1. Η άδεια διαμονής επιδίδεται στον αιτούντα από την αρμόδια για την έκδοσή της υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Εσωτερικών με αποδεικτικό επίδοσης και αντίγραφο της σχετικής απόφασης. Κατά την παραλαβή της άδειας, είτε αυτή διενεργείται αυτοπρόσωπα είτε μέσω πληρεξουσίου, ο παραλαμβάνων οφείλει να φέρει το διαβατήριο ή άλλο ταξιδιωτικό έγγραφο του ενδιαφερόμενου πολίτη τρίτης χώρας, με εξαίρεση όσους έχουν διαπιστωμένα αντικειμενική αδυναμία προσκόμισης διαβατηρίου. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επίδοση της απόφασης αποδοχής αιτήματος χορήγησης άδειας διαμονής είναι η επιστροφή από τον ενδιαφερόμενο της βεβαίωσης κατάθεσης.
2. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης ή μη προσέλευσης του ενδιαφερομένου, προκειμένου να παραλάβει την εκδοθείσα άδεια διαμονής, η σχετική άδεια κρατείται μέχρι και ένα μήνα από τη λήξη της και μπορεί να επιδοθεί σε αυτόν, εφόσον προσέλθει ο ίδιος ή νόμιμος εκπρόσωπός του για την παραλαβή της, εντός του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Μετά τη λήξη της ως άνω προθεσμίας και εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος μπορεί να χορηγηθεί ακριβές αντίγραφο της σχετικής απόφασης του οικείου Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή του Υπουργού Εσωτερικών μόνο στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος επικαλείται έννομο συμφέρον. Η κατά τα ανωτέρω επίδοση ακριβούς αντιγράφου της απόφασης, δεν συνεπάγεται δυνατότητα ανανέωσης της άδειας διαμονής, εκτός εάν αποδεικνύεται ότι η μη έγκαιρη επίδοση της άδειας διαμονής, οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας.
3. Η επίδοση απορριπτικών αποφάσεων ή αποφάσεων για ανάκληση αδειών διαμονής, με ενσωματωμένες αποφάσεις επιστροφής, διενεργείται από την αρμόδια υπηρεσία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία την εξέδωσε, με αποδεικτικό επίδοσης και αντίγραφο της σχετικής απόφασης.
Η σχετική απόφαση επιδίδεται εντός διαστήματος τριάντα ημερών από την έκδοσή της . Κατά την επίδοση της απορριπτικής απόφασης ή της απόφασης ανάκλησης της άδειας διαμονής είτε αυτή διενεργείται αυτοπρόσωπα είτε μέσω πληρεξουσίου, ο παραλαμβάνων οφείλει να επιδεικνύει το διαβατήριο ή άλλο ταξιδιωτικό έγγραφο του ενδιαφερόμενου πολίτη τρίτης χώρας, με εξαίρεση όσους έχουν αντικειμενική αδυναμία προσκόμισης διαβατηρίου, και να παραδίδει τη βεβαίωση .
4. Η ενημέρωση για την παραλαβή, την απόρριψη ή την ανάκληση της άδειας διενεργείται με έγγραφη κλήση.
Άρθρο 10: Διαδικασία Επιδόσεων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 01: Ορισμοί
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 02: Πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: Σημεία εισόδου-εξόδου – Άσκηση ελέγχου εισόδου – εξόδουΆρθρο 03: Σημεία εισόδου-εξόδου – Άσκηση ελέγχου εισόδου – εξόδου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04: Άρνηση εισόδου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05: Θεώρηση εισόδου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06: Γενικές προϋποθέσεις δικαιώματος διαμονής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07: Κατηγορίες αδειών διαμονής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 08: Χορήγηση Άδειας Διαμονής
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ανανέωση Άδειας Διαμονής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 10: Διαδικασία Επιδόσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 11: Διαδικασία καθορισμού όγκου εισδοχής για εργασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12: Αίτηση μετάκλησης πολιτών τρίτης χώρας για εξαρτημένη εργασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13: Αίτηση μετάκλησης πολιτών τρίτης χώρας για εποχική εργασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Αίτηση μετάκλησης πολιτών τρίτης χώρας για αλιεργάτες
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 15: Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονής για εξαρτημένη εργασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16: Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονής για επενδυτική δραστηριότητα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17: Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονής ειδικού σκοπού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18:Προσωρινή Διαμονή – Απασχόληση με εθνική θεώρηση εισόδου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 19: Χορήγηση και ανανέωση αδειών διαμονής για ανθρωπιστικούς λόγους
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20: Χορήγηση άδειας διαμονής για εξαιρετικούς λόγους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21:Λοιποί λόγοι χορήγησης άδειας διαμονής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22: Δικαιώματα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Υποχρεώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24: Κυρώσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 25: Ανάκληση – Απόρριψη – Άρνηση χορήγησης άδειας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διαδικαστικές εγγυήσεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 27: Υποχρεώσεις υπηρεσιών και υπαλλήλων – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Υποχρεώσεις συμβολαιογράφωνΆρθρο 28: Υποχρεώσεις συμβολαιογράφων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 29: Υποχρεώσεις εργοδοτών και εργαζόμενων πολιτών τρίτων χωρών-Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30:Υποχρεώσεις ιδιωτών και υπαλλήλων-Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31: Υποχρεώσεις μεταφορέων-ΚυρώσειςΆρθρο 31: Υποχρεώσεις μεταφορέων-Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 32: Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33:Γενικές προϋποθέσεις δικαιώματος διαμονής με σκοπό τις σπουδές ή την εθελοντική υπηρεσίαΆρθρο 33:Γενικές προϋποθέσεις δικαιώματος διαμονής με σκοπό τις σπουδές ή την εθελοντική υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Χορήγηση άδειας διαμονής για λόγους σπουδώνΆρθρο 34: Χορήγηση άδειας διαμονής για λόγους σπουδών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 35: Διάρκεια και ανανέωση της άδειας διαμονής για λόγους σπουδών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36:Κινητικότητα σπουδαστώνΆρθρο 36:Κινητικότητα σπουδαστών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37:Επαγγελματική δραστηριότητα σπουδαστών πολιτών τρίτων χωρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38:Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής σε μεταπτυχιακούς σπουδαστέςΆρθρο 38:Ταχεία διαδικασία χορήγησης αδειών διαμονής σε μεταπτυχιακούς σπουδαστές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39:Χορήγηση άδειας διαμονής για εθελοντική υπηρεσίαΆρθρο 39:Χορήγηση άδειας διαμονής για εθελοντική υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Διάρκεια και ανανέωση της άδειας διαμονής για εθελοντική υπηρεσίαΆρθρο 40:Διάρκεια και ανανέωση της άδειας διαμονής για εθελοντική υπηρεσία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Ανάκληση ή άρνηση ανανέωσης της άδειας διαμονής για σπουδές ή εθελοντική υπηρεσίαΆρθρο 41:Ανάκληση ή άρνηση ανανέωσης της άδειας διαμονής για σπουδές ή εθελοντική υπηρεσία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42:Δικαιώματα και υποχρεώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43:Άρθρο 43:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45: Επαγγελματική κατάρτιση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46:Συμμετοχή σε ειδικά προγράμματα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47:Σπουδές σε στρατιωτικές και παραγωγικές σχολές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48: Απόκτηση ιατρικής ειδικότηταςΆρθρο 48: Απόκτηση ιατρικής ειδικότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49: Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονής για φοίτηση στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία του Αγίου ΌρουςΆρθρο 49: Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονής για φοίτηση στην Αθωνιάδα Εκκλησιαστική Ακαδημία του Αγίου Όρους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50: Προϋποθέσεις χαρακτηρισμού «θύματος» και προθεσμία περίσκεψηςΆρθρο 50: Προϋποθέσεις χαρακτηρισμού «θύματος» και προθεσμία περίσκεψης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51: Ενημέρωση θυμάτων και ειδική μέριμνα για ανήλικουςΆρθρο 51: Ενημέρωση θυμάτων και ειδική μέριμνα για ανήλικους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52: Περίθαλψη και παροχές κατά την περίοδο περίσκεψηςΆρθρο 52: Περίθαλψη και παροχές κατά την περίοδο περίσκεψης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53:Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονήςΆρθρο 53:Χορήγηση και ανανέωση άδειας διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54: Προϋποθέσεις χορήγησης και ανανέωσης άδειας διαμονήςΆρθρο 54: Προϋποθέσεις χορήγησης και ανανέωσης άδειας διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:ΔικαιώματαΆρθρο 55:Δικαιώματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56: Ειδικοί λόγοι μη ανανέωσης και ανάκλησης της άδειας διαμονήςΆρθρο 56: Ειδικοί λόγοι μη ανανέωσης και ανάκλησης της άδειας διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57: Αλλαγή σκοπού διαμονήςΆρθρο 57: Αλλαγή σκοπού διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 58: Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Ευνοϊκότερες διατάξειςΆρθρο 59:Ευνοϊκότερες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60: Έγκριση ερευνητικού οργανισμούΆρθρο 60: Έγκριση ερευνητικού οργανισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61: Σύμβαση υποδοχήςΆρθρο 61: Σύμβαση υποδοχής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62: Χορήγηση άδειας διαμονής ερευνητήΆρθρο 62: Χορήγηση άδειας διαμονής ερευνητή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63: Διάρκεια και ανανέωση της άδειας διαμονής ερευνητήΆρθρο 63: Διάρκεια και ανανέωση της άδειας διαμονής ερευνητή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64: Άδεια διαμονής μελών οικογενείας ερευνητήΆρθρο 64: Άδεια διαμονής μελών οικογενείας ερευνητή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65:Δικαίωμα διαμονής και χορήγηση άδειας διαμονής, στην Ελλάδα, σε πολίτη τρίτης χώρας που έχει λάβει άδεια διαμονής ερευνητή σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΆρθρο 65:Δικαίωμα διαμονής και χορήγηση άδειας διαμονής, στην Ελλάδα, σε πολίτη τρίτης χώρας που έχει λάβει άδεια διαμονής ερευνητή σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66: Ανάκληση ή μη ανανέωση της άδειας διαμονήςΆρθρο 66: Ανάκληση ή μη ανανέωση της άδειας διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67: ΔιδασκαλίαΆρθρο 67: Διδασκαλία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 73: Χορήγηση της άδειας διαμονής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 74: Διάρκεια και ανανέωση άδειας διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68: Ίση μεταχείρισηΆρθρο 68: Ίση μεταχείριση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75: Απόρριψη αίτησης, ανάκληση ή μη ανανέωση άδειας διαμονής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 76: Δικαιώματα και υποχρεώσεις μελών οικογένειας πολίτη τρίτης χώρας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69:Άρθρο 69:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 77:Αυτοτελής άδεια διαμονής μελών οικογένειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 70: Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78:Άρθρο 78:
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 71: Προϋποθέσεις για την οικογενειακή επανένωση
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 72:Υποβολή και εξέταση της αίτησης για έγκριση της οικογενειακής επανένωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 79:Άρθρο 79:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 80:Άρθρο 80:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81:Ρυθμίσεις οικογενειακής επανένωσης όταν η σύσταση της οικογένειας συντελείται στην Ελλάδα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82:Ρυθμίσεις μελών οικογένειας ομογενώνΆρθρο 82:Ρυθμίσεις μελών οικογένειας ομογενών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 83:Είσοδος και διαμονή πολιτών τρίτων χωρών που είναι μέλη οικογένειας Έλληνα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 84:Μόνιμη Διαμονή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 85:Προϋποθέσεις διατήρησης δικαιώματος διαμονής πολιτών τρίτων χωρών, μελών οικογένειας Έλληνα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86:Γενικές διατάξεις περί Δελτίων Διαμονής, Μόνιμης Διαμονής και Προσωποπαγών Αδειών διαμονής πολιτών τρίτης χώρας.Άρθρο 86:Γενικές διατάξεις περί Δελτίων Διαμονής, Μόνιμης Διαμονής και Προσωποπαγών Αδειών διαμονής πολιτών τρίτης χώρας.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87:Μη αναγνώριση δικαιώματος – Απώλεια δικαιώματος διαμονής
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 88:Γονείς ημεδαπών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 89:Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 89:Πεδίο Εφαρμογής
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 90: Προϋποθέσεις απόκτησης του καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντος
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 91:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 92:Διάρκεια και ανανέωση άδειας διαμονής επί μακρόν διαμένοντος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 93:Απόρριψη αίτησης για την χορήγηση άδειας διαμονής επί μακρόν διαμένοντος για λόγους δημόσιας τάξης ή δημόσιας ασφάλειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 94: Ανάκληση ή απώλεια του καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντοςΆρθρο 94: Ανάκληση ή απώλεια του καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 95: Επανάκτηση του καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντοςΆρθρο 95: Επανάκτηση του καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 96: Επιστροφή – προστασία από την επιστροφή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 97: Δικαίωμα προσφυγής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 98: Δικαιώματα και υποχρεώσεις επί μακρόν διαμένοντος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 99: Δικαίωμα διαμονής και χορήγηση άδειας διαμονής, στην Ελλάδα, σε πολίτη τρίτης χώρας με καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100: Μέλη οικογένειας πολίτη τρίτης χώρας που ασκεί το δικαίωμα διαμονής στην Ελλάδα ως επί μακρόν διαμένων σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 101: Απόρριψη αίτησης για χορήγηση άδειας διαμονής σε πολίτη τρίτης χώρας με καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα μέλη της οικογένειάς του, για λόγους δημόσιας τάξης, δημόσιας ασφάλειας ή δημόσιας υγείαςΆρθρο 101: Απόρριψη αίτησης για χορήγηση άδειας διαμονής σε πολίτη τρίτης χώρας με καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα μέλη της οικογένειάς του, για λόγους δημόσιας τάξης, δημόσιας ασφάλειας ή δημόσιας υγείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 102: Δικαιώματα και υποχρεώσεις πολιτών τρίτης χώρας με καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι κάτοχοι άδειας διαμονής στην ΕλλάδαΆρθρο 102: Δικαιώματα και υποχρεώσεις πολιτών τρίτης χώρας με καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι κάτοχοι άδειας διαμονής στην Ελλάδα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 103: Ανάκληση της άδειας διαμονής και υποχρέωση επανεισδοχήςΆρθρο 103: Ανάκληση της άδειας διαμονής και υποχρέωση επανεισδοχής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 104: Απόκτηση καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντος στην Ελλάδα στο πλαίσιο της άσκησης του δικαιώματος διαμονής ως επί μακρόν διαμένων σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΆρθρο 104: Απόκτηση καθεστώτος επί μακρόν διαμένοντος στην Ελλάδα στο πλαίσιο της άσκησης του δικαιώματος διαμονής ως επί μακρόν διαμένων σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 105: Σημείο επαφής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 106: Ειδικές διατάξειςΆρθρο 106: Ειδικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 107:Άρθρο 107:
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 108: Αποδεικτικό επαρκούς γνώσης της ελληνικής γλώσσας και στοιχείων ελληνικής ιστορίας και πολιτισμού για την απόκτηση του καθεστώτος του επί μακρόν διαμένοντος
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 109: Άδεια διαμονής δεύτερης γενιάς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 110: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 110: Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 111: Ευνοϊκότερες διατάξειςΆρθρο 111: Ευνοϊκότερες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 112: Προϋποθέσεις δικαιώματος διαμονήςΆρθρο 112: Προϋποθέσεις δικαιώματος διαμονής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 113: Καθορισμός όγκου εισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών για απασχόληση υψηλής ειδίκευσηςΆρθρο 113: Καθορισμός όγκου εισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών για απασχόληση υψηλής ειδίκευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 114: Υποβολή αίτησης για χορήγηση «Μπλε κάρτας της ΕΕ»Άρθρο 114: Υποβολή αίτησης για χορήγηση «Μπλε κάρτας της ΕΕ»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 115: Χορήγηση και ανανέωση «Μπλε κάρτας της ΕΕ»Άρθρο 115: Χορήγηση και ανανέωση «Μπλε κάρτας της ΕΕ»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 116: Απόρριψη αίτησης για χορήγηση «Μπλε κάρτα της ΕΕ»Άρθρο 116: Απόρριψη αίτησης για χορήγηση «Μπλε κάρτα της ΕΕ»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 117: Ανάκληση ή μη ανανέωση «Μπλε κάρτας της ΕΕ»Άρθρο 117: Ανάκληση ή μη ανανέωση «Μπλε κάρτας της ΕΕ»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 118: Πρόσβαση στην αγορά εργασίαςΆρθρο 118: Πρόσβαση στην αγορά εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 119: Προσωρινή ανεργίαΆρθρο 119: Προσωρινή ανεργία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120: Ίση μεταχείρισηΆρθρο 120: Ίση μεταχείριση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 121: Μέλη της οικογένειαςΆρθρο 121: Μέλη της οικογένειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 122: Καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος στην ΕΕ για τους κατόχους «Μπλε κάρτας της ΕΕ»Άρθρο 122: Καθεστώς επί μακρόν διαμένοντος στην ΕΕ για τους κατόχους «Μπλε κάρτας της ΕΕ»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 123: Δικαίωμα διαμονής στην Ελλάδα σε κάτοχο «Μπλε κάρτας της ΕΕ» από άλλο κράτος μέλος της ΕΕΆρθρο 123: Δικαίωμα διαμονής στην Ελλάδα σε κάτοχο «Μπλε κάρτας της ΕΕ» από άλλο κράτος μέλος της ΕΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 124: Διαμονή των μελών της οικογένειας κατόχου «Μπλε κάρτας της ΕΕ» που ασκεί το δικαίωμα διαμονής στην ΕλλάδαΆρθρο 124: Διαμονή των μελών της οικογένειας κατόχου «Μπλε κάρτας της ΕΕ» που ασκεί το δικαίωμα διαμονής στην Ελλάδα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 125: Σημείο επαφήςΆρθρο 125: Σημείο επαφής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 126:Άρθρο 126:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 127: Ρύθμιση θεμάτων διαδικασίας όγκου εισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών για απασχόληση υψηλής ειδίκευσηςΆρθρο 127: Ρύθμιση θεμάτων διαδικασίας όγκου εισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών για απασχόληση υψηλής ειδίκευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128:Άρθρο 128:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 129: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 129: Πεδίο Εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 130: Βασικές αρχές κοινωνικής ένταξης – Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Δράσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 131: Επιτροπή Συντονισμού της Μεταναστευτικής Πολιτικής και της Κοινωνικής ΈνταξηςΆρθρο 131: Επιτροπή Συντονισμού της Μεταναστευτικής Πολιτικής και της Κοινωνικής Ένταξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 132:
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 133: Παράβολα-Αναπροσαρμογή προστίμων-Επικυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 134: Ενιαίο πληροφορικό σύστημα-Τήρηση μητρώουΆρθρο 134: Ενιαίο πληροφορικό σύστημα-Τήρηση μητρώου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 135: Επιτροπές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 136: Εποπτεία ΕφαρμογήςΆρθρο 136: Εποπτεία Εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 137: Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 138: ΚωδικοποίησηΆρθρο 138: Κωδικοποίηση
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 139:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 140: (Άρθρο δεύτερο) Ενσωμάτωση Οδηγίας 2011/98/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Δεκεμβρίου 2011 σχετικά με ενιαία διαδικασία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση στους πολίτες τρίτων χωρών, ενιαίας άδειας διαμονής και εργασίας στην επικράτεια κράτους μέλους και σχετικά με κοινό σύνολο δικαιωμάτων για τους εργαζομένους από τρίτες χώρες που διαμένουν νομίμως σε κράτος μέλοςΆρθρο 140: (Άρθρο δεύτερο) Ενσωμάτωση Οδηγίας 2011/98/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Δεκεμβρίου 2011 σχετικά με ενιαία διαδικασία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση στους πολίτες τρίτων χωρών, ενιαίας άδειας διαμονής και εργασίας στην επικράτεια κράτους μέλους και σχετικά με κοινό σύνολο δικαιωμάτων για τους εργαζομένους από τρίτες χώρες που διαμένουν νομίμως σε κράτος μέλος
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 141: (Άρθρο τρίτο) Ρυθμίσεις του ν. 3907/2011
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 142: (Άρθρο τέταρτο) Καταργούμενες και διατηρούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 143: (άρθρο 5ο) – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
17 Οκτωβρίου 2013, 10:25
Ανοικτή σε Σχόλια έως
30 Οκτωβρίου 2013, 09:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
14 Σχόλια 370 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Άρθρο 10
Να διευκρινιστεί το εύλογο χρονικό διάστημα: σε τριων μηνών ή εξι μηνών.
Παρ 2 εδαφ 2 Μετά τη λήξη της ως άνω προθεσμίας και εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος (τριών μηνών) μπορεί να χορηγηθεί ακριβές αντίγραφο της σχετικής απόφασης του οικείου Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή του Υπουργού Εσωτερικών μόνο στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος επικαλείται έννομο συμφέρον.
Εφοσον υφισταται η ρυθμιση του αρ.8 παρ. 3 για ποιο λογο στην παρ. 4 του παροντος αναφερεται αποκλειστικα η εγγραφη κληση; Η προβλεψη αυτη ειναι μη εφικτη για τις υπηρεσις με μεγαλο ογκο εξερχομενων αποφασεων.
Αρχικά, θετική η πρόβλεψη για ‘έγγραφη κλήση’. Περαιτέρω, προτείνω την τροποποίηση της ρύθμισης αναφορικά με τις απορριπτικές αποφάσεις (άλλωστε η προγενέστερη, ως γνωστόν, δημιούργησε πολλά προβλήματα): εάν λοιπόν παραμείνει η προθεσμία των 30 ημερών (καλο θα ήταν βέβαια να επιμηκυνθεί), αυτή να αρχίζει από την έγγραφη ειδοποίηση του αλλοδαπού (φυσικά με απόδειξη συστημένου) και όχι από την έκδοση της απόφασης, αφού μεσολαβεί οπωσδήποτε ‘χαμένος’ χρόνος εντός της υπηρεσίας.
παρ.2 …»Μετά τη λήξη της ως άνω προθεσμίας και εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος μπορεί να χορηγηθεί ακριβές αντίγραφο της σχετικής απόφασης του οικείου Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή του Υπουργού Εσωτερικών μόνο στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος επικαλείται έννομο συμφέρον..».
Επειδή η απόφαση απορρίπτει αίτημα περί χορήγησης ή ανανέωσης άδειας διαμονής και αποτελεί ατομική διοικητική πράξη με περιεχόμενο επαχθές για τον διοικούμενο, πρέπει να κοινοποιείται αντίγραφο ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ ζητηθεί χωρίς καμία προϋπόθεση (το έννομο συμφέρον σε μια διοικητική απόφαση που με αφορά αποτελεί αυτονόητο και δεν χρήζει επίκλησης)για να λάβει γνώση του περιεχομένου αυτής ο διοικούμενος. Οποιοσδήποτε περιορισμός αντίκειται στο αρ. 20 παρ.1 του Συντάγματος, στο άρθρο 8 του Συντάγματος, στο άρθρο 6 παρ. 1 της ΕΣΔΑ, δικαιώματα θεμελιώδη που αφορούν κάθε άνθρωπο που υπόκειται στην ελληνική έννομη τάξη, υποκείμενο αυτών των θεμελιωδών δικαιωμάτων αποτελεί και ο αλλοδαπός.
Η τρίμηνη προθεσμία για επίδοση της απορριπτικής απόφασης, στην πράξη προκάλεσε απίστευτη πίεση τόσο στους υπαλλήλους ,όσο και στους αλλοδαπούς που σε αρκετές περιπτώσεις ενημερώθηκαν λίγο πριν εκπνεύσει η προθεσμία (ή δεν ενημερώθηκαν καθόλου).Συνεπώς, τριάντα μέρες από την έκδοση είναι συντομότατο διάστημα .Προτείνουμε η απόφαση να επιδίδεται εντός διαστήματος έξι μηνών από την έκδοσή της.Η ενημέρωση για την παραλαβή ,την απόρριψη ή την ανάκληση της άδειας να διενεργείται με έγγραφη κλήση εντός τριών μηνών από την έκδοσή της.
Θεωρώ ότι πρέπει να οριστεί το εύλογο διάστημα, ώστε να μη δημιουργούνται προστριβές και να υπάρχει κοινή αντιμετώπιση από όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Επίσης, όταν αναφέρεται «έννομο συμφέρον» ποιες περιπτώσεις περιλαμβάνει;
Αρθρο 10 (διαδικασία επιδόσεων)
Παρ. 3 Η σχετική απόφαση επιδίδεται εντός διαστήματος τριάντα ημερών από την εκδοση της (στο άρθρο 140 το οποίο και δεν αναφέρεται στο κείμενο του Κωδικα με το οποίο ενσωματώνεται η οδηγία 2011/98/ΕΕ άρθρο τρίτο ρυθμίσεις του Ν. 3907/2011 η πρόβλεψη για την επίδοση των απορριπτικών αποφάσεων είναι διαφορετική) Τι από τα δύο θα ισχύσει μήπως απαιτείται διόρθωση του ενός εκ των δύο και μάλλον του άρθρου 10 παρ. 3 δεδομένου ότι το διάστημα των 30 ημερών που τίθεται ως όριο για την επίδοση της απόφασης από την έκδοση της είναι εξαιρετικά μικρό αν συνυπολογίσουμε την εσωτερική διακίνηση και την έγγραφη ενημέρωση του ενδιαφερόμενου.
Όταν η άδεια έχει εκδοθεί ΛΗΓΜΕΝΗ ( οι λόγοι της καθυστέρησης μπορεί να είναι διάφοροι), μέχρι πότε θα πρέπει η υπηρεσία να περιμένει για την επίδοσή της;
«Μετά τη λήξη της ως άνω προθεσμίας και εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος μπορεί να χορηγηθεί ακριβές αντίγραφο της σχετικής απόφασης…»
Τί σημαίνει «εύλογο χρονικό διάστημα»; Τρεις μήνες; Έξι μήυες; Ένα έτος; Ξεκαθαρίστε το.
τι γινεται οταν δεν υπαρχει εγγραφη κληση? εμενα μου ειπαν οτι εχουν στειλει συστημενει επιστολή αλλα δεν μου εδειξαν αποκομμα
τι γινεται σε αυτην την περιπτωση?
παρ.3 εδ. 2 «Η σχετική απόφαση επιδίδεται εντός διαστήματος τριάντα ημερών από την έκδοσή της.»
Προτείνω να τροποποιηθεί ως εξής:
«Η σχετική απόφαση επιδίδεται εντός διαστήματος τριάντα ημερών από την επομένη της ημερομηνίας έκδοσης της προβλεπόμενης στην παρ.4 έγγραφης ειδοποίησης για την παραλαβή της. Η ημερομηνία έναρξης της οικειοθελούς αναχώρησης αρχίζει από την ίδια ημερομηνία. Εάν ο αλλοδαπός απευθυνθεί, εντός μηνός από την ανωτέρω προθεσμία, στην αρμόδια υπηρεσία, για την παραλαβή της, η έναρξη της οικειοθελούς αναχώρησης αρχίζει από την επομένη της επίδοσης της απορριπτικής ή ανακλητικής απόφασης. Μετά την πάροδο του ενός μηνός από την επομένη της ημερομηνίας έκδοσης της έγγραφης ειδοποίησης και εφόσον ο αλλοδαπός δεν απευθύνθηκε στην αρμόδια υπηρεσία για την παραλαβή της απόφασης, τεκμαίρεται γνώση αυτής, λήγει η προθεσμία οικειοθελούς αναχώρησης και οι απόφαση αποστέλλεται στην οικεία Αστυνομική Διεύθυνση η οποία καθίσταται αρμόδια για την επίδοσή της»
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Στο εδ. 2 της παρ. 2 θα πρέπει να προστεθεί νέο εδάφιο ως εξής:
«Μετά τη λήξη της ως άνω προθεσμίας και εντός ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΗ μπορεί να χορηγηθεί ακριβές αντίγραφο της σχετικής απόφασης του οικείου Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή του Υπουργού Εσωτερικών μόνο στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος επικαλείται έννομο συμφέρον. Στην περίπτωση αυτή δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 27 του παρόντος»
Ή έκφραση «εύλογο χρονικό διάστημα» δημιουργεί πληθώρα διενέξεων μεταξύ υπαλλήλων και αλλοδαπών ή των εξουσιοδοτημένων δικηγόρων και εκλαμβάνεται διαφορετικά ανά Διεύθυνση Αλλοδαπών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ομοιογενής εφαρμογή. Απαιτείται τα χρονικά διαστήματα να είναι συγκεκριμένα. Εξάλλου από τη νομολογία το τρίμηνο θεωρείται εύλογο χρονικό διάστημα.
Στο εδ. 2 της παρ. 2 θα πρέπει να προστεθεί νέο εδάφιο ως εξής:
«Μετά τη λήξη της ως άνω προθεσμίας και εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος μπορεί να χορηγηθεί ακριβές αντίγραφο της σχετικής απόφασης του οικείου Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης ή του Υπουργού Εσωτερικών μόνο στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος επικαλείται έννομο συμφέρον. Στην περίπτωση αυτή δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 27 του παρόντος.»
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ