1. Οι χερσαίοι συνοριακοί σταθμοί της ελληνικής επικράτειας είναι οδικοί και σιδηροδρομικοί.
2. Οδικοί συνοριακοί σταθμοί είναι οι συνοριακοί σταθμοί που λειτουργούν στους Κήπους και τις Καστανέες του νομού Έβρου, στους Ευζώνους και τη Δοϊράνη του νομού Κιλκίς, στη Νίκη και την Κρυσταλλοπηγή του νομού Φλώρινας, στην Κακαβιά και τη Μέρτζιανη του νομού Ιωαννίνων και στη Σαγιάδα του νομού Θεσπρωτίας.
3. Σιδηροδρομικοί συνοριακοί σταθμοί είναι οι συνοριακοί σταθμοί που λειτουργούν στο Πύθιο του νομού Έβρου και την Ειδομένη του νομού Κιλκίς.
Αρχική Οργάνωση και λειτουργία των χερσαίων συνοριακών σταθμών της χώραςΆρθρο 02 – Χερσαίοι συνοριακοί σταθμοί της ελληνικής επικράτειας
Άρθρο 02 – Χερσαίοι συνοριακοί σταθμοί της ελληνικής επικράτειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Ορισμός χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Χερσαίοι συνοριακοί σταθμοί της ελληνικής επικράτειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Είσοδος προς χερσαίο συνοριακό σταθμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04 – Εποπτεία, διοίκηση και λειτουργία του χερσαίου συνοριακού σταθμούΆρθρο 04 – Εποπτεία, διοίκηση και λειτουργία του χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Οργάνωση του χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06 – Διοικητής του χερσαίου συνοριακού σταθμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Αρμοδιότητες Διοικητή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09 – Κίνητρο αποδοτικότηταςΆρθρο 09 – Κίνητρο αποδοτικότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Εγκατάσταση μη δημοσίων υπηρεσιών στο χερσαίο συνοριακό σταθμό
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Παραχώρηση χώρου σε δημόσιους φορείς για κατασκευή μη μόνιμων εγκαταστάσεων εντός του χερσαίου συνοριακού σταθμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Εξοπλισμός του Συνοριακού ΣταθμούΆρθρο 12 – Εξοπλισμός του Συνοριακού Σταθμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13 – Δημοπρασίες – ΠλειστηριασμοίΆρθρο 13 – Δημοπρασίες – Πλειστηριασμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Συμβούλιο Διοικητών Συνοριακών Σταθμών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 – Τελικές και Μεταβατικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 – ΄Εναρξη ισχύοςΆρθρο 16 – ΄Εναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Απριλίου 2016, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
11 Μαΐου 2016, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 16 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Στο άρθρο 2 γίνεται ευθεία αναφορά σε υφιστάμενες μεθοριακές διαβάσεις
Το ερώτημα που τίθεται εν προκειμένω είναι οι υφιστάμενοι σταθμοί/σημεία διέλευσης δεν μπορουν να καταργηθούν (;) και συνακόλουθα οι πιθανοί νέοι θα πρέπει να αποτελεσουν αιτία τροποποίησης του νόμου για να συμεπριληφθούν και αυτοί(;)
Υπό αυτή την οπτική θεωρώ οτι θα πρέπει απο το άρθρο αυτό να διαγραφεί καθε αναφορά σε υφιστάμενο σημείο εισόδου – εξόδου.
Σε κάθε περίπτωση η ανάγκη να υπάρξει μια συνολική θεσμοθέτηση του τρόπου ίδρυσης, λειτουργίας και κατάργησης των Σημείων Εισόδου – Εξόδου προς/απο την ελληνική επικράτεια είναι κατά τη γνώμη μου επιβεβελημένη ακόμη και για οικονομικού λόγους
Γενικά:
Στην αιτιολογική έκθεση (σελ. 1) γίνεται αναφορά σε «φυτοϋγειονομικό και κτηνιατρικό έλεγχο των αγροτικών προϊόντων που εισέρχονται στη χώρα». Αυτοί όμως οι έλεγχοι σήμερα δεν σχετίζονται άμεσα με τους υφιστάμενους Συνοριακούς Σταθμούς, διότι πραγματοποιούνται σε αυτόνομους χώρους που δεν αποτελούν πάντοτε φυσικά τμήματα των σταθμών (όπως πχ ο κτηνιατρικός που γίνεται στους Συνοριακούς Σταθμούς Κτηνιατρικού Ελέγχου – ΣΥΚΕ). Ως εκ τούτου, δόκιμο είναι να απαλειφθεί η αναφορά στην αιτιολογική έκθεση που θα συνοδεύει το τελικό νομοσχέδιο ή να συμπεριληφθούν ονομαστικά και τα συγκεκριμένα σημεία ελέγχων σε αυτό.
Απαιτείται στον παρόντα νόμο σαφής χωρικός προσδιορισμός (με αναφορά σε συγκεκριμένη έκταση) του «ενιαίου χώρου» ο οποίος ορίζεται ως Συνοριακός Σταθμός και ο οποίος θα μπορούσε να είναι διαφορετικός των εκτάσεων του άρθρου 15 παρ. 1-3 του παρόντος νόμου.
Επίσης, σε περίπτωση που θα εξακολουθεί να υφίσταται η έννοια του «τελωνειακά ελεγχόμενου χώρου» του άρθρου 9 παρ. 3 του ν. 2647/1998 (ή «τελωνειακή περίβολος» στην παρ. 5 ιδίου άρθρου), θα πρέπει να προσδιοριστεί και αυτός για κάθε σταθμό.
Τέλος θα πρέπει να προβλεφτεί με απόφαση Υπουργού ή Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης η δυνατότητα τροποποίησης της καθορισθείσας έκτασης.