Άρθρο 3 Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.

Το άρθρο 217 του ν. 3852/2010, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 του ν. 4257/2014, αντικαθίσταται, ως ακολούθως:
«Άρθρο 217
Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
1. Στην Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. συνιστώνται θέσεις μονίμων υπαλλήλων κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ, οι οποίοι διορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2190/1994 (Α’ 28), όπως ισχύει. Η σύσταση των θέσεων κατά κλάδο, ειδικότητα και αριθμό καθορίζεται με το προεδρικό διάταγμα του άρθρου 222 του παρόντος.
2. Για το διορισμό στις θέσεις της κατηγορίας ΠΕ απαιτείται πτυχίο νομικού τμήματος ή οικονομικών επιστημών ή πολυτεχνικών σχολών ή κοινωνικών ή πολιτικών επιστημών ελληνικών ΑΕΙ ή ισότιμο της αλλοδαπής και άριστη ή πολύ καλή γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας. Στις θέσεις κατηγορίας ΠΕ διορίζονται και απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
3. Για τις θέσεις της κατηγορίας ΤΕ απαιτείται πτυχίο Τ.Ε.Ι. διοικητικών, λογιστικών ή τεχνικών ειδικοτήτων».

  • 4 Σεπτεμβρίου 2016, 10:05 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ.

    Προσωπικό Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας Ο.Τ.Α.
    1. Στην Αυτοτελή Υπηρεσία Εποπτείας Ο.Τ.Α. συνιστώνται θέσεις μονίμων υπαλλήλων κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ, οι οποίοι διορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2190/1994 (Α’ 28), όπως ισχύει. Η σύσταση των θέσεων κατά κλάδο, ειδικότητα και αριθμό καθορίζεται με το προεδρικό διάταγμα του άρθρου 222 του παρόντος.
    Συνιστώνται θέσεις μονίμων υπαλλήλων αναφέρεται πιο πάνω. Οι ΙΔΑΧ προσφέρουν πιο λίγα από τους μόνιμους (δουλεύουν λιγότερο) εννοείτε κύριοι που γράψατε το νομοσχέδιο;Γιατί διαχωρίζετε τους υπαλλήλους; Νομίζω ότι διευθυντικές θέσεις ή θέσεις προϊσταμένων μπορούν να καταλάβουν και οι ΙΔΑΧ δεν απαγορεύεται από κάποιο Νόμο. Δεν μπορούν να καταλάβουν με τη γνωμοδότησή σας απλές θέσεις υπαλλήλων ως Προσωπικό της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας των Ο.Τ.Α.;
    Στις υπερωρίες κάθε μήνα υπάρχουν ώρες για τους μόνιμους (συγκεκριμένος αριθμός ατόμων) και ώρες για συγκεκριμένο αριθμό ατόμων των ΙΔΑΧ με την πλειοψηφία ατόμων άρα και ωρών στο σύνολό τους υπέρ των μονίμων Αυτός ο διαχωρισμός θα πρέπει να εκλείψει.

  • 31 Αυγούστου 2016, 17:10 | Nίκος

    Η ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΩΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ Η ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΑΥΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥΣ. ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ Η ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ.

  • 31 Αυγούστου 2016, 08:52 | N.B.

    Θα συμφωνήσω με K.G.V ότι η άριστη και η πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας είναι υπερβολή για τις αρμοδιότητες της εν λόγω υπηρεσίας. Η καλή γνώση είναι αρκετή.

  • 30 Αυγούστου 2016, 12:07 | ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ,
    ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ,ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ Ο.Τ.Α ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΥΠ΄ΟΨΗ ΣΑΣ, ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΝΤΕΣ- ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ-ΣΕ ΑΛΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ Η ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑΣ,ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΚΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΩ ΘΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ, Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ? ΟΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΝΝΟΗΣΕΙ ΚΑΝ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑΣ Η ΕΣΤΩ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΩΣ ΝΟΜΙΚΟΙ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΌΨΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ

  • 30 Αυγούστου 2016, 07:09 | K.G.V

    Tο προσόν της ξένης γλώσσας που αποτελεί πλέον υποχρεωτικό προσόν σε κάθε διορισμό αλλά και σε μετατάξεις. θα μπορούσε να είναι στο επίπεδο της «καλής» γνώσης τουλάχιστον που είναι το Lower για παράδειγμα στην αγγλική. Η άριστη καθώς και η πολύ καλή γνώση θεωρώ ότι είναι υπερβολή για τις αρμοδιότητες της εν λόγω υπηρεσίας.

  • 29 Αυγούστου 2016, 23:52 | Ντίνος Τριανταφύλλου

    Τα προαναφερόμενα σχόλια πραγματικά δίνουν το στίγμα ότι χρειάζεται μία ευρύτητα ως προς την ειδικότητα καθώς και το προσόν της ξένης γλώσσας που αποτελεί πλέον υποχρεωτικό προσόν σε κάθε διορισμό θα μπορούσε να είναι στο επίπεδο της «καλής» γνώσης τουλάχιστον που είναι το Lower για παράδειγμα στην αγγλική. Όσον αφορά την ειδικότητα του Γεωπόνου που την εξειδικεύει συνάδελφος σχολιαστής θα μπορούσε έτσι κι αλλιώς να μεταταγεί ως ΠΕ Διοικητικού εφόσον θέλει να στελεχώσει την υπηρεσία έτσι όπως έχει δομηθεί. Οι τεχνικές υποθέσεις αφορούν κυρίως έργα, μελέτες και προμήθειες και να επισημάνω ότι τα έργα πρασίνου που είναι μία ειδική κατηγορία έργων εκτελούνται τόσο από Γεωπόνους όσο και από Αρχιτέκτονες και εφόσον είναι σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% του συνολικού προϋπολογισμού του έργου. Αυτό δε σημαίνει ότι οι γεωπόνοι δεν έχουν σημαντικό αντικείμενο στους ΟΤΑ αλλά δεν αποτελεί αδήριτη αναγκαιότητα η στελέχωση της ΑΥΕ συγκεκριμένα από την ειδικότητά τους.

  • 29 Αυγούστου 2016, 11:20 | M.M.

    Το σχολιο μου αφορά το άρθρο 3,παρ. 2, που αναφερει τα κάτωθι:
    2. Ο έλεγχος νομιμότητας και ο πειθαρχικός έλεγχος των αιρετών ενεργείται μόνο από υπαλλήλους ΠΕ και ΤΕ, με τα εξής προσόντα:i) Για διορισμό στις θέσεις της κατηγορίας ΠΕ απαιτείται: πτυχίο νομικού τμήματος ελληνικών Α.Ε.Ι. ή ισότιμο της αλλοδαπής ή πτυχίο οικονομικών επιστημών ή πολυτεχνικών σχολών ή κοινωνικών ή πολιτικών επιστημών ελληνικών Α.Ε.Ι. ή ισότιμο της αλλοδαπής και γ) άριστη ή πολύ καλή γνώση τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας.Στις θέσεις κατηγορίας ΠΕ διορίζονται και απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.ii) Για την κατηγορία ΤΕ απαιτείται: πτυχίο ή δίπλωμα διοικητικών, λογιστικών ή τεχνικών σπουδών».Κρίνω αναγκαίο, πως πρέπει να επανεξεταστεί η συγκεκριμένη παράγραφος , ως προς το προσόν «της άριστης ή πολύ καλής γνώσης τουλάχιστον μιας ξένης γλώσσας» καθότι απαιτείται στην κατηγορία ΠΕ ενώ δεν προβλέπεται στην κατηγορία ΤΕ υπαλλήλων που θα στελεχώσουν την εν λόγω αυτοτελή υπηρεσία και θα αντιμετωπίσουν από κοινού την διεκπεραίωση των καθοριζομένων εργασιών της.
    Συνιστά άνιση μεταχείριση και αντιμετώπιση,κι επί της ουσίας που θα χρησιμοποιηθεί..το προσόν αυτό.ΔΗΛ.η γνώση της ξένης γλώσσας????
    Επίσης θα ήθελα να καταθέσω την άποψη μου σχετικά με τα απαιτούμενα κύρια υποχρεωτικά προσόντα των υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ,ΤΕ όπου ζητείται πτυχίο συγκεκριμμένων ειδικοτήτων(καλώς),
    δεν ζητείται, όμως, η υπαρξη επιτελικού (κατά την γνώμη μου)πρόσθετου προσόντος,της αποδεικνυόμενης ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ σε θέματα ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ, «εφάμιλλα με τα αντικείμενα νομιμότητας» που θα διευθετωνται στην υπο σύστασην Αυτοτελή Υπηρεσία, ζήτημα αποφασιστικής σημασίας ΓΙΑ ΤΗΝ ΆΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΌΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ για την επίτευξην «ριζικά» του επιδιωκόμενου στόχου της δηλ. τον βαθύ, αποτελεσματικό, αυτοτελή, αμερόληπτο,ανεξάρτητο, ανιδιοτελή & ουσιαστικό έλεγχο των ΟΤΑ.

  • 29 Αυγούστου 2016, 09:51 | Μιχάλης Μ.

    Σωστή η εισαγωγή τεχνικών ειδικοτήτων.
    Αλλά προκειμένου να είναι ολοκληρωμένη, λογικό θα ήταν να περιλαμβάνει και Γεωτεχνικούς (ειδικά Γεωπόνους) από την στιγμή που οι ΟΤΑ αναλαμβάνουν και έργα γεωτεχνικής φύσης. Προσθήκη λοιπόν Γεωτεχνικών στο προσωπικό της ΑΥΕ ΟΤΑ, μόνο οφέλη θα προκαλέσει στην λειτουργία της ως ελεγκτικού μηχανισμού.

  • 26 Αυγούστου 2016, 21:24 | Ντίνος Τριανταφύλλου

    Πολύ σημαντικό το γεγονός να συμπεριληφθούν οι τεχνικές ειδικότητες. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια μετά την κατάργηση των ΤΥΔΚ και την αλλαγή που έφερε ο Καλλικράτης, ο έλεγχος νομιμότητας διενεργείτο από τα τμήματα Διοικητικού – Οικονομικού των νομών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων. Τα τμήματα αυτά ήταν υποστελεχωμένα και είχαν στη δύναμή τους ειδικότητες ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων ή ΠΕ Διοικητικού (για παράδειγμα με πτυχίο Θεολογίας). Πώς είναι δυνατόν να ελέγξουν τη νομιμότητα προμηθειών, έργων και μελετών χωρίς να διαθέτουν και λόγω ειδικότητας την απαιτούμενη τεχνική εμπειρία;

    Σε κάθε περίπτωση ο συνδυασμός όλων αυτών των ειδικοτήτων που αναφέρονται στη σχετική διάταξη θα είναι τόσο αποδοτικός όσο και αποτελεσματικός και θα συμβάλει στη διασφάλιση της διαφανούς λειτουργίας των ΟΤΑ.