42. Καθιερώνεται Συμβούλιο Διαβούλευσης Περιφέρειας στο οποίο συμμετέχουν, εκτός από τον Περιφερειάρχη και τους Αντιπεριφερειάρχες καθώς και τους επικεφαλής των περιφερειακών παρατάξεων, οι δήμαρχοι των Δήμων της Περιφέρειας, εκπρόσωποι της κοινωνίας των πολιτών, μη κυβερνητικών οργανώσεων, οργανώσεων εργοδοτών, εργαζομένων και επαγγελματικών συλλόγων κ.ο.κ. Το εν λόγω Συμβούλιο Διαβούλευσης συγκροτείται με απόφαση του Περιφερειάρχη και συνεδριάζει υποχρεωτικά πριν από την έγκριση του ετήσιου προγράμματος. Σε συνεργασία με τους συλλογικούς φορείς της αυτοδιοίκησης, εκπονείται Οδικός Χάρτης Λήψης Απόφασης, ο οποίος περιλαμβάνει όλα τα στάδια και το περιεχόμενο των σχετικών διαδικασιών (διαβούλευση, ανάρτηση στο διαδίκτυο κλπ.). Στο πλαίσιο του Συμβουλίου Διαβούλευσης επιτυγχάνεται η αναγκαία θεσμική επικοινωνία για ζητήματα συντονισμού και προγραμματισμού μεταξύ δήμων και περιφέρειας.
Συμβούλιο Διαβούλευσης Περιφέρειας
- 122 Σχόλια1. Αξιολόγηση υπάρχουσας κατάστασης
- 70 Σχόλια2. Η Θεμελίωση της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης
- 36 Σχόλια3. Αρμοδιότητες: οι Περιφέρειες Θεμέλιο της Πράσινης Ανάπτυξης
- 22 Σχόλια4. Ηλεκτρονική Περιφερειακή Διακυβέρνηση
- 22 Σχόλια5. Το Σύστημα Περιφερειακής Διακυβέρνησης
- 10 ΣχόλιαΤο Περιφερειακό Συμβούλιο
- 2 ΣχόλιαΗ Περιφερειακή Επιτροπή
- 8 ΣχόλιαΣυμβούλιο Διαβούλευσης Περιφέρειας
- 13 ΣχόλιαΠεριφερειακός Συνήγορος για τον Πολίτη και την Επιχείρηση
- 38 Σχόλια6. Εκλογικό Σύστημα: Αναβάθμιση της Αντιπροσώπευσης, Περιορισμός των Εκλογικών Δαπανών
- 40 Σχόλια1. Αξιολόγηση υπάρχουσας κατάστασης
- 63 Σχόλια2. Η Επαναθεμελίωση των Δήμων
- 54 ΣχόλιαΝησιωτικότητα – Ορεινότητα
- 32 ΣχόλιαΔίνουμε Δύναμη στο Χωριό και στη Γειτονιά
- 49 ΣχόλιαΠεριορίζονται Δραστικά τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου των ΟΤΑ
- 41 Σχόλια3. Νέες Αρμοδιότητες, Δυνατότητες και Υπηρεσίες στην Εξυπηρέτηση του Πολίτη
- 13 Σχόλια4. Ηλεκτρονική Δημοτική Διακυβέρνηση
- 42 ΣχόλιαΔημοτικό e – ΚΕΠ
- 41 ΣχόλιαΚάρτα Δημότη
- 16 ΣχόλιαΑυτόματη Εξυπηρέτηση
- 46 ΣχόλιαΔιοικητική Βοήθεια στο Σπίτι
- 24 ΣχόλιαΔιαφάνεια: Υποχρεωτική Ανάρτηση στο Διαδίκτυο όλων των Πράξεων και Αποφάσεων των Οργάνων των ΟΤΑ
- 9 Σχόλια5. Το Σύστημα Δημοτικής Διακυβέρνησης
- 68 ΣχόλιαΔήμαρχος, Αντιδήμαρχοι και Εκτελεστική Επιτροπή
- 22 ΣχόλιαΑναβάθμιση Δημοτικού Συμβούλιου
- 8 ΣχόλιαΣυμβούλιο Διαβούλευσης
- 16 ΣχόλιαΣυνήγορος του Δημότη και Συνήγορος της Επιχείρησης
- 33 ΣχόλιαΕπαναθεμελίωση της Σχέσης του Δήμου με το Χωριό και τη Γειτονιά
- 65 Σχόλια6. Εκλογικό Σύστημα για Αμεσότερη Αντιπροσώπευση και Περιορισμό των Εκλογικών Δαπανών
- 136 Σχόλια7. Κριτήρια Συνενώσεων για τους Νέους Ισχυρούς Δήμους
- 33 Σχόλια1. Γενικές Διοικήσεις
- 37 Σχόλια2. Αποτελεσματική Εποπτεία των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- 26 Σχόλια3. Δομική Αλλαγή στον Έλεγχο της Διαχείρισης των Οικονομικών των ΟΤΑ: Διαφάνεια
- 9 ΣχόλιαΚανόνες και Έλεγχος στο Δανεισμό των ΟΤΑ
- 38 Σχόλια1. Οι Οικονομικοί Πόροι της Αυτοδιοίκησης
- 9 Σχόλια2. Η Επιχειρησιακή Στήριξη της Νέας Αρχιτεκτονικής: Το Πρόγραμμα Ελληνική Αρχιτεκτονική Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης – «ΕΛΛΑΔΑ»
- 0 ΣχόλιαΕΠΙΛΟΓΟΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Ιανουαρίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Ιανουαρίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 1312 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Απο την φύση του είναι ένας Νόμος που «πολλοί θα λαλούν και ένας στο τέλος θα αποφασίζει».Ο Περιφερειάρχης.
Πάντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι.
Πολυδιάπαση σε θεσμικά πρόσωπα και αρμοδιότητες το μόνο που θα φέρει θα είναι μαθηματικά το ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΧΑΟΣ.
Πρόταση …
Γενικός Περιφερειάρχης
Τοπικός Περιφερειάρχης (αντί του σημερινού Νομάρχη)
«Ισχυροί» Τοπικοί Δήμαρχοι(του 50+1)
και ένας(1)αιρετός εκπρόσωπος «Κινημάτων Πολιτών» απο κάθε δήμο όπου και αν υπάρχει,
φθάνουν και περισσεύουν για την συγκρότηση, την εκπροσώπηση και την λήψη αποφάσεων, σε ένα ευρύ Περιφερειακό Συμβούλιο.
Κακά τα ψέμματα.
Όλοι οι νύν καρεκλοκένταυροι δήμαρχοι,έπαρχοι και νομάρχες «ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΑ ΝΕΟ ΡΟΛΟ» στο νέο αυτοδιοικητικό τοπίο και θα επιδιώξουν πολυδιάσπαση ρόλων και αργομισθίες.
Ο λόγος;
α) «για να μή γίνουν απο δήμαρχοι κλητήρες».
Έτσι έμαθαν και έτσι λειτουργούν.
και β) «βόλεψαν» πολλούς υπαλλήλους σε δήμους κοινότητες επαρχεία και νομαρχίες με «φρούδες» και αίολες προεκλογικές υποσχέσεις και σκέπτονται φυσιολογικά το πολιτικό κόστος που τους περιμένει, αν τώρα απολυθούν με τη μείωση των υπαλλήλων στις αυτοδιοικητικές υπηρεσίες.
Κοντός ψαλμός αλληλούϊα.
1 – ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ «ΟΛΙΓΟΠΡΟΣΩΠΟ» ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
2 – ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΙΣΧΥΡΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ «ΕΥΡΩΣΤΟΙ» ΔΗΜΟΙ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ «ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟ» ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ.
ΚΑΙ 3- ΕΑΝ ΔΕ ΕΝΙΣΧΥΘΕΙ «ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ» Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ (1) ΑΙΡΕΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ.
«Καλλικράτη» θα ακούμε και Αυτοδιοικητικό Παρθενώνα ποτέ δεν πρόκειται να αποκτήσουμε.
Ματαιοπονούμε …
42. Η συγκρότηση τού Συμβουλίου διαβούλευσης απο τον Περιφερειάρχη, χωρίς να έχουν προκαθορισθεί ποιοί συλλογικοί φορείς τής κοινωνίας πολιτών θα εκπροσωπούνται, καθιστά το όργανο αυτό απόλυτα ελεγχόμενο απο τον Περιφερειάρχη, αφού ορίζει ο ίδιος την σύνθεσή του, και επομένως αναξιόπιστο για τον ρόλο που προρίζεται.
Αυτός ο νέος σπουδαιοφανής όρος Οδικός Χάρτης Λήψης Απόφασης , που εξ όσων γίνεται αντιληπτό είναι απλώς ο καθορισμός διαδικασιών, δεν είναι δυνατόν να διαφέρει απο Περιφέρεια σε Περιφέρεια….. πρέπει να ορισθεί ένας κοινός για όλες, έστω κι αν απαιτηθούν, αργότερα, κάποιες προσαρμογές σε τοπικές συνθήκες, (νησιωτικότητα κ.λ.π…)
Οσον αφορά στην επίτευξη τής αναγκαίας θεσμικής επικοινωνίας για ζητήματα συντονισμού και προγραμματισμού μεταξύ δήμων και περιφέρειας, μάλλον καθίσταται εξαιρετικά δύσκολη στα πλαίσια αυτού τού οργάνου, αφού συμμετέχουν εκπρόσωποι τής κοινωνίας τών πολιτών, μη κυβερνητικών οργανώσεων, οργανώσεων εργοδοτών, εργαζομένων, επαγγελματικών συλλόγων κ.ο.κ.
Για τη συμμετοχή εκπροσώπων της κοινωνίας των πολιτών και των μη κυβερνητικών οργανώσεων, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.
Ποιοί είναι οι εκπρόσωποι της κοινωνίας των πολιτών; Και ποιά είναι η κοινωνία των πολιτών; Ποιά τα μέλη της; Μήπως είναι τα ίδια που εξέλεξαν δήμαρχο, περιφερειάρχη και βουλευτή; Και οι εκπρόσωποί τους, ποιοί μπορεί να είναι εκτός από τους βουλευτές, τους περιφερειάρχες και τους δημάρχους; Εκτός από τους περιφερειακούς συμβούλους και τους δημοτικούς συμβούλους; Υπάρχουν και άλλοι εκπρόσωποι, που αναλαμβάνουν καθήκοντα εκπροσώπου εκτός εκλογικών διαδικασιών; Μήπως αυτό το σημείο αναιρεί το σύνταγμα της Ελλάδας; Αν κάποια δομή δεν είναι θεσμική, τότε νομίζω ότι δεν μπορεί να συμμετέχει στη διοίκηση; Γιατί πέρα από τη δημιουργία χάους για το ποιός εκπροσωπεί ποιόν και την αχρήστευση της εκλογικής διαδικασίας, δημιουργείται και μια κατάσταση πλήρως ελεγχόμενη από τον εκάστοε περιφερειάρχη. Ο περιφερειάρχης θα αποφασίζει με ποιους θα συνομιλεί και ποιούς θα χρίζει «εκπροσώπους» κατά το δοκούν.
Για το θέμα των μη κυβερνητικών οργανώσεων, τα πράγματα είναι πιο θολά. Ποιόν εκπροσωπούν; Μήπως μόνο τους εαυτούς τους; Έχουν κανένα θεσμικό ρόλο; Ο περιφερειάρχης θα τους ανάγει σε επίσημο συνομιλητή και γιατί;
Πρέπει να μπουν κάποιοι κανόνες για το ποιοι θα συμμετέχουν στην επιτροπή, οι οποίοι να είναι αντικειμενικοί γιατί αλλιώς οι διαδικασίες είναι επιρρεπείς σε αδιαφάνεια και πιθανή διαφθορά.
Για παράδειγμα για ένα θέμα με το οποίο ασχολείται μια περιφερειακή επιτροπή και αφορά σε μία συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, πρέπει να καλούνται όλοι οι τοπικοί φορείς και τοπικοί σύλλογοι. Εκεί θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν και οι μη κυβερνητικές οργανώσεις της περιοχής με την προϋπόθεση ότι έχουν τοπικό χαρακτήρα. Γιατί συνήθως παρατηρείται το φαινόμενο μία μη κυβερνητική οργάνωση για την προστασία των ερπετών, να εδρεύει στην Αθήνα, τα μέλη της να κατοικοεδρεύουν στην Αθήνα και να πηγαίνει να απελευθερώνει φίδια στην Αλμωπία. Δεν μπορούμε αυτούς τους ανθρώπους να τους συμπεριλάβουμε στην περιφερειακή επιτροπή που ασχολείται με ένα θέμα της Αλμωπίας. Αυτό είναι αντίθετο με τη δημοκρατία και μάλλον θυμίζει αποικιοκρατία. Πρέπει λοιπόν οι τοπικές κοινωνίες να προστατεύονται θεσμικά από αυτόκλητους σωτήρες ή εκπροσώπους που είναι ξένοι με αυτές. και αν δεν μπορούν οι εκλογικές διαδικασίες και τα όργανα που προκύπτουν από αυτές, να τις προστατεύσουν, τότε ποιός πρέπει; Κάποιος άλλος αυτόκλητος εκπρόσωπος….;
Προσοχή λοιπόν με τις επιτροπές, τους συμμετέχοντες και τα κριτήρια σύνθεσης αυτών. Μην αφήνουμε ασάφειες γιατί θα οδηγήσουν αργά ή γρήγορα σε αδιέξοδα.
Προτιμότερο θα ήταν το περιφερειακό συμβούλιο να λειτουργεί ως Συμβούλιο διαβούλευσης με την συμμετοχή των δημάρχων της Περιφέρειας και να έχει αποφασιστική αρμοδιότητα για την έγκριση του ετήσιου προγραμματισμού έργων της περιφέρειας. Σε αυτό θα μπορούν να λαμβάνουν μερος χωρίς ψηφο μη κυβερνητικές οργανώσεις και φορείς και να εκθέτουν τις απόψεις τους στα συζητούμενα θέματα.
ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ (ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ) ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ. π.χ. ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡ. ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, Η ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ, ΕΝΩ Η ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ (ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΚΥΡΑΙΟΣ) ΚΑΙ ΑΠΟ 6 ΕΩΣ 7 ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ!!. ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΥΤΟ. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ.
Δηλαδή, αν ο Περιφερειάρχης δεν επιθυμεί την σύσταση του Συμβουλίου Διαβούλευσης, δεν τον υποχρεώνει κάποιος να το κάνει;
Αν δηλαδή οι τοπικές κοινωνίες και οι θεσμικοί του εκπρόσωποι επιθυμούν το Συμβούλιο Διαβούλευσης και ο Περιφερειάρχης όχι, τότε πάει περιπατο η θέληση των τοπικών κοινωνιών.
Εύγε!!!
Χωρις αμοιβες ολοι.
να ελεγχονται τα πρην – κατα – μετα.[υλοπιοιση αποφασεων]
καμια μονημοτητα σε κανεναν.
να μην σημετεχουν οι ιδιοι καθε φορα , σε κανενα επιπεδο, να ελεγχονται νομικα ολοι κ.λ.π.
ωραίο!
νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να συνεδριάζει υποχρεωτικά 3-4 φορές το χρόνο, σε σταθερές περιόδους, πχ τέλη Γενάρη – Μάϊου – Σεπτεμβρίου, για τη διαβούλευση των ανοιχτών θεμάτων και τη πορεία τους
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΙΣΘΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ