Το προσωπικό των επιχειρήσεων του ν. 1069/1980 (Α’ 191), εφόσον απασχολείτο πραγματικά με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατά την 30η/5/2011, ημερομηνία μέχρι την οποία λειτουργούσαν οι Δ.Ε.Υ.Α. με τον ν. 3463/2006 θεωρείται ως προς όλες τις συνέπειες ότι τοποθετήθηκε και συνεχίζει να παρέχει την εργασία του νόμιμα, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ανεξαρτήτως της διαδικασίας που τηρήθηκε κατά τη σύναψη της οικείας σύμβασης. Σε εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις του ανωτέρω προσωπικού επιτρέπεται η κατάρτιση δικαστικού συμβιβασμού, κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της επιχείρησης. Τυχόν πράξεις λύσης εργασιακής σχέσης εργαζομένων που εμπίπτουν στην ανωτέρω διάταξη ανακαλούνται χωρίς οι εργαζόμενοι να δικαιούνται μισθούς υπερημερίας ή άλλου είδους αποζημίωσης.
Αρχική ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α., ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 92 Θέματα προσωπικού Δ.Ε.Υ.Α.
Άρθρο 92 Θέματα προσωπικού Δ.Ε.Υ.Α.
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ – ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α. – Άρθρο 1 – Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. – Νέο Πλαίσιο
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ελεγκτής Νομιμότητας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 3 Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Διάρθρωση και λειτουργία της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Υπηρεσιακό Συμβούλιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Υπηρεσιακές μεταβολέςΆρθρο 6 Υπηρεσιακές μεταβολές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητεςΆρθρο 7 Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Οικονομική Διαχείριση – Επιτόπιοι έλεγχοι – Ετήσια Έκθεση
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 9 Στελέχωση της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Τελικές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Μεταβατικές Διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Ο.Τ.Α. – Άρθρο 12 Σύσταση Αποκεντρωμένων Διοικήσεων Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 Συμβούλια Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Τουριστικοί Δήμοι
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 Ίδρυση αυτοτελούς γραφείου για θέματα αναπηρίας και ευπαθών κοινωνικών ομάδων στις έδρες των Περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Επιβοήθηση έργου αιρετών ΑμεΑΆρθρο 16 Επιβοήθηση έργου αιρετών ΑμεΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 17 Δημοτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πειθαρχικές κυρώσεις αιρετών σε περίπτωση ποινικής καταδίκης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Παράλειψη κρίσης σε θέση προϊσταμένου
- 143 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ένδικα μέσα Ο.Τ.Α.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Νομική στήριξη υπαλλήλων Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 21 του Π.Δ. 75/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Ανάθεση καθηκόντων σε υπαλλήλους Περιφερειακών Ενοτήτων νησιωτικών περιοχώνΆρθρο 23 Ανάθεση καθηκόντων σε υπαλλήλους Περιφερειακών Ενοτήτων νησιωτικών περιοχών
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ – Άρθρο 24 Όροι σύστασης θέσης Γενικού Γραμματέα Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Αριθμός Γενικών Διευθύνσεων Δήμων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 Αναπλήρωση Προϊσταμένων Γενικής Διεύθυνσης Ο.Τ.Α..
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Προσθήκη εδαφίων στο άρθρο 32 του ν. 3013/2002Άρθρο 27 Προσθήκη εδαφίων στο άρθρο 32 του ν. 3013/2002
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Σύσταση θέσης ειδικού γραμματέα στην Ένωση Περιφερειών ΕλλάδαςΆρθρο 28 Σύσταση θέσης ειδικού γραμματέα στην Ένωση Περιφερειών Ελλάδας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 29 Χρόνος έναρξης ισχύος διορισμού Γενικού Γραμματέα, Ειδικών Συμβούλων και Συνεργατών Δημάρχων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Προσθήκη στην παράγραφο 7 του άρθρου 93 του ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μεταφορά προσωπικού στους Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Νομική υποστήριξη Ανεξαρτήτων ΑρχώνΆρθρο 32 Νομική υποστήριξη Ανεξαρτήτων Αρχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Τροποποίηση άρθρου 243 του ν. 3852/2010Άρθρο 33 Τροποποίηση άρθρου 243 του ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 34 Μετατάξεις προσωπικού στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Αποσπάσεις προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36 Κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών Δήμων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Απόσπαση- Μετάταξη υπαλλήλων Κ.Ε.Π. με αναπηρία ή με χρόνιες παθήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πρόβλεψη για υπαλλήλους με αναπηρία και γονείς, συζύγους και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 39 Θέματα εργαζομένων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Προθεσμία σύναψης συμβάσεων έκτακτου προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασίαΆρθρο 41 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 42 Αναγνώριση προϋπηρεσίας των εργαζομένων σε κοινωνικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν από Αναπτυξιακές Εταιρίες Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Δικτύων Δήμων & ΠεριφερειώνΆρθρο 43 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Δικτύων Δήμων & Περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Μεταφορά μεταναστών – προσφύγωνΆρθρο 44 Μεταφορά μεταναστών – προσφύγων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 45 Προσθήκη εδαφίου στην παράγραφο 2 του άρθρου 245 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Υλοποίηση αμετάκλητων δικαστικών αποφάσεων, ανεξαρτήτως κατανομής οργανικών θέσεων και προβλεπόμενων προσόντων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν δημοσίους υπαλλήλους και υπαλλήλους Ο.Τ.Α. που υπηρετούν σε παραμεθόριο περιοχή
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 48 Θέματα λύσης επιχειρήσεων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 49 Θέματα Δημοτικών Αστυνομικών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 50 Θέματα σχολικών φυλάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 Πιστοποιητικό υγείας διοριζόμενου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 52 Μέσα Ατομικής Προστασίας εργαζομένων Ο.Τ.Α.
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 53 Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Ρυθμίσεις σχετικές με την Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) Α.Ε.Άρθρο 54 Ρυθμίσεις σχετικές με την Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 Πληρωμές Κοινωνικών Προγραμμάτων από την Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 56 Ρυθμίσεις σχετικές με τις πολυμετοχικές αναπτυξιακές ανώνυμες εταιρείες Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 Τροποποίηση του άρθρου 16 παρ. 1 του Π.Δ. 75/2011Άρθρο 57 Τροποποίηση του άρθρου 16 παρ. 1 του Π.Δ. 75/2011
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ – ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Ο.Τ.Α. – Άρθρο 58 Κριτήριο επιλογής πιστωτικού ιδρύματος για τις καταθέσεις των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 59 Παροχή κινήτρων σε εργαζόμενους Ο.Τ.Α. παραμεθόριων και νησιωτικών περιοχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 60 Αντιμισθία Αντιδημάρχων – Αποζημιώσεις δημοτικών συμβούλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 61 Διπλογραφικό Σύστημα στα Νομικά Πρόσωπα Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού και στους Ο.Τ.Α. β’ βαθμού.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Υποβολή οικονομικών στοιχείων Ο.Τ.Α.Άρθρο 62 Υποβολή οικονομικών στοιχείων Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Καθολική διαδοχή Ν.Π.Δ.Δ. σε Ο.Τ.Α. α’ βαθμού.Άρθρο 63 Καθολική διαδοχή Ν.Π.Δ.Δ. σε Ο.Τ.Α. α’ βαθμού.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκκαθάριση δαπανών Περιφερειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65 Δαπάνες μισθωμάτων Περιφερειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 Διαγραφή προστίμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Τροποποίηση του ν. 4316/2014 (ΦΕΚ 270Α΄/24-12-2014)Άρθρο 67 Τροποποίηση του ν. 4316/2014 (ΦΕΚ 270Α΄/24-12-2014)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68 Συμψηφισμός λειτουργικών δαπανών Ο.Τ.Α. και των Ν.Π.Δ.Δ. τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Θέματα δημοσιονομικής διαχείρισης Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 Ερμηνευτική διάταξηΆρθρο 70 Ερμηνευτική διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 Μεταφορά πιστώσεων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού.Άρθρο 71 Μεταφορά πιστώσεων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 Δάνεια Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Τροποποίηση της παρ. 1α του άρθρου 100 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α 87)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 Προσθήκη παραγράφου στο άρθρο 259 του ν. 3852/2010Άρθρο 74 Προσθήκη παραγράφου στο άρθρο 259 του ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75 Τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων των Ο.Τ.Α. προς το Τ.Π.Δ.Άρθρο 75 Τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων των Ο.Τ.Α. προς το Τ.Π.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 76 Τέλος επί των ακαθαρίστων εσόδων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77 Ειδικό τέλος μελέτης, κατασκευής και επέκτασης έργων ύδρευσης και αποχέτευσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 78 Φόρος εισοδήματος επί της ακίνητης περιουσίας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Διευκόλυνση της είσπραξης ιδίων εσόδων των Ο.Τ.Α.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Δικαιώματα χρήσης πόσιμου ύδατος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 Παραχώρηση χρήσης πλατειών και άλλων κοινόχρηστων χώρων έναντι τέλους, χωρίς δημοπρασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82 Καταβολή οφειλών από προσκυρώσεις και ρυμοτομήσειςΆρθρο 82 Καταβολή οφειλών από προσκυρώσεις και ρυμοτομήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83 Πρόστιμα παραβάσεων κατόχων κατοικίδιων ζώων – διαδικασίαΆρθρο 83 Πρόστιμα παραβάσεων κατόχων κατοικίδιων ζώων – διαδικασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 84 Δημοτικός Φόρος Δωδεκανήσου.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 Χρηματικές δωρεές υπέρ της Περιφερειακής Ενότητας ΚεφαλληνίαςΆρθρο 85 Χρηματικές δωρεές υπέρ της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86 Τροποποίηση της παραγράφου Α4 του άρθρου 25 του ν. 3468/2006 – Διάθεση ανταποδοτικού τέλους Α.Π.Ε.Άρθρο 86 Τροποποίηση της παραγράφου Α4 του άρθρου 25 του ν. 3468/2006 – Διάθεση ανταποδοτικού τέλους Α.Π.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 Επέκταση ρύθμισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Τροποποίηση του άρθρου 170 του ν. 3463/2006
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 89 Βεβαίωση περί μη οφειλής Τ.Α.Π.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 90 Αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ΄ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 Λύση Δ.Ε.Υ.Α.Άρθρο 91 Λύση Δ.Ε.Υ.Α.
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 92 Θέματα προσωπικού Δ.Ε.Υ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών Δ.Ε.Υ.Α. προς τον οικείο Δήμο.Άρθρο 93 Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών Δ.Ε.Υ.Α. προς τον οικείο Δήμο.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 94 Τιμολόγηση καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας Δ.Ε.Υ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 95 Υπαίθρια διαφήμισηΆρθρο 95 Υπαίθρια διαφήμιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων στις Περιφέρειες.Άρθρο 96 Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων στις Περιφέρειες.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 97 Μεταβίβαση σχολικών ακινήτων στους ΔήμουςΆρθρο 97 Μεταβίβαση σχολικών ακινήτων στους Δήμους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98 Προθεσμία μεταγραφής αποφάσεων για ακίνητη περιουσία δημοσίων σχολείωνΆρθρο 98 Προθεσμία μεταγραφής αποφάσεων για ακίνητη περιουσία δημοσίων σχολείων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 99 Επιτροπές επίλυσης φορολογικών διαφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 100 Εξόφληση υποχρεώσεων Ο.Τ.Α.Άρθρο 100 Εξόφληση υποχρεώσεων Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 Προσθήκη εδαφίου στην παρ. 1 του άρθρου 290 του ΚΒΠΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 102 Μεταβατικές Διατάξεις για ρυθμίσεις οφειλών Ο.Τ.Α.Άρθρο 102 Μεταβατικές Διατάξεις για ρυθμίσεις οφειλών Ο.Τ.Α.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 Εκποίηση οικοπέδων σε άστεγους δημότες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 104 Ρυθμίσεις οφειλών προς Ο.Τ.Α. α΄ Βαθμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 105 Μισθώσεις περιπτέρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 106 Παροχή εκπτώσεων σε συνεπείς υπόχρεους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 107 Επιχορηγήσεις Σχολικών Επιτροπών των Δήμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 108 Προθεσμίες έκδοσης των πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσηςΆρθρο 108 Προθεσμίες έκδοσης των πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 Τροποποίηση των άρθρων 10 και 11 του ν. 4336/2015Άρθρο 109 Τροποποίηση των άρθρων 10 και 11 του ν. 4336/2015
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 110 Κοινωνικές συνεργασίες Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 111 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 ( Α΄138)Άρθρο 111 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 ( Α΄138)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 112 Χρήση «Τερματικών συσκευών ασφαλών πληρωμών»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 113 Καταβολή δεδουλευμένων μισθώνΆρθρο 113 Καταβολή δεδουλευμένων μισθών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 114 Λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 115 Αποζημίωση των μελών του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α.Άρθρο 115 Αποζημίωση των μελών του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α.
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 116 Ρύθμιση μισθολογικών ζητημάτων των μουσικών Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 117 Τροποποίηση της παρ. 16 του άρθρου 19 του ν. 4071/2012Άρθρο 117 Τροποποίηση της παρ. 16 του άρθρου 19 του ν. 4071/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 118 Δαπάνες εκποίησης ακινήτωνΆρθρο 118 Δαπάνες εκποίησης ακινήτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 119 Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 14 του ν. 3106/2003Άρθρο 119 Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 14 του ν. 3106/2003
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120 Προγραμματικές συμβάσεις Ο.Τ.Α.Άρθρο 120 Προγραμματικές συμβάσεις Ο.Τ.Α.
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ – ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – Άρθρο 121 Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού των Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 122 Βάση Δεδομένων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 123 Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων Υπουργείων Εσωτερικών και Προστασίας του Πολίτη
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 124 Αποσύνδεση χρήσης αστυνομικής ταυτότητας κατά την έκδοση διαβατηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 125 Τροποποίηση αρμοδιοτήτων Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 125 Τροποποίηση αρμοδιοτήτων Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 126 Πρόσβαση φορέων στο δημοτολόγιο και εμπλουτισμός των τηρούμενων στοιχείωνΆρθρο 126 Πρόσβαση φορέων στο δημοτολόγιο και εμπλουτισμός των τηρούμενων στοιχείων
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 127 Στρατηγική Διασύνδεσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Κοινωνικής Οικονομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128 Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας ΘράκηςΆρθρο 128 Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 129 Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας – ΘράκηςΆρθρο 129 Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 130 Προσθήκη παραγράφων στο άρθρο 24 του ν. 4030/2011Άρθρο 130 Προσθήκη παραγράφων στο άρθρο 24 του ν. 4030/2011
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 131 Διάθεση προϊόντων από τη διαχείριση των Αστικών Στερεών Αποβλήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 132 Μεταφορά Μαθητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 133 Ρύθμιση καταβολής εκλογικής και ημερήσιας αποζημίωσης του προσωπικού ασφαλείας των γραφείων των ΠεριφερειαρχώνΆρθρο 133 Ρύθμιση καταβολής εκλογικής και ημερήσιας αποζημίωσης του προσωπικού ασφαλείας των γραφείων των Περιφερειαρχών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 134 Όροι λειτουργίας αμαξοστασίων Δήμων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 135 Προβλήτες Δήμου Κερκυραίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 136 Ωράριο λειτουργίας των Διευθύνσεων Πολιτικής Προστασίας των ΠεριφερειώνΆρθρο 136 Ωράριο λειτουργίας των Διευθύνσεων Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 137 Επιτροπή χαρακτηρισμού Μαρτυρικών Τόπων και ΧωριώνΆρθρο 137 Επιτροπή χαρακτηρισμού Μαρτυρικών Τόπων και Χωριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 138 Διασφάλιση περιβαλλοντικού ισοζυγίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 139 Ρυμουλκούμενα ΔήμωνΆρθρο 139 Ρυμουλκούμενα Δήμων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 140 Τέλεση πολιτικών γάμων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 141 Ποινικές διώξεις Δημάρχων για μη χορήγηση στοιχείων εργαζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 142 Μη ισχύς του ν. 2190/1994 για την Attica BankΆρθρο 142 Μη ισχύς του ν. 2190/1994 για την Attica Bank
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 143 Μετονομασία Περιφερειακής Ενότητας Καρπάθου σε Περιφερειακή Ενότητα Καρπάθου – Κάσου.Άρθρο 143 Μετονομασία Περιφερειακής Ενότητας Καρπάθου σε Περιφερειακή Ενότητα Καρπάθου – Κάσου.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 144 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Αυγούστου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Σεπτεμβρίου 2016, 20:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
18 Σχόλια 870 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Πρώτα απ όλα συγχαρητήρια στο Υπουργείο, που επιτέλους ασχολείται με τις σχέσεις εργασίες που υφίστανται στις ΔΕΥΑ και προσπαθεί να αποκαταστήσεις αδικίες χρόνων. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την άποψη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δ.Ε.Υ.Α, η οποία με ευκρίνεια και ορθοκρισία θέτει να συμπεριλήφθη στο άρθρο οποιαδήποτε σχέση απασχόλησης. Όσοι είναι και ασχολούνται με τον χώρο των Δ.Ε.Υ.Α, όπως είναι η Ομοσπονδία γνωρίζει αρκετά καλά, ότι είναι άδικο στον ίδιο χώρο εργασίας να υπάρχουν διακρίσεις για εργαζόμενους που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Πρέπει λοιπόν να πάψουμε να ασχολούμαστε μόνο με το τι είναι συμφέρον για τον εαυτό μας και δανειζόμενος την άποψη του Στέφανου Στεφάνου πρέπει επιτέλους «να κάνουμε το χρέος μας ως πολίτες, κάτι πέρα από αυτό που κάνουμε για το σαρκίο μας».
ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ,ΕΣΤΙΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΔΕΥΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ.
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ Ν3852 ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΒΑΣΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΥΑ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ ΤΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΝΟΜΙΜΗ Η ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΥΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ.
ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΥΤΗ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΔΕΥΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΟΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΤΟΥΣ Ή ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.
Η Ε.Δ.Ε.Υ.Α. προτείνει η φράση «Τυχόν πράξεις λύσης εργασιακής σχέσης εργαζομένων που εμπίπτουν στην ανωτέρω διάταξη ανακαλούνται υποχρεωτικώς από το χρόνο που ίσχυσαν χωρίς να δικαιούνται μισθούς υπερημερίας ή άλλου είδους αποζημίωση» να αντικατασταθεί με τη φράση «Τυχόν πράξεις απόλυσης εργαζομένων που εμπίπτουν στην ανωτέρω διάταξη ανακαλούνται υποχρεωτικώς από το χρόνο που ίσχυσαν χωρίς να δικαιούνται μισθούς υπερημερίας ή άλλου είδους αποζημίωση» διότι δεν είναι δυνατό να επανέλθουν στην υπηρεσία εργαζόμενοι που αποχώρησαν οικειοθελώς.
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο που αποκαθιστά μια αδικία σε ανθρώπους που εργαζοταν με συμβάσεις αορίστου χρόνου και έγινε καταγγελία της σύμβασης τους για προσχηματικούς λόγους.
Όλοι εμείς που απολύθήκαμε καιείμαστε ελάχιστοι δεν ανήκαμε ουτε σε αυτούς με πλαστά δικαιολογητικά ούτε σε εκλεκτούς διοικήσεων.
Οι συγκεκριμένοι εκλεκτοί με τον Νόμο 3852/2010 και την διάταξη Ντόλιου που δεν έλεγε για επανέλεγχο εργασιακών σχέσεων κατα την μεταφορά τους συνέχισαν να εργάζονται χωρίς κανένα πρόβλημα, καθώς αρκούσε η σύμβαση αορίστου χρόνου.
Το συγκεκριμένο άρθρο πρέπει να αφορά οσους ειχαν συμβάσεις αορίστου χρόνου διότι στο τέλος διαβλέπω ότι για ακόμη μια φορά δεν θα ψηφιστεί. Εαν θεωρεί το υπουργείο σας για βελτίωση ας επανέλθει σε νέο νομοσχέδιο. Φτάνει πια αυτή η κατάσταση που μας εχει εξουθενώσει ψυχολογικά.
Η διατύπωση του άρθρου δεν καλύπτει όλους τους εργαζόμενους που εργαζόταν την περίοδο που συγχωνεύθηκαν οι Δ.Ε.Υ.Α. Για να μην υπάρξουν αδικίες, προτείνουμε να διατυπωθεί ως εξής:
Το προσωπικό των επιχειρήσεων του Ν. 1069/1980 (Φ.Ε.Κ. Α’ 191), εφόσον απασχολείτο πραγματικά έως 31-05-2011 (ημερομηνία μέχρι την οποία λειτουργούσαν οι Δ.Ε.Υ.Α. με τον ν. 3463/2006), με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ή με οποιαδήποτε σχέση απασχόλησης που κάλυπτε πάγιες και διαρκείς ανάγκες – περιλαμβανομένων και των όσων μελών του προσωπικού καλύπτονται από δικαστικές αποφάσεις, αποφάσεις εκδοθείσες κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, θεωρείται ως προς όλες τις συνέπειες ότι τοποθετήθηκε και εξακολουθεί να παρέχει την εργασία του νόμιμα υπό το καθεστώς σύμβασης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ανεξαρτήτως της διαδικασίας που τηρήθηκε κατά τη σύναψη της οικείας αρχικής σύμβασης.
Σε εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις που αφορούν το εν λόγω προσωπικό επιτρέπεται η κατάρτιση δικαστικού συμβιβασμού, κατόπιν αποφάσεως του Δ/Σ της επιχείρησης. Τυχόν πράξεις λύσεως της εργασιακής της εργασιακής σχέσεως ή συμβάσεως απασχόλησης που καλύπτονται από την παρούσα διάταξη ανακαλούνται, χωρίς οι εργαζόμενοι να δικαιούνται μισθούς υπερημερίας ή άλλου είδους αποζημίωση.
Βλέποντας μια κυβέρνηση και έναν Υπουργό με τόση ευαισθησία να επιλύσει και να αποκαταστήσει αδικίες, μόνο υπερήφανους μας κάνουν που έχουμε μια κυβέρνηση αριστεράς.Τέτοιες ρυθμίσεις δικαιώνουν αγώνες εργαζομένων από κατάφωρες αδικίες που συντελέστηκαν. Συγχαρητήρια!
Το άρθρο αυτό, αποκαθιστά εργαζομένους που επλήγησαν επαγγελματικά αλλά κυρίως ηθικά.
Ταυτόχρονα υπηρετεί το κοινό συμφέρον, διοχετεύοντας τις ικανότητες και τις γνώσεις καταρτισμένων υπαλλήλων στην υπηρεσία του πολίτη. Οφείλονται λοιπόν τα εύσημα στους ανθρώπους εκείνους που αντιλήφθηκαν το μέγεθος της αδικίας και προχώρησαν στην δικαίωση των προσπαθειών τόσων ανθρώπων.
Ξεχασατε το θεμα προσληψης των υδρονομεων στις ΔΕΥΑ με το β.δ. του 1958
Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟΛΥΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΕΝΕΡΓΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
Συγχαρητήρια στην Κυβέρνηση, στον Υπουργό Εσωτερικών και σε όσους μόχθησαν για την αποκατάσταση μιας αδικίας που συντελείται εδώ και τρία χρόνια.
Τελικά αποδεικνύεται πως μόνο μια κυβέρνηση Αριστεράς θα μπορούσε να αντιληφθεί το μέγεθος της αδικίας και να στηρίξει τους κόπους των εργαζομένων.
Ακόμα μια φορά Συγχαρητήρια για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης.
Ευχαριστούμε Υπουργέ.
Συγχαρητηρια στην Κυβέρνηση και στο Υπ. Εσωτερικών του κ. Κουρουπλή για την διάταξη αυτή που αποκαθιστά αδικίες και παραληψεις προηγούμενων ετών.
Το συγκεκριμμενο αρθρο λυνει ενα μεγαλο προβλημα συμβιωσης οικογενειων αυτη τη δυσκολη εποχη απο αδικες απολυσεις υπαλληλων των τελευταιων ετων.Ενα μεγαλο Μπραβο στην κυβερνηση που αποδεικνυει οτι ειναι στο πλευρο και στα δικαιωματα των εργαζομενων.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΖΕΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΟΙ (ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΑΥΤΗ. ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.
Συγχαρητήρια γιατί η ρύθμιση αυτή αποκαθιστά αδικίες του Καλλικράτη που δημιουργήθηκαν από μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Δίνει ανάσα ζωής τόσο στις δημοτικές επιχειρήσεις όσο και στις οικογένειες αυτών των ανθρώπων που αδίκως εκδιώχθηκαν ενώ άλλοι με τα ίδια χαρακτηριστικά και προϋπηρεσία παρέμεναν. Με μια λέξη επέρχεται Ισονομία!!!
ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΑΠΑΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΕΣΤΟΙ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ Η ΦΡΑΣΗ «Τυχόν πράξεις λύσης εργασιακής σχέσης εργαζομένων που εμπίπτουν στην ανωτέρω διάταξη ανακαλούνται » Η ΛΕΞΗ «ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ» ΔΙΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΝΟΜΙΜΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΘΟΔΕΥΣΑΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΜΑΝΔΥΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΧΑΡΙΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ
Συγχαρητήρια στο Υπουργείο και στο επιτελείο του που μετά από πολλά χρόνια επιτέλους βλέπουμε μια διάταξη για την αποκατάσταση των υπαλλήλων που απολύθηκαν αδίκως από την εργασία τους.
Μία δίκαιη ρύθμηση που το υπουργείο εσωτερικών υλοποιεί μετά απο χρόνια
αγώνων και προσπαθειών κάποιων ανθρώπων να δώσουν τέλος σε μιά αδικία και να μην πάνε χαμένα δέκα χρόνια τίμιας εργασίας.