ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις
α) Του Ν.Δ. 2396/1953 (ΦΕΚ 117/Α’) «Περί κανονισµού χρήσεως και κινήσεως αυτοκινήτων οχηµάτων του Δημοσίου, των Οργανισµών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως και των εν γένει Νοµικών Προσώπων Δηµοσίου Δικαίου».
β) Του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ/τος 63/2005 (ΦΕΚ 98/
Α΄)
γ) Των άρθρων 3 παρ. 4 και 5 περίπτ. β’ του Ν.Δ. 216/1974 (ΦΕΚ 367/Α’) «Περί συστάσεως Υπουργείου Προεδρίας Κυβερνήσεως».
δ) Του άρθρου 2 παρ. 3 περ. δ’ του Ν. 851/1978 (ΦΕΚ 233/Α’) «περί της Εθνικής Σηµαίας, των Πολεµικών Σηµαι¬ών, κ.λ.π.».
ε) Των άρθρων 3 περ. γ΄ και 22 παρ. 3του Ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247/ Α’) «Περί Δημοσίου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις».
στ) Του άρθρου 19 παρ. 4του Ν. 2503/1997 (ΦΕΚ 107/Α’) «Διοίκηση, οργάνωση, στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθµιση θεµάτων για την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
ζ) Του άρθρου 1 παρ. 1Α περ. 15 του Ν. 2647/1998 (ΦΕΚ 237/ Α’) «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες και την Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις».
η) Του Π.Δ. 373/1995 (ΦΕΚ 201/Α’) «Συγχώνευση των Υπουργείων Προεδρίας της Κυβέρνησης και Εσωτερικών στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθορισµός των αρμοδιοτήτων του».
θ) Του Π.Δ. 400/1995 (ΦΕΚ 226/Α’) «Σύσταση Γενικής Γραµµατείας Δηµόσιας Διοίκησης στο Υπουργείο Εσωτε¬ρικών, Δηµόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και καθο¬ρισµός των αρµοδιοτήτων της».
στ) Την απόφαση του Πρωθυπουργού με αρ. 2876/2009 (ΦΕΚ 2234/Β΄) «Αλλαγή τίτλων Υπουργείων», με την οποία το Υπουργείο Εσωτερικών μετονομάστηκε σε Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
2. Ότι παρίσταται ανάγκη επανακαθορισμού του κυβισμού των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων συμβατικής και νέας τεχνολογίας (υβριδικά και ηλεκτρικά) και των προσώπων που δικαιούνται αποκλειστικής χρήσης υπηρεσιακού αυτοκινήτου, που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. ή με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους, καθώς και της ρύθμισης συναφών θεμάτων.
3. Το γεγονός ότι από τις προτεινόμενες διατάξεις δεν προκαλείται επιπλέον δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού επειδή μειώνεται ο αριθμός και ο κυβισμός των επιβατικών κρατικών αυτοκινήτων καθώς και η κατανάλωση βενζίνης.