Η συζήτηση και η ψήφιση του επιχειρησιακού προγράμματος των δήμων και των περιφερειών πραγματοποιείται σύμφωνα με το σχέδιο της εκτελεστικής επιτροπής και τις τυχόν εναλλακτικές προτάσεις επιχειρησιακού προγράμματος που κατατίθενται από τους επικεφαλής των παρατάξεων. Οι τυχόν εναλλακτικές προτάσεις συνοδεύονται από εισήγηση των αρμοδίων υπηρεσιών. Κατά τη σύνταξη των προτάσεων από τις ενδιαφερόμενες παρατάξεις, οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου παρέχουν κάθε σχετικό στοιχείο. Η πρόταση που συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών του συμβουλίου συνιστά και το εγκεκριμένο επιχειρησιακό πρόγραμμα. Αν καμία πρόταση δεν συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών του συμβουλίου, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται μεταξύ των δύο πρώτων σε ψήφους προτάσεων και θεωρείται εγκεκριμένη η πρόταση που λάβει τις περισσότερες ψήφους επί των παρόντων.
Αρχική Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και ΤουρισμούΆρθρο 09 – Έγκριση του επιχειρησιακού προγράμματος
Άρθρο 09 – Έγκριση του επιχειρησιακού προγράμματος
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύμπραξη δημοτικών και περιφερειακών παρατάξεων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Συγκρότηση – Εκλογή Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Αρμοδιότητες οικονομικής επιτροπής δήμων και περιφερειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04 – Εκλογή νέου δημάρχου ή περιφερειάρχη
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Ρυθμίσεις θεμάτων ΟΤΑ
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Ρυθμίσεις για τη συγκρότηση των διοικητικών συμβουλίων των νομικών προσώπων των ΟΤΑ και των συνδέσμων τους
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Συμπαραστάτης του Δημότη και Περιφερειακός Συμπαραστάτης του πολίτη και της επιχείρησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Τεχνικό Πρόγραμμα δήμων και περιφερειών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Έγκριση του επιχειρησιακού προγράμματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – Έγκριση του προγράμματος διαχείρισης και αξιοποίησης της περιουσίας των δήμων και των περιφερειώνΆρθρο 10 – Έγκριση του προγράμματος διαχείρισης και αξιοποίησης της περιουσίας των δήμων και των περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11 – Ορισμός φόρων, τελών, δικαιωμάτων και εισφορώνΆρθρο 11 – Ορισμός φόρων, τελών, δικαιωμάτων και εισφορών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ρύθμιση θεμάτων ψήφισης προϋπολογισμού ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14Άρθρο 14
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ρύθμιση θεμάτων προσωπικού ειδικών θέσεων δήμων και περιφερειών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16Άρθρο 16
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 – Αυτοτελές Γραφείο Υπεύθυνου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 – Σύσταση Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης στο Υπουργείο Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 19 – Σύσταση Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 – Διάρθρωση Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21 – Αυτοτελές Τμήμα ΕπικοινωνίαςΆρθρο 21 – Αυτοτελές Τμήμα Επικοινωνίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Γενική Διεύθυνση Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Διεύθυνση Ψηφιακής Στρατηγικής και Καινοτομίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Διεύθυνση Υλοποίησης Ψηφιακών Πολιτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Διεύθυνση Απλούστευσης Διαδικασιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26 – Διεύθυνση Ηλεκτρονικών ΥπηρεσιώνΆρθρο 26 – Διεύθυνση Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 – Θέματα Προσωπικού Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης ΔιαδικασιώνΆρθρο 27 – Θέματα Προσωπικού Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28Άρθρο 28
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Αυτοτελές Τμήμα Στρατηγικής, Προγραμματισμού και Διαχείρισης ΈργωνΆρθρο 29 – Αυτοτελές Τμήμα Στρατηγικής, Προγραμματισμού και Διαχείρισης Έργων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – Αυτοτελές Τμήμα ΑσφάλειαςΆρθρο 30 – Αυτοτελές Τμήμα Ασφάλειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 – Γενική Διεύθυνση Υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Δημόσιας ΔιοίκησηςΆρθρο 31 – Γενική Διεύθυνση Υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Δημόσιας Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Διεύθυνση Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών – Κυβερνητικού ΝέφουςΆρθρο 32 – Διεύθυνση Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών – Κυβερνητικού Νέφους
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Διεύθυνση Λειτουργίας Οριζόντιων Συστημάτων, Εκτυπώσεων, Λειτουργικής Υποστήριξης και Υποστήριξης Χρηστών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγικής Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Οικονομικού ΤομέαΆρθρο 34 – Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγικής Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Οικονομικού Τομέα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 35 – Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εφαρμογών Οικονομικού Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Διεύθυνση Υποστήριξης Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσιονομικού ΤομέαΆρθρο 36 – Διεύθυνση Υποστήριξης Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσιονομικού Τομέα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Διεύθυνση Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Οικονομικών ΛειτουργιώνΆρθρο 37 – Διεύθυνση Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων Οικονομικών Λειτουργιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγικής Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας ΔιοίκησηςΆρθρο 38 – Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης και Παραγωγικής Λειτουργίας Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Διεύθυνση Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εφαρμογών Δημόσιας Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40 – Διεύθυνση Λειτουργίας Συστημάτων Δημόσιας ΔιοίκησηςΆρθρο 40 – Διεύθυνση Λειτουργίας Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Διεύθυνση Διαχείρισης, Ανάπτυξης και Υποστήριξης Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 42 – Γενική Διεύθυνση Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 – Διεύθυνση Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης ΥλικούΆρθρο 43 – Διεύθυνση Προμηθειών, Υποδομών και Διαχείρισης Υλικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών ΑναφορώνΆρθρο 44 – Διεύθυνση Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45 – Διεύθυνση Οικονομικής ΔιαχείρισηςΆρθρο 45 – Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Δεδομένα του Δημοσίου Τομέα
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση, Κέντρο Δεδομένων, Κυβερνητικό Νέφος και Κεντρική Διαδικτυακή Πύλη του Ελληνικού Δημοσίου.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 – Βίβλος Ψηφιακού ΜετασχηματισμούΆρθρο 49 – Βίβλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50Άρθρο 50
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51Άρθρο 51
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 52Άρθρο 52
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53Άρθρο 53
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54Άρθρο 54
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55 – Θέματα προσωπικού του Υπουργείου Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 55 – Θέματα προσωπικού του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3607/2007 για την Η.ΔΙ.ΚΑ. Α.Ε.Άρθρο 56 – Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3607/2007 για την Η.ΔΙ.ΚΑ. Α.Ε.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 57 – Τροποποίηση των διατάξεων του ν. 4339/2015 για την ΕΚΟΜΕ ΑΕ
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 58 – Τροποποίηση της ανώνυμης εταιρείας Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας Α.Ε. (με διακριτικό τίτλο ΕΔΕΤ) και μετονομασία της σε Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας Α.Ε. (με διακριτικό τίτλο ΕΔΥΤΕ Α.Ε.)
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Σύσταση και λειτουργία του ΝΠΙΔ «Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου»
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 60 – Σύσταση και λειτουργία του ΝΠΙΔ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 -Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 61 -Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Εξασφάλιση πιστώσεων για απασχόληση εκπαιδευτικών
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 63
- 63 ΣχόλιαΆρθρο 64
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 65
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66Άρθρο 66
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67Άρθρο 67
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68Άρθρο 68
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69Άρθρο 69
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70Άρθρο 70
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71Άρθρο 71
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72Άρθρο 72
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73Άρθρο 73
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Διευκολύνσεις σπουδαστών Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
30 Ιουλίου 2019, 20:45
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Αυγούστου 2019, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 268 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
Σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο υπάρχει αντίφαση ως προς την αρμοδιότητα κατάρτισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος. Στο αρ.5 την έχει η Οικονομική ενώ στο αρ. 9 αναφέρεται το σχέδιο της Εκτελεστικής Επιτροπής.
Η όλη διαδικασία σχεδιασμού κατάρτισης, έγκρισης και υλοποίησης κλπ του Επιχειρησιακού Προγράμματος, του Ετησίου Προγράμματος Δράσης και του Τεχνικού Προγράμματος που εισήχθη με τον «Κλεισθένη» για τις Περιφέρειες, θα πρέπει να αποσαφηνιστούν και περιγραφούν αναλυτικά σε εγκύκλιο του υπουργείου προκειμένου να γίνει σαφές το περιεχόμενο παλαιών και νέων εννοιών πχ. Ετήσιο Σχέδιο Δράσης(τι αφορά?), Τεχνικό Πρόγραμμα (τι αφορά?), εναλλακτικές προτάσεις παρατάξεων (πως καταρτίζονται και τι βαθμός πληρότητας απαιτείται?), κλπ,
Το επιχειρησιακό πρόγραμμα πρέπει να εγκρίνεται με ενισχυμένη πλειοψηφία από το Δημοτικό ή Περιφερειακό Συμβούλιο και όχι απο οποιδήποτε Επιτροπή. Οι Επιτροπές πρέπει να περιοριστούν στον εισηγητικό χαρακτήρα των αποφάσεων τους και να μην αποτελέσουν μοντέλα υποκατάστασης των συλλογικών οργάνων διαβούλευσης.
Τελικά το επιχειρησιακό πρόγραμμα το εγκρίνει η Εκτελεστική Επιτροπή ή η Οικονομική;