Άρθρο 17 Πλήρωση θέσεων ετών 2024 – 2025 από τους επιτυχόντες της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022

 

  1. Οι εγκριθείσες θέσεις του ετήσιου προγραμματισμού προσλήψεων του άρθρου 51 του ν. 4622/2019 (Α’ 133) των ετών 2024 και 2025 πληρούνται κατόπιν έκδοσης νέας προκήρυξης από επιτυχόντες του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, σύμφωνα με τη βαθμολογία τους στη γραπτή εξέταση και το κριτήριο της εντοπιότητας, όπου προβλέπεται. Για όσες θέσεις δεν δύναται να καλυφθούν από τη διαδικασία του προηγούμενου εδαφίου διενεργείται, σύμφωνα με τα ανωτέρω, νέα γραπτή εξέταση για συγκεκριμένους κλάδους και ειδικότητες.
  2. Σε κάθε περίπτωση οι πίνακες επιτυχόντων της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022 παύουν να ισχύουν από την έκδοση της βαθμολογίας επόμενης γραπτής διαδικασίας για τις κατηγορίες Π.Ε. και Τ.Ε..
  3. Ειδικά για τις προκηρύξεις 2ΓΒ/2023 και 3ΓΒ/2023 του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων των κατηγοριών Τ.Ε. και Π.Ε. αντίστοιχα (β΄ στάδιο) του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμού της πρόσκλησης/προκήρυξης 2Γ/2022, οι κενές θέσεις που προκύπτουν μετά από δύο αιτήματα αντικατάστασης – αναπλήρωσης του φορέα, επαναπροκηρύσσονται.

 

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 19:28 | Άγγελος

    Η διάθεση των θέσεων και του 2025 στην δεξαμενή επιτυχόντων που προέκυψε από τον διαγωνισμό του 23 είναι το μείζον θέμα και θα απορροφήσει μικρές αυξομειώσεις που τυχόν θα προκύψουν λόγω μη προσμέτρησης επιπλέον μορίων. Όλοι θα χάσουμε μόρια, άρα θα υπάρξει ισορροπία τελικά. Πρέπει να καταλάβετε ότι η επιτάχυνση των διαδικασιών συμφέρει τους πάντες. Το γεγονός ότι έδωσαν τις θέσεις 24 και 25 προφανώς είναι γεγονός συνδεδεμένο με τον νέο, γρήγορο τρόπο μοριοδοτησης, διαφορετικά πιθανότατα θα τις δώσουν σε επόμενο διαγωνισμό.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 19:28 | Υποψήφιος

    Για όσους αγνοούν την ελληνική γλώσσα και τους όρους που χρησιμοποιούνται στο δημόσιο υπάρχουν τα τυπικά προσόντα (δηλαδή τα μεταπτυχιακά, διδακτορικά, προϋπηρεσία, ξένες γλώσσες) και τα απαραίτητα προσόντα (δηλαδή το πτυχίο ή ο βαθμός μιας γραπτής εξέτασης)! Όσοι έχουν τα πρώτα δικαίως προηγούνται αξιοκρατικά χρόνια τώρα για διορισμό στο δημόσιο. Και θα εξακολουθούν να προηγούνται διότι τα απαραίτητα προσόντα τα έχουν όλοι, ακριβώς επειδή είναι απαραίτητα! Θα ξεχάσουμε τα αυτονόητα με όσα λένε κάποιοι για να στηρίξουν αυτό το αντισυνταγματικό άρθρο, μόνο και μόνο διότι είναι η μόνη τους ελπίδα για διορισμό χωρίς προσόντα!
    Και φυσικά ο βαθμός μόνο τυχαίος μπορεί να είναι όταν δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών! Και η τύχη δεν αποτελεί κριτήριο διορισμού!
    Προφανώς δεν ενοχλούνται που γίνεται προσπάθεια για επιλογή συγκεκριμένων επιτυχόντων για διορισμό χωρίς ουσιαστικά κριτήρια, αφού έτσι βολεύονται όλοι όσοι δεν έχουν προσαυξήσεις και άρα ούτε προσόντα!
    Δεν είσαστε σε θέση οι πτυχιούχοι να κρίνετε κανέναν με μεταπτυχιακά και διδακτορικά, διότι δεν έχετε τις γνώσεις για να το κάνετε! Αν τις αποκτήσετε ποτέ, τότε εκφράστε την άποψή σας. Μέχρι τότε όμως όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, όπως λέει ο σοφός λαός μας!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 19:06 | Πόπη

    Μερικοί γράφετε τα ίδια και τα ίδια (απειλές για προσφυγές, αιτιάσεις περί έλλειψης αξιοκρατίας επειδή είναι γνωστές οι βαθμολογίες – λες και χονδρικά δεν είναι πλέον γνωστά και τα προσόντα πλην μικρών ίσως διαφοροποιήσεων, κατηγορίες περί έλλειψης αξιοκρατίας – λες και ο βαθμός σε γραπτή εξέταση δεν είναι αξιοκρατικός – είναι τα πτυχία ξένων γλωσσών που αποκτώνται on line μέσα σε μια εβδομάδα). Όσα λέτε λοιπόν και το υφος σας , προδίδει ότι είστε οι ίδιοι και οι ίδιοι και απλώς αλλάζετε ονόματα..

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 19:04 | Θανάσης

    ΔΙΚΑΙΟ και ΟΡΘΟ να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτης εξετασης.Φυσικα και η εντοπιοτητα. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΆΖΟΝΤΑΙ σε κανένα παζάρι απο τα γνωστά πλεον σε όλους μας. Εξαλλου οι νεοι που δεν προλαβαν να αποκτήσουν επιπρόσθετα ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΔΙΚΗΘΟΥΝ; Έπρεπε να εφαρμοστει απο την πρωτη ωρα. ΑΔΙΚΙΑ ΤΑ ΕΠΙΠΡΌΣΘΕΤΑ ΜΟΡΙΑ σε ενα γραπτο!!!!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 19:45 | Μαριάνθη

    Έχουμε πρόβλημα χρόνου …λύση ….εργαλείο επιλαχόντων για τις θέσεις 24 αύριο κιόλας και τρέχει η διαδικασία άμεσα !

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 18:27 | ΚΟΥΛΑ

    H ταχύτητα των διαδικασιών δεν σημαίνει τίποτα όταν δεν συνοδεύεται από αξιοκρατία, ισότητα και διαφάνεια!!Oχι λοιπόν στην εκ των υστέρων αλλαγή της Νομοθεσίας αναφορικά με τις προσαυξήσεις από τη στιγμή που οι βαθμοί και τα πρόσθετα μόρια είναι ήδη γνωστά!!!!Και ένα παιδί γυμνασίου το γνωρίζει αυτό όχι εσείς που είστε πολιτικοί!!!
    Αρα προφανώς υπάρχει σκοπιμότητα…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 18:15 | ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

    Η κατάργηση των προσαυξήσεων γίνεται αποκλειστικά και μόνο για την επόμενη δική μας προκήρυξη, προφανώς για να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένα συμφέροντα τώρα που οι πίνακες με τους βαθμούς είναι διαθέσιμοι και γνωστοί σε όλους!Ποιους κοροιδεύετε??Οι προσφυγές είναι ήδη έτοιμες!!!Αρκετά υποστήκαμε μ αυτόν τον διαγωνισμό, 17 ερωτήσεις σε όλους, άνοιγμα πλατφόρμας 2 μήνες μετά τη λήξη της προθεσμίας και τώρα αυτό!!Από το 2021 που ψηφίστηκε ο Νόμος μέχρι τον Ιανουάριο του 2024 που υποβλήθηκαν οι αιτήσεις, κάποιος μπορεί να χει πάρει και μεταπτυχιακό και πτυχίο άριστης ξένης γλώσσας!!!!Γιατί τον εξαπατάτε λοιπόν αλλάζοντας τα κριτήρια??Μ αυτόν τον Νόμο προετοιμαστήκαμε με αυτόν θα τελειώσουμε, αλλιώς θα τελειώσετε εσείς!!!Για την ακρίβεια έχετε ήδη τελειώσει αλλά δεν το χετε καταλάβει!!!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 18:17 | ΣΠΥΡΟΣ

    Από τη στιγμή που γνωρίζετε βαθμολογία και πρόσθετα προσόντα, εν ολίγοις την κατάταξη του καθενός, δεν μπορείτε να αλλάξετε τα κριτήρια!!Νομικούς δεν έχετε??Μήπως υπάρχει σκοπιμότητα??Δηλαδή έχετε καθυστερήσει 1,5 χρόνο από τότε που βγήκαν οι βαθμολογίες, οι 2 μήνες έλεγχος των δικαιολογητικών σας πείραξε!!Ποιους κοροιδεύεται??

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 17:24 | Δήμος Χ

    Συμφωνώ με το σχολιο ΑΠΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΝ ΤΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 16:15 | Χαραλαμπάκης

    Υπάρχουν και οι γνωστοί «Ελληναράδες», βαρέως πάσχοντες από το φαινόμενο Dunning-Kruger, οι οποίοι θεωρούν ότι πρέπει να μάθουμε τι σημαίνει αξιοκρατία. Σύμφωνα με αυτούς, «αξιοκρατία σημαίνει να διορίζεται αυτός που έχει τα περισσότερα προσόντα», υπονοώντας και παραλείποντας φυσικά τον άκρως σημαντικό επιθετικό προσδιορισμό «τυπικά». Όσον αφορά τα πραγματικά προσόντα (την αξιοκρατία, δηλαδή), αρκεί να διαβάσει κανείς τα σχόλια όσων υποστηρίζουν τη μοριοδότηση για να καταλάβει τόσο το επίπεδο των πραγματικών προσόντων τους, όσο και την ανύπαρκτη πραγματική αξία των τυπικών προσόντων που επικαλούνται.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 16:11 | Δημητρα

    Είναι ανήθικο να αλλάξουν οι πινακες και ύποπτο τώρα που ξέρουμε και ονοματεπώνυμο.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 16:34 | Γιώτα

    Να συνεχιστεί η μοριοδοτηση των προσόντων ως έχει (βαθμολογία, εντοπιότητα, μεταπτυχιακό, ξένες γλώσσες και εμπειρία). Δεν γίνεται κάποιοι από τους επιτυχόντες να διορίζονται με μοριοδοτηση των προσόντων και κάποιοι άλλοι όχι, ενώ ανήκουμε όλοι στην ίδια «δεξαμενή» επιτυχόντων. ΔΕΝ ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ.Άμεση απορρόφηση των επιτυχόντων του πρώτου γραπτού διαγωνισμού με την ισχύουσα μοριοδοτηση κοινή για όλους και ίση κατανομή των θέσεων ΠΕ Διοικητικού σε όλους τους νομούς της χώρας μιας και μοριοδοτειται η εντοπιότητα όχι μόνο 1 η 2 θέσεις ΠΕ Διοικητικού ιδίως στην παραμεθόριο για να μένουμε στον τόπο μας.
    ΥΓ ευχαριστούμε πολύ που μπορούμε να σχολιάζουμε και να ακούγεται η φωνή μας

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 16:47 | Νέστορας

    Από ότι διαβάζω η πλειοψηφία που σχολιάζει είναι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό οπότε η γνώμη τους έχει να κάνει με το αν τους βολεύει η έξτρα μοριοδοτηση η όχι.Εγω που δεν εχω πάρει μέρος στον διαγωνισμό και το βλέπω σαν απλός φορολογούμενος πολίτης θέλω να πω ότι φορτωνομαστε που φορτωνομαστε δημόσιους υπαλλήλους…. τουλάχιστον ας είναι οι καλύτεροι δυνατοί.Φανηκε άλλωστε η ανικανότητα τους όταν ολόκληρος ΑΣΕΠ αναγνωρίζει ότι είναι ανίκανος να κάνει την δουλειά του(δημόσιοι υπάλληλοι καθώς) και θέλει να αλλάξει νόμο λόγο συντομίας χρόνου…Ελλάδα το μεγαλείο σου.Συν ότι είναι άδικο και παραλογο να αλλάζεις τους όρους ενός διαγωνισμό στην μέση.Το λοιπόν.Οσο περισσότερα προσόντα έχει κάποιος τόσο λιγότερο ανίκανος θα είναι…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 15:49 | Αριστοφάνης

    Έτος: 2024
    Χώρα: Ελλάδα
    Θέμα: Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών

    1. Μη τήρηση των τυπικών προϋποθέσεων: Στη συντριπτική πλειοψηφία των μεταπτυχιακών προγραμμάτων, οι αιτούντες γίνονται αποδεκτοί ανεξάρτητα από τα προσόντα τους. Καμία από τις ελάχιστες τυπικές προϋποθέσεις που διαφημίζονται δεν τηρείται στην πράξη. Υπάρχουν φοιτητές με προπτυχιακούς τίτλους που έχουν μέσο όρο βαθμολογίας 6 ή με πολύ κακή γνώση Αγγλικών, παρά τη φαινομενική απαίτηση για πιστοποιητικό επιπέδου πολύ καλής γνώσης. Οι συμμετέχοντες συχνά δεν διαθέτουν ούτε τις βασικές δεξιότητες που αναμένει κανείς από έναν μεταπτυχιακό φοιτητή, όπως είναι ο στοιχειώδης ψηφιακός αλφαβητισμός.

    2. Επιφανειακή παρακολούθηση: Η «μικτή διδασκαλία», η οποία υποτίθεται ότι συνδυάζει δια ζώσης και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καταλήγει σχεδόν αποκλειστικά στην εξ αποστάσεως μορφή. Η συμμετοχή πολλών φοιτητών είναι καθαρά τυπική: παρακολουθούν μαθήματα έχοντας ανοιχτούς τους υπολογιστές τους χωρίς ουσιαστική αλληλεπίδραση ή απουσιάζουν τελείως από την εκπαιδευτική διαδικασία (συχνά καταγράφεται και «χέι-χοπ» με τα παιδιά τους στις κάμερες).

    3. Ανεπαρκής αξιολόγηση: Γρατπές εξετάσεις δεν διεξάγονται. Οι «αξιολογήσεις» βασίζονται κυρίως σε παραδόσεις εργασιών, οι οποίες δεν είναι τίποτε περισσότερο από κακές απομιμήσεις ερευνητικών δημοσιεύσεων, βρεφικού επιπέδου. Η βασική γνώση του Microsoft Word αρκεί για την «εκπόνηση» τους. (Βέβαια το 90% των φοιτητών δεν γνωρίζουν καν να καταγράφουν τις αναφορές που χρησιμοποίησαν. Και ούτε θα μάθουν ποτέ)

    Αναθέσεις εργασιών σε φροντιστήρια: Πολλά «διαδικτυακά φοιτητικά φροντιστήρια» προσφέρουν υπηρεσίες συγγραφής ακόμα και διδακτορικών διατριβών. (Αποδεικνύεται εύκολα με μια σχετική αναζήτηση στη γραμμή αναζήτησης του Google).

    Αυτά τα φαινόμενα δεν περιορίζονται σε ιδιωτικά πανεπιστήμια ή σε ιδρύματα του εξωτερικού. Πρόκειται για μια πραγματικότητα που συναντάται σε δημόσια ελληνικά πανεπιστήμια, όπου μόνο τα προγράμματα που προσφέρονται δωρεάν και έχουν μεγάλη ζήτηση φαίνεται να διατηρούν κάποια αξιοπιστία.

    Καλώ το ελληνικό κράτος να διενεργήσει έναν ουσιαστικό και οργανωμένο έλεγχο στα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί. Επίσης, εάν το ελληνικό κράτος αδυνατεί να επιλύσει αυτή την κατάσταση, θα ήταν σκόπιμο να ενημερωθούν τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα για την ακαδημαϊκή δυστοπία που επικρατεί. (Αλήθεια, γνωρίζετε κάποιες από τις μεθοδεύσεις ή τεχνικές με τις οποίες ένα ελληνικό πανεπιστημιακό ίδρυμα κατατάσσεται εκεί που κατατάσσεται στην παγκόσμια λίστα κατάταξης? – Εσείς που είστε πνιγμένοι στον κόσμο της εσωστρέφειας και διαφημίζετε τα χάλια σας χωρίς καν να το αντιλαμβάνεστε).

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 13:22 | Ηλιας

    Σωστη η κατευθυνση του αρθρου. Να εφαρμοστει αμεσα και ορθα κανατε και το σκεφτηκατε.
    Διαγωνιστηκαμε σε ΓΡΑΠΤΟ διαγωνισμο, που λιγη σημασια ειχαν τα επιπροσθετα προσοντα. Δεν ειναι τυχη ο βαθμος στη γραπτη εξεταση που λανθασμενα ανεφερε καποιος πιο κατω. Ειναι ΤΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 13:58 | >.

    Καλησπέρα σε όλους!

    Πιστεύω ακράδαντα πως όλο το πρόβλημα δημιουργείται εξαιτίας του επόμενου γραπτού διαγωνισμού. Δεν διαφωνώ με το να διενεργηθεί μέσα στο 2025, αλλά προς τα τέλη αυτού π.χ. τον Νοέμβριο και οι θέσεις του 2025 να δοθούν στους προπερυσινούς επιτυχόντες. Όσες θέσεις δεν καλυφθούν να ενταχθούν στην επόμενη προκήρυξη. Έτσι, το Α.Σ.Ε.Π. θα έχει όλον τον χρόνο ώστε να κάνει σωστά τις αναπληρώσεις και να καλέσει όσους χρειαστεί μέχρι οι θέσεις που προκηρύχθηκαν γι’ αυτόν τον διαγωνισμό να δοθούν σε αυτόν τον διαγωνισμό. Δεν είναι σωστό στη δεύτερη αναπλήρωση να χάνεται η θέση μόνο και μόνο επειδή πιέζει ασφυκτικά ο επόμενος διαγωνισμός. Οι επόμενοι συμμετέχοντες μπορούν να περιμένουν όπως περιμένουμε κι εμείς στωικά δυο χρόνια. Αναφερόμαστε σε προκήρυξη του 2022 και ενώ σε λίγο θα υποδεχτούμε το 2025 απειροελάχιστοι έχουν τοποθετηθεί στις θέσεις τους (ΤΕ). Εφόσον οι θέσεις του 2025 θα δοθούν στους επιτυχόντες του 2022 για ποιο λόγο η νέα δεξαμενή να βγει τον Μάη για παράδειγμα; Προς τι η βιασύνη; Από τον Ιούλιο οι οριστικοί πίνακες ακόμη δεν έχουν αναρτηθεί. Γιατί ως προς αυτό δεν υπάρχει η αντίστοιχη βιασύνη;

    Προτείνω καθυστέρηση του επόμενου διαγωνισμού καθώς αυτό θα έλυνε με απλό και επαρκή τρόπο το όλο πρόβλημα που έχει ανακύψει. Η Δ.Ε.Θ. είναι μια πολύ καλή ευκαιρία ώστε να γίνουν επίσημες τοποθετήσεις και να μπει ένα τέλος τόσο στην παραφιλολογία του διαδικτύου όσο και στην αγωνία των επιτυχόντων.

    Ευχαριστώ πολύ όσους φτάσατε μέχρι αυτό το σημείο του κειμένου μου.
    Καλό διορισμό!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 13:07 | Υποψήφια

    Όσοι διοριστέοι ονειρεύονται να μπορούν να διεκδικήσουν μια δεύτερη θέση στον ίδιο διαγωνισμό 2Γ στις επόμενες προκηρύξεις, ας καταλάβουν επιτέλους ότι τέτοιες νοοτροπίες μας οδήγησαν σε τεράστιες καθυστερήσεις και θέσεις κενές στο δημόσιο για χρόνια! Όλοι οι επιτυχόντες έχουν τα ίδια δικαιώματα, δηλαδή να αποκτήσουν μια και μόνο θέση στο πλαίσιο του ίδιου διαγωνισμού! Όπως ακριβώς συμβαίνει με τους εκπαιδευτικούς. Κανένα δικαίωμα δεν έχουν οι υψηλόβαθμοι να μπορούν να διαλέγουν θέσεις ανάμεσα σε διαφορετικές προκηρύξεις! Αυτή ακριβώς είναι η αιτία πολλών δεινών στη λειτουργία του δημοσίου! Εξαιτίας όλων αυτών που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο, τιμωρούνται όλοι οι υπόλοιποι με τις νέες διατάξεις!
    Καιρός να τιμωρηθούν μόνο αυτοί που φταίνε! Αν δεν θέλουν να πάνε σε μια θέση να μην τη δηλώσουν! Ποινές αποκλεισμού παντού από χθες!

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 12:04 | Υφυπουργός

    Μπράβο στον σχολιαστή από κατω με Όνομα Παναγιώτης. Όπως τα περιγράφει είναι η κα Υφυπουργός που τότε ήταν Γενική Γραμματέας έλεγε στον κόσμο ένα σωρο ψέμματα και είναι στη θέση της. Λίγη ντροπή παραιτηθείτε και αναλάβετε τις ευθύνες σας για το επιτελικό αυτό μπάχαλο.

    8 Σεπτεμβρίου 2024, 08:52 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μόνιμος ΣύνδεσμοςEίναι πράγματι εκπληκτικό και προφανώς δεν συμβαίνει σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα!! Νομοθετείτε με βάση την ανεπάρκεια και την ανικανότητά σας!!Εσείς ευθύνεστε για την όλη καθυστέρηση της διαδικασίας και θέλετε να την πληρώσουν οι επιτυχόντες καταργώντας τις προσαυξήσεις εν μέσω της διαδικασίας των προκηρύξεων. Να σας υπενθυμίσω ότι για την όλη καθυστέρηση ευθύνεστε εσείς και μόνο και δεν θα την πληρώσουμε εμείς. Γιατί ενώ οι βαθμοί είχαν βγει από τον Μάιο βγάλατε προκήρυξη για ΠΕ τέλη Δεκεμβρίου??Εν συνεχεία δώσατε 2 παρατάσεις για την υποβολή των αιτήσεων λόγω προβλημάτων της πλατφόρμας του ΑΣΕΠ και 2 μήνες μετά, άκουσον άκουσον, ανοίξατε ξανά την πλατφόρμα για διορθώσεις των αιτήσεων. Δείξτε μου μία χώρα που συμβαίνουν αυτά!!!!Ο νόμος για τον Πανελλήνιο διαγ είχε βγει από το 2021 γιατί η πλατφόρμα του ΑΣΕΠ δεν ήταν έτοιμη??Ποιος ευθύνεται λοιπόν για τις καθυστερήσεις??Αντί να παραιτηθούν οι υπαίτιοι, τους αφήνετε στη θέση τους και τιμωρείτε….εμάς. Οσο για τον κ. Βορίδη που έλεγε ότι 9/2023 θα είμαστε διορισμένοι τι να πω??ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!Και το να λαμβάνεις μέρος σε έναν διαγ με συγκεκριμένους όρους και μετά να τους αλλάζεις, επίσης ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ είναι!!! Η ουσία είναι μία!!!Κάνατε έναν διαγ για να τον χρησιμοποιήσετε προεκλογικά ενώ δεν ήσασταν έτοιμοι και μετά τρέχετε να διορθώσετε τις δικές σας αστοχίες εις βάρος μας. Δεν θα σας περάσει. Και στα δικαστήρια θα σας σύρουμε και θα σας μαυρίσουμε..για μάθετε να μην συμπεριφέρεστε σε ανθρώπους που κοπιάσανε και σας πιστέψανε, σαν να είναι σκουπίδια…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 12:14 | Κωστας

    Παρόλο που το άρθρο κινείται προς την σωστή κατεύθυνση όσον αφορά την ενίσχυση της μοριοδοτησης της εντοπιοτητας γιατι παρατηρείται το φαινόμενο πολλοί υποψήφιοι που κσταλαμβανουν θέσεις σε νησιωτικες περιοχες ή μικρούς δήμους να επιδιώκουν να αποχωρούν από τις θέσεις αυτες με την συμπλήρωση της διετίας με αποτελεσμα να μένουν πάντα οι υπηρεσίες σε αυτές τις περιοχές υποστελεχωμενες δεν πρέπει να ισχύσει από αυτόν τον διαγωνισμό αλλά από επόμενους. Επίσης αν καλυφθούν οι θέσεις του 2025 από αυτό το διαγωνισμό είναι άδικο για υποψήφιους που έχουν συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία και έχουν διοριστεί σε κάποια θέση να μην μπορούν να συμμετέχουν και στις θεσεις αυτες που θα μπορούσαν να τις καταλάβουν βάση του βαθμού τους επειδή δεν είχε προβλεφθεί στην αρχική προκηρυξη η κατανομή τους. Ορθοτερο είναι να δοθεί ή δυνατότητα να διεκδικηθουν από αυτούς και οι θέσεις του 2025 ή τουλάχιστον να μην υπόκεινται στον τριετή αποκλεισμό λόγω της μη αποδοχής τους στις ήδη δηλωθεισες θεσεις. Σε κάθε περίπτωση το δίκαιο είναι για τον ίδιο διαγωνισμό να υπάρχει η δυνατότητα να διεκδικηθουν όλες οι θέσεις από τους υποψήφιους.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 11:53 | ΑΝΝΑ

    Από τη στιγμή που από την έκδοση των προσωρινών αποτελεσμάτων και μετά έχουν δημοσιοποιηθεί τα ονόματα των επιτυχόντων μαζί με τη συνολική βαθμολογία τους (γραπτός συν πρόσθετα προσόντα), υπάρχει ο κίνδυνος, με την κατάργηση της προσμέτρησης της μοριοδότησης των πρόσθετων προσόντων, να προκύψουν κατηγορίες για εύνοια συγκεκριμένων προσώπων. Αδίκως ή όχι προκύψουν οι κατηγορίες, δεδομένου ότι στην Ελλάδα ζούμε, θα υπάρχει πάντα η υποψία ότι τα αποτελέσματα τροποποιήθηκαν υπέρ συγκεκριμένων προσώπων, υπονομεύοντας την αξιοπιστία και του ΑΣΕΠ και του αρμόδιου υπουργείου.

    Γενικότερα ωστόσο, η λογική είναι ο δημόσιος τομέας να προσελκύσει άτομα ικανά να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες της κοινωνίας. Η εργασιακή εμπειρία, οι μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί τίτλοι και οι ξένες γλώσσες αποτελούν ως έναν βαθμό ένδειξη ότι οι υποψήφιοι θα συνεισφέρουν θετικά στις απαιτήσεις του δημοσίου. Άδικο δεν είναι να στερηθεί το δημόσιο από τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά για χάρη μιας υποτιθέμενης επιτάχυνσης των διαδικασιών πρόσληψης; Διαδικασίες οι οποίες κινδυνεύουν εκ των πραγμάτων να επιβραδυνθούν αν εκκινήσουν δικαστικές ενέργειες εκ μέρους των υποψηφίων που ζημιώνονται με το εν λόγω σχέδιο νόμου.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 10:23 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Αφού θέλετε οι προσλήψεις να γίνονται γρήγορα γιατί βγάζετε προκηρύξεις Κ (πρόσφατα 5Κ/2024) και δεν παίρνεται από τους επιτυχόντες του γραπτού διαγωνισμού. Από το 2021 που ψηφίστηκε ο νόμος για την κάλυψη των θέσεων με γραπτό διαγωνισμό ώστε όλα να γίνονται γρήγορα και αξιοκρατικά, φθάσαμε στο 2024 και στην ουσία ακόμη δεν έχουν γίνει προσλήψεις των επιτυχόντων του πρώτου γραπτού διαγωνισμού. Σταματήστε την κοροϊδία κοιτάξτε να απλοποιήσετε τα πράγματα, σταματήστε την έκδοση προκηρύξεων Κ και δώστε όχι μόνο τις θέσεις του 2024 και 2025 αλλά και του 2026 στους επιτυχόντες του πρώτου γραπτού διαγωνισμού τους οποίου κοροϊδεύετε εδώ και χρόνια.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 10:22 | Vasilis

    Θεωρώ πως η πρόταση είναι σε κάθε επίπεδο άδικη και ειδικά για εκείνους που στις προηγούμενες προκυρήξεις βρέθηκαν σε χαμηλότερη προτίμηση επειδή δεν είχαν προσαυξήσεις.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 08:52 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Eίναι πράγματι εκπληκτικό και προφανώς δεν συμβαίνει σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα!! Νομοθετείτε με βάση την ανεπάρκεια και την ανικανότητά σας!!Εσείς ευθύνεστε για την όλη καθυστέρηση της διαδικασίας και θέλετε να την πληρώσουν οι επιτυχόντες καταργώντας τις προσαυξήσεις εν μέσω της διαδικασίας των προκηρύξεων. Να σας υπενθυμίσω ότι για την όλη καθυστέρηση ευθύνεστε εσείς και μόνο και δεν θα την πληρώσουμε εμείς. Γιατί ενώ οι βαθμοί είχαν βγει από τον Μάιο βγάλατε προκήρυξη για ΠΕ τέλη Δεκεμβρίου??Εν συνεχεία δώσατε 2 παρατάσεις για την υποβολή των αιτήσεων λόγω προβλημάτων της πλατφόρμας του ΑΣΕΠ και 2 μήνες μετά, άκουσον άκουσον, ανοίξατε ξανά την πλατφόρμα για διορθώσεις των αιτήσεων. Δείξτε μου μία χώρα που συμβαίνουν αυτά!!!!Ο νόμος για τον Πανελλήνιο διαγ είχε βγει από το 2021 γιατί η πλατφόρμα του ΑΣΕΠ δεν ήταν έτοιμη??Ποιος ευθύνεται λοιπόν για τις καθυστερήσεις??Αντί να παραιτηθούν οι υπαίτιοι, τους αφήνετε στη θέση τους και τιμωρείτε….εμάς. Οσο για τον κ. Βορίδη που έλεγε ότι 9/2023 θα είμαστε διορισμένοι τι να πω??ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ!!!Και το να λαμβάνεις μέρος σε έναν διαγ με συγκεκριμένους όρους και μετά να τους αλλάζεις, επίσης ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ είναι!!! Η ουσία είναι μία!!!Κάνατε έναν διαγ για να τον χρησιμοποιήσετε προεκλογικά ενώ δεν ήσασταν έτοιμοι και μετά τρέχετε να διορθώσετε τις δικές σας αστοχίες εις βάρος μας. Δεν θα σας περάσει. Και στα δικαστήρια θα σας σύρουμε και θα σας μαυρίσουμε..για μάθετε να μην συμπεριφέρεστε σε ανθρώπους που κοπιάσανε και σας πιστέψανε, σαν να είναι σκουπίδια…

  • 8 Σεπτεμβρίου 2024, 00:08 | Μαριάνθη

    Και εστω ότι δεν θα μετρηθούν τα πρόσθετα προσόντα , στη περίπτωση ισοβαθμίας ποιος θα πάρει τη θέση και με ποια κριτήρια;με αλφαβητική σειρά;με ημερομηνία αίτησης;με βαθμό πτυχίου;με κλήρωση;για πείτε μας ποιο είναι το κριτήριο ανάμεσα σε δύο που θα εξεταστεί για να μας δώσει τον καλύτερο;τι έχετε προβλέψει για αυτό;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 23:01 | Ε.

    Οι μόνοι που ωφελούνται από μια τέτοια φωτογραφική διάταξη είναι όσοι δεν έχουν τυπικά προσόντα αλλά είχαν την τύχη να πάρουν υψηλό βαθμό στην εξέταση! Η πιο σύντομη οδός βέβαια θα ήταν μια κλήρωση ανάμεσα στους επιτυχόντες την επόμενη μέρα των εξετάσεων! Έτσι; Όπως καταλαβαίνετε η ταχύτητα των διαδικασιών δεν σημαίνει τίποτα όταν δεν συνοδεύεται από αξιοκρατία, ισότητα και διαφάνεια!
    Δεν είχαμε σοβαρές εξετάσεις τύπου ΕΣΔΔΑ για να λέτε ότι είναι αξιοκρατικός ένας διορισμός που δεν λαμβάνει υπόψη τα επιπλέον προσόντα που κάποιοι επιτυχόντες έχουν! Ο βαθμός σας τυχαίος είναι, χωρίς αρνητική βαθμολογία! Το λεξικό σίγουρα το χρειάζεστε αν και δεν είμαι βέβαιη ότι γνωρίζετε να το χρησιμοποιήσετε! Αν δεν σας νοιάζει που μπροστά στα μάτια σας γίνεται επιλογή συγκεκριμένων ατόμων για διορισμό με την αλλαγή των όρων του 2Γ και με τους βαθμούς όλων ήδη γνωστούς, τουλάχιστον μην γράφετε ανακρίβειες λόγω προσωπικού συμφέροντος για έννοιες που δεν έχετε ιδέα τι σημαίνουν! Αν έχετε μόνο ένα πτυχίο δεν πρέπει να προηγηθεί ο διορισμός σας εις βάρος άλλων με μεταπτυχιακά και διδακτορικά που δεν καταφέρατε εσείς να αποκτήσετε! Το πτυχίο και ο τυχαίος βαθμός σας καμία αξία δεν έχουν! Αν δεν το καταλαβαίνετε τώρα, θα το καταλάβετε με τις καθυστερήσεις που θα σημειωθούν λόγω των προσφυγών! Κερδισμένοι με αυτόν τον αντισυνταγματικό νόμο δεν πρόκειται να βγείτε! Λυπάμαι!

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 23:43 | ΜΑΡΙΑ

    Επίσης στην προσπάθεια επιτάχυνσης των διαδικασιών του ΑΣΕΠ θα βοηθούσε να τηρηθεί ο Νόμος 4765-15/1/21 ο οποίος ορίζει όλες οι προσλήψεις στις κατηγορίες: ΠΕ, ΤΕ, ΕΕΠ (για ΔΕ δεν έχει διεξαχθεί ακόμη αντίστοιχος γραπτός διαγωνισμός) να γίνονται από τους επιτυχόντες 2Γ/2022, τα δικαιολογητικά των περισσοτέρων έχουν ήδη ελεγχθεί από προηγούμενες προκηρύξεις (1ΓΒ, 2ΓΒ και 3ΓΒ) και να σταματήσουν να εκδίδονται προκηρύξεις τύπου Κ (πρόσφατο παράδειγμα η 5Κ/2024).

    Nόμος 4765-15/1/21, Άρθρο 7:
    “Άρθρο 7 Διαδικασίες πλήρωσης θέσεων μόνιμου προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου στον δημόσιο τομέα
    1. Η πλήρωση των θέσεων μόνιμου προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου των φορέων της παρ. 1 του άρθρου 2 πραγματοποιείται με: α) πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό για Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) και προσωπικό κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε., Δ.Ε. ή β) με σειρά προτεραιότητας, βάσει προκαθορισμένων και αντικειμενικών κριτηρίων για θέσεις μόνιμου προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου για άτομα με αναπηρίες, θέσεις κατηγορίας Υ.Ε. και θέσεις μόνιμου προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου που καθορίζονται με Πράξεις Υπουργικού Συμβουλίου.”

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 22:00 | Ρουλα

    Πιστεύω πως είναι άδικο να διεξαχθεί 2ος διαγωνισμός για τους υπόλοιπους επιτυχόντες της 2Γ/2022 καθώς κάποιοι στηριζόμενοι σ’αυτο και πονηρά σκεπτόμενοι δεν δήλωσαν θέσεις μακριά από την κατοικία τους με αποτέλεσμα στην δεύτερη προσπάθεια να βρεθούν σε θέση που τους βολεύει αφού δεν θα υπάρχουν πολλοί υποψήφιοι που θα τις διεκδικήσουν

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 20:22 | Ευαγγελία Ματθαίου

    Φυσικά και η λογική επιτάσσει το αυτονόητο: Εξάντληση των επιτυχόντων από την πολυδιαφημιζόμενη ‘δεξαμενή’! Υπάρχουν πίνακες επιτυχόντων για όλες τις ειδικότητες που μπορούν να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες χωρίς την άμεση διενέργεια νέου διαγωνισμού ακρβού τόσο σε κόστος όσο και σε χρόνο.
    Όσον αφορά στη μοριόδοτηση των πρόσθετων προσόντων, δεν θα γίνει έλεγχος για τον βασικό τίτλο σπουδών, για την κατοχή διπλώματος γνώσης χειρισμού Η/Υ και ξένης γλώσσας όπως απαιτούν οι περισσότερες θέσεις; Δηλαδή το χάσιμο χρόνου θα είναι στην εξέταση της εμπειρίας και στα μεταπτυχιακά-διδακτορικά κλπ όπου ειδικά στις κατηγορίες ειδίκευσης υπάρχει και συνάφεια;Και μάλιστα να λάβουμε υπόψη ότι τα παραπάνω ήδη εξετάστηκαν πρόσφατα, οι ίδιοι άνθρωποι θα κάνουμε αιτήσεις και σε μικρότερο μέγεθος..

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 20:23 | Αγγελική

    Δηλαδή, τι πιστεύετε μερικοί ότι προκειμένου να μοριοδοτηθουν προϋπηρεσίες άσχετες, (είδαμε σερβιτόρους που πριμοδοτουνται για διοικητικές θέσεις), μεταπτυχιακά πολλές φορές αμφιβόλου ποιότητας και πτυχία ξένων γλωσσών που αποκτουνται σε 15 ημέρες, θα κάνουν πάλι τα αποτελέσματα να βγουν μετά από (πολλούς) μήνες και οι διοριστεοι θα προσλαμβάνονται έναν χρόνο μετά τις αιτήσεις; Ποιος ωφελείται από αυτό; Το κράτος;Οι πολίτες;Οι διοριστεοι;Απολυτως κανένας! Εξάλλου, όλοι έχουμε κάποια μόρια και θα τα χάσουμε, ουσιαστικά οι μεταβολές για τους περισσότερους θα είναι μικρές. Οι περιπτώσεις που ευνοούνται πολυ ή ζημιώνονται πολυ είναι λίγες. Τώρα για την αξιοκρατία που επικαλείστε, το πιο αξιοκρατικό κριτήριο είναι ο βαθμός των εξετάσεων. Η ουσία του νομοσχεδίου είναι, και αυτό πρέπει να μας χαροποιεί, ότι οι θέσεις θα είναι περισσότερες και οι διαδικασίες ταχύτερες.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 19:17 | Κυριακος

    Αλήθεια,πόσο δίκαιο είναι να μην διορίζονται επιτυχόντες και να διορίζονται χιλιάδες με κ εκτός διαγωνισμού;
    Διορισμός όλων των επιτυχόντων
    Κανένας κόφτης
    Καμία αλλαγή στη μοριοδοτηση

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 19:10 | Γιάννης

    Οι θέσεις του 2024 στους επιτυχόντες της 2Γ/2022 οι θέσεις του 2025 στους επιτυχόντες του νέου γραπτού διαγωνισμού στον οποίο να μετράνε μόνο τα γραπτά και τίποτα άλλο ούτε εντοπιότητα ούτε διδακτορικό ούτε μεταπτυχιακό ούτε ξένες γλώσσες και προϋπηρεσία. Άμεσα νέος γραπτός διαγωνισμός όπως λέει ο νόμος δηλαδή κάθε 2 χρόνια…δεν θα περιμένουμε χρόνια … υπάρχουν και άλλοι που θέλουν να διοριστούν μόνο με γραπτό διαγωνισμό.. άμεσα νέος γραπτός διαγωνισμός… κανένας να μην διοριστεί στις πλάτες μας …

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 19:43 | Tasos

    Πολύ σωστό το συγκεκριμένο άρθρο και κυρίως δίκαιο.
    Έπρεπε πάση θυσία να δοθούν οι θέσεις 24-25 στους επιτυχόντες 2Γ για τον διορισμό σχεδόν όλων. Όπως επίσης ότι έστω και προσωρινά διορθώνεται η αδικία με την έξτρα μοριοδοτηση των τυπικών προσόντων. Όσοι μιλάτε για κατάργηση του συγκεκριμένου άρθρου να ξέρετε ότι αν γίνει θα χάσουμε σίγουρα τις θέσεις του 25 καθώς δεν βγαίνει αλλιώς χρονικά για να έχουμε διοριστεί όλοι έως τις αρχές του νέου έτους ή λίγο αργότερα καθώς τα προσωρινά και οριστικά θα βγουν σχεδόν αμέσως μόνο με την κατάταξη της βαθμολογίας.
    Συμπέρασματικα εγώ θα προτείνω την εφαρμογή του άρθρου όπως ακριβώς είναι αλλά και την επέκταση του σε μελλοντικούς γραπτούς διαγωνισμούς κυρίως γιατί είναι δίκαιο.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 19:06 | ΣΤΑΥΡΟΣ

    Μπραβο αυτο ειναι το σωστο ,γραπτος διαγωνισμος σημαινει αξιολογηση μονο στα γραπτα ,ετσι εχουν και ελπιδες οι πιο νεοι σε ηλικια,για ποια προυπηρεσια μιλαμε εγω πηρα 4 μοναδες ως σουβλατζης

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 18:06 | Ανδρονίκη

    Η παράγραφος 3 είναι πραγματικά άδικη. Η δεξαμενή των επιτυχόντων πρέπει να εξαντληθεί. Εφόσον οι θέσεις προκηρύχθηκαν για τους επιτυχόντες 2Γ/2022 πρέπει να παν σε αυτούς.Ολες οι αναπληρώσεις να γίνονται από αυτούς κ όχι μόνο μέχρι 2 επιλαχόντες.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 18:28 | Αναστάσιος Αργυρόπουλος

    Καλησπέρα σας,

    Θέλω να εκφράσω τη θέση μου για το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο για τις προσλήψεις στο Δημόσιο. Ως επιτυχών του γραπτού διαγωνισμού που διεξήχθη το Μάρτιο του 2023 θεωρώ άδικο ότι επιχειρείται μια προσπάθεια να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης όσον αφορά την κατάταξη των επιτυχόντων στις διάφορες θέσεις του δημοσίου. Με αυτό τον τρόπο και λαμβάνοντας υπόψη ότι ήδη στις προκηρύξεις 2ΓΒ και 3Γβ λαμβάνονταν υπόψη στη σειρά κατάταξης των υποψηφίων και τα τυπικά προσόντα όπως π.χ. μεταπτυχιακό, διδακτορικό και ξένες γλώσσες δημιουργείται μια ανισότητα ανάμεσα στους υποψηφίους για κάλυψη των κενών θέσεων στο δημόσιο. Επειδή το σύνταγμα μας αναφέρει ρητά την ίση μεταχείριση όλων των πολιτών πρέπει αυτό και να εφαρμόζεται.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 16:06 | Φ. Α.

    Συμφωνώ από με το σχόλιο του/της «user8889».

    Όσοι παραθέτουν σαν επιχείρημα ότι δεν πρέπει να μετρούν τα μεταπτυχιακά καθώς ενδέχεται (!) να είναι άσχετα με το αντικείμενο μιας θέσης, τι ακριβώς υποστηρίζουν; Ότι η σωστή απάντηση για το αν «ισιώνω ή πλέκω το τσουρέκι» είναι πιο επαρκής και αξιόπιστη για να αξιολογήσει αν κάποιος θα είναι ένας καλός π.χ. πολιτικός μηχανικός; Αν οι εξετάσεις αφορούσαν στο αντικείμενο της κάθε ειδικότητας τότε, ναι, ας μετρούσε μόνο ο γραπτός διαγωνισμός καθώς σημασία θα είχε το αν κατέχει κανείς τις γνώσεις και όχι από που και πως τις απέκτησε (εννοώντας με μεταπτυχιακό ή όχι). Όμως, ο πολιτικός μηχανικός π.χ. δεν αξιολογήθηκε για τις γνώσεις που έχει πάνω στο αντικείμενό του και τι μπορεί να προσφέρει στο δημόσιο. Οι παραπάνω ερωτήσεις μπορούν κάπως να αξιολογήσουν αν υπάρχει μια υποτυπώδης κριτική & συνδυαστική σκέψη, όμως δεν μπορούν να αξιολογήσουν στην ουσία τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα χρειάζονται σε καθημερινή βάση. Για ποιο λόγο χαρακτηρίζετε όμως μόνο τα μεταπτυχιακά «άσχετα»; Ίσα ίσα που τα μεταπτυχιακά κατά 99% είναι συνέχεια του βασικού τίτλου σπουδών και δεν είναι καθόλου άσχετα. Και με τις πιθανότητες να το δούμε το θέμα, ένα μεταπτυχιακό είναι πολύ πιο πιθανό να είναι σχετικό με τη θέση από το «φαράσι & νεροπίστολο».

    Το ΑΣΕΠ ποτέ δεν υποστήριξε ότι όλο αυτό γίνεται για τη δικαιοσύνη του πράγματος. Υποστήριξε ότι γίνεται για την επίσπευση των διαδικασιών. Το ίδιο το ΑΣΕΠ δεν ακυρώνει για πάντα τις προσαυξήσεις, αλλά μόνο για τις θέσεις του 2024 και του 2025. Κι εκεί είναι το άδικο. Επομένως, να προσπαθήσετε να αποκτήσετε κανένα μεταπτυχιακό διότι θα το βρείτε μπροστά σας στον επόμενο διαγωνισμό. Κατανοώ ότι ο καθένας προσπαθεί να προωθήσει την ατζέντα που τον ευνοεί, αλλά τουλάχιστον να γίνεται μια υποτυπώδης προσπάθεια βάσιμης επιχειρηματολογίας.

    Κλείνοντας, θα ευχηθώ σε όλους ανεξαιρέτως καλό διορισμό. Ακόμη και σε εκείνους που δεν απάντησαν σωστά σε εκείνη την ερώτηση με τη στρουθοκάμηλο.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 16:14 | Nik

    Ορθή η συγκεκριμένη διάταξη με βαση τη βαθμολογία και την εντοπιότητα. Ο διαγωνισμός είναι γραπτός και μόνο.Όλοι ξέρουμε πώς προκύπτουν επιστήμονες με ένα δύο και τρία μεταπτυχιακά – διδακτορικά εν μια νυκτί. Επίσης η μοριοδοτηση της εμπειρίας θα βοηθήσει τους υποψηφίους που θα κάτσουν 5 χρόνια στην υπηρεσία τους και θα πάρουν σύνταξη.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 15:37 | επιτυχ. 2Γ

    Κάποιοι χρειάζονται λεξικό για να καταλάβουν την έννοια της αξιοκρατίας και της ίσης μεταχείρισης των επιτυχόντων! Πτυχιούχοι που δεν γνωρίζουν ελληνικά, δεν μπορούν να διαβάσουν ένα ΦΕΚ ή να κάνουν μια αίτηση, θέλουν να διοριστούν σε διοικητική θέση στο δημόσιο!
    Αξιοκρατία σημαίνει ότι διορίζεται αυτός που έχει τα περισσότερα προσόντα.
    Ίση μεταχείριση σημαίνει ίδια δικαιώματα όλων των επιτυχόντων του 2Γ, στον οποίο ανήκουν οι προκηρύξεις 1ΓΒ/2ΓΒ/3ΓΒ και οι επόμενες με τις θέσεις 24-25!
    Όλα τα υπόλοιπα είναι αντισυνταγματικά και παράνομα και οδηγούν σε φωτογραφικούς διορισμούς συγκεκριμένων επιτυχόντων χωρίς προσόντα, εφόσον οι βαθμοί όλων μας είναι πλέον γνωστοί! Οι βαθμοί που αποκτήθηκαν τυχαία κατά 50%. Από πότε η τύχη είναι κριτήριο διορισμού; Από πότε ένα πτυχίο είναι προσόν και όχι απαραίτητο προσόν; Όποιοι δεν καταλαβαίνουν τη διαφορά, ας επιστρέψουν τα πτυχία τους! Και όλα αυτά βέβαια αποκλειστικά και μόνο για την επόμενη δική μας προκήρυξη, έτσι για να εξυπηρετηθούν συγκεκριμένα συμφέροντα τώρα που οι πίνακες με τους βαθμούς είναι διαθέσιμοι σε όλους!

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 15:35 | Γιάννης

    Οι προσλήψεις να γίνουν με τους ίδιους όρους που ξεκίνησε ο γραπτός διαγωνισμός όλοι δήλωσαν τις θέσεις τους με δεδομένη κατάταξη δύο χρόνια μπορεί κάποιος να έκανε μεταπτυχιακό ή ξένη γλώσσα σύμφωνα με συγκεκριμένα δεδομένα και συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο που υπήρχε αν θέλουν να μην μετράνε τα τυπικά προσόντα ας το εφαρμόσουν από τον επόμενο γραπτό διαγωνισμό… οτιδήποτε άλλο είναι άδικο … επειδή το κράτος δεν μπορεί να προσχωρήσει σε γρήγορους διορισμούς δεν θα την πληρώσουμε εμείς… αυτά όλα είναι απόδειξη της προχειρότητας που μας διακατέχει σαν χώρα…αν όντως το κράτος βιαζόταν θα μπορούσε να ενισχύσει τον ΑΣΕΠ με 50 υπαλλήλους σοχ για 8 μήνες ώστε να βοηθήσουν στην άμεση έκδοση αποτελεσμάτων κτλ… τόσες απευθείας αναθέσεις κάνουν για 50 άτομα που θα τους βοηθούσαν δεν θα έπεφτε έξω το κράτος…το αστείο της υπόθεσης είναι ότι μας δουλεύουν μέσα στα μούτρα μας …. δηλαδή οι διορισμοί του 2026 δεν θα μας νοιάζει αν γίνουν άμεσα και τότε θα υπάρχουν τα τυπικά προσόντα…οι δικηγόροι τρίβουν ήδη τα χέρια τους …οι αγωγές θα ξεπεράσουν σε αριθμό τους διορισθέντες… άλλη μια ελληνική πρωτοτυπία

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 15:25 | ΑΛ

    Όσοι είναι υπέρ της μοριοδότησης μόνο του βαθμού, να πούμε ότι από τη στιγμή που γίνεται γνωστή η κατάταξη μετά τα αποτελέσματα, δεν γίνεται να αλλάζεις τη μοριοδότηση, γιατί φαίνεται ότι γίνεται εσκεμμένα. Μία που χάρισαν 16 ερωτήσεις σε όλους, μία το άνοιγμα των αιτήσεων μετά τη λήξη της προθεσμίας, τώρα η εκτόξευση της εντοπιότητας σε συνδυασμό την κατάργηση των προσόντων, δε μου φαίνεται και πολύ αξιοκρατικό όλο αυτό, από τη στιγμή που ήδη υπήρχε η κατάταξη. Από τον επόμενο, λάθος ή σωστό, οκ θα το δεχτώ. Τώρα όμως όχι.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 14:29 | Δημήτριος Γαλανόπουλος

    Σκοπός του νόμου είναι- μεταξύ άλλων – η επιτάχυνση των διαδικασιών πρόσληψης. Επειδή η παράγραφος 1 του συγκεκριμένου άρθρου αλλάζει εν μέσω του διαγωνισμού τους όρους αυτού, είναι προφανές ότι θα προκαλέσει κύμα προσφυγών με αποτέλεσμα να έχουμε καθυστερήσεις πιθανότατα και στον επόμενο Γραπτό Διαγωνισμό. Κανένα δικαστήριο δεν πρόκειται να δεχτεί υποψήφιους δύο ταχυτήτων. Οσον αφορά το άρθρο 3,δεν προκύπτει κάποιο σημαντικό χρονικό όφελος. Σε κάθε περίπτωση, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ αλλαγή αποφασιστεί πρέπει να ισχύσει από τον επόμενο Γραπτό Διαγωνισμό διαφορετικά θα πρόκειται για ξεκάθαρη νόθευση και αλλοίωση.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 14:33 | Ηλιας βουτσας

    Θα πρέπει να ισχύσουν και τα κοινωνικά κριτήρια πχ πολυτέκνων , τρίτεκνων κλπ.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 14:23 | Μιχάλης Ρ

    1. Το αρθρο 17 αν και οπως ανεφερα σε προηγουμενο σχολιο κινειται προς την σωστη κατευθυνση, πρακτικα μας λεει οτι «κυριοι επειδη το ΑΣΕΠ αδυνατει να ανταποκριθει στον ελεγχο των δικαιολογητικων απο μολις 20% επιτυχοντων σε ενα διαγωνισμο, αφαιρουμε τα προσθετα προσοντα οπως μεταπτυχιακο, ξενες γλωσσες, εργασιακη εμπειρια και θα προσμετρησουμε μονο την γραπτη δοκιμασια και την εντοπιοτητα για να επιταχυνθουν οι διαδικασιες». Δηλαδη την γραπτη δοκιμασια ενος διαγωνισμου που τα εκανε χαλια, δινοντας δωρο 17 ερωτησεις σε ολους. Με λιγα λογια θα διορισετε εναν 25 χρονο με απλο πτυχιο, χωρις εργασιακη εμπειρια, επειδη ΕΤΥΧΕ και εγραψε λιγο παραπανω σε εναν διαγωνισμο απο εναν 40 χρονο ο οποιος εχει στην κατοχη μεταπτυχιακο και εργασιακη εμπειρια. Εδω κυριοι θα πρεπει να αναρωτηθειτε τι θελετε; Απλως να γεμισετε τα κενα του δημοσιου ή να τα γεμισετε με επιτυχοντες με προσοντα;

    2. ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ: Γιατι θα πρεπει αυτες οι θεσεις να καλυπτονται με ολα τα πτυχια και οχι απο συναφη πτυχια με το οικονομικο. Οι επιτυχοντες του οικονομικου στο διαγωνισμο ειναι οι περισσοτεροι απο καθε ειδικοτητα με αποτελεσμα η πιθανοτητα διορισμου να ειναι 1 στους 17. Μηπως θα πρεπει να αναθεωρησετε λιγο σε αυτο το κομματι;

    3. Ειδικες κατηγοριες: Καταλαβαινω την ειδικη κατηγορια ΑΜΕΑ και συγγενη ΑΜΕΑ καθως και πολυτεκνο. Δεν καταλαβαινω γιατι να υπαρχουν ειδικες κατηγοριες οπως παλινοστουντας ομογενης, τεκνα ατομων εθνικης αντιστασης, Έλληνας μουσουλμανικης μειονότητας εν έτει 2024;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 14:04 | Μαρία Γ.

    Στη δική μου περίπτωση, αν δεν υπήρχαν οι προσαυξήσεις, θα είχα διοριστεί στην 1η προκήρυξη καθώς τα πρόσθετα μόρια μου ήταν ελάχιστα. Φέτος ολοκληρώνοντας το μεταπτυχιακό μου, έχοντας μια επιπλέον γλώσσα και έναν επιπλέον χρόνο εμπειρίας (+3,5) , θα βρισκόμουν θεωρητικά υψηλά στη λίστα, έχοντας βάσιμη ελπίδα να διοριστώ στον τόπο διαμονής μου. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν και άλλες αντίστοιχες περιπτώσεις.
    Πόσο δίκαιο κρίνετε το να είναι διαφορετικά τα κριτήρια για τους ίδιους υποψηφίους;

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 14:06 | Δανάη Κονδύλη

    Είναι απαράδεκτο να μην προσμετρηθουν τα επιπρόσθετα προσόντα έτσι κι αλλιώς ήταν και στους όρους της προκήρυξης. Επίσης είναι απαράδεκτο να μην διορισθουν όλοι οι επιτυχόντες του 2Γ/2022.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 13:21 | Κατερίνα

    Είναι λάθος και άδικο να εφαρμοστεί αυτό το μέτρο! Στις προηγούμενες προκηρύξεις του ίδιου γραπτού διαγωνισμού να ισχύει η μοριοδότηση και στις μελλοντικές όχι. Ας γινόταν από την αρχή ή ας ισχύσει το μέτρο από επόμενους. Όλοι οι επιτυχόντες του συγκεκριμένου διαγωνισμού πρέπει να αξιολογηθούν με τα ίδια κριτήρια.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 13:38 | Μαρία

    Προς θεού!!Όχι στον κόφτη..!!Πρέπει να δοθεί η ευκαιρία σε αυτούς που θέλουν να διοριστούν να δηλώσουν όλες τις θέσεις .!!

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 13:53 | Τάσος

    Μοριοδοτηση με βάση τη βαθμολογία του γραπτού διαγωνισμου. Ειδάλλως τι έννοια έχει η διεξαγωγή του διαγωνισμού και η διάθεση δημοσίων πόρων ( εύρεση και προετοιμασία εξεταστικών κέντρων, αποζημίωση επιτηρητων, κτλ); Ας παρεμενε το σύστημα προσλήψεων μέσω Κ, όπως ίσχυε και προγενέστερα.

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 12:43 | ΓΑΛΑΚΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    ΑΠΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΡΑΝ ΤΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ.ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΤΩΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ

  • 7 Σεπτεμβρίου 2024, 12:56 | Χρηστ. Α

    Κατ’αρχας το σημαντικότερο ζήτημα είναι να εφαρμοστεί ο Νομος και να διεξαχθεί το αμέσως επομενο διάστημα ο Δεύτερος διαγωνισμός όπως προβλέπει ο νόμος.Η «απορρόφηση όλων των επιτυχόντων του 2Γ/2022 ειναι παραλογη και δεν προβλεποτανε σε κανενα σημείο του ΦΕΚ

    Δηλαδη για τα επόμενα 5-10 Χρόνια θα παίρνουν απο αυτούς γιατι πέρασαν την βάση?

    Οσοι πήρανε καλο βαθμο διορίστηκαν

    Να σταματήσει ο παραλογισμός του Αρθρου 17