΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.

1. Επιτρέπεται η διάθεση για χρήση αυτοκινήτων υπηρεσιών του δημόσιου τομέα για χρήση σε άλλες υπηρεσίες ύστερα από αίτημα και σύμφωνη γνώμη των ενδιαφερόμενων υπηρεσιών προς κάλυψη εξαιρετικών υπηρεσιακών αναγκών τους, ως κατωτέρω:
α. Από υπουργείο σε υπουργείο.
β. Από υπουργείο σε περιφέρεια, περιφερειακή διοίκηση και Ν.Π.Δ.Δ.
γ. Από νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, σε άλλη δημόσια υπηρεσία ή δήμο ή
κοινότητα ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου του ίδιου νομού.
δ. Από περιφερειακή διοίκηση σε νομαρχιακή αυτοδιοίκηση ή δήμο ή
κοινότητα του ίδιου νομού.
ε. Από δήμο ή κοινότητα σε άλλο δήμο ή κοινότητα ή στη νομαρχιακή
αυτοδιοίκηση του ίδιου νομού.
στ. Από φορείς του ευρύτερου δημόσιου Τομέα (Ν.Π.Ι.Δ.) σε Περιφέρειες,
νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, δήμο ή κοινότητα.
ζ. Από νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) σε Περιφέρειες,
νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, δήμο ή κοινότητα.

2. Οι κατά την παράγραφο 1 διαθέσεις γίνονται με αποφάσεις:
α. Του διαθέτοντος υπουργού, για τις περιπτώσεις α` και β`.
β. Του διαθέτοντος νομάρχη, για την περίπτωση γ`.
γ. Του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας, για την περίπτωση δ`.
δ. Του οικείου δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου για την περίπτωση ε`.
ε. Του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας για την περίπτωση στ`.
στ. Του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την περίπτωση ζ`.

3. Στην απόφαση αυτή ορίζεται η χρονική διάρκεια και οι ειδικότεροι
όροι της διάθεσης για χρήση.

  • 25 Οκτωβρίου 2009, 23:01 | Μιχάλης Π

    Συμμετέχοντας υπηρεσιακά σε διάφορες επισκέψεις ηγετών ή υπουργών, παρατήρησα ένα απεραντο στόλο πολυτελών συνοδευτικών οχημάτων κι ενα ασθενοφόρο υποστήριξης που δεν μπορούσε να ακολουθήσει την πομπή λόγω μικρού κυβισμου..
    Τα καλά οχήματα πρέπει να τα έχουν όσοι υπάλληλοι εργάζονται για την υποστήριξη των πολιτών από κάθε είδους κινδύνους.
    Επίσης, όσο αναφορά την περιβόητη Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία,τι χιλδή και τι θηριώδη τζιν ειναι αυτα!
    Ευχαριστώ.

  • Θα ήταν μάλλον χρήσιμο να εγκατασταθει συστήμα GPS για την αποθάρυνση χρήσεων ασυμβατων προς τις αναγκές της υπηρεσίας.

    Δευτερευόντος θα μπορούσαν να εφαρμοστούν τεχνικές εξυπνου parking και e-pass.

    Ομώς είναι θεμελίωδες να μην αισθάνονται οι υπάλληλοι της δικοικησης οτι τελουν υπο παρακολούθηση, οτι δεν υπάρχει εμπιστοσύνη, άρα οποια μεθοδος ακολουθηθεί θα πρέπει να σεβεται την αξιοπρέπεια και να πιστεύει στην ακεραιότητα του ατόμου

  • 24 Οκτωβρίου 2009, 12:20 | kostas

    θα ηθελα να γνωριζει ο Ελληνικος λαος το συνολικο αριθμο αυτοκινητων
    καθως το μηνιαιο και ετησιο κοστος τις χιλιομετρικες αποστασεις που διανυουν, ανα αυτοκινητο για να μπορει να υπαρχει ελεγχος να βλεπει ο καθενας τις (δραστηριωτητες) του καθε αυτοκινητου και μια ιστοσελιδα ετσι για τα ματια του κοσμου .ετσι να παμε ολοι μαζι για νεα ηθη πριν γινουμε Αργεντινη

    αυτα τα λιγα

  • 22 Οκτωβρίου 2009, 17:04 | Σπυρίδων Τόλιος

    Κατάργηση – Αρ. 2(Κάθε πρόσωπο που δικαιούται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, σύμφωνα με την παρούσα απόφαση (άρθρα 1), μπορεί να χρησιμοποιεί πέραν του ενός υπηρεσιακού αυτοκίνητου εφόσον υπάρχει αποδεδειγμένη ανάγκη και διαθεσιμότητα οχημάτων.Ειδικότερα:
    α. Από υπουργείο σε υπουργείο.
    β. Από υπουργείο σε περιφέρεια, περιφερειακή διοίκηση και Ν.Π.Δ.Δ.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 23:58 | Πέτρος Κουτρούμπας

    Γιατί στην Ελληνική Πρεσβεία Στοκχόλμης,στην ΣΟΥΗΔΙΑ πέραν του ολοκαίνουργιου πολυτελούς Βόλβο που χρησιμοποιεί ο πρέσβης υπάρχει και ένα δεύτερο μικρότερο αρκετά παλαιότερο Βόλβο, μη αντιρυπαντικής τεχνολογίας που από όσο έχω καταλάβει όλο χαλάει και κοστίζει πάρα πολύ; Ας το πουλήσουνε, τι το θέλει το 2ο αυτοκίνητο η Ελλάδα εκεί; Συντήρηση, ασφάλειες κλπ κλπ.

    Ο δε στρατιωτικός ακόλουθος έχει κι αυτός το δωρεάν υπηρεσιακό του Audi Quatro.

    Ολοι δε οι υπάλληλοι της Πρεσβείας έχουνε ο καθένας τουλάχιστον από ένα αμάξι, έως ΚΑΙ ο πρέσβης πέραν του Βόλβο που του διαθέτει η υπηρεσία του δωρεάν έχει και ένα τζιπ Mercedes ολοκαίνουργιο, το οποίο μεταχειρίζεται σπανίως για να μην το φθείρει.

    Καλό ε; Τζάμπα λεφτά πετιούνται. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ;

    Μακάρι να διορθωθεί επιτέλους κάτι.

    Μεγάλο ΕΥΓΕ για την πρωτοβουλία σας. Αξιοι να είστε να τα διορθώσετε όλα τα στραβά και αστεία.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 16:15 | Μαρία – Άννα Καργεώργου

    Θα ήθελα να συμφωνήσω με τον κο Κατσαμάγκο όσον αφορά την πρόταση του για το «carpooling» και να σας ενημρώσω ότι έχει ξεκινήσει ήδη στο Δήμο του Washington, D.C. ένα πιλοτικό πρόγραμμα Fast Fleet σε συνέργασία με την εταιρεία ZIPCAR. Αντίστοιχο πρόγραμμα έχει προταθεί και απο υποψήφιο δήμαρχο της Βοστώνης. Δείτε τους παρακάτω συνδέσμους.

    http://dcfleetshare.fastfleet.net/tenant/how/

    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/04/27/AR2009042703376.html

    http://www.boston.com/news/local/massachusetts/articles/2009/06/03/yoon_set_to_push_zipcar_program_for_city_fleet/ και

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 13:42 | Λαμπρος Παλασης

    Τα αιτηματα θα πρεπει να διαβιβαζονται ηλεκτρονικα σε μια ενιαια διαχειριστικη αρχη που θα κατανεμει τα οχηματα αναλογως και θα παρακολουθει την κινηση τους.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 11:27 | ΚΑΠΕΤΑΝ Ζ

    Η άποψή μου εν πολλοίς συγκλίνει με αυτήν του κ. Κωστή Κατσαμάγκου και η οποία συνίσταται στη δημιουργία μιάς «δεξαμενής» οχημάτων ή άλλως κατά τόπον «γραφεία κίνησης» υπηρεσιακών αυτοκινήτων, σε 24ωρη βάση. Η λογική τέτοιων δεξαμενών, κατάλληλα χωροταξικά οριοθετημένων θα μείωνε πιστεύω πολύ πιο κάτω του 50% τον αριθμό των οχημάτων με παράλληλη εκμετάλλευση του 80%-100% της ωφέλιμης ζωής τους (ολοσχερής απόσβεση του κόστους).

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 10:32 | Ιωάννης Καναρίδης

    1. Στην παράγραφο 1 , να διαγραφούν οι λέξεις » για χρήση » μετά την λέξη «διάθεση», γιατί επαναλαμβάνονται μέσα στην ίδια πρόταση αργότερα .
    2. Να διορθωθούν, βάζοντας τους με κεφαλαίο γράμμα, οι όροι που αναφέρονται στα επίσημα θεσμικά και διοικητικά όργανα, σύμφωνα με τους κανόνες ορθογραφίας.

  • 20 Οκτωβρίου 2009, 03:48 | Κωστής Κατσαμάγκος

    Το Άρθρο 13 προσπαθεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της έλλειψης οχημάτων, αλλά με λάθος τρόπο.
    Συγκεκριμενα, το ενλόγω Άρθρο αναφέρεται στην διάθεση οχημάτων σε άλλες υπηρεσίες για την κάλυψη εξαιρετικών αναγκών. Η λέξη εξαιρετικός εμπεριέχει και την έννοια του επίγοντως και συνεπώς μια διαδικασία που απαιτεί υπογραφές Υπουργών, Νομαρχών, Γενικών Γραμματέων κλπ. μάλλον καθιστά αδύνατη την ευελιξία του συστήματος ώστε να καλύπτονται άμεσα οι ανάγκες, έστω κι αν υπάρχουν τα διαθέσιμα μέσα.
    Μια λύση θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σύστημα δεξαμενής οχημάτων (car pooling), στο οποίο θα μπορούσαν να συμμετέχουν όλες οι υπηρεσίες συγκεκριμένων γεωγραφικών περιοχών ή διοικητικών περιφερειών. Μέσω ενός απλού συστήματος μηχανοργάνωσης θα μπορούσαν να παρακολουθούνται όλα τα οχήματα όλων των υπηρεσιών που βρίσκονται στην ίδια περιοχή και οι υπηρεσίες αυτές να μοιράζοτναι από κοινού τα ίδια οχήματα. Το σύστημα θα μπορούσε να παρέχει υπηρεσίες ηλεκτρονικής κράτησης και προγραμματισμού, με σκοπό τη βέλτιστη χρήση των οχημάτων.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 20:36 | ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΕΤΤΑΣ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ , ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΙ Η ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΕΤΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΕΦΌΣΟΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΙΣΘΟ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΝΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ.
    Η ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑ, ΕΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ.
    ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΡΓΑΤΗΣ Η Ο ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ , Η «ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ» ΣΠΑΤΑΛΑΜΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΣ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΕ «ΣΠΑΤΑΛΕΣ» ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ.

    ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ
    ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΜΠΕΤΤΑΣ

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 19:56 | Ιάσονας Χατζηθεοδώρου

    Πρόβλεψη για ΜΗ αναπλήρωση του διατιθέμενου οχήματος.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 16:16 | Μάρκος Περράκης

    Θα πρότεινα η περ. ε της παρ. 1 να διαμορφωθεί ως εξής:
    «ε. Από δήμο ή κοινότητα σε άλλο δήμο ή κοινότητα ή δημοτικό ή κοινοτικό νομικό πρόσωπο ή στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση του ίδιου νομού.»

    Με αυτό τον τρόπο θα επιτρέπεται η διάθεση για χρήση αυτοκινήτων δήμων ή κοινοτήτων προς δικά τους νομικά πρόσωπα ή προς νομικά πρόσωπα άλλων δημων ή κοινοτήτων του ίδιου νομού.

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 15:04 | Κώστας Καρμπέρης

    Υπάρχουν Υπηρεσίες για τις οποίες οι μετακινήσεις είναι συχνή (σχεδόν καθημερινή) ανάγκη και οι οποίες αντιμετωπίζουν έντονο πρόβλημα έλλειψης οχήματος (μου έρχονται στο μυαλό αμέσως αμέσως οι τοπικές Εφορείες του ΥΠ.ΠΟ.)
    Γι’ αυτές τις Υπηρεσίες (που τεκμηριωμένα έχουν ανάγκη ικανού αριθμού οχημάτων για τις μετακινήσεις) ας υπάρξει μια πρόβλεψη (π.χ. θα μπορούσε να γίνει δημόσιος διαγωνισμός για εξασφάλιση χαμηλής τιμής ενοικίασης, αφού βεβαίως προηγούμενα έχει εξασφαλιστεί η κάλυψη αναγκών από διαθέσιμα οχήματα των Γενικών Γραμματειών Περιφερειών).
    Οσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά των οχημάτων αυτών συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα του νομοσχεδίου (κυβισμός, εκπεμπόμενοι ρ΄θποι κλπ.)

  • 19 Οκτωβρίου 2009, 14:45 | Georgios Chatzianastasiou

    Θα πρέπει οπωσδήποτε τα κρατικά αυτοκίνητα να έχουν ασφάλεια. Τόσα ατυχήματα γίνονται κάθε μέρα στους δρόμους και δεν μπορώ να φανταστώ πως κυκλοφορούν ανασφάλιστα αυτά τα αυτοκίνητα. Προκαλούν υλικές και σωματικές ζημιές. Πιθανότατα είμαστε η μόνη χώρα που τα κρατικά αυτοκίνητα έχουν άλλου τύπου πινακίδες από τις κανονικές και είναι ανασφάλιστα.