1. Επιτρέπεται η μετακίνηση υπαλλήλων από δήμο σε νομικά πρόσωπα ή ιδρύματα του ιδίου δήμου, ή σε σύνδεσμο στον οποίο συμμετέχει ο Δήμος, και αντίστροφα, καθώς και μεταξύ των φορέων αυτών και η διάθεσή τους για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών, για χρονικό διάστημα έως πέντε (5) έτη, που μπορεί να παραταθεί για πέντε (5) ακόμα έτη εφόσον υφίσταται η υπηρεσιακή ανάγκη.
2. Η μετακίνηση διενεργείται με απόφαση του οικείου δημάρχου, μετά από αίτημα του φορέα υποδοχής. Με την απόφαση μετακίνησης καθορίζεται ο φορέας καταβολής των αποδοχών του προσωπικού που μετακινείται-διατίθεται. Ειδικά η μετακίνηση υπαλλήλου από ή προς σύνδεσμο ΟΤΑ, διενεργείται με κοινή απόφαση του οικείου δημάρχου και του προέδρου του Συνδέσμου.
3. Με την απόφαση μετακίνησης καθορίζεται ο φορέας καταβολής των αποδοχών του προσωπικού που μετακινείται.
4. To προσωπικό μετακινείται με την σχέση που υπηρετεί και εξακολουθεί να διέπεται από το υπηρεσιακό, μισθολογικό, ασφαλιστικό και συνταξιοδοτικό καθεστώς στο οποίο υπαγόταν πριν τη μετακίνησή του.
5. Η απόφαση μετακίνησης υπόκειται στον υποχρεωτικό έλεγχο νομιμότητας των άρθρων 225 και 238 του ν.3852/2010.
6. Μετακινήσεις που έχουν ήδη συντελεστεί, σύμφωνα με τα ανωτέρω, θεωρούνται νόμιμες και εντάσσονται στις ανωτέρω ρυθμίσεις
Άρθρο 16:
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02:Άρθρο 02:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03:Άρθρο 03:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04:Άρθρο 04:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05:Άρθρο 05:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06:Άρθρο 06:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07:Άρθρο 07:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09:Άρθρο 09:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10:Άρθρο 10:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11:Άρθρο 11:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12:Άρθρο 12:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13:Άρθρο 13:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14:Άρθρο 14:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 16:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17:Άρθρο 17:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18:Άρθρο 18:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19:Άρθρο 19:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20:Άρθρο 20:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21:Άρθρο 21:
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22: Ελεγκτής Νομιμότητας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23:Άρθρο 23:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24:Άρθρο 24:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25:Άρθρο 25:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26:Άρθρο 26:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27:Άρθρο 27:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28:Άρθρο 28:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29:Άρθρο 29:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30:Άρθρο 30:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31:Άρθρο 31:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32:Άρθρο 32:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33:Άρθρο 33:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34:Άρθρο 34:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35:Άρθρο 35:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Ρύθμιση δανείων των ΔΕΥΑΆρθρο 36: Ρύθμιση δανείων των ΔΕΥΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37:Ταμειακές υπηρεσίες δήμωνΆρθρο 37:Ταμειακές υπηρεσίες δήμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: Προγραμματικές ΣυμβάσειςΆρθρο 38: Προγραμματικές Συμβάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: Ανάληψη υποχρεώσεων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και νομικών προσώπων αυτών.Άρθρο 39: Ανάληψη υποχρεώσεων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και νομικών προσώπων αυτών.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40:Άρθρο 40:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41:Άρθρο 41:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42:Άρθρο 42:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43:Άρθρο 43:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44:Άρθρο 44:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45:Άρθρο 45:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46:Άρθρο 46:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47:Άρθρο 47:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48:Άρθρο 48:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49:Άρθρο 49:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50:Άρθρο 50:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51:Άρθρο 51:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52:Άρθρο 52:
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54:Άρθρο 54:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55:Άρθρο 55:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56:Άρθρο 56:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57:Άρθρο 57:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58:Άρθρο 58:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 59:Άρθρο 59:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60:Άρθρο 60:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61:Άρθρο 61:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62:Άρθρο 62:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63:Άρθρο 63:
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64Άρθρο 64
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65Άρθρο 65
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66Άρθρο 66
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67Άρθρο 67
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68Άρθρο 68
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69Άρθρο 69
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70Άρθρο 70
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71Άρθρο 71
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 72
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73: Κατάργηση των σχολών δημοτικής αστυνομίαςΆρθρο 73: Κατάργηση των σχολών δημοτικής αστυνομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74Άρθρο 74
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75Άρθρο 75
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 76Άρθρο 76
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 78Άρθρο 78
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 80
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Φεβρουαρίου 2014, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
4 Μαρτίου 2014, 13:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 18 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Μετακίνηση για πέντε χρόνια με παράταση άλλα πέντε?και το ποιο άσχημο είναι οτι πραγματοποιείται με μόνο απόφαση Δημάρχου?ενός αιρετού?και οχι γνώμη της υπηρεσίας???
Η διάταξη πάσχει απο αναξιοκρατία και απο την υποκειμενικότητα της κρίσης ενός αιρετού.
Αν υπάρχουν υπηρεσιακές ανάγκες για 5 χρόνια + 5 παράταση (δηλαδή 10 το 1/3 του εργασιακού βίου ενός υπαλλήλου) καλό θα ήταν να καλυφθεί με απόσπαση ή με μετάταξη υπαλλήλου και εφόσον ο υπάλληλος το επιθυμεί.
Μετακίνηση με απόφαση Δημάρχου πάνω από 1 έτος δεν πρέπει να υπάρχει διότι δίνεται τη δυνατότητα σε έναν αιρετό να απομακρύνει υπαλλήλους χωρίς τη γνώμη της υπηρεσίας ή του ίδιου του υπαλλήλου. Οι υπηρεσιακές ανάγκες δεν ερμηνεύονται συγκεκριμένα και αυτό ενέχει τον κινδυνο της αυθεραισίας. Θα πρέπει αυτά τα θέματα να καθορίζονται υπηρεσιακά, υπάρχει το υπηρεσιακό συμβούλιο το οποίο μπορεί να προστατέψει τόσο τη σταδιοδρομία ενός υπαλλήλου όσο και την ίδια την υπηρεσία από τις αυθαιρετες και υποκειμενικές αποφάσεις ενός αιρετού. Οι αιρετοί ειναι για τη πολιτική δεν είναι για να οριζουν την υπηρεσιακή κατασταση των υπαλλήλων.