο 10.2.
Η απαγόρευση μετακίνησης σκύλου και γάτας στο εσωτερικό της χώρας πριν
κάνει τον αντιλυσσικό εμβολιασμό (ελάχιστη ηλικία 12 εβδομάδες) σύμφωνα με το
Άρθρο 10.3 μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στη μετακίνηση ιδιοκτήτη μετά του
ζώου του και έρχεται σε αντίθεση με την πρόβλεψη του Άρθρου 6.8.β.
Άρθρα 10.4 και 10.7: Η υποχρέωση μετακίνησης ζώου μέσα σε κλουβί με τα μέσα
μαζικής μεταφοράς καθιστά αδύνατη τη μεταφορά ζώου μεσαίου ή μεγάλου
μεγέθους (άνω των 10 κιλών) μέσα σε λεωφορείο. Προτείνουμε τη δυνατότητα
μετακίνησης εκτός κλουβιού στα λεωφορεία, με χρήση φίμωτρου.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος, με ειδικό κουτί ή ειδικά διαμορφωμένο τρέιλερ μεταφοράς, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη.
Αδυνατώ να κατανοήσω τους λόγους της απαγόρευση μετακίνησης ζώων συντροφιάς άνω των 10 κιλών. Ειδικά των ιδιοκτητών όπου η «νησιωτική» μετακίνηση δεν μπορεί να γίνει με ιδιωτικά μέσα. Προτείνουμε την αφαίρεση του ορισμού: «μικρών ζώων συντροφιάς» με τον ορισμό: «ζώων συντροφιάς».
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στη μεταφορά ζώων εκτός οχήματος όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη,με συγκεκριμένες προδιαγραφές ασφαλείας!!
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
‘‘Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχο τους.’’
Με την παραπάνω πρόταση δεδομένου ότι μικρό ζώο συντροφιάς θεωρείται το ζώο έως 10 κιλά αποκλείονται από τα μέσα μεταφοράς όλα τα υπόλοιπα ζώα συντροφιάς καθώς και η συνοδεία των ζώων μέσω μεταφορέα, ή οποιουδήποτε αδειοδοτημένου προσώπου τηρώντας τους κανόνες ασφάλειας και ευζωίας καθιστώντας την μεταφορά οποιουδήποτε ζώου εξαιρετικά δύσκολη
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.
Ναι στην μεταφορά των δεσποζόμενων ζώων εκτός οχήματος , με ειδικό κουτί μεταφοράς ,όπως γίνετε σε όλη την Ευρώπη.