65. Με την εισαγωγή της έξυπνης «κάρτας του Δημότη», ξεκινά η υλοποίηση της «κάρτας του πολίτη». Με αυτή περνούν οι Δήμοι στην αυτόματη εξυπηρέτηση (π.χ. έκδοση πιστοποιητικών), αλλά και διευκολύνεται η συμμετοχή σε δημοκρατικές διαδικασίες (π.χ. τοπικά δημοψηφίσματα).
Κάρτα Δημότη
- 122 Σχόλια1. Αξιολόγηση υπάρχουσας κατάστασης
- 70 Σχόλια2. Η Θεμελίωση της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης
- 36 Σχόλια3. Αρμοδιότητες: οι Περιφέρειες Θεμέλιο της Πράσινης Ανάπτυξης
- 22 Σχόλια4. Ηλεκτρονική Περιφερειακή Διακυβέρνηση
- 22 Σχόλια5. Το Σύστημα Περιφερειακής Διακυβέρνησης
- 10 ΣχόλιαΤο Περιφερειακό Συμβούλιο
- 2 ΣχόλιαΗ Περιφερειακή Επιτροπή
- 8 ΣχόλιαΣυμβούλιο Διαβούλευσης Περιφέρειας
- 13 ΣχόλιαΠεριφερειακός Συνήγορος για τον Πολίτη και την Επιχείρηση
- 38 Σχόλια6. Εκλογικό Σύστημα: Αναβάθμιση της Αντιπροσώπευσης, Περιορισμός των Εκλογικών Δαπανών
- 40 Σχόλια1. Αξιολόγηση υπάρχουσας κατάστασης
- 63 Σχόλια2. Η Επαναθεμελίωση των Δήμων
- 54 ΣχόλιαΝησιωτικότητα – Ορεινότητα
- 32 ΣχόλιαΔίνουμε Δύναμη στο Χωριό και στη Γειτονιά
- 49 ΣχόλιαΠεριορίζονται Δραστικά τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου των ΟΤΑ
- 41 Σχόλια3. Νέες Αρμοδιότητες, Δυνατότητες και Υπηρεσίες στην Εξυπηρέτηση του Πολίτη
- 13 Σχόλια4. Ηλεκτρονική Δημοτική Διακυβέρνηση
- 42 ΣχόλιαΔημοτικό e – ΚΕΠ
- 41 ΣχόλιαΚάρτα Δημότη
- 16 ΣχόλιαΑυτόματη Εξυπηρέτηση
- 46 ΣχόλιαΔιοικητική Βοήθεια στο Σπίτι
- 24 ΣχόλιαΔιαφάνεια: Υποχρεωτική Ανάρτηση στο Διαδίκτυο όλων των Πράξεων και Αποφάσεων των Οργάνων των ΟΤΑ
- 9 Σχόλια5. Το Σύστημα Δημοτικής Διακυβέρνησης
- 68 ΣχόλιαΔήμαρχος, Αντιδήμαρχοι και Εκτελεστική Επιτροπή
- 22 ΣχόλιαΑναβάθμιση Δημοτικού Συμβούλιου
- 8 ΣχόλιαΣυμβούλιο Διαβούλευσης
- 16 ΣχόλιαΣυνήγορος του Δημότη και Συνήγορος της Επιχείρησης
- 33 ΣχόλιαΕπαναθεμελίωση της Σχέσης του Δήμου με το Χωριό και τη Γειτονιά
- 65 Σχόλια6. Εκλογικό Σύστημα για Αμεσότερη Αντιπροσώπευση και Περιορισμό των Εκλογικών Δαπανών
- 136 Σχόλια7. Κριτήρια Συνενώσεων για τους Νέους Ισχυρούς Δήμους
- 33 Σχόλια1. Γενικές Διοικήσεις
- 37 Σχόλια2. Αποτελεσματική Εποπτεία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- 26 Σχόλια3. Δομική Αλλαγή στον Έλεγχο της Διαχείρισης των Οικονομικών των ΟΤΑ: Διαφάνεια
- 9 ΣχόλιαΚανόνες και Έλεγχος στο Δανεισμό των ΟΤΑ
- 38 Σχόλια1. Οι Οικονομικοί Πόροι της Αυτοδιοίκησης
- 9 Σχόλια2. Η Επιχειρησιακή Στήριξη της Νέας Αρχιτεκτονικής: Το Πρόγραμμα Ελληνική Αρχιτεκτονική Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης – «ΕΛΛΑΔΑ»
- 0 ΣχόλιαΕΠΙΛΟΓΟΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Ιανουαρίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
41 Σχόλια 1312 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
καλή κίνηση αλλα να υποστηριχθεί και απο αντίστοιχη εκπαίδευση των χρηστών.
αυτο το λέω γιατι πολλοί δήμοι έχουν πόρταλ που δεν χρησιμοποιούνται όσο και όπως πρέπει για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες προς τον πολίτη.
πρέπει οποσδήποτε να μειώσουμε το γιγάντιο κράτος που υπάρχει για να συντηρεί τον εαυτό του.
μπορούμε και έμείς απο τα σχολεία να υποστηρίξουμε πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και οχι πολυέξοδα εκπαιδευτικά προγράμματα.
1.Η εγκατάσταση και η λειτουργία των σχετικών μηχανημάτων να γίνει σε κάθε χωριό σε κάθε συνοικία σε κάθε οικισμό.
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας αυτή με τις διαβουλεύσεις! Αρκεί να μην αποδειχθούν προσχηματικές όπως και πολλά άλλα πράγματα στη χώρα!
Επί του προκειμένου τώρα:
Άλλη μια κάρτα στο πορτροφόλι δεν θα μειώσει την ανεπάρκεια της κρατικής εν γένει μηχανής! Καλύτερα θα ήταν η έκδοση μιας κάρτας (νέας ταυτότητας) με μαγνητική αποθήκευση προσωπικών δεδομένων (πέρα από φωτογραφίες κ.λ.π.) στα οποία θα φαίνεται η δημοτική κατάσταση του προσώπου, το ΑΜΚΑ καθώς και άλλα στοιχεία συναφή και τα οποία θα μπορούν ασφαλώς να αλλάζουν με επαναπρογραμματισμό από εξουσιοδοτημένο «κατάστημα» δηλαδή ασυτνομικό τμήμα! Η προστασία μας θα είναι ανάλογη των πιστωτικών καρτών ενώ θα απελευθερωθούμε από την πληθώρα αποδεικτικών ότι υπάρχουμε!
Να υπάρχει μια ενιαία κάρτα με την οποία έκαστος δημότης πληκτρολογώντας έναν κωδικό θα μπαίνει στο σύστημα και θα αιτείται οποιοδήποτε πιστοποιητικό.Επίσης με την κάρτα αυτή θα μπορεί να συμμετέχει σε ψηφοφορίες.
Διαβαζετε προσεκτικα ό τι σας γράφουν
ασχέτως εκφραστικού τροπου καθώς και αρέσκιας ή απαρέσκειας.
Προσέχετε ιδιαίτερα εκείνα που σας δυσαρεστούν.Ορισμένα θα είναι
πολύ χρήσιμα.
Επικροτώ την καινοτομία της δημόσιας διαβούλευσης.
Θα επανέλθω με συγκεκριμένες προτάσεις.
Η κάρτα του Πολίτη θα αποτελέσει ένα εργαλείο για το κράτος εφόσον θα δίδεται σε όλους τους λαθρομετανάστες που φροντίζεται με το νομοσχέδιο σας να τους παράσχετε Ιθαγένεια, κλείνοντας τα μάτια στα προβλήματα τα οποία θα δημιουργηθούν στις επερχόμενες γενιές με τις αξιώσεις τις οποίες θα καταθέσουν οι καταπιεσμένοι «Έλληνες» πολίτες προερχόμενοι εκ των όμορων συνοριακά κρατών. Ειδικά στο μέλλον η κάρτα θα τους βολέψει απόλυτα στα Τοπικά Δημοψηφίσματα για αποσχίσεις. Όταν ως κράτος δεν μπορούμε να ξεφορτωθούμε τις Γκρίζες ζώνες λόγω ανεπαρκούς εξωτερικής πολιτικής διαχρονικά, φροντίζουμε να δώσουμε εναύσματα για νέες διεκδικήσεις. Από την στιγμή που εισάγεται στον ορυμαγδό καρτών αναγνώρισης (από ταυτότητα εώς ΑΜΚΑ) ακόμα μία, χωρίς να τις συγκεντρώνεται όλες σε μία πρός εξυπηρέτηση του Πολίτη τότε πρόκειται για μια ακόμη γραφειοκρατική, παντελώς άχρηστη και δαπανηρή κίνηση ενός αναποτελεσματικού και ακριβοπληρωμένου από τους πολίτες κράτους. Δημοψήφισμα και όχι απλή Διαβούλευση για το νομοσχέδιο της Ιθαγένειας, είναι αρκετά σοβαρό θέμα για να το αποφασίσει κυβέρνηση και όχι το σύνολο των Πολιτών.
κ. Υπουργέ,και κύριοι σύμβουλοι και συντάκτες του προτεινομένου Σχεδίου Νόμου,
Προ αμνημονεύτων ετών ( και πάντως περισσότερα των 12 , ίσως και 15 ),μου έστειλε το Ασφαλιστικό μου Ταμείο ένα έντυπο πρός συμπλήρωση , για έκδοση κάρτας ΑΜΚΑ,μαζί με σχόλια και αναφορές για τους σκοπούς, τα οφέλη, την εξυπηρέτηση, την ενιαία αντιμετώπιση, την ίση μεταχείριση και πολλά άλλα, … αλλά και την «έμμεση απειλή;» ότι χωρίς την κάρτα δεν θάχεις περίθαλψη, δεν θάχεις ασφάλιση, δεν, δεν, ….δεν.
Συμπλήρωσα το έντυπο και το έστειλα σχεδόν αυθημερόν – για να μην το ξεχάσω, αν και είχα κάποιες απορίες, όπως π.χ. γιατί δεν αναφερόταν σ΄αυτό τίποτα για τα μέλη της οικο-γενείας μου, σύζυγο και τρία ανήλικα τότε παιδιά. Σκέφθηκα πως θα ακολουθήσουν άλλα έντυπα,…τίποτα, …και μετά από κάποιο εύλογο διάστημα, τηλεφώνησα στο Ταμείο μου και ρώτησα,…απάντηση: δεν χρειάζεται γιατί τους έχεις ασφαλίσει εσύ!
Και καλά, σκέφτηκα, τα παιδιά μου θα αποκτήσουν ΑΜΚΑ όταν ενηλικιωθούν και ασφαλισ-τούν αυτοτελώς, αλλά η γυναίκα μου; – γιατί το ενημερωτικό έντυπο έγραφε ότι όλοι οι Έλληνες πολίτες θα αποκτήσουν ΑΜΚΑ-δηλαδή οι μισοί!. Αλλά και το πρώτο παιδί μου – δημόσιος υπάλληλος εδώ και πέντε χρόνια- και το δεύτερο… άνεργο με δύο Πτυχία αλλά με αρ.ΙΚΑ παρακαλώ (γιατί ζήτησε να γραφτεί στους πίνακες των ανέργων καθώς δεν εύρισ-κε δουλειά μετά το πρώτο πτυχίο-και έπρεπε λέει να έχει ΑΜ ΙΚΑ! αλλά ασφάλιση γιόκ, ούτε και στο δικό μου Ταμείο φυσικά, επίδομα; Γιόκ) κάρτα ΑΜΚΑ Δέν έχουν αποκτήσει ακόμη. Όσο για το τρίτο που φοιτά;,..εεεε…δεν θα τη χρειαστεί! Θα αποκτήσει την Κάρτα του Δημότη…. μάλλον μαζί με τα εγγόνια του. Γιατί το λέω; ΄συνεχίστε…
Μετά από πέντε ή έξι χρόνια, ΄ελαβα ταχυδρομικά την κάρτα! Με την σύσταση να κολλή-σω το αυτοκόλλητο με τον αριθμό της στο βιβλιάριό μου. Έκτοτε μηδέν. Ούτε το ασφαλισ-τικό Ταμείο, ούτε το παράρτημά του στην επαρχιακή πόλη όπου μένω, ούτε γιατρός, ούτε νοσοκομείο ενδιαφέρθηκε ποτέ για τον ΑΜΚΑ μου,… ακόμη ούτε κατά την συνταξιοδότησή μου, ζητήθηκε ή αναφέρθηκε πουθενά. Εσάς σας χρειάστηκε ποτέ ο ΑΜΚΑ κ.Υπουργέ;
Πρίν από 3 ή 4 χρόνια , έλαβα μια επιστολή από το Ασφαλιστικό μου Ταμείο, που μου γνω-στοποιούσε ότι δεν χρειαζόταν καμμιά ενέργεια εκ μέρους μου …γιατί μου είχε χορηγηθεί ήδη Κάρτα!!! – Είχε ανακινηθεί πάλι το θέμα της κάρτας….ή το είχαν ξαναθυμηθεί οι «φωστήρες μανδαρίνοι» – συγγνώμη για την έκφραση, αλλά δεν άντεξα άλλο να μην το αναφέρω, γιατί έχει και συνέχεια-….
Πρίν από Δέκα Ημέρες ! Έλαβα Νέα Κάρτα ! – νέες εργολαβίες βρε παιδιά – με τα ίδια φυσικά στοιχεία και με την ίδια επισήμανση να κολλήσω το αυτοκόλλητο στο βιβλάριό μου- να μην ξεχάσω, αυτή τη φορά γράφει το όνομά μου και με Λατινικούς χαρακτήρες ! –φαίνε- ται πως πρίν από 6 χρόνια δεν είμασταν ακόμη Ευρωπαίοι! Η Κάρτα το γράφει και με Λατι-νικούς χαρακτήρες, Όχι όμως και το αυτοκόλλητο – λέτε νάχουμε κι άλλες εργολαβίες;
Συγγνώμη για την μακρυγορία, αλλά τα πιο πάνω τα ανέφερα ως ένα παράδειγμα, από τα πολλά παρόμοια και άλλα που όλος ο Ελληνικός Λαός γνωρίζει και βιώνει,… και που και σείς γνωρίζετε φυσικά! (π.χ. προ αμνημονεύτων και πάλι ετών έλαβα από το ΙΚΑ μια Κάρτα Εργοδότη –άσε που ξεθώριασε μετά από ένα χρόνο αν και ερμητικά κλεισμένη στο συρτάρι, πιστεύετε ότι μου χρειάστηκε ποτέ; ….συνταξιοδοτήθηκα και ακόμη στο συρτάρι είναι. Να αναφέρω και άλλες Κάρτες ή Αριθμούς;
Αλήθεια πιστεύετε κ. Υπουργέ, ότι ένας ακόμη Αριθμός(κάρτας), ή Νόμος, ή «Καλλικράτης» θα μας Σώσει; Ο Αριθμός Αστυν. Ταυτότητας και η Ταυτότητα δεν με πιστοποιεί ως Έλληνα πολίτη κ. Υπουργέ; Πρέπει να έχω και αριθμό Δημότη; Και ΑΦΜ; Και ΑΜ ΙΚΑ,και ΑΜΚΑ και Αρ.Εκλογέα, και αρ.Δημοτολογίου και, και, και…….Τί Άλλος Αριθμός θα μου χρειαστεί;…. Αλήθεια πως το ξεχάσανε οι ειδήμονες ; ….και Αριθμό Υπο-ψηφίου για τον άλλο κόσμο! Αλλά αυτόν θα μου πεί κάποιος τον αποκτάς αμέσως όταν… …….ας μη το ΄πώ καλλίτερα.
κ. Υπουργέ, Βάλτε καλλίτερα όλους αυτούς τους Συμβούλους,τους Ειδήμονες και Γραφιάδες να ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ Πραγματικά!!!
Διάβασα το σχέδιο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ και έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις:
1ον και σπουδαιότερο: Πρέπει να γίνει ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της νομοθεσίας που αφορά τους ΟΤΑ και την λειτουργία τους και αυτή να ενσωματωθεί στον Κώδικα Δήμων @ Κοινοτήτων, για να μπορούν και οι καινούργιοιΟΤΑ που θα προκύψουν να έχουν ένα ξεκάθαρο νομικό καθεστώς λειτουργίας. Μέχρι σήμερα η πολυνομία και οι άπειρες διατάξεις δημιουργούν ένα θολό τοπίο και δυσχεραίνουν την λειτουργία των Δήμων και την εξυπηρέτηση των πολιτών.
2ον: Είδα τις θέσεις του Υπουργείου. Είδα τις θέσεις των αιρετών (ΤΕΔΚ- ΚΕΔΚΕ). Πουθενά δέν είδα τις θέσεις των εργαζομένων στούς ΟΤΑ επί του σχεδίου. Μήν ξεχνάμε ότι αυτοί θα υπηρετήσουν τον νέο θεσμό.
3ον: Τί σημαίνει «Πολυδύναμος υπάλληλος» και με ποιά διαδικασία- κριτήρια θα χαρακτηριστούν κάποιοι υπάλληλοι «πολυδύναμοι»;
4ον: Η Διοικητική Μεταρύθμιση τουλάχιστον στήν Περιφέρεια δέν αφορά μόνον την Αυτοδιοίκηση, γιατί διοίκηση δέν ασκούν μόνον οι ΟΤΑ. Γι’ αυτό στή διοικητική μεταρύθμιση θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι υπόλοιπες υπηρεσίες του Κράτους όπως το ΙΚΑ,ο ΟΓΑ, η Αστυνομία, οι υπηρεσίες υγείας, τα δασαρχεία, τα γραφεία αγροτικής ανάπτυξης κ.λ.π.
5ον: Πώς θα εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά οι πολίτες όταν στό Πήλιο ακόμα οι συνδέσεις internet είναι dialap;
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ.4/11-1-2010 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Μουρεσίου που ελήφθη ομόφωνα από το Δ.Σ., οι προτάσεις για το Πρόγραμμα «Καλλικράτης»,είναι οι εξής:
Α/. Στο σχέδιο δεν διευκρινίζονται πολλά θέματα, για αυτό ζητάμε να οριοθετηθούν ξεκάθαρα οι αρμοδιότητες μεταξύ Α΄ & Β΄ βαθμού Τ.Α. και του Κράτους:
α. Θα πρέπει να υπάρξει ξεκάθαρη θέση για μεταφορά αρμοδιοτήτων στην Α/βάθμια Τ.Α., ο τομέας πρωτοβάθμιας περίθαλψης, πρόνοιας, προστασίας του πολίτη και Α/βάθμιας παιδείας.
β. Για όλες τις μεταφερόμενες αρμοδιότητες θα πρέπει να μεταφερθούν ξεκάθαρα με νόμο οι προβλεπόμενοι πόροι.
Β/. Καταστατική θέση των Αιρετών. Είναι κοινή διαπίστωση ότι μέχρι σήμερα το σύστημα είναι Δημαρχοκεντρικό με το νέο σχέδιο αυτό ενισχύεται ακόμα περισσότερο, γι’ αυτό προτείνουμε:
α. Ο Δήμαρχος να προΐσταται των οργάνων και επιτροπών, τα οποία θα εκλέγονται με δημοκρατικές διαδικασίες με την συμμετοχή Μελών όλων των παρατάξεων, τα δε Μέλη αυτών των επιτροπών να εκλέγονται από το Δημοτικό Συμβούλιο και να μην ορίζονται από τον Δήμαρχο
β. Οι τοπικοί Αντιδήμαρχοι να εκλέγονται απ’ ευθείας από τον λαό, από τα Μέλη του πρώην Δήμου, ο οποίος καταργείται και να μην διορίζονται μόνο από τον Δήμαρχο. Οι θεματικοί Αντιδήμαρχοι να ορίζονται σύμφωνα με τον ισχύοντα Κ.Δ.Κ. Τα Τοπικά Συμβούλια να είναι πενταμελή στους οικισμούς μέχρι 500 κατοίκους και επταμελή άνω των 500 κατοίκων ανά οικισμό, άμισθα για να εξασφαλίζεται η εθελοντική προσφορά, το ενδιαφέρον για το χωριό τους, παράλληλα συμβάλουν στον δημοκρατικότερο προγραμματισμό και την υλοποίηση του προϋπολογισμού, τον οποίο θα συντάσσουν όπως προβλέπεται από το σχέδιο του Νόμου.
Γ/. Πάταξη της γραφειοκρατίας – αποκέντρωσης. Θα πρέπει ξεκάθαρα να συμπεριληφθεί στο Νόμο, ενιαίος τρόπος διοίκησης απλουστευμένος στην Τ.Α. και οι μεταφερόμενες αρμοδιότητες από το Κράτος, θα πρέπει να υλοποιούνται με σύγχρονες μεθόδους οργάνωσης και υλοποίησης, ξεχνώντας το γραφειοκρατικό μοντέλο του Κράτους.
Δ/. Αξιοποίηση Δημοτικών Κτιρίων. Οι νέοι Δήμοι πριν αποφασίσουν για την κατασκευή νέων μεγάλων δημοτικών κτιρίων για την στέγαση των υπηρεσιών, θα πρέπει πρωτίστως να αξιοποιήσουν, πιθανώς αποκεντρώνοντας υπηρεσίες στα ήδη υπάρχοντα Δημοτικών Καταστημάτων, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με χρήματα του Ελληνικού λαού κατά την εφαρμογή του Προγράμματος Καποδίστριας Ι.
Ε/. Οικονομικά.
α. Το ποσοστό των ΚΑΠ, το οποίο έχει θεσμοθετηθεί με το νόμο 1228, ο οποίος ισχύει μέχρι σήμερα, θα πρέπει να αυξηθούν από 20% σε 25%.
β. Τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων θα πρέπει να μεταφέρονται εξ’ ολοκλήρου στον Α΄ βαθμό Τ.Α.
γ. Η Τ.Α. επιτέλους πρέπει να αποκτήσει έσοδα από την ακίνητη περιουσία και από επιτήδευμα, όπως συμβαίνει σ’ όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες, δεν είναι δυνατόν να διαιωνίζεται η ερμαφρόδιτη κατάσταση, οι ΟΤΑ να έχουν την ευθύνη του καθορισμού των χρήσεων της γης, της πολεοδόμησης και της προστασίας του φυσικού και δομημένου περιβάλλοντος και να απέχουν από τα έσοδα και πλούτο που παράγουν οι συγκεκριμένες δράσεις στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
δ. Τα ταμεία και οι οργανισμοί, τα οποία είχαν δημιουργηθεί για την ενίσχυση των ΟΤΑ και χρηματοδότηση συγκεκριμένων δράσεων, όπως το ΕΤΕΡΠΣ, να συγχωνευθούν και να ενσωματωθούν έσοδα όπως Τέλη περιβάλλοντος κλπ., προκειμένου να χρηματοδοτούνται οι ΟΤΑ Α΄ βαθμού με ξεκάθαρα και διαφανή κριτήρια.
ε. Θα πρέπει να προβλεφθεί και να οριοθετηθεί το λειτουργικό κόστος των ΟΤΑ, συμπιέζοντας τις δαπάνες σε ποσοστό 35% – 40%, για να μπορούν οι Δήμοι το υπόλοιπο ποσοστό των εσόδων να το χρησιμοποιούν για έργα και δράσεις υπέρ του δημότη.
στ. Το Τέλος Παρεπιδημούντων, θα πρέπει να επανέλθει και να θεσπιστεί τουλάχιστον σ’ όλους τους τουριστικούς Δήμους της χώρας, το οποίο θα χρησιμοποιείται ως ανταποδοτικό έσοδο στους επισκέπτες χωρίς να επιβαρύνονται οι μόνιμοι δημότες του Δήμου για το πρόσθετο κόστος, το οποίο επέρχεται σε κάθε τουριστικό Δήμο.
ΣΤ/. Χωροθέτηση του νέου Δήμου.
Επειδή το σχέδιο νόμου δεν αναφέρεται στη χωροθέτηση στην παρούσα φάση, επειδή υπάρχει ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΤΕΔΚ Ν. Μαγνησίας, η οποία στην περίπτωση του Δήμου Μουρεσίου ταυτίζει τα όρια του νέου Δήμου με τα όρια του κατεργηθέντος Συμβουλίου της Περιοχής, επειδή στη συγκεκριμένη περιοχή όλοι οι ΟΤΑ , πρώην Κοινότητες και νυν Δήμοι είναι ορεινοί – ημιορεινοί, δασοκτήμονες Δήμοι, συγκοινωνιακά απέχουν από το κέντρο του Νομού, επειδή βρίσκονται στην Ανατολική πλευρά του όρους Πηλίου και έχουν όρια προς τη θάλασσα Αιγαίο Πέλαγος, σε σχέση με τους άλλους Δήμους του Νομού, οι οποίοι περιβρέχονται από τον Παγασητικό Κόλπο, επειδή στη συγκεκριμένη γεωγραφική ενότητα υπάρχει πολιτιστική και πολιτισμική ομοιογένεια, επειδή οι δημότες ασχολούνται βασικά με τον πρωτογενή τομέα αλλά παράλληλα και με τον δευτερογενή τομέα (μεταποίηση, εμπορία κλπ.) αλλά και σε μεγάλο μέρος με τον τριτογενή τομέα (τουρισμός, εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι η συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή έχει περισσότερα επώνυμα τουριστικά μέρη, τις περισσότερες κλίνες σε ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια , στούντιο, διαμερίσματα, κέντρα εστίασης , αναψυχής σε συνδυασμό με αρκετές υποδομές, επειδή υπάρχουν και λειτουργούν δημόσιες υπηρεσίες κλπ., επειδή η συγκεκριμένη περιοχή σε ποσοστό 100% είναι χαρακτηρισμένη προστατευόμενη περιοχή σύμφωνα με το NATURA – ΦΥΣΗ 2000. Για όλα τα παραπάνω συμφωνούμε για μια φορά ακόμα ομόφωνα με την απόφαση της ΤΕΔΚ για την ταύτιση των ορίων του νέου Δήμου του Ανατολικού Πηλίου με τα όρια του Συμβουλίου της Περιοχής, όσο αφορά την έδρα του Δήμου, αυτή θα αποφασιστεί προφανώς στον νέο κύκλο διαβούλευσης.
Αν και το σχέδιο νόμου βρίσκεται στη σωστή κατεύθυνση, θα πρέπει να ενσωματωθούν και να ληφθούν υπόψη οι παρατηρήσεις μας, προκειμένου να γίνει αποδεκτό, σε διαφορετική περίπτωση το Δ.Σ. θα επανεξετάσει με νέα απόφαση την στάση του.
mpravo….telika se oloys aresei to fakellwma.. kai na min to ithele to kratos, prepei na to piesoyme…alles lyseis den yparxoyn??ti taytotita giati tin exoyme?
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΑΡΤΑ ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΛΙΤΟ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΧΡΗΣΤΗ ΕΚΛΟΓΟΚΑΡΤΑ(ΤΗ ΘΥΜΑΣΤΕ;).
Κύριε υπουργέ
Μας λέτε ότι πρέπει να βγάλουμε άλλη μια κάρτα, να την κάνουμε τι?
Προσπαθούμε να σπάσουμε την γραφειοκρατεία με ακόμα μία κάρτα?
Συγνώμη αλλά αν αυτό είναι λύση τότε κάνουμε πέντε βήματα μπροστά και διακόσια πίσω!!!!! Έτσι θα μειώσετε το κράτος?
Δηλαδή τόσα »μυαλά» αυτό σκεφτήκατε?
Μεγάλο βήμα θα ήταν να έχουμε μόνο μία κάρτα για όλα????
Εμείς που είμαστε απλοί άνθρωποι και κάνουμε μόνοι μας τις δουλειές μας κατέχουμε τους εξείς αριθμούς:
Αριθμός διαβατηρίου
Αριθμός ταυτότητας
Αριθμός μητρώου σε ασφαλιστικό ταμείο
ΑΜΚΑ
Αριθμός διπλώματος οδήγησης
ΑΦΜ
Αριθμός δηματολογίου
Αριθμός για τις εκλογές
Αριθμός για το επιμελητήριο
κλπ
Όλα αυτά δεν μπορείτε να τα συνδυάσετε σε έναν αριθμό?
(Ξέρουμε ότι αυτό γίνεται πολύ εύκολα)
Αλλά βέβαια τους κακομαθημένους που πληρώνουμε στο δημόσιο τομέα τι θα τους κάνουμε?
Αυτή είναι η πρόοδος, να την χαιρόμαστε όλοι μαζί!!!!!!!!
Πολύ καλή η πρόταση για την κάρτα δημότη. Προτείνω επιπλέον:
1. Να καθιερωθεί η ψηφιακή υπογραφή του πολίτη και να μπορεί από το ίντερνετ με το username/password και την ψηφιακή υπογραφή του να ζητά πιστοποιητικά, τα οποία να αποστέλλονται στο ηλεκτρ. ταχυδρομείο του ή να μπορεί να τα κατεβάζει από το διαδίκτυο, όπως γίνεται με τη φορογική δήλωση. Επίσης να υπάρχει και συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για την έκδοση του κάθε πιστοποιητικού.
2. Κάθε πολίτης να δηλώνει τον τόπο α΄κατοικίας του και τα στοιχεία να συγκεντρώνονται σε μια κεντρική βάση δεδομένων για όλη τη χώρα. Αυτόματα να γίνεται δημότης στον τόπο που κατοικεί και να σταματήσει η φαιδρή κατάσταση του να έχεις μετακομίσει, να μην έχεις αλλού κατοικία και να μην μπορείς να γίνεις δημότης παρα μετά απο 2-3 χρόνια.
Προτείνω κάρτα πολίτη απ’ευθείας. Με όλα τα στοιχεία ταυτότητας, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, να υποκαθιστά και την ταυτότητα, με αυτή να βγαίνει αυτόματα και το διαβατήριο, και μια βάση δεδομένων στα ΚΕΠ με όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του καθένα. Να μπορεί ο καθένας, πληκτρολογώντας τον αριθμό της κάρτας του, να διεκπεραιώνει τις δουλειές του από το σπίτι και να του έρχονται με FAX ή ταχυδρομικά στο σπίτι τα χαρτιά που ζητάει. Φανταστείτε πόση αποσυμφόρηση θα είχαν τα κέντρα των πόλεων από αυτοκίνητα που δεν θα ψάχνουν επί ματαίω να παρκάρουν, πόσο θα προστατεύαμε το περιβάλλον.
Ευχαριστώ.
ΣΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ….ΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΗ ΚΑΡΤΑ ΘΑΔΙΝΕ ΛΥΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΥΠΕΡΟΓΚΟ ΑΡΙΘΜΟ[ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ-ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ]ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΘΑΝΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΝΑ ΛΟΥΦΑΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΖΑ ΧΑΙΡΟΜΕΝΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΟΡΙΖΕΙ.ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΔΕΙΕΣ ΚΛΠ.ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ.ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΠΡΕΛΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΥΡΡΑΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ?ΠΟΙΟΣ ΘΑΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ??ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΝΟΝΑ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΦΟΣΟΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ 18 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Οσοι εχουν αναλαβη την ευθυνη να εξυπηρετουν τον ελληνα χωρις να τον ταλαιπορουν σεβομενοι τον εαυτο τους αν το κλειπακι ειναι καλυτερο απο την καρτα θα το δουν και πρεπη να εργασθουν για το καλυτερο. Οταν το εχη μεσα του ο υπαλληλος να εξυπηρετη τον πολιτη εχη παντα τον τροπο να προτεινη λυσεις.Μονο να ληψουν οι επιτειδιοι…. Σας ευχαρηστω που ακομα υπαρχουν ελληνες και καλα παιδια…
Ως ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ σας διαβεβαιώνω, πως τόσο εγώ όσο και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας μου (σύνολο 5), δεν θα σας ξαναψηφίσουμε εάν τελικά περάσετε αυτόν τον κατάπτυστο νόμο. Σας βγάλαμε για καλύτερους από τους προηγούμενους… Σας δώσαμε 10 μονάδες από τους άλλους για να κάνετε αλλαγές που θα μας έκαναν υπερήφανους! Ο κόσμος μας έχει αρχίσει να μας απογοητεύεται… μην το κάνετε! Πάρτε πίσω αυτόν το νόμο για την απόδοση πολίτικων δικαιωμάτων στους μετανάστες!!!
Αλλιώς θα ήσαστε ανάξιοι απόγονοι, άξιων προγόνων, όπως του Ε. Βενιζέλου, Γ. Παπανδρέου και εθνάρχη μας Α. Παπανδρέου!
Ξανασκεφθείτε το τώρα!
ωρες ωρες δεν μπορω να καταλαβω ….. μα καλα ΤΟΟΟΟΟΣΟ ασχετοι ειναι οι τεχνικοι συμβουλοι ?
τι καρτες και πρασινα αλογα
μια πληρη αναβαθμιση των ΚΕΠ χρειαζεται
προσβαση των ΚΕΠ σε ΟΛΕΣ τις ηλεκτρονικες εφαρμογες του δημοσιου
πας σε μια τραπεζα και σε βρισκουν με
αριθμο ταυτοτητας
αριθμο βιβλιαριου
αφμ
ονοματεπωνυμο
αριθμο λογαριασμου
η τεχνικη δυνατοτητα ΥΠΑΡΧΕΙ …. απλα εφαρμοστε την
οσο για την παραπανω αναπτυξη …… απο οτι διαβασα πηρατε προσφατα στην ΓΓΠΣ εναν hacker απο τους πιο αναγνωρισμενους ΔΙΕΘΝΩΣ
βαλτε τον να σχεδιασει ερωτηματα και σχεσεις στις ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ βασεις δεδομενων των δημοσιων υπηρεσιων και ολα θα βγουν αυτοματα απο τα πληροφοριακα συστηματα ….. αυτος γνωριζει και αν του δωσετε την αρμοδιοτητα θα σας φτιαξει ΠΑΠΑΔΕΣ
ετσι θα μπορει ο υπαλληλος του ΚΕΠ να σε βρει
με αφμ
με αδτ
με αμκα
με αρ δημοτολογιου
ονοματεπωνυμο
ετσι με τον καταλληλο σχεδιασμο θα μπορεις
»για το συγκεκριμμενο προσωπο εκτυπωσε μου αυτο»
αριθμος υπαρχει και ειναι το amka ας γενικευθει η χρηση του …δεν ειναι δυνατον να ψαχνομαστε για δεκα νουμερα τρεις και λιγο για καθε υποθεση …..δεν ειναι δυνατον ευρωπαικο κρατος να εφαρμοζει που υπαπρχουν σε βαλκανικα κρατη 30 χρονια τωρα (jmb πρωην γιουκοσλαβια)..
να παμε μπροστα θελουμε και οχι πισω ….φανταζει οργοελικο αλλα ετσι πρεπει να γινει …αριθμος ενας και μοναδικος που αποδιδεται απο την γεννηση του ατομο εως τον θανατο του ….
Πολλοί αριθμοί, πολλά νούμερα να θυμάσαι σε μια εποχή που έχεις τόσα πράγματα να σκεφθείς και τόσα προβλήματα ζωτικής σημασίας να αντιμετωπίσεις.
Μία κάρτα για όλα, για τα πάντα.
Πρόσφατα η γειτονική μας χώρα η Αλβανία άλαλξε τα διαβατήρια της για να μην εκδίδει βίζα για τις χώρες τις Ε.Ε. (αλλάξαμε και εμείς τα διαβατήρια μας προσφατα) μαζί με αυτή την αλλαγή άλλαξε και όλες τις ταυτότητες στους πολίτες της , η νέα τους ταυτότητα είναι σε μορφή πιστωτικής κάρτας και έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία καθώς επίσης και βιομετρικά χαρακτηριστικά .Όπως καταλαβαίνουμε όλοι, η αλλαγή των δικών μας διαβατηρίων θα μπορούσε να είναι και η ενοποίηση όλων των αριθμών που μας έχει δώσει το κράτος.
Σε πρόσφατη επίσκεψη μου σε Ελληνική τράπεζα , μέσα σε 30 λεπτά είχα πάρει βιβλιάριο κάρτα ανάληψης μετρητών και κωδικούς web banking , και όλα αυτά μόνο σε μισή ώρα .
Η τεχνολογία λοιπόν υπάρχει και την χρησιμοποιούμε στις οικονομικές μας συναλλαγές και μάλιστα με ασφάλεια.
Πιστεύω λοιπόν ότι θα ήταν πεταμένα λεφτά η παροχή ακόμα μίας κάρτας που δεν θα έχει κανένα νόημα .
Δεν θα αναφέρω όλα τα προηγούμενα με τα οποία συμφωνώ απόλυτα , όντως έχουμε πάρα πολλούς αριθμούς (ΑΦΜ, ΑΔΤ, ΑΜΚΑ, ΑΜ ΙΚΑ, κλπ), κάντε την υπέρβαση κάντε την αλλαγή , ΑΤΜ πιστοποιητικών παντού, ταυτοποίηση με έναν αριθμό.
Η μείωση της γραφειοκρατίας αυτόματα θα μειώσει και το λειτουργικό κόστος των υπηρεσιών .
Θα ήταν καλό να υπάρχει μία κάρτα που να μπορεί να μας εξυπηρετεί σε όλα τα επίπεδα επικοινωνίας με το Δημόσιο και όχι μία ακόμη κάρτα μόνο για το ΔΗΜΟ
Με εκτίμηση
Δημήτρης παντελής
Πόσες φόρες σας έχει τύχει να σταθείτε μπροστά στον γκισέ ενός γραφείου και ο αρμόδιος για την εξυπηρέτηση υπάλληλος σας έχει πει ότι δεν θα γίνει η δουλειά σου, γιατί δεν του κατέθεσες το τάδε έγγραφο… και δεν φύγατε απογοητευμένοι γιατί δεν σας παίρνει ο χρόνος ή γιατί φοβάστε ότι ο δημοτικός υπάλληλος ή η τροχαία θα σας γράψει διότι παρκάρατε παράνομα.
Μην το πάρετε στραβά αλλά αντί για την e-κάρτα θα μπορούσε να υπάρχει το e- flash-άκι. Ένα εργαλείο ατομικό για τον καθένα, που θα το φέρει ο ίδιος με δική του ευθύνη με μοναδικό pin (το πλεονέκτημα του ενός αριθμού) στο οποίο θα μπορούσαν να υπάρχουν σε αρχεία τα προσωπικά(πιστοποιητικά, ληξιαρχικά γεγονότα) – φορολογικά (φορολογικές δηλώσεις, εκκαθαριστικά)-ασφαλιστικά(αριθμός ενσήμων, στοιχεία συνταξιοδοτικού φακέλου)και οτιδήποτε αλλά χρήσιμα για την πάταξη της γραφειοκρατίας στοιχεία .
Το μονό που χρειάζεται είναι το μοναδικό ειδικευμένο πρόγραμμα για κάθε υπηρεσία που θα μπορούσε να διαβάζει κατ ‘ εξαίρεση τα αρχεία του e-flash-άκι. Θέλω βέβαια να πιστεύω ότι στις υπηρεσίες υπάρχουν P/C με υποδοχή για το εργαλείο που σας προτείνω και υπάλληλοι γνωρίζουν να τους χειρίζονται.
Τώρα θα μου πείτε ένας γεράκος 80 χρονών δεν θυμάται τι έφαγε το μεσημέρι θα θυμάται το pin του. Πιστεύω πως σας έχω λύση… θα υπάρχει κεντρική υπηρεσία από την οποία ο αρμόδιος υπάλληλος θα μπορεί να ζητά να γνωρίσει το pin του ηλικιωμένου και θα καταχωρείτε ο λόγος αυτής της αναζήτησης καθώς και τα στοιχεία του υπαλλήλου, για την διασφάλιση του απορρήτου αυτό.
Τι θα γίνει σε περίπτωση απώλειας ,ότι γίνεται και στις κάρτες τραπεζικών συναλλαγών..ενημέρωση τις κεντρικής υπηρεσίας και ακύρωση του pin,ώστε να μην μπορούν υστερόβουλα άτομα να κάνουν χρήση των αρχείων.
Όλα αυτά που σας ανέφερα φαντάζουν με σενάρια ταινίας του Stanley Kubrick, και η αλήθεια είναι πως έχω και πολύ φαντασία αλλά πρέπει κάπου να την διοχετεύσω. Είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση που θα φέρει επανάσταση και θα είναι πραγματική αλλαγή για τον τόπο μας .Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε
Η κάρτα έχει τα προβλήματά της.
Το ΑΦΜ, αφού προοθείται να είναι ξεχωριστό για τον κάθε πολίτη, είναι πιο πρακτική λύση.
Το άμεσο και απαραίτητο είναι η θεσμοθέτηση της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ του Έλληνα Πολίτη μια και μιλάμε για ψηφιακή διοίκηση.
Είναι σαν να λέμε οτι πάμε για μπάνιο χωρίς να έχουμε νερό…
Όλα αυτά ακούγονται ωραία και η κάθε άποψη είναι σεβαστή. Άλλωστε πιστεύω ότι όλοι μας θέλουμε να εξυπηρετούμαστε καλύτερα και γρηγορότερα στις επαφές μας με οποιαδήποτε υπηρεσία.
Θεωρώ λοιπόν ότι το πρωταρχικό ζήτημα είναι η ηλεκτρονική δικτύωση όλων των υπηρεσιών, ώστε σε κάθε επαφή του πολίτη σε οποιαδήποτε υπηρεσία να αναγνωρίζεται και να πιστοποιείται η ταυτότητα του ατόμου (όπως προαναφέρθηκε ίσως με ένα μοναδικό αριθμό για κάθε άτομο).
Είναι λοιπόν ευκαιρία αυτό να ξεκινήσει μέσω του προγράμματος αυτού και να επεκταθεί σιγά σιγά (άλλωστε στην Ελλάδα ζούμε, μην περιμένουμε και θαύματα).
Ευχαριστώ
Οχι. Πεταμένα λεφτά γιά μία ακόμα κάρτα. Καί λίγο υποπτη από πλευράς ανάθεσης καί υλοποίησης τού εργου σέ διάφορους αετονυχηδες.
Φτάνει καί περισσεύει η κάρτα ΑΜΚΑ καί ο αριθμός αυτής.
Ευχαριστώ γιά τήν προσοχή σας.
Δεν χρειαζόμαστε ακόμα μία κάρτα.
Μας φτάνουν τα ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Αριθμός Ταυτότητας και λοιποί αριθμοί ανά δημόσια υπηρεσία. Ενοποιήστε τα όλα (αλλά ΟΛΑ) κάτω από ένα και μοναδικό. Προτείνω το ΑΦΜ, γιατί είναι πιο συχνά χρησιμοποιούμενο και πλέον έχουν όλοι οι Έλληνες πολίτες.
Ακόμα ένας αριθμός, σημαίνει ακόμα περισσότερα έξοδα για το κράτος και περισσότερα προβλήματα στις συνναλαγές μας.
Πρός Θεού σκεφτείτε σαν πολίτες και όχι σαν VIP!
Η χρήση της κάρτας και του αντίστοιχου αριθμού έχει νόημα μόνο αν (και όταν) καταργηθούν όλοι οι άλλοι αριθμοί / έντυπα ταυτοποίησης.
Με λίγα λόγια είμαι υπέρ της χρήσης μίας και μόνης κάρτα και ενός και μόνου αριθμού. Το παράδειγμα της Σκανδιναβίας αποδεικνύει πως αυτά τα θέματα είναι προ πολλού λυμένα στο εξωτερικό και εμείς απλά πρέπει – γιατί όχι; – να τα αντιγράψουμε.
ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Κάρτα με ανάλογες προσδοκίες ήταν και η εκλογική. Τέτοιες κάρτες και χάνονται εύκολα και ουσιαστικά χρησιμοποιούνται από νεότερες γενιές. Φοβούμαι ότι όπως και η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση δεν θα προσφέρουν και πολλά.
Περισσότερο θα βοηθούσε ένα one-stop-shop ή ένα «δημοτικό ΚΕΠ», παρά οι κάρτες.
με την ηλεκτρονικη δημοτικη διακιβερνηση λινονται ολα τα επι μερους προβληματα.
καρτα δημοτη με δικλιδες ασφαλειας αφμ κ αδτ απλουστευονται ολα.
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ
1. ΑΡΙΘΜΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟΥ
2. ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΡΡΕΝΩΝ
3. ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ
4. ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΣΛΙΣΗΣ (Α.Μ.Κ.Α.)
5. ΑΡΙΘΜΟ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
6. ΑΡΙΘΜΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
7. ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ (Α.Σ.Μ.)
8. ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
9. ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ
ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Π.Χ. ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ, Η ΔΕΗ, Η ΕΥΔΑΠ
ε λ ε ο ς
ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ:
ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ, Η ΗΘΕΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΠΟΙΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ; ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣΠΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΝΙΑΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ (ΕΚΑΜ) ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΚΑΠΟΤΕ ΕΠΙ ΜΕΝΙΟΥ ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ ΑΛΛΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ;
ΣΤΗ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΥΚΟΛΟΜΝΗΜΟΝΕΥΤΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΕΙΤΕ ΝΤΟΠΙΟ ΕΙΤΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΤΟΣ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΑΥΛΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΥΛΑΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ Π.Χ. 52 06 16 – 0043. Ο ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΥΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΔΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ Η ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.
Είναι ένα από τα καλά που ομολογώ θα διευκολύνει πολύ την καθημερινότητα των δημοτών, και ειδικά αν μπορεί με έναν κωδικό μηχανογραφικά σε σύνδεση μέσω ΙΝΤΕΡΝΕΤ να εξυπηρετείτε ο δημότης θα είναι ακόμη καλύτερα.
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να έχουμε πολλές κάρτες ή πολλούς αριθμούς
βοηθήστε να έχουμε μία κάρτα που να αναφέρει όλα τα στοιχεία του καθενός ή μία κάρτα με έναν κωδικό.
θα καταθέσω την άποψή μου, διευκρινίζοντας ότι λόγο σπουδών και δουλειάς που εμπλέκονται άμεσα με το αντικείμενο, είχα την τύχη να παρακολουθήσω την εξέλιξη που παρουσιάστηκε στο συγκεκριμένο τομέα σε άλλες χώρες.
Μη φοβόμαστε οταν ακούμε για μια άκομη κάρτα. Μιαν τέτοια με απλά «διαδικαστικό» χαρακτήρα, ναι, είναι υπερβολή.
Αν όμως κινηθεί σε σωστά πλαίσια, τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε για σταδιακή μετάβαση, απεξαρτιτοποίησης των πολιτών από τους μηχανισμούς της γραφειοκρατίας.
Η νέα κάρτα λοιπόν, θα πρέπει να συγκεντρώνει ΟΛΑ τα απαραίτητα στοιχεία του πολίτη, ώστε αυτό να οδηγήσει στην ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ όλων των υπολοίπων εντύπων ή άλλων μέσω ταυτοποίησης. Μια κάρτα για όλα.
Το σημαντικότερο όμως είναι αυτή η κάρτα να έχει και «ρόλο» ψηφιακής υπογραφής. Πιστέψτε με , υπάρχουν οι ασφαλιστικές δικλείδες να γίνει αυτό. Μόνον έτσι θα μπορέσω να συναλλάσσομαι γρήγορα, χωρίς γρφειοκρατικές καθυστερήσεις και ίσως το πιο σημαντικό, χωρίς την απαραίτητη διαμεσολάβιση υπαλλήλου.
Σίγουρα ακούγεται «βαθύ» και δε θα εφαρμοστεί από όλους(τουλάχιστο αρχικά)αλλά φανταστείτε έστω και μια μείωση της τάξης 20 τοις εκατό αρχικά, σε όγκο εγγράφων, και όγκου πλυθυσμού που προσέρχονται καθημερινά σε δημόσιες υπηρεσίες.
Στελέχη στις τελευταίες που να μπορούν να το υλοπιήσουν, υπάρχουν. Απλά πρέπει να αξιοποιηθούν κατάλληλα και όχι να είναι σε ακατάλληλες θέσεις.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
πιστεύω ότι η πολιτεία θα πρέπει να θεσπίσει 1 κάρτα που θα συμπεριλαμβάνει όλα τα στοιχεία του πολίτη και συγκεκριμένα
1.φωτογραφία
2.στοιχεία γέννησης-οικογενειακής & δημοτικής κατάστασης
3.Α Φ Μ
4.Α Μ Κ Α
5.εκλογικός αριθμός
6.στοιχεία άδειας οδήγησης κλπ
7.θρήσκευμα προαιρετικά
με των παραπάνω τρόπο κ με των κατάλληλο μηχανικό εξοπλισμό η συναλλαγή
του πολίτη με της υπηρεσίες θα είναι ταχύτατη.
Η έκδοση ανανέωση συμπλήρωση(γενικά κάθε μεταβολή)των στοιχείων των καρτών να γίνεται από κρατική υπηρεσία.
Με ανάλογο τρόπο να εκδίδονται και κάρτες για τους οικονομικού μετανάστες.
Mια ακόμη καρτά είναι υπερβολή! Μπορεί απλά να συνδιαστεί ο αριθμός δημοτολογιού με τον αριθμό ταυτότητας. Έτσι και αλλιώς και οι δυο υπάρχουν στις ταυτότητες ηδη.
κοινή πρακτική σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Λειτουργεί άψογα στην Ελβετία. θα προωθήσει την συμμετοχή του πολίτη στις αποφάσεις και την εξυπηρέτησή του στις διαδικασίες.
Όπως ορθώς αναφέρθηκε, ένας ακόμα αριθμός δεν πρόκειται να βοηθήσει τον πολίτη/δημότη. Η αναγνώριση του πολίτη/δημότη θα πρέπει να γίνεται από έναν σταθερό αριθμό ή συνδυασμό αυτών. Τέτοιοι σταθεροί αριθμοί είναι ο ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ.
Όχι μια ακόμη κάρτα. Έχουμε το ΑΦΜ, έχουμε την αστυνομική ταυτότητα, έχουμε το δίπλωμα οδήγησης, από πέρσι αποκτήσαμε και ΑΜΚΑ.
Κάθε πολίτης πρέπει να έχει έναν και μόνο κωδικό αριθμό ώστε να επικοινωνεί εύκολα με όλες τις δημόσιες αρχές. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση πρέπει να λειτουργεί συνθετικά αρκεί να μπουν προϋποθέσεις ασφαλείας, δηλαδή να μην έχει κάθε υπάλληλος πρόσβαση στα δεδομένα των πολιτών. Καθένας που θα εισχωρεί στο ένα και μοναδικό ατομικό πολυ- αρχείο, να καταγράφεται.
Να υπάρξει διαδικτύωση όλων των δήμων ώστε ο καθένας από οποιοδήποτε μέρος βρίσκεται να μπορεί να παίρνει αμέσως έγκυρα πιστοποιητικά μέσω της «κάρτας του δημότη».
Να υπάρξουν «μηχανήματα αυτόματης έκδοσης» τέτοιων πιστοποιητικών σε κάθε δημόσια υπηρεσία.
Αυτό πραγματικά θα περιορίσει την γραφεικρατία.