1. Με τα αυτοκίνητα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εξυπηρετούνται οι παρακάτω υπηρεσίες:
α. Προεδρία της Δημοκρατίας.
β. Πολιτικό Γραφείο Πρωθυπουργού.
γ. Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης.
δ. Ιερά Αρχιεπισκοπή Αλβανίας.
ε. Διεύθυνση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ., για την αντιμετώπιση άλλων ειδικών αναγκών.
στ.΄Αλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ειδικά και μόνο για την αντιμετώπιση μεταφοράς των επίσημων προσκεκλημένων τους.
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτωνΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
Άρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
22 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
να διαγραφει η παραγραφος 1δ.
Κατάργηση.
Οι παράγραφοι (β), (δ) θα πρέπει να διαγραφούν.
Ειδικότερα η (δ), δεδομένου ότι μπορεί να αποτελέσει σκαλοπάτι και για άλλες αρχιεπισκοπές. Εκτός αυτού δεν αποτελεί κρατικό φορέα.
Η παράγραφος (ε) θα πρέπει αποσαφηνιστεί.
Σαφώς και να εξυπηρετείται η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αλβανίας, αλλά με δαπάνες της Εκκλησίας της Ελλάδος.
ΟΧΙ ΣΤΟ β,γ,δ,ε
Διαφωνώ με β, δ, ε. Δεν μπορεί ο ελληνικός λαός να πληρώνει και να συντηρεί το αυτοκίνητο Αρχιεπισκόπου άλλης χώρας.
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ Ε.Κ.Δ.Δ.Α
Απαράδεκτη η πρόβλεψη για χρήση από την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αλβανίας.
Να αποσυρθεί άμεσα.
Είμαστε ένα κράτος με ανεξιθρησκεία ή όχι;
διαφωνώ με γ, δ, ε, ειδικά με το δ, από που και ως που; Είναι εξωφρενικό να χορηγώ αυτοκίνητο σε αρχιεπίσκοπο άλλης χώρας. Αν είναι έτσι να δώσουμε αυτοκίνητα στους απανταχού ιεροκύρηκες του ορθοδόξου δόγματος.
Συγχαρητήρια για τη συνέπεια λόγων και πράξεων . Προσέξτε τους οδηγούς των υπηρεσιακών οχημάτων που χρησιμοποιούν τις λεωφοριολωρίδες χωρίς προφανή λόγο . Επίσης και τους επιβάτες ΟΛΩΝ των υπηρεσιακών οχημάτων (ακόμη και περιπολικών) που δεν φορούν ζώνες ασφαλείας , δίδοντας χείριστο παράδειγμα .
Επαναλαμβάνω ότι εάν υπάρχει ένα τμήμα που θα παρακολουθεί το όλο θέμα θα μπορεί να διαχειρίζεται τα αυτοκίνητα εξυπηρετώντας την όποια πραγματική ανάγκη χωρίς να υπάρχει αυτοκίνητο που θα παραμένει σε μια γραμματεία ή αλλού.
Ακόμα θα μπορούν να υπάρχουν κάποια στοκ αυτοκίνητα για άμεση χρήση.
Δηλαδή αν έχεις κάποια αυτοκίνητα για υψηλα πρόσωπα – επισκέπτες – αρχηγούς κρατών κ.λ.π δεν μπορεί το Πολιτικό γραφείο του πρωθυπουργού να εξυπηρετηθεί;
Δεν υπάρχει προφανής λόγος, γιατί οι κατηγορίες β (πολιτικό γραφείο Πρωθυπουργού) και δ (Ιερά Αρχιεπισκοπή Αλβανίας) θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα εξυπηρέτησης από αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αλβανίας δεν είναι κρατικός φορέας και άρα δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να περιλαμβάνεται στις υπηρεσίες που εξυπηρετούνται από κρατικά αυτοκίνητα.
Παρ’ οτι εκτιμώ οτι οι εκκλησία θα πρέπει να παρέχει αυτοκίνητα στα στελέχη της, δεν διαφωνώ για την παράγραφο δ. αφού πιστεύω οτι γίνεται για εθνικούς λόγους.
Πώς δικαιολογείται η παράγραφος δ; Είναι σκανδαλώδης η πρόβλεψη αυτή!
Χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση η παράγραφος στ. Ποιές είναι οι άλλες υπηρεσίες του δημοσίου γενικώς; Θα έπρπεπε να προσδιοριστούν.
Katarchin ena megalo bravo gia tin protovoulia kai gia tin diathesi amesis symetochis tou politi ston dialogo kai tin opoiadipote apofasi.
Ena vasiko Thema einai pos tha boresoun na exipiretithoun me periorismeno arithmo aftokeiniton perissoteres anages! Etsi gia paradeigma se eteries dimiourgeite to legomeno »Car-Sharing». Anti ena aftokinito na einai sto Parking, exipireti anages allis ypiresias.
Ta aftokinita katagrafonte kai parkaronte se ena kentriko Parking. Mesa apo michanografiki ypostirixi kaneis borei na dei pia aftokinita einai diathesima kai gia pio chroniko diastima.
To Parking borei na leitourgei epi 24 oro gia na kalyptonte akoma kai vradines anages.
Me afton ton tropo mionontai peretero i anages se aftokinita.
Epeisis theoro oti den paizei rollo i aferetiki skepsei, diladi na paroume apo kapoion ena aftokinito, alla to pos tha boresoume na chreisimopoioume ta yparchonta poio paragogika.
Epitelous tha prepei na xeperasoume to syndromo tou afairetismou. H epitichimenes koinonies einai prota apo ola paragogikes!
Ο ΝΥΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΧΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ, ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ, ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟ ‘Η ΑΛΛΟ ΣΚΟΠΟ, ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΟΧΗΜΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΦΟΡΕΑ ΠΧ ΥΠΕΞ, ΚΛΠ, ΜΕ ΑΛΛΗ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΗ ΔΙΑΤΑΞΗ. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΥΝΙΣΤΑ «ΔΙΑΚΡΙΣΗ» ΑΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ.
Όχι στο σημείο Δ (θα έπρεπε να το αναλάβει η αρχιεπισκοπή),
Το Στ’ χρειάζεται αποσαφήνιση (π.χ. πότε ένας προσκεκλημένος θεωρείται επίσημος;)
διαφωνω γ δ ε
δεν καταλαβαίνω το δ).
πόσα άτομα είναι στο πολιτικό γραφείο του πρωθυπουργού, και γιατί χρειάζονται αυτοκίνητο?
Γενικά γιατί το χρειάζονται το αυτοκίνητο. Μήπως θα έπρεπε να υπάρξει κάποιο σύστημα όπου το ‘κλείνεις’ το αυτοκίνητο, car sharing.
αυτοκίνητα χρειάζονται οι άνθρωποι/υπάλληλοι οι οποίοι για τη δουλειά τους, ΠΡΕΠΕΙ να μετακινούνται σε καθημερινή βάση. Έτσι είναι στον ιδιωτικό τομέα, και σιγά σιγά ο Δημόσιος τομέας καλό θα ήταν να έπαιρνε μερικά παραδείγματα πιο αποτελεσματικής και efficient λειτουργείας.
Διαφωνώ με το δ.
Απαράδεκτη η παράγραφος δ.