Το άρθρο 161 του ν. 3584/2007 όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «Δήμοι με πληθυσμό πάνω από δέκα χιλιάδες (10.000) κατοίκους και Δήμοι που ήταν πρωτεύουσες νομών, όπως καιΣύνδεσμοι Δήμων με συνολικό πληθυσμό των μελών τους πάνω από τριακόσιες χιλιάδες (300.000) κατοίκους, εφόσον έχουν ανάλογη οικονομική δυνατότητα, μπορούν με τον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας τους να συνιστούν θέση μετακλητού Γενικού Γραμματέα.»
Αρχική Αυτοτελής Υπηρεσία Ελέγχου Νομιμότητας ΟΤΑΆρθρο 22: Όροι σύστασης θέσης Γενικού Γραμματέα ΟΤΑ α’ βαθμού.
Άρθρο 22: Όροι σύστασης θέσης Γενικού Γραμματέα ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 01:Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. – Νέο Πλαίσιο
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 02: Ελεγκτής Νομιμότητας.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 03: Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Διάρθρωση Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: Υπηρεσιακό ΣυμβούλιοΆρθρο 05: Υπηρεσιακό Συμβούλιο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 06: Υπηρεσιακές μεταβολές – βαθμολογική εξέλιξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07: Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες.Άρθρο 07: Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08: Επιτόπιοι έλεγχοι – Ετήσια Έκθεση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10: Στελέχωση της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 11: Μεταβατική Διάταξη – Διοικητική Υποστήριξη Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12: Επιτροπή Οικονομικής Ανασυγκρότησης ΟΤΑ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13: Παρακολούθηση κατάρτισης και εκτέλεσης προϋπολογισμών ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Λογαριασμός Οικονομικής Ενίσχυσης ΟΤΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15: Προγραμματική Συμφωνία Οικονομικής Υποστήριξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Εκθέσεις της ΕπιτροπήςΆρθρο 16: Εκθέσεις της Επιτροπής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Ολοκληρωμένο Πλαίσιο ΔράσηςΆρθρο 17: Ολοκληρωμένο Πλαίσιο Δράσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Κατάργηση διατάξεωνΆρθρο 18: Κατάργηση διατάξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Υπόχρεοι ενημέρωσης Ηλεκτρονικού Μητρώου Προσωπικού Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.Άρθρο 19: Υπόχρεοι ενημέρωσης Ηλεκτρονικού Μητρώου Προσωπικού Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: Βάση Δεδομένων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας ΟΤΑ.Άρθρο 20: Βάση Δεδομένων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας ΟΤΑ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21: Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων πρώην Υπουργείων Εσωτερικών και Προστασίας του Πολίτη (Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης).
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 22: Όροι σύστασης θέσης Γενικού Γραμματέα ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23: Αποσπάσεις προσωπικού ΝΠΙΔ και ΑΕ σε ΟΤΑ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24: Αναδρομική ισχύς συμβάσεων ΙΔΟΧ. – Κατάργηση διαδικασίας ΑΣΕΠ στην αυτεπιστασία.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 25: Σχολικές Καθαρίστριες – Δημοτικές Κατασκηνώσεις.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26: Διάρκεια αποσπάσεων στα γραφεία Περιφερειαρχών και Αντιπεριφερειαρχών.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 27: Κατάργηση έγκρισης ΠΥΣ 33/2006 για μετατάξεις σε ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28: Αναπλήρωση Προϊσταμένων Γενικής Διεύθυνσης ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Προθεσμία σύναψης συμβάσεων έκτακτου προσωπικού.
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 30: Καθορισμός αμοιβών έμμισθων δικηγόρων ΟΤΑ.
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 31: Θέματα εργαζομένων ΟΤΑ – Ωράριο βρεφονηπιοκόμων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 32: Τέλος ακαθαρίστων εσόδων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 33: Τροποποιήσεις άρθρων 32 ν. 4304.2014, 170 ν.4363/2006
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 34: Φόρος Μπίρας υπέρ ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35: Διπλογραφικό Σύστημα στα Νομικά Πρόσωπα ΟΤΑ α’ βαθμού.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 36: Καθολική διαδοχή ΟΤΑ α’ βαθμού σε ΝΠΔΔ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37: Δαπάνες Περιφερειών.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38: Συμψηφισμός λειτουργικών δαπανών ΟΤΑ και ΝΠΔΔ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39: Δημοσιονομική Διαχείριση ΟΤΑ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Μεταφορά πιστώσεων ΟΤΑ.Άρθρο 40: Μεταφορά πιστώσεων ΟΤΑ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41:Υποβολή οικονομικών στοιχείων ΟΤΑ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Χρηματοδότηση ΟΤΑ για εργοστάσια αφαλάτωσης.Άρθρο 42: Χρηματοδότηση ΟΤΑ για εργοστάσια αφαλάτωσης.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43: Παράταση Προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ».
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων σε Περιφέρειες.Άρθρο 44: Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων σε Περιφέρειες.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45: Εκχώρηση δημοτικών ακινήτων σε άστεγους δημότες.Άρθρο 45: Εκχώρηση δημοτικών ακινήτων σε άστεγους δημότες.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 46: Απαλλαγή από δημοτικά τέλη και φόρους -Κοινωνικά τιμολόγια ΔΕΥΑ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47: Λειτουργία κοιμητηρίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48: Επιλογή τόπου ενταφιασμού.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49: Εργαζόμενοι στην καθαριότητα
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50: Πρόγραμμα Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51: Εκλογικές αποζημιώσεις υπαλλήλων ΟΤΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Ιουνίου 2015, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Ιουνίου 2015, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 233 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Η ρύθμιση αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική για τους νησιωτικούς Δήμους, που δεν έχουν τον απαιτούμενο πληθυσμό (20.000)που προέβλεπε ο κώδικας, έχουν όμως την οικονομική δυνατότητα κάλυψης της θέσης του Γενικού Γραμματέα. Είχε αποτελέσει πάγιο αίτημα Δημάρχων σε Δήμους με πληθυσμό μεταξύ 10.000 και 20.000 κατοίκους, ειδικά σε νησιωτικούς που είναι υποστελεχωμένοι από ειδικευμένο προσωπικό και έχουν ανάγκη υποστήριξης σε τεχνοκρατικό και οργανωτικό- διοικητικό επίπεδο.Θα βοηθήσει στην καλλίτερη οργάνωση του Δήμου και στην παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στους πολίτες, ενώ παράλληλα οι δημοτικές αρχές θα μπορούν αναπόσπαστα να ασκούν τον επιτελικό τους ρόλο.
Με αφορμή τη ρύθμιση που περιλαμβάνεται στο άρθρο 22 του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου αρμοδιότητας του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε Δήμους με πληθυσμό πάνω από δέκα χιλιάδες (10.000) και εφόσον έχουν ανάλογη οικονομική δυνατότητα, να συνιστούν θέση μετακλητού Γενικού Γραμματέα στον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας τους, οφείλω να επισημάνω τη σημαντικότητα αυτής της ρύθμισης η οποία θα δώσει επιτέλους τη δυνατότητα σε όλους εμάς που υπηρετούμε ως Δήμαρχοι σε μικρομεσαίους Δήμους, να ασκήσουμε περισσότερο αποτελεσματικά και απερίσπαστα τον επιτελικό – πολιτικό μας ρόλο, παράγοντας ουσιαστική πολιτική για τις πόλεις και τους δημότες μας, αφού πλέον θα έχουμε έναν τεχνοκράτη με αποδεδειγμένη εμπειρία και ικανότητα να στηρίζει τη δημοτική λειτουργία σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης. Ως εκ τούτου στηρίζω και επικροτώ των προτεινόμενη ρύθμιση.
Θεωρούμε θετική την πρόταση για ίδρυση θέσης Μετακλητού Γ.Γραμματέα στους Δήμους. Αυτή η δυνατότητα πρέπει να δοθεί και σε μικρότερους νησιωτικούς και ορεινούς δήμους.
Η θέση του Γενικού Γραμματέα θα πρέπει να προβλεφθεί για όλους τους Δήμους. Ιδιαίτερα οι μικροί Δήμοι ορεινοί νησιωτικοί, έχουν ανάγκη την ύπαρξη Γενικού Γραμματέα που είναι υποστελεχωμένοι και η βοήθεια ενός στελέχους με γνώσεις της αυτοδιοίκησης θα είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Προτείνω λοιπόν να θεσμοθετηθεί η θέση του Γενικού Γραμματέα σε όλους τους Δήμους και πλέον ο κάθε Δήμος θα κρίνει εάν θέλει την κάλυψη αυτής της μετακλητής θέσης.
Είναι πάρα πολύ σημαντική η παρατήρηση που κάνει ο κ.Μανώλης Αντωνάκος. Το θέμα αυτό με τους Γενικούς Γραμματείς μας ταλαιπώρησε πάρα πολύ το Σεπτέμβριο του 2014 και διαπιστώνω ότι ούτε τώρα ρυθμίζεται.Για να μην επαναλαμβάνω, η συμπλήρωση πρέπει να είναι όπως την διαμορφώνει ο κ.Αντωνάκος προκειμένου να μην υπάρξουν προβλήματα με νέες συμβάσεις Γ.Γραμ.
Δυστυχώς το πλήθος των υπαλληλων που απασχολούνται στην κάθε αποκεντρωμένη και ειδικώτερα μετα την σύσταση της αυτοτελούς υπηρεσίας οτα, δεν παραγει εργο καθώς οι ειδικοι σύμβουλοι,συνεργατες,επιστήμονες κ.λ.π μετακλητοι υπάλληλοι στους ΟΤΑ…..ΘΑΤΑΝ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ……ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ …ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ…ΕΝΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΧΥΣΕΙΣ….ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ…πολλαπλα αμοιβόμενοι……
Η εν λόγω ρύθμιση κρίνεται ως απόλυτα σωστή και αναγκαία, καθώς θα δώσει τη δυνατότητα σ’ ένα σημαντικό αριθμό Δήμων να ενισχύσουν την διοικητική και επιχειρησιακή ικανότητα τους αποκτώντας μία επαγγελματική, δημοτική διοίκηση όπως αυτή εκφράζεται από το θεσμό του Γενικού Γραμματέα και αφού πρώτα προβλέψουν τις σχετικές θέσεις στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας τους. Με δεδομένο ωστόσο ότι οι ανάγκες, οι αρμοδιότητες και οι λειτουργίες είναι κοινές σε όλους τους Δήμους, θα ήταν ορθό η ρύθμιση να περιλαμβάνει όλους τους Δήμους της χώρας, ανεξάρτητα από πληθυσμιακά κριτήρια, με βασική προϋπόθεση την ύπαρξη της αντίστοιχης οικονομικής δυνατότητας.
Είναι γνωστό οτι το πρόβλημα υποστελέχωσης αντιμετωπίζουν οι μικροί και οικονομικά εύρωστοι δήμοι, ως θετική παρενέργεια της υποστελέχωσης. Άρα στους οικονομικά εύρωστους δήμους ανεξάρτητα από τον πληθυσμό να δοθεί η δυνατότητα πρόσληψης Γ.Γ. Και ακόμη στους μικρούς δήμους να τους δοθεί δυνατότητα υπογραφών αντίστοιχων με την ειδικότητά τους.
Επικαιροποίηση των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 12, του Νόμου 4071/12 και του αρθρου 161 νομου 3584/2007
Έχοντας υπόψη την:
Α) την 55/29-12-2010 εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ
Β) Το άρθρο 12 παρ. 4,5 του Ν. 4071/12
Γ) Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. 37/28-05-2012
Με την παρ. 4 του άρθρου 12 του Ν. 4071/2012 και στην εγκύκλιο 37/25-5-2012 του ΥΠ.ΕΣ., θεωρήθηκε ότι οι Γενικοί Γραμματείς Δήμων, οι Ειδικοί Σύμβουλοι και οι Ειδικοί Συνεργάτες των Δημάρχων έχουν διορισθεί για κάθε συνέπεια από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης και όχι από τη δημοσίευση του ΦΕΚ. Δυστυχώς όμως η διάταξη όπως αναγράφεται στον παραπάνω Νόμο ίσχυε για τη δημοτική περίοδο που έληξε στις 31/8/12. Κατά συνέπεια, η διάταξη αυτή πρέπει να επανέλθει σε ισχύ για να μη χρειάζεται διαρκώς η αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού. Θα μπορούσε να προστεθεί και ανάλογο εδάφιο με αυτό το περιεχόμενο στο άρθρο 161 του Ν. 3584/2007.
Ανάλογη ισχύ να αποκτήσει και η παρ. 5 του άρθρου 12 του Ν. 4071/2012. Με την προτεινόμενη ρύθμιση επιλύεται ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίστηκε με τον 4071/2012. Ειδικότερα, ένας Γενικός Γραμματέας σε Δήμο ο οποίος προέρχεται από το Δημόσιο και υπηρετούσε μέχρι τις 31/8/14 στη θέση αυτή, ακόμα και αν διορίστηκε την, 1/9/14 εκ νέου στη θέση του Γενικού Γραμματέα, δεν μπορούσε να ασκεί τα καθήκοντά του μέχρι να δημοσιευτεί η απόφαση στο ΦΕΚ. Δεν περιορίζεται όμως το πρόβλημα εδώ. .Επρεπε να εκδοθεί φύλλο διακοπής μισθοδοσίας από το Δήμο όπου υπηρετεί, να γίνει διαγραφή από την ΕΑΠ, να προσέλθει στην υπηρεσία του να αναλάβει καθήκοντα, να περαστεί στην ΕΑΠ της υπηρεσίας του και στην περίπτωση επαναδιορισμού του να επαναληφθεί αντίστροφα η διαδικασία. Πέραν της τεράστιας γραφειοκρατικής διαδικασίας δημιουργείται ένα κενό λειτουργίας στου Δήμους.
Η διάταξη του άρθρου 12 παρ. 4 και 5 να επικαιροποιηθεί ώστε οι αποφάσεις διορισμού σε θέσεις Γ.Γ.,ειδικών συμβούλων-επιστημονικών συνεργατών Δημάρχων να ισχύουν από την υπογραφή τους και όχι από τη δημοσίευση στο ΦΕΚ και να προστεθεί αντίστοιχο εδάφιο στο άρθρο 161 και 163 του Ν. 3584/2007.
τον Γενικό Γραμματέα δεν τον χρειάζεται κανένας οτα – > είναι απλά μια θέση για βόλεμα και τίποτε περισσότερο !
πρέπει να καταργηθεί η δυνατότητα ορισμου Γενικού Γραμματέα ή να περιοριστούν οι οτα ακόμα περισσότερο
πρέπει επίσης να καταργηθεί η δυνατότητα διορισμού μετακλητών υπαλλήλων στους οτα (και όχι μόνο) ειδικών συνεργατών, συμβούλων κλ.
ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ !!!
Η θέση μετακλητού Γ.Γ. πρέπει να προβλέπεται για ΟΛΟΥΣ τους Δήμους και όχι μόνο για τους Δήμους από 10.000 κατοίκους και πάνω. Τον Γ.Γ. χρειάζονται κυρίως οι μικροί, νησιωτικοί, ορεινοί και μειονεκτικοί Δήμοι, καθώς θα δωθεί η δυνατότητα στους Δημάρχους να έχουν δίπλα τους έναν επιστήμονα ΠΕ χωρίς τις χρονοβόρες και απαγορευτικές διαδικασίες του ΑΣΕΠ, ο οποίος θα προσφέρει πολλές και σημαντικές υπηρεσίες. Προτείνω λοιπόν να συσταθεί θέση Γ.Γ. για ΟΛΟΥΣ τους Δήμους της Χώρας χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια.