1. Η στάθμευση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων ρυθμίζεται με την κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Δημόσιας Τάξης με αριθμό 5750/32572/1994 (ΦΕΚ894/Β` και διόρθωση σφάλματος ΦΕΚ935/Β`).
2. Όπου στο κείμενο της κοινής απόφασης της παρ. 1 του παρόντος άρθρου αναφέρονται πρόσωπα και υπηρεσίες του Κεφαλαίου Β` της Γ.Υ. 2783/1989 (ΦΕΚ 730/Β`), που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, νοούνται εφεξής τα πρόσωπα και υπηρεσίες των άρθρων 2, 3 και 5.
΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
39 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Για αρχή είναι καλό το μέτρο, αλλά θα ήταν πιο ολοκληρωμένο αν συμπεριλάμβανε τις παραβάσεις του ΚΟΚ. Πιο συγκεκριμένα οι όποιες κλήσεις δέχονται (και πρέπει να δέχονται τα κρατικά οχήματα) θα πρέπει να πληρώνονται απο το εκάστοτε πρόσωπο που έκανε χρήση του οχήματος.
Ασυλία στις κλήσεις των κρατικών οχημάτων ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να υπάρχει!
Η φιλοσοφία της επιλογής των αυτοκινήτων καλό είναι να λαμβάνει υπόψη την έδρα της εργασίας και συγκεκριμμένα αν η υπηρεσία είναι εντός δακτυλίου τότε τα αυτοκίνητα να είναι ανάλογα. Ομοίως με την στάθμευση. Η παρακίνηση για τις υπηρεσίες του κέντρου να έχουν και κάποια αυτοκίνητα τύπου smart για να σταθμεύουν ευκολότερα και περισσότερα θα βοηθούσε και θα εξέπεμπε χρήσιμα μυνήματα στην κοινωνία.
Δεν θα σχολιάσω το νόμο αυτόν που τον θεωρώ δικαιότατο. Απλά θέλω να συγχαρώ τη κυβέρνηση για τη πρωτόγνωρη αυτή δημοκρατική <> της. Το ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ. Ελπίζω να μη κάνει πίσω. Και να ξέρει πως ο λαός ανταμοίβει. Δείξτε εμπιστοσύνει στο λαό και θα σας εμπιστευτεί. Δώστε μας δύναμη να παλαίψουμε τη μεγάλη μάστιγα της φοροδιαφυγής. Θα τα καταφέρουμε. Ο ΄Ελληνας έχει φιλότιμο.
Στα κρατικά αυτοκίνητα θα πρέπει να γίνει διαχωρισμός. Με σύνεση και κατόπιν μελέτης. Εκείνο το οποίο θα πρότεινα είναι , όλα τα αυτοκίνητα να έχουν βιβλίο διαδρομών και καθημερινά να δικαιολογείται το καύσιμο που καταναλώνουν ( εξαιρώ τα περιπολικά και κάποια ίσως που δεν γνωρίζω και έχουν όντως λόγο ). Αυτό βέβαια ενέχει το φόβο ότι ο κάθε κρατικός επίσημος , προκειμένου να ικανοποιείσει δικές του εξωυπηρεσιακές ανάγκες να υποχρεώνει τον υπάλληλο να γράφει εικονικά δρομολόγια.Εάν όμως καταγράφονται οι καθημερινές δράσεις ίσως αποφύγουμε τις υπερβολικές σπατάλες.Πιστέψτε με όλοι μας βλέπουμε καθημερινά αυτοκίνητα να βρίσκονται σε χώρους που δεν δικαιολογείται η παρουσία τους. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ.
Να προστεθεί: Τα κρατικά υπηρεσιακά οχήματα απαγορεύεται να παραβαίνουν τον Κ.Ο.Κ. Αστυνομικό όργανο που δίνει κλήση για παράβαση του Κ.Ο.Κ. στα ανωεέρω οχήματα, ανεξάρτητα του ποιόν μεταφέρουν, επιβραβεύονται με εύφημο μνεία!
Είναι ντροπή, αν μη τι άλλο, να βλέπεις το περιπολικό σταθμευμένο ολόκληρο επάνω στο πεζοδρόμιο, οι πεζοί και οι μάνες με τα καροτσάκια να κατεβαίνουν στο δρόμο για να συνεχίσουν την πορεία τους και τα όργανα της τάξης λίγα μέτρα πιο κάτω να απολαμβάνουν ανενόχλητοι το φραπεδάκι τους !
Και μετά έχουν το θράσος και σφυρίζουν όποιον προσπαθεί να τους μιμηθεί.
Αίσχος !!!
Το ψάρι πάντα απ’το κεφάλι βρωμάει…
Κατάργηση – όπως κάθε ιδιώτης
1. Κοινή απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Δημόσιας Τάξης με αριθμό 5750/32572/1994 (ΦΕΚ894/Β` και διόρθωση σφάλματος ΦΕΚ935/Β`).
2. Όπου στο κείμενο της κοινής απόφασης της παρ. 1 του παρόντος άρθρου αναφέρονται πρόσωπα και υπηρεσίες του Κεφαλαίου Β` της Γ.Υ. 2783/1989 (ΦΕΚ 730/Β`), […]
Ζητάτε δημόσια διαβούλευση χωρίς να μας δίδετε τα κείμενα αυτά;
Δυστυχώς πολλά κρατικά αυτοκίνητα και ιδιαίτερα τα αυτοκίνητα υπουργών και ΓΓ υπουργείων και Νομαρχών αλλά και εκκλησιαστικών αρχόντων, δίνουν πρώτα το κακό παράδειγμα και παρκάρουν ή αναμένουν πάνω σε πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών, ράμπες αναπήρων κτλ.
Θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη, ώστε τα κρατικά αυτοκίνητα να δίνουν το καλό παράδειγμα, να μην σταθμεύουν ούτε να αναμένουν παράνομα πάνω σε πεζοδρόμια ή να διέρχονται από πεζοδρόμους (εκτός βέβαια αν πρόκειται για… καταδίωξη ή έκτακτη ανάγκη) και να υπάρχει υποχρέωση να υπάρχει τουλάχιστον ένας χώρος στάθμευσης για κάθε υπηρεσιακό αυτοκίνητο κοντά στην υπηρεσία που αυτό ανήκει!
Αναθεώρηση του Κ.Ο.Κ. ως προς τις παραβάσεις των κρατικών αυτοκινήτων.
Θεωρώ ότι θα πρέπει να ληφθεί ειδική μέριμνα για τις παραβάσεις του ΚΟΚ από κρατικούς λειτουργούς , ασφαλώς και να χρεώνονται τα φυσικά πρόσωπα καθώς επίσης και οι προβλεπόμενες ποινές να είναι μεγαλύτερες από εκείνες που προβλέπονται για τους απλούς πολίτες μιας και θα πρέπει να λειτουργούν ως παράδειγμα προς μίμηση.
Αναφορικά με τα Αστυνομικά οχήματα και επειδή δεν προβλέπω ότι με την κουλτούρα που έχουμε πρόκειται ποτέ Αστυνομικός Υπάλληλος να ελέγξει συνάδελφό του θα πρέπει το Σώμα των αδιάφθορων να επιφορτιστεί και με αυτό το θέμα διατηρώντας αυστηρό point system με σοβαρές οικονομικές ποινές οι οποίες και πονάνε. Ο έλεγχος να γίνεται είτε αυτοβούλως είτε μετά από καταγγελία πολιτών, ενώ τα χρήματα από τις ποινές να πηγαίνουν για την ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ των οικογενειών των πεσόντων κατά το καθήκον.
Μπορεί να είμαι λίγο εκτός θέματος όμως θεωρώ ότι αυτές οι απόψεις έπρεπε να καταγραφούν.
Με εκτίμηση
Το να μπορεί ο οποιοσδήποτε απλός πολίτης να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του μεσω διαδικτύου,να κρίνει και να κατακρίνει την διοίκηση,ενώ ταυτόχρονα να κάνει υποδείξεις,για την μέχρι σήμερα Ελλάδα είναι απίστευτο και πρωτοπορειακό.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
1. η παράνομη στάθμευση να τιμωρείται και η κλίση να επιβαρείνει το δημόσιο πρόσωπο στο οποίο είναι χρεωμένο το αυτκίνητο και με την δεύτερη υποτροπή να του αφαιρείτε το αυτοκίνητο και ο οδηγός.
2. τα παραπάνω να δημοσιεύονται άμεσα
1. η παράνομη στάθμευση να τιμωρείται και η κλίση να επιβαρείνει το δημόσιο πρόσωπο στο οποίο είναι χρεωμένο το αυτκίνητο και με την δεύτερη υποτροπή να του αφαιρείτε το αυτοκίνητο και ο οδηγός.
2. τα παραπάνω να δημοσιεύνται άμεσα
Κλίσεις κανονικά στους παραβάτες χωρίς εξαιρέσεις!!!!
Μόνο έτσι μπορούμε να δημιουργήσουμε νόμους ίσους για όλους με αποτελέσμα μετά από χρόνια στην αντίληψη των πολιτών ότι οι νόμοι δεν είναι για να τους παραβαίνουμε.
Κανονικά αυτό το άρθρο θα έπρεπε να τιτλοφορείται «Παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. από υπηρεσιακά αυτοκίνητα» για ευνόητους λόγους. Η συμπεριφορά των κρατικών αυτοκινήτων είναι γενικώς απαράδεκτη και προκλητική. Εξαιρώ εδώ τα αυτοκίνητα της ΕΛ.ΑΣ., που μετά από δημοσιεύματα του Τύπου στις αρχές της δεκαετίας, διόρθωσαν κατά πολύ την κυκλοφορία τους δίνοντας το καλό παράδειγμα στους άλλους οδηγούς.
Αυτό που γίνεται με το παρκάρισμα των υπηρεσιακών του ΥΠΕΧΩΔΕ(κτήριο Χ.Τρικούπη&Αλεξάνδρας) είναι απαράδεκτο.Έχουν καταλάβει όλους τους χώρους,πεζοδρόμια,κράσπεδα,λωρίδες στη Χ.τρικούπη και στο στενό μπροστά απο την Εθνικη Τράπεζα τα υπηρεσιακά και εμποδίζουν την έξοδο των οχημάτων στη Λ.Αλεξάνδρας με αποτέλεσμα να φρακάρει η Χ.Τρικούπη.Η λύση είναι συνένωση των υπηρεσιών του ΥΠΕΧΩΔΕ σε κτήριο με χώρους πάρκινγκ και όχι σε πολυκατοικίες του 1963.Έτσι και λειτουργικό θα γίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ και εμείς οι κοινοί θνητοί δεν θα σιχτιρίζουμε τα δεκάδες υπηρεσιακά που μας εμποδίζουν.
Ελπίζω να μπει ένα τέλος στο απαράδεκτο φαινόμενο όπου κρατικά αυτοκίνητα καταλαμβάνουν θέσεις σε πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών κλπ
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι καλοκαιρινές εκδηλώσεις στο ΗΡΩΔΕΙΟ στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου όπου κρατικά αυτοκίνητα και λοιποί «επίσημοι» παρκάρουν με τη βοήθεια τροχονόμων στον πεζόδρομο
ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΤΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ »ΣΤΡΑΒΑ» ΜΑΤΙΑ.
Σε αυτό το κομμάτι χρειάζεται πολύ πιο σοβαρή διαβούλευση ώστε να εκλείψουν τα φαινόμενα κατάχρησης από πρώην βουλευτές, πρώην προέδρους βουλής κλπ.
1 θέση μόνο και όχι κάτω από το σπίτι. Μόνο σε υπηρεσιακά σημεία.
‘Πρώτα ο πολίτης’… όμως στην πράξη αυτό το άρθρο δεν ακολουθεί αυτό το δρόμο….
Προτείνω σε αυτό το άρθρο να οριοθετηθούν και να περιοριστούν τα προνόμια στάθμευσης που δίνονται σε διάφορους κρατικούς αξιωματούχους ή ιδιώτες και τα οποία προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Οι κίτρινες θέσεις επί του οδοστρώματος πληθαίνουν ανεξέλεγκτα, και διατηρούνται ακόμα και όταν το άτομο στο οποίο δόθηκαν σταματήσει να κατέχει το συγκεκριμένο αξίωμα.
Για παράδειγμα, ως Πρόεδρος της Βουλής η κυρία Μπενάκη κατείχε τρεις θέσεις στάθμευσης μπροστά στην ιδιωτική της κατοικία για τα υπηρεσιακά της αυτοκίνητα (μόνιμα όμως παρκαρισμένο βρισκόταν εκεί και το ιδιωτικό αυτοκίνητο της οικογένειας, παρανόμως, ενώ μάλιστα η στάθμευση επί αυτής της οδού είναι επί πληρωμή). Από το 2007 όμως δεν κατέχει πλέον αυτό το αξίωμα και από το 2009 δεν είναι ούτε βουλευτής, οι θέσεις ωστόσο παραμένουν (όπως και το φυλάκιο στην είσοδο και η 24ωρη φύλαξη), και μάλιστα με νέα χάραξη διευρύνθηκαν σε μήκος σχετικά πρόσφατα.
Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό, στο κέντρο της Αθήνας υπάρχουν πολλά ακόμα παρόμοια.
Ταυτόχρονα προτείνω να επανεξεταστούν οι λόγοι για τους οποίους παρέχονται κίτρινες θέσεις στάθμευσης επί του οδοστρώματος σε ιδιώτες, π.χ. γνωστούς δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, κτλ. Υπάρχουν άπειρα τέτοια παραδείγματα στο κέντρο της Αθήνας (π.χ. στην οδό Αναγνωστοπούλου).
Κατά τα άλλα, βεβαίως και πρέπει να εφαρμόζεται ο ΚΟΚ για τα περισσότερα κρατικά αυτοκίνητα, με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που εξυπηρετούν λόγους ασφαλείας: για παράδειγμα, είναι λογικό να μην περιμένει το αυτοκίνητο του Πρωθυπουργού στα φανάρια όποτε αυτό είναι δυνατόν, διότι εκτίθεται σε κίνδυνο. Δεν είναι όπως λογικό, κάθε φορά που εξέρχεται αυτοκίνητο από την πλαινή είσοδο της Βουλής, να διακόπτεται η κίνηση στη Βασ. Σοφίας για να στρίψει αυτό ανάποδα.
AYTO EINAI ENA ΑΛΛΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΙΣΘΗΜΑ.ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΚΙΝΗΤΑ.
Σχετικά με την στάθμευση των κρατικών αυτοκινήτων, δεν θα πρέπει να υφίστανται διαφορετικοί κανόνες από αυτούς που ορίζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας. Μοναδική εξαίρεση θα πρέπει να αποταλούν μόνο τα οχήματα του ΕΚΑΒ, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της Ελληνικής Αστυνομίας και αυτό μόνο όταν οι υπηρεσιακές ανάγκες καθιστούν την νόμιμη στάθμευση αδύνατη.
Όλα τα υπόλοιπα κρατικά οχήματα θα πρέπει να υπόκεινται στους ίδιους νόμους, στους οποίους υπόκεινται όλοι οι Έλληνες πολίτες. Μάλιστα, βάσει της ημερομηνίας και της ώρας βεβαίωσης των κλήσεων για παράνομη στάθμευση, τα πρόστιμα θα πρέπει να αποδίδονται προσωπικά στους δημόσιους λειτουργούς που χρησιμοποιούσαν τα ενλόγω οχήματα όταν βεβαιώθηκαν οι αντίστοιχες κλήσεις. Οι δημόσιοι λειτουργοί, πολύ συχνά σταθμεύουν τα κρατικά οχήματα -τα οποία μάλιστα πιθανόν να χρησιμοποιούν και για προσωπικούς σκοπούς- παράνομα, εμποδίζοντας την κυκλοφορία των άλλων οχημάτων και των πεζών και αδιαφορόντας γι’ αυτό, με την αντίληψη ότι καλύπτονται από μια άτυπη ατιμωρησία. Μια ιδέα για να εκλείψει πλέον το φαινόμενο αυτό είναι τα πρόστιμα που βαρύνουν τα κρατικά αυτοκίνητα που σταθμεύουν παράνομα να είναι διπλάσια από αυτά που ισχύουν γενικά. Με αυτόν τον τρόπο πιθανόν να αλλάξουν οι παραπάνω συμπεριφορες ορισμένων δημόσιων λειτουργών, οι οποίοι αντί να παρανομούν, θα έπρεπε να αποτελλούν παράδειγμα προς μίμηση.
Κινήσεις σαν και αυτή που κάνετε είναι ελπιδοφόρες. Θέλω να ελπίζω οτι το μέσο αυτό επικοινωνίας δεν θα λειτουργήσει απλά ως ένας χώρος έκθεσης απόψεων (έτσι για να τα βγάζουμε από μέσα μας…) αλλά ως ένα νέο εργαλείο προώθησης ιδεών προς εσάς στην κεντρική διαχείρηση, άλλα και μέσο κατανόησης των προβλημάτων των πολιτών.
Με τη σειρά μου θα ήθελα να τονίσω τη σημασία της τήρησης του Κ.Ο.Κ. από τους οδηγούς υπηρεσιακών οχημάτων του Δημοσίου. Πράγματι δεν γνωρίζω και εγώ έαν υπάρχουν διατάξεις που καλύπτουν το κομμάτι αυτό. Όμως η έως τώρα συμπεριφορά των οδηγών κρατικών οχημάτων (συμπεριλαμβανομένων και αυτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς),δείχνει είτε την ανυπαρξία τέτοιων διατάξεων, είτε την αδιαφορία των υπαλλήλων για αυτές, η οποία προφανώς προκύπτει απο τη ανυπαρξία ελέγχου ή την ατιμωρησία).
Οποιαδήποτε παραβάση του Κ.Ο.Κ από κρατικό υπάλληλο (εν υπηρεσία φυσικά) θα πρέπει να τιμωρείται με πρόστιμο πολλαπλάσιο του κανονικού, ενώ παράλληλα θα πρέπει να υπάρχει και πειθαρχική δίωξη προς τον παραβάτη.
Σε μεγάλες εταιρίες (και όχι μόνο) του ιδιωτικού τομέα, στην Ελλάδα και το εξώτερικο, δίνεται ιδιαίτερη βάση στην τήρηση των κανόνων λειτουργίας και «ηθικής» της εκάστοτε εταιρίας, κάτι που θα πρέπει να ισχύει σε μεγαλύτερο βαθμό στο δημόσιο τομέα.
Να είναι υποδειγματικά με τον Κ.Ο.Κ. στάθμευση και όρια ταχύτητας.
Όχι να κάνουν ράλλυ οι οδηγοί στην εθνική .
Απόλυτη και χωρίς εξαίρεση τήρηση του Κ.Ο.Κ.
Ειδικά δε, να πάψει το αίσχος ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ να καταλαμβάνουν θέσεις στάθμευσης αναπηρικών αυτοκινήτων! 17 χρόνια εργαζόμουν στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας και πάντα είχα το πρόβλημα της κατάληψης της αναπηρικής αποκλειστικής θέσης στάθμευσης, από τα οχήματα των Γενικών Γραμματέων και άλλων παρατρεχάμενων, ακόμη και από το γραφείο Υπουργού. Το καταγγέλλω επώνυμα!
Απόλυτη τήρηση των θέσεων στάθμευσης όπως προβλέπονται. Είμαστε κάτω από τα πρότυπα και υπανάπτυκτης αφρικανικής χώρας.
Αν δεν υπάρχει προβλεπόμενος χώρος έξοθεν από κάθε υπηρεσία να μην θεωρείτε νόμιμη η στάθμευση σε πεζοδρόμιο ή σε διπλή σειρά.
Η αντικανονική στάθμευση να επιβαρύνει τον οδηγό ποινικά και των προιστάμενο της κάθε υπηρεσίας που ανήκει το όχημα.
κυριοι οταν αναφερει σταθμευση εννοει που θα σταθμευουν τα αυτοκινητα οταν βρισκονται εκτος υπηρεσιας.π.χ. στο αστυνομικο τμημα η σε φυλασομενους χωρους.δεν εννοει πεζοδρομια κλπ.
Τήρηση του ΚΟΚ χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση.
Τα κρατικά αυτοκίνητα μπορούν να παρκάρουν είτε σε κανονικές θέσεις στάθμευσης είτε σε ειδικές θέσεις στάθμευσης.Στάθμευση σε πεζοδρόμια κλπ θα απαγορεύεται, «δια ροπάλου», εκτός από αστυνομία πυροσβεστική ασθενοφόρα.
Δεν καταλαβένω γιατι πρέπει τα υπουργικα αυτοκινητα να διακοπτουν με το έτσι θέλω την κινηση η να σταθμεύουν όπου προκλητικά θέλουν.
Να ι΄σχύει οτι ακριβώς σχύει και για όλους τους Έλληνες πολίτες! Καμία εξαίρεση! Ότι ορίζει ο ΚΟΚ.
Ίσως θα ήταν χρήσιμο αν παράλληλα με τη χρήση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων επανεξεταστεί και η διαδικασία χορήγησης προνομίου στάθμευσης (κίτρινες θέσεις), ειδικά στα επιβαρυμένα κέντρα πόλεων. Αυτές οι «κίτρινες θέσεις» όχι μόνο αφαιρούν θέσεις από τους πολίτες και κατοίκους και προκαλούν το δημόσιο αίσθημα, αλλά συχνά είναι τόσες πολλές στη σειρά που καταλαμβάνουν ολόκληρες πλευρές δρόμων, στενεύοντας τους και φυσικά επιβαρύνοντας εμμέσως με αυτό τον τρόπο το κυκλοφοριακό. Επιπλέον, μάλλον θα ήταν σωστό όταν δίνονται αυτές οι θέσεις σε φυσικά πρόσωπα που κατέχουν κάποια δημόσια θέση να καταργούνται αυτόματα όταν το φυσικό πρόσωπο αποχωρεί από τη δημόσια θέση.
1. H εκκλησια εχει περιουσια για να εχει και οχηματα, αλλα θα πρεπει και η αρχιεπισκοπη να αναγκαστει με καποιο τροπο να παρει υβριδικα η μικροτερα αυτοκινητα.(Φορολογια μαλλον?)
2. Και δεν ειναι μονο τα κυβερνητικα που σταθμευουν οπου θελουν, ειναι και ΟΤΕ, ΔΕΗ, εφοπλιστες, μεγαλοδικηγοροι, μεγαλογιατροι, διοικητες ιδιωτικων και μη νοσοκομειων
και ολοι οσοι «νομιζουν» οτι ειναι υπερ ανω ολων.
3. Ειναι λαθος ο υπολογισμος βασει κυβικων. (ποτε θα το καταλαβουν αυτο οι «αρμοδιοι»? Υπαρχει Τσεχικη λιμουζινα αυτη τη στιγμη με 1800 κυβικα που κοστιζει κατω απο 24.000 ευρω, οπως και Κορεατικα αυτοκινητα.Θα πρεπει να υπολογιζεται η CIF αξια του οχηματος και μονο.
Θελει το κρατος να κλεισει την τρυπα στα οικονομικα του?
Πολυ απλο. Ξαμοληθειτε και κοβετε κλησεις σε ολους τους ‘Ελληναρες» που σταθμευουν οπου γουσταρουν (γωνιες, αναπηρικες θεσεις, πεζοδρομια,πανω σε λωριδες δρομων, διπλοπαρκαρισματα,κ.λ.π) μαζι με τις συνοικιες και την επαρχια (εκει να δης μπαχαλο) και να δης για ποτε μαζευεις χρημα.
Αυτοκινητο θελουμε? Θα πρεπει να μαθουμε να το χρησιμοποιουμε σωστα και οχι οπως μας βολευει γραφοντας τους συμπολιτες μας στα παλαιοτερα των υποδηματων μας, ιδιως τους τυφλους, αναπηρους κ.λ.π.
Ειναι γεγονος οτι δεν υπαρχει παιδεια σημερα και αυτο ειναι πολυ δυσκολο να το δημιουργησεις. Μονο στα σχολεια οτι γινει απο εδω και μπρος.
Ακριβώς ότι ισχύει για όλους τους Έλληνες πολίτες! Ότι ορίζει ο ΚΟΚ. Καμία εξαίρεση!
και κατι αλλο
Ο Ουλαφ Παλμε πληρωσε με την ζωή του την εμμονη του να κυκλοφορει χωρις να ενοχλει τους συμπολιτες του
Αυτην ειναι δμοκρατικη ευαισθησια !!!!!!!!!!!!!!!!!
ως εκπροσωπος της pezoi.free (κινησης για το δικαιωμα στην προσβαση)
εχω να τονισω τα εξής
οσες κοινες υποργικες αποφασεις να εκδοθουν το δικαιωμα στν προσβαση δεν μπορει να καταστρατηγηθει ,αφου κοινοχρηστοι χωροι, οπως πεζοδομια , πλατείες κλ.π. δεν μπορουν να αποτελεσουν θεσεις σταθμευσεως κρατικων αυτοκινητων !!!!!!!!!!
Δυστυχως τα φαινομενα αυτά ειχαν παρατηρηθεί στις προηγουμενες κυβερνησεις του ΠΑΣΟΚ , η δε Νεα Δημοκρατια υπερεβαλε ολων !!!!!!!!!
Εχοντας εξασφαλισει την ατιμωρησια συνηθως τα υπουργικα αυτοκινητα διακοπτουν με τροπο βαρβαρο την κινηση των πεζων ιδαιτερα αυτων που δυσχεραινονται στην κινηση τους
Η κινηση μας θα ειναι ιδιαιτερα αυστηρη τωρα απεναντι σε τετοια φαινομενα !!!!!!!!!!
Παράκληση προς τους συντονιστές:
Όταν κάνετε αναφορά σε άλλες αποφάσεις, ΦΕΚ, κλπ βάλτε ένα link με το περιεχόμενο. Στην παρούσα παράγραφο π.χ. εκτός από Κ.Υ.Α και Φ.Ε.Κ. ουσιαστικά δεν αναφέρεται τίποτα. Σαφώς όποιος θέλει θα ψάξει και ενδεχομένως να βρει κάτι, αλλά αυτό δεν διευκολύνει το διάλογο…
Οφείλω να ομολογήσω ότι και εγώ αγνοώ τι ορίζεται για τη στάθμευση αλλά πρέπει να ισχύει, ότι ισχύει για όλους τους πολίτες του Ελληνικού κράτους και να μην υπάρχουν «ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ» υπουργικές αποφάσεις.
Ελπίζω να υπάρξει επιτέλους έλεγχος κ κυρώσεις ώστε να σταματήσει η απαράδεκτη κατάσταση της στάθμευσης των κρατικών «λιμουζινών» έξω από Μέγαρο Μουσικής καταλαμβάνοντας και 2 λωρίδες κυκλοφορίας, καθώς επίσης τη στάθμευση στα πεζοδρόμια και σε σημεία που δημιουργούν πρόβλημα στη μετακίνηση των πολιτών.
Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να ρωτήσω άν θα υπάρξει επίσης έλεγχος της κίνησης αυτοκινήτων στον δακτύλιο. Η εντύπωσή μου είναι ότι δεν υπάρχει κανένας έλεγχος εκτός κ άν όλοι αυτοί που κυκλοφορούν όταν δεν επιτρέπεται έχουν ειδική άδεια!!
Αγνοώ τι ορίζεται για τη στάθμευση αλλά με κάποιον τρόπο θα πρέπει να λαμβάνεται πρόνοια για την ανεμπόδιστη μετακίνηση των πολιτών, ειδικότερα δε των ατόμων με ειδικές ανάγκες, από τη στάθμευση των εν λόγω αυτοκινήτων