Η περίπτωση α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 16 του ν.4369/2016 (Α΄33) αντικαθίσταται ως εξής: «α) Οι εκθέσεις αξιολόγησης συντάσσονται από τους αρμόδιους αξιολογητές υποχρεωτικά εντός του πρώτου εξαμήνου κάθε έτους. Η ηλεκτρονική διεξαγωγή της διαδικασίας αξιολόγησης των υπαλλήλων και των προϊστάμενων οργανικών μονάδων διενεργείται μέσω ειδικής πλατφόρμας, που εντάσσεται στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου.».
Άρθρο 18
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 01
- 138 ΣχόλιαΆρθρο 02
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 03
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 04
- 53 ΣχόλιαΆρθρο 05
- 195 ΣχόλιαΆρθρο 06
- 47 ΣχόλιαΆρθρο 07
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08Άρθρο 08
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10Άρθρο 10
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11Άρθρο 11
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16Άρθρο 16
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 17
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Νομική υποστήριξη υπαλλήλων δημοσίου τομέα
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Αναπτυξιακές Ανώνυμες Εταιρείες ΟΤΑ
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Ανάθεση εποπτείας και επίβλεψης δημοσίων μελετών και έργων από ΟΤΑ που δεν διαθέτουν τεχνική επάρκεια
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Διοικητική υποστήριξη Τεχνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Δόμησης των ΟΤΑ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Άσκηση αρμοδιοτήτων από τους δήμους – Λήξη διοικητικής υποστήριξης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Μητρώο Δεδομένων Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 – Άμισθοι ειδικοί σύμβουλοι δημάρχων και περιφερειαρχών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 – Αρμόδιο δικαστήριο για θέματα ιθαγένειας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Τροποποιήσεις Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 29 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
18 Νοεμβρίου 2019, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Νοεμβρίου 2019, 12:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 603 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 69271 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Επιτάχυνση προσλήψεων μέσω Α.Σ.Ε.Π., σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής δημοσίων υπαλλήλων και λοιπές διατάξεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης
- Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα Καινοτομίας στον δημόσιο τομέα-Ρυθμίσεις Γενικής Γραμματείας Ανθρωπίνου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα–Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των Ο.Τ.Α.
- Πολυεπίπεδη διακυβέρνηση και διαχείριση κινδύνων στον δημόσιο τομέα
- Δημοτική Αστυνομία, Φορείς Λαϊκών Αγορών, Απλούστευση διαδικασιών μεταξύ Ο.Τ.Α. και Αποκεντρωμένων Διοικήσεων και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/788 και του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1799
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών
- Ρυθμίσεις για τους χερσαίους συνοριακούς σταθμούς, την ενίσχυση των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιπές διατάξεις
- «Εκλογή ευρωβουλευτών, διευκόλυνση εκλογέων μέσω επιστολικής ψήφου, εκκαθάριση εκλογικών καταλόγων και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών»
- Σχέδιο νόμου "Νέο σύστημα επιλογής διοικήσεων φορέων του δημοσίου τομέα, ενίσχυση της αποτελεσματικότητάς τους και λοιπές διατάξεις"
- Σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών "ΑΡΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ"
- Ρυθμίσεις σχετικά με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού...
- Σύστημα στοχοθεσίας, αξιολόγησης και ανταμοιβής για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης
- Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, εθελοντική απασχόληση και λοιπές διατάξεις
- Ενίσχυση διαφάνειας και λογοδοσίας σε θεσμικούς φορείς της Πολιτείας, αποκατάσταση ακεραιότητας Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών
- Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας στον δημόσιο τομέα
- Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα ‘‘ΆΡΓΟΣ’’
- Σχέδιο νόμου "ΕΚΛΟΓΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΡΧΩΝ"
- Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου των φορέων Γενικής Κυβέρνησης
- Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέα
- Τροποποίηση Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, νέο πλαίσιο επιλογής στελεχών στον δημόσιο τομέα, οργανωτικές διατάξεις Υπουργείου Εσωτερικών και διατάξεις για την αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ
- Σχέδιο Νόμου "Ρύθμιση Θεμάτων Υπουργείου Εσωτερικών"
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ"
- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Επείγουσες ρυθμίσεις των Υπουργείων Εσωτερικών, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τουρισμού
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια Οχημάτων Ειδικής Χρήσης & Γερανοφόρων Οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συστήματος τυποποιημένου εξοπλισμού για τον έλεγχο ταχογράφων οχημάτων και συσκευών ανίχνευσης αλκοόλης
- Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»
- Ονομαστικά αρχεία επιβατών, ίδρυση και λειτουργία Μονάδας Στοιχείων Επιβατών - Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (EE) 2016/681 (EE L 119 της 4/5/2016 σ.132-149
- Προώθηση της ουσιαστικής ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για Προμήθειες της Ελληνικής Αστυνομίας
- Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων της χώρας
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την προμήθεια συσσωρευτών αυτοκινήτων, λεωφορείων, φορτηγών και δίκυκλων μοτοσικλετών οχημάτων Ελληνικής Αστυνομίας
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Ενσωμάτωση νέων δυνατοτήτων στην εφαρμογή Γενικές Αναζητήσεις SCHENGEN 2ης γενιάς (Πληροφοριακό Σύστημα Schengen II-SISII)
- ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ (Advanced Passenger Information System- API)
- Λήψη των απαραίτητων μέτρων συμμόρφωσης προς τις διατάξεις του Κεφαλαίου 6 της Απόφασης 2008/615/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 23ης Ιουνίου 2008 σχετικά με την προστασία δεδομένων
- Σύστημα Συλλογής, Ανάλυσης και Διαχείρισης Πληροφοριών Οικονομικού Εγκλήματος
- Bελτίωση οχήματος με κατάλληλο εξοπλισμό για χειρισμό υποθέσεων οικονομικού εγκλήματος
- Τεχνικές Προδιαγραφές για την Προμήθεια απαραίτητου εξοπλισμού πληροφορικής και οικονομικής προσέγγισης κόστους προμήθειας για την μετεγκατάσταση του (Ε.Σ.Κ.Ε.Σ.Μ.Α.)
- Εκλογή Βουλευτών
1. Οι συνταγματικά κατοχυρωμένες Αρχές παραμένουν σήμερα οι μόνες Υπηρεσίες για τις οποίες δεν έχει θεσμοθετηθεί η συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων στα Πειθαρχικά Συμβούλια και αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα.
Προτείνουμε τη σύσταση ενός Α’θμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου ανά συνταγματικά κατοχυρωμένη Αρχή, με Απόφαση του/της Προέδρου της, και τη συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων σε αυτό. Προτείνουμε στη σύνθεση του Πειθαρχικού Συμβουλίου να μετέχουν με διετή θητεία:
α) ο/η Αναπληρωτής/ρώτρια Πρόεδρος ή ο/η Αντιπρόεδρος της οικείας Αρχής, με τον/την αναπληρωτή/ρώτρια του/της, ως Πρόεδρος,
β) ένας/μία (1) πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, με τον/την αναπληρωτή/τρια του, οι οποίοι υποδεικνύονται από τον/την Πρόεδρο του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους,
γ) ένα (1) Μέλος της Ολομέλειας άλλης Ανεξάρτητης Αρχής, με τον/την αναπληρωτή/τρια του, τα οποία καθορίζονται με κλήρωση και
δ) δύο (2) αιρετοί εκπρόσωποι των εργαζομένων με τους/τις αναπληρωτές/τριες τους, οι οποίοι/ες είναι μέλη του υπηρεσιακού συμβουλίου στο οποίο υπάγεται ο/η διωκόμενος/η υπάλληλος.
Προτείνουμε τη σύσταση ενός Β’θμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου κοινό για όλες τις συνταγματικά κατοχυρωμένες Αρχές, με Απόφαση του/της Προέδρου του ΑΣΕΠ, και τη συμμετοχή αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων σε αυτό. Προτείνουμε στη σύνθεση του Β’θμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου να μετέχουν με διετή θητεία:
α) ένας/μία (1) Σύμβουλος της Επικρατείας, ως Πρόεδρος, με τον/την αναπληρωτή/τρια του, οι οποίοι υποδεικνύονται από τον Πρόεδρο του Δικαστηρίου,
β) δύο (2) Μέλη της Ολομέλειας της Αρχής στην οποία υπηρετεί ο/η πειθαρχικά διωκόμενος/η υπάλληλος, με τους αναπληρωτές τους, τα οποία καθορίζονται με κλήρωση,
γ) τέσσερις (4) διοικητικοί προϊστάμενοι άλλων Αρχών με τους αναπληρωτές/τριες τους οι οποίοι/ες καθορίζονται με κλήρωση και
δ) δύο (2) αιρετοί εκπρόσωποι των εργαζομένων στην Αρχή στην οποία υπηρετεί ο πειθαρχικά διωκόμενος υπάλληλος με τους/τις αναπληρωτές/τριες τους.
2. Υποστηρίζουμε τη σύσταση Υπηρεσιακού Συμβουλίου ανά Αρχή με Απόφαση του/της Προέδρου της και τη συμμετοχή σε αυτό δύο τουλάχιστον αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων. Επειδή αυτό δεν ακολουθείται σήμερα σε όλες τις Αρχές, προτείνουμε να νομοθετηθεί σε όλες τις Αρχές ότι στη σύνθεση του Υπηρεσιακού τους Συμβουλίου μετέχουν με διετή θητεία:
α) ένα (1) Μέλος της Ολομέλειας της οικείας Αρχής, με τον/την αναπληρωτή/τρια του, τα οποία ορίζονται με κλήρωση
β) ένα (1) Μέλος της Ολομέλειας άλλης Αρχής, με τον/την αναπληρωτή/τρια του, τα οποία ορίζονται με κλήρωση,
γ) ένας/μία (1) Προϊστάμενος/μένη Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης ή Τμήματος των διοικητικών υπηρεσιών της Αρχής, με τον/την αναπληρωτή/τρια του/της και
δ) δύο (2) αιρετοί εκπρόσωποι των εργαζομένων με τους/τις αναπληρωτές/ρώτριες τους.
Στο άρθρο 18 προτείνεται να προστεθεί διάταξη που να ορίζει ρητά τη συμμετοχή στην Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης κάθε Ανεξάρτητης Αρχής (άρθρο 21 του Ν.4369/2016) των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων καθώς και εκπροσώπου του Επαγγελματικού Σωματείου, Συλλόγου ή Σωματείου στο οποίο ο/η εργαζόμενος/η είναι μέλος.