- Στο πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 68 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180) διαγράφονται οι λέξεις «και τους ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού».
- Στο τέλος της παρ. 1α του άρθρου 246 του ν. 3852/2010 (Α΄87), όπως ισχύει, προστίθεται εδάφιο ως εξής: Επιτρέπεται, ύστερα από αίτηση, η αμοιβαία μετάταξη μεταξύ των υπαλλήλων των Περιφερειών, με την προϋπόθεση να ανήκουν στην ίδια κατηγορία και στον ίδιο κλάδο. Στην περίπτωση αυτή, οι υπό των μετατασσομένων κατεχόμενες θέσεις, λογίζονται κενές.
- Στην παράγραφο 7 του άρθρου 93 του ν.3852/2010 (Α΄87), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 7 παρ.2 του Ν.4071/2012 (Α΄85) και μετά τη φράση «Δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι Ν.Π.Δ.Δ.» προστίθεται η φράση « ή υπάλληλοι Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού, καθώς και των νομικών προσώπων, ιδρυμάτων και συνδέσμων αυτών».
Αρχική Αυτοτελής Υπηρεσία Ελέγχου Νομιμότητας ΟΤΑΆρθρο 27: Κατάργηση έγκρισης ΠΥΣ 33/2006 για μετατάξεις σε ΟΤΑ.
Άρθρο 27: Κατάργηση έγκρισης ΠΥΣ 33/2006 για μετατάξεις σε ΟΤΑ.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 01:Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. – Νέο Πλαίσιο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02: Ελεγκτής Νομιμότητας.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03: Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Διάρθρωση Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: Υπηρεσιακό ΣυμβούλιοΆρθρο 05: Υπηρεσιακό Συμβούλιο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 06: Υπηρεσιακές μεταβολές – βαθμολογική εξέλιξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες.Άρθρο 07: Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08: Επιτόπιοι έλεγχοι – Ετήσια Έκθεση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10: Στελέχωση της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 11: Μεταβατική Διάταξη – Διοικητική Υποστήριξη Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: Επιτροπή Οικονομικής Ανασυγκρότησης ΟΤΑ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13: Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Λογαριασμός Οικονομικής Ενίσχυσης ΟΤΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15: Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Εκθέσεις της ΕπιτροπήςΆρθρο 16: Εκθέσεις της Επιτροπής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Ολοκληρωμένο Πλαίσιο ΔράσηςΆρθρο 17: Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Κατάργηση διατάξεωνΆρθρο 18: Κατάργηση διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Υπόχρεοι ενημέρωσης Ηλεκτρονικού Μητρώου Προσωπικού Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Άρθρο 19: Υπόχρεοι ενημέρωσης Ηλεκτρονικού Μητρώου Προσωπικού Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: Βάση Δεδομένων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας ΟΤΑ.Άρθρο 20: Βάση Δεδομένων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας ΟΤΑ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων πρώην Υπουργείων Εσωτερικών και Προστασίας του Πολίτη (Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης).
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 22: Όροι σύστασης θέσης Γενικού Γραμματέα ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αποσπάσεις προσωπικού ΝΠΙΔ και ΑΕ σε ΟΤΑ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24: Αναδρομική ισχύς συμβάσεων ΙΔΟΧ. – Κατάργηση διαδικασίας ΑΣΕΠ στην αυτεπιστασία.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 25: Σχολικές Καθαρίστριες – Δημοτικές Κατασκηνώσεις.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διάρκεια αποσπάσεων στα γραφεία Περιφερειαρχών και Αντιπεριφερειαρχών.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27: Κατάργηση έγκρισης ΠΥΣ 33/2006 για μετατάξεις σε ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28: Αναπλήρωση Προϊσταμένων Γενικής Διεύθυνσης ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Προθεσμία σύναψης συμβάσεων έκτακτου προσωπικού.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 30: Καθορισμός αμοιβών έμμισθων δικηγόρων ΟΤΑ.
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 31: Θέματα εργαζομένων ΟΤΑ – Ωράριο βρεφονηπιοκόμων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 32: Τέλος ακαθαρίστων εσόδων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33: Τροποποιήσεις άρθρων 32 ν. 4304.2014, 170 ν.4363/2006
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34: Φόρος Μπίρας υπέρ ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Διπλογραφικό Σύστημα στα Νομικά Πρόσωπα ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Καθολική διαδοχή ΟΤΑ α’ βαθμού σε ΝΠΔΔ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37: Δαπάνες Περιφερειών.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38: Συμψηφισμός λειτουργικών δαπανών ΟΤΑ και ΝΠΔΔ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39: Δημοσιονομική Διαχείριση ΟΤΑ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Μεταφορά πιστώσεων ΟΤΑ.Άρθρο 40: Μεταφορά πιστώσεων ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Υποβολή οικονομικών στοιχείων ΟΤΑ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Χρηματοδότηση ΟΤΑ για εργοστάσια αφαλάτωσης.Άρθρο 42: Χρηματοδότηση ΟΤΑ για εργοστάσια αφαλάτωσης.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43: Παράταση Προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ».
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων σε Περιφέρειες.Άρθρο 44: Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων σε Περιφέρειες.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45: Εκχώρηση δημοτικών ακινήτων σε άστεγους δημότες.Άρθρο 45: Εκχώρηση δημοτικών ακινήτων σε άστεγους δημότες.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 46: Απαλλαγή από δημοτικά τέλη και φόρους -Κοινωνικά τιμολόγια ΔΕΥΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47: Λειτουργία κοιμητηρίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48: Επιλογή τόπου ενταφιασμού.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49: Εργαζόμενοι στην καθαριότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50: Πρόγραμμα Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51: Εκλογικές αποζημιώσεις υπαλλήλων ΟΤΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Ιουνίου 2015, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιουνίου 2015, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 233 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Προτείνουμε να προστεθεί το εξής:
«Εξαιρούνται από την υποχρέωση έγκρισης της επιτροπής ΠΥΣ 33/2006 οι ανανεώσεις των ήδη υφισταμένων συμβάσεων ορισμένου χρόνου του προσωπικού των ΟΤΑ και των ΝΠΙΔ αυτών, που εργάζονται στο πλαίσιο τους προγράμματος «Εναρμόνιση Επαγγελματικής και Οικογενειακής Ζωής» κλπ για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί το πρόγραμμα και μέχρι την ολοκλήρωσή του».
Αιτιολογία: Αυτό γιατί με δεδομένο ότι οι εν λόγω συμβάσεις είναι διαδοχικές και άρα έχουν ελεγχθεί αρκετές φορές και επειδή πρόκειται για συγχρηματοδοτούμενα ευρωπαϊκά προγράμματα, η έγκριση κάθε χρόνο των ίδιων συμβάσεων από την ΠΥΣ 33/2006 προκαλεί καθυστερήσεις και προβλήματα, θέτει τη συνέχιση των κοινωνικών δομών των ΟΤΑ (ΚΔΑΠ, παιδικοί σταθμοί βοήθεια στο σπίτι κλπ) σε κίνδυνο και παρατείνει την εργασιακή ανασφάλεια των εργαζομένων στις δομές.
Ακριβώς όπως τα λένε οι ανωτέρω κυρίες … δεν μπορεί να ισχύει μια διάταξη που το μόνο που προκαλεί είναι γραφειοκρατική δυσλειτουργία και καθυστέρηση άνευ ουσιαστικού λόγου ιδιαίτερα όταν δεν προκαλεί κανένα δημοσιονομικό κόστος και μη ουσιαστική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Να ισχύει και για τους άλλους φορείς όχι μόνο για τους ΟΤΑ. Περιμένουμε πάρα πολυ για να μπορέσουμε να κάνουμε την μετάταξη και σε εποχές που ο καθένας από εμάς θέλει να βρεθεί κοντά στον μόνιμο τόπο κατοικίας του για να μπορέσει να ζήσει.
Θα έπρεπε να καταργηθεί συνολικά η συγκεκριμένη διάταξη δηλαδή και για το δημόσιο και τα ΝΠΔΔ και όχι μόνο για τους ΟΤΑ Α΄& Β΄βαθμού.
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, όπου αναφέρεται ότι συνέπεια της σχετικής διάταξης είναι η κατακόρυφη αύξηση του χρόνου υλοποίησης μιας μετάταξης, και δεδομένου ότι οι μετατάξεις δεν προκαλούν επιπλέον δημοσιονομικό κόστος αφού γίνεται μεταφορά των πιστώσεων μεταξύ των φορεών Γενικής Κυβέρνησης, δεν υφίσταται λόγος για μια απίστευτα χρονοβόρα γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία προκαλεί αύξηση τόσο του λειτουργικού κόστους όσο και σπατάλη των ανθρώπινων πόρων του υπουργείου σας.