Κάθε πρόσωπο που δικαιούται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, σύμφωνα με την παρούσα απόφαση (άρθρα 2 και 3), χρησιμοποιεί ένα (1) και μόνο υπηρεσιακό αυτοκίνητο.
Αρχική Καθιέρωση ανώτατου ορίου κυβισμού κρατικών αυτοκινήτων΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 472 ΣχόλιαΚαθιέρωση ανωτάτου ορίου κυβισμού Κρατικών Αυτοκινήτων και άλλες διατάξεις
- 181 Σχόλια΄Αρθρο 1 Υπηρεσίες που έχουν δικαίωμα χρήσης υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 203 Σχόλια΄Αρθρο 2 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ & Η. Δ.
- 167 Σχόλια΄Αρθρο 3 Πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 27 Σχόλια΄Αρθρο 4 Αποκλειστική χρήση ενός αυτοκινήτου.
- 163 Σχόλια΄Αρθρο 5 Επιτρεπόμενο ανώτατο όριο κυβισμού υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 6 Υπηρεσίες που εξυπηρετούνται με τα αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ.
- 50 Σχόλια΄Αρθρο 7 Διακριτικά γνωρίσματα αυτοκινήτων.
- 45 Σχόλια΄Αρθρο 8 Ανάρτηση Εθνικής Σημαίας στα κρατικά αυτοκίνητα.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 9 Κίνηση αυτοκινήτων.
- 70 Σχόλια΄Αρθρο 10 Κατανάλωση καυσίμων.
- 39 Σχόλια΄Αρθρο 11 Στάθμευση αυτοκινήτων.
- 55 Σχόλια΄Αρθρο 12 ΄Ελεγχος χρήσης και κυκλοφορίας αυτοκινήτων.
- 15 Σχόλια΄Αρθρο 13 Διάθεση για χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 13 Σχόλια΄Αρθρο 14 Διαγραφή – εγγραφή υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- 82 ΣχόλιαΆρθρο 15 Αναστολή προμήθειας Κρατικών Αυτοκινήτων και αντικατάστασή τους με αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων και κυβισμού – Μεταβατικές διατάξεις.
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 16 Καταργούμενες διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Οκτωβρίου 2009, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
27 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Οι κρατικές υπηρεσίες να χρησιμοποιούν μόνο ένα αυτοκίνητο και αυτό αυστηρά μόνο εν ώρα υπηρεσίας.Αρκετά έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός.Φτάνει πια στις ανεξέλεγκτες σπατάλες του Ελληνικού Δημοσίου.Θα πρέπει να υπάρξει πιο αυστηρός έλεγχος από τον αρμόδιο υπουργό.Έχουμε εμπιστοσύνη στην νέα κυβέρνηση.Θα τα καταφέρει.
ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΦΤΩΧΟ ΚΟΣΜΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑΣΗ.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ, ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΓΟΡΑΣ,ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ,ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΜΗΝ ΔΕΧΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΧΥΛΟ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟ, ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ 450 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Τ Ι Π Ο Τ Α.
Τροποποίση (αντι αρ.2 και αρ.3) του αρ.4 σε αρ.2-> Κάθε πρόσωπο που δικαιούται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, σύμφωνα με την παρούσα απόφαση (άρθρα 1), μπορεί να χρησιμοποιεί πέραν του ενός υπηρεσιακού αυτοκίνητου εφόσον υπάρχει αποδεδειγμένη ανάγκη(τα κριτήρια θα προσδιοριστούν) και διαθεσιμότητα οχημάτων.
Κε υπουργέ μπράβο.
Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να έχει κανένας ακόμα και ο πρόεδρος δικό του υπηρεσιακό αυτοκίνητο .Απλά να υπάρχουν αυτοκίνητα και ένα συντονιστικό κέντρο όπως τα ραδιοταξί και να γίνονται με αυτά οι μετακινήσεις. βέβαια μπορεί να καθυστερήσει κάποιος υπουργός η δήμαρχος να πάει στο ραντεβού του .Δεν χάλασε και ο κόσμος αν δεν μπορεί να βρει υπερεσιακό ας πάρει το μετρό η ταξί. Έτσι θα είναι και σε επαφή με το λαό άλλωστε πεθαίνουν άνθρωποι επειδή αργούν τα ασθενοφόρα.
Προτείνω, κάθε υπηρεσία να διαθέτει ένα-δυο αυτοκίνητα, τα οποία θα χρησιμοποιούν τα επίσημα πρόσωπα εναλλάξ και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Για τις άλλες μετακινήσεις τους, να χρησιμοποιούν το μετρό, το λεωφορείο, το τραμ και το ποδήλατο!
Στην κυβέρνηση που μπορεί, προτείνω για τους κρατικούς λειτουργούς στόλο αυτοκίνητων ελλήνικης συναρμολόγησης με ίδια εξωτερική εμφάνιση π.χ τα ταξί του Λονδίνου.Τα αυτοκίνητα θα μπορούν να εναλάσονται στα χέρια των κρατίκων λειτουργών με βάση ένα κρατικό συνεργείο που θα καλύπτει τις εκάστοτε ανάγκες των αυτοκινήτων. Όποτε σε περίπτωση που οι προσωπικές τους ανάγκες ξεπερνούν τα 1600cc θα το πληρώνουν απο την Δική τους τσέπη.
Σε περίπτωση που επιθυμούν να διαφέρουν μεταξύ τους θα μπορούν να κρεμάνε στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου τους διαφορετικού χρώματος χαϊμαλιά….και πίσω το κλασσικό χεράκι που κουνιέται!!!
Θα προτιμούσα να γίνεται χρήση ενός των ήδη υπαρχόντων σε κάθε μονάδα και να μην υπάρχει αποκλειστικό.Ετσι θα μπορεί με το ίδιο αυτοκίνητο να εξυπηρετείται και ο υπουργός και ο υφυπουργός και ο γενικός γραμματέας και γιατί όχι αν υπάρχει διαθέσιμο και ο γενικός διευθυντής, πάντοτε όμως για υπηρεσιακούς λόγους. Να υπάρχει GPS και η κίνηση να γίνεται με διαταγή πορείας. Με λίγα λόγια να υπάρχει ορθολογισμός στην διαχείριση και τα υπάρχοντα αυτοκίνητα να καλύπτουν πραγματικές ανάγκες.
Τα αυτοκίνητα είναι εργαλεία και είδη πρώτης ανάγκης και εξυπηρετούν μετακινήσεις που θα πρέπει να γίνουν για υπηρεσιακούς λόγους πχ φεύγει ο Γεν Γραμματεύς ή ο Γενικός Δ/ντης για ταξείδι στο εξωτερικό από το υπουργείο για λόγους υπηρεσιακούς, να τον πάει στο αεροδρόμιο.
Τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα να χρησιμοποιούνται μόνο για υπηρεσιακούς λόγους και όχι κατ’αποκλειστικότητα.
Εάν συμβεί αυτό, τότε θα είναι εφικτή και η μείωση του αριθμού των υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
Το άρθρο 3 αναφέρεται σε πρόσωπα που εξυπηρετούνται με υπηρεσιακά αυτοκίνητα χωρίς αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με τα παραπάνω πως είναι δυνατόν στο άρθρο 4, το οποίο αναφέρεται στα πρόσωπα που δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης αυτοκινήτου, να συμπεριλαμβάνονται και τα πρόσωπα του άρθρου 3???
χαιρετώ την προσπαθεια…..ειμαι οδηγος στο δημόσιο Ι.Κ.Α…και παραθέτω ενα παράδειγμα στο τι συμβαινει….έχουμε 1 διοικητη και 3 υποδι/τες αυτοκίνητο με τον κανονισμό παρέχεται στον διοικητη αλλα εχουν απαίτηση να εχουν και οι υπολοιποι 3 υποδι/τες και μιλαμε τα χρησιμοποιουν για κομματικες προσωπικες υποχρεώσεις τους απο 07.00 μεχρι και 24.00 το βραδικαι φυσικα δεν αμοιβομαστε παραπάνω…..και να μην πώ και για τις κάθε προισταμένες και παρατρεχάμενους που απο ομονεια ζητούν μεταφορα στο συνταγμα ενω εχει και μετρο…..αυτα ευχαριστώ…..
Να μην δικαιούται για αποκλειστική χρήση κανένας από τους δημόσιους οργανισμούς. Να παρέχεται μικρός αριθμός ΙΧ ανά υπηρεσία και να χρησιμοποιήται το εκάστοτε ΙΧ μόνο κατά τις ώρες λειτουργίας της υπηρεσίας και μόνο για υπηρεσιακούς λόγους.
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΔΥΝΑΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ. Π.Χ
(ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΚΑΘΕ ΜΕΗΝΑ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΜΕ ΙΣΟΠΟΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ)
(ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ GPS ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ, ΒΟΛΤΕΣ, ΚΛΠ.
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΚΑΝΟΝΩΝ.
ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΣΥΝΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΕΣ.
ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΛΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑ<Ι ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΟΔΗΓΟ….
΄΄ΌΧΙ ΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑ΄΄ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΄΄ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ΄΄.ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ!!!
ENNOEITAI OTI MILAME GIA ENA AYTOKINHTO KAI OXI 2,3 (ΤΟ’ ΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΙ’ΑΥΤΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!!
Κατά αρχην θέλω να πω ότι συμφωνώ γενικά με την εφαρμογή του μέτρου περί της μείωσης της χρήσης των αυτοκινήτων του δημοσίου, διότι δυστυχώς υπάρχει σπατάλη και υπερβολική χρήση πολλές φορές χωρίς να υφίσταται πραγματικός λόγος
Στην ουσία θα υπάρξει μείωση των δαπανών που αφορά την συντήρηση των οχημάτων, άρα εξοικονόμηση πόρων ,και σε συνδυασμό με άλλων παρόμοιων μέτρων μπορούν αυτοί μπορούν να διατεθούν για άλλα κοινωνικά αγαθά, όπως υγεία, παιδεία .
Σε ότι αφορά την αποκλειστική χρήση των οχημάτων άποψη νου είναι το μέτρο να επεκταθεί και στο υπουργείο Άμυνας. Διότι με την εμπειρία 34 ετών στην ΠΑ, και έχω διαπιστώσει υπερβολική αποκλειστική χρήση οχημάτων .
Κάθε Διοικητής , Διευθυντής , Μοίραρχος κλπ όλοι έχουν από ένα αυτοκίνητο για αποκλειστική χρήση, και αυτοί που εργάζονται (αξιωματικοί και υπαξιωματικοί ) στην πρώτη γραμμή των επιχειρήσεων καθυστερούν στην αποδοτικότητα της δουλειάς τους λόγω έλλειψης οχημάτων.
Μετά από τα παραπάνω εισηγούμαι την εφαρμογή του μέτρου και στο υπουργείο Άμυνασ και να δικαιούνται αποκλειστική χρήση υπηρεσιακών οχημάτων οι:
Α. Σε επίπεδο επιτελείου (ΓΕΑ-ΑΤΑ-ΔΑΥ-ΔΑΕ)
Αρχηγός
Υπαρχηγός
Δντες κλάδων
Β. Σε επίπεδο Πολεμικής Πτέρυγας –Σμηναρχίας
Δκτης
Υπδκτης
Κάτι ανάλογο να εφαρμοστεί και στους άλλους κλάδους των ενόπλων δυνάμεων .
Αν εφαρμοσθεί το μέτρο και χάσουν το προνόμιο της αποκλειστικής χρήσης ΚΆΠΟΙΟΙ ΑΝΏΤΑΤΟΙ ,ΚΥΡΙΩΣ ΤΑΞΙΑΡΧΟΙ, η κάθε υπηρεσία να το πω έτσι , μετά την εφαρμογή του μέτρου θα έχει διαθέσιμα αυτοκίνητα για τυχόν έκτακτη μετακίνηση ανώτερου ή ανώτατου αξιωματικού.
Με λίγα λόγια γεμίσαμε από Ταξιάρχους(βέβαια αυτό είναι θέμα κ. Βενιζέλου) και ο κάθε ένα από αυτούς δικαιούται και από ένα όχημα για να τον μεταφέρει κάθε μέρα από το σπίτι του (το οποίο το παρέχει η υπηρεσία χωρίς ενοίκιο φως νερό τηλέφωνο) στην Υπηρεσία. Έλεος !!
Καιρός είναι αυτό να σταματήσει.
ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΩ ΕΛΕΓΧΟ.ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Τουλάχιστον μέχρι το 2005 που υπηρετούσα, εμείς (σαν Τράπεζα) κάναμε μακροχρόνιες μισθώσεις (5ετιας) οι οποίες καλύπτονταν από σέρβις επισκευές ακόμα και λάστιχα (σε συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων). Νομίζω ότι πλέον το δημόσιο μπορεί να μπει σε τέτοιες διαδικασίες έχοντας κάποιο τμήμα να παρακολουθεί το όλο θέμα. Πάντα όμως κεντροποιημενα υπό την επίβλεψη του Υπουργού ώστε να μην κάνει ο καθένας ότι θέλει.
Ναι αλλά χωρίς οδηγό.
Το αυτοκίνητο να μην παρέχεται σε ένα άτομο με τον οδηγό του, αλλά να λειτουργεί σε 24ωρη βάση (12ωρη για να είμαστε πιο ακριβείς) ως διαμετακομιστικό μέσο για τις μετακινήσεις υπηρεσιακών παραγόντων για υπηρεσιακούς και μόνο λόγους, σε συνάρτηση με το σημείο που βρίσκεται και την κατεύθυνση που έχει το όχημα. Πιθανώς να μπορούν να συγχωνευθούν σε διαφορετικές ώρες μετακινήσεις με το ίδιο όχημα. Έχουμε δηλαδή ένα υπηρεσιακό αυτοκίνητο που κινείται ανάλογα με τις ανάγκες και κλήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων (με ωράριο 06:00-20:00). Μετά το πέρας αυτών των ωρών έχουμε μόνο έκτακτο προσωπικό. Επισκέψεις σε θέατρα, δεξιώσεις γίνονται με καταβολή αντιτίμου υπέρ δημοσίου
-Εξαιρούνται κορυφαίοι πολιτειακοί θεσμοί και ηγέτες ξένων χωρών, ή τιμώμενα κατά περίπτωση πρόσωπα
Αποκλειστική χρήση ένος μόνο αυτοκινήτου θα πρέπει να έχουν μόνο όσοι υπάγονται στο Άρθρο 2, πλην του Αρχιεπίσκοπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος και των συζύγων αποβιωσάντων Πρωθυπουργών (βλ. σχετικό σχόλιο).
Εδώ πρέπει να τονιστεί η αποκλειστική χρήση από τον δικαιούχο και μόνο για υπηρεσιακή χρήση. Το σημείο που συνήθως γίνεται κατάχρηση είναι εκεί. Πρέπει να βρεθεί δικλίδα ελέγχου. Πχ βιβλίο κίνησης ή μέθοδος χιλιομέτρησης. Σε αντίθετη δεν θα χρεώνεται η κάθε υπηρεσία τα έξοδα.
Αποκλειστική χρήση αυτοκινήτου σημαίνει αποκλειστική χρήση και μόνο. Άρα service, τέλη, ασφάλεια, καύσιμα είναι αποκλειστικά έξοδα που πρέπει να επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ωφελούμενο (και ας πάρει μαζί την οικογένεια του και όποιον άλλον θέλει).
ένα και μοναδικό.Κίνηση μόνο για τής ανάγκες του νόμιμου χρήστη και όχι τής οικογένειάς όλης. Καλό να ήταν το κάθε όχημα να είχε και ένα σύστημα δορυφορικής παρακολούθησης.
Όχι για παρακολούθηση του προσώπου, αλλά για παρακολούθηση της ορθής χρήσης.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Συμφωνώ αλλά όταν εννοούμε αποκλειστική χρήση θα πρέπει να περιορίζεται μόνο στον έχοντα το δικαίωμα και οχι στη σύζυγο ή άλλο μέλος της οικογένειας.
Να δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης μόνον οι :
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Ο Πρόεδρος της Κυβέρνησης.
Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης.
Οι Υπουργοί, Αναπληρωτές Υπουργοί και Υφυπουργοί .
Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και οι αρχηγοί των κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή των Ελλήνων και στην Ευρωβουλή.
Και να επιτρέπεται η κυκλοφορια τους ΜΟΝΟΝ οταν επιβαίνει ο έχων το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης .( Όχι να το στέλνει η σύζυγος του δικαιούχου με τον οδηγό και τον αστυνομικό για ψώνια …)