Οι θέσεις αποσπασμένων υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ των Πολιτικών Γραφείων Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών, Υφυπουργών, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Αναπληρωτών Γενικών Γραμματέων Υπουργείων και Ειδικών Γραμματέων Υπουργείων, καλύπτονται εφεξής, από υπαλλήλους του Μητρώου του άρθρου 2, κατόπιν επιλογής του οικείου Υπουργού.
Αρχική ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣΆρθρο 12 – Στελέχωση θέσεων υπαλλήλων πολιτικών γραφείων κεντρικών φορέων
Άρθρο 12 – Στελέχωση θέσεων υπαλλήλων πολιτικών γραφείων κεντρικών φορέων
- 43 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση Εθνικού Μητρώου Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης
- 94 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Εγγραφή στο Μητρώο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Διαδικασία εγγραφής στο Μητρώο – Τήρηση Μητρώου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Υπηρεσιακή κατάσταση μελών Μητρώου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Διαγραφή από το Μητρώο
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Θέσεις φορέων κεντρικής διοίκησης που στελεχώνονται από μέλη του Μητρώου
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Διαδικασία επιλογής Γενικών Γραμματέων, αναπληρωτών Γενικών Γραμματέων και Ειδικών Γραμματέων
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Θέσεις ευρύτερου δημόσιου τομέα που στελεχώνονται από μέλη του Μητρώου – Διαδικασία επιλογής
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Υποχρεώσεις επιλεγμένων μελών σε θέσεις ευθύνης
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Ειδικό Συμβούλιο Επιλογής (Ε.Σ.Ε.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Υπηρεσιακή κατάσταση και αμοιβές επιλεγμένων μελών σε θέσεις ευθύνης
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Στελέχωση θέσεων υπαλλήλων πολιτικών γραφείων κεντρικών φορέων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Μεταβατικές διατάξεις – Τελικές διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Πεδίο εφαρμογής
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Αξιολογητές
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Έκθεση αξιολόγησης
- 52 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης υπαλλήλων
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Κριτήρια και διαδικασία αξιολόγησης προϊσταμένων οργανικών μονάδων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Συμβουλευτική Συνέντευξη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Eνστάσεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Στοχοθεσία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Ολομέλειες Διεύθυνσης και Τμήματος
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Λογοδοσία και κοινωνικός έλεγχος – Παρατηρητήριο δημόσιας διοίκησης
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 25-
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 26-
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μεταβατικές διατάξεις
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Τελικές – Καταργούμενες διατάξεις
- 500 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων – Διαδικασία και κριτήρια επιλογής προϊσταμένων
- 33 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Μεταβατικές διατάξεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Καταργούμενες Διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
2 Δεκεμβρίου 2015, 11:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Δεκεμβρίου 2015, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
18 Σχόλια 1196 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Ποιά είναι η αρμοδιοτητα των γραφείων αυτών; Γιατί χρειάζεται να στελεχώνοντα από μέλη του μητρώου;
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 12 ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΡΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΝΕΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ «…ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2…» ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ «…ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΤΛΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ MASTER Η ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΕΤΩΝ…»
Ποια θα είναι τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέγει ο οικείος Υπουργός?
Η θητεία κατά την οποία οι αποσπασμένοι υπάλληλοι ΠΕ υπηρετούν στα πολιτικά γραφεία λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία ΠΕ ή ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας σε θέση Προϊσταμένου Τμήματος? Αν λογίζεται ως πραγματική υπηρεσία ως Προϊστάμενοι Τμήματος αυτό είναι άδικο για όλους τους υπόλοιπους ΠΕ υπαλλήλους.
Επιπροσθέτως, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι σε θέσεις εμπιστοσύνης, όπως είναι οι συγκεκριμένες και με πολλά κενά απλά γραμματειακής υποστήριξης, δεν χρειάζονται τόσο αυξημένα προσόντα. Η εν λόγω διάταξη είναι υπερβολική
Έχω την εντύπωση ότι εφόσον δεν θίγεται το ζήτημα των αποσπάσεων των ΔΕ και ΤΕ, το καθεστώς παραμένει ως έχει. Δηλαδή μπορούν κανονικά να αποσπαστούν σε γραφεία υπουργών κλπ, ενώ από τους ΠΕ απαιτούνται αυξημένα προσόντα. Αυτό φυσικά είναι άδικο
Σαφέστατα, όπως σημειώνεται σε άλλο σχόλιο, υπάρχει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και η κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης με άριστα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Για συντεχνιακούς λόγους έχει επιχειρηθεί τεχνηέντως «η υποτίμηση» της εν λόγω κατηγορίας. Αν λοιπόν πραγματικά ζητούνται στελέχη με προσόντα για να υπηρετήσουν ουσιαστικά ένα θεσμό και όχι διακοσμητικά στοιχεία, καλό θα είναι να αξιοποιούνται όλες οι δεξαμενές ικανού και επαρκούς εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού, με βάση ουσιαστικά προσόντα και χωρίς βεβαίως να αγνοούνται τα τυπικά στο μέτρο που αναλογεί.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΕ
Θεωρώ ότι η διάταξη θα έπρεπε να περιλαμβάνει και άλλες κατηγορίες υπαλλήλων (ΔΕ, ΙΔΑΧ κλπ). Στόχος η κατά το δυνατόν μείωση της επιλογής ημετέρων. Προφανώς θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για ορισμένες ευαίσθητες θέσεις ώστε να μπορούν να στελεχώνονται με άτομα της απολύτου εμπιστοσύνης του εκάστοτε Υπουργού.
Και βεβαια να μπουν ρολογια με δακτυλικα αποτυπωματα και να πηγαινει ο καθενας στην ωρα του στη δουλεια του. Στο Υπουργειο Οικονομιας στο Συνταγμα πηγαινουν με βαρδιες και τους χτυπουν οι προισταμενοι τις καρτες.
Είναι οι μόνοι υπάλληλοι που δεν ελέγχονται για το ωράριο τους. Δουλεύουν λίγο και παίρνουν παχουλούς μισθούς, φυσικά όχι όλοι ειδικά στην επαρχία. Ισχύει για όλα τα κόμματα. Όσο για την μεταχείριση τους είναι ότι θέλουν το έχουν. Να μπουν παντού ρολόγια εργασίας με δακτυλικά αποτυπώματα αλλά όχι με κάρτες και να συνδέονται κατευθείαν στην βουλή. Όπως και γενικά όλοι οι δ. υπάλληλοι το ίδιο σύστημα, στην υπηρεσία που βγάζει την μισθοδοσία.
Τομές χρειάζονται στο δημόσιο.
Η επιλογή να γίνεται με πίνακες μορίων από τα άτομα που έχουν οι βουλευτές ή υπουργοί από πίνακες που θα καταθέτει το κόμμα και όχι να διορίζονται καινούργιοι. Να έχουν ένα ειδικό συνεργάτη και όχι πολλούς ή τα κόμματα να διορίζουν στη βουλή και όχι ένα κόμμα όσους βουλευτές έχει τόσους ειδικούς συνεργάτες ή οι υπουργοί να παίρνουν στο υπουργείο και να έχουν και στο πολίτικο τους γραφείο.
Αν διορίζονται να είναι ανάλογα με την περιφέρεια και οι υπάλληλοι που θα παίρνουν μετάταξη όχι από υπηρεσίες που έχουν πρόβλημα προσωπικού.
Οι θητεία τους να είναι ανάλογα με την εκλογή του βουλευτή-υπουργού.
Επειδή ο μισθός είναι μεγάλος (για την δουλειά που κάνουν, όλα τα κόμματα έχουν και μέλη που βοηθούν εθελοντικά) να προκηρύσσονται μέσω ΑΣΕΠ από τα κόμματα και όχι οι βουλευτές να έχουν ένα στρατό. Κάθε υπάλληλος να μην είναι πάνω από 2 θητείες ώστε να μην παρουσιάζονται θέματα διαπλοκής ή ρουσφετιού. Πως θα αξιολογηθούν αυτοί οι υπάλληλοι αφού έχουν το μέσω του βουλευτή και ένα παραπάνω αν είναι κυβέρνηση.
Όλοι οι υπάλληλοι ίσοι.
Επίσης να υπάρξει κάποια διάταξη ούτως ώστε το Δημόσιο να μη γεμίζει από μονιμοποιήσεις αυτών των μετακλητών υπαλλήλων αμέσως μετά την αναχώρηση των οικείων Υπουργών, όπως συνέβη στην περίπτωση του κ. Μηταράκη. Μετά δε χρειάζεται να στήνουμε διαγωνισμούς και συνεντεύξεις για να τους μονιμοποιούμε εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας.
Δεν αρκεί η πρόβλεψη οι αποσπασμένοι να επιλέγονται από το Μητρώο αλλά θα πρέπει να υπάρχουν και άλλα κριτήρια επιλογής ή μη επιλογής.
π.χ. να μην μπορεί να επιλεχθεί συγγενής ακόμα και αν αυτός είναι στο Μητρώο.
Να μην μπορεί να υπάρχει άλλος υπάλληλος εντός των αποσπασμένων.
Να γίνεται πρόσκληση και να δηλώνουν οι ενδιαφερόμενοι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο και από αυτούς να προκύπτει αξιοκρατικά ένας αριθμός στελεχών από τον οποίο θα επιλέγει ο Υπουργός.
Και οι δικές μας οι κόρες είναι άνεργες, σπούδασαν, δεν βρίσκουν δουλειά. Δεν πήγαν όμως να συνάψουν σχέση με κανέναν μεγαλόσχημο για να διοριστούν μετακλητές. Αυτά γίνονταν στην Ελλαδα του 80 και είναι απαράδεκτο να συνεχίζονται στην Ελλάδα της κρίσης, γιατί είναι αυτά που μας οδ´ηγησαν στην κρίση. Απόλυση όλων των μετακλητών τώρα και αξιοποίηση των στελεχών του Δημοσίου που περισσεύουν.
Εγώ ξέρω ότι οι συριζαίοι βγήκαν με σύνθημα την αξιοκρατία κι ότι δε θα κάνουν διορισμούς μετακλητών. Το αποτέλεσμα ήταν να γεμίσουν μετακλητούς τα υπουργεία και μάλιστα συντρόφους γενικών γραμματέων, ανήψια υπουργών και παιδιά βουλευτών. Η κρίση είναι οξεία και έχει χτυπήσει τους πάντες. Μην το ξεχνούν αυτό. Άμεσα να περιοριστούν οι μετακλητοί ή να επιλέγονται κι αυτοί με αξιοκρατικες διαδικασίες. Ο ελληνικός λαός ξύπνησε και θα τα τιμωρήσει όλα αυτά.
Και η κυρία Τασία έχει διορίσει και τα δύο ανήψια της ως μετακλητούς στο Υπουργείο. Κατά τα άλλα, κόπτεται για το δράμα των προσφύγων ή των πτυχιόυχων Ελληνόπουλων που δεν είχαν θεία στην Κορώνη και μετανάστευσαν στη Γερμανία. Πρέπει να τεθεί άμεσα τέλος σε όλα αυτά. Και να αξιοποιηθούν οι υπάλληλοι οι οποίοι ούτε τεμπέληδες ούτε άχρηστοι είναι. Και σε τελική, κατά πλειοψηφία έχουν ψηφίσει σύριζα. Άρα ειπναι εχέμυθοι. Συνεπώς, κανένας μετακλητός ούτε για το εμπιστευτικό πρωτόκολλο του Υπουργου. Ας σταματήσει το δικά σας και δικά μας παιδία.
Προφανώς όλα αυτά τα προτείνουν οι ευρωπαίοι εταίροι και να δούμε κατά πόσον θα εφαρμοστούν από την κυβέρνηση του σύριζα που στο Υπουργείο Οιονομίας τουλάχιστον 33 είναι οι μετακλητοί και τρείς οι μόνιμοι που υπηρετουν σε γραφεία Υπουργού. Και το θέμα είναι ότι έχουμε διορίσει τη συμβία του γραμματέα και τον ξάδελφο του Υπουργού πάλι και πάει λέγοντας.
Υπάρχουν ικανότατα στελέχη τα οποία έχουν διοριστεί είτε με γραπτους διαγωνισμούς του Ασεπ είτε μέσα από διαγωνισμούς της Σχολής Δημόσιας Διόικησης. Και αυτή τη στιγμή δεν τους επιτρέπεται σχεδόν να υπάρξουν σε ένα Δημόσιο που έχει γιγαντώσει μέσα από αναξιοκρατικές διαδικασίες. Αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να στελεχώσουν με περισσή αξιοσύνη τα γραφεία των Υπουργών, πράγμα που δεν είδαμε να κάνει ούτε η παρούσα κυβέρνηση (που κατέφυγε σε φίλους και εξυπηρετήσεις), παρά τα όσα ευαγγελιζόταν προεκλογικά.
Πολυ σωστη διαταξη! Επιτελους διοχετευονται με διαφανη (μεσω ΑΣΕΠ) τροπο τα ατομα που θα στελεχωνουν τα Υπουργικα & ΓΓ γραφεια.
Θα επρεπε να επεκταθει με καποιο τροπο υποχρεωτικα και για τους εκτος μονιμων/ΙΔΑΧ ατομων (δηλαδη αυτων που επιλεγει ο καθε Υπουργος), προκειμενου να συγκρινονται τα αντικειμενικα τουλαχιστον κριτηρια των υποψηφιων (πτυχια & προυπηρεσια).