Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος νόμου αρχίζει από……..
Άρθρο 8 Έναρξη ισχύος
- 127 ΣχόλιαΆρθρο 1 Ανάρτηση νόμων και πράξεων στο Διαδίκτυο
- 107 ΣχόλιαΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 51 ΣχόλιαΆρθρο 3 Υποχρεώσεις ανάρτησης στο Διαδίκτυο
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 4 Ισχύς των πράξεων
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα
- 61 ΣχόλιαΆρθρο 6 Διαδικασία ανάρτησης στο Διαδίκτυο
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 7 Διάθεση τευχών Εφημερίδας της Κυβερνήσεως
- 42 ΣχόλιαΆρθρο 8 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
7 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
42 Σχόλια 479 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Η έναρξη ισχύος του νόμου θα ήταν καλό να τοποθετηθεί την 1η Ιανουαρίου 2011 ή ακόμα και ένα χρόνο μετά τη δημοσίευση του νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ή και αργότερα, ώστε να δοθεί επαρκής χρόνος για την προετοιμασία των υποδομών για την υλοποίηση του νόμου και της υπουργικής απόφασης του άρθρου 6 § 6 του προσχεδίου νόμου που θα κανονίζει και τις τεχνικές λεπτομέρειες.
ΣΙΜΟΣ Ι. ΣΑΜΑΡΑΣ – Δικηγόρος
Υπ. Διδάκτορας Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών
http://www.nomologio.wordpress.com
Κάθε υπηρεσία και η μικρότερη να έχει δική της ιστοσελίδα, όπου θα φαίνεται η καθημερινή εργασία του κάθε υπαλλήλου. Έτσι θα πάψουν οι τεμπεληδες. Επίσης να καταγράψει τις προοπτικές που έχει για το μέλλον και να ελέγχεται τι από όλα κατάφερε. Οπότε η εξέλιξη του θα είναι ελεγχξιμη.
Επιτέλους το διαδύκτιο εισάγεται και επίσημα στη Διακυβέρνηση της χώρας μας, σε όλα τα επίπεδα διοίκησης. Είναι κρίμα βέβαια που χρειάστηκε να περιμένουμε τόσο πολύ για να αξιοποιηθεί αυτό το τόσο αποτελεσματικό εργαλείο διαλόγου. Ίσως η αντίληψη της συμμετοχικής δημοκρατίας να μην έτυχε της προσοχής που της άξιζε στη διάρκεια της θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης
Ο νόμος σχετίζεται με την εφαρμογή του ν.3548/2007 (ΦΕΚ Α’ 68) «Καταχώρηση δημοσιεύσεων των φορέων του Δημοσίου στο νομαρχιακό και τοπικό Τύπο και άλλες διατάξεις» ;
Ευχαριστώ.
Β. Μανάτου
Προϊσταμένη Δ/νσης Εποπτείας ΜΜΕ
Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης
& Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Επειδή θα ήταν μεγάλη προσφορά για την Πολιτεία μας ο νόμος να εφαρμοστεί το συντομότερο δυνατό,
θα πρέπει να διευκολυνθούν στα *τεχνικά* ζητήματα οι φορείς που είναι υπόχρεοι σε ανάρτηση νόμων, προεδρικών διαταγμάτων και πράξεων στο Διαδίκτυο.
Θα ήταν λοιπόν σκόπιμο να προβλεφθεί κάποιο αρχικό στάδιο εφαρμογής του νόμου,
κατά το οποίο την οργάνωση των sites και την ανάρτηση των νόμων θα την αναλαμβάνει μια κατάλληλη στελεχωμένη *κεντρική* υπηρεσία (πχ του Υπ. Εσωτ.).
Μερικά έξτρα οφέλη από μια τέτοια διαδικασία, πέρα από την άμεση εφαρμογή του νόμου, θα ήταν:
α) η κεντρική διαχείριση sites πολλών οργανισμών θα μειώσει τα λειτουργικά κόστη,
β) τα αρχικά αυτά sites θα αποτελέσουν έναν είδος templates και για τα υπόλοιπα sites που θα συντηρούνται από τους εξωτερικούς οργανισμούς,
γ) οι τεχνικές λύσεις κάθε είδους θα ωφελούν *άμεσα* πληθώρα οργανισμών,
πχ η αναζήτηση θα γίνεται ενιαία για το σώμα των κειμένων του site,
και έτσι πχ θα μπορούν ευκολότερα ακόμη και οι συγγραφείς των νομικών κειμένων(αποφάσεις, πράξεις και νόμοι) να αναζητούν σχετικά κείμενα για hyperlinks.
Από την άλλη, φαντάζομαι πως το βασικό αρνητικό μιας τέτοιας πρόβλεψης θα είναι ένα γραφειοκρατικό μπλοκάρισμα λόγω προβλημάτων επικοινωνίας των περιφερειακών οργανισμών με την κεντρική υπηρεσία ανάρτησης.
Παρόλαυτα το άρθρο 4 του παρόντος σχεδίου εξασφαλίζει πως οι οργανισμοί θα έχουν ισχυρά κίνητρα ώστε να επιδιώξουν την επίλυση των προβλημάτων της επικοινωνίας για τη δημοσίευση των πράξεών τους!
Επομένως, θα μπορούσε το κείμενο να ορίζει, εναλλακτικά, για κάθε φορέα, οργανισμό κτλπ κάποιον υπεύθυνο (άτομο ή μηχανογραφικό τμήμα) για την επικοινωνία του οργανισμού αυτού με την κεντρική υπηρεσία που θα συσταθεί για την υλοποίηση του νόμου.
Ο Νόμος πρέπει να τεθεί ΑΜΕΣΑ σε εφαρμογή !
Το σχόλιο μου πηγάζει από προσωπική εμπειρία και η πρότασή μου η αύξηση των αρμοδιοτήτων του ΑΣΕΠ. Για να γίνω κατανοητός ας μου επιτραπεί «ο πρώτος ενικός».
ΠΡΟΤΑΣΗ: «Η επέκταση των δραστηριοτήτων του ΑΣΕΠ, όχι μόνο για τις προσλήψεις των εργαζομένων με την εξασφάλιση της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και της ίσης ευκαιρίας προς όλους τους Πολίτες, αλλά και τις απολύσεις στελεχών του Δημόσιου και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, με στόχο την προστασία των εργαζομένων από τις αυθαιρεσίες της πολιτικής ή οιασδήποτε άλλης εξουσίας».
Η παραπάνω πρόταση υποβλήθηκε στον πρόεδρο του ΑΣΕΠ κ. Βέη τον Αύγουστο του 2007 και επιτρέψετε μου την τεκμηρίωση όπως παρακάτω.
Το Ιανουάριο του 1993, (προ ΑΣΕΠ) μετά από Πανελλήνιο διαγωνισμό, προσλαμβάνομαι στην θέση του Διευθυντή Υπηρεσιών (Γεν. Δ/ντή) της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Ρόδου (ΔΕΥΑΡ) σε οργανική θέση. Μετά από 14 χρόνια ευδόκιμης υπηρεσίας έμαθα την απόλυσή μου από τα τοπικά ΜΜΕ, την 1-6-2007. Η αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας του Δήμου Ροδίων – Ανέλαβε Δήμαρχος της ΝΔ – έφερε και την απόλυσή μου. Ο ίδιος δε ο Δήμαρχος της Πόλης της Ρόδου δήλωσε και στα ΜΜΕ και στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι «… δεν αμφισβητεί την εντιμότητα, την εργατικότητα και την επιστημοσύνη του κ. Διακομανώλη…» αλλά με απέλυσε χωρίς καν να γνωρίζω τον λόγο, μεταθέτοντας την «ευθύνη» στον πρόεδρο του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΡ, ο οποίος υπάλληλος της ΔΕΥΑΡ, υφιστάμενος μου για 13 χρόνια και όχι καλός υπάλληλος αφού είχε παραπέσει σε πολλαπλά υπηρεσιακά παραπτώματα με τις ανάλογες διοικητικές ποινές. Αιτίες όμως, όπως αργότερα αποδείχθηκαν ήταν κυρίως:
Πολιτικοί λόγοι (ανήκω στο ΠΑΣΟΚ)
Λόγοι εμπάθειας και
Λόγοι Διαφάνειας προσλήψεων. Προσέλαβε άνω από 60 άτομα φίλους γνωστούς και συγγενείς του. Με ερώτησή μου στο ΑΣΕΠ (Αύγουστος 2007) και μετά από γνωμάτευση του ΑΣΕΠ απελύθησαν 120 άτομα από τον Δήμο και την ΔΕΥΑΡ ως παράνομα προσληφθέντες με καταλογισμό ζημιών στον Δήμαρχο της Ρόδου, στον πρόεδρο της ΔΕΥΑΡ και στα μέλη των Συμβουλίων τους. Ήλθε όμως και πάλι ο «…από μηχανής Θεός…» κ. Πρ. Παυλόπουλος και με Υπουργική απόφαση – με ισχύ Νόμου απάλλαξε όλους τους παρανομούντες μόλις δύο ημέρες πριν τις εκλογές. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ σαν Χώρα και σαν Κοινοβούλιο. Τελικά αυτός ο «από μηχανής Θεός…» αρχαίο μας δημιούργημα, παρουσιάζεται μόνο για το «συμφέρον των πολιτικών ανδρών;
Ως άτομο, ως επιστήμονας, ζητούσα ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ – όχι δικαστική- την οποία δεν μπόρεσα να βρω στο ευνομούμενο Κράτος μας. Κατέφυγα στην δικαιοσύνη και ακόμα περιμένω την δικάσιμο. Η απόφαση της δικαιοσύνης μου είναι αδιάφορη. Ως πολίτης με ενδιάφερε η Υπηρεσιακή δικαιοσύνη την οποία δυστυχώς δεν βρήκα παρ όλες τις προσπάθειές μου. Δεν κατέφυγα όπως και σε κανένα πολιτικό γραφείο του Χώρου που πολιτικά ανήκω, ούτε τότε ως αντιπολίτευσης ούτε και τώρα. Νόμισα ότι και στην Χώρα μου (μας) θα ίσχυαν, όπως και σε άλλες Χώρες που βίωσα και γνωρίζω, τα κριτήρια της αξιοκρατίας, της αξιολόγησης, της υπηρεσιακής απόδοσης, του αποτελέσματος στο τομέα δράσης, της αντικειμενικότητας, της ηθικής, της εντιμότητας, της αξιοσύνης, της επιστημοσύνης, του καθέτου διαχωρισμού της δουλειάς σου με τα πολιτικά και λοιπά σου πιστεύω κ.λ.π. και εφόσον τα τηρείς αυτά χωρίς συμβιβασμούς τότε θα εκπλήρωνες το χρέος σου, στην Υπηρεσία σου, στους Πολίτες, στην Κοινωνία, στο Κράτος και την Πατρίδα σου. ΔΕΝ είναι όμως έτσι. Μέχρι σήμερα για να «επιβιώσεις» πρέπει να είσαι κοινώς λεγόμενο «…λαμόγιο…»;.
ΟΙ ΕΠΛΙΔΕΣ ΜΟΥ (ΜΑΣ) ΑΝΑΤΕΊΘΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ. Και το ΑΣΕΠ είναι μια από αυτές. Αλλά και για τα δύο ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ στους ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ.
Συγνώμη αν σας κούρασα
Με εκτίμηση
Εμμανουήλ Νικ. Διακομανώλης
Δ/χος Μηχ/γος Μηχ/κός
BS Mechanical Engeneer – Univ of Maryland College Park MD
MASER Administrative Science – Jhons Hopkinw Univ. MD
συνεχιστε (πιο γρηγορα)δωστε βαρυτητα στους δημους
εχω εμπιστοσυνη στην κυβερνηση
για πρωτη φορα νιωθω οτι δεν θα μεινετε στα λογια
H ΣΚΕΨΗ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΤΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ-ΕΥΘΥΝΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ
Οι ΟΤΑ, Νομαρχίες, Περιφέρειες έχουν μερικές φορές τον δικό τους τρόπο να «περνούν» τα πράγματα χωρίς να δίνεται η ευκαιρεία στους πολίτες να υποβάλουν εγκαίρως ενστάσεις.
Μία απάντηση σε ένσταση στην περιφέρεια μπορεί εύκολα να καθυστερήσει και να περάσουν τα χρονικά όρια τα οποια έχουν οι πολίτες γιά να αντιδράσουν σε αποφάσεις των ΟΤΑ οι οποίες είτε τους θίγουν είτε δεν είναι τεκμηριωμένες και παίρνονται λόγω προσωπικού συμφέροντος των τοπικών αρχόντων.
Θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να ελέγχεται η τεκμηρίωση και η νομιμότητα αυτών των αποφάσεων πρίν αυτές θεωρηθούν εκτελεστέες, γιά να αποφευχθεί η δαπάνηρη και χρονοβόρα ακύρωση τους μέσω των δικαστηρίων εκ μέρους των πολιτών.
Τουλάχιστον τώρα με την δημόσια διαβούλευση μπορούμε να λέμε την άποψη μας και ελπίζουμε να εισακουστούμε από τους αρμόδιους….. Κάτι είναι και αυτό πρός το παρόν…..
Οι αποφασεις του αρχηγου ΓΕΕΘΑ θα δημοσιευονται? Γιατι δεν ειναι επιτρεπτο δυο αξιωματικοι Στρατολογιας να μεταβαινουν για λογους αναψυχης στην Ν Υορκη εν μεσω εορτων δηθεν για επιθεωρηση.Τη στιγμη μαλιστα που 3.000.000 πολιτες περιμενουν εναγωνιως το επιδομα κοινωνικης αλληλεγγυης.
Γενικές παρατηρήσεις που μπορούν να ενσωματωθούν στον υπό συζήτηση Νόμο.
1)Οι πράξεις που δημοσιεύονται στο Διαδύκτιο να ελέγχονται αυτοδίκαια για την νομιμότητα τους απο τον εποπτεύοντα τον φορέα της έκδοσης τους ή ακόμα καλύτερα απο ανεξάρτητη αρχή.
Διαπυστώθηκε ο Νομάρχης ή ο Δήμαρχος να υπογράφουν – εκδίδουν αποφάσεις, κυρίως πολεοδομικού ενδιαφέροντος, χωρις να έχουν αρμοδιότητα, κατά παράβαση Νόμου και κυρίως εις βάρος του φυσικού και δομημένου περιβάλλοντος.Οι αποφάσεις αυτές εφόσον δεν προσβληθούν και ακυρωθούν ισχύουν και εφαρμόζονται.
Οιαποφάσεις αυτές κατά κανόνα δεν προσβάλλονται διότι:
α)δεν δημοσιοποιούνται.Η πρόσβαση στα Φ.Ε.Κ.είναι δύσκολη και γίνεται ακόμα απο περιορισμένο αριθμό ατόμων.
β)εξυπηρετούν ιδιωτικά και οικονομικά συμφέροντα.
γ)στις περιφέρειες, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν προκύπτει να ευαισθητοποιούνται οι πολίτες για να προσβάλλουν τις αποφάσεις αυτές.
2)Να υπάρχει κωδικοποίηση των δικτυακών χώρων που θα αναρτώνται οι πράξεις, για να είναι εύκολα προσβάσιμοι και κυρίως να μην σπαταλάται χρόνος για διερεύνηση.
Πολλά Συγχαρητήρια για το συγκεκριμένο Προσχέδιο Νόμου! Καιρός ήταν πια!!! Μήπως σταματήσει πλέον αυτή η κατάσταση… Είναι ένα πολύ καλό βήμα να «γιατρευτεί» επιτέλους αυτή η γάγραινα της διαφθοράς και της κατασπατάλησης των χρημάτων του Ελληνικού λαού! Συνεχίστε έτσι και ακόμα πιο αποφασιστικά και γρήγορα. Δεν αντέχει άλλο αυτή τη κατάσταση η Ελληνική Κοινωνία και δεν το ΑΞΙΖΕΙ κιόλας…
Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία σε όλους και το νέο έτος να φέρει σε όλο το κόσμο αγάπη, υγεία, ειρήνη και ότι επιθυμεί ο καθένας!
Όλα αυτά είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Συνεχίστε το έργο σας με συνέπεια λόγων και έργων.
Όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Αρχίστε από τα εύκολα (π.χ. ανάρτηση πρακτικών δημοτικών συμβουλίων).
Επαναλάβετε τη διαβούλευση (ή κάποιο γκάλοπ ικανοποίησης) σε 6 μήνες για να σας πούμε τα αποτελέσματα.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ Κ.ΑΝΩΜΕΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΦΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ.ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΟΛΟΙ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΥΤΗ.ΑΣ ΠΑΡΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ .ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ.. ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ … ΠΡΑΞΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ .ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΛΑΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΠΗ ,ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ.
Η δημόσια διαβούλευση θυμίζει έντονα την αρχαία Αθηναϊκή δημοκρατία κατά την οποία κάθε Αθηναίος (τότε) πολίτης, μπορούσε να παίρνει ουσιαστικό μέρος κατ’ ευθείαν ο όδιος και όχι μέσω αντιπροσώπων του έστω και εκλεγμένων, στη λήψη αποφάσεων που αφορούσαν όχι μόνο το προσωπικό του μέλλον αλλά και εκείνων που αφορούσαν την Αθήνα (ως κράτος τότε)
Σήμερα η δημόσια διαβούλευση αντικαθιστά κατά κάποιο τρόπο την αρχαία Πνύκα όπου συνήρχετο η Εκκλησία του Δήμου, και μάλιστα η διαβούλευση αυτή δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους Έλληνες να πουν αυτό που νομίζουν.
Αυτό όμως που περιμένουν οι Έλληνες είναι να δούν κάποια δέιγματα ότι η γνώμη που διατυπώνουν στο διαδίτκτυο στο πλαίσιο της δημόασιας διαβούλευσης, λαμβάνεται πραγματικά υπόψη και δεν χρησιμοποιείται για εντυπωσιασμό.
Για την ώρα δίνω τα συγχαρητήριά μου
θα αναρτωνται οι αποφάσεις ή θα πρεπει να διαβιβάζονται και παντου όπως τωρα ? Πως θα ελλαττωθεί η γραφειοκρατία ?
Δεν έχω να σχολιάσω κάτι περισσότερο απ’ όλους όσους συμμετέχουν.
Γράφω σ’ αυτή τη διαβούλευση για να επισημάνω ένα γεγονός, το οποίο ίσως είναι άσχετο με το Υπουργείο Εσωτερικών, ωστόσο αφορά έναν τομέα της εσωτερικής λειτουργίας του κράτους:
Σήμερα, 18-12-2009, εμφανίστηκε ο κύριος Λοβέρδος στην τηλεόραση και ανέφερε ότι έχουν εξαφανιστεί κάποια δεδομένα από τον Ο.Α.Ε.Δ. (σχετικά με κοινοτικά προγράμματα).
-Γιατί δεν επιλαμβάνεται ΑΜΕΣΑ την υπόθεση εισαγγελέας;
-Γιατί δεν καταγγέλλεται επισήμως ο προηγούμενος διοικητής του οργανισμού, ώστε να τιμωρηθεί αναλόγως και να απαιτηθεί από αυτόν η επιστροφή των «εξαφανισμένων» δεδομένων;
Και κάτι ακόμη:
Κινείστε -ως κυβέρνηση- με πολύ-πολύ αργό βηματισμό κι αυτό δεν είναι θετικό.
Κάντε πιο γρήγορες κινήσεις για τις αποφάσεις σας, γιατί ο λαός δεν αντέχει άλλο την ασάφεια και την αναμονή.
Πάντως, συγχαρητήρια που -έστω- προσπαθείτε….
Επιτέλους και κάτι καινούργιο,κάτι που μας ανοίγει ένα παράθυρο στην
διαφάνεια,κάτι που μας δίνει ελπίδα……..
Μήπως θα ήταν δυνατόν να υπάρχει μία σελίδα διαλόγου και με τους πολίτες?
Υπάρχουν αρκετές ιδέες που ίσως θα ήταν εφαρμόσιμες…
Κουράγιο.
Κύριε Πρωθυπουργέ,
Αναντίρρητα, είναι η πρώτη φορα που επιχειρείται στην Ελλάδα η πάταξη της διαφθοράς με έναν τόσο δυναμικό και αποφασιστικό τρόπο. Πέραν από τη διασφάλιση της ουσιαστικής ισότητας και της εύρυθμης λειτουργείας των οργάνων της Δημόσιας Διοίκησης, η διαφάνεια αποτελεί και στοιχείο χαρακτηριστικό του πολιτισμού μιας χώρας, της ηθικής αντίληψης και της παιδείας των πολιτών της. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη θωράκιση των θεσμών διαφάνειας είναι αφενός μεν η εμπέδωση της σημασίας της από τη νέα γενιά (εκπαιδευτικό σύστημα, ενημέρωση πολιτών), αφετέρου δε η παροχή της δυνατότητας σε κάθε πολίτη να διαθέτει εύκολη και άμεση πρόσβαση σε ιστότοπους που θα λειτουργούν αποκλειστικά για την καταγγελία φαινομένων διαφθοράς (η καταγγελία διαφθοράς οφείλει να αποτελεί πλέον συνειδητό χρεος κάθε πολίτη).
Στο πλαίσιο αυτό επιλέγω να χρησιμοποιήσω τη δημόσια αυτή διαβούλευση για να αναδείξω τον τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων του αγροτικού διάρκειας 1 έτους των γεωτεχνικών στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Στα αρχεία των αποτελεσμάτων αναγράφονται μόνο τα ονόματα των επιλεγέντων υποψηφίων. Δεν αναφέρονται που8ενά ούτε τα ονόματα των μη επιλεγέντων, ούτε τα προσόντα των υποφηφίων (ούτε καν των επιλεγέντων), ούτε το έτος κτήσης του πτυχίου, που αποτελεί δεδομένο συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής. Δεν επιθυμώ να αναφερθώ εκτενώς σε σχόλια που έχουν αναρτηθεί στους ιστότοπους των γεωτεχνικών (είναι πολλά και όχι κολακευτικά) και αφορούν στην πολύ πρόσφατη πρωτοκόλληση αιτήσεων ορισμένων υποψηφίων (οι αιτήσεις κατατέθηκαν πριν από 1 χρόνο περίπου), ούτε στην πιθανή ανάρτηση των αναλυτικών καταστάσεων προσόντων των επιλεγέντων υποψηφίων στις οικείες υπηρεσίες, γεγονός που καθιστά πρακτικά αδύνατο τον έλεγχο των καταστάσεων από τους αποκλειόμενους που συμμετείχαν στη διαδικασία. Ο κλάδος έχει ταλαιπωρηθεί πολύ και πληγεί ανεπανόρθωτα από πληθώρα τέτοιων φαινομένων με ποιο πρόσφατο την προκήρυξη – ανακοίνωση (διότι αυτό δεν δύναται να ονομασθεί ΦΕΚ)του απερχόμενου επί Ν.Δ. υπουργού που αφορούσε μάλιστα μονιμο προσωπικό.
Ευχαριστώ πολύ για τη δυνατότητα επικοινωνίας που μου δίνετε.
Η δημοσιοποιηση των αποφασεων σε ενα τοσο μαζικο μεσο ειναι ενα παρα πολυ θετικο βημα για την ανακτηση της -ανυπαρκτης πλεον- αξιοπιστιας του Ελληνικου κρατους.
Η διαδικασια ομως που θα ακολουθηθει ειναι εξ ισου σημαντικη με την αρχικη προθεση, διοτι ο κινδυνος ενος «κατακλυσμου» απο ασυναρτητες αταξινομητες και ανεξελεκτες πληροφοριες ειναι τεραστιος.
Δινω ενα αναλογο παραδειγμα. Η αναρτηση γενικα στο διαδικτυο των ισολογισμων των εταιριων ειναι ενα θετικο μετρο, διοτι αφ ενος πιο ευκολα καποιος μπορει να δει τα στοιχεια και αφ ετερου δεν υπαρχει το κοστος δημοσιευσης σε ενα 16σελιδο ενθετο το οποιο την αλλη μερα παει στα σκουπιδια. Εαν ομως αυτες οι αναρτησεις γινονται απο οποιον θελει, με οποιο συστημα θελει ειναι σιγουρο οτι θα δημιουργησουν περισσοτερα προβληματα απο οσα θα λυσουν. Η ιδια αναρτηση εαν γινει μεσω μιας τυποποιημενης διαδικασιας, υπο τον ελεγχο ενος πιστοποιημενου συστηματος, σε εναν ασφαλη server (πχ http://www.taxis.net/anonimes_eteries/123456789 – οπου το τελευταιο επιπεδο ειναι ο ΑΦΜ) τοτε η αγορα θα εχει στα χερια της ενα σημαντικο εργαλειο οπου σε λιγα λεπτα θα μπορει να βλεπει συγκεντρωμενα τα αποτελεσματα μιας εταιριας τα τελευταια χρονια, τα ισχυοντα ΦΕΚ, κλπ.
Τα ιδια ισχυουν και για τον Δημοσιο τομεα, Τοπικη Αυτοδιοικηση, κλπ. Ειναι σιγουρο πως σε καθε Δημο θα υπαρχουν χιλιαδες αποφασεις που θα πρεπει να δημοσιευθουν καθε χρονο. Αν αυτες απλα αναρτηθουν σε μια σελιδα τοτε δυσκολα καποιος θα μπορει να ξεχωρισει που εχει τηρηθει μια αξιοκρατικη διαδικασια, ανταγωνιστικες προσφορες τιμων, κλπ και που μια «προσυμφωνημενη» αναθεση, διοτι ειναι ευκολο σε εναν προμηθευτη να δημιουργησει εναν νεον κωδικο προιοντος ο οποιος δεν εχει προσφερθει πριν καπου αλλου.
Ο παραπανω προβληματισμος μας οδηγει πιθανον σε μια διαδικασια οπου καθε δημοσιος οργανισμος θα πρεπει κατ’αρχη να δημοσιοποιει τον ετησιο προυπολογισμο του (με απλο τυποποιημενο τροπο κατανοητο στους πολιτες). Στην συνεχεια για καθε προμηθεια -η οποια συνδεεται με τον προυπολογισμο- να ανακοινωνονται οι περιληπτικοι οροι της διακυρηξης και τελος -μετα την αναθεση- να φαινονται τοσο ο μειοδοτης οσο και οι πλειοδοτες.
Αν ολη η παραπανω διαδικασια τυποιηθει σε απλα βηματα μεσω του διαδικτυου, ωστε να ειναι ευχρηση, γρηγορη και διαφανης, τοτε πραγματικα η αναρτηση των αποφασεων και των αναθεσεων εργων του δημοσιου τομεα, μπορει να αποτελεσει ενα ουσιαστικο εργαλειο δημοσιονομικης πολιτικης.
ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΕΙΛΑΤΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΓΙ ΑΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ
ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ???/
Εφ΄ όσον άγνοια νόμου δεν νοείται και τιμωρείται άρα η δωρεάν άμεση πρόσβαση των πολιτών στην νομοθεσία θα βοηθήσει στο να μην παρανομούν άθελα τους .
Όμως η Ελληνική νομοθεσία είναι τόσο δεδαλώδει που ακόμη και καλοί νομικοί δυσκολεύονται να κάνουν την δουλειά τους.
ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΩ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΣΕΛΙΔΑ.
ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ – ΑΙΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ- (ΑΣΧΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΝΤΑΞΩ) – ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ
ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΚΕΠ ΣΑΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ) ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ Η ΔΙΠΛΑΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΔΙΟΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΚΕΠ???
ΕΝΩ ΑΝ ΜΕ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ (ΕΝΝΟΩ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΣ) ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ , ΣΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Κ.Λ.Π. ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ???
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ
Υ.Γ. ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
Ένα σχόλιο για σχετικά με το αν είναι έτοιμοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι:
ΛΙΓΟ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!!!Να ετοιμαστούν και να δουλέψουν και να προσαρμοστούν!!
Οι περισσότεροι πληρώνονται για να κάθονται . Δεν άκουσα κανένα να ρωτήσει το μισθωτό, το μικρό επιχειρηματία κλπ αν θέλει να πληρώνει στην ουσία για να του δημιουργούν προβλήματα!
Εμένα με ρώτησε κανείς πόσες ώρες εργάζομαι και μελετώ την εβδομάδα για να μπορώ να ανταπεξέρχομαι στις απαιτήσεις της εργασίας μου? Όχι και ούτε βέβαια το ζητώ!
Από αυτούς όμως που όλοι μας πληρώνουμε αυτό απαιτείται!!
Νομίζω ότι, ίσως το μοναδικό κενό στο νόμο, είναι, η μη πρόβλεψη αντίστοιχης ηλεκτρονικής καταγγελίας, για όσα σχετικά δεν θα έχουν όπως πρέπει και δεν θα είναι σύμφωνα με τον παρόντα νόμο. Κατά συνέπεια θα πρέπει να προβλεφθεί ένα άρθρο – για να τονιστεί και η βαρύτητά του και σημασία – (ή έστω μία παράγραφος) σχετικό με άμεσες αναφορές & απ΄ ευθείας καταγγελίες, που θα αφορούν στη μη τήρηση όλων των διατάξεων του νόμου. Αποδέκτης θα μπορούσε να είναι ή το Σώμα Επιθεωρητών – Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης στο υπουργείο σας, ή ειδικό τμήμα στο Συνήγορο του Πολίτη, ή στο http://www.opengov.gr/ που θα διαβιβάζει το θέμα αρμοδίως για τις περαιτέρω νόμιμες ενέργειες.
ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΟΤΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΜΑΖΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΘΕΡΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΛΥΜΕΝΩΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΛΕΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ.
ΕΙΝΑΙ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗ ΥΠΕΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΟΥ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ, ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΟΡΑΜΑΤΑ.
ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΒΙΟΛΙ……..
ΑΡΜΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΠΑΝΙ, ΤΟΝ ΠΑΧΟΥΛΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ.
ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ !!!!
ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΧΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΕ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ… ΣΥΝΑΛΑΣΣΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ… ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ., ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΞΕΦΡΑΖΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΒΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, ΤΟΠΙΚΗ «ΚΟΠΑΝΙΣΤΗ» (ΕΙΔΟΣ ΑΡΑΙΟΥ ΞΥΝΟΥ ΤΥΡΙΟΥ)
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ,ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ………
ΘΕΩΡΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΤΗΣ ΥΕΕ , ΕΝΩ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΗΜΕΡΩΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΣΤΑΝΟ….
ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!
είναι εύκολο να εφαρμοστεί με μόνη προσοχή στην εκπαίδευση των ανθρώπων που θα αναρτούν. ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!: Αυτοί πρέπει να έχουν PKI ή smart card από τον ERMIS (www.ermis.gov.gr) διότι μόνο τότε θα είμαστε σίγουροι ότι είναι με ασφάλεια. βλέπε https://www.ermis.gov.gr/validation/UploadFile.jsp καθώς και παράδειγμα http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/briefingOfBodies
Μετά το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την κατάλληλη οργάνωση των Υπηρεσιών πχ. 6μήνες. Ωστόσο, ανάρτηση των αποφάσεων που θα παρθούν στο μεσοδιάστημα μπορεί να γίνει αναδρομικά ( από της δημοσιεύσεως του παρόντος νόμου), χωρίς βέβαια αυτό να είναι απαγορευτικό για την ισχύ τους
κύριε Πρωθυπουργέ,
ο νόμος είναι σωστός αλλά πρέπει να διασφαλίσετε να ισχύει για πάντα και να μην μπορεί μια άλλη κυβέρνηση της δεξιάς να την καταργήσει. Επίσης, πρέπει κατά τη γνώμη μου οι ποινές για τυχόν παραβάσεις να είναι βαριές για να καταπολεμηθεί επιτέλους η διαφθορά που υπάρχει στο δημόσιο τομέα, μόνο έτσι θα αντιληφθεί ο κόσμος ότι επιτέλους αλλάζει κάτι στη χώρα και δεν γινονται όλα για επικοινωνιακούς λόγους.
Για παράδειγμα, να την πληρώσει και καμιά φορά και κανένας δήμαρχος ή δημοτικός σύμβουλος που αυθαιρετούν και γίνονται πλούσιοι από δημόσια έργα!!!!!!Η γνώμη μου είναι ότι το μέτρο είναι σωστό αλλά πρέπει να υπάρχουν αυστηρές ποινές για τους παραβάτες δημόσιους λειτουργούς!!!!!!
Υ.Γ Κύριε Υπουργέ.Πολύ αξιόλογη πρωτοβουλία.Τα Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου πού το Κράτος είναι μοναδικός μέτοχος , θα πρέπει να συμπεριληφθούν στο Νομοσχέδιο.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 2010 ΝΑ ΥΠΑΡΧΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΕΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ. ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ
ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΠΑΤΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ
ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΩΝ~ΑΡΧΙΦΥΛΑΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΗΣ.
Η απόφαση της Κυβέρνηση να αναρτά καθε δημόσιο προσωπο η υπηρεσία,
που παίρνει αποφάσεις, στο διαδύκτιο ειναι μοναδική.Η γνώμη μου
ειναι.
α. Να διασφαλισθεί η ανάρτηση στο διαδίκτυο και στο μελλον.,
β. Να προβλέπονται βαριές ποινές για τους παραβάτες.
γ. Να μην εγκρίνεται καμιά πληρωμή χωρίς την ανάρτηση στο διαδίκτυο
και
δ. Να δημιουργηθεί μια ενιαία ιστοσελίδα μόνο για τέτοιες αναρτήσεις .
Άμεσα πρέπει να ισχύσει ο νόμος, αλλά είμαστε έτοιμοι κε Ραγκούση;!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΙΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ , ΟΜΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ( ΕΚΤΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ) ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΜΗΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.
Η προφορική εξέταση καταργείται και στη Σχολή δικαστών??
Είναι τυχαίο η επιτυχία αρκετών γυών ανωτάτων δικαστών????
Να προβλεφθούν ευθύνες και επιπτώσεις απο τυχόν μή εφαρμογή όλων των προβλεπομένων καθώς και αυστηρές κυρώσεις σε περίπτωση παραποίησης των αναρτώμενων σε οποιαδήποτε φάση.
Άλλη μια απόδειξη της ισονομίας και της ισοπολιτείας που αρχίζει με την ανακοίνωση των προσλήψεων στο διαδίκτυο.Θα έπρεπε κάποτε η Δημόσια Διοίκηση να ακολουθήσει το ρεύμα της εποχής που είναι η χρήση της τεχνολογίας στην καθημερινότητα του ανθρώπου καιεπιτέλους ήρθε η ώρα της διαφάνειας με αυτό τον νόμο τομή της Κυβέρνησης.
Ο νόμος να προβλέπει μεταβατική περίοδο έξι μηνών οι οποίοι θα αξιοποιηθούν για την οργάνωση και προετοιμασία των αρμόδιων υπηρεσιών .Μετά την πάροδο των έξι μηνών θα πρέπει να τεθεί άμεσα ο νόμος σε εφαρμογή μαζί με τις προβλεπόμενες κυρώσεις . Αν «χρονίσει» η εφαρμογή το αποτέλεσμα θα είναι η ουσιαστική αδρανοποίηση του νόμου .
Πώς θα διασφαλισθεί η συνέχεια της ισχύος του νόμου ακόμη και σε περίπτωση αλλαγής κυβέρνησης? Αυτός ο νόμος πιθανότατα θα είναι από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της παρούσας κυβέρνησης και ένα βήμα εμπρός για τον Ελληνικό δημόσιο μηχανισμό. Οφείλουμε να εξασφαλίσουμε την ισχύ του νόμου από εδώ και στο εξής και να μην επιτρέψουμε την κατάργησή του.
Για να μην καθυστερήσει η εφαρμογή του νόμου προτείνεται να αρχίσει άμεσα, με ένδειξη ότι για ένα διάστημα (πχ 1 έτος) δεν εξασφαλίζεται πλήρως η ασφάλεια μέχρι να δημιουργηθού οι απαραίτητες υποδομές που θα την εγγυούνται.