Στο άρθρο 25 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με τον Ν. 3284/2004 και ισχύει, προστίθενται νέες παράγραφοι 3 και 4 ως εξής:
«3. Σε κάθε Νομό συνιστάται ιδιαίτερη Διεύθυνση Ιθαγένειας της οικείας Περιφέρειας.
4. Κάθε έτος οι Περιφέρειες αποστέλλουν στο Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στατιστικά στοιχεία των αποφάσεων κτήσης και απώλειας ιθαγένειας. Τα στοιχεία αυτά συγκεντρώνονται μέχρι το τέλος Μαρτίου του επόμενου έτους, δημοσιεύονται με μέριμνα του Υπουργείου και περιλαμβάνουν:
α. ημερομηνία γέννησης,
β. φύλο,
γ. οικογενειακή κατάσταση,
δ. τόπο κατοικίας,
ε. διάρκεια διαμονής στην Ελλάδα,
στ. νομική βάση κτήσης,
ζ. προηγούμενη ιθαγένεια.»
Αρχική Πολιτική συμμετοχή ομογενών και αλλοδαπών υπηκόων τρίτων χωρών που διαμένουν νόμιμα και μακροχρόνια στην ΕλλάδαΆρθρο 8
Άρθρο 8
- 0 ΣχόλιαΒ’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: Εκλογικό Σύστημα
- 0 ΣχόλιαΔιευκρινίσεις για τη διαβούλευση με τους πολίτες
- 2.458 ΣχόλιαΆρθρο 1
- 287 ΣχόλιαΆρθρο 2
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 3
- 56 ΣχόλιαΆρθρο 4
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 5
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 6
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 7
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 8
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 9
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 10
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 11
- 143 ΣχόλιαΆρθρο 12 Δικαίωμα του εκλέγειν
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 13 Αίτηση εγγραφής στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 14 Άσκηση του δικαιώματος
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 15 Δικαίωμα του εκλέγεσθαι
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 Σύνταξη ειδικών εκλογικών καταλόγων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 17 Τήρηση και ενημέρωση ειδικών εκλογικών καταλόγων. Ειδικές περιπτώσεις διαγραφής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 19
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 20 Επίσπευση διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτογράφησης ομογενών εξ Αλβανίας
- 115 ΣχόλιαΆρθρο 21
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Δεκεμβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
7 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
16 Σχόλια 3403 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Σε αυτή τη διαβούλευση δεν θα σχολιάσω ανα άρθρο όπως αρχικά σκόπευα να κάνω, για τους εξής λόγους:
1. Η συνολική διαδικασία θυμίζει στημένο ριαλιτυ τηλεπαιχνίδι όπου οι συμμετέχοντες υποτίθεται ότι έχουν τη δυνατότητα να αποφασίσουν για κάτι, ενώ στην πραγματικότητα απλά εγκρίνουν το προαποφασισμένο.
Στη διαβούλευση αυτή δηλαδή, οι συμμετέχοντες δεν καλούνται να αποφασίσουν για το ΑΝ θα γίνει κάτι, αλλά για να συζητήσουν τις λεπτομέρειες του ΠΩΣ θα γινει αυτό. Την απόφαση να γίνει όμως, ΠΟΙΟΣ την πήρε τελικά; Σίγουρα όχι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι που είναι οι Έλληνες πολίτες.
2. Για να φτάσουμε να συζητάμε την παραχώρηση δικαιώματος ψήφου σε αλλοδαπούς, θα έπρεπε πρώτα να έχουμε λύσει με τρόπο σαφή και οριστικό, μια μεγάλη σειρά θεμάτων. Εδώ αντίθετα δεν γνωρίζουμε ούτε τα βασικά για το πόσοι είναι οι μετανάστες, ποιοι είναι , πού είναι, πόσοι θα πρέπει να φύγουν, πώς θα γίνει αυτό,πώς θα αφομοιωθούν όσοι μείνουν κ.τ.λ. Συζητάμε για το «Ω», ενώ δεν ξέρουμε ακόμα τίποτα για το «Α».
3. Με την συνηθισμένη προχειρότητα που αντιμετοπίζουμε όλα τα θέματα, συζητάμε και αυτό. Εδώ όμως υπάρχει μια πάρα πολύ σημαντική διαφορά. Δεν έχουμε να κάνουμε με ένα νομοσχέδιο το οποίο αν οδηγήσει στις συνηθισμένες κομπίνες, βολέματα ημετέρων κ.τ.λ. θα μπορέσει θεωρητικά να διορθωθεί με ένα μελλοντικό νομοσχέδιο. Μιλάμε για ένα θέμα εθνικό, το οποίο αν ανοίξει δεν θα έχει δρόμο επιστροφής.
4. Ως Έλληνες πολίτες, όπως φυσικά και όλοι οι πολίτες του κόσμου, ψηφίζουμε κυβερνήσεις για να εξυπηρετούν και να προστατεύουν τα συμφέροντα της δικής μας χώρας. Δεν θέλουμε κυβερνήσεις , νομάρχες, δημάρχους που θα εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα.Αυτο έχει και δεύτερη και τρίτη ανάγνωση, και αφορά και το παρόν και το μέλλον .
5. Την ευθύνη για ένα τόσο σημαντικό θέμα πρέπει να την έχει ο Ελληνικός λαός και όχι όσοι χαράζουν κομματικές στρατηγικές εισροής ψηφοφόρων.Είναι δυνατόν η στρατηγική και η πολιτική μιας χώρας να κατευθύνεται από μικροσυμφέροντα και να χαράσεται από κομματικούς μηχανισμούς;
6. Η μέχρι τώρα πορεία της κυβέρνησης δεν μου δίνει την αίσθηση της σοβαρότητας και της ικανότητας χειρισμού μεγάλων θεμάτων. Για αυτούς τους λόγους, θεωρώ ότι η μόνη αξιόπιστη και Δημοκρατική λύση, θα είναι η έκφραση της βούλησης του Ελληνικού λαού, μέσω ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ.
Οποιαδήποτε προσπάθεια επιβολής των κυβερνητικών απόψεων, ενάντια στη λαϊκή βούληση, με επείγουσες συζητήσεις εν μέσω εορτών, θυμίζουν ξεκάθαρα άλλες εποχές.
Για να μην ξεχνιόμαστε, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ.
Ο κ. Aris Deslis έγραψε στις 29 Δεκεμβρίου 2009 @ 18:42
————————–
Πιστεύω ότι, όλοι είμαστε ίσοι σαν άνθρωποι. Δεν είμαστε όμως ίσοι σαν πολίτες. Εμείς δεν έχουμε δικαίωμα ψήφου στην Αλβανία, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, και σε άλλες χώρες.
————————–
Φυσικά και δεν έχουμε το δικαίωμα ψήφου στην Αλβανία, το Πακιστάν ή το Μπαγκλαντές αφού *δεν ζούμε εκεί*! Πώς θα ήταν αυτό δυνατόν; Να έχουμε δικαίωμα ψήφου σε 200 χώρες σε όλον τον κόσμο; Μα δεν είναι προφανές το άτοπο αυτού του επιχειρήματος?
Αλλά ας δούμε π.χ. τον ισχύοντα Νόμο περί Μεταναστεύσεως της Αλβανίας, του 1998, στην αγγλική του μετάφραση, όπως αυτή παρατίθεται σε ιστοσελίδα του ΟΗΕ, και δη, το άρθρο που αφορά τις προϋποθέσεως απόκτησης της Αλβανικής ιθαγένειας με πολιτογράφηση (δηλ. από αλλοδαπούς στην Αλβανία):
http://www.unhcr.org/refworld/type,LEGISLATION,,ALB,3ae6b5c10,0.html
Μεταφράζω από τα Αγγλικά:
==============================
Άρθρο 9
B. Με πολιτογράφηση
Αλλοδαπός που έχει υποβάλλει αίτηση για απόκτηση της Αλβανικής ιθαγένειας με πολιτογράφηση, την αποκτά αν πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
1. Έχει ηλικία τουλάχιστον 18 ετών.
2. Έχει διαμείνει μόνιμα και νόμιμα εντός της επικρατείας της Δημοκρατίας της Αλβανίας, για τουλάχιστον 5 έτη.
3. Έχει κατοικία και επαρκή οικονομικά μέσα.
4. Δεν καταδιώκεται ποινικώς στη χώρα του ή στη Δημοκρατία της Αλβανίας για εγκλήματα που τιμωρούνται με περισσότερο από 3 χρόνια φυλάκισης. Εξαιρέσεις σ’ αυτόν τον κανόνα γίνονται μόνο σ’ αυτές τις περιπτώσεις που αποδεικνύεται ότι κατηγορείται για πολιτικούς λόγους.
5. Έχει τουλάχιστον βασική γνώση της Αλβανικής γλώσσας.
6. Η απονομή σ’ αυτόν της Αλβανικής ιθαγένειας δεν εμποδίζει την ασφάλεια και την άμυνα της Δημοκρατίας της Αλβανίας.
7. Αλλοδαποί που έχουν ηλικία τουλάχιστον 18 ετών δύναται να αποκτήσουν την Αλβανική ιθαγένεια ακόμη και αν δεν πληροί τις προϋποθέσεις του παρόντος νόμου,(με την εξαίρεση της παραγράφου 6) αν η Δημοκρατία της Αλβανίας έχει επιστημονικό, οικονομικό, πολιτιστικό ή εθνικό συμφέρον. Αν το πρόσωπο είναι ανιθαγενές, οι προϋποθέσεις των παραγράφων 1, 3, 4 και 5 του παρόντος άρθρου δύναται να παραβλεφθούν.
Αν ο αλλοδαπός αποδείξει ότι είναι Αλβανικής καταγωγής μέχρι και τη δεύτερη γενία, έστω και από τον ένα γονέα, ο χρόνος διαμονής στη Δημοκρατίας της Αλβανίας που αναφέρεται στην παράγραφου 2 του παρόντος άρθρου, θα είναι τουλάχιστον 3 έτη. Όλες οι άλλες προϋποθέσεις για την απονομή της Αλβανικής ιθαγένειας που απαριθμούνται στο παρόν άρθρο παραμένει απαράλλακτες.
==============================
Δεν βλέπω κάποιον αποκλεισμό από την ιδιότητα του Αλβανού πολίτη στις παραπάνω διατάξεις. Μάλιστα είναι φιλελευθερώτερες από τις προτεινόμενες δικές μας, καθώς αρκούν 5 έτη νόμιμης και μόνιμης διαμονής, ενώ οι δικές μας θα απαιτούν 5 έτη νόμιμης και μόνιμης διαμονής *εντός της τελευταίας 10ετίας*, δηλ. ενώ ο ξένος που θα εγκατασταθεί αύριο στην Αλβανία, μένοντας εκεί νόμιμα και μόνιμα, θα γίνει Αλβανός πολίτης στις 7.1.2015, ο ξενός που θα εγκατασταθεί αύριο στην Ελλάδα, μένοντας εδώ νόμιμα και μόνιμα, θα γίνει Έλληνας μόνο μετά από *10* χρόνια, στις 7.1.2020.
πολλες φορες μπορει να γινομαστε σκληροι, μα δεν εχουμε καμια προθεση να θιξουμε την προσωπικοτητα καποιων..ισα ισα ΘΕΛΟΥΜΕ να πετυχει αυτη η κυβερνηση στο εργο της..αλλα με τετοιου ειδους νομοσχεδια, πιστεψτε με δε προκειται να χαρακτηριστει ως πετυχημενη..ενδιαφερομαστε για το εθνος μας κ τη μη αλλοιωση του για πολλους λογους, που σας εχουν κατατεθει απο τους φιλους. δειξτε οτι εχετε καλα αντανακλαστικα, οπως το κανατε για αλλους λογους
το πασοκ ιδρυθηκε για να υπηρετει το λαο κ την πατριδα
ΑΝΔΡΕΑΣ Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
η ελλαδα στους ελληνες
Το κοστος για την συσταση ολων αυτων των μηχανησμων για να λειτουργησει σωστα η τοπικη αυτοδηοικηση αλλα κ το δημοσιο [κρατος]
οπως το γνωριζουμε ειναι τοσο υψηλο που ουτε να το ξανασκεφτει δεν πρεπει ο σημερινος διαχηρηστης.
Ηταν ενα πυροτεχνημα σαν ολα τα αλλα.
Προσοχη
δεν μηλαμε για ιθαγενεια
μηλαμε για υπηκοοτητα.
1.Δεν χρειάζεται νέα Διεύθυνση, μπορεί το ίδιο τμημα που δίνει τις προσωρινές άδειες να διεκπεραιώσει την διαδικασία.
2.Ιθαγένεια μπορεί να δοθεί μόνο σε αυτούς που γεννούνται στην Ελλάδα,
η υηκοότητα θα συνεχίζει να δίνεται όπως και σήμερα με μείωση των απαιτούμενων ετών μόνιμης παραμονής.
Να διευκρινησθούν επακριβώς τα δικαιολογητικά,
(Νόμιμη Παραμονή, Πιστοποιητικό Γλώσσης, Πενταετής Ασφαλισμένη Εργασία, Υπεύθυνη Δήλωση μή Δίωξης κλπ κλπ),
και ο φάκελλος να διαβιβάζεται απευθείας απο τον Δήμο/Κοινότητα στο Κεντρικό Τμήμα Αλλοδαπών και εκδόσεως Διαβατηρίων της ΕΛΑΣ.
– Βεβαίωση εγκυρότητος απο την ως άνω Υπηρεσία και με προσωπική συνέντευξη, και τελική υπογραφή απο Υπουργό.
– Με δυό λόγια : μείωση εξόδων γραφειοκρατίας
Δεν είναι ανάγκη να δημιουργήσουμε ειδική γραφειοκρατία για την ιθαγένεια
Συμφωνώ με τα άρθρα 8 και 9
Αξιότιμε κ. Υπουργέ
Παρότι στο άρθρο αναφέρεται άπαξ ο όρος «απώλεια ιθαγένειας», δεν αναφέρεται πουθενά αλλού στο νομοσχέδιο. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να προβλέπεται διαδικασία αφαίρεσης υπηκοότητας/πολιτογράφησης/ιθαγένειας
η διεύθυνση ιθαγένειας της περιφέρειας να συνεργάζεται με τις τοπικές αστυνομικές δημοτικές και λιμενικές αρχές.
Πιστεύω ότι, όλοι είμαστε ίσοι σαν άνθρωποι. Δεν είμαστε όμως ίσοι σαν πολίτες. Εμείς δεν έχουμε δικαίωμα ψήφου στην Αλβανία, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, και σε άλλες χώρες. Η παραχώρηση του δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομετανάστες, θα δημιουργήσει τεράστιους πολιτικούς κινδύνους, για την πατρίδα μας , και την εθνική ανεξαρτησία. Η εγγραφή των Αλβανών σε ειδικές εκλογικές καταστάσεις στην Ήπειρο, θα δημιουργήσει την πολιτική βάση, για την διεκδίκηση της Μεγάλης Αλβανίας. Η κυβέρνηση απερίσκεπτα δημιουργεί το ελληνικό Κόσσοβο. Οι συνέπειες θα είναι ολέθριες.
Η σύσταση σε κάθε νομό Διεύθυνσης Ιθαγένειας κινείται προς την σωστή κατεύθυνση αλλά δημιουργείται πρόβλημα τόσο με την στελέχωσή της όσο και με τις αρμοδιότητές της δεδομένου ότι ο έλεγος των δικαιολογητικών για χορήγηση πολιτογράφησης ή κτήση ιθαγένειας γίνεται μέχρι σήμερα από τα Τμήματα Αστικής Κατάστασης & Αλλοδαπών & Μετανάστευσης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα ανωτέρω τμήματα και Διευθύνσεις υπολειτουργούν (έλλειψη μόνιμου προσωπικού – μεγάλος αριθμός συμβασιούχων έργου οι οποίες πλέον καταργούνται)θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για αυτό ώστε να καταστεί δυνατός ο έγκαιρος έλεγχος των δικαιολογητικών και να μην υπάρξει αλληλοκάλυψη αρμοδιοτήτων μεταξύ των δύο υπηρεσιών που εκ των πραγμάτων οφείλουν – για το μεταβατικό χρονικό διάστημα τουλάχιστον – να έχουν απόλυτη συνεργασία και ισως να διαχειρίζονται το ίδιο αρχείο.
Ποια άλλη χώρα δίνει Ιθαγένεια; Υπηκοότητα δίνουν σε όσους το δικαιούνται!…
Η ιθαγένεια είναι όρος βιολογικής ερμηνείας. Κατά συνέπεια ΜΟΝΟ για υπηκοότητα μπορεί να γίνει λόγος! Δόξα τω Θεω η Ελληνική Γλώσσα είναι πλουσιότατη σε λέξεις, αλλά η κάθε μια έχει τη δική της αξία και ερμηνεία…
Πρέπει επί τέλους κάποτε να γίνει κατανοητό ότι μόνον οι ημεδαποί πολίτες ενός κράτους μπορούν να έχουν το δικαίωμα της εθνικότητας / ιθαγένειας (Nationality). Οι υπόλοιποι μπορούν να έχουν την ελληνική υπηκοότητα (Citizenship), αλλά δεν είναι δυνατόν να αποκτούν και την ελληνική ιθαγένεια/εθνικότητα. Δηλαδή αν κάποιος πάρει ένα Δελτίο Ταυτότητας από το κράτος γίνεται και Έλληνας; Σε ουδεμία σοβαρή χώρα είναι δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο. Στην πράσινη Ελλάδα βεβαίως τα πάντα μπορούν να συμβούν…
ETHEROVAMON
Εδω ειναι που θα πεφτει το λαδωμα και η χοντρη η μιζα