Το άρθρο 219 του ν. 3852/2010 που είχε καταργηθεί με την παρ. 6 του άρθρου 20 του ν. 4257/2014, επανέρχεται σε ισχύ από τη δημοσίευση του παρόντος και αντικαθίσταται, ως ακολούθως:
«Άρθρο 219
Υπηρεσιακό Συμβούλιο
Για τα θέματα υπηρεσιακής κατάστασης του Ελεγκτή Νομιμότητας αρμόδιο είναι το Συμβούλιο Υπηρεσιακής Κατάστασης Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων του άρθρου 160 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει».
Αρχική ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α., ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 5 Υπηρεσιακό Συμβούλιο
Άρθρο 5 Υπηρεσιακό Συμβούλιο
- 10 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ – ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ο.Τ.Α. – Άρθρο 1 – Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. – Νέο Πλαίσιο
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ελεγκτής Νομιμότητας
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 3 Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Διάρθρωση και λειτουργία της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Υπηρεσιακό Συμβούλιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 6 Υπηρεσιακές μεταβολέςΆρθρο 6 Υπηρεσιακές μεταβολές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 7 Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητεςΆρθρο 7 Πειθαρχικά όργανα και αρμοδιότητες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Οικονομική Διαχείριση – Επιτόπιοι έλεγχοι – Ετήσια Έκθεση
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 9 Στελέχωση της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10 Τελικές Διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Μεταβατικές Διατάξεις
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Ο.Τ.Α. – Άρθρο 12 Σύσταση Αποκεντρωμένων Διοικήσεων Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 Συμβούλια Ένταξης Μεταναστών και Προσφύγων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Τουριστικοί Δήμοι
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 15 Ίδρυση αυτοτελούς γραφείου για θέματα αναπηρίας και ευπαθών κοινωνικών ομάδων στις έδρες των Περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Επιβοήθηση έργου αιρετών ΑμεΑΆρθρο 16 Επιβοήθηση έργου αιρετών ΑμεΑ
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 17 Δημοτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Πειθαρχικές κυρώσεις αιρετών σε περίπτωση ποινικής καταδίκης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 19 Παράλειψη κρίσης σε θέση προϊσταμένου
- 143 ΣχόλιαΆρθρο 20 Ένδικα μέσα Ο.Τ.Α.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 Νομική στήριξη υπαλλήλων Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 21 του Π.Δ. 75/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 23 Ανάθεση καθηκόντων σε υπαλλήλους Περιφερειακών Ενοτήτων νησιωτικών περιοχώνΆρθρο 23 Ανάθεση καθηκόντων σε υπαλλήλους Περιφερειακών Ενοτήτων νησιωτικών περιοχών
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ – Άρθρο 24 Όροι σύστασης θέσης Γενικού Γραμματέα Ο.Τ.Α. α’ βαθμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Αριθμός Γενικών Διευθύνσεων Δήμων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 Αναπλήρωση Προϊσταμένων Γενικής Διεύθυνσης Ο.Τ.Α..
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Προσθήκη εδαφίων στο άρθρο 32 του ν. 3013/2002Άρθρο 27 Προσθήκη εδαφίων στο άρθρο 32 του ν. 3013/2002
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28 Σύσταση θέσης ειδικού γραμματέα στην Ένωση Περιφερειών ΕλλάδαςΆρθρο 28 Σύσταση θέσης ειδικού γραμματέα στην Ένωση Περιφερειών Ελλάδας
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 29 Χρόνος έναρξης ισχύος διορισμού Γενικού Γραμματέα, Ειδικών Συμβούλων και Συνεργατών Δημάρχων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 30 Προσθήκη στην παράγραφο 7 του άρθρου 93 του ν. 3852/2010
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31 Μεταφορά προσωπικού στους Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 Νομική υποστήριξη Ανεξαρτήτων ΑρχώνΆρθρο 32 Νομική υποστήριξη Ανεξαρτήτων Αρχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Τροποποίηση άρθρου 243 του ν. 3852/2010Άρθρο 33 Τροποποίηση άρθρου 243 του ν. 3852/2010
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 34 Μετατάξεις προσωπικού στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Αποσπάσεις προσωπικού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 36 Κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών Δήμων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 Απόσπαση- Μετάταξη υπαλλήλων Κ.Ε.Π. με αναπηρία ή με χρόνιες παθήσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 38 Πρόβλεψη για υπαλλήλους με αναπηρία και γονείς, συζύγους και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 39 Θέματα εργαζομένων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Προθεσμία σύναψης συμβάσεων έκτακτου προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασίαΆρθρο 41 Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού για εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 42 Αναγνώριση προϋπηρεσίας των εργαζομένων σε κοινωνικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν από Αναπτυξιακές Εταιρίες Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Δικτύων Δήμων & ΠεριφερειώνΆρθρο 43 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Δικτύων Δήμων & Περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 Μεταφορά μεταναστών – προσφύγωνΆρθρο 44 Μεταφορά μεταναστών – προσφύγων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 45 Προσθήκη εδαφίου στην παράγραφο 2 του άρθρου 245 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Υλοποίηση αμετάκλητων δικαστικών αποφάσεων, ανεξαρτήτως κατανομής οργανικών θέσεων και προβλεπόμενων προσόντων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν δημοσίους υπαλλήλους και υπαλλήλους Ο.Τ.Α. που υπηρετούν σε παραμεθόριο περιοχή
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 48 Θέματα λύσης επιχειρήσεων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού
- 214 ΣχόλιαΆρθρο 49 Θέματα Δημοτικών Αστυνομικών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 50 Θέματα σχολικών φυλάκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 51 Πιστοποιητικό υγείας διοριζόμενου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 52 Μέσα Ατομικής Προστασίας εργαζομένων Ο.Τ.Α.
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 53 Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Ρυθμίσεις σχετικές με την Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) Α.Ε.Άρθρο 54 Ρυθμίσεις σχετικές με την Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 Πληρωμές Κοινωνικών Προγραμμάτων από την Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 56 Ρυθμίσεις σχετικές με τις πολυμετοχικές αναπτυξιακές ανώνυμες εταιρείες Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 Τροποποίηση του άρθρου 16 παρ. 1 του Π.Δ. 75/2011Άρθρο 57 Τροποποίηση του άρθρου 16 παρ. 1 του Π.Δ. 75/2011
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ – ΘΕΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Ο.Τ.Α. – Άρθρο 58 Κριτήριο επιλογής πιστωτικού ιδρύματος για τις καταθέσεις των Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 59 Παροχή κινήτρων σε εργαζόμενους Ο.Τ.Α. παραμεθόριων και νησιωτικών περιοχών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 60 Αντιμισθία Αντιδημάρχων – Αποζημιώσεις δημοτικών συμβούλων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 61 Διπλογραφικό Σύστημα στα Νομικά Πρόσωπα Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού και στους Ο.Τ.Α. β’ βαθμού.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Υποβολή οικονομικών στοιχείων Ο.Τ.Α.Άρθρο 62 Υποβολή οικονομικών στοιχείων Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Καθολική διαδοχή Ν.Π.Δ.Δ. σε Ο.Τ.Α. α’ βαθμού.Άρθρο 63 Καθολική διαδοχή Ν.Π.Δ.Δ. σε Ο.Τ.Α. α’ βαθμού.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 Εκκαθάριση δαπανών Περιφερειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65 Δαπάνες μισθωμάτων Περιφερειών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 Διαγραφή προστίμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Τροποποίηση του ν. 4316/2014 (ΦΕΚ 270Α΄/24-12-2014)Άρθρο 67 Τροποποίηση του ν. 4316/2014 (ΦΕΚ 270Α΄/24-12-2014)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 68 Συμψηφισμός λειτουργικών δαπανών Ο.Τ.Α. και των Ν.Π.Δ.Δ. τους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Θέματα δημοσιονομικής διαχείρισης Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 Ερμηνευτική διάταξηΆρθρο 70 Ερμηνευτική διάταξη
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 Μεταφορά πιστώσεων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού.Άρθρο 71 Μεταφορά πιστώσεων Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 Δάνεια Ο.Τ.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 Τροποποίηση της παρ. 1α του άρθρου 100 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ Α 87)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 Προσθήκη παραγράφου στο άρθρο 259 του ν. 3852/2010Άρθρο 74 Προσθήκη παραγράφου στο άρθρο 259 του ν. 3852/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 75 Τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων των Ο.Τ.Α. προς το Τ.Π.Δ.Άρθρο 75 Τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων των Ο.Τ.Α. προς το Τ.Π.Δ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 76 Τέλος επί των ακαθαρίστων εσόδων καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77 Ειδικό τέλος μελέτης, κατασκευής και επέκτασης έργων ύδρευσης και αποχέτευσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 78 Φόρος εισοδήματος επί της ακίνητης περιουσίας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 79 Διευκόλυνση της είσπραξης ιδίων εσόδων των Ο.Τ.Α.
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 80 Δικαιώματα χρήσης πόσιμου ύδατος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81 Παραχώρηση χρήσης πλατειών και άλλων κοινόχρηστων χώρων έναντι τέλους, χωρίς δημοπρασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82 Καταβολή οφειλών από προσκυρώσεις και ρυμοτομήσειςΆρθρο 82 Καταβολή οφειλών από προσκυρώσεις και ρυμοτομήσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83 Πρόστιμα παραβάσεων κατόχων κατοικίδιων ζώων – διαδικασίαΆρθρο 83 Πρόστιμα παραβάσεων κατόχων κατοικίδιων ζώων – διαδικασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 84 Δημοτικός Φόρος Δωδεκανήσου.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85 Χρηματικές δωρεές υπέρ της Περιφερειακής Ενότητας ΚεφαλληνίαςΆρθρο 85 Χρηματικές δωρεές υπέρ της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλληνίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 86 Τροποποίηση της παραγράφου Α4 του άρθρου 25 του ν. 3468/2006 – Διάθεση ανταποδοτικού τέλους Α.Π.Ε.Άρθρο 86 Τροποποίηση της παραγράφου Α4 του άρθρου 25 του ν. 3468/2006 – Διάθεση ανταποδοτικού τέλους Α.Π.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 87 Επέκταση ρύθμισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 88 Τροποποίηση του άρθρου 170 του ν. 3463/2006
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 89 Βεβαίωση περί μη οφειλής Τ.Α.Π.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 90 Αφαίρεση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου, σε περίπτωση καθ΄ υποτροπήν αυθαίρετης χρήσης από τον δικαιούχο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 91 Λύση Δ.Ε.Υ.Α.Άρθρο 91 Λύση Δ.Ε.Υ.Α.
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 92 Θέματα προσωπικού Δ.Ε.Υ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 93 Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών Δ.Ε.Υ.Α. προς τον οικείο Δήμο.Άρθρο 93 Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών Δ.Ε.Υ.Α. προς τον οικείο Δήμο.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 94 Τιμολόγηση καταναλισκόμενης ηλεκτρικής ενέργειας Δ.Ε.Υ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 95 Υπαίθρια διαφήμισηΆρθρο 95 Υπαίθρια διαφήμιση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 96 Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων στις Περιφέρειες.Άρθρο 96 Συγκρότηση Επιτροπής Εκτίμησης Ακινήτων στις Περιφέρειες.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 97 Μεταβίβαση σχολικών ακινήτων στους ΔήμουςΆρθρο 97 Μεταβίβαση σχολικών ακινήτων στους Δήμους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 98 Προθεσμία μεταγραφής αποφάσεων για ακίνητη περιουσία δημοσίων σχολείωνΆρθρο 98 Προθεσμία μεταγραφής αποφάσεων για ακίνητη περιουσία δημοσίων σχολείων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 99 Επιτροπές επίλυσης φορολογικών διαφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 100 Εξόφληση υποχρεώσεων Ο.Τ.Α.Άρθρο 100 Εξόφληση υποχρεώσεων Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 Προσθήκη εδαφίου στην παρ. 1 του άρθρου 290 του ΚΒΠΝ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 102 Μεταβατικές Διατάξεις για ρυθμίσεις οφειλών Ο.Τ.Α.Άρθρο 102 Μεταβατικές Διατάξεις για ρυθμίσεις οφειλών Ο.Τ.Α.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 103 Εκποίηση οικοπέδων σε άστεγους δημότες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 104 Ρυθμίσεις οφειλών προς Ο.Τ.Α. α΄ Βαθμού
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 105 Μισθώσεις περιπτέρων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 106 Παροχή εκπτώσεων σε συνεπείς υπόχρεους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 107 Επιχορηγήσεις Σχολικών Επιτροπών των Δήμων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 108 Προθεσμίες έκδοσης των πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσηςΆρθρο 108 Προθεσμίες έκδοσης των πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 109 Τροποποίηση των άρθρων 10 και 11 του ν. 4336/2015Άρθρο 109 Τροποποίηση των άρθρων 10 και 11 του ν. 4336/2015
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 110 Κοινωνικές συνεργασίες Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 111 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 ( Α΄138)Άρθρο 111 Τροποποίηση του άρθρου 18 του ν. 3870/2010 ( Α΄138)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 112 Χρήση «Τερματικών συσκευών ασφαλών πληρωμών»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 113 Καταβολή δεδουλευμένων μισθώνΆρθρο 113 Καταβολή δεδουλευμένων μισθών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 114 Λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 115 Αποζημίωση των μελών του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α.Άρθρο 115 Αποζημίωση των μελών του Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α.
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 116 Ρύθμιση μισθολογικών ζητημάτων των μουσικών Ο.Τ.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 117 Τροποποίηση της παρ. 16 του άρθρου 19 του ν. 4071/2012Άρθρο 117 Τροποποίηση της παρ. 16 του άρθρου 19 του ν. 4071/2012
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 118 Δαπάνες εκποίησης ακινήτωνΆρθρο 118 Δαπάνες εκποίησης ακινήτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 119 Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 14 του ν. 3106/2003Άρθρο 119 Προσθήκη εδαφίου στο άρθρο 14 του ν. 3106/2003
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 120 Προγραμματικές συμβάσεις Ο.Τ.Α.Άρθρο 120 Προγραμματικές συμβάσεις Ο.Τ.Α.
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ – ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – Άρθρο 121 Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού των Φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 122 Βάση Δεδομένων Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας Ο.Τ.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 123 Διασύνδεση πληροφοριακών συστημάτων Υπουργείων Εσωτερικών και Προστασίας του Πολίτη
- 40 ΣχόλιαΆρθρο 124 Αποσύνδεση χρήσης αστυνομικής ταυτότητας κατά την έκδοση διαβατηρίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 125 Τροποποίηση αρμοδιοτήτων Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 125 Τροποποίηση αρμοδιοτήτων Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 126 Πρόσβαση φορέων στο δημοτολόγιο και εμπλουτισμός των τηρούμενων στοιχείωνΆρθρο 126 Πρόσβαση φορέων στο δημοτολόγιο και εμπλουτισμός των τηρούμενων στοιχείων
- 2 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 127 Στρατηγική Διασύνδεσης Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Κοινωνικής Οικονομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 128 Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας ΘράκηςΆρθρο 128 Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 129 Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας – ΘράκηςΆρθρο 129 Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων του πρώην Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 130 Προσθήκη παραγράφων στο άρθρο 24 του ν. 4030/2011Άρθρο 130 Προσθήκη παραγράφων στο άρθρο 24 του ν. 4030/2011
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 131 Διάθεση προϊόντων από τη διαχείριση των Αστικών Στερεών Αποβλήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 132 Μεταφορά Μαθητών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 133 Ρύθμιση καταβολής εκλογικής και ημερήσιας αποζημίωσης του προσωπικού ασφαλείας των γραφείων των ΠεριφερειαρχώνΆρθρο 133 Ρύθμιση καταβολής εκλογικής και ημερήσιας αποζημίωσης του προσωπικού ασφαλείας των γραφείων των Περιφερειαρχών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 134 Όροι λειτουργίας αμαξοστασίων Δήμων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 135 Προβλήτες Δήμου Κερκυραίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 136 Ωράριο λειτουργίας των Διευθύνσεων Πολιτικής Προστασίας των ΠεριφερειώνΆρθρο 136 Ωράριο λειτουργίας των Διευθύνσεων Πολιτικής Προστασίας των Περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 137 Επιτροπή χαρακτηρισμού Μαρτυρικών Τόπων και ΧωριώνΆρθρο 137 Επιτροπή χαρακτηρισμού Μαρτυρικών Τόπων και Χωριών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 138 Διασφάλιση περιβαλλοντικού ισοζυγίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 139 Ρυμουλκούμενα ΔήμωνΆρθρο 139 Ρυμουλκούμενα Δήμων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 140 Τέλεση πολιτικών γάμων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 141 Ποινικές διώξεις Δημάρχων για μη χορήγηση στοιχείων εργαζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 142 Μη ισχύς του ν. 2190/1994 για την Attica BankΆρθρο 142 Μη ισχύς του ν. 2190/1994 για την Attica Bank
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 143 Μετονομασία Περιφερειακής Ενότητας Καρπάθου σε Περιφερειακή Ενότητα Καρπάθου – Κάσου.Άρθρο 143 Μετονομασία Περιφερειακής Ενότητας Καρπάθου σε Περιφερειακή Ενότητα Καρπάθου – Κάσου.
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 144 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Αυγούστου 2016, 10:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Σεπτεμβρίου 2016, 20:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 870 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΟΥ Α΄ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΜΜΕ
Τρίπολη 2 Ιουλίου 2016
Οι Δημοτικοί Τηλεοπτικοί και Ραδιοφωνικοί Σταθμοί, που συμμετείχαν στο Α΄ Πανελλήνιο Συνέδριο των Δημοτικών ΜΜΕ, που πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη, με πρωτοβουλία του Δημοτικού Ραδιοφωνικού Σταθμού Τρίπολης, αποφασίσαμε ομόφωνα:
1. Να τονίσουμε την ανάγκη της απρόσκοπτης συνέχισης της λειτουργίας τους, αξιοποιώντας την 30χρονη εμπειρία που απέκτησαν, στην υπηρεσία των δημοτών και των πολιτών γενικότερα, αναδεικνύοντας την πολιτιστική και κοινωνική ζωή, καθώς και τα προβλήματα των τοπικών κοινωνιών, με νηφαλιότητα, πλουραλισμό και αντικειμενικότητα.
2. Καλούμε την κυβέρνηση, να αποσύρει από το υπό διαβούλευση πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών, στο άρθρο 17, κάθε πρόβλεψη για μετατροπή των δημοτικών ΜΜΕ σε ανώνυμες εταιρείες, καθώς θα υπονομευτεί ο δημόσιος χαρακτήρας τους και θα αποτελέσει την «κερκόπορτα» για την ιδιωτικοποίησή τους.
Απαιτούμε οι δημοτικές επιχειρήσεις με ειδικό σκοπό τη λειτουργία τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού σταθμού, να εξακολουθούν να λειτουργούν νόμιμα με το ίδιο νομικό καθεστώς που διέπει τη λειτουργία τους έως σήμερα. Παράλληλα, να δοθεί η δυνατότητα για την ίδρυση νέων δημοτικών επιχειρήσεων ειδικού σκοπού με αντικείμενο την λειτουργία ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών.
Σε περίπτωση λύσης υφιστάμενης δημοτικής επιχείρησης ΜΜΕ, για το υφιστάμενο προσωπικό να εφαρμόζεται αναλογικά η παράγραφος 3 του άρθρο 48 του υπό συζήτηση νόμου.
3. Να υπάρχει ενιαίο πλαίσιο επιχορήγησης από τους ΟΤΑ προς τις επιχειρήσεις ειδικού σκοπού, για να εκλείψει το φαινόμενο που παρατηρείται σήμερα, αυθαίρετων ερμηνειών από περιοχή σε περιοχή.
4. Στηρίζουμε την επεξεργασμένη πρόταση που έχει ήδη καταθέσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης για τη νομοθέτηση της δυνατότητας «διαδημοτικοποίησης» των υφιστάμενων δημοτικών επιχειρήσεων ραδιοτηλεόρασης, με τη συμμετοχή και άλλων φορέων ΟΤΑ.
5. Ζητούμε να εξαιρεθούν τα δημοτικά ραδιόφωνα από την υποχρέωση υποβολής οικονομικής προσφοράς κατά τη διαδικασία χορήγησης αδειών λειτουργίας.
6. Ζητούμε να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των δημοτικών επιχειρήσεων ειδικού σκοπού, που έχουν μορφή ΝΠΙΔ, προκειμένου να μην αντιμετωπίζονται άλλοτε ως φορείς του Δημοσίου και άλλοτε ως ιδιωτικές επιχειρήσεις.
7. Ζητούμε να καταργηθεί η πλήρης απαγόρευση προσλήψεων στις Ραδιοτηλεοπτικές επιχειρήσεις ειδικού σκοπού και να ισχύει το ίδιο καθεστώς προσλήψεων, όπως και στις υπόλοιπες δημοτικές επιχειρήσεις.
Οι δημοτικοί Ραδιοφωνικοί και Τηλεοπτικοί Σταθμοί
Δημοτική Επιχείρηση Πληροφόρησης & Επικοινωνίας (Δ.Ε.Π.Ε.) Δήμου Τρίπολης
Δημοτική Επιχείρηση Ραδιοφωνίας «Αθήνα 9.84», Αθήνα
Δημοτική Ραδιοφωνία Πειραιά
Δημοτική Επιχείρηση Ραδιοφωνίας Ηράκλειου Αττικής
Δημοτική Εταιρεία Πληροφόρησης Θεάματος και Επικοινωνίας Θεσσαλονίκης
Δημοτική Επιχείρηση Πληροφόρησης Ενημέρωσης Ιωαννίνων
Ραδιοτηλεοπτική Επιχείρηση Δήμου Σύρου − Ερμούπολης
Δημοτική Επιχείρηση Επικοινωνίας Ενημέρωσης Κατερίνης
Δημοτική Επιχείρηση Επικοινωνίας και Ενημέρωσης Πρέβεζας
Ως προς το άρθρο 5
Ο Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας, όπως ίσχυσε και ισχύει (Ν. 3463/2006), προέβλεψε την δυνατότητα ίδρυσης από Δήμους και Κοινότητες, εκτός των εταιρειών άλλων τύπων ή νομικών μορφών ή σκοπού, και δημοτικών επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης (ειδικού σκοπού). Με τη μορφή αυτή λειτούργησαν σε πολλά μέρη της χώρας δημοτικές επιχειρήσεις Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης (ειδικού σκοπού), από τις οποίες διατηρούνται σε λειτουργία αρκετές μέχρι και σήμερα. Με τα άρθρα 107 επομ. του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) προβλέφθηκε ότι επί συνενουμένων Δήμων που διέθεταν ο καθένας επιχειρήσεις ειδικού σκοπού, ο προκύπτων από την συνένωση Δήμος μπορεί να έχει μία μόνον επιχείρηση του κάθε είδους. Το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο δεν έχει προβλέψει την δημιουργία διαδημοτικών επιχειρήσεων Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης ή την μετεξέλιξη επιχειρήσεων ανηκουσών σε έναν ΟΤΑ με την υπεισέλευση σε υπάρχουσες επιχειρήσεις και άλλων Δήμων, Κοινοτήτων, αλλά και Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Β’ Βαθμού. Η πρόβλεψη της νέας διάταξης παρέχει αυτή την δυνατότητα με την συνεργασία μεταξύ περισσότερων Δήμων, αλλά και των ΟΤΑ Β’ βαθμού, στους οποίους υπάγονται οι Δήμοι αυτοί, με στόχο την καλύτερη λειτουργία των επιχειρήσεων που διατηρούνται μέχρι σήμερα, και την αντιμετώπιση των οικονομικών θεμάτων που αντιμετωπίζουν από περισσότερους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης της ίδιας περιφέρειας και από κοινού.
Λόγω της συμμετοχής περισσότερων ΟΤΑ καθίσταται αναγκαία η ρύθμιση των βασικών θεμάτων λειτουργίας αυτών των επιχειρήσεων. Οι επί μέρους προβλέψεις της νέας διάταξης σχετικά με τις προϋποθέσεις και τον τρόπο έγκρισης της συμμετοχής των ΟΤΑ (οικονομοτεχνική μελέτη, απόφαση του Συμβουλίου του κάθε Δήμου, Κοινότητας ή Ο.Τ.Α. Β’ Βαθμού), τις εισφορές τους στην υπάρχουσα επιχείρηση και το βάσει αυτών καθοριζόμενο ποσοστό συμμετοχής του κάθε ΟΤΑ στο κεφάλαιο της υπάρχουσας επιχείρησης κλπ. είναι αντίστοιχες προς τις διατάξεις του Ν. 3852/2010. Κατ’ αναλογία προς τα ισχύοντα για κάθε ΟΤΑ που διατηρεί επιχείρηση ειδικού σκοπού επιτρέπεται η επιχορήγηση της υφιστάμενης επιχείρησης ραδιοφωνίας ή/και τηλεόρασης από όλους τους Ο.Τ.Α. κατά το ποσοστό συμμετοχής τους. Επειδή στις επιχειρήσεις αυτές θα συνυπάρχουν περισσότεροι ΟΤΑ, με την νέα διάταξη προβλέπονται κατ’ αναλογία προς τις ρυθμίσεις για όλους τους γνωστούς εταιρικούς τύπους, αλλά και προς τις ρυθμίσεις του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα και του Προγράμματος Καλλικράτης, το δικαίωμα εξόδου των συμμετεχόντων Ο.Τ.Α., η αποβολή των ΟΤΑ που δεν θα καταβάλλουν την αναλογία τους στην επιχορήγηση, η μεταβίβαση των ποσοστών συμμετοχής τους σε άλλον Ο.Τ.Α., η προσαύξηση των μεριδίων των υπόλοιπων Ο.Τ.Α. κατά το ποσοστό συμμετοχής τους στο κεφάλαιο, η λειτουργία Γενικής Συνέλευσης ως ανώτατου οργάνου με συμμετοχή κατά το ποσοστό τους στο συνολικό κεφάλαιο της επιχείρησης, οι απαιτούμενες πλειοψηφίες για τις αποφάσεις που αφορούν την παράταση ή η λύση, η τροποποίηση του Καταστατικού ή του Κανονισμού, η αύξηση ή μείωση του κεφαλαίου, η έγκριση των οικονομικών καταστάσεων και η διάθεση των κερδών, ο ορισμός των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, ο τρόπος συγκρότησης του Διοικητικού Συμβουλίου και η εκπροσώπηση σ’ αυτό κατ’ αναλογία των ισχυόντων για τις δημοτικές επιχειρήσεις εκπροσώπων των Δήμων, των εργαζομένων ή επαγγελματικών ενώσεων, ο ορισμός του προέδρου και του αντιπροέδρου. Κατ’ αναλογία προς τις ως άνω διατάξεις περιορίζεται η ευθύνη του κάθε Ο.Τ.Α. στη συμμετοχή της στο κεφάλαιο της επιχείρησης, ενώ διατηρείται το προσωπικό της υφιστάμενης επιχείρησης.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ
«ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ Ο.Τ.Α. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ
Εισήγηση Δήμου Θεσσαλονίκης για τροποποίηση του προτεινόμενου Άρθρου 5
Άρθρο 5
1. α. Δήμοι, Κοινότητες και Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Β’ Βαθμού, στους οποίους υπάγονται οι συμμετέχοντες κατά το άρθρο 111 του Ν. 3852/2010 («Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης» – Πρόγραμμα Καλλικράτης) δήμοι και Κοινότητες, επιτρέπεται να συμμετέχουν σε υφιστάμενες δημοτικές επιχειρήσεις ραδιοφωνίας ή/και τηλεόρασης ειδικού σκοπού άλλων Ο.Τ.Α., μετά από οικονομοτεχνική μελέτη με απόφαση του Συμβουλίου του κάθε Δήμου, Κοινότητας ή Ο.Τ.Α. Β’ Βαθμού, που λαμβάνεται από την απόλυτη πλειοψηφία των μελών του συμβουλίου και περιλαμβάνει τα περιουσιακά στοιχεία που εισφέρει κάθε Δήμος ή Κοινότητα ή Ο.Τ.Α. Β’ Βαθμού, βάσει των οποίων και σε συνδυασμό με τις εισφορές των άλλων Ο.Τ.Α. θα καθορίζεται το ποσοστό συμμετοχής τους στο κεφάλαιο της επιχείρησης που θα προκύπτει από το άθροισμα του κεφαλαίου της υφιστάμενης επιχείρησης και των συμμετοχών των άλλων Ο.Τ.Α. στο κεφάλαιο.
Η συμμετοχή στην υφιστάμενη επιχείρηση βάσει αυτών των αποφάσεων των Ο.Τ.Α πρέπει να γίνει δεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου, στον οποίο ανήκει η υφιστάμενη επιχείρηση, και η τροποποίηση των στοιχείων της υφιστάμενης επιχείρησης εγκρίνεται από τ.. …………….. με πράξη που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
β. Η υφιστάμενη επιχείρηση ραδιοφωνίας ή/και τηλεόρασης μετά την είσοδο των Ο.Τ.Α., σύμφωνα με την προηγούμενη διάταξη, θα επιχορηγείται από όλους τους Ο.Τ.Α. κατά το ποσοστό συμμετοχής τους. Το ποσό της επιχορήγησης θα ορίζεται από την Γενική Συνέλευση για κάθε ημερολογιακό έτος με τον προϋπολογισμό και θα καταβάλλεται το αργότερο μέχρι τον μήνα …. του επομένου έτους.
γ. Η επωνυμία, η έδρα, ο σκοπός, η διάρκεια της υφιστάμενης επιχείρησης παραμένουν ως έχουν, μπορούν δε να τροποποιούνται με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της επιχείρησης.
δ. Η ελάχιστη υποχρεωτική διάρκεια της συμμετοχής των Ο.Τ.Α. ορίζεται σε … έτη από της δημοσιεύσεως της πράξεως τ.. ………… στο ΦΕΚ σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της πρώτης παραγράφου του παρόντος άρθρου. Μετά την παρέλευση του χρονικού αυτού διαστήματος, κάθε συμμετέχων Ο.Τ.Α. θα μπορεί να αποχωρήσει από την επιχείρηση, μεταβιβάζοντας το ποσοστό συμμετοχής του σε συμμετέχοντες στην επιχείρηση Ο.Τ.Α. ή σε άλλον Ο.Τ.Α. υπό τις προϋποθέσεις της πρώτης παραγράφου του παρόντος άρθρου. Σε περίπτωση αποχώρησης Ο.Τ.Α. προ της συμπληρώσεως … ετών από της δημοσιεύσεως της εγκριτικής πράξης ή αποβολής του λόγω μη πληρωμής των επιχορηγήσεων, το μερίδιο συμμετοχής του θα προσαυξάνει τα μερίδια των υπόλοιπων Ο.Τ.Α. κατά το ποσοστό συμμετοχής τους στο κεφάλαιο.
ε. Το ανώτατο όργανο της επιχείρησης είναι η Γενική Συνέλευση, στην οποία όλοι οι ως άνω Ο.Τ.Α., υπό την προϋπόθεση της εκ μέρους τους καταβολής της ετήσιας επιχορήγησης, θα συμμετέχουν ανάλογα με το ποσοστό τους στο συνολικό κεφάλαιο της επιχείρησης, εκπροσωπούμενοι από αντιπρόσωπο που θα ορίζει ή θα αντικαθιστά το Συμβούλιο του κάθε συμμετέχοντος Ο.Τ.Α., και θα μπορεί να αποφασίζει α) με πλειοψηφία τουλάχιστον του 75% των εταιρικών μεριδίων των συμμετεχόντων Ο.Τ.Α. για την παράταση ή την λύση της εταιρείας, την τροποποίηση του Καταστατικού ή του Κανονισμού, την αύξηση ή μείωση του κεφαλαίου, εκτός εάν η αύξηση ή η μείωση προβλέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο και β) με πλειοψηφία μεγαλύτερη του 50% των εταιρικών μεριδίων για την έγκριση των οικονομικών καταστάσεων και την διάθεση των κερδών, τον ορισμό των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου σύμφωνα με το καταστατικό και τον κανονισμό της υφιστάμενης επιχείρησης.
στ. Η επιχείρηση διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο που συγκροτείται και λειτουργεί σύμφωνα με τον Κανονισμό της. Τα μέλη επιλέγονται από την Γενική Συνέλευση μεταξύ δημάρχων, αντιδημάρχων, δημοτικών και κοινοτικών συμβούλων ή συμβούλων του Ο.Τ.Α Β΄Βαθμού, ή και κατοίκων και δημοτών των δήμων και των κοινοτήτων που συμμετέχουν. Δεν είναι αναγκαίο να εκπροσωπείται άμεσα στο Διοικητικό Συμβούλιο κάθε δήμος ή κοινότητα με δικό τους εκπρόσωπο. Στο Διοικητικό Συμβούλιο συμμετέχει οπωσδήποτε εκπρόσωπος των εργαζομένων της επιχείρησης, αν αυτή απασχολεί περισσότερους από είκοσι εργαζόμενους, και εκπρόσωπος της οικείας Ένωσης Συντακτών. Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου ορίζεται από τον Ο.Τ.Α. με το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής. Αντιπρόεδρος εκλέγεται από το Διοικητικό Συμβούλιο ένα από τα μέλη του. Η Γενική Συνέλευση έχει δικαίωμα να αυξήσει τον αριθμό των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, και να ορίσει ολιγομελή εκτελεστική επιτροπή, στην οποία μπορεί να αναθέσει ορισμένα καθήκοντα από τα προβλεπόμενα στον Κανονισμό για την ίδια ή το Διοικητικό Συμβούλιο.
ζ. Η ευθύνη του κάθε Ο.Τ.Α., που συνιστά ή συμμετέχει στην ως άνω επιχείρηση περιορίζεται στη συμμετοχή της στο κεφάλαιο της επιχείρησης.
η. Το προσωπικό της υφιστάμενης επιχείρησης διατηρείται. Η απασχόληση και άλλων προσώπων αποφασίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο κατά την ισχύουσα νομοθεσία για όλες τις κατηγορίες απασχολουμένων.
2. α. Δήμοι, οι οποίοι λειτουργούν κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου ραδιοφωνικούς σταθμούς, δύνανται, ανεξαρτήτως της υφιστάμενης νομικής μορφής αυτών, να συστήσουν επιχειρήσεις με ειδικό σκοπό τη λειτουργία του συγκεκριμένου ραδιοφωνικού σταθμού. Η σύσταση του νομικού αυτού προσώπου γίνεται κατά τις διατάξεις του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, κατά παρέκκλιση της παραγράφου 2 του άρθρου 112 του Νόμου 3852/2010 (Α’ 87) και πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την 31η Δεκεμβρίου 2016.
β. Η εν τοις πράγμασι, αποδεδειγμένη λειτουργία του ραδιοφωνικού σταθμού διαπιστώνεται με απόφαση του Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης μετά από αίτημα του οικείου Δήμου, και η διαδικασία σύστασης του νομικού προσώπου ειδικού σκοπού γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, πρέπει δε να έχει ολοκληρωθεί έως την 31η Δεκεμβρίου 2016.