Για τους περιλαμβανομένους σε πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ ή των φορέων του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 που εκδόθηκαν μετά την 1.1.2009, ανεξαρτήτως τυχόν μεταβολής του φορέα διορισμού, το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από τη λήξη της προθεσμίας των τεσσάρων (4) μηνών που προβλέπεται στο άρθρο 15 του ν.3528/2007 και στο άρθρο 22 του ν.3584/2007, έως την κατάρτιση της υπαλληλικής σχέσης, συνυπολογίζεται στο οριζόμενο στην παράγραφο 2 του άρθρου 70 του ν.3528/2007 και στην παράγραφο 2 του άρθρου 76 του ν.3584/2007 διάστημα της οκταετίας. Τα ως άνω ισχύουν ανάλογα και για τους περιλαμβανομένους σε πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ ή των φορέων του άρθρου 14 του ν.2190/1994 που εκδόθηκαν μετά την 1.1.2009, σε φορείς για τους οποίους προβλέπονται αντίστοιχες ρυθμίσεις.
Αρχική Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια ΔιοίκησηΆρθρο 17 – Συνυπολογισμός οκταετίας για τις μετατάξεις διοριστέων του ΑΣΕΠ μετά την 1.1.2009
Άρθρο 17 – Συνυπολογισμός οκταετίας για τις μετατάξεις διοριστέων του ΑΣΕΠ μετά την 1.1.2009
- 27 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α – ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ – Άρθρο 1 – Σκοπός
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Γενικές Αρχές
- 117 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Έκταση εφαρμογής
- 191 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Προϋποθέσεις συμμετοχής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Διαδικασία διενέργειας προγράμματος κινητικότητας
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων από την υπηρεσία υποδοχής και έκδοση απόφασης
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Μετάταξη – απόσπαση σε υπηρεσίες απομακρυσμένων – παραμεθόριων και ορεινών-νησιωτικών περιοχών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Ενδοϋπουργική κινητικότητα
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Αμοιβαία Μετάταξη
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Συνυπηρέτηση υπαλλήλων
- 31 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Απόσπαση
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Μετάταξη σε άλλη υπηρεσία
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Μετάταξη εντός του ίδιου φορέα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας και υπάλληλοι ΟΤΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ψηφιακό Οργανόγραμμα της Δημόσιας Διοίκησης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Συνυπολογισμός οκταετίας για τις μετατάξεις διοριστέων του ΑΣΕΠ μετά την 1.1.2009
- 89 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Τελικές-Καταργούμενες διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 6 ΚΑΙ 8 ΤΟΥ Ν.4369/2016 ΠΡΟΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ – Άρθρο 19 Κωλύματα επιλογής προσώπων που στελεχώνουν τους φορείς της Κεντρικής Διοίκησης και των Φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα των άρθρων 6 έως 8 του ν. 4369/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20 – Υποχρεώσεις των προσώπων κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τουςΆρθρο 20 – Υποχρεώσεις των προσώπων κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Υποχρεώσεις των προσώπων μετά την λήξη των καθηκόντων τους
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Άρθρο 22 – Ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης και διακίνησης διοικητικών πράξεων και εγγράφων στο Δημόσιο Τομέα
- 67 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Ποσοστά ΑμεΑ σε προσλήψεις ν.2190/1994
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Έλεγχος γνησιότητας δικαιολογητικών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25 – Διεύθυνση Αρχείων Δημόσιας ΔιοίκησηςΆρθρο 25 – Διεύθυνση Αρχείων Δημόσιας Διοίκησης
- 72 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Αναγνώριση χρόνου υπηρεσίας για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Μη εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων ως κώλυμα διορισμούΆρθρο 27 – Μη εκπλήρωση στρατιωτικών υποχρεώσεων ως κώλυμα διορισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 28 – Προκήρυξη Γενικών Διευθυντών ν.4369/2016
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Άδεια σε υπαλλήλους μονογονείς
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Προθεσμία δύο μηνών για απόφαση κατανομής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Εισαγωγικές εξετάσεις σε σχολές της ΕΛ.ΑΣ.Άρθρο 31 – Εισαγωγικές εξετάσεις σε σχολές της ΕΛ.ΑΣ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Αποκατάσταση προστατευόμενων από τον ν. 2643/1998 υπαλλήλωνΆρθρο 32 – Αποκατάσταση προστατευόμενων από τον ν. 2643/1998 υπαλλήλων
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Αποσπάσεις υπαλλήλων σε υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, των κρατών μελών αυτής ή άλλων χωρών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Κατάρτιση πινάκων προακτέωνΆρθρο 34 – Κατάρτιση πινάκων προακτέων
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Ειδικότητα ιχθυολογίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Δικαίωμα υπογραφής «με εντολή Περιφερειάρχη»Άρθρο 36 – Δικαίωμα υπογραφής «με εντολή Περιφερειάρχη»
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Ιουλίου 2016, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
13 Ιουλίου 2016, 14:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 946 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟ ΕΦΟΣΟΝ ΜΑΣ ΚΛΑΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΦΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 5 ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΑΠΗΚΑΝ ΚΑΙ 8 ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ 13 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΔΙΚΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ Ν.2515/97 ΑΡΘΡΟ 20 ΠΑΡ.2
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΡΘΡΟΥ 72 ΤΟΥ Ν.3528/2007 ΚΑΙ ΓΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΠΙΔ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 17 ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ ΩΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 1/1Μ/2007 ΒΑΣΗ ΤΟΥ Ν.2527/1997 (ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΥΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΕ ΦΕΚ 549/25-6-2010.
ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 17 Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΟΚΤΑΕΤΙΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΣ 25-10-2010!!!!!!ΕΝΩ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΕΦ ΑΠΟ ΤΗΝ 1-11-2007 ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΝΤΕΙΟΥ(1992).
Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ(ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ).
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΠΙΣΗΣ…
ΕΑΝ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΦΕΚ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΔΟΘΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ(ΠΧ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ 1/11/2007)ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ(ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΑΠΟ 1992) ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ( ΑΠΟ ΦΥΛΑΚΑΣ ΥΕ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΠΕ)
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΥΔΟΥΝΑΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Σ.Ε.Φ.
παρακαλώ να προβλεφθεί στο νομοσχέδιο και πρόταση για την δεκαετή υποχρεωτική παραμονή στην υπηρεσία για όσους διορίστικαν με σχετική μοριοδότηση με αποτελέσματα ασεπ μετά το 2010 όπως ακριβώς προβλέπεται με την αναγνώρηση πτυχίων διότι διοριστήκαμε το 2014 με χαρτιά που καταθέσαμε το 2008. να μετράει η υποχρεωτική παραμονή στην υπηρεσία από τα αποτελέσματα και όχι από τον διορισμό γιατί οι διορισμοί έχουν καθυστερήσει τέσσερα χρόνια ! τα δεδομένα της ζωής μας έχουν αλλάξει
ευχαριστώ
κε Υπουργέ, για τον υπολογισμό της 5ετίας για την συμμετοχή μας σε άλλον διαγωνισμό , καθώς και για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 36 Ν.4250/2014, «στην περίπτωση που οι υπάλληλοι έχουν υπηρετήσει το ήμισυ του υποχεωτικού χρόνου παραμονής στην παραμεθόριο, επιτρέπονται μετατάξεις, αποσπάσεις κ.λ.π. εντός της ίδιας ή άλλης παραμεθορίου περιοχής» να συνυπολογίζεται και η προϋπηρεσία στον ίδιο φορέα.
κε Υπουργέ, θα πρέπει να προστεθεί ένα άρθρο αντίστοιχο του άρθρου 17. Συγκεκριμένα για την υπαγωγή υπαλλήλου στις διατάξεις του άρθρου 36 Ν.4250/2014, «στην περίπτωση που οι υπάλληλοι έχουν υπηρετήσει το ήμισυ του υποχεωτικού χρόνου παραμονής στην παραμεθόριο, επιτρέπονται μετατάξεις, αποσπάσεις κ.λ.π. εντός της ίδιας ή άλλης παραμεθορίου περιοχής» να συνυπολογίζεται και η προϋπηρεσία στον ίδιο φορέα.
Ευχαριστούμε για αυτό το άρθρο που μας αφορά. Θα συμφωνήσω με τον κο Σωκράτη Κατσιούλη σε προηγούμενο σχόλιο, πως η διετία της δόκιμης περιόδου είναι πολύ δύσκολη για πολλούς από εμάς, καθώς τα δεδομένα στη ζωή μας έχουν αλλάξει δραματικά μετά από τόσα χρόνια.
θα ήταν καλό στο άρθρο αυτό του νέου ν/σ και στον συνυπολογισμό της προϋπηρεσίας από τα οριστικά αποτέλεσμα έως την ανάληψη υπηρεσίας να μην ισχύει μόνο για το αρθ 70 του 3528/07 και τη μετάταξη σε ανώτερη βαθμίδα, αλλά και για όσους επιθυμούν μετάταξη στην ίδια βαθμίδα (αρθ 69), αλλά και στο αρθ 72 για μετάταξη σε παραμεθόριες περιοχές; Νομίζω ότι η αδικία του παγώματος των προσλήψεων αφορά όλους τους επιτυχόντες ΑΣΕΠ από το 2009 και μετά. Άλλωστε για την καθυστέρηση αυτή δεν ευθυνόμαστε εμείς προσωπικά. Και εν τέλει δεν ζητούμε αναγνώριση βαθμολογική και μισθολογική παρα μόνο τη διέλευση του σκοπελου της διετούς δοκιμου υπηρεσίας για να βρεθούμε κοντά στις οικογένειες μας και πάλι.
Kατά την γνώμη μου είναι πολύ σωστό ο χρόνος αναμονής μετά το πέρας του τετραμήνου από την έκδοση των οριστικών αποτελεσμάτων ΑΣΕΠ μέχρι και τον διορισμό να προσμετράται ως χρόνος δημόσιας προυπηρεσίας με δεδομένο ότι οι διοριστέοι ΑΣΕΠ δεν ευθύνονται για τυχόν καθυστερήσεις στην πραγματοποίηση του διορισμού τους.
Επίσης θα πρέπει μετά το πέρας της διετούς δοκιμαστικής περιόδου να αναγνωρίζεται ο πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών,ο οποίος έχει αποκτηθεί πριν τον διορισμό χωρίς την αναμονή 8 ετών.
Η πλειοψηφία όσων διορίζονται στο Δημόσιο ως ΔΕ Διοικητικού και κατέχουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών εργάζονται σε θέσεις αυξημένης ευθύνης με τις ελάχιστες μισθολογικές απολαβές.Επίσης δεν δίνεται η ευκαιρία σε ικανούς δημοσίους υπαλλήλους στην διάρκεια των 8 ετών να καταλάβουν επίσημα θέσεις ΠΕ Διοικητικού και να ξεχωρίσουν σε σύγκριση με όσους έχουν διοριστεί εξαρχής ως ΠΕ Διοικητικού και κατέχουν επίσημα αντίστοιχες θέσεις ΠΕ με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να μην επαρκούν οι ΠΕ για την υπογραφή αποφάσεων.
Πάρα πολύ σωστή ρύθμιση που διορθώνει ακόμα μία αδικία σε βάρος των αδιόριστων επιτυχόντων ΑΣΕΠ 2009-2010
Στο πνεύμα του νόμου 4250/2014 άρθρο 51 παρ.4 και στα πλαίσια του παρόντος άρθρου του παρόντος νόμου, θα πρέπει για το προσωπικό που περιλαμβάνεται σε πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ που εκδόθηκαν μετά την 1.1.2009 οι οποίοι έχουν αποκτήσει τίτλο σπουδών ανώτερης εκπαιδευτικής βαθμίδας σε σχέση με τον τίτλο σπουδών με τον οποίο πήραν μέρος κατά την αίτηση διορισμού τους, να μην ισχύει το διάστημα της οκταετίας και να προσλαμβάνονται στην ανώτερη κατηγορία και η μισθολογική τους κατάταξη να γίνεται στην ανώτερη κατηγορία χωρίς να απαιτείται μετάταξη σε ανώτερο κλάδο.
Υπάρχουν πολλοί επιτυχόντες που έχουν πάρει πτυχίο μετά την δημοσίευση του ΦΕΚ διορισμούς τους οι οποίοι δεν έχουν διοριστεί μέχρι σήμερα χωρίς δική τους υπαιτιότητα. Δεδομένου του ότι ο νόμος 4250/2014 τους δίνει τη δυνατότητα να πάρουν μέρος σε προκηρύξεις μόνο για επιτυχόντες προηγούμενων ετών και να διοριστούν σε ανώτερη κατηγοριά π.χ από ΔΕ Διοικητικών σε ΠΕ Διοικητιου-Λογιστικούυ γιατί να μην γίνεται το ίδιο και με τους υπόλοιπους που διορίζονται βάσει κατανομής.